Sari la conținut

Bestia De Oras


Tytus The VIRUS
 Share

Postări Recomandate

hey :cheers: ca tot a venit soarele poate facem si noi o mica intrunire a gsr-istilor ca a am vazut din ce in ce mai multe gsr-uri pe strada. Sa scoatem nakedurile ;) /index.php?...p;#entry2340556

pe la mijlocu lui aprilie imi scot si eu GSR-ul

...o sa vedeti atunci ce am reusit sa fac cu toba originala de gsr

..iar intalnirile...macar sa venim miercuri la arc... o sa mai dam si peste alti gsristi care nu utiliz forumul

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 556
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

pe la mijlocu lui aprilie imi scot si eu GSR-ul

...o sa vedeti atunci ce am reusit sa fac cu toba originala de gsr

..iar intalnirile...macar sa venim miercuri la arc... o sa mai dam si peste alti gsristi care nu utiliz forumul

 

sa speram :) eu am vazut destui gsristi in trafic..pacat ca nu se prea fac vazuti in rest

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 2 weeks later...

Salutare tuturor!

 

De 1 an sunt obsedat de naked-uri...am inceput cu hornetul. am citit pe forum vreo 150 de pagini etc. am notat tot ce este important ( asta se intampla in februarie) si dupa 2 luni am gasit pe cineva care mi l-a dat la o tura ( nu stiu cum a avut curajul..eu incepator fiind) si mare dezamagire sunt mult prea mare pt el :laugh: Nu am luat in calcul acest lucru..sunt un tip solid, am 1.90 si 100 kg.

Picioarele imi loveau in rezervor, nu aveam o pozitie buna etc.

 

De atunci am renuntat la ideea motocicletei pt ca mi-am luat masina. acum iar mi s-a aprins beculetul vazandu-i pe baieti prin oras ( prima data auzindu-i :lol: )

Fiind cu masina la spalatorie am vazut un Suzuki GSR si am ramas mut :lol: . Ii superb!!!! m-am tot uitat la motor..impecabil! a venit proprietarul, am schimbat niste vorbe, m-a lasat sa ma urc pe el si mi se pare mult mai OK decat Hornetul. De mers cu el nici nu l-am intrebat ca era, dupa cum am aflat, nou nout!! avea 500 de km in bord :love:

Rugamintea este urmatoare: Cine este cam de talia mea si are GSR?? sa imi spuna daca ii OK??? ( ca dupa aceea incep sa citesc toate topicurile despre acest model)

 

Multumesc anticipat!

O zi placuta in continuare :lol:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salutare tuturor!

 

De 1 an sunt obsedat de naked-uri...am inceput cu hornetul. am citit pe forum vreo 150 de pagini etc. am notat tot ce este important ( asta se intampla in februarie) si dupa 2 luni am gasit pe cineva care mi l-a dat la o tura ( nu stiu cum a avut curajul..eu incepator fiind) si mare dezamagire sunt mult prea mare pt el :laugh: Nu am luat in calcul acest lucru..sunt un tip solid, am 1.90 si 100 kg.

Picioarele imi loveau in rezervor, nu aveam o pozitie buna etc.

 

De atunci am renuntat la ideea motocicletei pt ca mi-am luat masina. acum iar mi s-a aprins beculetul vazandu-i pe baieti prin oras ( prima data auzindu-i :lol: )

Fiind cu masina la spalatorie am vazut un Suzuki GSR si am ramas mut :lol: . Ii superb!!!! m-am tot uitat la motor..impecabil! a venit proprietarul, am schimbat niste vorbe, m-a lasat sa ma urc pe el si mi se pare mult mai OK decat Hornetul. De mers cu el nici nu l-am intrebat ca era, dupa cum am aflat, nou nout!! avea 500 de km in bord :love:

Rugamintea este urmatoare: Cine este cam de talia mea si are GSR?? sa imi spuna daca ii OK??? ( ca dupa aceea incep sa citesc toate topicurile despre acest model)

 

Multumesc anticipat!

O zi placuta in continuare :lol:

 

Salut,eu am 2.01 si 110kg si m-am simtit/simt confortabil pe el de 2 ani jumatate,rulajul (fara probleme) de 27k km ,90%! facuti numai de placere poate iti concluzioneaza afirmatiile mele,daca iti place,da un semn si ne putem vedea,eu doresc sa il vand,sunt primul proprietar,avand in vedere utilajele mele din semnaturi,vreau sa imi iau o mobra de enduro(e tot ce mai imi lipseste acum),poze si modificariile la mobra le poti vedea pe tot parcursul topicului(initiat de mine).

Bafta.

Editat de Tytus The VIRUS
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

pun si eu ce am gasit pe net si o sa achizitionez pt motorashu meu ...pt cei care vor s-si modifice gsr-ul

 

1.in primul rand o baterie YUASA

2. apoi http://www.barracudamoto.it/DettaglioProdo...=860&CAT=43

3. mansoane rosii http://www.rizoma.it/Prodotti/ProdottiUniv...a=6&IDSez=1

 

7. conducte frana ROSII http://www.performance-shop.ro/52-conducte-frana-metalice

8. http://www.performance-shop.ro/scule/13-re...optimate-4.html e cel mai tare redresor

bateria se incarca de 1-2 ori pe luna la redresor chiar dc este folosita in trafic si astfel va dura mult mai mult

10. oglinzi http://www.barracudamoto.it/DettaglioProdo...1087&CAT=43 acelea mai mici la 58 de euro

11. semlale la 29.5e http://www.barracudamoto.it/DettaglioProdo...=586&CAT=43

 

nu vreau s fac reclama, sper k poate mai scutesc de efortul cautarii pe pasionatii de schimbare :love:

 

oamenii astia le pot aduce

info@barracudamoto.ro

-

 

Piese si consumabile moto: Motul, Motorex, DID, NGK, K&N, BMC, SBS, Toplite-Yuasa, Pirelli, etc.

 

Accesorii Barracuda: crashpaduri, parbrize, suport numar, mansoane, ghidoane, etc

 

Contact: Remus 0723 597 596 ; www.performance-shop.ro

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Helau ....

Sefu nostru dl Tytus...in primu rind scoate-ma de la lista de mess ca sa pot sa te bag iar ca ai disparut de acolo ca urmare a unei erori de soft...Pe urma zi-mi si mie cum s-au comportat 2CT-urile sa stiu dca iau si io sau nu...Multam:D

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 4 weeks later...
Helau ....

Sefu nostru dl Tytus...in primu rind scoate-ma de la lista de mess ca sa pot sa te bag iar ca ai disparut de acolo ca urmare a unei erori de soft...Pe urma zi-mi si mie cum s-au comportat 2CT-urile sa stiu dca iau si io sau nu...Multam:D

 

Sef e doar de sala(de restaurant) ;)

Da-mi id ul tau ,te rog,nici eu nu il mai gasesc...

Sunt extrem de multumit de 2CT,mai ales pe ploaie(m-a prins de curand de 2 ori furtuna si au stat impecabil!)

No problem

:)

 

Mesaj completat

GSR are RAM-AIR? da si unde?

Nu are :crack:

Mesaj completat

Am remapat harta de injectie stock(modificari software)cu ajutorul Domnului TNG(multumesc inca o data),are echipament de diagnoza si interventie pe soft Suzuki(orice model cu mufa de remapare),e acelasi lucru ca si cum mi-as fii pus Powercommander,e alta mobra(fata de stock,raportat la 600cc totusi),in ture de la 7k pana la 11k e mult mai prompta in reactii,doar la un pret mult mai decent fata de Powercommander(si mult mai facil si rapid de instalat/,modificat)!,pentru cine vrea sa vada diferente incercati(chiar sunt reale si merita):

/index.php?showuser=15340

 

Bafta la toti posesorii :crack:

Editat de Tytus The VIRUS
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Sef e doar de sala(de restaurant) :crack:

Da-mi id ul tau ,te rog,nici eu nu il mai gasesc...

Sunt extrem de multumit de 2CT,mai ales pe ploaie(m-a prins de curand de 2 ori furtuna si au stat impecabil!)

No problem

:)

Am pus si eu 2CT, Power Pure....Fata de BT-uri zici ca au poxipol pe ele, si mi se par si mult mai manevrabile la viteze mici. Acu sa vad cit m-or tine..banuiesc ca mult mai putin decit BT-urile...Id-ul este sintnervos...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Super tare e un motor bestial mai ales pt oras. :lol: Bagativa power commander pe el si se schimba treaba.

 

eu am pe fata pirelli diablo corsa si pe spate michelin pilot power si e perfect nu fuge de poponeata ,nu-si pierde aderenta.

Mesaj completat

ce placute de frana fata sa folosesc ???????????????????????????? Care sunt bune pentru GSR.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Super tare e un motor bestial mai ales pt oras. :lol: Bagativa power commander pe el si se schimba treaba.

 

eu am pe fata pirelli diablo corsa si pe spate michelin pilot power si e perfect nu fuge de poponeata ,nu-si pierde aderenta.

Mesaj completat

ce placute de frana fata sa folosesc ???????????????????????????? Care sunt bune pentru GSR.

 

EBC HH,au la elfworkshop,bafta.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Legat de remapare, e exact acelasi lucru ca si Chiptuningul la masina, nu?

Ti-a crescut consumul? La Power Commander stiu ca creste.

TNG face doar la Suzuki?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Legat de remapare, e exact acelasi lucru ca si Chiptuningul la masina, nu?

Ti-a crescut consumul? La Power Commander stiu ca creste.

TNG face doar la Suzuki?

 

Ca principiu e acelasi lucru ,doar ca se intervine pe calculatorul stock al mobrei(ECU).

Nu am facut inca, consumul,dar banui ca a crescut putin(e logic ,fizic/,mecanic,daca ai performante mai mari(amestec mai bogat)sa creasca si consumul(in limite decente),ce se laudau baietii cu chiptuning la masina ,performante mai crescute cu un consum mai scazut,e pur marketing.

Deocamdata TNG face remapari pe ECU stock doar la Suzuki,dar se anunta surprize pe viitor(si pt alte marci).

Bafta.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ok, mersi.

Treaba cu consumul scazut la chiptuning chiar e pe bune, daca mergi fix in conditiile in care mergeai si inainte pentru ca dupa chiptuning folosesti un procent mai mic din puterea motorului sa pleci de pe loc spre exemplu sau sa ajungi de la 0 la 100km in acelasi timp, cu aceeasi calcare a pedalei.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 2 weeks later...

A MAI MONTAT CINEVA CODITA DE LA BARACUDA PT SUPORTU DE NUMAR AM O NEDUMERIRE PENTRU CA LA SUPORTU CUSTOM DE LA BARACUDA NU AM 2 SURUBIRI UNDE SA PRIND STOPU SPATE ADICA CRED CA O SA FLENCANE ACOLO IN SUPORT SI NU O SA MAI STEA FIX.

 

VA ROG DATIMI UN RASPUNS

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 2 weeks later...
A MAI MONTAT CINEVA CODITA DE LA BARACUDA PT SUPORTU DE NUMAR AM O NEDUMERIRE PENTRU CA LA SUPORTU CUSTOM DE LA BARACUDA NU AM 2 SURUBIRI UNDE SA PRIND STOPU SPATE ADICA CRED CA O SA FLENCANE ACOLO IN SUPORT SI NU O SA MAI STEA FIX.

 

VA ROG DATIMI UN RASPUNS

 

ti-am mai dat un reply la aceasi intrebare pe topicul deschis de mine

:)

Editat de septimiu_J F K
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

SE VINDE GSR 600

 

 

 

E impecabila se poate vedea in bucuresti. Carte de service. ITP 2012. Crash-paduri,geam (GIVI) KIT de lant nou ,ulei schimbat MOTUL 300V ,filtru de ulei schimbat . Motivul vanzari trecerea la o categorie mai mare. A si anvelope noi fata spate.Placute noi fata spate.

 

Motoru e din 2006 are 25000 de km fara manevre la kilometraj

 

PRET 4000 discutabil

 

ACCEPT ORICE TEST LA ORICE SERVICE.

 

Mtivul schimbari, treceri la miar sau 750 bine inteles :) dupa ce mai strang banii.

post-54067-1277279792_thumb.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

SE VINDE GSR 600

 

 

 

E impecabila se poate vedea in bucuresti. Carte de service. ITP 2012. Crash-paduri,geam (GIVI) KIT de lant nou ,ulei schimbat MOTUL 300V ,filtru de ulei schimbat . Motivul vanzari trecerea la o categorie mai mare. A si anvelope noi fata spate.Placute noi fata spate.

 

Motoru e din 2006 are 25000 de km fara manevre la kilometraj

 

PRET 4000 discutabil

 

ACCEPT ORICE TEST LA ORICE SERVICE.

 

Mtivul schimbari, treceri la miar sau 750 bine inteles :) dupa ce mai strang banii.

 

bafta mare la vanzare

eu pe al meu am incercat sa il dau anul trecut si nu am reusit

an tot 2006, 6000km, tot cu 4000 e vroiam sa-l dau, avea multi bani bagati in accesorii si tinut numai in puf

acum am mai bagat vreo 1000 euro si nu-l mai dau cel putin vreo 2 ani de acu in colo

 

incearca sa umbli la pret dc vrei sa scapi de el

bafta inca o data :)

Editat de septimiu_J F K
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 3 months later...
Sef e doar de sala(de restaurant) :)

Da-mi id ul tau ,te rog,nici eu nu il mai gasesc...

Sunt extrem de multumit de 2CT,mai ales pe ploaie(m-a prins de curand de 2 ori furtuna si au stat impecabil!)

No problem

:laugh:

 

Mesaj completat

 

Nu are :D

Mesaj completat

Am remapat harta de injectie stock(modificari software)cu ajutorul Domnului TNG(multumesc inca o data),are echipament de diagnoza si interventie pe soft Suzuki(orice model cu mufa de remapare),e acelasi lucru ca si cum mi-as fii pus Powercommander,e alta mobra(fata de stock,raportat la 600cc totusi),in ture de la 7k pana la 11k e mult mai prompta in reactii,doar la un pret mult mai decent fata de Powercommander(si mult mai facil si rapid de instalat/,modificat)!,pentru cine vrea sa vada diferente incercati(chiar sunt reale si merita):

/index.php?showuser=15340

 

Bafta la toti posesorii ;)

 

off : am facut si eu faza cu remaparea :P foarte tare !

on : haideti bai gsr-istilor trezitzi-va la viatza ! hai poate bagam si noi o mica adunare a noastra ca am vazut destui pe strazi!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 3 months later...

Vand si eu mobra:

2007 ABS,29000km

Primul Proprietar,toate actele in regula,ITP valabil pana in 2012,se da si numarul existent

Nelovita,necazuta,accept orice examinare de cadru,componete.

Upgrades:

Gume:Michelin Pilot Power 2CT ,uzura20%

Parbriz Givi negru mat,elimina problema reflexilor de la far spre campul vizual

Priza 12V in bord pentru alimentare diverse si/sau incarcarea facila a bateriei pe timp de iarna cu ajutorul redresorului moto

Termometru in bord

Bixenon H4,comutare instanta intre faza scurta si lunga

Oglinzi Barracuda carbon

Placute EBC HH fata spate+lichid de frana schimbat-Motul special pentru ABS

Toba GPR Ghost,-10kg fata de stock,nu strica aspectul vizual al spatelui

Soft ECU modificat,cu harta custom prin mufa de diagnoza,cu ajutorul TNG Performance(inlocuieste necesitatea Power Commander-valoare 300E)

Filtru de aer BMC

Elemente imbacate in folie carbon 3M(cu nervuri in relief)

Crashbars Barracuda

Suspensie reglata pe mod sport

Kit distributie DID X-rings auriu+foaie si pinion de atac schimbat recent(200e)

Revizii respectate,Ulei Motul 15W50

Facturi pentru piese

Funtioneaza impecabil,motivul vanzarii este trecerea la o mobra de enduro

Pret:4300e negociabil

post-18483-1296205421_thumb.jpg

post-18483-1296205428_thumb.jpgpost-18483-1296205438_thumb.jpgpost-18483-1296205444_thumb.jpgpost-18483-1296205454_thumb.jpgpost-18483-1296205473_thumb.jpgpost-18483-1296205482_thumb.jpgpost-18483-1296205488_thumb.jpgpost-18483-1296205495_thumb.jpgpost-18483-1296205508_thumb.jpgpost-18483-1296205527_thumb.jpgpost-18483-1296205534_thumb.jpgpost-18483-1296205630_thumb.jpg

Mesaj completat

Up,mai multe poze aici:

http://www.facebook.com/album.php?id=80991...&aid=361157

Editat de Tytus The VIRUS
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 3 weeks later...

Salutare, salutare! Intr-un final fericit, m-am facut cu un GSR k8 minunat, zic eu. In 20km parcursi, venit dupa 3ani de GSXR, vantul imi este dusman ... ce-i de facut? Se rezolva treaba prin instalarea unui parbriz mai mare?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut si sa o stapanesti sanatos. La problema cu vantul exista trei solutii: tragi mai incet de manerul din dreapta(nu prea tine la nimeni), te tii mai bine(la mine deocamdata functioneaza) sau pui un parbriz(am si eu o dilema din punctul asta de vedere pentru ca ii cam modifica "linia").

Cine stie, daca tot s-a mai "incalzit" poate ne intalnim si noi cu bebelushele pe undeva candva sa ne uitam la ale altora poate ne vin idei pentru anul asta. Multa bafta!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 2 weeks later...
Salutare, salutare! Intr-un final fericit, m-am facut cu un GSR k8 minunat, zic eu. In 20km parcursi, venit dupa 3ani de GSXR, vantul imi este dusman ... ce-i de facut? Se rezolva treaba prin instalarea unui parbriz mai mare?

 

 

la gsxr pozitia normala era una sport, aplecat in fata si chiar dc nu te bagai dupa parbriz tot aveai o pozitie aerodinamica, de asta nu prea simteai vantul

 

la GSR pozitia normala e aproape de statul pe un scaun adik drept, e si normal sa simti vantul mai tare

inceraca sa iei pozitia de pe gsxr si aplico pe GSR si vezi cum e

 

cel mai mult la rezistenta vantului te ajuta pozitia corpului si nu parbrizul, parerea mea

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...