Rolly Postat Noiembrie 4, 2007 Share Postat Noiembrie 4, 2007 Iata ca a venit timpul sa va cer iar parerea Personal, cand mi-am luat scuterul nu-mi placeau motoarele de 50, mi se pareau inguste si ciudate. La sfarsitul verii un tovaras si-a luat un peugeot xr6 si m-am uitat antent la el...a fost dragoste la prima vedere . Acum care este problema...mi s-a cam pus pata sa imi iau dar nu stiu ce sa fac . Va cer parerea voua daca este bine sa-mi vand sr-ul si sa mai pun ceva bani si sa iau un xr6 (diferenta de bani nu e foarte mare). Va rog sa luati in considerare toate aspectele pro si contra si sa-mi spuneti ce ati face in locul meu. Merita sa fac un efort cu banii? Merita sa trec iar prin toata prostia cu vanzarea, cumpararea, actele si toate cele? Si cel mai important merita un motor cu 6 trepte de viteze de 50cmc? Va astept parerile, multumesc anticipat! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
N3cks Postat Noiembrie 4, 2007 Share Postat Noiembrie 4, 2007 Iata ca a venit timpul sa va cer iar parerea Personal, cand mi-am luat scuterul nu-mi placeau motoarele de 50, mi se pareau inguste si ciudate. La sfarsitul verii un tovaras si-a luat un peugeot xr6 si m-am uitat antent la el...a fost dragoste la prima vedere . Acum care este problema...mi s-a cam pus pata sa imi iau dar nu stiu ce sa fac . Va cer parerea voua daca este bine sa-mi vand sr-ul si sa mai pun ceva bani si sa iau un xr6 (diferenta de bani nu e foarte mare). Va rog sa luati in considerare toate aspectele pro si contra si sa-mi spuneti ce ati face in locul meu. Merita sa fac un efort cu banii? Merita sa trec iar prin toata prostia cu vanzarea, cumpararea, actele si toate cele? Si cel mai important merita un motor cu 6 trepte de viteze de 50cmc? Va astept parerile, multumesc anticipat! Daca iti iei cu cutie manuala cum zici tu, te vei pregati din timp pentru un motor cu toate ce le are in plus. In sensul acesta eu zic ca merita. Acum mai departe alegi tu... sper sa iti mai dea sialtii sfaturi. Asfalt uscat! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
alexutzzz Postat Noiembrie 4, 2007 Share Postat Noiembrie 4, 2007 o sa mesteci la cutia aia de o sa iti sara ochii.....parerea mea ramai la scuter Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Rolly Postat Noiembrie 4, 2007 Autor Share Postat Noiembrie 4, 2007 N3cks mai departe de ce are alexutzzz nu ma gandesc sa ajung...deci motor de 600 sau ceva mare sigur nu o sa-mi iau. Maxim 125 E greu cu viteze prin oras nu? Deci ce am gandit eu: scuterul are confort, usor de mers, top speed cam la fel; motorul arata super, se aude misto cand il turezi, demaraj mai bun din cauza cutiei, dar stai cocosat pe el, si e cam greu cu vitezele...sunt in mare dubii Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Reverse Postat Noiembrie 4, 2007 Share Postat Noiembrie 4, 2007 Nu e greu ma , ia-ti ca e mult mai fun ... total alta chestie...de saracia de scutec te plictisesti instant dar cu un motor de 50cc te mai distrezi.are mai multe plusuri decat minusuri in comparatie cu un scuter si se merita sacrificiu. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
brick23 Postat Noiembrie 4, 2007 Share Postat Noiembrie 4, 2007 Parerea mea,sa schimbi scuterul cu o motocicleta de 50 cmc pentru ca in primul rand te obisnuiesti cu vitezele (e bine daca mai incolo treci la 125) iar apoi eu zic ca e alta senzatie si satisfactie pe motocicleta...decat pe scuter,iar cu schimbatu' vitezelor,eu zic ca in pitesti nu e asa rau,sa se creeze cozi imense pe sosea ca in Bucuresti,sa fii stresat ca trebuie sa schimbi vitezele incontinuu,asa ca ramane la decizia ta ce alegere sa faci . Bafta & Salutari cu faru' De la Bucuresti Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
da'beorz Postat Noiembrie 5, 2007 Share Postat Noiembrie 5, 2007 Am mers cu o honda ceva enduro de 50(destul de vechi) si chiar are haz.Daca mergi cateva zile cu 50cc cu viteze te obisnuiesti cu schimbatul.E intradevar mai obositor ca schimbi mai mereu da pe alta parte esti mai implicat in mers.In 60-65 km/h schimbi 5 viteze si in aglomeratie e mai greu ca nu trage daca nu schimbi in jos.Dupa honda asta am mers cu Yamaha DT de 125 unde chiar e misto schimbatul(se simte) si scoala pe honda mi s-a parut super utila. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mihaiand Postat Noiembrie 5, 2007 Share Postat Noiembrie 5, 2007 poi la fun .... mai mijto sa schimbi vitezele ... pe scuter stai coonfortabil in sa si misti incheietura mainii .. la viteze ... o sa fie mai najpa ca tre sa schimbi mereu ... [parerea MEA e sa ramai la scooter] apropo ... ai A1 ? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Rolly Postat Noiembrie 5, 2007 Autor Share Postat Noiembrie 5, 2007 A1 pentru? E trecut moped, respecta toate normele doar ca e inamtriculat la politie Tot de viteze mi-e frica si mie Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
CoSSmiN Postat Noiembrie 5, 2007 Share Postat Noiembrie 5, 2007 Eu zic sa-ti iei motor,dar de ce de 49 si nu 125,ai a1? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dezkreator Postat Noiembrie 5, 2007 Share Postat Noiembrie 5, 2007 sincer...eu de la scooter as trece la chopper gen Virago sau EN...si daca as vinde scuterul asa as face...acum,revenind la problema ta....daca circuli numai prin oras,si daca este si un oras aglomerat,mai bine ramai la scuter...este mult mai confortabil cand treci prin 1000 semafoare situate la 100 m distanta unu de altu...scapi de calvarul skimbatului vitezei si apasat pe ambreiaj...pentru oras aglomerat este mult mai bine sa ai ceva cu variator si ambreiaj automat....daca preferi sa iesi mai mult afara din oras atunci este net superior ceva cu cutie manuala de viteza.... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Rolly Postat Noiembrie 5, 2007 Autor Share Postat Noiembrie 5, 2007 Eu zic sa-ti iei motor,dar de ce de 49 si nu 125,ai a1? Nu, nu am...as trece sincer la 125 dar aici intervine singura problema care, teoretic, mi-ar mai ramane: sa le zic parintilor...si asta e naspa. Sa zicem ca il conving pe tata ca ii zic ca are tot 50cmc si tot 45 km/h () dar mama cand aude de motor deja face ca toate alea. Plus ca tata mi-a zis de la inceput, dupa ce cu greu am reusit sa-l conving, ca sa ma limitez la scuter si apoi direct masina, sa nu auda nimic de motoare(asta e marea problema). Si mai intervine gandirea parintilor (si credeti-ma ai mei sunt super ok, dar de...): "Pai n-ai nici un an de cand ti-ai luat scuterul...ce le schimbi ca pe sosete?" Toate astea in ipoteza ca gasesc sa imi vand scuterul si sa mai fac rost de restul de bani Acu referitor la ce a zis dezkreator: sincer, urasc sa merg prin oras, imi plac drumurile din afara orasului, pe ele iti dai seama ca merg mai mult, dar de, acum stau si in oras, deci trebuie sa il parcurg si pe el. Pitestiul nu e cine stie ce aglomerat si nu are nici foarte multe intersectii. Sunt prieten mai vechiut cu baiatul care il are acum si mi-a zis ca te obisnuiesti cu el (asta inainte sa vrea sa-l vanda). P.S: Chiar daca ma hotarasc sa imi iau, o sa se intample probabil in primavara, dar vreau sa ma decid de acum. Daca nu imi iau motor, mai bag bani in scuter, daca imi iau sa stiu sa ma apuc de economii Merci pentru pareri, mai astept Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dOctOr Postat Noiembrie 5, 2007 Share Postat Noiembrie 5, 2007 Nu, nu am...as trece sincer la 125 dar aici intervine singura problema care, teoretic, mi-ar mai ramane: sa le zic parintilor...si asta e naspa. Sa zicem ca il conving pe tata ca ii zic ca are tot 50cmc si tot 45 km/h () dar mama cand aude de motor deja face ca toate alea. Plus ca tata mi-a zis de la inceput, dupa ce cu greu am reusit sa-l conving, ca sa ma limitez la scuter si apoi direct masina, sa nu auda nimic de motoare(asta e marea problema). Si mai intervine gandirea parintilor (si credeti-ma ai mei sunt super ok, dar de...): "Pai n-ai nici un an de cand ti-ai luat scuterul...ce le schimbi ca pe sosete?" Toate astea in ipoteza ca gasesc sa imi vand scuterul si sa mai fac rost de restul de bani vezi dak nu ai microbul in familie? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Adventix Postat Noiembrie 5, 2007 Share Postat Noiembrie 5, 2007 cumpara-ti moto de 50 cmc mult mai fun si arata mult mai bine!!! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Robi Postat Noiembrie 5, 2007 Share Postat Noiembrie 5, 2007 ma da vorbiti de intersectii si de inghesuiala din oras de parca ati face naveta cu ele si sunteti nevoiti zi de zi sa treceti prin asta. parerea mea e ca o moto cu viteze este mult mai buna decat un scuter. inveti mult mai multe pe ea si nu stiu parca e altceva ... fata de scuter la care doar accelerezi si pui frana ... parerea mea ia`ti cu viteze Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dezkreator Postat Noiembrie 6, 2007 Share Postat Noiembrie 6, 2007 ma da vorbiti de intersectii si de inghesuiala din oras de parca ati face naveta cu ele si sunteti nevoiti zi de zi sa treceti prin asta. parerea mea e ca o moto cu viteze este mult mai buna decat un scuter. inveti mult mai multe pe ea si nu stiu parca e altceva ... fata de scuter la care doar accelerezi si pui frana ... parerea mea ia`ti cu viteze pai sa sti ca unii asa fac,printre care si eu...eu merg la job cu scuterul,cca 20 km pe zi prin oras si tre sa opresc la zeci de semafoare si zeci de treceri de pietoni si zeci de indicatoare "cedeaza trecerea"... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
alias Postat Noiembrie 6, 2007 Share Postat Noiembrie 6, 2007 ma da vorbiti de intersectii si de inghesuiala din oras de parca ati face naveta cu ele si sunteti nevoiti zi de zi sa treceti prin asta. parerea mea e ca o moto cu viteze este mult mai buna decat un scuter. inveti mult mai multe pe ea si nu stiu parca e altceva ... fata de scuter la care doar accelerezi si pui frana ... parerea mea ia`ti cu viteze Salut. Si eu merg la job cu scuterul si am multi prieteni care fac la fel, merg la job ori cu moto ori cu scoot, mai rar intalnesc pe cineva care nu merge cu agregatul la job (... ma rog asta cand e mai cald pentru ca acum frigul i-a speriat pe multi) si in Buc, mai ales cand este aglomerat, adica tot timpul, de fiecare data sau intotdeauna, cred ca este mult mai practic un agregat cu CVT decat un agregat cu cutie manuala. Sigur aici depinde cum privesti problema, sunt situatii in care cred ca n-ai unde sa-i dai a II-a daca ai o vitezana mai mare, dar la ceva de 50cmc ca sa iei un 50 acolo tre sa schimbi 4 trepte , ce-i drept de ajuta putin de frana de motor pe care o ai, daca e in 4T, dar cum majoritatea agregatelor de 50cmc cu cutie manuala sunt in 2T ... Asfalt uscat si salutari cu farul! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Alex_16 Postat Noiembrie 6, 2007 Share Postat Noiembrie 6, 2007 parerea mea e sa ramai la scuter...gandeste-te ca ai un portbagaj...poate si un torpedou, .confortul e mult mai mare fata de motor si plus ca daca o sa-ti iei motor o sa ai tendinta sa faci scheme cu el (si asa se duce ambreiajul), poate vrei si un burnout . si o sa schimbi la viteze...de te saturi! are si motorul avantajele lui...dar dupa parerea mea sunt putine si cam inutile. inca o data spun: parerea mea! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
tudorik92 Postat Noiembrie 6, 2007 Share Postat Noiembrie 6, 2007 omule.....aici semanam....si si io aprilia sr 50....nici u nici io nu avem inka 16 ani....ai a mei cand aud de motor de 125 parca iai lovi cu cv in cap.........deci....dupa parerea mea...ramai la scuter....cum zicea si alex_16 bine de bine ai si un portbagaj mik da exista.....io miam pus si boxe cu muzik...de multe ori merg cu preteni in verde......la un gratar ....le pun toate acolo.....sincer fara vrajeala mie mio intarat acolo si cv lemne si carne si un topor mik adik cam tot ce mio trebuit la o iesire.......asta depinde de tn......dak vrei scuterul pentru chestii dinastea.....ii ok......da dak te tii de skeme si figuri...........iati motor...dupa mn ii mult mai practic un scuter decat un moror tot de 49ccm......nu uitati ......gusturile nu se discuta....parerea mea......asfalt uscat si numai bn.. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Rolly Postat Noiembrie 6, 2007 Autor Share Postat Noiembrie 6, 2007 Nu ma tin de scheme si figur Exact cum credeam...pareri impartite, acum sunt si mai in ceata As tinde putin spre scuter doar pentru a nu mai face efortul de a-mi convinge parintii, de a strange banii, de a vinde scuterul... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Robi Postat Noiembrie 6, 2007 Share Postat Noiembrie 6, 2007 pai sa sti ca unii asa fac,printre care si eu...eu merg la job cu scuterul,cca 20 km pe zi prin oras si tre sa opresc la zeci de semafoare si zeci de treceri de pietoni si zeci de indicatoare "cedeaza trecerea"... Salut. Si eu merg la job cu scuterul si am multi prieteni care fac la fel, merg la job ori cu moto ori cu scoot, mai rar intalnesc pe cineva care nu merge cu agregatul la job (... ma rog asta cand e mai cald pentru ca acum frigul i-a speriat pe multi) si in Buc, mai ales cand este aglomerat, adica tot timpul, de fiecare data sau intotdeauna, cred ca este mult mai practic un agregat cu CVT decat un agregat cu cutie manuala. Sigur aici depinde cum privesti problema, sunt situatii in care cred ca n-ai unde sa-i dai a II-a daca ai o vitezana mai mare, dar la ceva de 50cmc ca sa iei un 50 acolo tre sa schimbi 4 trepte , ce-i drept de ajuta putin de frana de motor pe care o ai, daca e in 4T, dar cum majoritatea agregatelor de 50cmc cu cutie manuala sunt in 2T ... Asfalt uscat si salutari cu farul! are 15 ani mai are pana la serviciu Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Rolly Postat Noiembrie 7, 2007 Autor Share Postat Noiembrie 7, 2007 robyvl cine are 15 ani? einstein, eu am auzit ca se simte cat de cat cand cuplezi inferioara... dar daca e asa sa schimbi din 10 in 10 km/h chiar nu-si are rostul Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Reverse Postat Noiembrie 7, 2007 Share Postat Noiembrie 7, 2007 Transmisia in trepte e buna, atunci cand ai si cuplu, ceea ce un 50 in 2T nu are. E chiar enervant sa mesteci in trepte din 10 in 10km/h! Eu as alege un scuter de 500 cmc in locul unui motor de aceiasi cilindree din acelasi motiv (asta si protectia la vant si ploaie pe care o ofera scuterul). ce 10 in 10...si ce protectie la vant si ploaie ofera scuterul??vezi cum e cand vbesti din auzite sau din vise ... --- Mesaj completat în 07 Nov 2007 10:33 ------------- robyvl cine are 15 ani? einstein, eu am auzit ca se simte cat de cat cand cuplezi inferioara... dar daca e asa sa schimbi din 10 in 10 km/h chiar nu-si are rostul se simte ... vbesc toti din auzite,despre trafic si altele ... e mult mai fun , te ajuta sa dai o inferioara cand ai nevoie si nu te plictisesti !!! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Reverse Postat Noiembrie 7, 2007 Share Postat Noiembrie 7, 2007 Reverse, carena de scuter te apara de vant si ploaie, macar la picioare, si daca are un parbriz inalt, si la trunchi atunci cand mergi (de aia si difera de un moped cu pedale). pe motocicleta te flutura vantul pe genunchi de nu ai treaba. Sivezi ca am pmers si pe scuter, si pe enduro si pe CBR 600, si pe scuter era cel mai liniste (de vant vorbesc) la 40 de km/h. O fi marfa cand dai inferioara, dar cand ai prins si tu 50 si vezi un stop, dai 4 trepte in jos! Intre un scuter cu o infinitate detrepte in CVT si o motocicleta cu 5, eu raman la scuter. Reactioneaza el mai greu, dar cu niste role schimbate e destul de rapid. Recunosc, multiviteza e mai rapida , o fi si mai fun, insa poate deveni repde enervanta in trafic (de aia nici nu exista prea multe la vanzare). pacat ca n-are forumul semn de "bla bla bla" ... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Reverse Postat Noiembrie 7, 2007 Share Postat Noiembrie 7, 2007 Reverse, carena de scuter te apara de vant si ploaie, macar la picioare, si daca are un parbriz inalt, si la trunchi atunci cand mergi (de aia si difera de un moped cu pedale). pe motocicleta te flutura vantul pe genunchi de nu ai treaba. Sivezi ca am pmers si pe scuter, si pe enduro si pe CBR 600, si pe scuter era cel mai liniste (de vant vorbesc) la 40 de km/h. O fi marfa cand dai inferioara, dar cand ai prins si tu 50 si vezi un stop, dai 4 trepte in jos! Intre un scuter cu o infinitate detrepte in CVT si o motocicleta cu 5, eu raman la scuter. Reactioneaza el mai greu, dar cu niste role schimbate e destul de rapid. Recunosc, multiviteza e mai rapida , o fi si mai fun, insa poate deveni repde enervanta in trafic (de aia nici nu exista prea multe la vanzare). pacat ca n-are forumul semn de "bla bla bla" ... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.