Sari la conținut

Aprindere Originala Dnepr


Alex_83
 Share

Postări Recomandate

  • Răspunsuri 75
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Pai tocmai si asta am zis ca NU am aprindere de la Gaspar am aprinderea mea insa e pe acelasi princicpiu...pe senzor inductiv (sau magnetic cum s-o zice)...

 

Din cele 6 aprinderi pe care le-a pus IMZ pe motoare eu am exact Type I...a lui Gaspar e Type III iar Type VI este aprinderea Ducatti

Si ma intrebam daca are vreo influenta pozitiva cutiuta aia de Tg. Mures la genul asta de aprindere....

 

Alte pareri?

 

Merci!

Editat de sangre
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

pai cred (CRED) ca mareste scanteia, ca de aia-i zice intaritor de scanteie, insa aprinderea de la gaspar nu are nevoie ca da scanteia destul de mare, suficienta, daca ai probleme cu bobina ti-am spus ca-ti dau eu una, macar vezi daca de acolo e problema.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

da era de la bobina nu avea placutele alea distantate destul insa am pus 2 de dacia si am aceeasi scanteie asa ca nu are rost sa revin la bobina originala ...la care stim cu totii cat de ffiabila era

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

oameni bun cu suflet bun.....

am si eu o intrebare...

 

la apridnere electroncia---de-aia cu senzor indutiv gen cum vinde Gaspar merge sa pui cutiuta aia mica de Tg Mures...daca ai 2 bobine de dacia?

 

Eu am renuntat la bobina originala si am pus de 2 de Dacia dar scanteia e cam...micuta saracuta....

 

Eu am aprindere electronica sub sa si in fata acolo unde venea bobina am doar senzorul inductiv (un magnet cred) si cu totrul cu cele 2 insertii de fier sau ...magnet ca nu stiu sigur...

 

Deci merge?

 

Multumesc!

 

Eu am inteles ca dupa ce ai pus bobinele de dacia ai avut scanteia micuta. Daca e lafel ca inainte inseamna ca nu e o problema de la bobina dubla/bobine, poate ca scanteia e totusi buna. A fost alta data mai mare? Daca este o problema pe acolo sint sigur ca intaritorul de Tg Mures nu o sa rezolve problema, masoara tensiunea, ti-am aratat: la mine vine 12V pe bobina, mai investigheaza. Concluzia: daca ai o problema nu se va rezolva adaugand ceva compensator, daca nu ai o problema cutiuta nu se justifica. Da-i un PM lui @cristi 57, e profesionist.

 

--- Mesaj completat în 18 Dec 2007 10:51 -------------
parerea mea este ca bobina originala e suficient de buna, am si de japoneza daca te intereseaza, ti-o dau moca.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Deci Type 3 merge doar cu bobina speciala, probabil ca si Type 1 la fel, asa ca intereseaza-te undeva unde se stiu chestiile astea.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 8 months later...

nu deschid topic nou pt o intrebare

 

mai intai: a venit aprinderea de la Dany (super pret,super promptitudine, super baiat) in cutie originala, sigilata, etc.

acum, inainte sa o montez, ma sfatuiti sa-i pun o garnitura din klingherit ceva intre ea si motor sa nu se incalzeasca?

apoi.capacul acela negru de plastic nu prezinta o etansare buna.sa-i dau putin silicon pe margine sau il las asa?

surubul de jos pentru ce este (banuiesc ca ar fi pentru reglajul distantei dintre senzorul magnetic si "butoias" :laugh: iar daca e asa cam care ar trebui sa fie distanta )

rusu e fudul si nu baga decat manuale in limba lui natala :rolleyes: , asa am patit si cu k-68 asa si acum deci... se incumeta careva sa traduca carticica? :cheers:

multumesc anticipat, numai bine

post-13243-1221764243_thumb.jpg

post-13243-1221764428_thumb.jpg

post-13243-1221764556_thumb.jpg

Editat de magic4ce
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

nu deschid topic nou pt o intrebare

 

mai intai: a venit aprinderea de la Dany (super pret,super promptitudine, super baiat) in cutie originala, sigilata, etc.

acum, inainte sa o montez, ma sfatuiti sa-i pun o garnitura din klingherit ceva intre ea si motor sa nu se incalzeasca?

apoi.capacul acela negru de plastic nu prezinta o etansare buna.sa-i dau putin silicon pe margine sau il las asa?

surubul de jos pentru ce este (banuiesc ca ar fi pentru reglajul distantei dintre senzorul magnetic si "butoias" :lol: iar daca e asa cam care ar trebui sa fie distanta )

rusu e fudul si nu baga decat manuale in limba lui natala :rolleyes: , asa am patit si cu k-68 asa si acum deci... se incumeta careva sa traduca carticica? :cheers:

multumesc anticipat, numai bine

nu neaparat klingherit si un carton mai subtire e bun, coperta de caiet,taiel dupa foma aprinderi si punel intre bloc si aprindere, cel mai bine e insa mutat cu totu de acolo, sa nu mai auda de caldura,Drobule ai cuvintu, matale ai mesterit asa ceva, poze si detalii....

nu tre etansata, apa nici asa nu ajunge acolo de capac!

da surubul e pentru asa ceva, daca ai lera pune distanta intre butoias si senzor de 0.25 la mine merge ceas.... elvetian :laugh:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

nu neaparat klingherit si un carton mai subtire e bun, coperta de caiet,taiel dupa foma aprinderi si punel intre bloc si aprindere, cel mai bine e insa mutat cu totu de acolo, sa nu mai auda de caldura,Drobule ai cuvintu, matale ai mesterit asa ceva, poze si detalii....

nu tre etansata, apa nici asa nu ajunge acolo de capac!

da surubul e pentru asa ceva, daca ai lera pune distanta intre butoias si senzor de 0.25 la mine merge ceas.... elvetian :rolleyes:

?????? mutat ???????

multuesc pt raspuns.

 

ps 0.25? nu e prea mica?... ramanesa incerc maine

numai bine

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

,,,eu m-am inervat si am taiat-o in doua...platoul cu senzorul inauntru si electronica afara, sub rezervor...poze deseara...

 

nu deschid topic nou pt o intrebare

 

mai intai: a venit aprinderea de la Dany (super pret,super promptitudine, super baiat) in cutie originala, sigilata, etc.

acum, inainte sa o montez, ma sfatuiti sa-i pun o garnitura din klingherit ceva intre ea si motor sa nu se incalzeasca?

apoi.capacul acela negru de plastic nu prezinta o etansare buna.sa-i dau putin silicon pe margine sau il las asa?

surubul de jos pentru ce este (banuiesc ca ar fi pentru reglajul distantei dintre senzorul magnetic si "butoias" :laugh: iar daca e asa cam care ar trebui sa fie distanta )

rusu e fudul si nu baga decat manuale in limba lui natala :rolleyes: , asa am patit si cu k-68 asa si acum deci... se incumeta careva sa traduca carticica? :cheers:

multumesc anticipat, numai bine

...distanta este intre 0,05 si 0,2mm, cu o lera....

Ideea e sa fie cat mai mica dar nu cumva sa frece senzorul in "cama"....Vezi ca sunt jocuri la rulmenti , axele cu came au bataie, piesele aprinderii nu sunt prelucrate chiar la fix...La fiecare reglaj al pozitiei platoului trebuie sa verifici intrefierul...ca se modifica...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut. Asa trebuie sa mearga. La modul in care-ti conduci tu mai Andrei motocicleta, o sa uiti ca ai motor. Asfalt uscat numai sub roti.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut. Asa trebuie sa mearga. La modul in care-ti conduci tu mai Andrei motocicleta, o sa uiti ca ai motor. Asfalt uscat numai sub roti.

 

 

am urmat pana la urma schema ei... nu pornea ca nu-i reglase distanta dintre senzorul magnetic si "butoias"

@mas: la 0.30 merge perfect.

s-o iau drept un complient observatia la stilul de mers? :grinbandit:

ieri am facut ovidiu - kogalniceanu - constanta fara nici o problema deci aprinderea functioneaza. sper sa si reziste, oricum ma gandesc sa-i fur ideea lui drobu si s-o mut sub sea.

 

 

ps. @ rock'n'roll s-a carenat nipra? :blink:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

am urmat pana la urma schema ei... nu pornea ca nu-i reglase distanta dintre senzorul magnetic si "butoias"

@mas: la 0.30 merge perfect.

s-o iau drept un complient observatia la stilul de mers? :blink:

ieri am facut ovidiu - kogalniceanu - constanta fara nici o problema deci aprinderea functioneaza. sper sa si reziste, oricum ma gandesc sa-i fur ideea lui drobu si s-o mut sub sea.

 

 

ps. @ rock'n'roll s-a carenat nipra? :)

 

La vara! cai gata caldura! sper! mie mia cedat intr-o zi frumoasa de vara pe o tempreatura de 33 la umbra in trafic, coloana.....la intoarcere dadea semne de oboseala nu stiam din ce cauza, apoi a obosit are si si-a dat duhul inainte de a o mai lua la drum! i sunt recunoscatoare pentru treaba asta :grinbandit:

orisicum si eu o voi monta sub rezervor.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

La vara! cai gata caldura! sper! mie mia cedat intr-o zi frumoasa de vara pe o tempreatura de 33 la umbra in trafic, coloana.....la intoarcere dadea semne de oboseala nu stiam din ce cauza, apoi a obosit are si si-a dat duhul inainte de a o mai lua la drum! i sunt recunoscatoare pentru treaba asta :grinbandit:

orisicum si eu o voi monta sub rezervor.

 

 

da-o mai dracu' de caldura. haine groase, manusi imblanite, cagula si asfalt :blink:

ca asta-i teperatura perfecta pt nipra

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

merge perfect

multumesc Dany, Aleko si Nea' Victore (Rock'n'Roll) pentru ajutor.

 

acum am vazut ca sunt un nesimtit. :goodposting:

bine'nteles multumesc si celor care mi-au dat sfaturi(drobu si mas_oyama)

 

merge bine dar porneste greu. dupa ce porneste nu mai am probleme.

mai trebuie sa a mai joc un pic la reglaje.

Editat de magic4ce
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

acum am vazut ca sunt un nesimtit. :goodposting:

bine'nteles multumesc si celor care mi-au dat sfaturi(drobu si mas_oyama)

 

merge bine dar porneste greu. dupa ce porneste nu mai am probleme.

mai trebuie sa a mai joc un pic la reglaje.

 

...poate avansul e un pic prea mare...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

acum am vazut ca sunt un nesimtit. :goodposting:

bine'nteles multumesc si celor care mi-au dat sfaturi(drobu si mas_oyama)

 

merge bine dar porneste greu. dupa ce porneste nu mai am probleme.

mai trebuie sa a mai joc un pic la reglaje.

porneste greu?

ai carb k68 parca!

socurile pina sus, lasa sa se inunde bine cu benzina, pedale de amorsa la ulei, contact si ar trebuii sa porneasc la a doua a treia.

se poate sa porneasca mai greu si din cauza distantei intre senzor si butoias 0.25 e mai mult decit suficient(parca ai regalt-o la 0.30),ai marcajul de "+ "-" si "0"

reglata exact la mijloc adica "0".

furtune transaprente la benzina ce vede ochiu e bun vazut si constientizat!aer fals pe undeva intre carb si chiuloasa...

starea bujiilor eventual treci pe cele de iarna.

de cind sa facut mai frig o leaca nu ma pot opri, as sta toata ziua pe tiganca!mai aleas seara cai trafic aproape inexistent.

ride safe!

 

...poate avansul e un pic prea mare...

dap si asta!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut. Mai fratilor, hai sa incercam sa punem ordine in idei. Aprinderea de la Gaspar este identica cu cea folosita la Ural? S-au este o< derivatie> "di pi stoc". Ca nu are o aerisire asta nu ar fi o problema, se poate face un sistem de ventilatie iar grija motociclistului va fi sa nu faca din motocicleta autoamfibie. Cei care au cumparat aprinderi de la Gaspar au avut probleme cu ele din cauza proastei constructii a aprinderii s-au din cauza montajului prost. Poate ne ajuta cineva cu o schema exacta de montaj a aprinderii. I-mi pare rau ca in zona Constantei nu am nici un cunoscut cu o asa aprindere. Majoritatea prietenilor au pe Nipre 2 bobine si amplificatorul ala mic de la Gotronic cu led verde s-au rosu. Unele merg mai bine, altele mai putin bine dar asta nu este numai de la aprindere. Referitor la platina folosita de constructor, este slaba. In primul rind calciiul de la platina mobila care ataca cama este din plastic slab, moale care nu suporta bine temperatura motorului si de aici dereglarile de rigoare. Trebuie facut prin copiere din textolit s-au pertinax un calcii si garantat vor dispare anomaliile. Si haideti sa mai fim si putin mecanici, exista acolo o pisla in care trebuie pus din cind in cind 2-3 picaturi de ulei care vor unge cama si automat si calciiul platinei mobile reducind uzura. La aprinderea clasica pe platina si bobina de inductie problemele sint in general din cauza legaturilor electrice proaste, slabe, cu contacte imperfecte si sub limita improvizatiei. Mai rar, dar gasesti izolatie scazuta la bobina de inductie, fisa s-au lulea. Toate acestea duc la o scinteie slaba, s-au chiar lipsa. Pentru a elimina o intretinere stufoasa si cu oarecare pretentii au aparut sistemele de aprindere fara platina. In concluzie care aveti asa ceva s-au informatii despre astfel de minuni postati fratilor, dar va rog, la obiect, e bun, nu e bun. Da randament, nu da. Pretul este asta. Se cumpara de acolo. Daca e sa ne ajutam ori o facem, ori o lasam balta. Va astept cu vesti bune.

 

 

 

 

vad ca pomeniti de Gaspar,vreau si eu nr. lui de tel.sau alte referinte......... merci!!!!!!!!!!!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut. De acord, 200 lei, dar mai complet. Adica: este ruseasca s-au productie Ukraina, bobina de inductie model turnat in plastic s-au modelul vechi izolat cu banda izolatoare. Va explic acum opinia mea: am "ascuns sub roti" in vara asta peste 4000 km. Majoritatea lor nu i-am facut singur, cu cine am fost la drum pot sa confirme ca nu am avut PROBLEME CU ARINDEREA (scinteia). 2 dintre ei aveau acelasi tip de aprindere, deci erau la un moment 3 (trei) Nipre care au "calcat" peste 1000 km FARA NICI O PROBLEMA LA APRINDERE. Ca am fost noi curiosi sa vedem cum arata bujiile, eu aveam 2 bujii de doua soiuri total diferite si le-am inlocuit cu alte 2 de acelasi tip, dar noi ( niste bujii ordinare de 20 lei setul de 4 bucati, cumparate dintr-un Peqo la Brasov) asta a fost cu totul altceva. Si acum bujiile de la Brasov sint la post pe motor si motorul functioneaza bine. Nu fac reclama lui Dany, aprinderea este cumparata de la el, este modelul rusesc, cu bobina de inductie turnata in plastic negru, cu PAPUCI AUTO la cuplarea firelor cu instalatia electrica. Nu vreau sa impresionez, nici sa "tai lamii", cind am plecat in Marea hoinareala am prins doua "dopuri" mari pe centura Bucurestiului, uleiul a ajuns pe la 110 grade temperatura, de am zis ca ia foc motorul, ori i-l calez. Nu s-a intimplat nimic nici la motor si nici la aprindere. Nu am pus nimic izolator termic intre aprindere si blocul motor. Dar am facut preventiv altceva. In capacul de aluminiu care acopera tot sistemul de aprindere, in partea superioara am dat o gaura, filetata cu 1/2 inchi in care am montat un cot de 1/2 inchi putin prelucrat, sa nu para chiar din topor. Daca nu a-ti dat importanta, va amintesc, pe capacul care acopera distributia este o prelucrare care permite o relativa aerisire in zona de sub capacul aprinderii in partea inferioara. Cu "tromba" de 1/2 inchi din partea superioara montata de mine vreau sa cred ca am realizat o oarecare ventilatie a aprinderii. Unii vor spune <dar daca intra apa pe acolo in timpul ploii s-au al spalarii?> Hai sa mai si ridem putin, solutia este la mine in buzunar, consta intr-un dop de pluta de la o sticla de vin, "plantata" in gaura cotului de 1/2 si "rezolvat cazul". NU AM FOLOSIT aprindere Ukraina si nici nu am facut probe cu bobina de inductie modelul vechi cu izolatie de banda izolatoare pinzata, deci nu pot spune <sint bune-nu sint bune>. Cei care folosesc modelul asta pot vorbi despre el. Bosk-ule, mai omule, ai "impins" o gramada de bani in motocicleta, ce Doamne iarta-ma, nu mai aveai 4 lei cit mai costa 1 minut de convorbire telefonica, sa-l intrebi pe Gaspar si amanuntele astea, Ukraina- Rusia, plastic-banda izolatoare? Nu cred. M-ai "amenintat " ca treci pe la mine, nu ai venit. Probabil era mai aproape plaja. Rupe-ti din timp 1 - 2 ore si treci pe la mine, ne cunoastem, mai stam la "o minciuna", mai punem tara la cale... Asfalt uscat numai sub roti.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

...asa zisa aprindere electronica , controleaza curentul prin bobina de inductie(aplicatia standard pentru acel circuit...)Evita regimurile de saturatie ale bobinei de inductie, si in functie de impedantza ei si de tensiune, gestioneza curentul prin bobina pentru a acumula energie maxima in orice regim...

Bobina ruseasca are rezistentza undeva sub 0,9 ohm...cele infasurate cu banda izolatoare de toate culorile , intre 3 si 12 ohm(numa tatuca stalin stie de ce!)...si seinmoaie foarte tare de la caldura...si se si strapung...

Eu o folosesc acum in pereche cu o bobina de inductie cu 2 iesiri de 2,7ohm, si merge fara probleme...

A mea a cedat de la caldura, si am pus-o la aerisit....

...partea de fortza din aprinderea asta , este dimensionata pentru o bobina cu resistentza de 0.9-1 ohm...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...