Sari la conținut

Postări Recomandate

Oradea-Deva nu stiu cum e insa Deva-SB e f bun. Si CJ-SB e curea si fun to ride (in afara de gunoaiele alea de radare fixe).

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 2,9k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Oradea-Sibiu

 

care stie pe unde e mai bine de venit pe motor?

 

pe Deva sau pe Cluj-Alba?

 

hai salut,

 

eu m-as duce pe Cluj, e excelent drumul.....

Sibiu - Deva e misto...dar din Deva in Oradea e cam cu semnul intrebarii...

 

 

poate te lipesti de o amenda cu DVD-urile,..........adresa ta o am....... :crack:

 

pe motiv ca ??

 

..........adresa ta o am....... :laugh:

 

si daca tot ai adresa.....hai la o bere :laugh:

Editat de the_jack
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Oradea-Sibiu

 

care stie pe unde e mai bine de venit pe motor?

 

pe Deva sau pe Cluj-Alba?

 

...in plus intre Turda si Alba Iulia drumul e chiar porn (curbe faine). De la Sebes la SB oricum e acelasi indiferebt de varianta aleasa, grija mare ca, cam sta potera cu radare si chiar si la linia continua pe la Apoldu.

Editat de Emppu
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

ce pot sa--ti spun ca eu am inceput cu un virago de 500 si e ok pt incepator...nu are rost sa-ti iei ceva mai mic...acum legat de marca, model etc poate te sfatuieste altcineva cu experienta mai multa...incearca pe topicul chopperistilor

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

salut

stie cineva un pielar prin sibiu?sau cineva care se pricepe la asa ceva

mersi :D

pt ce anume? adica ce vrei? haine, sa, etc.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

salut

m-am tot gindit la un moto de 500 dar totusi nu este prea greu la plecarile de pe loc sau pe viraje? multumesc

 

ce fel de motor credeti ca este mai manevrabil?chopper,enduro,de viteza? problema la mine este ca sunt si cam mic de statura

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

se fac si modele mai noi? eu stiu doar de cele din 90

 

as dorii ceva mai nou dupa 2002

 

 

ce parere aveti de un KTM EXC DE 250?

E PREA PUTERNIC SI PREA INALT?

 

s-a facut si dupa 2002 inclusiv carenat!

sper ca e o gluma cu exc-ul!? cu ala crapi din prima!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

intradevar nu stiu citi CPare dar mi se parea acceptabil numai de 250ccm

 

 

am vazut unul de vinzare din 2005 la 4500 de euro e mult?

 

 

stie careva unde gasesc moto de inchiriat? sa-mi pot face asa o ideie?

sau mai intai ar trebui sa-mi fac permisul?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

intradevar nu stiu citi CPare dar mi se parea acceptabil numai de 250ccm

 

 

am vazut unul de vinzare din 2005 la 4500 de euro e mult?

 

 

stie careva unde gasesc moto de inchiriat? sa-mi pot face asa o ideie?

sau mai intai ar trebui sa-mi fac permisul?

Pt un incepator nu mi se pare puternic un KTM 250 EXC. Ideea e sa fie modelul in 4T pt ca asta ii la 36 de cai pe cand 2T are 50 si ii mai violent. KTM sunt inalte, in general motoarele de enduro sunt inalte (au peste 900mm inaltimea la sa) - lucrul bun e ca sunt reglabile la inaltime. Cred eu ca cele mai joase sunt chopperele. Insa tu trebuie sa te hotarasti foarte bine ce vrei: enduro/cross, vitezana, chopper... e un stil diferit pe fiecare. Eu unul merg pe enduro (am 60kg, 1,75m si ma descurc cu ele).

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

se fac si modele mai noi? eu stiu doar de cele din 90

 

as dorii ceva mai nou dupa 2002

 

 

ce parere aveti de un KTM EXC DE 250?

E PREA PUTERNIC SI PREA INALT?

Cum se spunea mai sus, 50CP sunt multi daca esti tinerel, daca nu ai experienta. Ultimele modele se fac toate in 4 timpi totusi, fi atent sa fie 4. Cele in 2 au si putere dar mai ales cuplu care-i mai periculos pt incepatori.

Cand am inceput, fiecare visam sa zburam precum PEGAS dar trebuie privita latura logica: luat un motor de tranzitie, pe care sa-l folosesc pentru a ajunge sa deprind toate cele necesare pentru a ma simtii sigur pe motor, pericole sunt destule pe strada...

In cele mai multe cazuri inaltimea calaretului nu conteaza pe un enduro, se poate adapta motorul.

Alte categorii -naked - totusi o pozitie mai putin comoda pt incepatori fata de enduro

gs-ul 500 cum se spunea mai sus - usor si manevrabil(la carenat mai pui un "F"), er5-kawa- putin mai greu dar echilibrat, ybr, cbf,

custom... mai putin permisiv pentru cate nevoi are un incepator dar se poate invata si pe el foarte bine.

Bafta si te asteptam la udat motorul si carnetul :D

Editat de lombardia
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...