Redresor Postat Octombrie 30, 2007 Share Postat Octombrie 30, 2007 Ieri de la ora 4 pana la ora 2 noaptea am lucrat la Voshod.I-am schimbat ambielajul, rulmentii,simeringurile,etc. Acum nu mai porneste. Ma gandesc ca din doua parti ar putea veni problema: 1.Cand am pus rulmentii de pe ambielaj nu i-am mai curatat de vaselina din fabrica,prietenul meu spunand ca nu are nimic.Eu voiam sa ii curat pentru ca auzisem de la altcineva (o fi prostie) ,ca benzina din carburator intra intai in rulmenti apoi e comprimata.Acum cand dau pedale ,bujia nu e uda. 2.Prezoanele de la carburator aveau filetul terminat asa ca cineva mi-a dat alte filete si a bagat alte prezoane.Prezoanele astea au 2 dimensiuni:o jumatate mai groasa care e separata cu un fel de saiba de jumatatea subtire.Pana la saiba respectiva se infileteaza prezoanele in carter, ea ramanand afara.De aceea nu mai pot sa pun izolatorul de temperatura.Cu o garnitura normala,carburatorul nu sta bine pentru ca saibele respective au grosime de aprox 2mm,deci flansa ar ramane 2mm departe de carter.Ne-am gandit sa modificam o garnitura mai groasa (3mm).I-am largit gaurile si am reusit sa astupam diferenta care ramanea.Cand am pus izolatorul termic , am iobservat ca garnitura noastra are gaura mai mare decat galeria de admisie si decat izolatorul termic (poza),dar am zis noi ca merge.Acum ma gandesc (o fi prostie) ca benzina din carburator ramane in garnitura,avand in vedere ca are gaura mai mare decat celelate.Ca si cum s-ar prelinge toata benzina in garnitura inainte sa ajunga in galeria de admisie......... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
kyvacka Postat Octombrie 30, 2007 Share Postat Octombrie 30, 2007 Ieri de la ora 4 pana la ora 2 noaptea am lucrat la Voshod.I-am schimbat ambielajul, rulmentii,simeringurile,etc. Acum nu mai porneste. Ma gandesc ca din doua parti ar putea veni problema: 1.Cand am pus rulmentii de pe ambielaj nu i-am mai curatat de vaselina din fabrica,prietenul meu spunand ca nu are nimic.Eu voiam sa ii curat pentru ca auzisem de la altcineva (o fi prostie) ,ca benzina din carburator intra intai in rulmenti apoi e comprimata.Acum cand dau pedale ,bujia nu e uda. 2.Prezoanele de la carburator aveau filetul terminat asa ca cineva mi-a dat alte filete si a bagat alte prezoane.Prezoanele astea au 2 dimensiuni:o jumatate mai groasa care e separata cu un fel de saiba de jumatatea subtire.Pana la saiba respectiva se infileteaza prezoanele in carter, ea ramanand afara.De aceea nu mai pot sa pun izolatorul de temperatura.Cu o garnitura normala,carburatorul nu sta bine pentru ca saibele respective au grosime de aprox 2mm,deci flansa ar ramane 2mm departe de carter.Ne-am gandit sa modificam o garnitura mai groasa (3mm).I-am largit gaurile si am reusit sa astupam diferenta care ramanea.Cand am pus izolatorul termic , am iobservat ca garnitura noastra are gaura mai mare decat galeria de admisie si decat izolatorul termic (poza),dar am zis noi ca merge.Acum ma gandesc (o fi prostie) ca benzina din carburator ramane in garnitura,avand in vedere ca are gaura mai mare decat celelate.Ca si cum s-ar prelinge toata benzina in garnitura inainte sa ajunga in galeria de admisie......... trage aer fals ! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Redresor Postat Octombrie 30, 2007 Autor Share Postat Octombrie 30, 2007 Pai eu le-am etansat si cu silicon ca sa fiu sigur ca nu a ramas spatiu ..... --- Mesaj completat în 30 Oct 2007 15:48 -------------scanteia e perfecta Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ZIDU' Postat Octombrie 30, 2007 Share Postat Octombrie 30, 2007 aer fals - ceva nu etanseaza bine - ori pe mijlocul motorului - ori semeringurile din exteriorul rulmentilor ori galeria ori ..... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Redresor Postat Octombrie 30, 2007 Autor Share Postat Octombrie 30, 2007 Pai daca e din cauza garniturii de pe mijlocul motorului o sa innebunesc....... Sper sa fie din cauza carburatorului....... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ubord Postat Octombrie 30, 2007 Share Postat Octombrie 30, 2007 Pai daca e din cauza garniturii de pe mijlocul motorului o sa innebunesc....... Sper sa fie din cauza carburatorului....... Spera , ca nu te costa nimic! ..asta a mai ramas in cutia Pandorei... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Mr_ORL Postat Octombrie 30, 2007 Share Postat Octombrie 30, 2007 (editat) apropo man....tu sper ca ai degresat bine inainte sa dai cu siliconu' ala eu am patit la fel cu siliconul...daca nu degrezezi zona bine de tot risti sa nu prinda si trage aer fals duzina(sau, la cutie, sa pierzi uleiul) vezi sa nu fi astupat gaurelele prin care amestecul ajunge in camera de ardere(nu le am eu cu termenii stiintifici),,,am patit-o si p'asta odata...verifica astea mai intai, abia apoi desfa motorul....ori astea, ori ai ceva "gaura de cheie" pe unde intra aerul aiurea... Editat Octombrie 30, 2007 de Mr_ORL Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ubord Postat Octombrie 30, 2007 Share Postat Octombrie 30, 2007 Ieri de la ora 4 pana la ora 2 noaptea am lucrat la Voshod.I-am schimbat ambielajul, rulmentii,simeringurile,etc. Acum nu mai porneste. Ma gandesc ca din doua parti ar putea veni problema: 1.Cand am pus rulmentii de pe ambielaj nu i-am mai curatat de vaselina din fabrica,prietenul meu spunand ca nu are nimic.Eu voiam sa ii curat pentru ca auzisem de la altcineva (o fi prostie) ,ca benzina din carburator intra intai in rulmenti apoi e comprimata.Acum cand dau pedale ,bujia nu e uda. ...e prostie !Si nu are de aface sula cu prefectura! Amestecul(nu benzina), intra mai intai in carter , nu in rulmenti!Aberatie! La motoarele in 2T admisia se face in carter , si de acolo prin ferestrele de transfer ajunge in camera de ardere.... --- Mesaj completat în 30 Oct 2007 17:01 ------------- 2.Prezoanele de la carburator aveau filetul terminat asa ca cineva mi-a dat alte filete si a bagat alte prezoane.Prezoanele astea au 2 dimensiuni:o jumatate mai groasa care e separata cu un fel de saiba de jumatatea subtire.Pana la saiba respectiva se infileteaza prezoanele in carter, ea ramanand afara.De aceea nu mai pot sa pun izolatorul de temperatura.Cu o garnitura normala,carburatorul nu sta bine pentru ca saibele respective au grosime de aprox 2mm,deci flansa ar ramane 2mm departe de carter.Ne-am gandit sa modificam o garnitura mai groasa (3mm).I-am largit gaurile si am reusit sa astupam diferenta care ramanea.Cand am pus izolatorul termic , am iobservat ca garnitura noastra are gaura mai mare decat galeria de admisie si decat izolatorul termic (poza),dar am zis noi ca merge.Acum ma gandesc (o fi prostie) ca benzina din carburator ramane in garnitura,avand in vedere ca are gaura mai mare decat celelate.Ca si cum s-ar prelinge toata benzina in garnitura inainte sa ajunga in galeria de admisie......... Aer fals! Ai nevoie de doua prezoane cu doua cote fara nici un fel de prostii de saibe! Iei 2 suruburi la cota mare care ti se potrivesc, nu mai cauti nici un strungar(ca i-am cautat eu si majoritatea au murit sau nu se pot deranja sa faca ceva....) si pe un flex sau polizor daca esti instarit, le iei frumos rotund la cota mica pe care o filetezi cu o filiera din comertul socialist...Nu te mai rogi de nimeni... Pui o garnitura de etansare din doua straturi de carton de dosar cu silicon intre ele, si strangi cu masura.. Daca ai facut acelasi gen de lucrari si la imbinarea carterului atunci te poti relaxa , si sa te apuci sa-l mai desfaci odata... Parca la calitatea pistoanelor de la Gashparovich erai foarte avizat! ...poate nu ar strica un pic de tema de casa citita, ca , uneori ai niste abordari foarte originale cu privire la mersul benzinei prin motorul de voshod....fara suparare... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
axi Postat Octombrie 30, 2007 Share Postat Octombrie 30, 2007 Pai eu le-am etansat si cu silicon ca sa fiu sigur ca nu a ramas spatiu ..... <small>--- Mesaj completat în 30 Oct 2007 15:48 -------------</small><br/>scanteia e perfecta uitate si tu, pe sub motor , pe la garnitura de la MIJLOC e prelinsa benzina? daca nu.,, e de la carb, sau semeringuri:) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ZIDU' Postat Octombrie 30, 2007 Share Postat Octombrie 30, 2007 da cu vaseliuna pe la imbinarea care o suspeectezi - o naclaiesti cu strat gros si vezi daca porneste. daca a pornit sau a udat bujia o opresti sischimbi garnitura, ca nu e bine sa o tii pornita cu aer fals parca ti-am zis sa nu il repari daca merge Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ubord Postat Octombrie 30, 2007 Share Postat Octombrie 30, 2007 parca ti-am zis sa nu il repari daca merge Asta e de aur! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator stress_L&P Postat Octombrie 30, 2007 Share Postat Octombrie 30, 2007 da cu vaseliuna pe la imbinarea care o suspeectezi - o naclaiesti cu strat gros si vezi daca porneste. daca a pornit sau a udat bujia o opresti sischimbi garnitura, ca nu e bine sa o tii pornita cu aer fals parca ti-am zis sa nu il repari daca merge zi-i omului sa innece carbul si sa impunga cu socul tras mult, fara sa dea la pedala. remember cum am facut la voshod-ul lui Boo-Boo? poate nu are nici un aer fals, doar cartere uscate rau. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ZIDU' Postat Octombrie 30, 2007 Share Postat Octombrie 30, 2007 zi-i omului sa innece carbul si sa impunga cu socul tras mult, fara sa dea la pedala. remember cum am facut la voshod-ul lui Boo-Boo? poate nu are nici un aer fals, doar cartere uscate rau. nu are legatura, ala nu avea carbul reglat mai deloc si era sigur bine etansat. co toate carterele uscate o ia daca dai multe pedale. Si presupun ca o sti si el sa o porneasca pe frig ....... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Denis TM Postat Octombrie 30, 2007 Share Postat Octombrie 30, 2007 (editat) Un sfat,trage aer fals pe la carter si eu am avut aceeasi problema Fai garnituri noi,silicon si o sa mearga,sigur trage aer fals. Bafta.........numai bine Editat Octombrie 30, 2007 de Denis MBR Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Mr_ORL Postat Octombrie 30, 2007 Share Postat Octombrie 30, 2007 (editat) zi-i omului sa innece carbul si sa impunga cu socul tras mult, fara sa dea la pedala. remember cum am facut la voshod-ul lui Boo-Boo? poate nu are nici un aer fals, doar cartere uscate rau. mama, bine ca ai zis de voschodu ala, ca trebuie sa strangem ceata de betivani mestesugari sa il facem bine, si uitasem...ZIDU'-le tata, cand ne-auzim la o bere sa mesterim la Cacutz?Zicea BooBoo ca nu ne lasi singuri PS: pazea ca a venit Denis Editat Octombrie 30, 2007 de Mr_ORL Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
c0zmin Postat Octombrie 30, 2007 Share Postat Octombrie 30, 2007 ma gandesc ca nu o umblat la carburator daca a schimbat ambielajul... si carburatorul inainte mergea... trebuie crapat motorul.... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ZIDU' Postat Octombrie 30, 2007 Share Postat Octombrie 30, 2007 mama, bine ca ai zis de voschodu ala, ca trebuie sa strangem ceata de betivani mestesugari sa il facem bine, si uitasem...ZIDU'-le tata, cand ne-auzim la o bere sa mesterim la Cacutz?Zicea BooBoo ca nu ne lasi singuri PS: pazea ca a venit Denis ala merge bre, nu are absolut nimic. a fost incheiat foarte bine de 2 meseriasi adevarati. are nevoie de reglaje eu mai misc abia peste o luna din casa pana nu ia carnet nici nu are rost, bine, de beri studiem Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Mr_ORL Postat Octombrie 30, 2007 Share Postat Octombrie 30, 2007 ala merge bre, nu are absolut nimic. a fost incheiat foarte bine de 2 meseriasi adevarati. are nevoie de reglaje eu mai misc abia peste o luna din casa pana nu ia carnet nici nu are rost, bine, de beri studiem pai mi-o zis ca nu mai vrea sa porneasca tre sa recunosc, si i-am zis si ei, mie imi suradeau berile daca zici ca si-au bagat mana in el doi mari meseriasi, clar e o problema minora ce se rezolva cu cheia de bujie spor la treaba Augustine, si sa ne anunti ce-ai facut...nu desfa motoru deocamdata...verifica si celelalte posibilitati Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ZIDU' Postat Octombrie 30, 2007 Share Postat Octombrie 30, 2007 pai mi-o zis ca nu mai vrea sa porneasca tre sa recunosc, si i-am zis si ei, mie imi suradeau berile daca zici ca si-au bagat mana in el doi mari meseriasi, clar e o problema minora ce se rezolva cu cheia de bujie tre sa stii sa o pornesti: sanzi carbul corect si sa ii dai la pedala cu simt de raspundere. aaa si bineinteles sa pui benzina proaspata ca are mai mult de un an de cand sta. Cum ziceam pana nu ia carnet nu are rost. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ubord Postat Octombrie 30, 2007 Share Postat Octombrie 30, 2007 ma gandesc ca nu o umblat la carburator daca a schimbat ambielajul... si carburatorul inainte mergea... trebuie crapat motorul.... se spune "rupt in doua".... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
BooBoo Postat Octombrie 31, 2007 Share Postat Octombrie 31, 2007 tre sa stii sa o pornesti: sanzi carbul corect si sa ii dai la pedala cu simt de raspundere. aaa si bineinteles sa pui benzina proaspata ca are mai mult de un an de cand sta. Cum ziceam pana nu ia carnet nu are rost. Scuzati OT-ul, domnilor... @ZIDU', are rost! De azi! Aaa, si are 11 luni de cand n-a fost pornit, Cacutzu'- micutzu'. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Redresor Postat Noiembrie 1, 2007 Autor Share Postat Noiembrie 1, 2007 ...e prostie !Si nu are de aface sula cu prefectura! Amestecul(nu benzina), intra mai intai in carter , nu in rulmenti!Aberatie! La motoarele in 2T admisia se face in carter , si de acolo prin ferestrele de transfer ajunge in camera de ardere.... <small>--- Mesaj completat în 30 Oct 2007 17:01 -------------</small><br/> Aer fals! Ai nevoie de doua prezoane cu doua cote fara nici un fel de prostii de saibe! Iei 2 suruburi la cota mare care ti se potrivesc, nu mai cauti nici un strungar(ca i-am cautat eu si majoritatea au murit sau nu se pot deranja sa faca ceva....) si pe un flex sau polizor daca esti instarit, le iei frumos rotund la cota mica pe care o filetezi cu o filiera din comertul socialist...Nu te mai rogi de nimeni... Pui o garnitura de etansare din doua straturi de carton de dosar cu silicon intre ele, si strangi cu masura.. Daca ai facut acelasi gen de lucrari si la imbinarea carterului atunci te poti relaxa , si sa te apuci sa-l mai desfaci odata... Parca la calitatea pistoanelor de la Gashparovich erai foarte avizat! ...poate nu ar strica un pic de tema de casa citita, ca , uneori ai niste abordari foarte originale cu privire la mersul benzinei prin motorul de voshod....fara suparare... La mine prezoanele sunt cum spuneati, cu 2 cote, doar ca sunt deparate de un guler de metal de 2mm grosime,care ramane in afara....... Circuitul benzinei mi l-a spus cineva si mi s-a parut si mie ciudat.......(ca am si scris la inceput ca o fi prostie).... Motorul stiu sa il pornesc cand e frig afara.M-as bucura eu sa fiu atat de prost........ Prima data o sa incerc sa rectific prezoanele de la carb.........si mai suspectez si simeringul de pe partea dreapta (Mi s-a parut mie ca intra prea usor pe axul ambielajului,dar am zis ca e nou....) Si nu ma supar cand imi atrage cineva atentia .......ar fi culmea Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ZIDU' Postat Noiembrie 1, 2007 Share Postat Noiembrie 1, 2007 si semeringul il potipacali temporarcu vaselina Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator stress_L&P Postat Noiembrie 1, 2007 Share Postat Noiembrie 1, 2007 semeringurile rusesti trebuie "ajustate" inainte de montare, trebuie strans arcul de obicei... p.s. @zidu: "doi mari mesteri"? ahahaaaahaaaaaa Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
OLY Postat Noiembrie 5, 2007 Share Postat Noiembrie 5, 2007 Scuzati OT-ul, domnilor... @ZIDU', are rost! De azi! Aaa, si are 11 luni de cand n-a fost pornit, Cacutzu'- micutzu'. si vezi cum trecura 2 ani ? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.