Sari la conținut

Detinatori De V2


POWER MOTORS
 Share

Postări Recomandate

de ce tipi? chiar nu inteleg! in fine! chilotii sunt antiradar, se pun invers si nu se mai vede numarul. simplu! la noi la moldova macar nu se tipa...

 

 

:blink:))))))))))))))))))))))

 

nu'l baga in seama ca se baga singur ;))))))))))))))))))))))))))

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 242
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Vizitator stress_L&P
;)))))))))))))))))))))))

 

nu'l baga in seama ca se baga singur :))))))))))))))))))))))))))

 

 

 

:blink: cam ai dreptate...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 1 month later...

Mi-am cumparat si eu un RSV Mille R 2001. O adevarata aventura. Am mers pe scuter o vreme (piaggio zip) chiar daca aveam carnet de 3 ani nu aveam nici un motiv sa iau un motor pentru oras.

 

Am inceput sa ma influentez singur sa ma vad in situatii in care puteam sa deschid acceleratia ( scuteru e destul de sprinten si el ). Ma gandeam ca poate o sa aiba putin mai mult respect pentru un motor. Sa nu ma considere un pusti fara carnet. Practic veneau oameni care incercau sa ma invete la semafor regulii de circulatie inventate de ei . Anyhow

 

Zis si facut. Ce motor este marfa pentru oras? Zic SUPERMOTO!!! Biuuun ma uit la preturi si vad ca se invarteau in jur de 2000 de euro pentru un husky. Nu era rau dar nu puteam sa ignor pretul de rahat gasit pentru RSV Mille 2500 euro 2400 euro 2600 euro si mai recent 1500 euro Inmatriculata in B. WTF?! Ya Yo! Zic nu pot sa ma iert daca iau Supermoto cu 2k cand exista Un motor net superior pe franare, curbe, motor, Comfort, Reglaje, etc. Doar ca este mai usor supermoto nu m-a gadilat conceptul de a plati mai mult pentru mai putin cum ii gadila pe ownerii de Superleggera.

 

Am gasit un RSV Mille R in Timisoara la un pret foarte bun. Singurul RSV Mille R din fabrica la vanzare din Romania.

 

Bun. Platforma nu am, Duba tre sa ii dau roata jos si fac accident ca ma uit doar la el si il mangaii in timp ce merg.

 

Singura varianta a fost sa iau avionu si sa vin pe el. Cu experienta mea de scuterist. Am facut scoala moto pe un motor jumulit si batut. Singura mea arma a fost inteligenta si faptul ca stiam toata teoria. Countersteering, Counterbalacing, Anchored Push, Cum sa blochezi roata fata si sa nu cazi etc etc etc. Pur teoretic nimic testat. Doar stiam ca se poate face si daca se poate face cu siguranta trebuie sa pot si eu sa fac.

 

Am ajuns in Timisoara. M-a luat omu cu masina am ajuns la el acasa a deschis garaju i-a dat cheie si m-am (cuvant urat) pe mine la propriu. Are o toba Yoshimura custom pentru motoare in 4 cyl. Nu pot sa descriu sentimentul din acel garaj mic cand a pornit motorul bagat in Fast Idle la 2500 rpm.

 

Strada lui era deplorabila asa ca s-a oferit sa o scoata la sosea pentru mine. Omu stia ca vreau sa plec cu ea pe tupeu maxim. Eu eram cu masina lui si el pe motor s-a oprit in o benzinarie.

 

Imi zice Ok hai sa te vad pune mana pe ea si mergi un pic. Ma urc pe ea incep sa plec ca un adevarat incepator, turata rau ambreaju deabia il frecam, pedalam de parca nu puteam sa imi tin echilibru, au inceput sa ma ia crampele musculare la picioare in zona coapsei de am zis ca nu mai plec deacolo.

 

Am iesit pe sosea si mi-am revenit m-am relaxat a disparut durerea, a inceput motoru sa se echilibreze singur si sa merg constant. Ne-am dus la un depozit inconjurat de un oval aka Racetrackul Local unde am facut cunostinta cu RSV-ul SETAT MAI MULT DECAT HARDCORE pentru racing. Lucru care a fost bun in un fel dar si rau pentru mine

 

Am facut vreo 10 - 15 ture max pana cand am considerat ca ard lumina si ca trebuie sa plec spre Bucuresti. Omu ia motoru pentru ultima data si baga 2 wheelieuri pana in redline pentru ramas bun A fost nascuta pentru asa ceva.

 

Long story short. 350 km radeam in casca ca un tampit. 7000 rpm max. Mers lejer mai rapid decat traficu dar si calm cand nu ma simteam comfortabil.

 

Am inceput sa ma relaxez si sa ma bag in ritm. Am aflat the Hard Way ca trebuie sa iti bagi ceva in urechi cand ma durea capu deja rau de tot dupa Drobeta. Am cumparat vata de la farmacie. M-am oprit de multe ori. S-a ars o siguranta de la ventilatoare si de fiecare data cand puneam contactul Turometru se dadea peste cap de vreo 5 ori si tot bordul se reseta cu ceas cu tot.

 

M-am speriat si am zis ca am luat un motor stricat Nici nu mi-a trecut prin gand ca era o amarata de siguranta de la ventilatoare si ceas. Nu am avut probleme pe drum chiar daca stateam pe loc la semafor in orase nu sarea de 90 de grade apa. Odata m-am oprit si nu mai vroia sa plece. Nu mi-am dat seama ca era bagata in viteza si era sa consum toata bateria injurand la marginea drumului Am scos-o din viteza si a pornit ca o campioana.

 

S-a facut noapte si eu eram la 60 de km de Pitesti. M-am oprit in o benzinarie sa dublez pantalonii ca deja era Frig :P Aveam 1 buc Geaca Alpinestars cu protectii hard, 1 Buc Geaca Fash groasa si Bluza cu maneca Lunga, Pantaloni de piele si pijamale :P 2 Perechi de sosete si Adidasi de piele.

 

Cand am ajuns in Pitesti deja eram veteran. Motoru exemplar de stabil in curbe imi dadea incredere in el, Puterea era iesita din capacitatea mea de a intelege ce se intampla. La fiecare acceleratie imi aduceam aminte de primul sentiment avut WOW WTF WOW WTF WOW WTF WOW NU SE POATE!!! Eram atat de noob incat ii dadeam in gura si ma arunca in spate. Ii dadeam in gura de la 3000 la 6500-7000 max.

 

Durerile pe care le suportam deja incepeau sa fie ignorate de creier. Vedeam linia de sosire. Inventam pozitii noi de stat pe el. Tineam acceleratia doar cu podul palmei doar sa mai misc degetele.

 

M-am oprit la benzinarie si mi-am pus Pungi in picioare intre sosete ca sa imi tin picioarele calde. Deja erau vreo 5 grade afara :moron:

 

Pe autostrada la un moment dat am intrat in o transa si mi-am ridicat burta de pe rezervor am cazut o treapta mai jos si i-am dat sanatos in o curba doar sa ma trezesc un pic.

 

Am ajuns in Bucuresti m-am dus la primu gard m-am (cuvant urat) si am plecat spre casa mea din Dr Taberei ca un adevarat erou.

 

I-am dat mesaj vanzatorului si am ras un pic la telefon :D

 

Ce sa va zic despre acest motor. M-am indragostit de el. Aveam impresia ca motoarele in 4 cyl au putere in turatii mari. Dar urca-te pe un RSV Mille R si dai de la 7500 max si vezi despre ce e vorba. Practic are alt motor de la 8000 incolo si cand intra te loveste un val de putere din senin :P.

 

Sunt mai mult decat fericit ca am ales acest motor. Si avand in vedere Nivelul de Design si Gandire bagat in acest model sa dai sub 3000 euro pentru un exemplar in stare buna este POMANA.

 

Usor usor cumpar eu toate RSV'urile din Romania doar sa le scap de propietarii astia care le desconsidera.

 

Prea tare motocicleta. Motoru este prea bun sa fie adevarat. V2 FTW.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Mi-am cumparat si eu un RSV Mille R 2001. O adevarata aventura. Am mers pe scuter o vreme (piaggio zip) chiar daca aveam carnet de 3 ani nu aveam nici un motiv sa iau un motor pentru oras.

 

Am inceput sa ma influentez singur sa ma vad in situatii in care puteam sa deschid acceleratia ( scuteru e destul de sprinten si el ). Ma gandeam ca poate o sa aiba putin mai mult respect pentru un motor. Sa nu ma considere un pusti fara carnet. Practic veneau oameni care incercau sa ma invete la semafor regulii de circulatie inventate de ei . Anyhow

 

Zis si facut. Ce motor este marfa pentru oras? Zic SUPERMOTO!!! Biuuun ma uit la preturi si vad ca se invarteau in jur de 2000 de euro pentru un husky. Nu era rau dar nu puteam sa ignor pretul de rahat gasit pentru RSV Mille 2500 euro 2400 euro 2600 euro si mai recent 1500 euro Inmatriculata in B. WTF?! Ya Yo! Zic nu pot sa ma iert daca iau Supermoto cu 2k cand exista Un motor net superior pe franare, curbe, motor, Comfort, Reglaje, etc. Doar ca este mai usor supermoto nu m-a gadilat conceptul de a plati mai mult pentru mai putin cum ii gadila pe ownerii de Superleggera.

 

Am gasit un RSV Mille R in Timisoara la un pret foarte bun. Singurul RSV Mille R din fabrica la vanzare din Romania.

 

Bun. Platforma nu am, Duba tre sa ii dau roata jos si fac accident ca ma uit doar la el si il mangaii in timp ce merg.

 

Singura varianta a fost sa iau avionu si sa vin pe el. Cu experienta mea de scuterist. Am facut scoala moto pe un motor jumulit si batut. Singura mea arma a fost inteligenta si faptul ca stiam toata teoria. Countersteering, Counterbalacing, Anchored Push, Cum sa blochezi roata fata si sa nu cazi etc etc etc. Pur teoretic nimic testat. Doar stiam ca se poate face si daca se poate face cu siguranta trebuie sa pot si eu sa fac.

 

Am ajuns in Timisoara. M-a luat omu cu masina am ajuns la el acasa a deschis garaju i-a dat cheie si m-am (cuvant urat) pe mine la propriu. Are o toba Yoshimura custom pentru motoare in 4 cyl. Nu pot sa descriu sentimentul din acel garaj mic cand a pornit motorul bagat in Fast Idle la 2500 rpm.

 

Strada lui era deplorabila asa ca s-a oferit sa o scoata la sosea pentru mine. Omu stia ca vreau sa plec cu ea pe tupeu maxim. Eu eram cu masina lui si el pe motor s-a oprit in o benzinarie.

 

Imi zice Ok hai sa te vad pune mana pe ea si mergi un pic. Ma urc pe ea incep sa plec ca un adevarat incepator, turata rau ambreaju deabia il frecam, pedalam de parca nu puteam sa imi tin echilibru, au inceput sa ma ia crampele musculare la picioare in zona coapsei de am zis ca nu mai plec deacolo.

 

Am iesit pe sosea si mi-am revenit m-am relaxat a disparut durerea, a inceput motoru sa se echilibreze singur si sa merg constant. Ne-am dus la un depozit inconjurat de un oval aka Racetrackul Local unde am facut cunostinta cu RSV-ul SETAT MAI MULT DECAT HARDCORE pentru racing. Lucru care a fost bun in un fel dar si rau pentru mine

 

Am facut vreo 10 - 15 ture max pana cand am considerat ca ard lumina si ca trebuie sa plec spre Bucuresti. Omu ia motoru pentru ultima data si baga 2 wheelieuri pana in redline pentru ramas bun A fost nascuta pentru asa ceva.

 

Long story short. 350 km radeam in casca ca un tampit. 7000 rpm max. Mers lejer mai rapid decat traficu dar si calm cand nu ma simteam comfortabil.

 

Am inceput sa ma relaxez si sa ma bag in ritm. Am aflat the Hard Way ca trebuie sa iti bagi ceva in urechi cand ma durea capu deja rau de tot dupa Drobeta. Am cumparat vata de la farmacie. M-am oprit de multe ori. S-a ars o siguranta de la ventilatoare si de fiecare data cand puneam contactul Turometru se dadea peste cap de vreo 5 ori si tot bordul se reseta cu ceas cu tot.

 

M-am speriat si am zis ca am luat un motor stricat Nici nu mi-a trecut prin gand ca era o amarata de siguranta de la ventilatoare si ceas. Nu am avut probleme pe drum chiar daca stateam pe loc la semafor in orase nu sarea de 90 de grade apa. Odata m-am oprit si nu mai vroia sa plece. Nu mi-am dat seama ca era bagata in viteza si era sa consum toata bateria injurand la marginea drumului Am scos-o din viteza si a pornit ca o campioana.

 

S-a facut noapte si eu eram la 60 de km de Pitesti. M-am oprit in o benzinarie sa dublez pantalonii ca deja era Frig :P Aveam 1 buc Geaca Alpinestars cu protectii hard, 1 Buc Geaca Fash groasa si Bluza cu maneca Lunga, Pantaloni de piele si pijamale :P 2 Perechi de sosete si Adidasi de piele.

 

Cand am ajuns in Pitesti deja eram veteran. Motoru exemplar de stabil in curbe imi dadea incredere in el, Puterea era iesita din capacitatea mea de a intelege ce se intampla. La fiecare acceleratie imi aduceam aminte de primul sentiment avut WOW WTF WOW WTF WOW WTF WOW NU SE POATE!!! Eram atat de noob incat ii dadeam in gura si ma arunca in spate. Ii dadeam in gura de la 3000 la 6500-7000 max.

 

Durerile pe care le suportam deja incepeau sa fie ignorate de creier. Vedeam linia de sosire. Inventam pozitii noi de stat pe el. Tineam acceleratia doar cu podul palmei doar sa mai misc degetele.

 

M-am oprit la benzinarie si mi-am pus Pungi in picioare intre sosete ca sa imi tin picioarele calde. Deja erau vreo 5 grade afara

Pe autostrada la un moment dat am intrat in o transa si mi-am ridicat burta de pe rezervor am cazut o treapta mai jos si i-am dat sanatos in o curba doar sa ma trezesc un pic.

 

Am ajuns in Bucuresti m-am dus la primu gard m-am (cuvant urat) si am plecat spre casa mea din Dr Taberei ca un adevarat erou.

 

I-am dat mesaj vanzatorului si am ras un pic la telefon

 

Ce sa va zic despre acest motor. M-am indragostit de el. Aveam impresia ca motoarele in 4 cyl au putere in turatii mari. Dar urca-te pe un RSV Mille R si dai de la 7500 max si vezi despre ce e vorba. Practic are alt motor de la 8000 incolo si cand intra te loveste un val de putere din senin

Sunt mai mult decat fericit ca am ales acest motor. Si avand in vedere Nivelul de Design si Gandire bagat in acest model sa dai sub 3000 euro pentru un exemplar in stare buna este POMANA.

 

Usor usor cumpar eu toate RSV'urile din Romania doar sa le scap de propietarii astia care le desconsidera.

 

Prea tare motocicleta. Motoru este prea bun sa fie adevarat. V2 FTW.

 

Nu e o bucata de paine prea mare pt cineva caruia inca nu i-au dat dintii de lapte? Entuziasmul e mare,la fel sunt cilindreea,cuplul,nr de cai si sunetul scos de toba...Toate sunt invers prop cu exp :moron: Nu te grabi sa blamezi pe altii dupa nici 3 km in sa...

 

Fara sa fiu rau, fac un comment potrivit pt situatia in care te afli :

Te abtii,te abtii iar cand nu mai poti,dai buzna..:D

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Sincer, fara sa fiu plin de mine sau sa mananc rahat chiar nu sunt incepator.

 

Am o metoda de a invata lucruri foarte usor. Am citit mult m-am uitat la multe exemple si mi-am dat seama cum se face.

 

Acum trebuie doar sa transform gandul in miscare si miscarea in gand si o sa progresez foarte rapid.

 

Chiar daca sunt incepator din punct de vedere teoretic. Practic am facut salturi mari si bune cu rezultate reale.

 

Merg prin trafic cu RSV-ul de 2 luni aproximativ si chiar daca ajung intotdeauna primul la destinatie (depasesc si motocilcisti printre masini) nu am fost pus in nici o situatie delicata.

 

Sunt in control deplin. La drum lung si viteza pe curbe folosesc toate cele 4 metode de virare si nu imi este jena nici sa incerc sa ma apropii de sol cu genunchiu deja.

 

Toate aceste lucruri le fac foarte fin si foarte lejer fara sa ma "chinui" doar pentru ca am verificat inainte ce trebuie sa faci si cum trebuie sa faci.

 

Motocicleta asta vede constant full power in Bucuresti si la iesirea din curbe. Nu este infricosator sa conduci astfel de motocicleta ce are cuplu de la 1500 rpm destul incat sa invarta cauciucu in loc doar ca e putin prafuit.

 

Am iesit de pe stradute si mi-a fugit de poponeata din cauza prafului. Am reusit sa nu cad. Am plecat cu ea rece bocna si mi-a fugit iar de poponeata si nu am cazut. Am mers pe ploaie acum recent si chiar o faceam eu sa isi piarda tractiunea spate doar sa vad cum se simte.

 

M-am jucat cu reglaju de compresie din suspensie si nu mi-am dat seama ca l-am deschis prea mult. Acesta a iesit dupa ce am luat un canal si a scuipat ulei pe disc, cauciuc fata, cauciuc spate. Am mers linistit mai departe fara sa imi dau seama si am vrut sa incalzesc si sa curat cauciucurile putin cand am simtit roata spate foarte usoara alunecand peste tot :P am reusit sa ies si din asta cu basmaua curata. Chiar m-am intors si mi-am gasit dupa canal pe contrasens si cuiul de reglaj pentru suspensie. Pus la loc + ulei good to go.

 

Am invatat un coleg la munca sa mearga cu un Suzuki Intruder de 1800cc. El nu putea nici sa plece de pe loc si cu ajutorul sfaturilor pe care le-am urmat si eu. Practic o sinteza a tuturor lucrurilor invatate despre aceste masinarii. A reusit omu sa plece la plimbare pe el.

 

Concluzia. Daca nu sti tot despre motor si cum sa mergi pe el, cum sa il controlezi, cum sa incetinesti, atunci esti inca incepator. Daca sti constinent ce trebuie sa faci si nu reusesti sa le faci. Atunci trebuie sa iei pasi marunti si sa iti transferi toate operatiunile repetitive in subconstient. Si sa progresezi doar cand esti sigur ca poti sa nu te mai gandesti la urmatoarea miscare.

 

Daca sti cat mai multe constinent vei progresa enorm de mult. Daca te urci pe el doar sa mergi cat mai mult o sa ai parte de surprize. Si nu e bine sa inveti tehnici de franare in spatele passatului cu ABS.

 

Cu exceptia vizitei la Timisoara. Care intradevar a fost o Aventura si un Crash Course. One way ticket cum s-ar zice. Nici una din vitejiile mele de a progresa mai mult decat ai tu impresia ca poate progresa un rider. Nu m-a pus in pericol ci din contra avand in vedere faptul ca un incepator este fortat sa urmeze traficul, sa franeze brusc, sa evite brusc obstacole, sa accelereze sub presiune si claxoane de la verde cand altii pleaca pe langa el la 3 cm de varfurile degetelor cu masini de 2 tone.

 

Daca este vreun incepator care citeste asta, da-mi pm si te asigur ca informatiile primite despre ce trebuie sa sti te vor schimba 10001%.

 

Nu este doar parerea mea. Am dovezi :P

 

Atata timp cat nu incerc nimic peste limitele mele de a intelege ce fac si o sa reusesc in continuare sa transform gand in miscare si miscare in gand. O sa incep sa predau subconstientului tot ce fac eu acum constient. Si experienta naturala cea care vine din repetarea manevrelor o sa ma ajute doar sa gandesc mai putin cand sunt pe motor si sa ma concentrez la altceva total. Poate moto vlogging :moron:

 

Sa nu te superi pe mine ca nu incerc sa te contrazic total. Chiar sunt incepator pe hartie. Dar practic cred ca ma plasez undeva pe la mijlocul scarii de incepator <-> pro.

 

Si chiar nu am vrut sa blamez pe nimeni. Era o gluma ca o sa cumpar toate RSV-urile. Si Cumparatorii au aceasi proportie de vina ca si Vanzatorii pentru preturile astea ciudate.

Editat de hotbitchonwheels
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Tu incerci sa vinzi castraveti gradinarului...Am ras copios cand am citit ca tu ai CITIT cum sta treaba cu mobra, cu mersu,cu tot :P)))

 

N-ai cum sa inveti sa fu..i citind lunar Penthouse.

Bafta maxima in continuare,Zen si Eminovici fie cu tine! :P

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Sti de ce aviatorii invata tot ce trebuie sa stie si dupaia se urca in avion si zboara fara probleme sau accidente de incepatori ? Ai vazut pilot cu lamaie in geam ?

 

Sti de ce taximetristii se duc la concusuri indemanare la condus si pierd in fata unor gameri care s-au jucat pe simulatoare ? Vezi ultimul concurs Petrom Racing Challenge castigat de un simracer.

 

Sti de ce femeile sunt mai slabe decat barbatii la volan ?

 

Nici nu vreau sa astept sa imi raspunzi la intrebarile astea. Poate o sa o dai la misto sa iti acoperi ignorata din nou.

 

1. Daca inveti teoretic odata ce incepi sa practici tot ce ai invatat tu iti intra in cap corect si nu te inveti gresit de la bun inceput.

 

2. Daca nu experimentezi mai departe ramai la un nivel mediocru. Degeaba iti merge tine plimbarea bine daca esti aproape la limita ta fara sa fi aproape de limita reala si atunci cand se intampla ceva neprevazut iesit din experientele tale anterioare prima ta reactie va fi controlata de instinctul de supravietuire si o sa abandonezi prea devreme. Multa lume era aici printre noi daca era bine invatata de la inceput. Arunca o privire la niste crashuri uploadate pe youtube de userul: rnickeymouse

 

3. Barbatii viseaza si isi imagineaza unele lucruri. Pot sa virtualizeze.

Cand parchezi tu nu trebuie sa te uiti la distante si daca ele se miscoreaza sau maresc pentru a face urmatoarea manevra tu ai o imagine virtuala a masinii pe sosea si iti e mult mai usor sa o manevrezi pentru ca sti ce o sa se intample. Toate astea vin din imaginatie si nu din experienta.

 

Cand erai mic iti imaginai ca te dai cu motoru te plimbai cu masina zburai cu avionu sau orice alt lucru care iti da tie vointa si dorinta si pasiune mai tarziu in viata. Habar n-ai tu ca daca nu faceai chestiile astea de mic nu erai in stare nici macar sa concepi ca ai putea sa pleci de pe loc cu 180 de cai impingand 260 kg.

 

Alti oameni duc aceasta imaginatie la extrem si astfel sunt capabili sa progreseze enorm. In toate sporturile virtualizarea este o arma de antrenament. Multi isi imagineaza circuite. Nu pentru ca nu il cunosc ci pentru ca vor sa stie cum sa mearga mai bine cauta la rece cu mintea calma cheia pentru a rezolva probleme. In momentul ala se plimba cu motoru pe circuit.

 

Daca poti sa faci chestia asta, daca ai capacitatea mintala sa pui in jocu asta virtual toate cunostintele expertilor si sa le combini cu un test in fiecare zi. O sa progresezi enorm. Daca nu, daca tot ce pot sa faci este sa memorezi experiente atunci o sa progresezi cu incetinitoru si o sa ramai ca taximetristii cu soferia. Mediocru.

 

Scuze daca am deviat de la subiect.

 

Aprilia V2 60grade FTW in continuare. Cel mai bun motor pentru oras. Daca tot vrei open class in oras macar iati Aprilia RSV si nu o sa vrei alt motor. mergi in a 2-a oriunde si spre semafor calci un pic schimbatorul si mai faci si economie pe liber. Eu doar sa nu mai schimb o las sa cada pana la relantii in a 2-a cand incetinesc sa ma strecor si pleaca inapoi in ture fara probleme cand vreau sa accelerez.

O singura viteza peste tot si nu iti mai trebuie ambreaj sa faci stanga de laba*iu. Daca te ajuta motoru.

 

Si am observat ceva. Motoarele cu cilindrii mari 500cc unul in cazul RSV produc vibratii joase simtite de soferi. Era un Gixxer 1k in fata mea cu faza lunga pornita dadea claxoane si o tura tot degeaba nimeni nu s-a miscat. M-a lasat pe mine in fata si au inceput sa se miste de paraca trecea un politist :P Poate casca alba flip-up ajuta si ea.

 

Oricum un sunet mai cu bas si vibratii se pare ca patrunde mai usor prin tabla custilor decat sunetul ascutit si inalt.

Editat de hotbitchonwheels
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Nu ai citit contextul. Sau m-am exprimat gresit. Ma refeream la categoria 1000cc+ SS aka open class.

 

Daca ar fi sa argumentez de ce RSV este cel mai bun motor pentru oras ar fi urmatoarele motive:

 

Motoru Motoru Motoru.

 

Dupaia vin suspensiile in cazul meu RSV R Ohlins care sunt foarte comfortabile si reglabile pe inaltime fata spate si nu ma refer la preload aici ci reglaj adevarat de inaltime fara sa umblii la arcuri.

 

Faptul ca motorul este pozitionat in linie cu rotile si nu atarna in laterale ca unul in 4 cylindrii il face foarte manevrabil si cu un profil subtire.

 

Ambreajul hidraulic este foarte bun daca este intretinut cum trebuie.

 

Pentru oras din orice categorie dupa parerea mea supermoto si scuterele cu putere si frane bune de sub 90 kg ruleaza tot ce misca.

Editat de hotbitchonwheels
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Nu ai citit contextul. Sau m-am exprimat gresit. Ma refeream la categoria 1000cc+ SS aka open class.

 

Daca ar fi sa argumentez de ce RSV este cel mai bun motor pentru oras ar fi urmatoarele motive:

 

Motoru Motoru Motoru.

 

Dupaia vin suspensiile in cazul meu RSV R Ohlins care sunt foarte comfortabile si reglabile pe inaltime fata spate si nu ma refer la preload aici ci reglaj adevarat de inaltime fara sa umblii la arcuri.

 

Faptul ca motorul este pozitionat in linie cu rotile si nu atarna in laterale ca unul in 4 cylindrii il face foarte manevrabil si cu un profil subtire.

 

Ambreajul hidraulic este foarte bun daca este intretinut cum trebuie.

 

Pentru oras din orice categorie dupa parerea mea supermoto si scuterele cu putere si frane bune de sub 90 kg ruleaza tot ce misca.

 

=))))) Daca inca ai aceiasi parere si peste cateva luni cand ma intorc in tara, promit ca-mi fac timp sa-ti arat ce poate un vfr din 93, fara ohlins si stele aliniate...Intre timp poti sa continui cu studiatul echilibrului in spatiu si miscare, poate poate... :P

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

mda...

la inceputul povestirii mi-a placut descrierea, ceva nebunesc care a reusit la final...

acum se pare ca sari calul...faci greseala tipica

te crezi rossi prea devreme

sunt de acord ca exista persoane care invata si simt mai repede si mai bine ca altii cum e cu condusul, problema e ca tre sa treci prin diferite etape

ce povestesti tu cu slide-urile pe ud,praf etc crede-ma ca trebuie sa le cataloghezi ca fiind "noroc pur".

 

ai un motor foarte bun, personal mi-as lua asa ceva, dar tine cont ca nu e o jucarie...te omoara fara sa clipeasca

cand mai ai momente de eroism sau cand ajungi seara acasa dupa vreo "isprava" incearca sa faci inventarul la ce ai gresit si mai cauta pe youtube accidente cu moto ca sa revii pe pamant.

 

Faptul ca ti-a fugit fundul de mai multe ori cam in aceleasi situatii inseamna pt mine ceva...nu inveti din greseli...iar traficul din bucuresti e plin de greseli, 80% incearca sa ghicesti ce vrea idiotul de langa tine ce vrea sa faca!

 

Cum zicea si Gixu...cu penthouse-ul...apropo de suspensii...vezi ca se dau bani grei pe cursuri de setat suspensii, ce ai facut tu e doar o joaca. Ohlins intr-adevar e cam top-ul la suspensii, dar daca nu stii sa-l setezi cum trebuie e fix pix.

 

 

Etc etc

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Suspensiile cand am luat motoru au fost setate gresit, No offence pentru riderul precedent dar chiar erau gresite pentru strada.

 

Am zis sa ma duc la un service moto unde gasesc niste baieti capabili sa imi faca un setup de baza sa rezolv problema. Din pacate nu prea exista profesionisti in suspensii usor de gasit. Am vazut reclame pentru un service din Otopeni foarte concentrat pe suspensii si o sa ma duc la ei pentru o revizie full si poate un tune up.

 

Am mers cateva zile cu setupu vechi si mi-am dat seama ca este ceva neinregula. Cand luam gropi era ok dar cand treceam peste o umflatura in asfalt roata din spate nu se punea inapoi pe asfalt destul de repede si practic statea in aer pentru scurt timp reboundul era mult prea strans si revenea incet. Am rectificat tot prin a ma duce la setarile de baza recomandate de producator. Totul este super ok acum tot ce am facut diferit de stock a fost doar sa strang putin compresia pe fata ca ajungea prea jos furca la franare. Acum spatele ramane pe asfalt sub acceleratie puternica.

 

Suspensiile astea sunt atat de reglabile incat este foarte greu sa incepi de undeva. Singura chestie care ma frapeaza este distanta de la sol pentru fata si spate reglajul fizic nu din arc. Daca las botu jos din arc ( preload ) incepe sa cada in viraje foarte dornica. Daca il ridic trebuie sa depun mult efort la ghidon sa o bag in curbe. Dar asta este doar din arc.

 

Problema este ca niciodata nu o sa fie gresit dar intotdeauna se poate mai bine. Se face un echilibru intre setari, o setare vindeca alta setare chiar daca individual aman2 sunt gresite. Daca furca e prea jos si eu bag preload sa ridic fata practic o sa fie ok, daca eu am arcu prea strans si compresia prea slabita nu o sa ma apropii de limita cursei si asa mai departe. Astfel nu o sa reusesti sa gasesti cea mai buna setare ci o sa fie o arta in continua dezvoltare cu timpul.

 

Eu mai am suspensiile fata puse in cea mai inalta pozitie practic nu am nici un inel care iese deasupra ghidonului. O sa le duc si pe astea la stock ( 4 inele iesite peste ghidon ) si o sa vad cum se simte si dupaia probabil o sa o urc si o sa o cobor din spate sa o fac stabila sau agila.

 

Cat despre restul reglajelor astea sunt variabile in functie de suprafata Rebound, Compression, Preload. Daca sti exact ce face fiecare in relatie si poti sa fi propriul tuner de suspensii.

Acele cursuri sunt facute sa fie interactive si distractive pentru intelesul tuturor dar nu iti garanteaza cunostintele dobandite la sfarsit.

Trebuie sa sti ce face fiecare si cum afecteaza motoru in mers. Nu poate nimeni sa iti zica sa mai mai strangi din rebound ca la intrarea in curba se ridica de bot prea rapid trebuie sa iei tu la bani marunti setarile sa o faci sa tina soseaua de Romania cat mai bine. Multi nici nu incearca si raman cu setarile de baza sau modificate de vreun service pe unde au mai fost.

 

Problema e ca te inveti asa. Majoritatea isi adapteaza stilul mai usor decat motocicleta si nu exista Lap time sa te anunte daca o duci bine sau rau.

 

Nu sunt nici Rossi nici Einstein dar cu timpul mai vedem. :P

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Tu vezi mai intai daca mai ai ulei in amortizoare si respectiv daca internele mai sunt bune....totusi e un motor de 10 ani si cred ca pot sa pariez ca nu a avut nimeni prea multa grija legat de aceste aspecte...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Suspensiile cand am luat motoru au fost setate gresit, No offence pentru riderul precedent dar chiar erau gresite pentru strada.

 

Am zis sa ma duc la un service moto unde gasesc niste baieti capabili sa imi faca un setup de baza sa rezolv problema. Din pacate nu prea exista profesionisti in suspensii usor de gasit. Am vazut reclame pentru un service din Otopeni foarte concentrat pe suspensii si o sa ma duc la ei pentru o revizie full si poate un tune up.

 

Am mers cateva zile cu setupu vechi si mi-am dat seama ca este ceva neinregula. Cand luam gropi era ok dar cand treceam peste o umflatura in asfalt roata din spate nu se punea inapoi pe asfalt destul de repede si practic statea in aer pentru scurt timp reboundul era mult prea strans si revenea incet. Am rectificat tot prin a ma duce la setarile de baza recomandate de producator. Totul este super ok acum tot ce am facut diferit de stock a fost doar sa strang putin compresia pe fata ca ajungea prea jos furca la franare. Acum spatele ramane pe asfalt sub acceleratie puternica.

 

Suspensiile astea sunt atat de reglabile incat este foarte greu sa incepi de undeva. Singura chestie care ma frapeaza este distanta de la sol pentru fata si spate reglajul fizic nu din arc. Daca las botu jos din arc ( preload ) incepe sa cada in viraje foarte dornica. Daca il ridic trebuie sa depun mult efort la ghidon sa o bag in curbe. Dar asta este doar din arc.

 

Problema este ca niciodata nu o sa fie gresit dar intotdeauna se poate mai bine. Se face un echilibru intre setari, o setare vindeca alta setare chiar daca individual aman2 sunt gresite. Daca furca e prea jos si eu bag preload sa ridic fata practic o sa fie ok, daca eu am arcu prea strans si compresia prea slabita nu o sa ma apropii de limita cursei si asa mai departe. Astfel nu o sa reusesti sa gasesti cea mai buna setare ci o sa fie o arta in continua dezvoltare cu timpul.

 

Eu mai am suspensiile fata puse in cea mai inalta pozitie practic nu am nici un inel care iese deasupra ghidonului. O sa le duc si pe astea la stock ( 4 inele iesite peste ghidon ) si o sa vad cum se simte si dupaia probabil o sa o urc si o sa o cobor din spate sa o fac stabila sau agila.

 

Cat despre restul reglajelor astea sunt variabile in functie de suprafata Rebound, Compression, Preload. Daca sti exact ce face fiecare in relatie si poti sa fi propriul tuner de suspensii.

Acele cursuri sunt facute sa fie interactive si distractive pentru intelesul tuturor dar nu iti garanteaza cunostintele dobandite la sfarsit.

Trebuie sa sti ce face fiecare si cum afecteaza motoru in mers. Nu poate nimeni sa iti zica sa mai mai strangi din rebound ca la intrarea in curba se ridica de bot prea rapid trebuie sa iei tu la bani marunti setarile sa o faci sa tina soseaua de Romania cat mai bine. Multi nici nu incearca si raman cu setarile de baza sau modificate de vreun service pe unde au mai fost.

 

Problema e ca te inveti asa. Majoritatea isi adapteaza stilul mai usor decat motocicleta si nu exista Lap time sa te anunte daca o duci bine sau rau.

 

Nu sunt nici Rossi nici Einstein dar cu timpul mai vedem. :blbl:

 

 

fata se regleaza pe inaltime la aproape orice motocicleta indiferent daca are sau nu gradatii. :P ia doua cantare si urca motorul cu tine pe el. eu unul am fata la maxim jos (dar am doar 82 de kile complet echipat) si spatele destul de ridicat, nu mai tin minte cat exact. oricum, tot mille am si am ajuns la concluzia ca 51% greutate fata si 49% spate e perfect. restul setarilor mi-au luat cam doua saptamani sa le fac dar am 4 seturi de setari intr-un carnetel sub sa. pentru circuit, pentru strada, pentru strazi proaste si pentru mers cu pasager (pasagerul e acelasi). cu pasager mai mult de 47% fata in schimb n-am reusit sa pun. oricum nu mergi cu pasager la fel de sportiv precum solo. de stabilitate nu-ti fa griji, amortizorul de ghidon isi face treaba cu brio! :P

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Fostul propietar mi-a spus ca au fost intretinute suspensiile simeringuri + ulei recent. Tocmai am venit de la Slanic Moldova pe varianta cu intorsura buzaului si am alergat motoru fara nici o problema. Setarile de fabrica putin modificate se pare ca functioneaza foarte bine asdar suspensiile sunt in stare buna.

 

fesu' : Daca ai RSV mille R poti sa imi dai si mie setarile tale ? Sa le testez un pic. Inclusiv cate inele sau mm arata suspensiile deasupra ghidonului si daca ai chef sa te bagi sub ea sa masori si cat de ridicata de poponeata este din reglaju de sub amortizor poti sa numeri cat filet are de jos in sus sau de sus in jos cum iti e mai usor. Merci

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...