Jump to content

Recommended Posts

baieti, mai am o intrebare tot offtopic ,sper sa ma iertati,care sunt cele mai des intalnite probleme la o vespa,la ce ar trebui sa fiu atent cand cumpar un asemenea model.va intreb fiindca maine merg sa cumpar o vespa :burnout: si vreau sa mai stiu una alta.va multumesc

 

 

Parerea mea e ca nu prea ai de ce sa te temi. E drept pot sa apara probleme, ca la orice scuter. Sansa sa apara ceva grav la o Vespa e mica. Care sunt cele mai des intalnite nu stiu. Ce pot sa iti zic este sa testezi, sa vezi cum suna motorul. Iar dupa ce pornesti lasi un pic sa mearga motorul, dar inainte de a se incalzi toba, ii astupi tzeava de esapament(iesirea) cu mana. Tii mana acolo pana incepe sa se innece si apoi lasi. Daca motorul isi revine la normal e ok, daca se inneaca in continuare si moare... e mai trist. In cazul doi intreaba un mecanic.

Gandeste asa... piese se gasesc in principiu, chiar si la Vespa. Chiar daca ar fi sa fie stricata cu ceva banutzi o faci ca noua si te va tine. Nu e un motor complicat care sa nu poata fi reparat. Bine, acum problema e sa nu dai o gramada de bani pe ea. Ce model?

Eu zic ca cu Vespa ai facut o alegere buna! Nu cred ca iti va parea rau! Vespa e o vespa si nu orice scuter. Nu isi permit cei de la Vespa sa faca modele de kko. Asta cu siguranta!

Te felicit pt alegere.

Spune-ne si nou cat dai pe ea... si totusi un model ceva?

 

Sa ai bafta!

Edited by N3cks
Link to post
Share on other sites
  • Replies 507
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

baieti, mai am o intrebare tot offtopic ,sper sa ma iertati,care sunt cele mai des intalnite probleme la o vespa,la ce ar trebui sa fiu atent cand cumpar un asemenea model.va intreb fiindca maine merg sa cumpar o vespa :) si vreau sa mai stiu una alta.va multumesc

 

 

 

poate te intereseaza unul dintre astea ...

 

--- Mesaj completat în 13 Nov 2007 10:45 -------------
pt cei interesati: 2 vespe de vanzare

 

cel gri e d 50 an fabricatie 2005 .. iar cel rosu e et4 125 cc din 2002

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Link to post
Share on other sites

poate te intereseaza unul dintre astea ...

 

<small>--- Mesaj completat în 13 Nov 2007 10:45 -------------</small><br/>pt cei interesati: 2 vespe de vanzare

 

cel gri e d 50 an fabricatie 2005 .. iar cel rosu e et4 125 cc din 2002

 

 

 

 

 

 

 

 

Sunt de vanzare? Ma intereseaza ET2. Celalalt, LX 50 il am si sta in garaj :). MA intereseaza cel rosu si vad ca are numere de mures.

Link to post
Share on other sites

Sunt de vanzare? Ma intereseaza ET2. Celalalt, LX 50 il am si sta in garaj :). MA intereseaza cel rosu si vad ca are numere de mures.

 

 

id de mess purice_2007. el le are de vanzare si iti poate da toate detaliile de care ai nevoie.

 

bafta

Link to post
Share on other sites

Parerea mea e ca nu prea ai de ce sa te temi. E drept pot sa apara probleme, ca la orice scuter. Sansa sa apara ceva grav la o Vespa e mica. Care sunt cele mai des intalnite nu stiu. Ce pot sa iti zic este sa testezi, sa vezi cum suna motorul. Iar dupa ce pornesti lasi un pic sa mearga motorul, dar inainte de a se incalzi toba, ii astupi tzeava de esapament(iesirea) cu mana. Tii mana acolo pana incepe sa se innece si apoi lasi. Daca motorul isi revine la normal e ok, daca se inneaca in continuare si moare... e mai trist. In cazul doi intreaba un mecanic.

Gandeste asa... piese se gasesc in principiu, chiar si la Vespa. Chiar daca ar fi sa fie stricata cu ceva banutzi o faci ca noua si te va tine. Nu e un motor complicat care sa nu poata fi reparat. Bine, acum problema e sa nu dai o gramada de bani pe ea. Ce model?

Eu zic ca cu Vespa ai facut o alegere buna! Nu cred ca iti va parea rau! Vespa e o vespa si nu orice scuter. Nu isi permit cei de la Vespa sa faca modele de kko. Asta cu siguranta!

Te felicit pt alegere.

Spune-ne si nou cat dai pe ea... si totusi un model ceva?

 

Sa ai bafta!

 

 

salutare ! tocmai m-am intors din brasov de unde am cumparat ( 600 e cu transport acasa )frumushica vespa et2 ,din 98'.suna frumos motorul ,ce sa zic... necesita niste retusuri la carene dar in mare e bine, maine merg cu ea la serv si vad cum se comporta,am ramas uimit la benzinarie cand am facut plinul au intrat 10 l in mititica,chiar nu ma asteptam sa fie asa de mare rezervorul.

 

i'm in the club :what: :hug: :) :D

post-18970-1194982635_thumb.jpg

post-18970-1194982648_thumb.jpg

post-18970-1194982659_thumb.jpg

post-18970-1194982670_thumb.jpg

post-18970-1194982683_thumb.jpg

Link to post
Share on other sites

bravo baietii cu vespele.. :eek:

 

In bacau este un baiat... cu o Honda Shadow... de 50 sau 70 :what:

Nu cred ca este pe forum.. scuteru lui.. a avut nr de anglia.. si acum are... nr de primarie ... whatever...

 

 

merci mult insa pe noi momentan ne intereseaza doar vesparii ...

 

--- Mesaj completat în 14 Nov 2007 08:41 -------------

salutare ! tocmai m-am intors din brasov de unde am cumparat ( 600 e cu transport acasa )frumushica vespa et2 ,din 98'.suna frumos motorul ,ce sa zic... necesita niste retusuri la carene dar in mare e bine, maine merg cu ea la serv si vad cum se comporta,am ramas uimit la benzinarie cand am facut plinul au intrat 10 l in mititica,chiar nu ma asteptam sa fie asa de mare rezervorul.

 

i'm in the club :moto: :hug: :) :D

 

 

pino_nrg

 

este foarte frumoasa sa o stapanesti sanatos :eek: ... cati km are ?! astept un add pe mess de la tine (corado_c) ;). dak pleci cu ea pe strada mare atentie sa nu te opreasca "baietzii buni" in cazul in care nu ai numar. sfatul meu: sa nu o dai prietenilor sa se plimbe. eu am facut asta pana a cazul unul cu ea si m am lecuit. :eek:

 

--- Mesaj completat în 14 Nov 2007 08:44 -------------

Ok. Mersi.

 

 

N3cks te ai inteles cu baiatul !? daca vrei poti sa mi dau un buzz pe mess si in cazul in care sunt iti pot da si numarul lui de telefon.

Link to post
Share on other sites

salutare ! tocmai m-am intors din brasov de unde am cumparat ( 600 e cu transport acasa )frumushica vespa et2 ,din 98'.suna frumos motorul ,ce sa zic... necesita niste retusuri la carene dar in mare e bine, maine merg cu ea la serv si vad cum se comporta,am ramas uimit la benzinarie cand am facut plinul au intrat 10 l in mititica,chiar nu ma asteptam sa fie asa de mare rezervorul.

 

i'm in the club :moto: :hug: :) :D

 

 

Superba! Sa o folosesti sanatos si fara incidente!

E foarte frumoasa si eu zic ca ai facut o afacere echitabila.

 

Succes! :what: :eek:

Link to post
Share on other sites

Sa o stapanesti sanatos ! puteai sa pui pozele la "POZE CU SCUTERELE NOASTRE" ...

 

 

Corect, insa aici e coltul Vespa :hug:

 

--- Mesaj completat în 14 Nov 2007 09:32 -------------
<small>--- Mesaj completat în 14 Nov 2007 08:44 -------------</small><br/>

N3cks te ai inteles cu baiatul !? daca vrei poti sa mi dau un buzz pe mess si in cazul in care sunt iti pot da si numarul lui de telefon.

 

M-ar interesea Vespa aia rosie, probabil ET2 sau asa... insa din pacate ii lipesete partea din fata cu "torpedoul" din cate am vazut in poze. E dificil ca nu cred ca se gaseste si daca da, la un pret mare. Iar un lx am deja in garaj :)

Totusi am sa sun. Da-mi un PM cu numarul lui. Sa vad cat cere pe ET2.

 

Mersi.

Link to post
Share on other sites

am descoperiat astazi 2 probleme la "viespe" ...

 

1. nu se aprinde stopul cand pun frana de fata. (sincer nici nu stiu dak ar treb, u tell me! )

 

2. cand plec foarte, foarte, usor de pe loc imi trepideaza ghidonul si are un joc care nu se simte in mers. daca plec normal sau mai rpd nu se simte. de la ce ar putea sa fie ?!

Link to post
Share on other sites

am descoperiat astazi 2 probleme la "viespe" ...

 

1. nu se aprinde stopul cand pun frana de fata. (sincer nici nu stiu dak ar treb, u tell me! )

 

2. cand plec foarte, foarte, usor de pe loc imi trepideaza ghidonul si are un joc care nu se simte in mers. daca plec normal sau mai rpd nu se simte. de la ce ar putea sa fie ?!

 

 

1. ar trebui sa se aprinda! de ce nu se aprinde nu stiu. Probabil ceva cabluri aiurea, sigurante. Daca vrei te ajut cred cu schema tehnica etc..

 

2.asta chiar ma depaseste. Poate char ai un joc in ghidon si ar trebui verificat sa vezi.. nu cumva sa ramai fara directie pe sosea.

Link to post
Share on other sites

am descoperiat astazi 2 probleme la "viespe" ...

 

2. cand plec foarte, foarte, usor de pe loc imi trepideaza ghidonul si are un joc care nu se simte in mers. daca plec normal sau mai rpd nu se simte. de la ce ar putea sa fie ?!

Nu sunt sigur de ce afirm eu aici ..... dar in legatura cu trepidatul , stiam ca de la curea se datoreaza ..... trebuie schimbata!

 

Parerea mea e ca ar trebui sa te uiti oleak la ea.

Link to post
Share on other sites

Nu sunt sigur de ce afirm eu aici ..... dar in legatura cu trepidatul , stiam ca de la curea se datoreaza ..... trebuie schimbata!

 

Parerea mea e ca ar trebui sa te uiti oleak la ea.

p langa trepidat are si un joc. cureaua este aproape noua, nu cred ca are mai mult de 300 km. e drept e luata din trag si parca nu mai trage scuterul asa tare cu asta ... nu stiu ce sa zic dar nu cred ca are legatura.

Link to post
Share on other sites

pey....nu poti fii sigur ca`i asa buna cureaua din moment ce ai luat`o din targ....ia`ti una de malossi de kevlar si sa vezi k nu mai ai nici o treaba...dar ce`i drept e un pic cam scumpa

p langa trepidat are si un joc. cureaua este aproape noua, nu cred ca are mai mult de 300 km. e drept e luata din trag si parca nu mai trage scuterul asa tare cu asta ... nu stiu ce sa zic dar nu cred ca are legatura.

Edited by baietzii_ctl
Link to post
Share on other sites

pey....nu poti fii sigur ca`i asa buna cureaua din moment ce ai luat`o din targ....ia`ti una de malossi de kevlar si sa vezi k nu mai ai nici o treaba...dar ce`i drept e un pic cam scumpa

 

 

 

 

o sa incerc sa iau o curea mai buna ... dar tot nu cred ca e de la asta ... :)

Link to post
Share on other sites

Sa o stapanesti sanatos ! puteai sa pui pozele la "POZE CU SCUTERELE NOASTRE" ...

 

 

pey credeam ca acest topic e dedicat tot ce inseamana vespa si de aceea am atasat pozele,scuze.

multumesc celorlalti .

 

am o intrebare : e normal ca rezervorul sa fie la jumatate avand in vedere ca am facut plinul si am mers 60 km ? in conditiile in care nu am dat forja si am mers aproape constat 55- 60 .ms

Link to post
Share on other sites

pey credeam ca acest topic e dedicat tot ce inseamana vespa si de aceea am atasat pozele,scuze.

multumesc celorlalti .

 

am o intrebare : e normal ca rezervorul sa fie la jumatate avand in vedere ca am facut plinul si am mers 60 km ? in conditiile in care nu am dat forja si am mers aproape constat 55- 60 .ms

 

E ok cu pozele.

Stai linistit in legatura cu rezervorul. Mie imi arata ca e la jumate dupa ce am facut vre-o 60-70 km. Nu indica exact. Fa 100 km si apoi fa-i din nou plinul si asa vei vedea cat consuma. Nu te speria e ok. Nu e ca si indicatorul de la masina, e mai mult orientativ.

 

Succes! Si sa o stapanesti sanatos!

Link to post
Share on other sites

am descoperiat astazi 2 probleme la "viespe" ...

 

1. nu se aprinde stopul cand pun frana de fata. (sincer nici nu stiu dak ar treb, u tell me! )

 

2. cand plec foarte, foarte, usor de pe loc imi trepideaza ghidonul si are un joc care nu se simte in mers. daca plec normal sau mai rpd nu se simte. de la ce ar putea sa fie ?!

 

 

in legatura cu priam problema ,verifica la maneta(are un pistonas care face contact,poate e muradar ,ideal ar fi sa-i dai spray contact) dupa accea daca tot nu merge verifica cablaraia . la problema a doua sincer nu stiu si nici nu ma pricep insa sa nu fie furca uzata.testeaza in felul urmator: pune frana fata si misca scuterul usor inainte inapoi si vezi daca are joc in furca.

 

--- Mesaj completat în 14 Nov 2007 21:27 -------------

E ok cu pozele.

Stai linistit in legatura cu rezervorul. Mie imi arata ca e la jumate dupa ce am facut vre-o 60-70 km. Nu indica exact. Fa 100 km si apoi fa-i din nou plinul si asa vei vedea cat consuma. Nu te speria e ok. Nu e ca si indicatorul de la masina, e mai mult orientativ.

 

Succes! Si sa o stapanesti sanatos!

 

 

ok.la tine tot 10 litri intra? nu se poate sa nu indice corect,doar daca plutitorul e stricat,trebuie sa arate cat de cat corect.oricum ma sperie k am facut 60 km ci rezervorul e la jumate.

Link to post
Share on other sites

in legatura cu priam problema ,verifica la maneta(are un pistonas care face contact,poate e muradar ,ideal ar fi sa-i dai spray contact) dupa accea daca tot nu merge verifica cablaraia . la problema a doua sincer nu stiu si nici nu ma pricep insa sa nu fie furca uzata.testeaza in felul urmator: pune frana fata si misca scuterul usor inainte inapoi si vezi daca are joc in furca.

 

<small>--- Mesaj completat în 14 Nov 2007 21:27 -------------</small><br/>

ok.la tine tot 10 litri intra? nu se poate sa nu indice corect,doar daca plutitorul e stricat,trebuie sa arate cat de cat corect.oricum ma sperie k am facut 60 km ci rezervorul e la jumate.

 

La mine e de vre-o 9 l rezervorul. Stai linistit si eu m-am speriat . Am sunat la Tg Mures la reprezentanta si i-am explicat mecanicului. Vespa mea era noua. Si a zis sa stau linistit. Nu e stricat plutitorul.. nush care e faza... Ai sa vezi ca nu e stricat nimic si ai sa te obijnuiesti cu indicatorul asta un pic mai aiurit. Asa am zis si eu la inceput. Fa 100 km si apoi fa din nou plinul. Iti va iesi intre 3-4 l %. Dar e normal pt o vespa fiind din tabla toata.

 

O vorba de la cluj: " Nu te stresa ca nu-i bai! "

Bucura-te de Vespa din plin.

Link to post
Share on other sites

in legatura cu priam problema ,verifica la maneta(are un pistonas care face contact,poate e muradar ,ideal ar fi sa-i dai spray contact) dupa accea daca tot nu merge verifica cablaraia . la problema a doua sincer nu stiu si nici nu ma pricep insa sa nu fie furca uzata.testeaza in felul urmator: pune frana fata si misca scuterul usor inainte inapoi si vezi daca are joc in furca.

 

<small>--- Mesaj completat în 14 Nov 2007 21:27 -------------</small><br/>

ok.la tine tot 10 litri intra? nu se poate sa nu indice corect,doar daca plutitorul e stricat,trebuie sa arate cat de cat corect.oricum ma sperie k am facut 60 km ci rezervorul e la jumate.

 

 

merci, o sa incerc sa vad daca e de la furca dar sincer sper sa nu fie.

 

si eu am probleme cu indicatorul ... cand ii faci plinul trece de locul in care ar treb sa fie cand e full iar cand e aproape gol indica ca mai e un sfert insa se aprinde becul ... din cauza asta, pana mi am dat seama cand treb sa bag benzina, am facut si pana prostului. :) :hug: la mine cred ca trebuie doar reglat ... oricum nu sunt sigur d c spun aici, am auzit si eu la un baiat, daca ai consumul prea mare, printre altele, incearca sa-i schimbi si bujia ... cica mai regleaza si aia la consum. acum nu stiu ce sa zic ... eu mi-am luat sa am in orice eventualitate. oricum o bujie e 10 lei, la Paneuro, si nu strica sa ai una de rezerva.

Link to post
Share on other sites

merci, o sa incerc sa vad daca e de la furca dar sincer sper sa nu fie.

 

si eu am probleme cu indicatorul ... cand ii faci plinul trece de locul in care ar treb sa fie cand e full iar cand e aproape gol indica ca mai e un sfert insa se aprinde becul ... din cauza asta, pana mi am dat seama cand treb sa bag benzina, am facut si pana prostului. :) :hug: la mine cred ca trebuie doar reglat ... oricum nu sunt sigur d c spun aici, am auzit si eu la un baiat, daca ai consumul prea mare, printre altele, incearca sa-i schimbi si bujia ... cica mai regleaza si aia la consum. acum nu stiu ce sa zic ... eu mi-am luat sa am in orice eventualitate. oricum o bujie e 10 lei, la Paneuro, si nu strica sa ai una de rezerva.

 

 

Da.. cu bujia e ok... Dar al tau cat consuma de curiozitate?

Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Restore formatting

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +20 000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +17000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Create New...