mas oyama Postat Martie 27, 2008 Share Postat Martie 27, 2008 Cum tot timpul am postat chestii practice pt noi aici pt chopperisti...va dau un link in care veti gasii multe PLANURI in format scala 1:1 asta inseama ca le puteti printa si scoate la marime naturala multe dintre ele PLANURI DE CADRE RIGIDE SI SOFTAIL CHOPPER, OLDSCHOOL CHOPPER SI FURCI SPRIGER PARALELOGRAM SI MULTE ALTELE AICI --- http://64.172.168.34/neatstuff/downloads.htm ´---- spor la munca si sper sa va fie de folos... VA SALUT roby da Roby, le recomand si eu! initial cind am inceput cu proiectul la springerul meu, am facut eu dupa cum ma dus capul, cind a fost gata am dat peste site-ul respectiv am primit ajuor in sensul ca am "reparat" pe ici colo in proiectul meu, reparati care poate mai tirziu le faceam in cele din urma, da mergeam pe incercate asta insemna bani timp pierdut, asa am mers la fix si a iesit bine oricum sunt bune de tot schitele, explicative cu sfaturi bune, materiale ce tre folosite.... am tras la xerox schitele pentru o furca paralelogram voi vedea ce-mi rezerva viitorul! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Ancalagon Postat Octombrie 8, 2008 Share Postat Octombrie 8, 2008 Cred ca deocamdata singura metoda de a circula cat de cat legal este sa modifici un cadru omologat/inscris,si dupa aceea sa dai spaga din 2 in 2 ani la ITP. Eu am vrut sa omologhez un dune buggy(zis si Fibant->tren rulare fata de la Fiat Polski,sasiu tubular,motor de Trabi,suspensia spate de la Trabi[lonjeroane fata Trabi+ brate+toootttt) si mi-au cam zis sa ma duc la dracu. Acum vreau sa fac un chopper si imi pare rau ca o sa ma lovesc din nou de problema omologarii. Mai e o varianta - faci un cadru custom, pui pe el motorul si restul si din 2 in 2 ani le muti pe cadrul original inainte de a te duce la verificare. In rest, multi vad, putini pricep, o gramada te admira... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
robychopper Postat Octombrie 9, 2008 Autor Share Postat Octombrie 9, 2008 Mai e o varianta - faci un cadru custom, pui pe el motorul si restul si din 2 in 2 ani le muti pe cadrul original inainte de a te duce la verificare. In rest, multi vad, putini pricep, o gramada te admira... 'Darth Wraith' man tu vezi ca ai dat reply la un post ce a fost pus in 2006??? omu poate nici nu mai intra pe aici...uitate si tu la data cind a fost pus postul.... salut Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Ancalagon Postat Octombrie 9, 2008 Share Postat Octombrie 9, 2008 Hehe, nu m-ai prins cand luam topicuri din 2003... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
boieru' Postat Octombrie 9, 2008 Share Postat Octombrie 9, 2008 Super util site-ul. In iarna ma bag in garaj, si sa vedem ce scot la primavara... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
->Bullet<- Postat Noiembrie 17, 2008 Share Postat Noiembrie 17, 2008 la noi in tara inca nu exista o lege de omologare..si ar mai fii o chestie...nici nu au aparatele necesare pt probarea rezistentei motocicletei ....... in afara sunt RARuri specializate in omologarea motoarelor si a masinilor tuning....la noi inca nu exista asa ceva:)) salut ap d asta... citeam acum cateva seri in ''Art of the chopper ll'' (-nu ma laud ) ca si Fred Kodlin (www.kodlin.com ) plateste statului german o carutza d bani pt omologare si teste ...k la noi la europeni e cu TUV-u ala .fiecare piesa e intoarsa pe dos,testata si retestata pana sa fie omologata. (-> era ofticat omu k el da o gramada d bani pt omologari si alte iar altii il copiaza si scapa fara sa plateasca taxe) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Infinity Postat Iunie 25, 2009 Share Postat Iunie 25, 2009 Uite aici tutorial pt constructia de cadre de Chopper: /index.php?showtopic=305366&view=findpost&p=1964106 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
moromete Postat Aprilie 8, 2010 Share Postat Aprilie 8, 2010 Salut ! Poate ma ajuta cineva de aici ! Am niste juguri de Virago XV 535, "indoite", pozele sunt pe link-ul de mai jos. La cum arata e cam aiurea sa le arunc, oare nu se pot rezolva ? /index.php?...p;#entry2370672 Multzam ! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Beatrice Postat Iunie 25, 2011 Share Postat Iunie 25, 2011 Stiti cumva vreo firma in Romania care poate confectiona cadre moto OMOLOGATE? As vrea sa-mi fac un cadru, dar vreau apoi sa si circul cu viitoarea motoreta, si din cate am citit este cam problematic sa omologhezi un cadru confectionat "acasa". Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Cavaleru Postat Iunie 25, 2011 Share Postat Iunie 25, 2011 Stiti cumva vreo firma in Romania care poate confectiona cadre moto OMOLOGATE? As vrea sa-mi fac un cadru, dar vreau apoi sa si circul cu viitoarea motoreta, si din cate am citit este cam problematic sa omologhezi un cadru confectionat "acasa". nu e problematic. iti trebuie multe hartii, bani si tot felul de dovezi. banii sunt pt taxe, dovezi pt materiale ca sunt de nu stiu ce calitate, de asemenea cel care face sudura trebuie sa abie atestat de sudor.... te doare capu mai mult informatii gasesti pe site la RAR Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
darian Postat Iunie 25, 2011 Share Postat Iunie 25, 2011 Stiu oameni care si-au facut modificari in Germania,ca sa evite birocratia romaneasca,de genul asta.Stiu inclusiv pe cineva,care are Africa Twin cu atas,facut/adus asa,din Germania.Atasul,e de motoreta ruseasca.Zicea ca vreo 5000 euro,l-a costat numai proiectul. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Beatrice Postat Iunie 27, 2011 Share Postat Iunie 27, 2011 Da, stiu ca se va lasa cu dureri de cap si timp mult pierdut... De aceea intrebam si vroiam sa vad si daca cineva a reusit sa faca asta in Romania. Ca asa, tu te chinui cu materiale bune, si cu acte si cu tot ce trebuie, si vine nea' Ghita de la RAR si nu ti-l omologheaza ca nu i-ai dat o ciocolata. Nu stiu, zic si eu... 5000 de euro? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
RENEGADE Postat Iulie 25, 2011 Share Postat Iulie 25, 2011 Salut! Ma intereseaza cine face la noi cadre de chopper? Ma intereseaza un softail single downtube cu rake de 40 grade si bascula spate pentru roata de max 200? Sau daca stiti cine importa asa ceva sau de unde din Europa as putea aduce unul? Multumesc! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
foxdesert Postat Iulie 26, 2011 Share Postat Iulie 26, 2011 (editat) Salut! Ma intereseaza cine face la noi cadre de chopper? Ma intereseaza un softail single downtube cu rake de 40 grade si bascula spate pentru roata de max 200? Sau daca stiti cine importa asa ceva sau de unde din Europa as putea aduce unul? Multumesc! http://zero-eng.com/index.php/parts-1/frames/zero-engineering-roller-kit.html Au dealeri in Marea Britanie si Italia. Doar ca nu stiu daca fac cadru cu single. rake-ul este de 38 de grade. Poti arunca insa o intrebare. si cu roti si suport de sha pt o imagine mai buna: http://zero-eng.com/index.php/parts-1/roller-kits.html Editat Iulie 26, 2011 de foxdesert Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ciprian_raul Postat August 21, 2011 Share Postat August 21, 2011 Salut, am citit topicul acesta si cred ca as putea sa vin cu o solutie la problemele acestea. In acest moment sunt in discutii cu un producator de cadre, piese si altele din State. Vreau sa il fac sa vina in Romania si sa deschida o subsidiara aici. As dori din partea voastra, precum si din partea colegilor care sunt interesati de choppere si de custom sa imi dea un feedback ,pozitiv sau negativ la ceea ce vreau sa fac. Multumesc. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.