Sari la conținut

Detinatori De V2


POWER MOTORS
 Share

Postări Recomandate

  • Răspunsuri 235
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

poate explici si in ce consta aceasta diferenta majora de pozitie intre TLS si CBR...

 

Salutare.Hai ca desi l-ai intrebat pe el, iti raspund si eu.Am mers pe cam toata gama de Cbr 900 si 600 RR si nu exista termen de comparatie cu TL.E cam mare diferenta, cu un plus de confort pt TL evident, asta se vede si dupa constructia motocicletei.Nu spun asta pt ca am un TL ci pentru ca efectiv asta e adevarul.Ciao!

 

PS:Sa nu uitam ca TL e bagata de majoritatea motoristilor la sport-touring.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

......E cam mare diferenta, cu un plus de confort pt TL evident, asta se vede si dupa constructia motocicletei.....

 

 

:lol:

 

Am inteles ca pentru pasager/a este foarte nasoala pozitia. Inca nu am incercat sa iau pe nimeni in spate si momentan nu am sa fac asta deoarece vreau intai sa cunosc motorul... dabea de 2 zile il detin.

 

:)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

:lol:

 

Am inteles ca pentru pasager/a este foarte nasoala pozitia. Inca nu am incercat sa iau pe nimeni in spate si momentan nu am sa fac asta deoarece vreau intai sa cunosc motorul... dabea de 2 zile il detin.

 

:)

Motoarele de genul asta nu sant facute pt 2 pers decat ocazional,de ce crezi ca vin cu codita monopost din fabrica,sant facute pt SPEED

Pt confort va recomand cruiserele :lol:

Editat de A-L-E-X
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Motoarele de genul asta nu sant facute pt 2 pers decat ocazional,de ce crezi ca vin cu codita monopost din fabrica,sant facute pt SPEED

Pt confort va recomand cruiserele :)

 

Hai man nu fi rau ca si pe TL se sta bine. Nu ca pe a ta in fotoliu :lol: , dar oricum..fata de astea noi super sport e de o mie de ori mai bine.Ciao!

 

PS: Cu asigurarea nimic pana acum, tot incerc sa dau de bou ala de inspector si nu reusesc.Te anunt cand am ceva vesti.Merci.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Tre sa fac si eu asigurarea la ea :) si un ITP ca expira :lol:

 

PS. Gasesc la voi un filtru de ulei ?

 

Ya.Avem pe stoc la 31 ron Man sau Champion.Te asteptam si te putem ajuta si cu o pila la ITP din Militari (ala de langa Coca-Cola), dureaza f putin si nu se uita nimeni la ea.Ciao!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ya.Avem pe stoc la 31 ron Man sau Champion.Te asteptam si te putem ajuta si cu o pila la ITP din Militari (ala de langa Coca-Cola), dureaza f putin si nu se uita nimeni la ea.Ciao!

 

Cred ca va fac o vizita in weekend :) si stam de vorba. :lol:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Hai man nu fi rau ca si pe TL se sta bine. Nu ca pe a ta in fotoliu :lol: , dar oricum..fata de astea noi super sport e de o mie de ori mai bine.Ciao!

 

PS: Cu asigurarea nimic pana acum, tot incerc sa dau de bou ala de inspector si nu reusesc.Te anunt cand am ceva vesti.Merci.

Asa e !!! :) :lol:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Cred ca va fac o vizita in weekend :crack: si stam de vorba. :D

 

Salut.Te asteptam.Vino daca poti si cu motorul (asta daca nu ninge).Ciao! :)

 

--- Mesaj completat în 06 Dec 2007 14:20 -------------

Asa e !!! :crack: :lol:

 

Da,da ai castigat si tu odata... :D

 

--- Mesaj completat în 06 Dec 2007 14:22 -------------

Deci incep sa descopar ca este total o alta mancare de peste fata de 4L. Pana in 5000 ture zici ca este scuter .. asa iti da impresia .. la 6000 incepe nebuna .. criminala motociclete :D

 

Man, e doar inceputul..Crede-ne ca e super senzatie pe V2.Pacat ca nu ne mai ajuta si vremea pt plimbari.Abia la anul o sa vezi ce poti sa faci cu el.Ciao!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

.....

 

Man, e doar inceputul..Crede-ne ca e super senzatie pe V2.Pacat ca nu ne mai ajuta si vremea pt plimbari.Abia la anul o sa vezi ce poti sa faci cu el.Ciao!

 

O sa am si eu nevoie de la voi de 2 oglinizi din alea SH de pe site si un filtru de ulei. Si de ajutor pentru ITP dar pt ITP trebui sa fac rost de cartea motorului din cate am inteles.

Cat ma duc oglinzile alea ? Poate sa fie si zgariate .. imi trebuiesc doar pt ITP (prinderile le am imi trebuie doar oglinda cu brat sa trec itp`ul). :crack: , eventual si 1 pereche de smnale pentru fata.

 

:crack:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

EU am honda vtr f1000 firestorm, v2 la 90 grade. a fost dragoste la prima vedere. eu aveam in gand, un r6, gsrx, insa am dat o tura pe un vtr, am fost uluit de ce senzatii ai parte...la orice viteza esti, bagi mana in gaz...simti ca te da pe spate. Demarajul e uluitor, fiabilitate fff buna, sta bine pe curbe, pozitia comoda la drum lung. viteza maxim 285.....are 290 in bord. Nici nu e nevoie de mai mult. Zgomotul de la v2 mi se pare mai personalizat, toata lumea are 4 linie... intradevar cu 4 linie alta e placerea in curbe cand accelerezi la maxim...nu fuge de sub tine..cu v2..lucrurile stau bland q acceleratia...ca risti sa iesi dupa sosea..:crack:)

N-as renunta la vtr pentru nimic. singurul lucru care nu ma multumeste intocmai..este consumul..maricel...insa placerea se plateste....:crack:)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

N-as renunta la vtr pentru nimic. singurul lucru care nu ma multumeste intocmai..este consumul..maricel...insa placerea se plateste....:crack:)

La V-uri nu cred ca consumul il depaseste pe 4-L,decat daca o tii in ture mari sau schimbi spre zona rosie.

Eu la TLR faceam consumul la fiecare plin si am constatat cum nu schimbam cum trebuie chiar si la drum ciupea 0,5-1 litru/%.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

salutare

deja de doi ani sunt posesorul unui TL 1000 S si sunt mai mult decat incantat. comparativ am mai mers cu vtr 1000 f si vtr sp1. Poate este vorba de obisnuinta, dar nu as da TL-ul pe una dintre acestea.

daca pui la TL cauciucuri pilot power si suspensie bitubo pe spate este nebunie la cum sta pe sosea si in curbe.

Inainte am avut motor 4 in linie si nu exista termen de comparatie ptr mine.Dar e de gustibus :crack:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Treaba cu consumul.. asta e dupa cum mergi:))

 

in ceea ce priveste diferentele intre Suzuki TLR si Honda VTR 1000 F..

1. TLR injectie - VTR 1000f carburatie ...consumul pe masura adica vtr papa mai mult

2. putere mai mare, top speed mai mare a TLR-ului

3. Marimea si greutatea:

- VTR e mult mai compact decat tlr fiind gandit mai spre circuit, pe cand tlr a fost gandit spre drumuri lungi

- TLR e o vaca de peste 200 / VTR e sub 200

4. Comoditatea

-TLR e mai comod atat pentru pilot cat si pt pasager

- VTR - oboseste groaznic pasagerii :crack:

5. La capitolul manevrabilitate : VTR-ul ESTE NET SUPERIOR TLR

 

Concluzie...nu e vtr-ul la fel de puternic precum tlr-ul si pierde in fatza acestuia pe drum lung dar pe serpentine si curbe, VTR-ul BATE TLR-ul la POPONEATZA !!!

 

Nu vreau sa discut despre HONDA VTR SP 1 sau SP 2 versus TLR fiindca nu am mers pe SP-uri dar cred ca dpdv putere l-au ajuns datorita injectiei, iar dpdv la manevrabilitatii...clar a fost mult imbunatatita fatza de firestorm 1000 f

 

 

P.S. Acu am vazut cine este ovi 84.... :crack: Dezule' deabia astept sa te alerg pe Cheia ..ca acu de...ai cu ce.... sa vezi ce inseamna tlr vs. vtr .

Daca-mi luam sp-ul puteam incerca sa-ti arat si pe autostrada ..dar acolo momentan cu noua ta achizitie o sa conduci detasat... asta daca nu-mi iau eu vaca ailalta de la suzuki care seamana bine cu ceea ce ai tu acu (sau viceversa).. al meu de pe la 2000 rpm scoate coltu fiind si delimitat....tocmai asta-i diferentza intra carb si injectie tunata...la injectie da mai mult in mai ture mari

 

Brava man

Editat de wolf4mwolf
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

O sa am si eu nevoie de la voi de 2 oglinizi din alea SH de pe site si un filtru de ulei. Si de ajutor pentru ITP dar pt ITP trebui sa fac rost de cartea motorului din cate am inteles.

Cat ma duc oglinzile alea ? Poate sa fie si zgariate .. imi trebuiesc doar pt ITP (prinderile le am imi trebuie doar oglinda cu brat sa trec itp`ul). :crack: , eventual si 1 pereche de smnale pentru fata.

 

:crack:

 

Salut man.O pereche de oglinzi shand la noi este 80 ron,iar o perche de oglinzi noi pt tine face 160 ron.Daca le vrei doar imprumut pt ITP, no problem le poti avea de la noi pt o zi-doua pe alea shand.Cat despre semnale fata,avem mai multe pe stoc sa iti alegi tu ce iti place mai mult.Numai bine.Ciao!

 

--- Mesaj completat în 07 Dec 2007 13:29 -------------

EU am honda vtr f1000 firestorm, v2 la 90 grade. a fost dragoste la prima vedere. eu aveam in gand, un r6, gsrx, insa am dat o tura pe un vtr, am fost uluit de ce senzatii ai parte...la orice viteza esti, bagi mana in gaz...simti ca te da pe spate. Demarajul e uluitor, fiabilitate fff buna, sta bine pe curbe, pozitia comoda la drum lung. viteza maxim 285.....are 290 in bord. Nici nu e nevoie de mai mult. Zgomotul de la v2 mi se pare mai personalizat, toata lumea are 4 linie... intradevar cu 4 linie alta e placerea in curbe cand accelerezi la maxim...nu fuge de sub tine..cu v2..lucrurile stau bland q acceleratia...ca risti sa iesi dupa sosea..:))

N-as renunta la vtr pentru nimic. singurul lucru care nu ma multumeste intocmai..este consumul..maricel...insa placerea se plateste....:D)

 

Corect! :D Nimic nu se compara cu un V2 !!

 

--- Mesaj completat în 07 Dec 2007 13:30 -------------

e foarte posibil .

astea se deprind insa in timp .

 

afara din oras am scos cam 6% dar la mers potolit ,abia ne cunosteam .

 

Salut.Mie tot 6% imi ia TLR in afara orasului la un mers cu 140-150 km/h.

 

--- Mesaj completat în 07 Dec 2007 13:36 -------------

salutare

deja de doi ani sunt posesorul unui TL 1000 S si sunt mai mult decat incantat. comparativ am mai mers cu vtr 1000 f si vtr sp1. Poate este vorba de obisnuinta, dar nu as da TL-ul pe una dintre acestea.

daca pui la TL cauciucuri pilot power si suspensie bitubo pe spate este nebunie la cum sta pe sosea si in curbe.

Inainte am avut motor 4 in linie si nu exista termen de comparatie ptr mine.Dar e de gustibus :-L

 

Salut, eu la fel: dupa 5 ani de 4 linie am trecut cu bunavointa Dl. ALEX pe fostul lui TL1000R si in prezent nu il schimb pt nimic.Abia din primavara de cand il am, mi-am dat seama ce am ratat atatia ani.Ciao!

 

--- Mesaj completat în 07 Dec 2007 13:42 -------------

Treaba cu consumul.. asta e dupa cum mergi:))

 

in ceea ce priveste diferentele intre Suzuki TLR si Honda VTR 1000 F..

1. TLR injectie - VTR 1000f carburatie ...consumul pe masura adica vtr papa mai mult

2. putere mai mare, top speed mai mare a TLR-ului

3. Marimea si greutatea:

- VTR e mult mai compact decat tlr fiind gandit mai spre circuit, pe cand tlr a fost gandit spre drumuri lungi

- TLR e o vaca de peste 200 / VTR e sub 200

4. Comoditatea

-TLR e mai comod atat pentru pilot cat si pt pasager

- VTR - oboseste groaznic pasagerii :puke:

5. La capitolul manevrabilitate : VTR-ul ESTE NET SUPERIOR TLR

 

Concluzie...nu e vtr-ul la fel de puternic precum tlr-ul si pierde in fatza acestuia pe drum lung dar pe serpentine si curbe, VTR-ul BATE TLR-ul la POPONEATZA !!!

 

Nu vreau sa discut despre HONDA VTR SP 1 sau SP 2 versus TLR fiindca nu am mers pe SP-uri dar cred ca dpdv putere l-au ajuns datorita injectiei, iar dpdv la manevrabilitatii...clar a fost mult imbunatatita fatza de firestorm 1000 f

P.S. Acu am vazut cine este ovi 84.... :D Dezule' deabia astept sa te alerg pe Cheia ..ca acu de...ai cu ce.... sa vezi ce inseamna tlr vs. vtr .

Daca-mi luam sp-ul puteam incerca sa-ti arat si pe autostrada ..dar acolo momentan cu noua ta achizitie o sa conduci detasat... asta daca nu-mi iau eu vaca ailalta de la suzuki care seamana bine cu ceea ce ai tu acu (sau viceversa).. al meu de pe la 2000 rpm scoate coltu fiind si delimitat....tocmai asta-i diferentza intra carb si injectie tunata...la injectie da mai mult in mai ture mari

 

Brava man

 

 

Salut.Esti doar invidios.... :rtfm:

PS:Noi nu avem vaci :lol:

PS 2: TL1000R -are "doar" 197 kg, deci este vitel :hurt:

Ciao!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Pai....urmarind cele zise sa aduc si eu in discutie un alt motor in V2...Moto Guzzi bineinteles.

Ce "tunning" i-am facut...i-am dat jos tobele :crack:

si se simte o diferenta...evacuarea e mult mai rapida fuge de sub mine de nu se paote si nu sunt micutz...am 104 kile...

 

 

PS. O mica intrebare la cunoscatori. Eu am sonda Lambda fiind pe infectie si cu catalizator...sonda este infipta int-un cot mai lat care uneste cele doua tobe si care are in interior catalizatorul...acum daca scot catalizatorul si las sonda lambda are vreun efect negativ asupra motorului?

 

Stiti careva mai bine?

 

Multumesc

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

PS. O mica intrebare la cunoscatori. Eu am sonda Lambda fiind pe infectie si cu catalizator...sonda este infipta int-un cot mai lat care uneste cele doua tobe si care are in interior catalizatorul...acum daca scot catalizatorul si las sonda lambda are vreun efect negativ asupra motorului?

 

Sonda lambda (sau senzorul de oxigen) permite ajustarea in timp real a debitului injectoarelor pentru un amestec optim. Reprezinta un pas semnificativ inainte fata de motorele care merg pe harti de injectie prestabilite, si in nici un caz nu trebuie eliminata. Risti sa mearga mult mai prost sau deloc.

 

Catalizatorul face una sau mai multe din urmatoarele: reduce oxizii de azot in oxigen si azot, oxideaza monoxidul de carbon in dioxid de carbon si oxideaza hidrocarburile nearse in dioxid de carbon si apa.

Daca iti pasa de ce scoti pe teava, il pastrezi, daca nu - nu cred ca o sa mearga mai prost fara.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

......

P.S. Acu am vazut cine este ovi 84.... :D Dezule' deabia astept sa te alerg pe Cheia ..ca acu de...ai cu ce.... sa vezi ce inseamna tlr vs. vtr .

Daca-mi luam sp-ul puteam incerca sa-ti arat si pe autostrada ..dar acolo momentan cu noua ta achizitie o sa conduci detasat... asta daca nu-mi iau eu vaca ailalta de la suzuki care seamana bine cu ceea ce ai tu acu (sau viceversa).. al meu de pe la 2000 rpm scoate coltu fiind si delimitat....tocmai asta-i diferentza intra carb si injectie tunata...la injectie da mai mult in mai ture mari

 

Brava man

 

:lol:

 

Da, eu eram :D . Trebuie sa il invat inainte de a ma da cu tine .. am vazut ce iti poate pielea si nu ma risc sa ma bag aiurea ... cbr`ul era alta mancare de peste. Asta e mult mai altfel. ... nu pot zice ca este mai agresiv sau mai slab decat sc 28 dar e alta mancare de peste.

Oricum pacat ca nu ai avut timp in seara aia sa te uiti la el, pareai cam suparat, obosit etc. In sera asta daca ajungi la party ai sa il vezi.

 

--- Mesaj completat în 07 Dec 2007 16:33 -------------

Salut man.O pereche de oglinzi shand la noi este 80 ron,iar o perche de oglinzi noi pt tine face 160 ron.Daca le vrei doar imprumut pt ITP, no problem le poti avea de la noi pt o zi-doua pe alea shand.Cat despre semnale fata,avem mai multe pe stoc sa iti alegi tu ce iti place mai mult.Numai bine.Ciao!

 

 

 

Ar fii mult mai bine decat imprtumutate ca pana pe 24 stau cam prost cu partea financiara si tre sa ii fac si uleiul asa ca momentan nu prea am bani de oglinzi :crack:

 

Ne vedem Sambata si discutam :crack:

 

@Edy.. zicea si raducu (zx6r Rosu, din cate am inteles de la el va stiti bine) ca trece sa vb cu tine de 954. Poate se incalta si el cu moto nou :)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...