Sari la conținut

Nu Mai Porneste Deloc First Bike Tornado.help!


nicucraker969
 Share

Postări Recomandate

am un first bike tornado!!acum nu-mi mai porneste motorul deloc !!!mergea beton, pleca fara nici o problema ,prindeam 80 km la ora ,am avut prob doar cu plasticul!!acum nu mai porneste la automat la cheie si dau 100 de pedale si abia porneste,si cand e pornit dau de acceleratie si si nu se accelereaza!!oare de ce??am curatat carburatorul!!!ma gandesc poate sa fie de la bujie??am 5000km!cu bujia scoasa dau la pedala si da scanteie si in varf si in margini!am bagat benzina din o sticla de cola sa fie asta problema??ma enerveaza teribil poate ma ajuta si p mine cineva!!!va implor!!!uleiul l-am schimbat la 1000km .mobile one10w40.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Abia pot sa ma abtin sa zic ceva urat .. despre firma asta .. in fine :)

 

Posibil sa fie ori filtru , ori carburatoru.. si poate.... in sticla aia de cola.. daca a mai ramas.. suc.. si era destul de multicel... s-ar putea sa iti fi intrat .. suc in motor :D

 

Altceva.. nimic posibil :what:

 

Bafta ! Si .. sa il repari sanatos :hug:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

am un first bike tornado!!acum nu-mi mai porneste motorul deloc !!!mergea beton, pleca fara nici o problema ,prindeam 80 km la ora ,am avut prob doar cu plasticul!!acum nu mai porneste la automat la cheie si dau 100 de pedale si abia porneste,si cand e pornit dau de acceleratie si si nu se accelereaza!!oare de ce??am curatat carburatorul!!!ma gandesc poate sa fie de la bujie??am 5000km!cu bujia scoasa dau la pedala si da scanteie si in varf si in margini!am bagat benzina din o sticla de cola sa fie asta problema??ma enerveaza teribil poate ma ajuta si p mine cineva!!!va implor!!!uleiul l-am schimbat la 1000km .mobile one10w40.

 

 

Nu stiu ce ulei e ala... verifica daca e pt motoare in 2 timpi. Presupun ca motorul tau e in 2 timpi, iar descrierea pusa de tine acolo nu suna a ulei de motor in 2 timpi. Verifica te rog.

 

Succes.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

uleiul de de mot in 4 t

cineva mi-a zis ca pot fi rulmentii.....

nu m-am uitat inca la fitrul de aer!deci cand reusesc sa o pornesc la pedala cu greu accelerez si motorul nu se tureaza!!!nu se invarte roata,dar nici nu se aude turandu-se!!!si o pornesc chiar greu!!!pana sa mi se intample asta mergea in suturi.ca atunci cand ramai fara benzina!

nu stiu ce sa mai zic!sunt disperat!!!help!!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

am un first bike tornado!!acum nu-mi mai porneste motorul deloc !!!mergea beton, pleca fara nici o problema ,prindeam 80 km la ora ,am avut prob doar cu plasticul!!acum nu mai porneste la automat la cheie si dau 100 de pedale si abia porneste,si cand e pornit dau de acceleratie si si nu se accelereaza!!oare de ce??am curatat carburatorul!!!ma gandesc poate sa fie de la bujie??am 5000km!cu bujia scoasa dau la pedala si da scanteie si in varf si in margini!am bagat benzina din o sticla de cola sa fie asta problema??ma enerveaza teribil poate ma ajuta si p mine cineva!!!va implor!!!uleiul l-am schimbat la 1000km .mobile one10w40.

 

Explica ce este cu rosu te rog! Pai scanteia trebuie sa o dea doar intre electrodul ala din centru si lamela care vine in varful lui. Daca iti da scanteie intre electrodul din centru si margini, are izolatorul dus si fura curent. poate ca asta sa fie cauza mersului intermitent/ocazional.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Explica ce este cu rosu te rog! Pai scanteia trebuie sa o dea doar intre electrodul ala din centru si lamela care vine in varful lui. Daca iti da scanteie intre electrodul din centru si margini, are izolatorul dus si fura curent. poate ca asta sa fie cauza mersului intermitent/ocazional.

 

bujia pe care o am e mai subtire decat o bujie normala,scanteia cand dau la pedala pare a fi puternica insa nu este doar la varf intre electrod si varf ci si intre margini!nu am deocamdata posibilitatea sa o schimb cu alta dar poate fi asta o cauza a mersului in intermitenta ca si cum nu se alimenteaza??din cauza asta sta la relanti dar nu se accelereaza si nu se tureaza motorul cand trag de acceleratie???

 

merci anticipat tuturor care-mi raspund si vor cumva sa ma ajute!!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

daca nu`ti mai porneste.... sau porneste si nu se acc si moare...poate sa fie de la compresie...dute la cineva care poate sa`ti masoare compresia...de acolo exista 2 posibilitati sa patesti - semeringurile de pe piston s`au dus .... - supape nu se mai inchid cum trebuie de la depuneri de mazga pe marginea lor ..... asta daca e de la compresie..daca nu .... fa ce au spus baietii mai sus ! ....numai bine

Editat de haste
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

bujia pe care o am e mai subtire decat o bujie normala,scanteia cand dau la pedala pare a fi puternica insa nu este doar la varf intre electrod si varf ci si intre margini!nu am deocamdata posibilitatea sa o schimb cu alta dar poate fi asta o cauza a mersului in intermitenta ca si cum nu se alimenteaza??din cauza asta sta la relanti dar nu se accelereaza si nu se tureaza motorul cand trag de acceleratie???

 

merci anticipat tuturor care-mi raspund si vor cumva sa ma ajute!!

 

Nu ai ce face, trebuie sa o inlocuiesti. Am patit-o si eu cu astfel de bujii. Este normal ca la relanti totusi se mearga si sa nu se tureze, pentru ca la accelerare umiditate cauzata de benzina in plus necesara accelerarii, nu face altceva decat sa creeze conductie suplimentara bujiei in zona unde electrodul este dezizolat.

Lasa utilajul in pace si nu mai cauta alt defect...Inlocuieste bujia, si deabia apoi daca nu vrea mai incercam altceva!

Sa ne tii la curent.

 

LE: am cumparat iatna trecuta 4 bujii noi pentru conserva. In ziua aia a mers excelent masina. Dimineata urmatoare am topit masina dand la automat ca nu mai vroia. Am inecat-o, pornea in 1-2 etc. Nu ma gandeam ca pot fi bujiile. In final am pus bujiile vechi si a pornit la sfert de cheie. 3 din patru bujii erau defecte.

Editat de aax94
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

am avut si eu astfel de probleme la pornire.

La mine au fost tachetii prea stransi. Ei sunt reglati pentru sezonul cald. Acum, odata cu scaderea temperaturii, nu se mai inchid supapele si porneste greu. Incearca sa reglezi tachetii.

 

--- Mesaj completat în 15 Nov 2007 20:08 -------------
am avut si eu astfel de probleme la pornire.

La mine au fost tachetii prea stransi. Ei sunt reglati pentru sezonul cald. Acum, odata cu scaderea temperaturii, nu se mai inchid supapele si porneste greu. Incearca sa reglezi tachetii.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Problema ciudata azi dimineata, ora 9. Ma duc la garaj hotarat sa plec la munca cu masina. Ma uit la scuter..si ma gandesc ca nu l-am mai pornit de 5 zile, hai sa-i dao o "cheie". Dau o pedala, nu porneste. Mai dau o pedala..a pornit si il las asa...pornit. Ma urc in masina (dacia 1410 break '96). Dau la cheie, porneste din prima.... cobor din masina, deschid usile de la garaj, dau sa ies cu masina si dupa 2 m mi s-a oprit motorul. Dau la cheie nimic.... am dat vreo 10 chei..nimic. O imping afara din garaj si o las in strada. Intre timp am oprit motorul la scuter.

 

 

Ma intorc la scuter, dau sa-l pornesc...sa ma duc cu el la munca...si nimic. Mai dau o pedala...nimic....i-am dat vreo 10 pedale, degeaba. El are 3000km, il am de 2-3 sapt si de obicei pornea la a doua pedala, fara sa accelerez deloc. Am incercat si ceva sprituri..si tot degeaba.

 

Ciudat este ca si scuterul si masina au pornit imediat....insa masina s-a oprit si nu a mai vrut sa porneasca. Iar scuterul l-am oprit eu...si lafel nu a mai vrut sa porneasca apoi. Masina poate de la atatea chei am innecat-o dar scuterul cu siguranta nu.

 

Partea rea este ca tot nu gasesc Bujia la Sprinter. :)

 

Astept sa termin munca si apoi ma duc la garaj sa incerc sa le ponesc din nou.

 

--- Mesaj completat în 16 Nov 2007 17:28 -------------
Cand am ajuns acasa, scuterul a pornit lla prima pedala si am incalzit motorul. Masina s-a incapatanat sa porneasca. Maine dimineata cobor sa vad ce are, cum e prea intuneric.

 

--- Mesaj completat în 17 Nov 2007 13:12 -------------
Am gasit dupa lungi incercari si problema la masina. 2L de apa in rezervor. Nu-mi explic cum a ajuns acolo. Masina sta in garaj , doar la munca sta afara.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

.

 

<small>--- Mesaj completat în 17 Nov 2007 13:12 -------------</small><br/>Am gasit dupa lungi incercari si problema la masina. 2L de apa in rezervor. Nu-mi explic cum a ajuns acolo. Masina sta in garaj , doar la munca sta afara.

 

Inca putin si era prima masina autohtona hibrid. :cheers: :lol: :D

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

 

Ma intorc la scuter, dau sa-l pornesc...sa ma duc cu el la munca...si nimic. Mai dau o pedala...nimic....i-am dat vreo 10 pedale, degeaba. El are 3000km, il am de 2-3 sapt si de obicei pornea la a doua pedala, fara sa accelerez deloc. Am incercat si ceva sprituri..si tot degeaba.

 

 

simplu - l-ai innecat. DAca pornesti orice motor, e bine sa il lasi sa ajunga la temperatura de functionare si apoi sa il opresti. Altfel risti sa murdaresti bujia sau bujiile.

Solutia in cazutile astea: tii acceleratia deschisa la maxim si dai 10-15 pedale apoi o lasi normala si incerci sa pornesti. Daca se incapataneaza sa nu porneasca - scoti bujiasi o cureti cu u perie desarma, mai dai cateva pedale cu bujua scoasa si acceleratia blana. pui bujia la loc si tre sa mearga

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

astazi am pus bujie noua si am dat la edala de am inebunit!!tot nu porneste!am dat si la automat pana sa descarcat bateria!!tot nimic!!cand dau la pedala parca se aude si un zgomot ciudat!!posibil sa fie rumentii??a...si inca ceva cand dau la automat electromotorul si motorul se invarte mai greu,tam....tam...tam .nu face repede ca si cand nu as avea bateria incarcata!!am incercat si cu alta baterie si tot rar face ca si cum ar fi motorul strans!sunt disperat nu stiu ce sa mai fac!stie cineva??sau poate a mai intalnit cineva problema asta??

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Poate sa fie si rulmenti ....dar la un prieten tot cu un fb ia cazut piuliata de la un culbutor(in mers,defapt la turat mult pe cric si din cauza la vibrati s a desurubat) in motor si la fel pornea greau si cand vroia sa acc murea motoru :finger:

Editat de VioS
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

frate...

1. schimba bujia cu una noua (exact modelul care este pe ea acum)

2. daca zici ca ai bagat benzina din sticla de cola poate ca mai era suc in ea... deci desfa furtunul de la benzina, las-o sa curga intr-o sticla, 2, 3 (cate or fi) si daca e curata curata pune-o la loc.

3. ai zis ca ai curatat carburatorul, deci poate l-ai dereglat... daca ai tipul de carburator cu 2 suruburi (de aer si de benzina), inchide surubul de aer si desfa-l 2,5 ture, iar pe celalalt, il reglezi dupa relanti.

4. baga-i cu seringa niste benzina in capul pistonului si da-i la PEDALA

daca nici asa nu porneste... du-l la service sau arunca-l :finger:)))

Editat de Alex_16
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.

×
×
  • Creează nouă...