Sari la conținut

PLANURI PT CONSTUCTIA CADRURILOR


robychopper
 Share

Postări Recomandate

:D Cum tot timpul am postat chestii practice pt noi aici pt chopperisti...va dau un link in care veti gasii multe PLANURI in format scala 1:1 asta inseama ca le puteti printa si scoate la marime naturala multe dintre ele :D

 

PLANURI DE CADRE RIGIDE SI SOFTAIL CHOPPER, OLDSCHOOL CHOPPER SI FURCI SPRIGER PARALELOGRAM SI MULTE ALTELE AICI

--- http://64.172.168.34/neatstuff/downloads.htm ´----

 

spor la munca si sper sa va fie de folos... :lol: :crack: :lol:

 

VA SALUT roby :ok:

 

da Roby, le recomand si eu!

initial cind am inceput cu proiectul la springerul meu, am facut eu dupa cum ma dus capul, cind a fost gata am dat peste site-ul respectiv am primit ajuor in sensul ca am "reparat" pe ici colo in proiectul meu, reparati care poate mai tirziu le faceam in cele din urma, da mergeam pe incercate asta insemna bani timp pierdut, asa am mers la fix si a iesit bine

oricum sunt bune de tot schitele, explicative cu sfaturi bune, materiale ce tre folosite....

 

am tras la xerox schitele pentru o furca paralelogram :huh: voi vedea ce-mi rezerva viitorul!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 6 months later...
Cred ca deocamdata singura metoda de a circula cat de cat legal este sa modifici un cadru omologat/inscris,si dupa aceea sa dai spaga din 2 in 2 ani la ITP.

 

Eu am vrut sa omologhez un dune buggy(zis si Fibant->tren rulare fata de la Fiat Polski,sasiu tubular,motor de Trabi,suspensia spate de la Trabi[lonjeroane fata Trabi+ brate+toootttt) si mi-au cam zis sa ma duc la dracu.

 

Acum vreau sa fac un chopper si imi pare rau ca o sa ma lovesc din nou de problema omologarii.

 

Mai e o varianta - faci un cadru custom, pui pe el motorul si restul si din 2 in 2 ani le muti pe cadrul original inainte de a te duce la verificare. In rest, multi vad, putini pricep, o gramada te admira...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Mai e o varianta - faci un cadru custom, pui pe el motorul si restul si din 2 in 2 ani le muti pe cadrul original inainte de a te duce la verificare. In rest, multi vad, putini pricep, o gramada te admira...

 

'Darth Wraith' ;) man tu vezi ca ai dat reply la un post ce a fost pus in 2006??? ;) omu poate nici nu mai intra pe aici...uitate si tu la data cind a fost pus postul.... :)

 

salut :)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 1 month later...
la noi in tara inca nu exista o lege de omologare..si ar mai fii o chestie...nici nu au aparatele necesare pt probarea rezistentei motocicletei .......

in afara sunt RARuri specializate in omologarea motoarelor si a masinilor tuning....la noi inca nu exista asa ceva:))

salut wink.gif

 

 

 

ap d asta... citeam acum cateva seri in ''Art of the chopper ll'' (-nu ma laud :drink: ) ca si Fred Kodlin (www.kodlin.com :moto: ) plateste statului german o carutza d bani pt omologare si teste ...k la noi la europeni e cu TUV-u ala .fiecare piesa e intoarsa pe dos,testata si retestata pana sa fie omologata. (-> era ofticat omu k el da o gramada d bani pt omologari si alte iar altii il copiaza si scapa fara sa plateasca taxe)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 7 months later...
  • 9 months later...

Salut !

 

Poate ma ajuta cineva de aici !

Am niste juguri de Virago XV 535, "indoite", pozele sunt pe link-ul de mai jos.

La cum arata e cam aiurea sa le arunc, oare nu se pot rezolva ?

 

/index.php?...p;#entry2370672

 

Multzam !

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 1 year later...

Stiti cumva vreo firma in Romania care poate confectiona cadre moto OMOLOGATE?

As vrea sa-mi fac un cadru, dar vreau apoi sa si circul cu viitoarea motoreta, si din cate am citit este cam problematic sa omologhezi un cadru confectionat "acasa".

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Stiti cumva vreo firma in Romania care poate confectiona cadre moto OMOLOGATE?

As vrea sa-mi fac un cadru, dar vreau apoi sa si circul cu viitoarea motoreta, si din cate am citit este cam problematic sa omologhezi un cadru confectionat "acasa".

 

 

nu e problematic. iti trebuie multe hartii, bani si tot felul de dovezi.

 

banii sunt pt taxe, dovezi pt materiale ca sunt de nu stiu ce calitate, de asemenea cel care face sudura trebuie sa abie atestat de sudor....

 

te doare capu :)

 

mai mult informatii gasesti pe site la RAR

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Stiu oameni care si-au facut modificari in Germania,ca sa evite birocratia romaneasca,de genul asta.Stiu inclusiv pe cineva,care are Africa Twin cu atas,facut/adus asa,din Germania.Atasul,e de motoreta ruseasca.Zicea ca vreo 5000 euro,l-a costat numai proiectul.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Da, stiu ca se va lasa cu dureri de cap si timp mult pierdut...

De aceea intrebam si vroiam sa vad si daca cineva a reusit sa faca asta in Romania.

Ca asa, tu te chinui cu materiale bune, si cu acte si cu tot ce trebuie, si vine nea' Ghita de la RAR si nu ti-l omologheaza ca nu i-ai dat o ciocolata. Nu stiu, zic si eu... :)

 

5000 de euro? :eek:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 4 weeks later...

Salut!

Ma intereseaza cine face la noi cadre de chopper?

Ma intereseaza un softail single downtube cu rake de 40 grade si bascula spate pentru roata de max 200?

Sau daca stiti cine importa asa ceva sau de unde din Europa as putea aduce unul?

Multumesc!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut!

Ma intereseaza cine face la noi cadre de chopper?

Ma intereseaza un softail single downtube cu rake de 40 grade si bascula spate pentru roata de max 200?

Sau daca stiti cine importa asa ceva sau de unde din Europa as putea aduce unul?

Multumesc!

http://zero-eng.com/index.php/parts-1/frames/zero-engineering-roller-kit.html

Au dealeri in Marea Britanie si Italia. Doar ca nu stiu daca fac cadru cu single. rake-ul este de 38 de grade. Poti arunca insa o intrebare.

si cu roti si suport de sha pt o imagine mai buna:

http://zero-eng.com/index.php/parts-1/roller-kits.html

Editat de foxdesert
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 4 weeks later...

Salut, am citit topicul acesta si cred ca as putea sa vin cu o solutie la problemele acestea. In acest moment sunt in discutii cu un producator de cadre, piese si altele din State. Vreau sa il fac sa vina in Romania si sa deschida o subsidiara aici. As dori din partea voastra, precum si din partea colegilor care sunt interesati de choppere si de custom sa imi dea un feedback ,pozitiv sau negativ la ceea ce vreau sa fac. Multumesc.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.

×
×
  • Creează nouă...