Sari la conținut

Detinatori De V2


POWER MOTORS
 Share

Postări Recomandate

Sti de ce aviatorii invata tot ce trebuie sa stie si dupaia se urca in avion si zboara fara probleme sau accidente de incepatori ? Ai vazut pilot cu lamaie in geam ?

 

Sti de ce taximetristii se duc la concusuri indemanare la condus si pierd in fata unor gameri care s-au jucat pe simulatoare ? Vezi ultimul concurs Petrom Racing Challenge castigat de un simracer.

 

Sti de ce femeile sunt mai slabe decat barbatii la volan ?

 

Nici nu vreau sa astept sa imi raspunzi la intrebarile astea. Poate o sa o dai la misto sa iti acoperi ignorata din nou.

 

1. Daca inveti teoretic odata ce incepi sa practici tot ce ai invatat tu iti intra in cap corect si nu te inveti gresit de la bun inceput.

 

2. Daca nu experimentezi mai departe ramai la un nivel mediocru. Degeaba iti merge tine plimbarea bine daca esti aproape la limita ta fara sa fi aproape de limita reala si atunci cand se intampla ceva neprevazut iesit din experientele tale anterioare prima ta reactie va fi controlata de instinctul de supravietuire si o sa abandonezi prea devreme. Multa lume era aici printre noi daca era bine invatata de la inceput. Arunca o privire la niste crashuri uploadate pe youtube de userul: rnickeymouse

 

3. Barbatii viseaza si isi imagineaza unele lucruri. Pot sa virtualizeze.

Cand parchezi tu nu trebuie sa te uiti la distante si daca ele se miscoreaza sau maresc pentru a face urmatoarea manevra tu ai o imagine virtuala a masinii pe sosea si iti e mult mai usor sa o manevrezi pentru ca sti ce o sa se intample. Toate astea vin din imaginatie si nu din experienta.

 

Cand erai mic iti imaginai ca te dai cu motoru te plimbai cu masina zburai cu avionu sau orice alt lucru care iti da tie vointa si dorinta si pasiune mai tarziu in viata. Habar n-ai tu ca daca nu faceai chestiile astea de mic nu erai in stare nici macar sa concepi ca ai putea sa pleci de pe loc cu 180 de cai impingand 260 kg.

 

Alti oameni duc aceasta imaginatie la extrem si astfel sunt capabili sa progreseze enorm. In toate sporturile virtualizarea este o arma de antrenament. Multi isi imagineaza circuite. Nu pentru ca nu il cunosc ci pentru ca vor sa stie cum sa mearga mai bine cauta la rece cu mintea calma cheia pentru a rezolva probleme. In momentul ala se plimba cu motoru pe circuit.

 

Daca poti sa faci chestia asta, daca ai capacitatea mintala sa pui in jocu asta virtual toate cunostintele expertilor si sa le combini cu un test in fiecare zi. O sa progresezi enorm. Daca nu, daca tot ce pot sa faci este sa memorezi experiente atunci o sa progresezi cu incetinitoru si o sa ramai ca taximetristii cu soferia. Mediocru.

 

Scuze daca am deviat de la subiect.

 

Aprilia V2 60grade FTW in continuare. Cel mai bun motor pentru oras. Daca tot vrei open class in oras macar iati Aprilia RSV si nu o sa vrei alt motor. mergi in a 2-a oriunde si spre semafor calci un pic schimbatorul si mai faci si economie pe liber. Eu doar sa nu mai schimb o las sa cada pana la relantii in a 2-a cand incetinesc sa ma strecor si pleaca inapoi in ture fara probleme cand vreau sa accelerez.

O singura viteza peste tot si nu iti mai trebuie ambreaj sa faci stanga de laba*iu. Daca te ajuta motoru.

 

Si am observat ceva. Motoarele cu cilindrii mari 500cc unul in cazul RSV produc vibratii joase simtite de soferi. Era un Gixxer 1k in fata mea cu faza lunga pornita dadea claxoane si o tura tot degeaba nimeni nu s-a miscat. M-a lasat pe mine in fata si au inceput sa se miste de paraca trecea un politist :P Poate casca alba flip-up ajuta si ea.

 

Oricum un sunet mai cu bas si vibratii se pare ca patrunde mai usor prin tabla custilor decat sunetul ascutit si inalt.

Editat de hotbitchonwheels
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 236
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Nu ai citit contextul. Sau m-am exprimat gresit. Ma refeream la categoria 1000cc+ SS aka open class.

 

Daca ar fi sa argumentez de ce RSV este cel mai bun motor pentru oras ar fi urmatoarele motive:

 

Motoru Motoru Motoru.

 

Dupaia vin suspensiile in cazul meu RSV R Ohlins care sunt foarte comfortabile si reglabile pe inaltime fata spate si nu ma refer la preload aici ci reglaj adevarat de inaltime fara sa umblii la arcuri.

 

Faptul ca motorul este pozitionat in linie cu rotile si nu atarna in laterale ca unul in 4 cylindrii il face foarte manevrabil si cu un profil subtire.

 

Ambreajul hidraulic este foarte bun daca este intretinut cum trebuie.

 

Pentru oras din orice categorie dupa parerea mea supermoto si scuterele cu putere si frane bune de sub 90 kg ruleaza tot ce misca.

Editat de hotbitchonwheels
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Nu ai citit contextul. Sau m-am exprimat gresit. Ma refeream la categoria 1000cc+ SS aka open class.

 

Daca ar fi sa argumentez de ce RSV este cel mai bun motor pentru oras ar fi urmatoarele motive:

 

Motoru Motoru Motoru.

 

Dupaia vin suspensiile in cazul meu RSV R Ohlins care sunt foarte comfortabile si reglabile pe inaltime fata spate si nu ma refer la preload aici ci reglaj adevarat de inaltime fara sa umblii la arcuri.

 

Faptul ca motorul este pozitionat in linie cu rotile si nu atarna in laterale ca unul in 4 cylindrii il face foarte manevrabil si cu un profil subtire.

 

Ambreajul hidraulic este foarte bun daca este intretinut cum trebuie.

 

Pentru oras din orice categorie dupa parerea mea supermoto si scuterele cu putere si frane bune de sub 90 kg ruleaza tot ce misca.

 

=))))) Daca inca ai aceiasi parere si peste cateva luni cand ma intorc in tara, promit ca-mi fac timp sa-ti arat ce poate un vfr din 93, fara ohlins si stele aliniate...Intre timp poti sa continui cu studiatul echilibrului in spatiu si miscare, poate poate... :P

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

mda...

la inceputul povestirii mi-a placut descrierea, ceva nebunesc care a reusit la final...

acum se pare ca sari calul...faci greseala tipica

te crezi rossi prea devreme

sunt de acord ca exista persoane care invata si simt mai repede si mai bine ca altii cum e cu condusul, problema e ca tre sa treci prin diferite etape

ce povestesti tu cu slide-urile pe ud,praf etc crede-ma ca trebuie sa le cataloghezi ca fiind "noroc pur".

 

ai un motor foarte bun, personal mi-as lua asa ceva, dar tine cont ca nu e o jucarie...te omoara fara sa clipeasca

cand mai ai momente de eroism sau cand ajungi seara acasa dupa vreo "isprava" incearca sa faci inventarul la ce ai gresit si mai cauta pe youtube accidente cu moto ca sa revii pe pamant.

 

Faptul ca ti-a fugit fundul de mai multe ori cam in aceleasi situatii inseamna pt mine ceva...nu inveti din greseli...iar traficul din bucuresti e plin de greseli, 80% incearca sa ghicesti ce vrea idiotul de langa tine ce vrea sa faca!

 

Cum zicea si Gixu...cu penthouse-ul...apropo de suspensii...vezi ca se dau bani grei pe cursuri de setat suspensii, ce ai facut tu e doar o joaca. Ohlins intr-adevar e cam top-ul la suspensii, dar daca nu stii sa-l setezi cum trebuie e fix pix.

 

 

Etc etc

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Suspensiile cand am luat motoru au fost setate gresit, No offence pentru riderul precedent dar chiar erau gresite pentru strada.

 

Am zis sa ma duc la un service moto unde gasesc niste baieti capabili sa imi faca un setup de baza sa rezolv problema. Din pacate nu prea exista profesionisti in suspensii usor de gasit. Am vazut reclame pentru un service din Otopeni foarte concentrat pe suspensii si o sa ma duc la ei pentru o revizie full si poate un tune up.

 

Am mers cateva zile cu setupu vechi si mi-am dat seama ca este ceva neinregula. Cand luam gropi era ok dar cand treceam peste o umflatura in asfalt roata din spate nu se punea inapoi pe asfalt destul de repede si practic statea in aer pentru scurt timp reboundul era mult prea strans si revenea incet. Am rectificat tot prin a ma duce la setarile de baza recomandate de producator. Totul este super ok acum tot ce am facut diferit de stock a fost doar sa strang putin compresia pe fata ca ajungea prea jos furca la franare. Acum spatele ramane pe asfalt sub acceleratie puternica.

 

Suspensiile astea sunt atat de reglabile incat este foarte greu sa incepi de undeva. Singura chestie care ma frapeaza este distanta de la sol pentru fata si spate reglajul fizic nu din arc. Daca las botu jos din arc ( preload ) incepe sa cada in viraje foarte dornica. Daca il ridic trebuie sa depun mult efort la ghidon sa o bag in curbe. Dar asta este doar din arc.

 

Problema este ca niciodata nu o sa fie gresit dar intotdeauna se poate mai bine. Se face un echilibru intre setari, o setare vindeca alta setare chiar daca individual aman2 sunt gresite. Daca furca e prea jos si eu bag preload sa ridic fata practic o sa fie ok, daca eu am arcu prea strans si compresia prea slabita nu o sa ma apropii de limita cursei si asa mai departe. Astfel nu o sa reusesti sa gasesti cea mai buna setare ci o sa fie o arta in continua dezvoltare cu timpul.

 

Eu mai am suspensiile fata puse in cea mai inalta pozitie practic nu am nici un inel care iese deasupra ghidonului. O sa le duc si pe astea la stock ( 4 inele iesite peste ghidon ) si o sa vad cum se simte si dupaia probabil o sa o urc si o sa o cobor din spate sa o fac stabila sau agila.

 

Cat despre restul reglajelor astea sunt variabile in functie de suprafata Rebound, Compression, Preload. Daca sti exact ce face fiecare in relatie si poti sa fi propriul tuner de suspensii.

Acele cursuri sunt facute sa fie interactive si distractive pentru intelesul tuturor dar nu iti garanteaza cunostintele dobandite la sfarsit.

Trebuie sa sti ce face fiecare si cum afecteaza motoru in mers. Nu poate nimeni sa iti zica sa mai mai strangi din rebound ca la intrarea in curba se ridica de bot prea rapid trebuie sa iei tu la bani marunti setarile sa o faci sa tina soseaua de Romania cat mai bine. Multi nici nu incearca si raman cu setarile de baza sau modificate de vreun service pe unde au mai fost.

 

Problema e ca te inveti asa. Majoritatea isi adapteaza stilul mai usor decat motocicleta si nu exista Lap time sa te anunte daca o duci bine sau rau.

 

Nu sunt nici Rossi nici Einstein dar cu timpul mai vedem. :P

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Tu vezi mai intai daca mai ai ulei in amortizoare si respectiv daca internele mai sunt bune....totusi e un motor de 10 ani si cred ca pot sa pariez ca nu a avut nimeni prea multa grija legat de aceste aspecte...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Suspensiile cand am luat motoru au fost setate gresit, No offence pentru riderul precedent dar chiar erau gresite pentru strada.

 

Am zis sa ma duc la un service moto unde gasesc niste baieti capabili sa imi faca un setup de baza sa rezolv problema. Din pacate nu prea exista profesionisti in suspensii usor de gasit. Am vazut reclame pentru un service din Otopeni foarte concentrat pe suspensii si o sa ma duc la ei pentru o revizie full si poate un tune up.

 

Am mers cateva zile cu setupu vechi si mi-am dat seama ca este ceva neinregula. Cand luam gropi era ok dar cand treceam peste o umflatura in asfalt roata din spate nu se punea inapoi pe asfalt destul de repede si practic statea in aer pentru scurt timp reboundul era mult prea strans si revenea incet. Am rectificat tot prin a ma duce la setarile de baza recomandate de producator. Totul este super ok acum tot ce am facut diferit de stock a fost doar sa strang putin compresia pe fata ca ajungea prea jos furca la franare. Acum spatele ramane pe asfalt sub acceleratie puternica.

 

Suspensiile astea sunt atat de reglabile incat este foarte greu sa incepi de undeva. Singura chestie care ma frapeaza este distanta de la sol pentru fata si spate reglajul fizic nu din arc. Daca las botu jos din arc ( preload ) incepe sa cada in viraje foarte dornica. Daca il ridic trebuie sa depun mult efort la ghidon sa o bag in curbe. Dar asta este doar din arc.

 

Problema este ca niciodata nu o sa fie gresit dar intotdeauna se poate mai bine. Se face un echilibru intre setari, o setare vindeca alta setare chiar daca individual aman2 sunt gresite. Daca furca e prea jos si eu bag preload sa ridic fata practic o sa fie ok, daca eu am arcu prea strans si compresia prea slabita nu o sa ma apropii de limita cursei si asa mai departe. Astfel nu o sa reusesti sa gasesti cea mai buna setare ci o sa fie o arta in continua dezvoltare cu timpul.

 

Eu mai am suspensiile fata puse in cea mai inalta pozitie practic nu am nici un inel care iese deasupra ghidonului. O sa le duc si pe astea la stock ( 4 inele iesite peste ghidon ) si o sa vad cum se simte si dupaia probabil o sa o urc si o sa o cobor din spate sa o fac stabila sau agila.

 

Cat despre restul reglajelor astea sunt variabile in functie de suprafata Rebound, Compression, Preload. Daca sti exact ce face fiecare in relatie si poti sa fi propriul tuner de suspensii.

Acele cursuri sunt facute sa fie interactive si distractive pentru intelesul tuturor dar nu iti garanteaza cunostintele dobandite la sfarsit.

Trebuie sa sti ce face fiecare si cum afecteaza motoru in mers. Nu poate nimeni sa iti zica sa mai mai strangi din rebound ca la intrarea in curba se ridica de bot prea rapid trebuie sa iei tu la bani marunti setarile sa o faci sa tina soseaua de Romania cat mai bine. Multi nici nu incearca si raman cu setarile de baza sau modificate de vreun service pe unde au mai fost.

 

Problema e ca te inveti asa. Majoritatea isi adapteaza stilul mai usor decat motocicleta si nu exista Lap time sa te anunte daca o duci bine sau rau.

 

Nu sunt nici Rossi nici Einstein dar cu timpul mai vedem. :blbl:

 

 

fata se regleaza pe inaltime la aproape orice motocicleta indiferent daca are sau nu gradatii. :P ia doua cantare si urca motorul cu tine pe el. eu unul am fata la maxim jos (dar am doar 82 de kile complet echipat) si spatele destul de ridicat, nu mai tin minte cat exact. oricum, tot mille am si am ajuns la concluzia ca 51% greutate fata si 49% spate e perfect. restul setarilor mi-au luat cam doua saptamani sa le fac dar am 4 seturi de setari intr-un carnetel sub sa. pentru circuit, pentru strada, pentru strazi proaste si pentru mers cu pasager (pasagerul e acelasi). cu pasager mai mult de 47% fata in schimb n-am reusit sa pun. oricum nu mergi cu pasager la fel de sportiv precum solo. de stabilitate nu-ti fa griji, amortizorul de ghidon isi face treaba cu brio! :P

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Fostul propietar mi-a spus ca au fost intretinute suspensiile simeringuri + ulei recent. Tocmai am venit de la Slanic Moldova pe varianta cu intorsura buzaului si am alergat motoru fara nici o problema. Setarile de fabrica putin modificate se pare ca functioneaza foarte bine asdar suspensiile sunt in stare buna.

 

fesu' : Daca ai RSV mille R poti sa imi dai si mie setarile tale ? Sa le testez un pic. Inclusiv cate inele sau mm arata suspensiile deasupra ghidonului si daca ai chef sa te bagi sub ea sa masori si cat de ridicata de poponeata este din reglaju de sub amortizor poti sa numeri cat filet are de jos in sus sau de sus in jos cum iti e mai usor. Merci

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...