pretzeL Postat Iunie 5, 2009 Share Postat Iunie 5, 2009 ce frumos mirosi boierule Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ralucit_a Postat Iunie 5, 2009 Share Postat Iunie 5, 2009 La stunt au fost 2 ZX14, cel din prima poza nu imi apartine si este chiar albastru inchis acela (are si bari pentru colburi, daca te uiti atent),motorul meu era la peste 1 motor stanga de al tau,de vede putin in funda(stopul)l, 10x de aprecieri Acelasi motor este ,dar "caroseria" difera,oricum vopseaua "Midnight Sapphire Blue" este ceva de vis la 2008. Exemplu pe motorul meu: e criminal...am vrut sa o vopsesc si eu pe a mea tot asa...dar inca mai cad si e pacat sa stric frumusete de vopsea, dar ramane pt la anul sigur Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Carturaru' Postat Iunie 6, 2009 Share Postat Iunie 6, 2009 revin cu niste poze, am montat si cover-urile carbon look pentru partea aia urata a cadrului, cu gaurile alea najpa. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Tytus The VIRUS Postat Iunie 9, 2009 Share Postat Iunie 9, 2009 ce frumos mirosi boierule Nici cu tine nu imi e rusine patroane e criminal...am vrut sa o vopsesc si eu pe a mea tot asa...dar inca mai cad si e pacat sa stric frumusete de vopsea, dar ramane pt la anul sigur 10x,merita sa o vopsesti asa cand o sa fii sigura pe tine,bafta riderito revin cu niste poze, am montat si cover-urile carbon look pentru partea aia urata a cadrului, cu gaurile alea najpa. Arata bine estetic,nu zic nu,dar eu nu imi pun,asta tine de gusturi personale. Brontozaurul a vazut si marea: Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Tytus The VIRUS Postat Iunie 29, 2009 Share Postat Iunie 29, 2009 Thunderstorms Lightning: Angel eyes CCFL +faza scurta(focalizare cu lupa) xenon 6000k+ faza lunga(focalizare cu lupa) xenon 6000k. Lumina cu 300%(pe fiecare faza) mai multa,fata de halogen,la un consum de energie cu aproape 50% mai mic (260W(65W x4) faza scurta+lunga pe halogen si 140W(35W x4) faza scurta+lunga pe xenon. Pe faza lunga,citez un amic,care a avut curaj(mare) sa se aplece sa se uite la becuri:ZICI CA IL VEZI PE ISUS Conform zicalei: 1 poza face cat 1mie de cuvinte ,eu ma opresc aici,concluzia o trageti voi, din urmatoarele 5mii de cuvinte. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Carturaru' Postat Iunie 30, 2009 Share Postat Iunie 30, 2009 bravo bre, ai facut o lukrare competenta, arata pisda motoreta.... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
freak Postat Iulie 2, 2009 Autor Share Postat Iulie 2, 2009 (editat) Thunderstorms Lightning: Angel eyes CCFL +faza scurta(focalizare cu lupa) xenon 6000k+ faza lunga(focalizare cu lupa) xenon 6000k. Lumina cu 300%(pe fiecare faza) mai multa,fata de halogen,la un consum de energie cu aproape 50% mai mic (260W(65W x4) faza scurta+lunga pe halogen si 140W(35W x4) faza scurta+lunga pe xenon. Pe faza lunga,citez un amic,care a avut curaj(mare) sa se aplece sa se uite la becuri:ZICI CA IL VEZI PE ISUS Conform zicalei: 1 poza face cat 1mie de cuvinte ,eu ma opresc aici,concluzia o trageti voi, din urmatoarele 5mii de cuvinte. Prea frumos :) :D Editat Iulie 2, 2009 de freak Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
pinionunebun Postat Iulie 13, 2009 Share Postat Iulie 13, 2009 Salut voi puneti becuri xenon pe faza lunga? Un bec xenon de 35W consuma 3,8A(un halogen H1 de 55w - 4,8A) insa la aprindere xenonul consuma 10A timp de aprox 20s(am masurat cu amperemetrul) de aceea pe masini nu se aprind faruri xenon in plus pe faza lunga -alternatoarele si bateriile voastre o sa transpire serios. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator rock46hunt Postat Iulie 13, 2009 Share Postat Iulie 13, 2009 Thunderstorms Lightning: Angel eyes CCFL +faza scurta(focalizare cu lupa) xenon 6000k+ faza lunga(focalizare cu lupa) xenon 6000k. Lumina cu 300%(pe fiecare faza) mai multa,fata de halogen,la un consum de energie cu aproape 50% mai mic (260W(65W x4) faza scurta+lunga pe halogen si 140W(35W x4) faza scurta+lunga pe xenon. Pe faza lunga,citez un amic,care a avut curaj(mare) sa se aplece sa se uite la becuri:ZICI CA IL VEZI PE ISUS Conform zicalei: 1 poza face cat 1mie de cuvinte ,eu ma opresc aici,concluzia o trageti voi, din urmatoarele 5mii de cuvinte. Salut! Eu fiind un carcotas iti spun direct,garajul unde ai facut fotografiile, nu da bine cu motoreta si ce este asa de interesant sa pui xenoane la motoreta... Vad ca le laudati tare pe motorete...si sinteti aparte de celalti ZZ-R-isti...daca nu erau cele din-nainte voi acum pe cine mai laudati? Fratilor...tot kawasaki zz-r se numesc si ale voastre,de ce sint mai cu coarne ale voastre?(de viteza)? Acum nu mi-o luati in nume de rau,am pus si eu niste intrebari...scuze daca se simte careva jignit... Cu bine,domnilor! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Carturaru' Postat Iulie 14, 2009 Share Postat Iulie 14, 2009 @pinionunebun: Da, becurile xenon de la motoretele noastre sunt aceleasi si pe lunga si pe scurta. @rock46hunt: ZZR1400 este un ZZR un pic mai aparte decat celelalte ZZR-uri, fiind competitorul direct al Busei. In plus, nu sunt deloc atat de numeroase pe la noi cum sunt ZZR1100 sau vitezanele Ninja, trebuie sa fii de acord. In Bucuresti dai cu tunul sa vezi 3-4 max. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
pinionunebun Postat Iulie 16, 2009 Share Postat Iulie 16, 2009 @pinionunebun: Da, becurile xenon de la motoretele noastre sunt aceleasi si pe lunga si pe scurta. Aveti grija totusi sa nu va prajiti ceva......noaptea. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Sergiu 30 Postat Iulie 20, 2009 Share Postat Iulie 20, 2009 as fi foarte curios sa simt cuplul de pe cbr-urile astea. nu de alta dar am mers cu o busa si ma impresionat foarte tare. eu fiind fan kawasaki nu pot lasa asta sa treaca Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
The Mentalist Postat Iulie 20, 2009 Share Postat Iulie 20, 2009 as fi foarte curios sa simt cuplul de pe cbr-urile astea.nu de alta dar am mers cu o busa si ma impresionat foarte tare. eu fiind fan kawasaki nu pot lasa asta sa treaca Huoooo....nu zici ca de fapt te bate gandul sa tradezi si sa treci la Honda Sp, sa faci de ras firma Wakasaki!Tz tz tz... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Sergiu 30 Postat Iulie 20, 2009 Share Postat Iulie 20, 2009 nu as trada niciodata KAWASAKI pt un alt in line 4 nu ma ce face vreau v2 iar kawasaki nu produce numa ciopere. dar nu e sigur ca imi trag vtr ma bate gandul da se pot schimba multe pana atunci poate imi pica in mana ceva zx10r 2004 la pret de criza si bye bye honda adica doamne da ca virgula cred ca daca imi iau honda im i ascund numerele de pe ea sa nu ma recunoasca nime scuze pt offtopic Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Carturaru' Postat Iulie 23, 2009 Share Postat Iulie 23, 2009 Baieti, am gasit A C I L E A un tutorial facut de un meseriash in vederea setarii ca lumea a suspensiilor de ZZR 1400. La rear suspension nu prea m-am prins exact cate invarte aa, poate va giniti voi. Pana una alta, la fatza a facut cam asha: 1. A strans la maxim piulitzele de tensionare a arcurilor din furca fatza: 2. La Rebound damping, a strans suruburile de reglaj la maxim in sensul acelor de ceasornic, dupa care le-a dat 11 clickuri in sens invers, pe softest: 3. La Compression damping force adjustment, a strans clockwise la maxim suruburile de jos, dupa care a dat in sens invers 6 click-uri DE LA PRIMUL CLICK care s-a auzit. Deci ar veni 7 de la pozitia stransa maxim: Daca se gineste careva ce a facut exact la spate, sa scrie acilea. Hope it was helpful. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cristi_d80 Postat Iulie 23, 2009 Share Postat Iulie 23, 2009 din ce am inteles eu setarile astea se fac in functie de greutatea fiecaruia(tipul avand 124 kg).de aceea nu cred ca aceste setari se potrivesc pt toti.oricum daca face cineva setarile astea sa scrie aici ce impresie are despre noua ajustare.bafta Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Carturaru' Postat Iulie 24, 2009 Share Postat Iulie 24, 2009 (editat) am ajustat eu front-ul conform alora, dar am lasat mai moale fatza, la 8 clickuri, tocmai ca sunt mai usor decat cioroiul ala gras. Si da, se simte, motoreta preia mult mai frumos hopurile si denivelarile. Zilele astea ma duc sa fac teste de frane brushte pe zone mai denivelate sa vad daca sare kourul de pe sosea si tre sa umblu si acolo cumva.... si ma rog, mai tre a o testez in niste curbe mai nasoale sa vad daca se aseaza mai bine saracia.... Editat Iulie 24, 2009 de Carturaru' Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dark_evil Postat Iulie 31, 2009 Share Postat Iulie 31, 2009 nu as trada niciodata KAWASAKI pt un alt in line 4nu ma ce face vreau v2 iar kawasaki nu produce numa ciopere. dar nu e sigur ca imi trag vtr ma bate gandul da se pot schimba multe pana atunci poate imi pica in mana ceva zx10r 2004 la pret de criza si bye bye honda adica doamne da ca virgula cred ca daca imi iau honda im i ascund numerele de pe ea sa nu ma recunoasca nime scuze pt offtopic Totusi imi cer mii de scuze dar nu am inteles ce ai vrut sa spui mai sus.... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Sergiu 30 Postat August 8, 2009 Share Postat August 8, 2009 spuneam ca sunt curios sa merg si eu o data in viata pe un zx14 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dopeman1979 Postat August 8, 2009 Share Postat August 8, 2009 am mers eu, honda mea imi place mai mult, deeehhh, nu fac liniute cu motorul. cuplul este fenomenal, sunetul motorului la fel, nu exceleaza pe viraje si franele nu-mi plac deloc, chiar daca am mers pe varianta cu abs.... ahhh, si regretul meu e ca nu se fac verzi...... cred ca ar arata demential. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Sergiu 30 Postat August 10, 2009 Share Postat August 10, 2009 da ma tibi. stim cu totii honda e honda Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
The Mentalist Postat August 20, 2009 Share Postat August 20, 2009 Iar am dat peste articolele astea cu recall din America,se pare ca si cateva modele din UK, nu stiu daca sunt afectate si modele din piata Europeana. E vorba de modelele 2006-2007. Sunt poze cu posibila defectiune si descriere a locurilor unde pot aprarea fisuri,eu in locul vostru m-as uita putin pe sub motocicleta sa vad daca nu cumva are astfel de chestii vizibile. Uite aici: http://www.bikeland.org/board/viewthread.p...9&set_time= Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
NASU Postat August 30, 2009 Share Postat August 30, 2009 Balaurul si puiul: Am facut o tura pe Cheia,m-a muncit balaurul la un drum dus, cat pegasul GSR dus-intors,oricum e mai manevrabil decat ma asteptam pentru gabaritul lui,nu se face de ras pe Cheia,consum mediu 7.7%(tot),iar guma spate stock este 80% dusa dupa 4k! km. cum a fost pe cheia? cand mai iesi da si tu un semn sa facem un test comparativ Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Tytus The VIRUS Postat August 30, 2009 Share Postat August 30, 2009 cum a fost pe cheia?cand mai iesi da si tu un semn sa facem un test comparativ F cald(mai ales la costum(nu cu cravata)) Dupa ce termin ce am de facut la el te anunt sa comparam Bafta Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
NASU Postat August 30, 2009 Share Postat August 30, 2009 ce vrei sa-i faci? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.