Sari la conținut

" Iupy " Are Nevoie De Ajutor


miclaus_andrei
 Share

Postări Recomandate

Ei acum ca am intrat in posesia ij-ului vestit......

 

AJUTOR!!!

 

Cine ma poate ajuta chiar si cu cea mai mica informatie pentru repunerea in forma a ij-ului ar face un lucru mare!

Trebuie sa o iau de la 0 cu el

In primul rand imi trebuie un set motor (oare de unde il iau? )

 

Mersi mult si asfalt uscat

 

in primul rand bine ai venit printre noi... :hug:

 

acuma, de la gaspar cumperi ce piesa vrei (nu mai am numarul,cauta pe forum ca il gasesti) dar nu cred ca se merita sa cumperi set nou (e tot facut, nu e original)... cumperi piston de cota mai mare si alezezi cilindrul, obtii acelasi rezultat (daca ai strungar bun)... si ajungi cu pretul pe la jumate... asta daca mai ai ce sa mai alezezi, daca e cilindrul la cota 3... trebe altul...

 

multa bafta si sa vina vara cat mai repede... :)

Editat de c0zmin
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

el are nevoie cam asa , bolt si bucsa la piston , si 3 segmenti .

daca vrea sa faca rapid i cauta niste segmenti si il face rapid , asa sa mearga ,daca vrea sa -l faca super atunci trebuie alezat ( si se mai poate inca aleza ca e abia cota r1 ) , pune in el piston si segmenti noi si atunci e ca nou motoru . da asa costa putin mai mult .

 

oricum partea buna e ca la ambelaj nu are joc deloc ca atunci trebuia dus la reparat si era mai nashpa treaba .

 

in rest alte probleme la motor nu imi aduc aminte sa fi avut .

cat pot o sa mai ajut si eu ca stiu motoru si hibele bine .

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ei acum ca am intrat in posesia ij-ului vestit......

 

AJUTOR!!!

 

Cine ma poate ajuta chiar si cu cea mai mica informatie pentru repunerea in forma a ij-ului ar face un lucru mare!

Trebuie sa o iau de la 0 cu el

In primul rand imi trebuie un set motor (oare de unde il iau? )

 

Mersi mult si asfalt uscat

WELLCOME BRO! DIANA STIE,NU AI NEVOIE SA ALEZEZI CILINDRUL,AI NEVOIE DOAR D CINEVA PRICEPUT SA T AJUTE,E MIGALOASA SEGMENTAREA;AI GRIJA CA SE DESCHID SEGMENTII...TREBUIE SA ROTESTI BLOCUL SA PREVII ASTA... AVANSUL E IAR GREU D PUS L PUNCT,O SA VEZI TU. BAFTA SI ASFALT USCAT :)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

no bun. acum cum il trec pe 12V?

 

<small>--- Mesaj completat în 14 Nov 2007 08:14 -------------</small><br/>si nu are careva ceva desene ale motorului?

 

 

pui magnetou de minsk/voschod cu tot cu napolitana.... ai 12 si aprindere pe senzor :).Trebuie facuta o flansa de adaptare... pe care sa se prinda statorul...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Vizitator stress_L&P

pui magnetou de minsk/voschod cu tot cu napolitana.... ai 12 si aprindere pe senzor :).Trebuie facuta o flansa de adaptare... pe care sa se prinda statorul...

 

 

pai e jupiter sau planeta pana la urma? jupiter e in 2 pistoane, planeta in 1. la jupiter nu merge aprinderea de minsk/voshod. la planeta da. daca e planeta pune-i de voshod, e mai puternica! :hug:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

nu e planeta !

planeta e un piston intradevar dar cu o singura evacuare ... asta e modelul din 57 , cu 2 evacuari .

avansul e foarte usor de reglat , cu un pix :) sau o surubelnita .

dai jos bujia si invarti pana ajunge pistonul in cel mai de sus punct apoi dai putin inapoi , cam 2 3 mm din cursa pistonului si reglezi platina pt pozitia aia . atata tot .

nu e asa sensibil la avans ca si planeta sau jupiter in 2 pistoane , e chiar insensibil aproape as zice .

 

cand o sa pornesti motoru fa ceva de genu , ia o seringa plina de ulei de vreo 20 mm si baga tot in clilindru sa se scurga pe ambelaj si sa unga bine , apoi da vreo 2 pedale si asteapta ( 5 min e destul ) . apoi umple cu benzina si baga vreo 20 ml in cilindru direct , da iar vreo 3 pedale in gol , pune contactu si o sa mearga .

ps: stai linistit ca asta nu se inneaca nici daca torni in el benzina cu sticla , eu am turnat ...

 

 

a si sa nu uiti ca i motor in amestec , adica la fiecare litru de benzina bagi ulei , daca e ulei f bun 30 ml , daca e ulei mai rau 50 ml . sau baga 40 si da-i pace ca e ij nu reactor.

Editat de diana.d
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

pai e jupiter sau planeta pana la urma? jupiter e in 2 pistoane, planeta in 1. la jupiter nu merge aprinderea de minsk/voshod. la planeta da. daca e planeta pune-i de voshod, e mai puternica! :)

 

e festival... sau cel putin asa mi s-a parut mie :hug:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Vizitator stress_L&P

nu e planeta !

planeta e un piston intradevar dar cu o singura evacuare ... asta e modelul din 57 , cu 2 evacuari .

avansul e foarte usor de reglat , cu un pix :hug: sau o surubelnita .

dai jos bujia si invarti pana ajunge pistonul in cel mai de sus punct apoi dai putin inapoi , cam 2 3 mm din cursa pistonului si reglezi platina pt pozitia aia . atata tot .

nu e asa sensibil la avans ca si planeta sau jupiter in 2 pistoane , e chiar insensibil aproape as zice .

 

cand o sa pornesti motoru fa ceva de genu , ia o seringa plina de ulei de vreo 20 mm si baga tot in clilindru sa se scurga pe ambelaj si sa unga bine , apoi da vreo 2 pedale si asteapta ( 5 min e destul ) . apoi umple cu benzina si baga vreo 20 ml in cilindru direct , da iar vreo 3 pedale in gol , pune contactu si o sa mearga .

ps: stai linistit ca asta nu se inneaca nici daca torni in el benzina cu sticla , eu am turnat ...

a si sa nu uiti ca i motor in amestec , adica la fiecare litru de benzina bagi ulei , daca e ulei f bun 30 ml , daca e ulei mai rau 50 ml . sau baga 40 si da-i pace ca e ij nu reactor.

 

planeta 1, 2, 3, 4, toate sunt in 2 evacuari. 5 exista si cu una si cu 2 :) ij 49, 55, 56 sunt in 2. stramosii planetelor.

 

avansul nu se regleaza cu pizul, surubelnita sau orice alt mod artizanal. se regleaza cu un ceas comparator. stiu, este un monocilindru si nu este asa de pretentios dar durata de viata scade. varianta cu pixul sta in picioare cand ai schimbat platina-n camp si nu ai ce face. planeta in 2 pistoane nu exista.

 

daca porneste dupa metoda ta este dereglat. rau. in monocilindru trebuie sa porneasca vara la prima pedala cu carburatorul inundat si iarna cel tarziu la a treia pedala cu carbul inundat si socul la jumate.

 

stie careva oare se potriveste un dinam de ij pe 12 v?

<small>--- Mesaj completat în 15 Nov 2007 16:55 -------------</small><br/>sau daca este asa ceva?

pe astea mai noi zic

 

n-am inteles ce ai vrut sa spui. daca exista dinam pe 12 v la ij? nu, nu exista, sunt doar alternatoare. daca se potriveste pe ce motor?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

io vreau sa il trec pe 12 de pe 6

i un ij de 350 cu 2 evacuari monocilindru din 57

 

--- Mesaj completat în 15 Nov 2007 21:06 -------------
da, as vrea sa ii pun un alternator pe 12 in loc de 6 ce este pe el

dar nu stiu daca se gaseste de ij, adica sa nu mai fac modificari

chiar si nou

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Vizitator stress_L&P

io vreau sa il trec pe 12 de pe 6

i un ij de 350 cu 2 evacuari monocilindru din 57

 

<small>--- Mesaj completat în 15 Nov 2007 21:06 -------------</small><br/>da, as vrea sa ii pun un alternator pe 12 in loc de 6 ce este pe el

dar nu stiu daca se gaseste de ij, adica sa nu mai fac modificari

chiar si nou

 

 

poti sa pui alternator de 12v nou fara modificari ale carterului, trebuie sa faci doar o flansa de adaptare la un strungar. dinamul de 6v se prinde in 2 suruburi, alternatorul pe 12 in 3. atat. se gaseste usor alternatorul. gaspar, tunaru, de la vreun forumist... se gaseste.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Vizitator stress_L&P

poti sa pui alternator de 12v nou fara modificari ale carterului, trebuie sa faci doar o flansa de adaptare la un strungar. dinamul de 6v se prinde in 2 suruburi, alternatorul pe 12 in 3. atat. se gaseste usor alternatorul. gaspar, tunaru, de la vreun forumist... se gaseste.

 

 

ah, uitam, iti trebuie si o cama pt. aprindere care vine pe rotorul de 12v. daca nu gasesti cauta un proprietar cu ij pe 12 v si pune cama de 6 langa cea de 12. trebuie sa-i faci alta crestatura care sa intre in pana de pe rotor.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ca tot a venit vorba de avans...cum se regleaza la IJ-ul 49 sau chiar si la cele mai noi care au bujia inclinata, nu verticala cum e la planeta.... Nu prea cred ca merge cu un comparator dar nici nu am incercat... stie cineva?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ba da, tot reglat este dar metoda folosita se numeste "trial and error",metoda eficienta folosita la solutionarea problemelor relativ simple

 

 

pai daca il faci la ghici... cum poti spune ca e reglat ?? la cat il reglezi ? la un sfert de deget ? :)

 

foloseste macar o rigla...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.

×
×
  • Creează nouă...