Sari la conținut

Probleme la GPZ


Vladimir_HD
 Share

Postări Recomandate

Salutare ii rog pe cei mai cunoscatori dintre noi sa ma ajute :

 

-Gazul emis prin toba din stanga este tot timpul rece, spre diferentza de cel din dreapta, de aceea am ajuns la oncluzia ca este ceva cu motorul. Am scos fisa de la cilindrul cu pricina, am pornit si se auzea la fel; dupa care am facut operatiune inversa si nu a pornit numai cu bujia din stanga...

Scanteie da pe partea stanga dar cred ca nu se aprinde...

 

Intrebare : Cum se scot carburile si cum se verifica; ce pot face sa fiu sigur ca merge intr-un singur piston?

 

Va multumesc,

Vlad

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Admin

- verifica/schimba bujiile, verifica si scanteia & CDI

- curata carburatoarele

- verifica daca surubul de amestec e sigilat, si daca nu e regleaza-l la aprox 2 desurubari

- sincronizeaza carburatoarele

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Merci!

Smokey te rog sa imi spui cum se desfac carburatoarele trebuie sa dau jos rezervorul sau cum se ajunge la el iar dupa aceea cum se sincronizeaza carburatoarele.

 

 

Sunt cam afon la bcilindrice dar vreau sa invatz !

Merci inca o data.

 

 

Daca ai ceva poze sau asha ceva care sa ma poata ajuta... oricum dau o bere!!!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Merci!

Smokey te rog sa imi spui cum se desfac carburatoarele trebuie sa dau jos rezervorul sau cum se ajunge la el iar dupa aceea cum se sincronizeaza carburatoarele.

 

 

Sunt cam afon la bcilindrice dar vreau sa invatz !

Merci inca o data.

 

 

Daca ai ceva poze sau asha ceva care sa ma poata ajuta... oricum dau o bere!!!

1. incerci sa pornesti motorul

2. scoti bujia impricinata

3. daca e umeda ... nu o usuci la flacara de aragaz si o freci cu peria de sarma

(e inecata) - ps sa nu atingi ceramica cu peria

4. verifici cu lera distanta la bujie

 

Daca nici acum:

 

 

Deci:

0. opresti benzina

1. dai rezervorul jos

2. desfaci bancul de carbelitoare din coliere

3. le scoti matale usor

4. desfaci baia de benzina (aia de sub carbelitoare)

5. observi 'main jet' zis si jigloru' principal. Se scoate cu surubelnita (are catare ca la suruburi).

6. il speli gentil in benzina (nu cu peria sau alte scule ... CU MANA). Il sufli (cu GURA) sa iasa jegu'

7. te uiti la plutitor sa nu cumva sa aibe benzina inauntru (daca are .. cumperi alt carbelitor)

8. montezi la loc totul

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Merci Mircea, am sa incerc... in principal ma interesa daca chiar trebe data jos rezervorul sau merge shi asha ....

 

Se pare ca nu...

 

Bujia nu este umeda dar este neagra... nicidecum caramizie, in plus in partea unde se produce scanteia (la arcul elecric dintre electrozi) este curata...

 

De aunde am ajuns la concluzia ca nu am admisie in cilindrul stang...

 

Incerc in seara asta daca mai pot cand ajung acasa...

 

 

Apropo cine stie ce caracteristici are bateria pt GPZ ca pe a mea nu scrie nimik ...

 

 

Ma intereseaza amperajul shi de unde pot cumapara una noua si la ce bani ...

 

Merci.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Nu conteaza Baterie Kawa vs Baterie Honda. Cumpara ceva 12V12Ah si gata

Te duci cu bateria veche langa Sectia x politie (langa consulatul italiei) -> Piata 1 Mai spre Kisselef. Acolo la un subsol e un magazin de baterii. Are de moto 3 variante: Varta 1.700.000 gata formatata si 2 noname neformatate la 1.300.000

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut Vlad!

 

Si eu am patit asta la GPZ, unul dintre cilindri pornea doar la peste 2000-3000 de ture din cauza unei probleme de la carburi. Sarise un arcusor sau ceva si carburatorul din stanga si deschidea clapeta de benzina desincronizat fata de cel din dreapta, asa ca in ture mergea perfect dar la ralanti se oprea motorul.

 

Solutie: Dat jos rezervor

Dat jos carburatoare

Pus la loc arcusor

Curatat eventualul jeg din carburatoare (imposibil sa nu existe cu ce benzina e la noi)

Pus la loc carburatoare

Pus la loc rezervor

Dat la cheie pana isi trage benzina

Drum bun!

 

 

Succes!

Ry.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Admin

Da-mi un mail sa-ti trimit manualul in germana, macar te uiti la poze.

 

Pentru sincronizare:

- dai jos rezervorul (si carenele aferente)

- scoti furtunul de benzina care vine de la rezervor

- scoti furtunul de vacuum care vine de la rezervor

 

montezi scula de sincronizat (cu motorul cald):

- un furtun in locul vacuumul folosit pentru rezervor (tocmai ai scos de acolo un furtun)

- un furtun in locul de pe carburatorul celalalt (e nefolosit si are un capacel de cauciuc)

- pui un bidon pe post de rezervor sa-ti ajunga ceva benzina in carburatoare

 

pornesti motorul si-l tii la 3000:

- e un surub intre carburatoare, din el reglezi ai sa fie aspiratia la fel pe ambele carburatoare(se stabilizeaza undev la -0.x bari)

 

operatia cu surubul poti s-o faci si fara sincronizator, asa dupa ureche, sa vezi daca are efect

 

 

Pentru demontat carburatoarele:

- dai jos rezervorul + carene

- dai jos colierele (ca un arc) de pe mansoanele negre care ies din filtrul de aer

- desfaci colierele care o tin pe motor (aici nu-mi aduc aminte exact ce-i acolo)

- scoti cablurile bowden de acceleratie si pe cel de shoc

- scoti ambele carburatoare afara, tragi mai intai din partea cu filtru de aer

 

 

Bateria este: 12V 14Ah

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.

×
×
  • Creează nouă...