Sari la conținut

A Fost Lansat Noul Bmw F800gs


Postări Recomandate

Motoarele Rotax au fost doar pe F-uri. La F-GS sunt folosite motoare CONCEPTIE rotax fabricate in Germania. Asa se intampla si acum.

 

Si revenind la modelul de 800, intra aici http://www.bmw-motorrad.com/com/en/index.html si da click pe fereastra "1 of 5 new models at eicma 07". Acolo clickezi pe asa zisu' model f 650 gs. E, ala nu e cu camera, ca sa fii si tu multumit macar de un singur aspect al noii motociclete.

 

Si cu asta am iesit din polemica cu tine deoarece m-am plictisit :cheers:

 

 

Nenea !

da' pe Rotaxu de la F650 GS-ul meu scrie "made in austria"

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 164
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

  • 1 month later...

Schimb motorul. Raman la enduro-touring, pentru ca merg si la drum lung (2007 austria, 2008 grecia) si pe la munte pe forestier. Raman la BMW. Uite dilema: F800 GS sau R1200 GS. Nu stiu daca F-ul a ajuns la noi, dar nu cred ca mai dureaza mult. Ma astept ca R-ul sa fie cu 2000-3000 euro mai scump (adica 11200 fara tva). Oare merita economia daca iau F800?

Eu cam inclin sa spun ca nu, dar astept pareri. Cum vine vremea buna merg la teste

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Schimb motorul. Raman la enduro-touring, pentru ca merg si la drum lung (2007 austria, 2008 grecia) si pe la munte pe forestier. Raman la BMW. Uite dilema: F800 GS sau R1200 GS. Nu stiu daca F-ul a ajuns la noi, dar nu cred ca mai dureaza mult. Ma astept ca R-ul sa fie cu 2000-3000 euro mai scump (adica 11200 fara tva). Oare merita economia daca iau F800?

Eu cam inclin sa spun ca nu, dar astept pareri. Cum vine vremea buna merg la teste

 

 

Personal, cred ca mi-as lua GS 800. E mai usor si mai zvelt, deci mai accesibil off road, putere are suficienta si ca viteza de top cred ca e undeva egal cu 1200. Intre cele doua, singura chestie care-mi place la 1200 este cardanul care nu necesita intretinere. Cu banii care-ti mai raman daca ti-ai lua 800 si nu 1200, poti accesoriza maxim 800-le.

Repet, e doar o parere personala

 

bafta :bigstar:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

sincer vad 800 la un 10000 euro sa ajunga la noi

avand in vedere ca dakarul 650 gs era la 7500 euro

toate val sunt fara TVA

asa ca daca faci stradal touring merita un 1200 gs

 

nu spun ca 800 nu arata traznet insa acum daca nu as fi mers pe 650 gs dakar 2 ani as fi luat 800 dar daca deja ai 650 treci la un 1200

 

bafta si asfalt uscat

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Am un 650, am mers si pe gs de 1200, insa e cam greu pe offroad. Merg in mai in Austria la bmw mountain dais unde sper sa pot testa cel de 800. Ar trebui sa ofera un compromis mai bun on-off road.

:bigstar: :P :lol:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Da. Pareri impartite, dupa cum ma asteptam. D-aia nu sunt nici eu hotarat. Pana la urma vedem la test. Nu ma ingrijoreaza puterea sau viteza maxima a lui F800 - sunt convins ca sunt suficiente. Stiu ce avantaje are off-road - 20kg mai putin, ceea ce nu-i de colo, dar nici mult nu este. Ce ma face sa ezit in continuare ar fi urmatoarele chestiuni:

1. R1200 este un pic mai scund, ceea ce este important pentru mine, fiind la limita

2. Nu cred ca F800 ofera aceeasi protectie la vant pentru drumurile lungi

3. Nu cred ca F800 este, in general, la fel de solida ca R1200, inclusiv problema cardanului, dar nu numai.

 

Am cochetat si cu R1200 la mana a doua, dar diferenta fata de una noua este foarte mica. Vad ca isi pastreaza valoarea.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Da. Pareri impartite, dupa cum ma asteptam. D-aia nu sunt nici eu hotarat. Pana la urma vedem la test. Nu ma ingrijoreaza puterea sau viteza maxima a lui F800 - sunt convins ca sunt suficiente. Stiu ce avantaje are off-road - 20kg mai putin, ceea ce nu-i de colo, dar nici mult nu este. Ce ma face sa ezit in continuare ar fi urmatoarele chestiuni:

1. R1200 este un pic mai scund, ceea ce este important pentru mine, fiind la limita

2. Nu cred ca F800 ofera aceeasi protectie la vant pentru drumurile lungi

3. Nu cred ca F800 este, in general, la fel de solida ca R1200, inclusiv problema cardanului, dar nu numai.

 

Am cochetat si cu R1200 la mana a doua, dar diferenta fata de una noua este foarte mica. Vad ca isi pastreaza valoarea.

 

 

Intradevar... o dilema serioasa, parerea mea este ca alegerea trebuie facuta in primul rand tinind cont de tipul de sosele pe care vrei sa rulezi cu ea preponderent, (on sau off road), insa este important sa-ti placa tie in primul rand!

Sa ne vedem pe traseu!

:bigstar: :P :lol:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Adevarul este ca suntem intr-o... "trilema"... mama lor de nemtzi !

Daca nu vrei lantz tragi cu ochiul la GS 1200... si daca tot faci efortul... clar iti face cu ochiul varianta Adventure...

 

Despre oameni ca si despre motoare

indicat este sa ne spunem parerea

in cunostinta de cauza.

Cei care fac glumitze "patinate" pe seama cuplului noului BMW F 800 GS sa priveasca cu atentie datele tehnice, rapoartele de transmisie si in special curba de cuplu.

Remarcabila !

 

BMW F 800 GS Technical Specifications

 

Engine

Capacity cc 798

Bore/lift mm 82 / 75.6

Power kW/HP 63 / 85

at engine speed RPM 7 500

Torque Lb-ft 61

at engine speed RPM 5,750

No. of cylinders 2

Compression/fuel :1 12.0 / Super unleaded (95 RON)

Valve/gas control DOHC (double overhead camshaft)

Valves per cylinder 4

Valve diameter inlet/outlet mm 32 / 27.5

Throttle valve diameter mm 46

Mixture preparation Electronic manifold injection, engine management BMS-KP

Electrical system

Generator W 400

Battery V/Ah 12/14

Headlights/rear light W 55 (full/dipped beam) 5 parking light. LED(braking/rear light)

Starter kW 0.9

Power transmission/gears

Clutch Multidisc clutch in oil bath, mechanically activated

Gears Dog-coupled six-gear transmission

Primary transmission 1:1.943

Transmission, gear stages

I 1:2.462

II 1:1.750

III 1:1.381

IV 1:1.174

V 1:1.042

VI 1:0.960

Rear wheel drive Endless-O-ring chain drive with back damping in wheel hub

Transmission ratio 1:2.625 (16/42)

Chassis

Frame design Tubular frame in steel, partly carrying the engine

Wheel suspension, front wheel Upside-down telescopic fork,

fixed tube Ø 45 mm

Wheel suspension, rear wheel Double-strut swing arm, aluminum cast in one piece

Spring travel front/rear mm 230/215

Castor mm 117

Wheel spacing mm 1578

Steering head angle ° 64.0

Brakes front Double-disc brake Ø 300 mm

rear Single-disc brake Ø 265 mm

on request: BMW Motorrad ABS, disconnectable

Wheels Spoked wheels with aluminum rims

front 2.15x21

rear 4.25x17

Tires front 90/90-21 54 V

rear 150/70-R17 69 V

Dimensions and weights

Total length mm 2,320

Total width with mirrors mm 945

Total width without mirrors mm 870

Seat height mm 880 (optional 850)

Dry weight kg 178

DIN tare, ready to drive kg 207

Perm. total weight kg 443

Tank capacity l 16

Travel data

Fuel consumption 90 km/h l/100 km 3.8

Fuel consumption 120 km/h l/100 km 5.2

Acceleration 0–100 km/h sec 4,1

Maximum speed km/h over 200

 

 

post-882-1200066588_thumb.jpg

 

post-882-1200066676_thumb.jpg

 

 

 

 

 

 

 

 

--- Mesaj completat în 11 Jan 2008 22:05 -------------
High-Revving Engine With Great Torque

 

The modern fuel injection system isn't the only thing that ensures a prompt response from the F 800 GS twin; its low centrifugal mass also contributes to its agile power development. Even at the bottom of its rev range, the four-valver, which, with a bore-stroke ratio of 82 to 75.6 mm is not particularly short-stroked, soon speeds up and releases a good 90% of the maximum torque in the broad range between 4,000 and 7500 RPM.

 

Between 5,000 and 8,000 RPM, the engine develops its power dynamically, accompanied by a unique "Boxer" sound. The nominal performance data of the 798 cc twin of 85 HP at 7,500 RPM and 61 lb-ft of torque at 5,750 RPM therefore gives an incomplete picture of the potential that is available in practice.

 

In combination with the low total weight and closely stepped six-speed trans-mission, the F 800 GS accelerates from 0–100 km/h in about 4 seconds, and the top speed is over 200 km/h.

 

But it is not only the acceleration of the new GS model that is impressive; its traction is also remarkable. The BMW development engineers have focused quite deliberately on the smooth, confident development of power in the mid engine speed range rather than on absolute peak performance.

 

Sporting riders will be bowled over by the engine’s acceleration, while touring riders should enjoy the twin’s strong traction with minimal shifting. The parallel twin, which has been optimized for Enduro operation, not only manages to walk the tightrope between powerful torque and dynamic acceleration, it also proves that good performance does not necessarily involve high fuel consumption.

 

Ridden over country roads, a consumption of well below 5 liters of premium grade fuel per 100 km is possible. If required, the F 800 GS can also be fitted for use with normal octane fuel, which, however, reduces the peak performance by 2 HP and increases fuel consumption slightly. This modification is carried out by calling up a characteristic map in the control software, and can be cancelled again at any time.

 

post-882-1200081634_thumb.jpg...

High-Revving Engine With Great Torque

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Adevarul este ca suntem intr-o... "trilema"... mama lor de nemtzi !

Daca nu vrei lantz tragi cu ochiul la GS 1200... si daca tot faci efortul... clar iti face cu ochiul varianta Adventure...

 

Despre oameni ca si despre motoare

indicat este sa ne spunem parerea

in cunostinta de cauza.

Cei care fac glumitze "patinate" pe seama cuplului noului BMW F 800 GS sa priveasca cu atentie datele tehnice, rapoartele de transmisie si in special curba de cuplu.

Remarcabila !

 

Imi aduc aminte ca la un moment dat discutam cu tine despre acest subiect, si ne intrebam daca si cand va aparea si o varianta GS a motorului de 800. Stiu ca atunci spuneai ca exista posibilitatea sa te tenteze un astfel de model.

E, acum a aparut. Iti place? Te tenteaza? :wink:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Lasand malitziozitatea la o parte, ne este foarte clar ca noul BMW F 800 GS este o reusita, R 1200 GS este o cu totul alta motocicleta fatza de F 800 GS, iar noul R 1200 GS Adventure o cu totul si cu totul alta poveste...

 

Am renuntzat din motive sentimentale la bravul meu "Universal Soldier" BMW R 1200 GS model 2006, am acum un K 1200 RS (pentru ca eu, oricum, schimb modele cam o data la doi ani), ma gandesc, fireste, in continuare la seria GS "CREDIT PENTRU ORICE", ma atrage noul F pentru versatilitate, economicitate, greutatea redusa si inteligentza tehnica oferita dar pentru "long trip" nu ma "incanta" lipsa cardanului...

Pretzul "miarului" ramane mare pentru Romania, chiar cu noile imbunatatiri, inclusiv ESA, dar...

 

"BMW prĂŠsente la nouvelle BMW R 1200...

L’architecture de base, la transmission et la prĂŠparation du mĂŠlange, le moteur animant la nouvelle R 1200 GS est dĂŠclinĂŠ de celui de la R 1200 R, mais avec une gestion ĂŠlectronique retravaillĂŠe et optimisĂŠe. Sa puissance atteint dĂŠsormais 105 ch et son rĂŠgime maximal a ĂŠtĂŠ portĂŠ à 8 000 tours/minute.

Les accĂŠlĂŠrations plus franches ont ĂŠtĂŠ optenues grâce à un changement des rapports de boîte et notamment le raccourcissement du rapport secondaire.

La boîte à six rapports dont la conception a ĂŠtĂŠ revue prĂŠsente des roulements d’un diamètre plus grand et un ĂŠcart modifiĂŠ entre les arbres pour tenir compte de la puissance moteur accrue, de la plage des rĂŠgimes plus large et des conditions d’utilisation extrêmes auxquelles la R 1200 GS peut être confrontĂŠe.

La 1200 GS bĂŠnĂŠficie en plus de l’ESA mis en oeuvre sur la K 1200 S qui permettait d’intervenir sur le tarage de l’amortisseur sur les deux combinĂŠs – celui du Telelever à l’avant et celui du Paralever à l’arrière – ainsi que sur le rĂŠglage de la prĂŠcontrainte (base) du ressort à l’arrière. L’ESA Enduro offre de plus un rĂŠglage ĂŠlectrohydraulique de la prĂŠcontrainte du ressort avant, avec des modes route et tout terrain – adaptation optimale à l’usage visĂŠ - à partir d'un simple bouton."

 

"AVENTURA" este aproape prohibitiva pentru romanul de rand dar nici noul BMW F 800 GS la aprox. 10.000 (pretz bun de baza) nu este foarte accesibil...

Dupa cum spuneam mai inainte... inginerii nemtzi ne-au adus intr-o adevarata... "trilema".

La mai multe !

Sa ne vedem sanatosi pe sosea !

post-882-1200140233_thumb.jpg

post-882-1200140264_thumb.jpgpost-882-1200140312_thumb.jpg

Editat de Dan Nastase
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Date noi, de la Bavaria. Modelul va fi disponibil din aprilie la noi. Pret echipare standard 9000euro fara TVA.

Testul meu cu R1200 GS - fixat pentru cand se topeste zapada. Testul cu F800 gs - in aprilie, daca nu iau R-ul pana atunci.

Spor.

Editat de ali baba
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 3 weeks later...

Tinand cont ca nu este un concept nou in lumea enduro, de fapt a rally-raidurilor, 2 cilindri in linie a avut si Supertenere... care la vremea ei facea furori la Dakar, s-ar putea sa vedem cat de curand varianta de curse, bazata pe platforma acestui model.

Si cum rezultatele din curse se reflecta direct in vanzari, banuiesc ca va fi un model de succes... doar e un BMW :kiss:

:D

 

251252520-M.jpg

251252540-M.jpg

251252545-M.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 4 weeks later...

Foarte reusit motorul. Cred ca va fi un succes pt BMW. Au aparut de curand pe www. BIKEZ .COM, F800GS si F650 caracteristicile tehnice si multe poze ale celor doua noutati. :cheers:

Editat de bogdan_harea
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

O motocicleta superba!!!!! Un inlocuitor de succes al mobrelor Africa Twin si Super Tenere. La 185 kg (sec) consider ca este foarte usoara pentru categoria ei, motorul 2 in linie la 85 cai cred ca este suficient chiar si pe sosea si suspensia, cu cursa de amortizare 230/215 mm fata/spate + furca inversata, cred ca va fi foarte satisfacatoare on&off road.

Daca va face dovada fiabilitatii specifica bmw, sunt in asentimentul lui bogdan harea si prevad un succes foarte mare, concurent cu succesul Africii la vremea ei.

Acest model acopera un mare gol lasat de Africa si S Tenere. Nemtii au gandit si au tintit direct in mijloc.

 

<small>--- Mesaj completat în 04 Mar 2008 22:29 -------------</small><br/>

Dupa cum spuneam mai inainte... inginerii nemtzi ne-au adus intr-o adevarata... "trilema".post-882-1200140233_thumb.jpg

post-882-1200140264_thumb.jpgpost-882-1200140312_thumb.jpg

 

As indrazni sa te contrazic aici. Nu cred ca exista vreo legatura intre gs-ul 800 si cele doua 1200. Cred ca acest nou 800 este mai inclinat off road. Este mult mai usor, are conceptii tehnice foarte diferite fata de celelalte doua, greutatea MULT mai mica.........ce sa mai, este foarte diferit fata de cele doua. L-as vedea mai aproape de dakar, dar, de fapt, este exact intre. Cum am mai spus, acopera golul lasat de AT si S Tenere, loc care n-a fost ocupat niciodata de gs 1200. Chiar daca toate sunt mobre adventure, sunt foarte diferite. Daca vrei o mobra usurica cu care sa te descurci si off road dar care sa mearga binisor si pe sosea, iti iei gs-ul 800. Daca vrei mobra de sosea, mare si frumoasa, iti iei gs 1200, mobra care sta langa v-strom 1000, varadero, etc. 800-le sta langa AT si S Tenere. Gs 1200 se incadraza la categoria grea, 800-le nu.

Repet, cred ca sunt mobre foarte diferite care, daca-i stii ce vrei (nu tu, asa in general), in mod normal n-ar trebui sa-ti creeze o trilema. Cel mult doar cele de 1200 ar putea crea o dilema.

Comparativ, pentru mine, cred ca gs-ul 800 este perfect.

Editat de Angi
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Astazi s-a deschis oficial sezonul moto la BMW. A fost iar o zi "grea", in care am avut la dispozitie cam toate modelele BMW (in afara de HP2Sport si LT) putand face test de 30min cu oricare dintre ele.

 

Pt ca eram foarte curios, am inceput cu F 800GS. Mi s-a parut extraordinara, manevrabila, frane bune, foarte rapida, putere in orice treapta de viteza (clasic BMW). Din pacate nu am avut la dispozitie teren enduro dar se sta excelent in picioare pe ea iar sunetul esapamentului extraordinar, cred ca tb sa fii maniac sa vrei alta toba. Mi se pare un compromis foarte bun pentru Romania, unde poti gasi usor drumuri forestiere sau teren accidentat, relativ usor de manevrat in oras (cam inalta totusi) si destul de buna pt distante medii, fara autostrada.

Pe langa 1200GS pare insa jucarie iar grija ungerii lantului n-as mai vea s-o am asa ca la aceiasi bani as prefera 1200GS second-hand. In plus, nu sunt mare amator de enduro sa apreciez dimensiunile mai reduse.

 

GS Adventure mi s-a parut foarte inalt (desi am 1,86m) si implicit mai greu de manevrat in oras, mai masiv; este probabil excelent pt "adventure"... asadar, R1200GS clasic mi-a placut cel mai mult dintre GS-uri.

 

post-9546-1204996619_thumb.jpgpost-9546-1204996659_thumb.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Super Vlad! Te invidiez pentru oportunitatea care ai avuto. De abia astept sa vin si eu in Austria sa pot face un drive test cu ea ! Si eu sant inclinat sa cred ca este motorul ideal pentru Romania si pentru genul de iesiri practicate de mine. Vorbim sa-mi dai mai multe detalii. Bafta si ne vedem in Austria sa dam tura aia prin Alpi!

:D

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Si mie mi se pare un super motor, in special pt ca ii mai bun pe offroad din pct de vedere al manevrabilitatii si a greutatii reduse, dar din pacate pretul ii destul de piperat...nu cred ca multa lume isi poate permite asa ceva.....dar cred ca fiecare euro merita pt o asa motocicleta...plus de asta nu cred ca mai este alta motocicleta care sa se incadreze in segmentul ei(adventure)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

:P :rose: In sfarsit s-a gasit solutia, astept cu interes sa vad cum se comporta o dracie de-asta... roata de 21 pe fata, greutatea la plin pe la 200 si un pic, 85 Cp secondati de o curba de cuplu care numai la "citire" imi da senzatii :lol: Cam neprotejat din cate imi dau seama la prima vedere, dar asta se rezolva cu ceva scut + crashbar.

 

Pana la noi informatii, tot nu ma despart de africana :D

 

 

P.S. Stie cineva cum merg cilindrii aia ? Stiu ca merg in paralel, dar au scanteile la 360 de grade ca la Supertenere , sau nu cumva....... :D :rose: am eu o banuiala :D

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Date noi!! Am intrat de curiozitate pe site-ul Automobile Bavaria si uite ce-am gasit: http://www.bmw-bavaria.ro/bmwro/ro/index_n...troduction.html Deci s-a stabilit si pretul , ramane s-o vedem in carne sui oase ca sa ne imbolnavim de tot ! :D Oricum, si pe site-ul BMW Motorrad e scoasa deja la vanzare.

Am vazut ca vor fi prezenti la SMAEB sambata si duminica. Sa ne faca oare o surpriza si sa ne aduca jucaria mult-visata s-o atingem si noi? :D Hai ziceti care stiti ceva !

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...