Purice Postat Februarie 15, 2009 Share Postat Februarie 15, 2009 ok ms, daca a meu are 110 ori am numarat gresit ori e kit de FMX/Dominator !? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator _Raul_ Postat Februarie 15, 2009 Share Postat Februarie 15, 2009 (editat) Tot ce este posibil. De obicei, lanturile mai lungi se folosesc atunci cand pui foaie mai mare, pentru mai mult cuplu. Adica pentru uz off-road sau, pur si simplu, pentru comportament mai agresiv si cuplu de la turatie mai mica. Nu prea recomand foi cu nr. mult mai mare de dinti, fiindca in oras si la drum lung motorul va deveni prea naravas si va trebui sa schimbi mai des treptele + ca vei pierde viteza de top. Cu alte cuvinte - un chin, daca nu esti vreun Taz mic si mergi numai in hopuri de turatie, cuplu si viteza. In off-road insa vei urca ca tractorul, daca ai pneurile potrivite. Nu este insa o regula ca toate motocicletele sa se comporte cum a facut a mea cand i-am pus foaie de 45 in loc de 40. Daca tot ai un lant de 110, te poti inspira de la Dominator-ul din aceesi perioada (RD08) si sa ii pui un pinion de 15 si foaie de 46. RD02-ul foloseste si foaie de 47 la acelasi lant. Un pinion si o foaie nu sunt o avere - undeva in jur de 20 Euro (cel putin asa sunt la a mea). Nu iti convine ce iese, tai 2 zale din lantul tau si o sa ai 108 zale + zale de rezerva pentru cazuri extreme. Editat Februarie 15, 2009 de Popescu_ MihailRaul Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Spirit Honda Postat Februarie 15, 2009 Share Postat Februarie 15, 2009 Eu am pe SLR crashbar din toamna. E un crashbar de Honda Dominator si prinderea incadru se prelungeste cu 4 cm. Mi-am mai echipat SLR-ul si cu handguards. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Ravenitza Postat Februarie 16, 2009 Autor Share Postat Februarie 16, 2009 Am sa scanez User Manual si am sa il pun aici zilele astea. Din pacate nu am decat varianta in franceza, dar are poze pt cei ce nu cunosc. In privinta lantului nu scrie nimic in detaliu, decat schimbarea lui, ungere, etc. Recomandat in manual pt SLR este lantul: Regina 135 sau RK 520SMOZ10S Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
switch Postat Februarie 16, 2009 Share Postat Februarie 16, 2009 ok ms, daca a meu are 110 ori am numarat gresit ori e kit de FMX/Dominator !? Numara zimtii de la foaie si pinion. Daca ai 14/43 atunci e kit de SLR. Daca ai 15/46 sau 15/47 atunci e kit de dominator. Lantul de 110 nu e tocmai bun pe raport de SLR... pentru ca nu vei avea loc sa il intinzi. Totusi, raportul e cam acelasi la 15/46 si la 14/43. S-ar putea sa iti poti pune kit de dominator (lant+foaie+pinion) pe SLRu tau fara probleme. Daca insa ai foaie si pinion de SLR si lant cu 110 zale nu iti recomand. Nu vei avea loc sa intinzi lantul ala deloc. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Purice Postat Februarie 17, 2009 Share Postat Februarie 17, 2009 multumesc pentru informatii, unde gasesc un astfel de crashbars !? link catre site te rog stie cineva in ce tara s-au produs aceste modele HONDA SLR 97-99 !? are cineva alarma pe honda SLR !? vreau sa imi pun dar nu stiu unde am sa instalez unitatea, cam mic spatiul de stocare pe slr, ceva sfaturi !? PS: locuiesc intr-o zona cu multi puradei Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
switch Postat Februarie 17, 2009 Share Postat Februarie 17, 2009 (editat) Purice, pt crash-bar-uri va trebui ca cauti. Oricum asteapta-te sa dai cel putin 200e pe asa ceva. Cat despre alarma, iti recomand sa-ti cumperi de la un om serios care sa ti-o si instaleze (te costa undeva intre 200 si 300 lei o alarma decenta si cam 50 lei montarea). Editat Februarie 17, 2009 de switch Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cturturica Postat Februarie 19, 2009 Share Postat Februarie 19, 2009 multumesc pentru informatii,unde gasesc un astfel de crashbars !? link catre site te rog stie cineva in ce tara s-au produs aceste modele HONDA SLR 97-99 !? are cineva alarma pe honda SLR !? vreau sa imi pun dar nu stiu unde am sa instalez unitatea, cam mic spatiul de stocare pe slr, ceva sfaturi !? PS: locuiesc intr-o zona cu multi puradei Au fost produse in Italia la fabrica Montesa (cumparata la sfarsitul anilor 80 sau incepul anilor 90 de Honda). Bare de protectie gasesti pe www.louis.de si au cod: 10023296, Pret 143,95 euro Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cturturica Postat Februarie 19, 2009 Share Postat Februarie 19, 2009 Au fost produse in SPANIA la fabrica Montesa (corectura care nu s-a putut face altfel). Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Purice Postat Februarie 21, 2009 Share Postat Februarie 21, 2009 Me again with another stupid question, daca pinionul si foaia nu sunt mancate si nu au joc(ma refer la pinion), dar am lantul intins la maxim, am voie sa mai tai 2 zale din el ? am kit 14/43/108. rolele arata bine, totul e ok doar ca lantul e intins aproape de maxim... please advise 10x Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
remu1 Postat Februarie 22, 2009 Share Postat Februarie 22, 2009 Fii atent , caci cu lantul nu e de joaca ! Asta nu e de bicicleta sa mai scoti zale din el cind se uzeaza . Daca se rupe in mers , ala esti ! Daca vrei sa joci ruleta ruseasca pentru 100 de eurei , treaba ta . Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
harciogu Postat Februarie 22, 2009 Share Postat Februarie 22, 2009 (editat) uzura lantului se vede in "jocul lateral", ca sa zic asa, al zalelor. stiu ca atunci cand ai un lant scos inchis, pliat in doua, acesta nu trebuie sa se curbeze la mai mult de 30 de grade (e o metoda empirica, ce arata uzura O- sau X-ringurilor, permitandu-i in mai mare joc lateral). de obicei un lant uzeaza un set de foaie cu pinion. nu se merita sa inlocuiesti doar lantul, sau doar pinioanele, pentru ca o componenta uzata a transmisiei finale ti le "strica" pe celelalte si le scurteaza perioada de viata. uite aici cum arata niste pinioane uzate (au o eroziune pe partea dintelui ce se opune tractiunii): Editat Februarie 22, 2009 de harciogu Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
switch Postat Februarie 22, 2009 Share Postat Februarie 22, 2009 Merge sa scoti din el zale, cu conditia sa apelezi la cienva care stie ce face si iti poate aranja din nou lantul. Si eu va fi nevoie sa fac acelasi lucru in curand pentru ca un Kit de Dominator NX650 standard, nou nout, abia montat, este intins la 80%(!!). Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Purice Postat Februarie 23, 2009 Share Postat Februarie 23, 2009 ok ms, am masurat si am kit de slr si cred ca e original... 14/43/108 motocicleta are 20.000km, un kit de lant cam cat tine ? am observat ca 1 tura completa din cheie il intinde ~1cm poate sa imi zica cineva rapoartele de la CV Motor de dominator !? Q: top speed cresti cu pinion mare si foaie mica? gen 15(pinion DOMI) si 42(foaie FMX650), raportul fiind de 2.8/1 Q: acceleratia creste cu pinion mic? gen 14(pinion SLR) si 47(foaie DOMI), raportul fiind 3.36/1 multumesc anticipat. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
switch Postat Februarie 23, 2009 Share Postat Februarie 23, 2009 Kitu de lant tine ori pana nu mai ai loc sa-l intinzi (desi atunci mai ai ceva de facut...), ori pana il intinzi mai des de o data la 1000km, ori pana se uzeaza foiaia/pinionul. Te documentezi si tu un pic ce inseamna foaie si pinion uzate. La foaie: foaie mare = acceleratie; foaie mica = top speed. La pinion: pinion mic = acceleratie; pinion mare = top speed. Daca mentii raportul, dar schimbi dimensiunile, schimbi doar rata de uzura a componentelor transmisiei finale. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
zolee04 Postat Februarie 28, 2009 Share Postat Februarie 28, 2009 multumesc pentru informatii,unde gasesc un astfel de crashbars !? link catre site te rog stie cineva in ce tara s-au produs aceste modele HONDA SLR 97-99 !? are cineva alarma pe honda SLR !? vreau sa imi pun dar nu stiu unde am sa instalez unitatea, cam mic spatiul de stocare pe slr, ceva sfaturi !? PS: locuiesc intr-o zona cu multi puradei Salut Daca te intereseaza crash bar gasesti si la hepco and becker http://www.hepco-becker.de/anbauanleitungen/502108.0002.pdf si mai poti gasi http://www.hepco-becker.de/anbauanleitungen/650133.0002.pdf si http://www.hepco-becker.de/anbauanleitungen/650133.0101.pdf dar oricum sunt foarte scumpe. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Purice Postat Martie 13, 2009 Share Postat Martie 13, 2009 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Ravenitza Postat Martie 14, 2009 Autor Share Postat Martie 14, 2009 hehe, multe calatorii superbe cu SLRul iti dorim! Eu una sunt super incantata, si dupa 1 an jumatate de cand il am...E un motor de nota 10 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Purice Postat Martie 14, 2009 Share Postat Martie 14, 2009 ms... vor fi cu siguranta e un motor foarte ok... stie cineva cam cat ar trebui sa fie un consum in oras ? mie mi-a iesit 5.8 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Ravenitza Postat Martie 14, 2009 Autor Share Postat Martie 14, 2009 E bine Mie in oras imi ia 6-7% dar tre sa curat carburatorul, iar la drum lung cam 4 % Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Purice Postat Martie 16, 2009 Share Postat Martie 16, 2009 Cat de mult influenteaza vremea pornitul motorului ? - imi porneste cu soc dar merge mult subturat - cu socu tras la maxim scade turatia si dupa cateva secunde moare - cu socul impins vreo juma de cm(m-am gandit sa nu ii taie cumva tot aerul si l-am mai impins putin) face la fel, adica moare de tot... - si daca o las fara soc merge balbalbalbal.... la 800 de ture... Nu am reusit sa incalzesc motoru in halu asta... am zis sa nu stric ceva pe la el... are cineva vreo idee dc imi face asa? Tin sa mentionez ca afara burniteaza, chiar e umezeala in atmosfera... ultima oara cand m-am dat jos de pe el mergea ok la relanti... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Purice Postat Martie 16, 2009 Share Postat Martie 16, 2009 ravenitza cum stai cu manualul ala ?, ai apucat sa il scanezi ? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Ravenitza Postat Martie 16, 2009 Autor Share Postat Martie 16, 2009 (editat) Nu pentru ca nu am avut cand/cum, dar o sa incerc zilele astea. Intre timp, daca nu pleci cu motorul, iar vremea nu e ok, atunci nu il mai porni aiurea pentru ca distrugi bateria. In rest nush unde ar putea fi problema. Si a mea insa, iarna cu socul la maximum mai moare uneori, dar o repornesc se incalzeste si apoi sta singura la relanti. Cred ca asta vine si de la carburator, daca a fost curatat in ultimul timp. Pun din nou un link cu mai multe info legat de acest moto: aici Editat Martie 16, 2009 de ravenitza Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
switch Postat Martie 16, 2009 Share Postat Martie 16, 2009 (editat) SLRul e un Dominator cu alta cutie de viteze si alt aspect. Ce e normal la mobra asta: pe frigu lu peste, sa plece cu socul tras trei sferturi. Jumatatea cursei ar trebui sa o simti ca un fel de prag. Mie imi pleaca dracia la juma de apasare de buton, dar eu am 1. amestecul bogat in benzina si 2. bujie si filtru de aer noi-noute. Cat a stat motorul nepornit (adica ne-mers cu el serios)? Daca a stat mult, probabil s-a degradat/depus benzina prin carburator. Ai 2 solutii: una simpla si una complicata. Aia simpla e sa golesti carburatorul de benzina. Aia grea presupune sa dai jos carburatoru si sa-l cureti. Ca sa golesti carburatorul, dai benzina pe OFF si cauti surubul de golire al carburatorului. Carburatoru e prins in partea de spate-sus a blocului motor. Pe partea dreapta a carburatorului cauti un surub cu cap lat. E unul singur, pus foarte jos pe ansamlul carburatorului. Daca il desfaci o sa inceapa sa curga benzina printr-un furtunas care atarna langa cric. Nu desuruba mai mult decat e nevoie; dupa ce se scurge benzina, strangi la loc surubul (nu strange PREA tare) si deschizi din nou benzina. Ar trebui sa plece instant. Daca nu, pune bateria pe redresor si curata bujia. Editat Martie 16, 2009 de switch Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Purice Postat Martie 17, 2009 Share Postat Martie 17, 2009 ms de sfaturi era de la vreme, a pornit ok azi... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.