N3cks Postat Noiembrie 12, 2007 Share Postat Noiembrie 12, 2007 (editat) baieti, mai am o intrebare tot offtopic ,sper sa ma iertati,care sunt cele mai des intalnite probleme la o vespa,la ce ar trebui sa fiu atent cand cumpar un asemenea model.va intreb fiindca maine merg sa cumpar o vespa si vreau sa mai stiu una alta.va multumesc Parerea mea e ca nu prea ai de ce sa te temi. E drept pot sa apara probleme, ca la orice scuter. Sansa sa apara ceva grav la o Vespa e mica. Care sunt cele mai des intalnite nu stiu. Ce pot sa iti zic este sa testezi, sa vezi cum suna motorul. Iar dupa ce pornesti lasi un pic sa mearga motorul, dar inainte de a se incalzi toba, ii astupi tzeava de esapament(iesirea) cu mana. Tii mana acolo pana incepe sa se innece si apoi lasi. Daca motorul isi revine la normal e ok, daca se inneaca in continuare si moare... e mai trist. In cazul doi intreaba un mecanic. Gandeste asa... piese se gasesc in principiu, chiar si la Vespa. Chiar daca ar fi sa fie stricata cu ceva banutzi o faci ca noua si te va tine. Nu e un motor complicat care sa nu poata fi reparat. Bine, acum problema e sa nu dai o gramada de bani pe ea. Ce model? Eu zic ca cu Vespa ai facut o alegere buna! Nu cred ca iti va parea rau! Vespa e o vespa si nu orice scuter. Nu isi permit cei de la Vespa sa faca modele de kko. Asta cu siguranta! Te felicit pt alegere. Spune-ne si nou cat dai pe ea... si totusi un model ceva? Sa ai bafta! Editat Noiembrie 12, 2007 de N3cks Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
corado_c Postat Noiembrie 13, 2007 Autor Share Postat Noiembrie 13, 2007 baieti, mai am o intrebare tot offtopic ,sper sa ma iertati,care sunt cele mai des intalnite probleme la o vespa,la ce ar trebui sa fiu atent cand cumpar un asemenea model.va intreb fiindca maine merg sa cumpar o vespa si vreau sa mai stiu una alta.va multumesc poate te intereseaza unul dintre astea ... --- Mesaj completat în 13 Nov 2007 10:45 -------------pt cei interesati: 2 vespe de vanzare cel gri e d 50 an fabricatie 2005 .. iar cel rosu e et4 125 cc din 2002 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
N3cks Postat Noiembrie 13, 2007 Share Postat Noiembrie 13, 2007 poate te intereseaza unul dintre astea ... <small>--- Mesaj completat în 13 Nov 2007 10:45 -------------</small><br/>pt cei interesati: 2 vespe de vanzare cel gri e d 50 an fabricatie 2005 .. iar cel rosu e et4 125 cc din 2002 Sunt de vanzare? Ma intereseaza ET2. Celalalt, LX 50 il am si sta in garaj . MA intereseaza cel rosu si vad ca are numere de mures. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
corado_c Postat Noiembrie 13, 2007 Autor Share Postat Noiembrie 13, 2007 Sunt de vanzare? Ma intereseaza ET2. Celalalt, LX 50 il am si sta in garaj . MA intereseaza cel rosu si vad ca are numere de mures. id de mess purice_2007. el le are de vanzare si iti poate da toate detaliile de care ai nevoie. bafta Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
N3cks Postat Noiembrie 13, 2007 Share Postat Noiembrie 13, 2007 id de mess purice_2007. el le are de vanzare si iti poate da toate detaliile de care ai nevoie. bafta Ok. Mersi. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
pino_nrg Postat Noiembrie 13, 2007 Share Postat Noiembrie 13, 2007 Parerea mea e ca nu prea ai de ce sa te temi. E drept pot sa apara probleme, ca la orice scuter. Sansa sa apara ceva grav la o Vespa e mica. Care sunt cele mai des intalnite nu stiu. Ce pot sa iti zic este sa testezi, sa vezi cum suna motorul. Iar dupa ce pornesti lasi un pic sa mearga motorul, dar inainte de a se incalzi toba, ii astupi tzeava de esapament(iesirea) cu mana. Tii mana acolo pana incepe sa se innece si apoi lasi. Daca motorul isi revine la normal e ok, daca se inneaca in continuare si moare... e mai trist. In cazul doi intreaba un mecanic. Gandeste asa... piese se gasesc in principiu, chiar si la Vespa. Chiar daca ar fi sa fie stricata cu ceva banutzi o faci ca noua si te va tine. Nu e un motor complicat care sa nu poata fi reparat. Bine, acum problema e sa nu dai o gramada de bani pe ea. Ce model? Eu zic ca cu Vespa ai facut o alegere buna! Nu cred ca iti va parea rau! Vespa e o vespa si nu orice scuter. Nu isi permit cei de la Vespa sa faca modele de kko. Asta cu siguranta! Te felicit pt alegere. Spune-ne si nou cat dai pe ea... si totusi un model ceva? Sa ai bafta! salutare ! tocmai m-am intors din brasov de unde am cumparat ( 600 e cu transport acasa )frumushica vespa et2 ,din 98'.suna frumos motorul ,ce sa zic... necesita niste retusuri la carene dar in mare e bine, maine merg cu ea la serv si vad cum se comporta,am ramas uimit la benzinarie cand am facut plinul au intrat 10 l in mititica,chiar nu ma asteptam sa fie asa de mare rezervorul. i'm in the club Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
EVO MOTORS.RO Postat Noiembrie 14, 2007 Share Postat Noiembrie 14, 2007 bravo baietii cu vespele.. In bacau este un baiat... cu o Honda Shadow... de 50 sau 70 Nu cred ca este pe forum.. scuteru lui.. a avut nr de anglia.. si acum are... nr de primarie ... whatever... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
corado_c Postat Noiembrie 14, 2007 Autor Share Postat Noiembrie 14, 2007 bravo baietii cu vespele.. In bacau este un baiat... cu o Honda Shadow... de 50 sau 70 Nu cred ca este pe forum.. scuteru lui.. a avut nr de anglia.. si acum are... nr de primarie ... whatever... merci mult insa pe noi momentan ne intereseaza doar vesparii ... --- Mesaj completat în 14 Nov 2007 08:41 ------------- salutare ! tocmai m-am intors din brasov de unde am cumparat ( 600 e cu transport acasa )frumushica vespa et2 ,din 98'.suna frumos motorul ,ce sa zic... necesita niste retusuri la carene dar in mare e bine, maine merg cu ea la serv si vad cum se comporta,am ramas uimit la benzinarie cand am facut plinul au intrat 10 l in mititica,chiar nu ma asteptam sa fie asa de mare rezervorul. i'm in the club pino_nrg este foarte frumoasa sa o stapanesti sanatos ... cati km are ?! astept un add pe mess de la tine (corado_c) . dak pleci cu ea pe strada mare atentie sa nu te opreasca "baietzii buni" in cazul in care nu ai numar. sfatul meu: sa nu o dai prietenilor sa se plimbe. eu am facut asta pana a cazul unul cu ea si m am lecuit. --- Mesaj completat în 14 Nov 2007 08:44 ------------- Ok. Mersi. N3cks te ai inteles cu baiatul !? daca vrei poti sa mi dau un buzz pe mess si in cazul in care sunt iti pot da si numarul lui de telefon. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
N3cks Postat Noiembrie 14, 2007 Share Postat Noiembrie 14, 2007 salutare ! tocmai m-am intors din brasov de unde am cumparat ( 600 e cu transport acasa )frumushica vespa et2 ,din 98'.suna frumos motorul ,ce sa zic... necesita niste retusuri la carene dar in mare e bine, maine merg cu ea la serv si vad cum se comporta,am ramas uimit la benzinarie cand am facut plinul au intrat 10 l in mititica,chiar nu ma asteptam sa fie asa de mare rezervorul. i'm in the club Superba! Sa o folosesti sanatos si fara incidente! E foarte frumoasa si eu zic ca ai facut o afacere echitabila. Succes! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mihaiand Postat Noiembrie 14, 2007 Share Postat Noiembrie 14, 2007 Sa o stapanesti sanatos ! puteai sa pui pozele la "POZE CU SCUTERELE NOASTRE" ... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
N3cks Postat Noiembrie 14, 2007 Share Postat Noiembrie 14, 2007 Sa o stapanesti sanatos ! puteai sa pui pozele la "POZE CU SCUTERELE NOASTRE" ... Corect, insa aici e coltul Vespa --- Mesaj completat în 14 Nov 2007 09:32 -------------<small>--- Mesaj completat în 14 Nov 2007 08:44 -------------</small><br/> N3cks te ai inteles cu baiatul !? daca vrei poti sa mi dau un buzz pe mess si in cazul in care sunt iti pot da si numarul lui de telefon. M-ar interesea Vespa aia rosie, probabil ET2 sau asa... insa din pacate ii lipesete partea din fata cu "torpedoul" din cate am vazut in poze. E dificil ca nu cred ca se gaseste si daca da, la un pret mare. Iar un lx am deja in garaj Totusi am sa sun. Da-mi un PM cu numarul lui. Sa vad cat cere pe ET2. Mersi. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
corado_c Postat Noiembrie 14, 2007 Autor Share Postat Noiembrie 14, 2007 am descoperiat astazi 2 probleme la "viespe" ... 1. nu se aprinde stopul cand pun frana de fata. (sincer nici nu stiu dak ar treb, u tell me! ) 2. cand plec foarte, foarte, usor de pe loc imi trepideaza ghidonul si are un joc care nu se simte in mers. daca plec normal sau mai rpd nu se simte. de la ce ar putea sa fie ?! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
N3cks Postat Noiembrie 14, 2007 Share Postat Noiembrie 14, 2007 am descoperiat astazi 2 probleme la "viespe" ... 1. nu se aprinde stopul cand pun frana de fata. (sincer nici nu stiu dak ar treb, u tell me! ) 2. cand plec foarte, foarte, usor de pe loc imi trepideaza ghidonul si are un joc care nu se simte in mers. daca plec normal sau mai rpd nu se simte. de la ce ar putea sa fie ?! 1. ar trebui sa se aprinda! de ce nu se aprinde nu stiu. Probabil ceva cabluri aiurea, sigurante. Daca vrei te ajut cred cu schema tehnica etc.. 2.asta chiar ma depaseste. Poate char ai un joc in ghidon si ar trebui verificat sa vezi.. nu cumva sa ramai fara directie pe sosea. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
RaDuCu_CostEL Postat Noiembrie 14, 2007 Share Postat Noiembrie 14, 2007 am descoperiat astazi 2 probleme la "viespe" ... 2. cand plec foarte, foarte, usor de pe loc imi trepideaza ghidonul si are un joc care nu se simte in mers. daca plec normal sau mai rpd nu se simte. de la ce ar putea sa fie ?! Nu sunt sigur de ce afirm eu aici ..... dar in legatura cu trepidatul , stiam ca de la curea se datoreaza ..... trebuie schimbata! Parerea mea e ca ar trebui sa te uiti oleak la ea. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
corado_c Postat Noiembrie 14, 2007 Autor Share Postat Noiembrie 14, 2007 Nu sunt sigur de ce afirm eu aici ..... dar in legatura cu trepidatul , stiam ca de la curea se datoreaza ..... trebuie schimbata! Parerea mea e ca ar trebui sa te uiti oleak la ea. p langa trepidat are si un joc. cureaua este aproape noua, nu cred ca are mai mult de 300 km. e drept e luata din trag si parca nu mai trage scuterul asa tare cu asta ... nu stiu ce sa zic dar nu cred ca are legatura. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dmt_ctl Postat Noiembrie 14, 2007 Share Postat Noiembrie 14, 2007 (editat) pey....nu poti fii sigur ca`i asa buna cureaua din moment ce ai luat`o din targ....ia`ti una de malossi de kevlar si sa vezi k nu mai ai nici o treaba...dar ce`i drept e un pic cam scumpa p langa trepidat are si un joc. cureaua este aproape noua, nu cred ca are mai mult de 300 km. e drept e luata din trag si parca nu mai trage scuterul asa tare cu asta ... nu stiu ce sa zic dar nu cred ca are legatura. Editat Noiembrie 14, 2007 de baietzii_ctl Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
corado_c Postat Noiembrie 14, 2007 Autor Share Postat Noiembrie 14, 2007 pey....nu poti fii sigur ca`i asa buna cureaua din moment ce ai luat`o din targ....ia`ti una de malossi de kevlar si sa vezi k nu mai ai nici o treaba...dar ce`i drept e un pic cam scumpa o sa incerc sa iau o curea mai buna ... dar tot nu cred ca e de la asta ... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
pino_nrg Postat Noiembrie 14, 2007 Share Postat Noiembrie 14, 2007 Sa o stapanesti sanatos ! puteai sa pui pozele la "POZE CU SCUTERELE NOASTRE" ... pey credeam ca acest topic e dedicat tot ce inseamana vespa si de aceea am atasat pozele,scuze. multumesc celorlalti . am o intrebare : e normal ca rezervorul sa fie la jumatate avand in vedere ca am facut plinul si am mers 60 km ? in conditiile in care nu am dat forja si am mers aproape constat 55- 60 .ms Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
N3cks Postat Noiembrie 14, 2007 Share Postat Noiembrie 14, 2007 pey credeam ca acest topic e dedicat tot ce inseamana vespa si de aceea am atasat pozele,scuze. multumesc celorlalti . am o intrebare : e normal ca rezervorul sa fie la jumatate avand in vedere ca am facut plinul si am mers 60 km ? in conditiile in care nu am dat forja si am mers aproape constat 55- 60 .ms E ok cu pozele. Stai linistit in legatura cu rezervorul. Mie imi arata ca e la jumate dupa ce am facut vre-o 60-70 km. Nu indica exact. Fa 100 km si apoi fa-i din nou plinul si asa vei vedea cat consuma. Nu te speria e ok. Nu e ca si indicatorul de la masina, e mai mult orientativ. Succes! Si sa o stapanesti sanatos! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
pino_nrg Postat Noiembrie 14, 2007 Share Postat Noiembrie 14, 2007 am descoperiat astazi 2 probleme la "viespe" ... 1. nu se aprinde stopul cand pun frana de fata. (sincer nici nu stiu dak ar treb, u tell me! ) 2. cand plec foarte, foarte, usor de pe loc imi trepideaza ghidonul si are un joc care nu se simte in mers. daca plec normal sau mai rpd nu se simte. de la ce ar putea sa fie ?! in legatura cu priam problema ,verifica la maneta(are un pistonas care face contact,poate e muradar ,ideal ar fi sa-i dai spray contact) dupa accea daca tot nu merge verifica cablaraia . la problema a doua sincer nu stiu si nici nu ma pricep insa sa nu fie furca uzata.testeaza in felul urmator: pune frana fata si misca scuterul usor inainte inapoi si vezi daca are joc in furca. --- Mesaj completat în 14 Nov 2007 21:27 ------------- E ok cu pozele. Stai linistit in legatura cu rezervorul. Mie imi arata ca e la jumate dupa ce am facut vre-o 60-70 km. Nu indica exact. Fa 100 km si apoi fa-i din nou plinul si asa vei vedea cat consuma. Nu te speria e ok. Nu e ca si indicatorul de la masina, e mai mult orientativ. Succes! Si sa o stapanesti sanatos! ok.la tine tot 10 litri intra? nu se poate sa nu indice corect,doar daca plutitorul e stricat,trebuie sa arate cat de cat corect.oricum ma sperie k am facut 60 km ci rezervorul e la jumate. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
N3cks Postat Noiembrie 14, 2007 Share Postat Noiembrie 14, 2007 in legatura cu priam problema ,verifica la maneta(are un pistonas care face contact,poate e muradar ,ideal ar fi sa-i dai spray contact) dupa accea daca tot nu merge verifica cablaraia . la problema a doua sincer nu stiu si nici nu ma pricep insa sa nu fie furca uzata.testeaza in felul urmator: pune frana fata si misca scuterul usor inainte inapoi si vezi daca are joc in furca. <small>--- Mesaj completat în 14 Nov 2007 21:27 -------------</small><br/> ok.la tine tot 10 litri intra? nu se poate sa nu indice corect,doar daca plutitorul e stricat,trebuie sa arate cat de cat corect.oricum ma sperie k am facut 60 km ci rezervorul e la jumate. La mine e de vre-o 9 l rezervorul. Stai linistit si eu m-am speriat . Am sunat la Tg Mures la reprezentanta si i-am explicat mecanicului. Vespa mea era noua. Si a zis sa stau linistit. Nu e stricat plutitorul.. nush care e faza... Ai sa vezi ca nu e stricat nimic si ai sa te obijnuiesti cu indicatorul asta un pic mai aiurit. Asa am zis si eu la inceput. Fa 100 km si apoi fa din nou plinul. Iti va iesi intre 3-4 l %. Dar e normal pt o vespa fiind din tabla toata. O vorba de la cluj: " Nu te stresa ca nu-i bai! " Bucura-te de Vespa din plin. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
pino_nrg Postat Noiembrie 14, 2007 Share Postat Noiembrie 14, 2007 O vorba de la cluj: " Nu te stresa ca nu-i bai! " Bucura-te de Vespa din plin. super tare vorba am sa bag benzina la 100 km si sper sa am o surpriza placuta cu consumul in sensul ca as vrea sa fie mik mi mik Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
N3cks Postat Noiembrie 15, 2007 Share Postat Noiembrie 15, 2007 super tare vorba am sa bag benzina la 100 km si sper sa am o surpriza placuta cu consumul in sensul ca as vrea sa fie mik mi mik Asa sa fie! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
corado_c Postat Noiembrie 15, 2007 Autor Share Postat Noiembrie 15, 2007 in legatura cu priam problema ,verifica la maneta(are un pistonas care face contact,poate e muradar ,ideal ar fi sa-i dai spray contact) dupa accea daca tot nu merge verifica cablaraia . la problema a doua sincer nu stiu si nici nu ma pricep insa sa nu fie furca uzata.testeaza in felul urmator: pune frana fata si misca scuterul usor inainte inapoi si vezi daca are joc in furca. <small>--- Mesaj completat în 14 Nov 2007 21:27 -------------</small><br/> ok.la tine tot 10 litri intra? nu se poate sa nu indice corect,doar daca plutitorul e stricat,trebuie sa arate cat de cat corect.oricum ma sperie k am facut 60 km ci rezervorul e la jumate. merci, o sa incerc sa vad daca e de la furca dar sincer sper sa nu fie. si eu am probleme cu indicatorul ... cand ii faci plinul trece de locul in care ar treb sa fie cand e full iar cand e aproape gol indica ca mai e un sfert insa se aprinde becul ... din cauza asta, pana mi am dat seama cand treb sa bag benzina, am facut si pana prostului. la mine cred ca trebuie doar reglat ... oricum nu sunt sigur d c spun aici, am auzit si eu la un baiat, daca ai consumul prea mare, printre altele, incearca sa-i schimbi si bujia ... cica mai regleaza si aia la consum. acum nu stiu ce sa zic ... eu mi-am luat sa am in orice eventualitate. oricum o bujie e 10 lei, la Paneuro, si nu strica sa ai una de rezerva. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
N3cks Postat Noiembrie 15, 2007 Share Postat Noiembrie 15, 2007 merci, o sa incerc sa vad daca e de la furca dar sincer sper sa nu fie. si eu am probleme cu indicatorul ... cand ii faci plinul trece de locul in care ar treb sa fie cand e full iar cand e aproape gol indica ca mai e un sfert insa se aprinde becul ... din cauza asta, pana mi am dat seama cand treb sa bag benzina, am facut si pana prostului. la mine cred ca trebuie doar reglat ... oricum nu sunt sigur d c spun aici, am auzit si eu la un baiat, daca ai consumul prea mare, printre altele, incearca sa-i schimbi si bujia ... cica mai regleaza si aia la consum. acum nu stiu ce sa zic ... eu mi-am luat sa am in orice eventualitate. oricum o bujie e 10 lei, la Paneuro, si nu strica sa ai una de rezerva. Da.. cu bujia e ok... Dar al tau cat consuma de curiozitate? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.