Speedy` Postat Octombrie 29, 2007 Share Postat Octombrie 29, 2007 Buna baieti. am o mica problema si nu reusesc sa ii dau de cap. Am un Yamaha FZR 600 si azi dupamasa l-am pornit si un oarecare "dobit***" i-a dat putin in goarna pe loc... in seara asta cnd am dat sa-l pornesc a pornit, a stat 20-30 de secuunde dupa care pauza.... si acum nu mai reusesc sa il pornesc....scoate cate o bubuitura pe esapament dupa cateva zeci de reincercari....e vreo problema sau doar e infundat motorul? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cristi-mic Postat Octombrie 29, 2007 Share Postat Octombrie 29, 2007 Motorul nu se "infunda". Verifica sa primeasca benzina (dupa simptome nu pare sa se alimenteze). Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Speedy` Postat Octombrie 29, 2007 Autor Share Postat Octombrie 29, 2007 Motorul nu se "infunda". Verifica sa primeasca benzina (dupa simptome nu pare sa se alimenteze). scuza-mi exprimarea....e innecat Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
piticu_terorist Postat Octombrie 29, 2007 Share Postat Octombrie 29, 2007 ce probleme sunt astea? voua va arde de mistouri ? noi aici incercam sa ne ajutam reciproc ci nicidecum sa ne batem joc. vis-a-vis de problema ta cred ca in urma bubuiturii s-a rupt vibrochenul si probabil o biela(asta e motivul pentru care nu mai porneste.)pune-i pedale. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Speedy` Postat Octombrie 29, 2007 Autor Share Postat Octombrie 29, 2007 ce probleme sunt astea? voua va arde de mistouri ? noi aici incercam sa ne ajutam reciproc ci nicidecum sa ne batem joc. vis-a-vis de problema ta cred ca in urma bubuiturii s-a rupt vibrochenul si probabil o biela(asta e motivul pentru care nu mai porneste.)pune-i pedale. sper sa nu fie asa ceva...ar fii una.... dar a mers...care sa fie motivul sa se fii rupt alea? a mers, l-am oprit normal dupa care pauza....bubuiturile nu le face coontinuu....numai dupa zeci de incercari la automat... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
madgogums Postat Octombrie 29, 2007 Share Postat Octombrie 29, 2007 sper sa nu fie asa ceva...ar fii una.... dar a mers...care sa fie motivul sa se fii rupt alea? a mers, l-am oprit normal dupa care pauza....bubuiturile nu le face coontinuu....numai dupa zeci de incercari la automat... Problema ar trebui sa se rezolve prin scoterea bujiilor, curatarea lor si apoi GAZ. Daca nu e asta SRY nush... Si daca asta e problema inseamna ca a fost "innecat". Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
piticu_terorist Postat Octombrie 30, 2007 Share Postat Octombrie 30, 2007 incearca sa inlocuiesti bujiile, se pare ca acolo ar fi ceva in neregula . se intampla ca atunci cand motorul este rece sau cu shok-ul tras , in momentul in care acelerezi puternic sa spargi bujiile . totusi verifica daca ai suficienta benzina , daca furtunul de la vacuum este intreg si este posibil ca robinetul de benzina sa fie infundat sau inchis. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
CrackerX Postat Noiembrie 1, 2007 Share Postat Noiembrie 1, 2007 daca vrei sa te ajut cauta ma pe mess astea fac misto de tine sa le fie rusine auzi si tu s a rupt vibrochenu ! astea care va credeti inteleti asha mai baetzi omu a zis ca bubuie nu a stiut sa zica ca da rateuri si voi ii ziceti ca s a rupt vre o biela. asa suntem noi decat sa ajutam pe cineva mai bine facem misto de el Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
aax94 Postat Noiembrie 1, 2007 Share Postat Noiembrie 1, 2007 Scoate bujiile, da-i la automat 2-3 secunde fara ele. Sterge-le cu o carpa si pune-le la loc. Da-i pornire. Daca nu o ia, caut-o cum s-a spus mai sus pe la alimentari. Succes! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
piticu_terorist Postat Noiembrie 1, 2007 Share Postat Noiembrie 1, 2007 daca vrei sa te ajut cauta ma pe mess astea fac misto de tine sa le fie rusine auzi si tu s a rupt vibrochenu ! astea care va credeti inteleti asha mai baetzi omu a zis ca bubuie nu a stiut sa zica ca da rateuri si voi ii ziceti ca s a rupt vre o biela. asa suntem noi decat sa ajutam pe cineva mai bine facem misto de el tu cine esti papusa? esti cumva vreun doftor si nu am auzit de tine sau prietenul nostru si-a luat avocat? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
sorinpreotescu Postat Noiembrie 2, 2007 Share Postat Noiembrie 2, 2007 corect, motorul pornit cu socul trage mai multa benzina , iar dc l-ai accelerat tare si n-ai lasat sa se usuce bujiile in mers, asta inseamna k sunt fleasca. da-le jos, nu e greu. tre sa desfaci rezervorul. e simplu. sau de la vibratiile de la accelerarile alea, sa nu se fi desprins vreo fisa de la buji. verifica si asta. ce mai poti sa faci, este sa incerci sa-l pornesti cu curent de la o alta baterie. astfel k in cazul in care ai bujiile ude, o scanteie slaba de la o baterie consumata nu-l poate porni. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
grex Postat Noiembrie 2, 2007 Share Postat Noiembrie 2, 2007 corect, motorul pornit cu socul trage mai multa benzina , iar dc l-ai accelerat tare si n-ai lasat sa se usuce bujiile in mers, asta inseamna k sunt fleasca. da-le jos, nu e greu. tre sa desfaci rezervorul. e simplu. sau de la vibratiile de la accelerarile alea, sa nu se fi desprins vreo fisa de la buji. verifica si asta. ce mai poti sa faci, este sa incerci sa-l pornesti cu curent de la o alta baterie. astfel k in cazul in care ai bujiile ude, o scanteie slaba de la o baterie consumata nu-l poate porni. exact ce s-a spus si mai sus. o bujie se poate strica prin fisurarea materialului de izolatie, ceea ce da apoi la o scnteie neregulata si aiurea,niciodata unde trebuie adica intre electrozi. rateul in esapament este pt ca nua ai scanteie cand trebuie ci aiurea. cum s-a mai zis, scoti bujiile, le stargi, leverifici sa dea scnateie intre electrozi si albastra, le montezi inapoi si incerci din nou. cand incerci sa o pornesti ar fi indicat sa ajuti bateria cu inca una, e posibil sa fi omorat la ea pana ce ti-ai dat seama ca nu porneste. succes! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Aleko Postat Noiembrie 2, 2007 Share Postat Noiembrie 2, 2007 Unu destept a zis ordinea corecta compresie->aprindere->carburatie. Din 4 cilindri nu se poate sa fie buliti 4, aprindere posibil (de la CDI pana la bujii), carburatie putin probabil. Daca nu ai habar, nu te baga sa nu strici. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
AlexM Postat Noiembrie 2, 2007 Share Postat Noiembrie 2, 2007 Din 4 cilindrii pot fi buliti de la 1 pana la toti 4 (supape arse pastile necorespunztoare pt jocul prescris etc sau segmenti etc) asta nu se poate depista decat masurand Un motor cu doar 2 cilindrii OK in conjunctie cu mici probleme de reglaj va porni ori foarte greu ori deloc Aprinderea FZR-ului este TCI nu CDI probleme cauzate de momentul aprinderii sunt mai rare mai dese fiind cazuri de tensiune insuficienta bobine sau fise strapunse (pe cil 2-3 sau 1-4) Carburatie defectuoasa -asta e un fenomen foarte des intalnit la fezereurile vechi Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
piticu_terorist Postat Noiembrie 2, 2007 Share Postat Noiembrie 2, 2007 ma baieti,va rog frumos, opriti-va. motoreta nu are nici pe dracu . tre schimbate bujiile si verificat traseul benzinei spre carburator.ATAT. E simplu,trebuie doar verificari si eventual unele corectii la carburatie. va salut. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Speedy` Postat Noiembrie 2, 2007 Autor Share Postat Noiembrie 2, 2007 ma baieti,va rog frumos, opriti-va. motoreta nu are nici pe dracu . tre schimbate bujiile si verificat traseul benzinei spre carburator.ATAT. E simplu,trebuie doar verificari si eventual unele corectii la carburatie. va salut. se pare k au fost stricate bujiile...au fost schimbate si acum e ok. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ernorban Postat Noiembrie 3, 2007 Share Postat Noiembrie 3, 2007 ce probleme sunt astea? voua va arde de mistouri ? noi aici incercam sa ne ajutam reciproc ci nicidecum sa ne batem joc. vis-a-vis de problema ta cred ca in urma bubuiturii s-a rupt vibrochenul si probabil o biela(asta e motivul pentru care nu mai porneste.)pune-i pedale. NO COMENT!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cbrpafy Postat Noiembrie 13, 2007 Share Postat Noiembrie 13, 2007 Buna baieti. am o mica problema si nu reusesc sa ii dau de cap. Am un Yamaha FZR 600 si azi dupamasa l-am pornit si un oarecare "dobit***" i-a dat putin in goarna pe loc... in seara asta cnd am dat sa-l pornesc a pornit, a stat 20-30 de secuunde dupa care pauza.... si acum nu mai reusesc sa il pornesc....scoate cate o bubuitura pe esapament dupa cateva zeci de reincercari....e vreo problema sau doar e infundat motorul? bai fratica vezi ca ti sa inecat Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
CaptainBusa Postat Noiembrie 13, 2007 Share Postat Noiembrie 13, 2007 bai fratica vezi ca ti sa inecat N-ai auzit?...A pornit...i-a o bere si un zambet pe buze... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
piticu_terorist Postat Noiembrie 16, 2007 Share Postat Noiembrie 16, 2007 eu v-am spus ca bujiile sunt de vina dar voi nimic:batman,batman. va salut cu respect Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.