cosx25 Postat Iunie 25, 2008 Share Postat Iunie 25, 2008 La scuterele chinezesti (gen gopop) nu conteaza cat ulei pun in cutia de transmisie ? Ca am fost la revizie si a pus pana cand a dat pedinafara si a pus surubul, nu are aeresire ceva gaura de prea plin ? Ciudat, fata de alte scutere, e inchis ermetic P.S. Scuze ca am redeschis un topic vechi dar nu am vrut sa deschid altul. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Nk155 Postat Iunie 25, 2008 Share Postat Iunie 25, 2008 Se pune pana da pe dinafara putin apoi surplusul care se scurge se sterge si se pune inapoi surubul, aerisire pentru ce ca nu e sistem hidraulic sa ii faci aerisire Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
tiptil Postat Iunie 25, 2008 Share Postat Iunie 25, 2008 Se pune pana da pe dinafara putin apoi surplusul care se scurge se sterge si se pune inapoi surubul, aerisire pentru ce ca nu e sistem hidraulic sa ii faci aerisire :) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Clodius Postat Iunie 25, 2008 Share Postat Iunie 25, 2008 Eu am pus 115 ml. In manual scrie 120 pt inlocuire completa si 110 pt umplere, sau ceva de genul acesta. Plus ca pe cutia de la variator scrie 0.12 l. Am ales media Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cosx25 Postat Iunie 25, 2008 Share Postat Iunie 25, 2008 Se pune pana da pe dinafara putin apoi surplusul care se scurge se sterge si se pune inapoi surubul, aerisire pentru ce ca nu e sistem hidraulic sa ii faci aerisire Nu chiar aerisire dar la alte scutere are o gaura in spate cu un furtunas care se scurge daca e prea plin, astea chinezesti nare, e ciudat, oricum ma mai duc la revizie la 1000 km sa imi scoata limitarea si dupaia cred ca singur. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Rolly Postat Iunie 25, 2008 Share Postat Iunie 25, 2008 "astea chinezesti nare" era o logica pe-aici...ca cica normal nu trebuie sa inunzi acolo, pinioanele se stropesc unele pe altele, si daca le scufunzi iti merge mai naspa. Oricum ideea e sa pui ca in carte, nu plin, sau dupa ochi. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
haste Postat Iunie 26, 2008 Share Postat Iunie 26, 2008 (editat) Buey, gaura aia de umple e pusa la un anumit nivel cu un scop, ca sa nu poti pune prea mult (decat daca umpli bauia cu scuterul culcat). Asa ca atunci cand iese ulei pe acolo e destul. le : nu arata semnul ok .... Editat Iunie 26, 2008 de haste Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
scuteristu Postat Iunie 26, 2008 Share Postat Iunie 26, 2008 Uleiul de transmisie se schimba la primii 300km (scuterul e in rodaj si mai lasa span in ulei) . Dupa asta poti sa nu-l mai schimbi deloc. Merge zeci de mii de kilometrii fara sa schimbi uleiul de transmisie. Uleiul de motor eu l-am schimbat la 2500km. Dar de acum incolo il voi schimba la fiecare 3000km (ochiometric ca, cablul de kilometraj s-a rupt de mult) . Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Rolly Postat Iunie 26, 2008 Share Postat Iunie 26, 2008 einstein nu stiu, dar la mine nu se umple pana la gaura cand pun cat scrie pe carte...si la mine nu e pusa de-aia pentru ca oricum am supraplin. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dezkreator Postat Iunie 26, 2008 Share Postat Iunie 26, 2008 einstein nu stiu, dar la mine nu se umple pana la gaura cand pun cat scrie pe carte...si la mine nu e pusa de-aia pentru ca oricum am supraplin. nici la mine nu se umple pina la gaura...eu bag cu siringa acolo cat scrie pe carter 110 ml...nici mai mult nici mai putin... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
florinelu30 Postat Iulie 30, 2009 Share Postat Iulie 30, 2009 Eu l-am scos pe cel vechi si am bagat 10 seringi de 10w40 sintetic Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
serj_20 Postat Iulie 31, 2009 Share Postat Iulie 31, 2009 la transmisie iti traba 80w90 nu ulei care il bagi ca sa isi faca ungerea ..... parerea mea ii sa il scoti afara si sa bagi de care traba Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
tavi42 Postat August 1, 2009 Share Postat August 1, 2009 10w40 eu bag la motor nu e pt transmisie la transmisii SAE75w90 sau85w90 ceva de genul asta Mesaj completat scoate urgent uleiul 10w40 si inlocuieste-l altfel o sa inlocuiesti transmisia Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
florinelu30 Postat August 2, 2009 Share Postat August 2, 2009 Pai stiu ca tre sa fie niste ulei intre pinioanele alea ,ce ala 10w40 nu face ungere? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
serj_20 Postat August 2, 2009 Share Postat August 2, 2009 Ii prea subtire ca sa faca ungerea cum trebuie, schimba'l cu 80w90 ca nu ii o avere, costa cca 15lei Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
florinelu30 Postat August 3, 2009 Share Postat August 3, 2009 L-am schimbat gata Am gasit niste ulei p'acasa de cand lucram pe camion 75w80 este Nu scrie in romana dar stiu cand l-am cump. mi-au zis ca este pentru conditii grele de functionare Este mai subtire decat ala de transmisie obisnuit Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Georges48 Postat August 10, 2019 Share Postat August 10, 2019 La 23.11.2007 la 12:22, einstein1984 a spus: Si tu crezi ca transmisia mea stie ce ii pun? Garantez ca va merge la fel de repede si cu T90 de lubrifin! Sal am un Peugeot elyseo de 125 ,ce ulei de transmisie ar trebui să pun Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.