mafte Postat Noiembrie 16, 2007 Share Postat Noiembrie 16, 2007 Am o husqvarna sm125 s cu camsa un pic zgariata si ma gandeam sa il rebucsez. Intrebarea mea este urmatoarea : se poate rebucsa cu fonta , tinand cont ca , camasa originala este din nikasil ? ce avantaje sau dezavantaje am ? ( din cate am inteles pistoanele cu un singur segment ca si al meu , care lucreaza la turatii mari nu sunt recomandate pe un cilindru de fonta ..este asa sau nu ? ) .Ajutati-ma ! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator stress_L&P Postat Noiembrie 16, 2007 Share Postat Noiembrie 16, 2007 se duce mult mai repede cilindrul, se duce si pistonul, se duce si segmentul. NU face romanisme, un cilindru nou nu e la fel de scump ca si cand ai rebucsa motorul de 6-7 ori pe an, crede-ma. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Aleko Postat Noiembrie 16, 2007 Share Postat Noiembrie 16, 2007 am vazut niste reclame pentru pepe motor service, care cu asta s-ar ocupa. Dar cel mai bine ai cumpara un cilindru nou. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
marcel_tm Postat Noiembrie 16, 2007 Share Postat Noiembrie 16, 2007 Am o husqvarna sm125 s cu camsa un pic zgariata si ma gandeam sa il rebucsez. Intrebarea mea este urmatoarea : se poate rebucsa cu fonta , tinand cont ca , camasa originala este din nikasil ? ce avantaje sau dezavantaje am ? ( din cate am inteles pistoanele cu un singur segment ca si al meu , care lucreaza la turatii mari nu sunt recomandate pe un cilindru de fonta ..este asa sau nu ? ) .Ajutati-ma ! Am o oferta de la o firma care reface stratul de nicasil pe cilindrii;am vazut lucrari efectuate la motoare de masini,calitate super,dar,cum nu m-am lovit pana acum de asemenea cereri,nu stiu la cat ajung costurile si nici cat dureaza.Daca te intereseaza,pot sa intreb. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator stress_L&P Postat Noiembrie 16, 2007 Share Postat Noiembrie 16, 2007 ma intereseaza pe mine, chiar te rog sa intrebi! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
marcel_tm Postat Noiembrie 16, 2007 Share Postat Noiembrie 16, 2007 ma intereseaza pe mine, chiar te rog sa intrebi! Ok!Dar numai saptamana viitoare. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator stress_L&P Postat Noiembrie 16, 2007 Share Postat Noiembrie 16, 2007 nu-i problema, iarna e lunga Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator stress_L&P Postat Noiembrie 16, 2007 Share Postat Noiembrie 16, 2007 Nicasil insemna cilindru de aluminiu, care se va dilata mai mult decat camasa de fonta. nikasil inseamna o acoperire care merge pe orice cilindru. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Supapa_Jr Postat Noiembrie 16, 2007 Share Postat Noiembrie 16, 2007 adica acopera uzura camasii? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator stress_L&P Postat Noiembrie 16, 2007 Share Postat Noiembrie 16, 2007 nu neaparat, depinde de cat de uzata e. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator stress_L&P Postat Noiembrie 16, 2007 Share Postat Noiembrie 16, 2007 Nicasil insemna cilindru de aluminiu, care se va dilata mai mult decat camasa de fonta. De obicei se face in fabrica acoperirea cu nicasil. Dupa modelul motocicletei din primul post, ma gandeam la un cilindru de aluminiu. in primul quote ai spus ca nikasil inseamna cilindru de aluminiu. eu am spus ca nu neaparat. despre modelul incauza nu stiu. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Supapa_Jr Postat Noiembrie 16, 2007 Share Postat Noiembrie 16, 2007 eu am o vechitura de motocicleta...si cand m-o lasa motorul s-ar putea sa il schimb cu totul ... ca nu cred ca se mai gasesc piese pt moto din 85 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
karpatenwolf Postat Noiembrie 16, 2007 Share Postat Noiembrie 16, 2007 Am o husqvarna sm125 s cu camsa un pic zgariata si ma gandeam sa il rebucsez. Intrebarea mea este urmatoarea : se poate rebucsa cu fonta , tinand cont ca , camasa originala este din nikasil ? ce avantaje sau dezavantaje am ? ( din cate am inteles pistoanele cu un singur segment ca si al meu , care lucreaza la turatii mari nu sunt recomandate pe un cilindru de fonta ..este asa sau nu ? ) .Ajutati-ma ! Daca este efectuata bine operatia de rebucsare si fonta este ok te tine destul de mult si est mult mai ieftin .Plus ai avantajul ca la reparatiile ulterioare poti f usor sa honuiest pe cota urmatoare .Am facut astfel de lucrari la motociclete de cross si functioneaza foarte bine. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
marcel_tm Postat Noiembrie 16, 2007 Share Postat Noiembrie 16, 2007 Daca este efectuata bine operatia de rebucsare si fonta este ok te tine destul de mult si est mult mai ieftin .Plus ai avantajul ca la reparatiile ulterioare poti f usor sa honuiest pe cota urmatoare .Am facut astfel de lucrari la motociclete de cross si functioneaza foarte bine. Nu mai obtii aceleasi performante;e vorba de coeficientul de dilatare,timpul de racire,forta de frecare dintre piston si cilindru[alti segmenti pentru fonta-mai lati]...,etc. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
AlexM Postat Noiembrie 16, 2007 Share Postat Noiembrie 16, 2007 RIMOTU in germania refac nikasilul (au si site parca www.rimotu.de) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
karpatenwolf Postat Noiembrie 17, 2007 Share Postat Noiembrie 17, 2007 Nu mai obtii aceleasi performante;e vorba de coeficientul de dilatare,timpul de racire,forta de frecare dintre piston si cilindru[alti segmenti pentru fonta-mai lati]...,etc. La cil nik normal ca sunt alte jocuri decat la cil fonta -cand ai bucsat cil de fonta il honuiesti la un joc care este standardizat ptr alezajul respectiv si tipul de racire al motorului respecti (acest caz -apa). Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mafte Postat Noiembrie 17, 2007 Autor Share Postat Noiembrie 17, 2007 Da , sunt interesat de oferte de rebucsare sau honuire pentru nikasil sau pentru rebucsare fonta . Astept oferte , de asemeni am alta intrebare ...ce stiti despre honuirea a 6 sutimi din nikasil , e ok nu e ok ? face cineva ? astept raspuns ! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ZIDU' Postat Noiembrie 17, 2007 Share Postat Noiembrie 17, 2007 Da , sunt interesat de oferte de rebucsare sau honuire pentru nikasil sau pentru rebucsare fonta . Astept oferte , de asemeni am alta intrebare ...ce stiti despre honuirea a 6 sutimi din nikasil , e ok nu e ok ? face cineva ? astept raspuns ! e mult. nicasilul asta e un tratament de suprafata, nu are prea mult in profunzime. in plus nu vei avea piston pentru noua cota Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mafte Postat Noiembrie 18, 2007 Autor Share Postat Noiembrie 18, 2007 hmmm am inteles ca stratul de nikasil are 3 mm si maximul de alezat este de 4 sutimi . Mi-am cumparat deja piston de la wiseco . Cand l-am cumparat era detaliat ca si standard bore , iar pe cutie scrie 54 mm . Din cate am inteles std bore ar fi trebuit sa fie 53.94 , clearance la huvarna sms125 este 6 sutimi . ( iar cilindrul sa aiba de fapt 54 ) cum este de fapt ? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
AlexM Postat Noiembrie 18, 2007 Share Postat Noiembrie 18, 2007 Nikasilul e un strat superficial aplicat prin electroliza. In mod normal daca cilindrul are suprafata Nikasil afectata (se vede pe alocuri aluminiul sau e zgariata) ai 2 variante standard: 1 inlocuiesti cilindrul (si pistonul uzat evident) 2 Refacerea stratului Nikasil (asta implica trimiterea cilindrului in Germania iar pretul e pe la 2-3 sute euroi La Rimotu pot readuce orice cilindru tip nikasil la cotele standard ,problema e ca lucreaza pe baza de programare avand multe comenzi ) Si ar mai fi varianta neortodoxa ar fi bucsarea cilindrului cu camasa fonta Daca pistonul e 53,94 cu toleranta 6 sutimi cilindrul ar trebui sa fie 54 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mafte Postat Noiembrie 18, 2007 Autor Share Postat Noiembrie 18, 2007 Sau sa il alezez 1 mm sau 2 cat am zgarieturile si sa imi cumpar piston cat toleranta sa ramana tot la 6 sutimi Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
marcel_tm Postat Noiembrie 23, 2007 Share Postat Noiembrie 23, 2007 Asa cum am promis,preturi pt. refacerea stratului de nicasil: -in jur de 250 euro/cilindru[la cilindri grav compromisi-rupturi-unde trebuie si sudat,poate ajunge la maxim 400 euro]. -dureaza cam doua saptamani. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mafte Postat Noiembrie 23, 2007 Autor Share Postat Noiembrie 23, 2007 cam mult , am gasit la bucuresti mai ieftin . mc oricum pt oferta Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
marcel_tm Postat Noiembrie 23, 2007 Share Postat Noiembrie 23, 2007 cam mult , am gasit la bucuresti mai ieftin . mc oricum pt oferta Nu stiu daca e mult sau putin,dar vorbim de firma serioasa,cu factura si garantie pe lucrare;ma indoiesc ca vei gasi in Romania o firma care sa lucreze la aceeasi calitate! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mafte Postat Noiembrie 27, 2007 Autor Share Postat Noiembrie 27, 2007 ok am inteles . daca o sa am banii astia o sa apelez la tine --- Mesaj completat în 02 Dec 2007 19:28 -------------stiti pe cineva in bucuresti care sa imi poata fac honing 0.01 mm pe cilindru? --- Mesaj completat în 02 Dec 2007 20:33 -------------nimeni ? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.