Bender Postat Aprilie 26, 2011 Share Postat Aprilie 26, 2011 Bishon Fierbinte pe Roti, ce consum are in oras aceasta mtocicleta de oras? cat e de confortabila in oras? zici tu ca te strecori mai bine decat un Supermoto, Enduro, Naked ? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
daniyamaha Postat Aprilie 26, 2011 Share Postat Aprilie 26, 2011 Aprilia V2 60grade FTW in continuare. Cel mai bun motor pentru oras Cum naiba cel mai bun motor de oras?,ai un sambure de adevar in fanteziile tale despre mersul pe 2 roti ,sper sa nu o sfarsesti in duba anbulantei.bafta Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
hotbitchonwheels Postat Aprilie 26, 2011 Share Postat Aprilie 26, 2011 (editat) Mda, sorry pt greseala s-a miscat ciudat rau si am postat de 2 ori acelasi lucru. My bad Editat Aprilie 26, 2011 de hotbitchonwheels Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
hotbitchonwheels Postat Aprilie 26, 2011 Share Postat Aprilie 26, 2011 (editat) Nu ai citit contextul. Sau m-am exprimat gresit. Ma refeream la categoria 1000cc+ SS aka open class. Daca ar fi sa argumentez de ce RSV este cel mai bun motor pentru oras ar fi urmatoarele motive: Motoru Motoru Motoru. Dupaia vin suspensiile in cazul meu RSV R Ohlins care sunt foarte comfortabile si reglabile pe inaltime fata spate si nu ma refer la preload aici ci reglaj adevarat de inaltime fara sa umblii la arcuri. Faptul ca motorul este pozitionat in linie cu rotile si nu atarna in laterale ca unul in 4 cylindrii il face foarte manevrabil si cu un profil subtire. Ambreajul hidraulic este foarte bun daca este intretinut cum trebuie. Pentru oras din orice categorie dupa parerea mea supermoto si scuterele cu putere si frane bune de sub 90 kg ruleaza tot ce misca. Editat Aprilie 26, 2011 de hotbitchonwheels Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Gixu. Postat Aprilie 27, 2011 Share Postat Aprilie 27, 2011 Nu ai citit contextul. Sau m-am exprimat gresit. Ma refeream la categoria 1000cc+ SS aka open class. Daca ar fi sa argumentez de ce RSV este cel mai bun motor pentru oras ar fi urmatoarele motive: Motoru Motoru Motoru. Dupaia vin suspensiile in cazul meu RSV R Ohlins care sunt foarte comfortabile si reglabile pe inaltime fata spate si nu ma refer la preload aici ci reglaj adevarat de inaltime fara sa umblii la arcuri. Faptul ca motorul este pozitionat in linie cu rotile si nu atarna in laterale ca unul in 4 cylindrii il face foarte manevrabil si cu un profil subtire. Ambreajul hidraulic este foarte bun daca este intretinut cum trebuie. Pentru oras din orice categorie dupa parerea mea supermoto si scuterele cu putere si frane bune de sub 90 kg ruleaza tot ce misca. =))))) Daca inca ai aceiasi parere si peste cateva luni cand ma intorc in tara, promit ca-mi fac timp sa-ti arat ce poate un vfr din 93, fara ohlins si stele aliniate...Intre timp poti sa continui cu studiatul echilibrului in spatiu si miscare, poate poate... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
brembo Postat Aprilie 27, 2011 Share Postat Aprilie 27, 2011 mda... la inceputul povestirii mi-a placut descrierea, ceva nebunesc care a reusit la final... acum se pare ca sari calul...faci greseala tipica te crezi rossi prea devreme sunt de acord ca exista persoane care invata si simt mai repede si mai bine ca altii cum e cu condusul, problema e ca tre sa treci prin diferite etape ce povestesti tu cu slide-urile pe ud,praf etc crede-ma ca trebuie sa le cataloghezi ca fiind "noroc pur". ai un motor foarte bun, personal mi-as lua asa ceva, dar tine cont ca nu e o jucarie...te omoara fara sa clipeasca cand mai ai momente de eroism sau cand ajungi seara acasa dupa vreo "isprava" incearca sa faci inventarul la ce ai gresit si mai cauta pe youtube accidente cu moto ca sa revii pe pamant. Faptul ca ti-a fugit fundul de mai multe ori cam in aceleasi situatii inseamna pt mine ceva...nu inveti din greseli...iar traficul din bucuresti e plin de greseli, 80% incearca sa ghicesti ce vrea idiotul de langa tine ce vrea sa faca! Cum zicea si Gixu...cu penthouse-ul...apropo de suspensii...vezi ca se dau bani grei pe cursuri de setat suspensii, ce ai facut tu e doar o joaca. Ohlins intr-adevar e cam top-ul la suspensii, dar daca nu stii sa-l setezi cum trebuie e fix pix. Etc etc Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
hotbitchonwheels Postat Aprilie 27, 2011 Share Postat Aprilie 27, 2011 Suspensiile cand am luat motoru au fost setate gresit, No offence pentru riderul precedent dar chiar erau gresite pentru strada. Am zis sa ma duc la un service moto unde gasesc niste baieti capabili sa imi faca un setup de baza sa rezolv problema. Din pacate nu prea exista profesionisti in suspensii usor de gasit. Am vazut reclame pentru un service din Otopeni foarte concentrat pe suspensii si o sa ma duc la ei pentru o revizie full si poate un tune up. Am mers cateva zile cu setupu vechi si mi-am dat seama ca este ceva neinregula. Cand luam gropi era ok dar cand treceam peste o umflatura in asfalt roata din spate nu se punea inapoi pe asfalt destul de repede si practic statea in aer pentru scurt timp reboundul era mult prea strans si revenea incet. Am rectificat tot prin a ma duce la setarile de baza recomandate de producator. Totul este super ok acum tot ce am facut diferit de stock a fost doar sa strang putin compresia pe fata ca ajungea prea jos furca la franare. Acum spatele ramane pe asfalt sub acceleratie puternica. Suspensiile astea sunt atat de reglabile incat este foarte greu sa incepi de undeva. Singura chestie care ma frapeaza este distanta de la sol pentru fata si spate reglajul fizic nu din arc. Daca las botu jos din arc ( preload ) incepe sa cada in viraje foarte dornica. Daca il ridic trebuie sa depun mult efort la ghidon sa o bag in curbe. Dar asta este doar din arc. Problema este ca niciodata nu o sa fie gresit dar intotdeauna se poate mai bine. Se face un echilibru intre setari, o setare vindeca alta setare chiar daca individual aman2 sunt gresite. Daca furca e prea jos si eu bag preload sa ridic fata practic o sa fie ok, daca eu am arcu prea strans si compresia prea slabita nu o sa ma apropii de limita cursei si asa mai departe. Astfel nu o sa reusesti sa gasesti cea mai buna setare ci o sa fie o arta in continua dezvoltare cu timpul. Eu mai am suspensiile fata puse in cea mai inalta pozitie practic nu am nici un inel care iese deasupra ghidonului. O sa le duc si pe astea la stock ( 4 inele iesite peste ghidon ) si o sa vad cum se simte si dupaia probabil o sa o urc si o sa o cobor din spate sa o fac stabila sau agila. Cat despre restul reglajelor astea sunt variabile in functie de suprafata Rebound, Compression, Preload. Daca sti exact ce face fiecare in relatie si poti sa fi propriul tuner de suspensii. Acele cursuri sunt facute sa fie interactive si distractive pentru intelesul tuturor dar nu iti garanteaza cunostintele dobandite la sfarsit. Trebuie sa sti ce face fiecare si cum afecteaza motoru in mers. Nu poate nimeni sa iti zica sa mai mai strangi din rebound ca la intrarea in curba se ridica de bot prea rapid trebuie sa iei tu la bani marunti setarile sa o faci sa tina soseaua de Romania cat mai bine. Multi nici nu incearca si raman cu setarile de baza sau modificate de vreun service pe unde au mai fost. Problema e ca te inveti asa. Majoritatea isi adapteaza stilul mai usor decat motocicleta si nu exista Lap time sa te anunte daca o duci bine sau rau. Nu sunt nici Rossi nici Einstein dar cu timpul mai vedem. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
brembo Postat Aprilie 28, 2011 Share Postat Aprilie 28, 2011 Tu vezi mai intai daca mai ai ulei in amortizoare si respectiv daca internele mai sunt bune....totusi e un motor de 10 ani si cred ca pot sa pariez ca nu a avut nimeni prea multa grija legat de aceste aspecte... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
fesu' Postat Aprilie 29, 2011 Share Postat Aprilie 29, 2011 Suspensiile cand am luat motoru au fost setate gresit, No offence pentru riderul precedent dar chiar erau gresite pentru strada. Am zis sa ma duc la un service moto unde gasesc niste baieti capabili sa imi faca un setup de baza sa rezolv problema. Din pacate nu prea exista profesionisti in suspensii usor de gasit. Am vazut reclame pentru un service din Otopeni foarte concentrat pe suspensii si o sa ma duc la ei pentru o revizie full si poate un tune up. Am mers cateva zile cu setupu vechi si mi-am dat seama ca este ceva neinregula. Cand luam gropi era ok dar cand treceam peste o umflatura in asfalt roata din spate nu se punea inapoi pe asfalt destul de repede si practic statea in aer pentru scurt timp reboundul era mult prea strans si revenea incet. Am rectificat tot prin a ma duce la setarile de baza recomandate de producator. Totul este super ok acum tot ce am facut diferit de stock a fost doar sa strang putin compresia pe fata ca ajungea prea jos furca la franare. Acum spatele ramane pe asfalt sub acceleratie puternica. Suspensiile astea sunt atat de reglabile incat este foarte greu sa incepi de undeva. Singura chestie care ma frapeaza este distanta de la sol pentru fata si spate reglajul fizic nu din arc. Daca las botu jos din arc ( preload ) incepe sa cada in viraje foarte dornica. Daca il ridic trebuie sa depun mult efort la ghidon sa o bag in curbe. Dar asta este doar din arc. Problema este ca niciodata nu o sa fie gresit dar intotdeauna se poate mai bine. Se face un echilibru intre setari, o setare vindeca alta setare chiar daca individual aman2 sunt gresite. Daca furca e prea jos si eu bag preload sa ridic fata practic o sa fie ok, daca eu am arcu prea strans si compresia prea slabita nu o sa ma apropii de limita cursei si asa mai departe. Astfel nu o sa reusesti sa gasesti cea mai buna setare ci o sa fie o arta in continua dezvoltare cu timpul. Eu mai am suspensiile fata puse in cea mai inalta pozitie practic nu am nici un inel care iese deasupra ghidonului. O sa le duc si pe astea la stock ( 4 inele iesite peste ghidon ) si o sa vad cum se simte si dupaia probabil o sa o urc si o sa o cobor din spate sa o fac stabila sau agila. Cat despre restul reglajelor astea sunt variabile in functie de suprafata Rebound, Compression, Preload. Daca sti exact ce face fiecare in relatie si poti sa fi propriul tuner de suspensii. Acele cursuri sunt facute sa fie interactive si distractive pentru intelesul tuturor dar nu iti garanteaza cunostintele dobandite la sfarsit. Trebuie sa sti ce face fiecare si cum afecteaza motoru in mers. Nu poate nimeni sa iti zica sa mai mai strangi din rebound ca la intrarea in curba se ridica de bot prea rapid trebuie sa iei tu la bani marunti setarile sa o faci sa tina soseaua de Romania cat mai bine. Multi nici nu incearca si raman cu setarile de baza sau modificate de vreun service pe unde au mai fost. Problema e ca te inveti asa. Majoritatea isi adapteaza stilul mai usor decat motocicleta si nu exista Lap time sa te anunte daca o duci bine sau rau. Nu sunt nici Rossi nici Einstein dar cu timpul mai vedem. fata se regleaza pe inaltime la aproape orice motocicleta indiferent daca are sau nu gradatii. ia doua cantare si urca motorul cu tine pe el. eu unul am fata la maxim jos (dar am doar 82 de kile complet echipat) si spatele destul de ridicat, nu mai tin minte cat exact. oricum, tot mille am si am ajuns la concluzia ca 51% greutate fata si 49% spate e perfect. restul setarilor mi-au luat cam doua saptamani sa le fac dar am 4 seturi de setari intr-un carnetel sub sa. pentru circuit, pentru strada, pentru strazi proaste si pentru mers cu pasager (pasagerul e acelasi). cu pasager mai mult de 47% fata in schimb n-am reusit sa pun. oricum nu mergi cu pasager la fel de sportiv precum solo. de stabilitate nu-ti fa griji, amortizorul de ghidon isi face treaba cu brio! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
hotbitchonwheels Postat Mai 1, 2011 Share Postat Mai 1, 2011 Fostul propietar mi-a spus ca au fost intretinute suspensiile simeringuri + ulei recent. Tocmai am venit de la Slanic Moldova pe varianta cu intorsura buzaului si am alergat motoru fara nici o problema. Setarile de fabrica putin modificate se pare ca functioneaza foarte bine asdar suspensiile sunt in stare buna. fesu' : Daca ai RSV mille R poti sa imi dai si mie setarile tale ? Sa le testez un pic. Inclusiv cate inele sau mm arata suspensiile deasupra ghidonului si daca ai chef sa te bagi sub ea sa masori si cat de ridicata de poponeata este din reglaju de sub amortizor poti sa numeri cat filet are de jos in sus sau de sus in jos cum iti e mai usor. Merci Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
fesu' Postat Mai 5, 2011 Share Postat Mai 5, 2011 nu-i r, e mille simplu Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.