miclaus_andrei Postat Noiembrie 13, 2007 Share Postat Noiembrie 13, 2007 Ei acum ca am intrat in posesia ij-ului vestit...... AJUTOR!!! Cine ma poate ajuta chiar si cu cea mai mica informatie pentru repunerea in forma a ij-ului ar face un lucru mare! Trebuie sa o iau de la 0 cu el In primul rand imi trebuie un set motor (oare de unde il iau? ) Mersi mult si asfalt uscat Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
c0zmin Postat Noiembrie 13, 2007 Share Postat Noiembrie 13, 2007 (editat) Ei acum ca am intrat in posesia ij-ului vestit...... AJUTOR!!! Cine ma poate ajuta chiar si cu cea mai mica informatie pentru repunerea in forma a ij-ului ar face un lucru mare! Trebuie sa o iau de la 0 cu el In primul rand imi trebuie un set motor (oare de unde il iau? ) Mersi mult si asfalt uscat in primul rand bine ai venit printre noi... acuma, de la gaspar cumperi ce piesa vrei (nu mai am numarul,cauta pe forum ca il gasesti) dar nu cred ca se merita sa cumperi set nou (e tot facut, nu e original)... cumperi piston de cota mai mare si alezezi cilindrul, obtii acelasi rezultat (daca ai strungar bun)... si ajungi cu pretul pe la jumate... asta daca mai ai ce sa mai alezezi, daca e cilindrul la cota 3... trebe altul... multa bafta si sa vina vara cat mai repede... Editat Noiembrie 13, 2007 de c0zmin Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Ativix Postat Noiembrie 13, 2007 Share Postat Noiembrie 13, 2007 Gaspar vasile : 0744472055 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
danutza Postat Noiembrie 13, 2007 Share Postat Noiembrie 13, 2007 lasati-l pe gaspar in pace. http://www.izhmoto.ru/eng/Spare_parts_order Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
diana.d Postat Noiembrie 13, 2007 Share Postat Noiembrie 13, 2007 el are nevoie cam asa , bolt si bucsa la piston , si 3 segmenti . daca vrea sa faca rapid i cauta niste segmenti si il face rapid , asa sa mearga ,daca vrea sa -l faca super atunci trebuie alezat ( si se mai poate inca aleza ca e abia cota r1 ) , pune in el piston si segmenti noi si atunci e ca nou motoru . da asa costa putin mai mult . oricum partea buna e ca la ambelaj nu are joc deloc ca atunci trebuia dus la reparat si era mai nashpa treaba . in rest alte probleme la motor nu imi aduc aminte sa fi avut . cat pot o sa mai ajut si eu ca stiu motoru si hibele bine . Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
pseudo_rat2000 Postat Noiembrie 13, 2007 Share Postat Noiembrie 13, 2007 Ei acum ca am intrat in posesia ij-ului vestit...... AJUTOR!!! Cine ma poate ajuta chiar si cu cea mai mica informatie pentru repunerea in forma a ij-ului ar face un lucru mare! Trebuie sa o iau de la 0 cu el In primul rand imi trebuie un set motor (oare de unde il iau? ) Mersi mult si asfalt uscat WELLCOME BRO! DIANA STIE,NU AI NEVOIE SA ALEZEZI CILINDRUL,AI NEVOIE DOAR D CINEVA PRICEPUT SA T AJUTE,E MIGALOASA SEGMENTAREA;AI GRIJA CA SE DESCHID SEGMENTII...TREBUIE SA ROTESTI BLOCUL SA PREVII ASTA... AVANSUL E IAR GREU D PUS L PUNCT,O SA VEZI TU. BAFTA SI ASFALT USCAT Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Ativix Postat Noiembrie 13, 2007 Share Postat Noiembrie 13, 2007 lasati-l pe gaspar in pace. http://www.izhmoto.ru/eng/Spare_parts_order imi place cum gandesti dar cat costa transportul? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
miclaus_andrei Postat Noiembrie 14, 2007 Autor Share Postat Noiembrie 14, 2007 no bun. acum cum il trec pe 12V? --- Mesaj completat în 14 Nov 2007 08:14 -------------si nu are careva ceva desene ale motorului? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
c0zmin Postat Noiembrie 14, 2007 Share Postat Noiembrie 14, 2007 no bun. acum cum il trec pe 12V? <small>--- Mesaj completat în 14 Nov 2007 08:14 -------------</small><br/>si nu are careva ceva desene ale motorului? pui magnetou de minsk/voschod cu tot cu napolitana.... ai 12 si aprindere pe senzor .Trebuie facuta o flansa de adaptare... pe care sa se prinda statorul... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator stress_L&P Postat Noiembrie 14, 2007 Share Postat Noiembrie 14, 2007 pui magnetou de minsk/voschod cu tot cu napolitana.... ai 12 si aprindere pe senzor .Trebuie facuta o flansa de adaptare... pe care sa se prinda statorul... pai e jupiter sau planeta pana la urma? jupiter e in 2 pistoane, planeta in 1. la jupiter nu merge aprinderea de minsk/voshod. la planeta da. daca e planeta pune-i de voshod, e mai puternica! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
miclaus_andrei Postat Noiembrie 14, 2007 Autor Share Postat Noiembrie 14, 2007 planeta 1 piston Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
diana.d Postat Noiembrie 14, 2007 Share Postat Noiembrie 14, 2007 (editat) nu e planeta ! planeta e un piston intradevar dar cu o singura evacuare ... asta e modelul din 57 , cu 2 evacuari . avansul e foarte usor de reglat , cu un pix sau o surubelnita . dai jos bujia si invarti pana ajunge pistonul in cel mai de sus punct apoi dai putin inapoi , cam 2 3 mm din cursa pistonului si reglezi platina pt pozitia aia . atata tot . nu e asa sensibil la avans ca si planeta sau jupiter in 2 pistoane , e chiar insensibil aproape as zice . cand o sa pornesti motoru fa ceva de genu , ia o seringa plina de ulei de vreo 20 mm si baga tot in clilindru sa se scurga pe ambelaj si sa unga bine , apoi da vreo 2 pedale si asteapta ( 5 min e destul ) . apoi umple cu benzina si baga vreo 20 ml in cilindru direct , da iar vreo 3 pedale in gol , pune contactu si o sa mearga . ps: stai linistit ca asta nu se inneaca nici daca torni in el benzina cu sticla , eu am turnat ... a si sa nu uiti ca i motor in amestec , adica la fiecare litru de benzina bagi ulei , daca e ulei f bun 30 ml , daca e ulei mai rau 50 ml . sau baga 40 si da-i pace ca e ij nu reactor. Editat Noiembrie 14, 2007 de diana.d Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
c0zmin Postat Noiembrie 14, 2007 Share Postat Noiembrie 14, 2007 pai e jupiter sau planeta pana la urma? jupiter e in 2 pistoane, planeta in 1. la jupiter nu merge aprinderea de minsk/voshod. la planeta da. daca e planeta pune-i de voshod, e mai puternica! e festival... sau cel putin asa mi s-a parut mie Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mishu_dark Postat Noiembrie 15, 2007 Share Postat Noiembrie 15, 2007 stie careva oare se potriveste un dinam de ij pe 12 v? --- Mesaj completat în 15 Nov 2007 16:55 -------------sau daca este asa ceva? pe astea mai noi zic Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator stress_L&P Postat Noiembrie 15, 2007 Share Postat Noiembrie 15, 2007 nu e planeta ! planeta e un piston intradevar dar cu o singura evacuare ... asta e modelul din 57 , cu 2 evacuari . avansul e foarte usor de reglat , cu un pix sau o surubelnita . dai jos bujia si invarti pana ajunge pistonul in cel mai de sus punct apoi dai putin inapoi , cam 2 3 mm din cursa pistonului si reglezi platina pt pozitia aia . atata tot . nu e asa sensibil la avans ca si planeta sau jupiter in 2 pistoane , e chiar insensibil aproape as zice . cand o sa pornesti motoru fa ceva de genu , ia o seringa plina de ulei de vreo 20 mm si baga tot in clilindru sa se scurga pe ambelaj si sa unga bine , apoi da vreo 2 pedale si asteapta ( 5 min e destul ) . apoi umple cu benzina si baga vreo 20 ml in cilindru direct , da iar vreo 3 pedale in gol , pune contactu si o sa mearga . ps: stai linistit ca asta nu se inneaca nici daca torni in el benzina cu sticla , eu am turnat ... a si sa nu uiti ca i motor in amestec , adica la fiecare litru de benzina bagi ulei , daca e ulei f bun 30 ml , daca e ulei mai rau 50 ml . sau baga 40 si da-i pace ca e ij nu reactor. planeta 1, 2, 3, 4, toate sunt in 2 evacuari. 5 exista si cu una si cu 2 ij 49, 55, 56 sunt in 2. stramosii planetelor. avansul nu se regleaza cu pizul, surubelnita sau orice alt mod artizanal. se regleaza cu un ceas comparator. stiu, este un monocilindru si nu este asa de pretentios dar durata de viata scade. varianta cu pixul sta in picioare cand ai schimbat platina-n camp si nu ai ce face. planeta in 2 pistoane nu exista. daca porneste dupa metoda ta este dereglat. rau. in monocilindru trebuie sa porneasca vara la prima pedala cu carburatorul inundat si iarna cel tarziu la a treia pedala cu carbul inundat si socul la jumate. stie careva oare se potriveste un dinam de ij pe 12 v? <small>--- Mesaj completat în 15 Nov 2007 16:55 -------------</small><br/>sau daca este asa ceva? pe astea mai noi zic n-am inteles ce ai vrut sa spui. daca exista dinam pe 12 v la ij? nu, nu exista, sunt doar alternatoare. daca se potriveste pe ce motor? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mishu_dark Postat Noiembrie 15, 2007 Share Postat Noiembrie 15, 2007 io vreau sa il trec pe 12 de pe 6 i un ij de 350 cu 2 evacuari monocilindru din 57 --- Mesaj completat în 15 Nov 2007 21:06 -------------da, as vrea sa ii pun un alternator pe 12 in loc de 6 ce este pe el dar nu stiu daca se gaseste de ij, adica sa nu mai fac modificari chiar si nou Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator stress_L&P Postat Noiembrie 16, 2007 Share Postat Noiembrie 16, 2007 io vreau sa il trec pe 12 de pe 6 i un ij de 350 cu 2 evacuari monocilindru din 57 <small>--- Mesaj completat în 15 Nov 2007 21:06 -------------</small><br/>da, as vrea sa ii pun un alternator pe 12 in loc de 6 ce este pe el dar nu stiu daca se gaseste de ij, adica sa nu mai fac modificari chiar si nou poti sa pui alternator de 12v nou fara modificari ale carterului, trebuie sa faci doar o flansa de adaptare la un strungar. dinamul de 6v se prinde in 2 suruburi, alternatorul pe 12 in 3. atat. se gaseste usor alternatorul. gaspar, tunaru, de la vreun forumist... se gaseste. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
miclaus_andrei Postat Noiembrie 16, 2007 Autor Share Postat Noiembrie 16, 2007 ok, mersi mult. cred ca am putea inchide topicul si ms de ajutor la toti Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator stress_L&P Postat Noiembrie 16, 2007 Share Postat Noiembrie 16, 2007 poti sa pui alternator de 12v nou fara modificari ale carterului, trebuie sa faci doar o flansa de adaptare la un strungar. dinamul de 6v se prinde in 2 suruburi, alternatorul pe 12 in 3. atat. se gaseste usor alternatorul. gaspar, tunaru, de la vreun forumist... se gaseste. ah, uitam, iti trebuie si o cama pt. aprindere care vine pe rotorul de 12v. daca nu gasesti cauta un proprietar cu ij pe 12 v si pune cama de 6 langa cea de 12. trebuie sa-i faci alta crestatura care sa intre in pana de pe rotor. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
binox Postat Noiembrie 16, 2007 Share Postat Noiembrie 16, 2007 Ca tot a venit vorba de avans...cum se regleaza la IJ-ul 49 sau chiar si la cele mai noi care au bujia inclinata, nu verticala cum e la planeta.... Nu prea cred ca merge cu un comparator dar nici nu am incercat... stie cineva? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator stress_L&P Postat Noiembrie 16, 2007 Share Postat Noiembrie 16, 2007 flansa + comparator se pune in locul chiulasei! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
binox Postat Noiembrie 16, 2007 Share Postat Noiembrie 16, 2007 Decata asa mai bine-l reglez pe ghicite...... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
c0zmin Postat Noiembrie 16, 2007 Share Postat Noiembrie 16, 2007 Decata asa mai bine-l reglez pe ghicite...... atunci nu-l reglezi... ca ala nu e reglat Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
binox Postat Noiembrie 16, 2007 Share Postat Noiembrie 16, 2007 Ba da, tot reglat este dar metoda folosita se numeste "trial and error",metoda eficienta folosita la solutionarea problemelor relativ simple Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
c0zmin Postat Noiembrie 17, 2007 Share Postat Noiembrie 17, 2007 Ba da, tot reglat este dar metoda folosita se numeste "trial and error",metoda eficienta folosita la solutionarea problemelor relativ simple pai daca il faci la ghici... cum poti spune ca e reglat ?? la cat il reglezi ? la un sfert de deget ? foloseste macar o rigla... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.