Angi Postat Noiembrie 17, 2007 Share Postat Noiembrie 17, 2007 Bravo d-le Nastase[/color], o deosebita stima si respect: un adevarat veteran BMW ( a construit primul BMW in 3 cilindrii si 2timpi de pe mapamond) care a cutezat sa se dea si pe niste japoneze post comuniste, sa revina la BMW, si pe deasura sa aiba deosebitul curaj sa intervina pt. drepturile celor pe 2 roti pe timpul comunistelor...!!! Un motorist si mai ales un OM deosebit!!! ODA lui Nastase Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
vis-a-vis Postat Noiembrie 17, 2007 Share Postat Noiembrie 17, 2007 Cine l-a construit frate, DanNastase ??? Cred ca-i vorba despre un proiect de motocicleta, cu motor de Wartburg pe sasiu de BMW. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
urcu Postat Noiembrie 17, 2007 Share Postat Noiembrie 17, 2007 are cineva idee daca pneurile sant cu sau fara camera ? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Angi Postat Noiembrie 17, 2007 Share Postat Noiembrie 17, 2007 are cineva idee daca pneurile sant cu sau fara camera ? cu camera Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
urcu Postat Noiembrie 17, 2007 Share Postat Noiembrie 17, 2007 cu camera speram si-n varianta tubeless . mersi oricum. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ZIDU' Postat Noiembrie 17, 2007 Share Postat Noiembrie 17, 2007 cu camera adica tre sa ai tupeul sa mergi cu roti cu camera la 200km/h vara pe 40 de grade ? moaaaaaaaaaaaaa Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Angi Postat Noiembrie 17, 2007 Share Postat Noiembrie 17, 2007 adica tre sa ai tupeul sa mergi cu roti cu camera la 200km/h vara pe 40 de grade ? moaaaaaaaaaaaaa Da' ce-are? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ZIDU' Postat Noiembrie 17, 2007 Share Postat Noiembrie 17, 2007 Da' ce-are? cu masina, cu gume pe camera, am avut 3 explozii in 2 saptamani la viteze in jurul a 120 rotile cu camera explodeaza de obicei si in plus nu poti folosi chestii de reparat penele rapid Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Angi Postat Noiembrie 17, 2007 Share Postat Noiembrie 17, 2007 cu masina, cu gume pe camera, am avut 3 explozii in 2 saptamani la viteze in jurul a 120 rotile cu camera explodeaza de obicei si in plus nu poti folosi chestii de reparat penele rapid Asta vad ca a reusit aproape 300 calare pe un Indian echipat cu cauciucuri cu CAMERA. http://www.solarnavigator.net/films_movies...cord_legend.htm Eu am mers cat a putut motoreta mea cu camera, adica 170, FARA SA AM NICIO PROBLEMA. Sincer, argumentele tale sunt ca si cum n-ar fi. Cel mai tare argument al tau e ca te pishi Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
vis-a-vis Postat Noiembrie 17, 2007 Share Postat Noiembrie 17, 2007 Pai si motocicletele enduro de competitie, sau cele de rally raid, nu tot pe camera sunt? Poate sunt facute si ele din materiale mai bune decat ce-ai avut la masina. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ZIDU' Postat Noiembrie 17, 2007 Share Postat Noiembrie 17, 2007 Asta vad ca a reusit aproape 300 calare pe un Indian echipat cu cauciucuri cu CAMERA. http://www.solarnavigator.net/films_movies...cord_legend.htm Eu am mers cat a putut motoreta mea cu camera, adica 170, FARA SA AM NICIO PROBLEMA. Sincer, argumentele tale sunt ca si cum n-ar fi. Cel mai tare argument al tau e ca te pishi si eu am mers in jur de 160 +/- croaziera cu al meu, cam asa ma dau daca permite drumul, dar cu morcov pe tema camerelor!!!! nu explodeaza prea des, defapt pot sa spun ca sunt destul de rare evenimentele, dar nu as vrea unul pe fatza cand merg. Vezi aici pe forum ca povestea cineva cum a avut explozie pe fatza la un f650 dakar, pe la 100km/h. Mai gandeste-te nitel. Da, ma pis pe el, cel putin pe ce a iesit din f650/2008 care e defapt de 800, etc. Sincer as fi vrut un monocilindru de 800 cc si cu tehnologia rotaxului in el (nu ca la drbig) Pai si motocicletele enduro de competitie, sau cele de rally raid, nu tot pe camera sunt? Poate sunt facute si ele din materiale mai bune decat ce-ai avut la masina. la rallyraid si enduro nu se ruleasa pe asfalt incins sau constant 150 -160 pe autostrada timp de o ora cand e indecent de cald afara. astea sunt conditiile in care mi se face paru maciuca. in plus in competitii nu ruleaza nimeni 10000 km cu aceleasi gume, sunt improspatate mult mai des exploziile la ma sina le-am avut fix pe aceeasi reteta - cam 100 km de drum, 45 grade afara viteza medie 140km/h cu masina plina si frane destule (4 discuri din care alea fatza ventilate si tot iesea fum din placute) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
vis-a-vis Postat Noiembrie 17, 2007 Share Postat Noiembrie 17, 2007 Nu inteleg o chestie. Cum la o masina cu discuri la toate rotile, ai montat cauciucuri cu camera? Erau mai ieftine? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Angi Postat Noiembrie 17, 2007 Share Postat Noiembrie 17, 2007 si eu am mers in jur de 160 +/- croaziera cu al meu, cam asa ma dau daca permite drumul, dar cu morcov pe tema camerelor!!!! nu explodeaza prea des, defapt pot sa spun ca sunt destul de rare evenimentele, dar nu as vrea unul pe fatza cand merg. Vezi aici pe forum ca povestea cineva cum a avut explozie pe fatza la un f650 dakar, pe la 100km/h. Mai gandeste-te nitel. Da, ma pis pe el, cel putin pe ce a iesit din f650/2008 care e defapt de 800, etc. Sincer as fi vrut un monocilindru de 800 cc si cu tehnologia rotaxului in el (nu ca la drbig) Te incapatanezi sa intelegi. F 800 GS ESTE O MOTOCICLETA ABSOLUT NOUA. GS-ul 650 s-a transformat in G 650 Xchallenge, Xcountry sau Xmoto. Legat de ala cu Dakaru', ESTE O EXCEPTIE CARE CONFIRMA REGULA. N-am ce sa ma mai gandesc. E mai bine fara camera, dar, in afara de GS-ul 1200 si Caponord (care sunt cu spite dar totusi fara camera) restul sunt cu camera. Asta e. Eu am mers mii de km, la fel de fel de viteze si fel de fel de conditii, cu camera si, in afara de o banala pana, n-am avut nicio problema. Tie nu-ti place noua motocicleta de 800 si cauti orice sa te faci inteles. Dupa cum vezi, in afara de tine, toata lumea trage sperante vizavi de gs-ul de 800. A inteles toata lumea ca tu te pishi. Lasa-ne. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
vis-a-vis Postat Noiembrie 17, 2007 Share Postat Noiembrie 17, 2007 Mai exista si BMW-ul R 100 GS si BMW HP2 echipate cu astfel de jante, cu janta de 21" pe fata. Daca intradevar ar constitui o problema, eu as pune niste jante d-astea pe butucii existenti Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
MacLeod Postat Noiembrie 17, 2007 Share Postat Noiembrie 17, 2007 si eu am mers in jur de 160 +/- croaziera cu al meu, cam asa ma dau daca permite drumul, dar cu morcov pe tema camerelor!!!! nu explodeaza prea des, defapt pot sa spun ca sunt destul de rare evenimentele, dar nu as vrea unul pe fatza cand merg. Vezi aici pe forum ca povestea cineva cum a avut explozie pe fatza la un f650 dakar, pe la 100km/h. Mai gandeste-te nitel. Da, ma pis pe el, cel putin pe ce a iesit din f650/2008 care e defapt de 800, etc. Sincer as fi vrut un monocilindru de 800 cc si cu tehnologia rotaxului in el (nu ca la drbig) Exploziile la rotile cu camera exista, la motoare cat si la masini. Dar nu sunt asa de dese cum ti s-a intamplat tie. Uite spre exemplu eu in 3 ani de zile de cand merg cu motoru eu nu am avut o pana. Deci tu ai fost un caz separat, s-a nimerit la tine sa se intample si atat. Daca era asa de periculoase, cred ca se cauta o modalitate de a renunta total la camera. Daca esti atat de interesat sa scapi de camere iata cum un tip si-a facut genti Tubeles pentru un 950 Adventure. Din ce spune el acolo e destul de usor si are si un ghid la cum sa iti faci asta acasa. Una peste alta F800GS e un motor foarte frumos, facut pe o nisa de piata care zbiera pentru un model nou, cum se va descurca vom vedea in viitor. Mie imi place, dar personal as alege un 990 EFI, defect comportamental Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ZIDU' Postat Noiembrie 17, 2007 Share Postat Noiembrie 17, 2007 Nu inteleg o chestie. Cum la o masina cu discuri la toate rotile, ai montat cauciucuri cu camera? Erau mai ieftine? oltcit bre. erau rotile cu care am cumparat masina - am cumparat rapid tubeless pe toate rotile, ca vedea numai talpa. Si da, cand eram in anu 1 de facultate era al dreaq descump un schimb de 4 cauciucuri. dece s-o fi trecut de multa vreme la tubeless ? apropo, r 1100 gs are tubeless din 94 incoace, majoritatea mobrelor care au de la 70 cai in sus au asa ceva. @angi g650 xchallenge are motor fabricat in CHINA - vezi discutiile de pe f650.com si nu e identic cu alea de pe xcountry si xmoto. Si nici unu din ele nu are caracteristicile lui f650 clasic/gs - adica enduro touring din clasa de mijloc, cu un comfort bun la drum si cu un rezervor generos pentru capacitatea lui. faza nasoala la f800: rezervor de numai 16 L pt un motor de 800 cc si pepste 80 cai -> voi chiar nu mergeti 3 - 400 km fara a simti nevoia de a trece pe la peco? ce credeti - termina A2 mers blana cu un singur rezervor? p.s. - explozie la moto nu am avut nici eu - a fost un alt user de aici de pe forum Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Angi Postat Noiembrie 17, 2007 Share Postat Noiembrie 17, 2007 @angi g650 xchallenge are motor fabricat in CHINA - vezi discutiile de pe f650.com si nu e identic cu alea de pe xcountry si xmoto. Si nici unu din ele nu are caracteristicile lui f650 clasic/gs - adica enduro touring din clasa de mijloc, cu un comfort bun la drum si cu un rezervor generos pentru capacitatea lui. ...... Pe Fcacat.com isi dau cu parerea tot niste agarici ca tine.......si ca mine. Motocicletele G 650 X au exact acelasi motor ca si ala de pe Dakaru' tau, doar ca "upgradat" http://www.gizmag.com/go/6319/ De ce, inainte sa spui o absurditate, nu te documentezi si tu putin? Iar cel mai apropiat de vechiul f 650 este Xcountrydoar ca asta-i putin mai puternic si mai usor. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ZIDU' Postat Noiembrie 17, 2007 Share Postat Noiembrie 17, 2007 ...... Pe Fcacat.com isi dau cu parerea tot niste agarici ca tine.......si ca mine. Motocicletele G 650 X au exact acelasi motor ca si ala de pe Dakaru' tau, doar ca "upgradat" http://www.gizmag.com/go/6319/ De ce, inainte sa spui o absurditate, nu te documentezi si tu putin? Iar cel mai apropiat de vechiul f 650 este Xcountrydoar ca asta-i putin mai puternic si mai usor. m-am documentat. Contractul cu rotax pentru monocilindri de 650 a expirat si de aia au trecut la bicilindrice. Au avut contract pentru vre-o 30000 motoare si gata, nu au mai vrut sa contracteze inca o sarja. Totusi F650 a spart toate vanzarile si inca se dadea bine pe toate pietele. Motoarele de pe seria G nu sunt rotaxuri. pt 100% o sa ma uit pe carterul unuia cand merg cu a mea la reparatii. xcountry e mai scheletic - nu e apropiat de GS care avea veleitati de tourer usor - ideal pt romania. f650. din clasa asta as prefera ktm sau sh mult mai ieftinele dr-uri sa revenim la f800 - la o mobra de 10000E as vrea sa am tubeless. Pentru ca in conditii de offroad cu presiune scazuta i ncgume poti pune camere in cauciucurile cu masele. Un avantaj - pe care l-as fi vrut la dakar e furca upside down - poate singurul lucru care imi place ca ideee (nu pot zice ca imi place pana la prima plimbare), furca de pe dakar flexand la franari violente (walking). GS simplu nu sufera de acelasi necaz datorita furcii mai scurte si a rotii mai mici Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Angi Postat Noiembrie 17, 2007 Share Postat Noiembrie 17, 2007 m-am documentat. Contractul cu rotax pentru monocilindri de 650 a expirat si de aia au trecut la bicilindrice. Au avut contract pentru vre-o 30000 motoare si gata, nu au mai vrut sa contracteze inca o sarja. Totusi F650 a spart toate vanzarile si inca se dadea bine pe toate pietele. Motoarele de pe seria G nu sunt rotaxuri. pt 100% o sa ma uit pe carterul unuia cand merg cu a mea la reparatii. xcountry e mai scheletic - nu e apropiat de GS care avea veleitati de tourer usor - ideal pt romania. f650. din clasa asta as prefera ktm sau sh mult mai ieftinele dr-uri sa revenim la f800 - la o mobra de 10000E as vrea sa am tubeless. Pentru ca in conditii de offroad cu presiune scazuta i ncgume poti pune camere in cauciucurile cu masele. Un avantaj - pe care l-as fi vrut la dakar e furca upside down - poate singurul lucru care imi place ca ideee (nu pot zice ca imi place pana la prima plimbare), furca de pe dakar flexand la franari violente (walking). GS simplu nu sufera de acelasi necaz datorita furcii mai scurte si a rotii mai mici Motoarele Rotax au fost doar pe F-uri. La F-GS sunt folosite motoare CONCEPTIE rotax fabricate in Germania. Asa se intampla si acum. Si revenind la modelul de 800, intra aici http://www.bmw-motorrad.com/com/en/index.html si da click pe fereastra "1 of 5 new models at eicma 07". Acolo clickezi pe asa zisu' model f 650 gs. E, ala nu e cu camera, ca sa fii si tu multumit macar de un singur aspect al noii motociclete. Si cu asta am iesit din polemica cu tine deoarece m-am plictisit Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ZIDU' Postat Noiembrie 17, 2007 Share Postat Noiembrie 17, 2007 si inainte de a iesi din polemica mergi la GS-ul tau su uita-te in stanga jos pe motor, la serie si o sa vezi ca langa ea scrie rotax . mare si frumos Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
MacLeod Postat Noiembrie 17, 2007 Share Postat Noiembrie 17, 2007 baieti va invitam la un duel! 5 pasi cu spatelel si apoi FOC:)) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ZIDU' Postat Noiembrie 17, 2007 Share Postat Noiembrie 17, 2007 baieti va invitam la un duel! 5 pasi cu spatelel si apoi FOC:)) e un topic pe care fiecare isi spune parerea despre mobra asta. mie nu imi place, lui angi ii place. Peste niste ani cine stie. ar fi mai constructiv daca nu am vb singuri. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
vis-a-vis Postat Noiembrie 18, 2007 Share Postat Noiembrie 18, 2007 E, ala nu e cu camera, ca sa fii si tu multumit macar de un singur aspect al noii motociclete. E si mai rau, are jante turnate Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
tro5 Postat Noiembrie 19, 2007 Share Postat Noiembrie 19, 2007 Ce misto arata noua serie GS indiferent daca e de 600 sau 800. Abia astept preturile si parerile despre ele. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
valentin25de Postat Noiembrie 23, 2007 Share Postat Noiembrie 23, 2007 Cred ca-i vorba despre un proiect de motocicleta, cu motor de Wartburg pe sasiu de BMW. Exact! Cu singura diferenta ca nu a ramas in faza de proiect ci a fost executat, omologat, si a circulat pe sosele romaniei. M-am dat cu el, si am pe undeva un video si o foto. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.