septimiu JFK Postat Martie 27, 2010 Share Postat Martie 27, 2010 hey ca tot a venit soarele poate facem si noi o mica intrunire a gsr-istilor ca a am vazut din ce in ce mai multe gsr-uri pe strada. Sa scoatem nakedurile /index.php?...p;#entry2340556 pe la mijlocu lui aprilie imi scot si eu GSR-ul ...o sa vedeti atunci ce am reusit sa fac cu toba originala de gsr ..iar intalnirile...macar sa venim miercuri la arc... o sa mai dam si peste alti gsristi care nu utiliz forumul Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Legnakrad. Postat Martie 29, 2010 Share Postat Martie 29, 2010 pe la mijlocu lui aprilie imi scot si eu GSR-ul...o sa vedeti atunci ce am reusit sa fac cu toba originala de gsr ..iar intalnirile...macar sa venim miercuri la arc... o sa mai dam si peste alti gsristi care nu utiliz forumul sa speram eu am vazut destui gsristi in trafic..pacat ca nu se prea fac vazuti in rest Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
TitiX88 Postat Aprilie 12, 2010 Share Postat Aprilie 12, 2010 Salutare tuturor! De 1 an sunt obsedat de naked-uri...am inceput cu hornetul. am citit pe forum vreo 150 de pagini etc. am notat tot ce este important ( asta se intampla in februarie) si dupa 2 luni am gasit pe cineva care mi l-a dat la o tura ( nu stiu cum a avut curajul..eu incepator fiind) si mare dezamagire sunt mult prea mare pt el Nu am luat in calcul acest lucru..sunt un tip solid, am 1.90 si 100 kg. Picioarele imi loveau in rezervor, nu aveam o pozitie buna etc. De atunci am renuntat la ideea motocicletei pt ca mi-am luat masina. acum iar mi s-a aprins beculetul vazandu-i pe baieti prin oras ( prima data auzindu-i ) Fiind cu masina la spalatorie am vazut un Suzuki GSR si am ramas mut . Ii superb!!!! m-am tot uitat la motor..impecabil! a venit proprietarul, am schimbat niste vorbe, m-a lasat sa ma urc pe el si mi se pare mult mai OK decat Hornetul. De mers cu el nici nu l-am intrebat ca era, dupa cum am aflat, nou nout!! avea 500 de km in bord Rugamintea este urmatoare: Cine este cam de talia mea si are GSR?? sa imi spuna daca ii OK??? ( ca dupa aceea incep sa citesc toate topicurile despre acest model) Multumesc anticipat! O zi placuta in continuare Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Tytus The VIRUS Postat Aprilie 12, 2010 Autor Share Postat Aprilie 12, 2010 (editat) Salutare tuturor! De 1 an sunt obsedat de naked-uri...am inceput cu hornetul. am citit pe forum vreo 150 de pagini etc. am notat tot ce este important ( asta se intampla in februarie) si dupa 2 luni am gasit pe cineva care mi l-a dat la o tura ( nu stiu cum a avut curajul..eu incepator fiind) si mare dezamagire sunt mult prea mare pt el Nu am luat in calcul acest lucru..sunt un tip solid, am 1.90 si 100 kg. Picioarele imi loveau in rezervor, nu aveam o pozitie buna etc. De atunci am renuntat la ideea motocicletei pt ca mi-am luat masina. acum iar mi s-a aprins beculetul vazandu-i pe baieti prin oras ( prima data auzindu-i ) Fiind cu masina la spalatorie am vazut un Suzuki GSR si am ramas mut . Ii superb!!!! m-am tot uitat la motor..impecabil! a venit proprietarul, am schimbat niste vorbe, m-a lasat sa ma urc pe el si mi se pare mult mai OK decat Hornetul. De mers cu el nici nu l-am intrebat ca era, dupa cum am aflat, nou nout!! avea 500 de km in bord Rugamintea este urmatoare: Cine este cam de talia mea si are GSR?? sa imi spuna daca ii OK??? ( ca dupa aceea incep sa citesc toate topicurile despre acest model) Multumesc anticipat! O zi placuta in continuare Salut,eu am 2.01 si 110kg si m-am simtit/simt confortabil pe el de 2 ani jumatate,rulajul (fara probleme) de 27k km ,90%! facuti numai de placere poate iti concluzioneaza afirmatiile mele,daca iti place,da un semn si ne putem vedea,eu doresc sa il vand,sunt primul proprietar,avand in vedere utilajele mele din semnaturi,vreau sa imi iau o mobra de enduro(e tot ce mai imi lipseste acum),poze si modificariile la mobra le poti vedea pe tot parcursul topicului(initiat de mine). Bafta. Editat Aprilie 12, 2010 de Tytus The VIRUS Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
septimiu JFK Postat Aprilie 16, 2010 Share Postat Aprilie 16, 2010 pun si eu ce am gasit pe net si o sa achizitionez pt motorashu meu ...pt cei care vor s-si modifice gsr-ul 1.in primul rand o baterie YUASA 2. apoi http://www.barracudamoto.it/DettaglioProdo...=860&CAT=43 3. mansoane rosii http://www.rizoma.it/Prodotti/ProdottiUniv...a=6&IDSez=1 7. conducte frana ROSII http://www.performance-shop.ro/52-conducte-frana-metalice 8. http://www.performance-shop.ro/scule/13-re...optimate-4.html e cel mai tare redresor bateria se incarca de 1-2 ori pe luna la redresor chiar dc este folosita in trafic si astfel va dura mult mai mult 10. oglinzi http://www.barracudamoto.it/DettaglioProdo...1087&CAT=43 acelea mai mici la 58 de euro 11. semlale la 29.5e http://www.barracudamoto.it/DettaglioProdo...=586&CAT=43 nu vreau s fac reclama, sper k poate mai scutesc de efortul cautarii pe pasionatii de schimbare oamenii astia le pot aduce info@barracudamoto.ro - Piese si consumabile moto: Motul, Motorex, DID, NGK, K&N, BMC, SBS, Toplite-Yuasa, Pirelli, etc. Accesorii Barracuda: crashpaduri, parbrize, suport numar, mansoane, ghidoane, etc Contact: Remus 0723 597 596 ; www.performance-shop.ro Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
kittyr Postat Aprilie 22, 2010 Share Postat Aprilie 22, 2010 Helau .... Sefu nostru dl Tytus...in primu rind scoate-ma de la lista de mess ca sa pot sa te bag iar ca ai disparut de acolo ca urmare a unei erori de soft...Pe urma zi-mi si mie cum s-au comportat 2CT-urile sa stiu dca iau si io sau nu...Multam:D Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bujia Postat Aprilie 27, 2010 Share Postat Aprilie 27, 2010 GSR are RAM-AIR? da si unde? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Tytus The VIRUS Postat Mai 22, 2010 Autor Share Postat Mai 22, 2010 (editat) Helau ....Sefu nostru dl Tytus...in primu rind scoate-ma de la lista de mess ca sa pot sa te bag iar ca ai disparut de acolo ca urmare a unei erori de soft...Pe urma zi-mi si mie cum s-au comportat 2CT-urile sa stiu dca iau si io sau nu...Multam:D Sef e doar de sala(de restaurant) Da-mi id ul tau ,te rog,nici eu nu il mai gasesc... Sunt extrem de multumit de 2CT,mai ales pe ploaie(m-a prins de curand de 2 ori furtuna si au stat impecabil!) No problem Mesaj completat GSR are RAM-AIR? da si unde? Nu are Mesaj completat Am remapat harta de injectie stock(modificari software)cu ajutorul Domnului TNG(multumesc inca o data),are echipament de diagnoza si interventie pe soft Suzuki(orice model cu mufa de remapare),e acelasi lucru ca si cum mi-as fii pus Powercommander,e alta mobra(fata de stock,raportat la 600cc totusi),in ture de la 7k pana la 11k e mult mai prompta in reactii,doar la un pret mult mai decent fata de Powercommander(si mult mai facil si rapid de instalat/,modificat)!,pentru cine vrea sa vada diferente incercati(chiar sunt reale si merita): /index.php?showuser=15340 Bafta la toti posesorii Editat Mai 22, 2010 de Tytus The VIRUS Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
kittyr Postat Mai 25, 2010 Share Postat Mai 25, 2010 Sef e doar de sala(de restaurant) Da-mi id ul tau ,te rog,nici eu nu il mai gasesc... Sunt extrem de multumit de 2CT,mai ales pe ploaie(m-a prins de curand de 2 ori furtuna si au stat impecabil!) No problem Am pus si eu 2CT, Power Pure....Fata de BT-uri zici ca au poxipol pe ele, si mi se par si mult mai manevrabile la viteze mici. Acu sa vad cit m-or tine..banuiesc ca mult mai putin decit BT-urile...Id-ul este sintnervos... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bujia Postat Mai 25, 2010 Share Postat Mai 25, 2010 Super tare e un motor bestial mai ales pt oras. Bagativa power commander pe el si se schimba treaba. eu am pe fata pirelli diablo corsa si pe spate michelin pilot power si e perfect nu fuge de poponeata ,nu-si pierde aderenta. Mesaj completat ce placute de frana fata sa folosesc ???????????????????????????? Care sunt bune pentru GSR. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Tytus The VIRUS Postat Mai 27, 2010 Autor Share Postat Mai 27, 2010 Super tare e un motor bestial mai ales pt oras. Bagativa power commander pe el si se schimba treaba. eu am pe fata pirelli diablo corsa si pe spate michelin pilot power si e perfect nu fuge de poponeata ,nu-si pierde aderenta. Mesaj completat ce placute de frana fata sa folosesc ???????????????????????????? Care sunt bune pentru GSR. EBC HH,au la elfworkshop,bafta. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bujia Postat Mai 28, 2010 Share Postat Mai 28, 2010 bijuteria mea Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dan.c. Postat Mai 28, 2010 Share Postat Mai 28, 2010 Legat de remapare, e exact acelasi lucru ca si Chiptuningul la masina, nu? Ti-a crescut consumul? La Power Commander stiu ca creste. TNG face doar la Suzuki? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Tytus The VIRUS Postat Mai 29, 2010 Autor Share Postat Mai 29, 2010 Legat de remapare, e exact acelasi lucru ca si Chiptuningul la masina, nu? Ti-a crescut consumul? La Power Commander stiu ca creste. TNG face doar la Suzuki? Ca principiu e acelasi lucru ,doar ca se intervine pe calculatorul stock al mobrei(ECU). Nu am facut inca, consumul,dar banui ca a crescut putin(e logic ,fizic/,mecanic,daca ai performante mai mari(amestec mai bogat)sa creasca si consumul(in limite decente),ce se laudau baietii cu chiptuning la masina ,performante mai crescute cu un consum mai scazut,e pur marketing. Deocamdata TNG face remapari pe ECU stock doar la Suzuki,dar se anunta surprize pe viitor(si pt alte marci). Bafta. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dan.c. Postat Mai 29, 2010 Share Postat Mai 29, 2010 Ok, mersi. Treaba cu consumul scazut la chiptuning chiar e pe bune, daca mergi fix in conditiile in care mergeai si inainte pentru ca dupa chiptuning folosesti un procent mai mic din puterea motorului sa pleci de pe loc spre exemplu sau sa ajungi de la 0 la 100km in acelasi timp, cu aceeasi calcare a pedalei. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bujia Postat Iunie 12, 2010 Share Postat Iunie 12, 2010 A MAI MONTAT CINEVA CODITA DE LA BARACUDA PT SUPORTU DE NUMAR AM O NEDUMERIRE PENTRU CA LA SUPORTU CUSTOM DE LA BARACUDA NU AM 2 SURUBIRI UNDE SA PRIND STOPU SPATE ADICA CRED CA O SA FLENCANE ACOLO IN SUPORT SI NU O SA MAI STEA FIX. VA ROG DATIMI UN RASPUNS Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
septimiu JFK Postat Iunie 22, 2010 Share Postat Iunie 22, 2010 (editat) A MAI MONTAT CINEVA CODITA DE LA BARACUDA PT SUPORTU DE NUMAR AM O NEDUMERIRE PENTRU CA LA SUPORTU CUSTOM DE LA BARACUDA NU AM 2 SURUBIRI UNDE SA PRIND STOPU SPATE ADICA CRED CA O SA FLENCANE ACOLO IN SUPORT SI NU O SA MAI STEA FIX. VA ROG DATIMI UN RASPUNS ti-am mai dat un reply la aceasi intrebare pe topicul deschis de mine Editat Iunie 22, 2010 de septimiu_J F K Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bujia Postat Iunie 23, 2010 Share Postat Iunie 23, 2010 SE VINDE GSR 600 E impecabila se poate vedea in bucuresti. Carte de service. ITP 2012. Crash-paduri,geam (GIVI) KIT de lant nou ,ulei schimbat MOTUL 300V ,filtru de ulei schimbat . Motivul vanzari trecerea la o categorie mai mare. A si anvelope noi fata spate.Placute noi fata spate. Motoru e din 2006 are 25000 de km fara manevre la kilometraj PRET 4000 discutabil ACCEPT ORICE TEST LA ORICE SERVICE. Mtivul schimbari, treceri la miar sau 750 bine inteles dupa ce mai strang banii. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
septimiu JFK Postat Iunie 23, 2010 Share Postat Iunie 23, 2010 (editat) SE VINDE GSR 600 E impecabila se poate vedea in bucuresti. Carte de service. ITP 2012. Crash-paduri,geam (GIVI) KIT de lant nou ,ulei schimbat MOTUL 300V ,filtru de ulei schimbat . Motivul vanzari trecerea la o categorie mai mare. A si anvelope noi fata spate.Placute noi fata spate. Motoru e din 2006 are 25000 de km fara manevre la kilometraj PRET 4000 discutabil ACCEPT ORICE TEST LA ORICE SERVICE. Mtivul schimbari, treceri la miar sau 750 bine inteles dupa ce mai strang banii. bafta mare la vanzare eu pe al meu am incercat sa il dau anul trecut si nu am reusit an tot 2006, 6000km, tot cu 4000 e vroiam sa-l dau, avea multi bani bagati in accesorii si tinut numai in puf acum am mai bagat vreo 1000 euro si nu-l mai dau cel putin vreo 2 ani de acu in colo incearca sa umbli la pret dc vrei sa scapi de el bafta inca o data Editat Iunie 23, 2010 de septimiu_J F K Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bujia Postat Iunie 23, 2010 Share Postat Iunie 23, 2010 sa vie pretu e discutabil Mesaj completat sa vie pretu e discutabil 3800 up up Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Legnakrad. Postat Septembrie 30, 2010 Share Postat Septembrie 30, 2010 Sef e doar de sala(de restaurant) Da-mi id ul tau ,te rog,nici eu nu il mai gasesc... Sunt extrem de multumit de 2CT,mai ales pe ploaie(m-a prins de curand de 2 ori furtuna si au stat impecabil!) No problem Mesaj completat Nu are Mesaj completat Am remapat harta de injectie stock(modificari software)cu ajutorul Domnului TNG(multumesc inca o data),are echipament de diagnoza si interventie pe soft Suzuki(orice model cu mufa de remapare),e acelasi lucru ca si cum mi-as fii pus Powercommander,e alta mobra(fata de stock,raportat la 600cc totusi),in ture de la 7k pana la 11k e mult mai prompta in reactii,doar la un pret mult mai decent fata de Powercommander(si mult mai facil si rapid de instalat/,modificat)!,pentru cine vrea sa vada diferente incercati(chiar sunt reale si merita): /index.php?showuser=15340 Bafta la toti posesorii off : am facut si eu faza cu remaparea foarte tare ! on : haideti bai gsr-istilor trezitzi-va la viatza ! hai poate bagam si noi o mica adunare a noastra ca am vazut destui pe strazi! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Tytus The VIRUS Postat Ianuarie 28, 2011 Autor Share Postat Ianuarie 28, 2011 (editat) Vand si eu mobra: 2007 ABS,29000km Primul Proprietar,toate actele in regula,ITP valabil pana in 2012,se da si numarul existent Nelovita,necazuta,accept orice examinare de cadru,componete. Upgrades: Gume:Michelin Pilot Power 2CT ,uzura20% Parbriz Givi negru mat,elimina problema reflexilor de la far spre campul vizual Priza 12V in bord pentru alimentare diverse si/sau incarcarea facila a bateriei pe timp de iarna cu ajutorul redresorului moto Termometru in bord Bixenon H4,comutare instanta intre faza scurta si lunga Oglinzi Barracuda carbon Placute EBC HH fata spate+lichid de frana schimbat-Motul special pentru ABS Toba GPR Ghost,-10kg fata de stock,nu strica aspectul vizual al spatelui Soft ECU modificat,cu harta custom prin mufa de diagnoza,cu ajutorul TNG Performance(inlocuieste necesitatea Power Commander-valoare 300E) Filtru de aer BMC Elemente imbacate in folie carbon 3M(cu nervuri in relief) Crashbars Barracuda Suspensie reglata pe mod sport Kit distributie DID X-rings auriu+foaie si pinion de atac schimbat recent(200e) Revizii respectate,Ulei Motul 15W50 Facturi pentru piese Funtioneaza impecabil,motivul vanzarii este trecerea la o mobra de enduro Pret:4300e negociabil Mesaj completat Up,mai multe poze aici: http://www.facebook.com/album.php?id=80991...&aid=361157 Editat Ianuarie 28, 2011 de Tytus The VIRUS Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
GabiButon Postat Februarie 12, 2011 Share Postat Februarie 12, 2011 Salutare, salutare! Intr-un final fericit, m-am facut cu un GSR k8 minunat, zic eu. In 20km parcursi, venit dupa 3ani de GSXR, vantul imi este dusman ... ce-i de facut? Se rezolva treaba prin instalarea unui parbriz mai mare? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
adrianpurcarin Postat Februarie 13, 2011 Share Postat Februarie 13, 2011 Salut si sa o stapanesti sanatos. La problema cu vantul exista trei solutii: tragi mai incet de manerul din dreapta(nu prea tine la nimeni), te tii mai bine(la mine deocamdata functioneaza) sau pui un parbriz(am si eu o dilema din punctul asta de vedere pentru ca ii cam modifica "linia"). Cine stie, daca tot s-a mai "incalzit" poate ne intalnim si noi cu bebelushele pe undeva candva sa ne uitam la ale altora poate ne vin idei pentru anul asta. Multa bafta! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
septimiu JFK Postat Februarie 26, 2011 Share Postat Februarie 26, 2011 Salutare, salutare! Intr-un final fericit, m-am facut cu un GSR k8 minunat, zic eu. In 20km parcursi, venit dupa 3ani de GSXR, vantul imi este dusman ... ce-i de facut? Se rezolva treaba prin instalarea unui parbriz mai mare? la gsxr pozitia normala era una sport, aplecat in fata si chiar dc nu te bagai dupa parbriz tot aveai o pozitie aerodinamica, de asta nu prea simteai vantul la GSR pozitia normala e aproape de statul pe un scaun adik drept, e si normal sa simti vantul mai tare inceraca sa iei pozitia de pe gsxr si aplico pe GSR si vezi cum e cel mai mult la rezistenta vantului te ajuta pozitia corpului si nu parbrizul, parerea mea Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.