SeBIKE Postat Decembrie 4, 2007 Share Postat Decembrie 4, 2007 Super tare Dezule. Sa-l stapanesti sanatos. Spatele ce-ti face? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dezu. Postat Decembrie 4, 2007 Share Postat Decembrie 4, 2007 Super tare Dezule. Sa-l stapanesti sanatos. Spatele ce-ti face? Mult mai bine datorita pozitiei superbe pe TL Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Saphira Postat Decembrie 4, 2007 Share Postat Decembrie 4, 2007 poate explici si in ce consta aceasta diferenta majora de pozitie intre TLS si CBR... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
POWER MOTORS Postat Decembrie 5, 2007 Autor Share Postat Decembrie 5, 2007 poate explici si in ce consta aceasta diferenta majora de pozitie intre TLS si CBR... Salutare.Hai ca desi l-ai intrebat pe el, iti raspund si eu.Am mers pe cam toata gama de Cbr 900 si 600 RR si nu exista termen de comparatie cu TL.E cam mare diferenta, cu un plus de confort pt TL evident, asta se vede si dupa constructia motocicletei.Nu spun asta pt ca am un TL ci pentru ca efectiv asta e adevarul.Ciao! PS:Sa nu uitam ca TL e bagata de majoritatea motoristilor la sport-touring. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dezu. Postat Decembrie 5, 2007 Share Postat Decembrie 5, 2007 ......E cam mare diferenta, cu un plus de confort pt TL evident, asta se vede si dupa constructia motocicletei..... Am inteles ca pentru pasager/a este foarte nasoala pozitia. Inca nu am incercat sa iau pe nimeni in spate si momentan nu am sa fac asta deoarece vreau intai sa cunosc motorul... dabea de 2 zile il detin. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ALEX-Guzzista Postat Decembrie 5, 2007 Share Postat Decembrie 5, 2007 (editat) Am inteles ca pentru pasager/a este foarte nasoala pozitia. Inca nu am incercat sa iau pe nimeni in spate si momentan nu am sa fac asta deoarece vreau intai sa cunosc motorul... dabea de 2 zile il detin. Motoarele de genul asta nu sant facute pt 2 pers decat ocazional,de ce crezi ca vin cu codita monopost din fabrica,sant facute pt SPEED Pt confort va recomand cruiserele Editat Decembrie 5, 2007 de A-L-E-X Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
POWER MOTORS Postat Decembrie 5, 2007 Autor Share Postat Decembrie 5, 2007 Motoarele de genul asta nu sant facute pt 2 pers decat ocazional,de ce crezi ca vin cu codita monopost din fabrica,sant facute pt SPEED Pt confort va recomand cruiserele Hai man nu fi rau ca si pe TL se sta bine. Nu ca pe a ta in fotoliu , dar oricum..fata de astea noi super sport e de o mie de ori mai bine.Ciao! PS: Cu asigurarea nimic pana acum, tot incerc sa dau de bou ala de inspector si nu reusesc.Te anunt cand am ceva vesti.Merci. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dezu. Postat Decembrie 5, 2007 Share Postat Decembrie 5, 2007 Tre sa fac si eu asigurarea la ea si un ITP ca expira PS. Gasesc la voi un filtru de ulei ? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
POWER MOTORS Postat Decembrie 5, 2007 Autor Share Postat Decembrie 5, 2007 Tre sa fac si eu asigurarea la ea si un ITP ca expira PS. Gasesc la voi un filtru de ulei ? Ya.Avem pe stoc la 31 ron Man sau Champion.Te asteptam si te putem ajuta si cu o pila la ITP din Militari (ala de langa Coca-Cola), dureaza f putin si nu se uita nimeni la ea.Ciao! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dezu. Postat Decembrie 5, 2007 Share Postat Decembrie 5, 2007 Ya.Avem pe stoc la 31 ron Man sau Champion.Te asteptam si te putem ajuta si cu o pila la ITP din Militari (ala de langa Coca-Cola), dureaza f putin si nu se uita nimeni la ea.Ciao! Cred ca va fac o vizita in weekend si stam de vorba. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ALEX-Guzzista Postat Decembrie 6, 2007 Share Postat Decembrie 6, 2007 Hai man nu fi rau ca si pe TL se sta bine. Nu ca pe a ta in fotoliu , dar oricum..fata de astea noi super sport e de o mie de ori mai bine.Ciao! PS: Cu asigurarea nimic pana acum, tot incerc sa dau de bou ala de inspector si nu reusesc.Te anunt cand am ceva vesti.Merci. Asa e !!! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dezu. Postat Decembrie 6, 2007 Share Postat Decembrie 6, 2007 Deci incep sa descopar ca este total o alta mancare de peste fata de 4L. Pana in 5000 ture zici ca este scuter .. asa iti da impresia .. la 6000 incepe nebuna .. criminala motociclete Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
LOTRU Postat Decembrie 6, 2007 Share Postat Decembrie 6, 2007 cu trepidatiile in ture mari cum stai? dar frana de motor? compara-le cu 4L! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dezu. Postat Decembrie 6, 2007 Share Postat Decembrie 6, 2007 cu trepidatiile in ture mari cum stai? dar frana de motor? compara-le cu 4L! Vrana de morot e belea ... in ture mari nu am avut ocazia sa o testez .. maxim 7000 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
POWER MOTORS Postat Decembrie 6, 2007 Autor Share Postat Decembrie 6, 2007 Cred ca va fac o vizita in weekend si stam de vorba. Salut.Te asteptam.Vino daca poti si cu motorul (asta daca nu ninge).Ciao! --- Mesaj completat în 06 Dec 2007 14:20 ------------- Asa e !!! Da,da ai castigat si tu odata... --- Mesaj completat în 06 Dec 2007 14:22 ------------- Deci incep sa descopar ca este total o alta mancare de peste fata de 4L. Pana in 5000 ture zici ca este scuter .. asa iti da impresia .. la 6000 incepe nebuna .. criminala motociclete Man, e doar inceputul..Crede-ne ca e super senzatie pe V2.Pacat ca nu ne mai ajuta si vremea pt plimbari.Abia la anul o sa vezi ce poti sa faci cu el.Ciao! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dezu. Postat Decembrie 6, 2007 Share Postat Decembrie 6, 2007 ..... Man, e doar inceputul..Crede-ne ca e super senzatie pe V2.Pacat ca nu ne mai ajuta si vremea pt plimbari.Abia la anul o sa vezi ce poti sa faci cu el.Ciao! O sa am si eu nevoie de la voi de 2 oglinizi din alea SH de pe site si un filtru de ulei. Si de ajutor pentru ITP dar pt ITP trebui sa fac rost de cartea motorului din cate am inteles. Cat ma duc oglinzile alea ? Poate sa fie si zgariate .. imi trebuiesc doar pt ITP (prinderile le am imi trebuie doar oglinda cu brat sa trec itp`ul). , eventual si 1 pereche de smnale pentru fata. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
virilu Postat Decembrie 6, 2007 Share Postat Decembrie 6, 2007 EU am honda vtr f1000 firestorm, v2 la 90 grade. a fost dragoste la prima vedere. eu aveam in gand, un r6, gsrx, insa am dat o tura pe un vtr, am fost uluit de ce senzatii ai parte...la orice viteza esti, bagi mana in gaz...simti ca te da pe spate. Demarajul e uluitor, fiabilitate fff buna, sta bine pe curbe, pozitia comoda la drum lung. viteza maxim 285.....are 290 in bord. Nici nu e nevoie de mai mult. Zgomotul de la v2 mi se pare mai personalizat, toata lumea are 4 linie... intradevar cu 4 linie alta e placerea in curbe cand accelerezi la maxim...nu fuge de sub tine..cu v2..lucrurile stau bland q acceleratia...ca risti sa iesi dupa sosea..) N-as renunta la vtr pentru nimic. singurul lucru care nu ma multumeste intocmai..este consumul..maricel...insa placerea se plateste....) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ALEX-Guzzista Postat Decembrie 7, 2007 Share Postat Decembrie 7, 2007 N-as renunta la vtr pentru nimic. singurul lucru care nu ma multumeste intocmai..este consumul..maricel...insa placerea se plateste....) La V-uri nu cred ca consumul il depaseste pe 4-L,decat daca o tii in ture mari sau schimbi spre zona rosie. Eu la TLR faceam consumul la fiecare plin si am constatat cum nu schimbam cum trebuie chiar si la drum ciupea 0,5-1 litru/%. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
LOTRU Postat Decembrie 7, 2007 Share Postat Decembrie 7, 2007 e foarte posibil . astea se deprind insa in timp . afara din oras am scos cam 6% dar la mers potolit ,abia ne cunosteam . Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Maj Postat Decembrie 7, 2007 Share Postat Decembrie 7, 2007 salutare deja de doi ani sunt posesorul unui TL 1000 S si sunt mai mult decat incantat. comparativ am mai mers cu vtr 1000 f si vtr sp1. Poate este vorba de obisnuinta, dar nu as da TL-ul pe una dintre acestea. daca pui la TL cauciucuri pilot power si suspensie bitubo pe spate este nebunie la cum sta pe sosea si in curbe. Inainte am avut motor 4 in linie si nu exista termen de comparatie ptr mine.Dar e de gustibus Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
wolf4mwolf Postat Decembrie 7, 2007 Share Postat Decembrie 7, 2007 (editat) Treaba cu consumul.. asta e dupa cum mergi:)) in ceea ce priveste diferentele intre Suzuki TLR si Honda VTR 1000 F.. 1. TLR injectie - VTR 1000f carburatie ...consumul pe masura adica vtr papa mai mult 2. putere mai mare, top speed mai mare a TLR-ului 3. Marimea si greutatea: - VTR e mult mai compact decat tlr fiind gandit mai spre circuit, pe cand tlr a fost gandit spre drumuri lungi - TLR e o vaca de peste 200 / VTR e sub 200 4. Comoditatea -TLR e mai comod atat pentru pilot cat si pt pasager - VTR - oboseste groaznic pasagerii 5. La capitolul manevrabilitate : VTR-ul ESTE NET SUPERIOR TLR Concluzie...nu e vtr-ul la fel de puternic precum tlr-ul si pierde in fatza acestuia pe drum lung dar pe serpentine si curbe, VTR-ul BATE TLR-ul la POPONEATZA !!! Nu vreau sa discut despre HONDA VTR SP 1 sau SP 2 versus TLR fiindca nu am mers pe SP-uri dar cred ca dpdv putere l-au ajuns datorita injectiei, iar dpdv la manevrabilitatii...clar a fost mult imbunatatita fatza de firestorm 1000 f P.S. Acu am vazut cine este ovi 84.... Dezule' deabia astept sa te alerg pe Cheia ..ca acu de...ai cu ce.... sa vezi ce inseamna tlr vs. vtr . Daca-mi luam sp-ul puteam incerca sa-ti arat si pe autostrada ..dar acolo momentan cu noua ta achizitie o sa conduci detasat... asta daca nu-mi iau eu vaca ailalta de la suzuki care seamana bine cu ceea ce ai tu acu (sau viceversa).. al meu de pe la 2000 rpm scoate coltu fiind si delimitat....tocmai asta-i diferentza intra carb si injectie tunata...la injectie da mai mult in mai ture mari Brava man Editat Decembrie 7, 2007 de wolf4mwolf Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
POWER MOTORS Postat Decembrie 7, 2007 Autor Share Postat Decembrie 7, 2007 O sa am si eu nevoie de la voi de 2 oglinizi din alea SH de pe site si un filtru de ulei. Si de ajutor pentru ITP dar pt ITP trebui sa fac rost de cartea motorului din cate am inteles. Cat ma duc oglinzile alea ? Poate sa fie si zgariate .. imi trebuiesc doar pt ITP (prinderile le am imi trebuie doar oglinda cu brat sa trec itp`ul). , eventual si 1 pereche de smnale pentru fata. Salut man.O pereche de oglinzi shand la noi este 80 ron,iar o perche de oglinzi noi pt tine face 160 ron.Daca le vrei doar imprumut pt ITP, no problem le poti avea de la noi pt o zi-doua pe alea shand.Cat despre semnale fata,avem mai multe pe stoc sa iti alegi tu ce iti place mai mult.Numai bine.Ciao! --- Mesaj completat în 07 Dec 2007 13:29 ------------- EU am honda vtr f1000 firestorm, v2 la 90 grade. a fost dragoste la prima vedere. eu aveam in gand, un r6, gsrx, insa am dat o tura pe un vtr, am fost uluit de ce senzatii ai parte...la orice viteza esti, bagi mana in gaz...simti ca te da pe spate. Demarajul e uluitor, fiabilitate fff buna, sta bine pe curbe, pozitia comoda la drum lung. viteza maxim 285.....are 290 in bord. Nici nu e nevoie de mai mult. Zgomotul de la v2 mi se pare mai personalizat, toata lumea are 4 linie... intradevar cu 4 linie alta e placerea in curbe cand accelerezi la maxim...nu fuge de sub tine..cu v2..lucrurile stau bland q acceleratia...ca risti sa iesi dupa sosea..) N-as renunta la vtr pentru nimic. singurul lucru care nu ma multumeste intocmai..este consumul..maricel...insa placerea se plateste....) Corect! Nimic nu se compara cu un V2 !! --- Mesaj completat în 07 Dec 2007 13:30 ------------- e foarte posibil . astea se deprind insa in timp . afara din oras am scos cam 6% dar la mers potolit ,abia ne cunosteam . Salut.Mie tot 6% imi ia TLR in afara orasului la un mers cu 140-150 km/h. --- Mesaj completat în 07 Dec 2007 13:36 ------------- salutare deja de doi ani sunt posesorul unui TL 1000 S si sunt mai mult decat incantat. comparativ am mai mers cu vtr 1000 f si vtr sp1. Poate este vorba de obisnuinta, dar nu as da TL-ul pe una dintre acestea. daca pui la TL cauciucuri pilot power si suspensie bitubo pe spate este nebunie la cum sta pe sosea si in curbe. Inainte am avut motor 4 in linie si nu exista termen de comparatie ptr mine.Dar e de gustibus Salut, eu la fel: dupa 5 ani de 4 linie am trecut cu bunavointa Dl. ALEX pe fostul lui TL1000R si in prezent nu il schimb pt nimic.Abia din primavara de cand il am, mi-am dat seama ce am ratat atatia ani.Ciao! --- Mesaj completat în 07 Dec 2007 13:42 ------------- Treaba cu consumul.. asta e dupa cum mergi:)) in ceea ce priveste diferentele intre Suzuki TLR si Honda VTR 1000 F.. 1. TLR injectie - VTR 1000f carburatie ...consumul pe masura adica vtr papa mai mult 2. putere mai mare, top speed mai mare a TLR-ului 3. Marimea si greutatea: - VTR e mult mai compact decat tlr fiind gandit mai spre circuit, pe cand tlr a fost gandit spre drumuri lungi - TLR e o vaca de peste 200 / VTR e sub 200 4. Comoditatea -TLR e mai comod atat pentru pilot cat si pt pasager - VTR - oboseste groaznic pasagerii 5. La capitolul manevrabilitate : VTR-ul ESTE NET SUPERIOR TLR Concluzie...nu e vtr-ul la fel de puternic precum tlr-ul si pierde in fatza acestuia pe drum lung dar pe serpentine si curbe, VTR-ul BATE TLR-ul la POPONEATZA !!! Nu vreau sa discut despre HONDA VTR SP 1 sau SP 2 versus TLR fiindca nu am mers pe SP-uri dar cred ca dpdv putere l-au ajuns datorita injectiei, iar dpdv la manevrabilitatii...clar a fost mult imbunatatita fatza de firestorm 1000 f P.S. Acu am vazut cine este ovi 84.... Dezule' deabia astept sa te alerg pe Cheia ..ca acu de...ai cu ce.... sa vezi ce inseamna tlr vs. vtr . Daca-mi luam sp-ul puteam incerca sa-ti arat si pe autostrada ..dar acolo momentan cu noua ta achizitie o sa conduci detasat... asta daca nu-mi iau eu vaca ailalta de la suzuki care seamana bine cu ceea ce ai tu acu (sau viceversa).. al meu de pe la 2000 rpm scoate coltu fiind si delimitat....tocmai asta-i diferentza intra carb si injectie tunata...la injectie da mai mult in mai ture mari Brava man Salut.Esti doar invidios.... PS:Noi nu avem vaci PS 2: TL1000R -are "doar" 197 kg, deci este vitel Ciao! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
sangre Postat Decembrie 7, 2007 Share Postat Decembrie 7, 2007 Pai....urmarind cele zise sa aduc si eu in discutie un alt motor in V2...Moto Guzzi bineinteles. Ce "tunning" i-am facut...i-am dat jos tobele si se simte o diferenta...evacuarea e mult mai rapida fuge de sub mine de nu se paote si nu sunt micutz...am 104 kile... PS. O mica intrebare la cunoscatori. Eu am sonda Lambda fiind pe infectie si cu catalizator...sonda este infipta int-un cot mai lat care uneste cele doua tobe si care are in interior catalizatorul...acum daca scot catalizatorul si las sonda lambda are vreun efect negativ asupra motorului? Stiti careva mai bine? Multumesc Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
pistolaru Postat Decembrie 7, 2007 Share Postat Decembrie 7, 2007 PS. O mica intrebare la cunoscatori. Eu am sonda Lambda fiind pe infectie si cu catalizator...sonda este infipta int-un cot mai lat care uneste cele doua tobe si care are in interior catalizatorul...acum daca scot catalizatorul si las sonda lambda are vreun efect negativ asupra motorului? Sonda lambda (sau senzorul de oxigen) permite ajustarea in timp real a debitului injectoarelor pentru un amestec optim. Reprezinta un pas semnificativ inainte fata de motorele care merg pe harti de injectie prestabilite, si in nici un caz nu trebuie eliminata. Risti sa mearga mult mai prost sau deloc. Catalizatorul face una sau mai multe din urmatoarele: reduce oxizii de azot in oxigen si azot, oxideaza monoxidul de carbon in dioxid de carbon si oxideaza hidrocarburile nearse in dioxid de carbon si apa. Daca iti pasa de ce scoti pe teava, il pastrezi, daca nu - nu cred ca o sa mearga mai prost fara. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dezu. Postat Decembrie 7, 2007 Share Postat Decembrie 7, 2007 ...... P.S. Acu am vazut cine este ovi 84.... Dezule' deabia astept sa te alerg pe Cheia ..ca acu de...ai cu ce.... sa vezi ce inseamna tlr vs. vtr . Daca-mi luam sp-ul puteam incerca sa-ti arat si pe autostrada ..dar acolo momentan cu noua ta achizitie o sa conduci detasat... asta daca nu-mi iau eu vaca ailalta de la suzuki care seamana bine cu ceea ce ai tu acu (sau viceversa).. al meu de pe la 2000 rpm scoate coltu fiind si delimitat....tocmai asta-i diferentza intra carb si injectie tunata...la injectie da mai mult in mai ture mari Brava man Da, eu eram . Trebuie sa il invat inainte de a ma da cu tine .. am vazut ce iti poate pielea si nu ma risc sa ma bag aiurea ... cbr`ul era alta mancare de peste. Asta e mult mai altfel. ... nu pot zice ca este mai agresiv sau mai slab decat sc 28 dar e alta mancare de peste. Oricum pacat ca nu ai avut timp in seara aia sa te uiti la el, pareai cam suparat, obosit etc. In sera asta daca ajungi la party ai sa il vezi. --- Mesaj completat în 07 Dec 2007 16:33 ------------- Salut man.O pereche de oglinzi shand la noi este 80 ron,iar o perche de oglinzi noi pt tine face 160 ron.Daca le vrei doar imprumut pt ITP, no problem le poti avea de la noi pt o zi-doua pe alea shand.Cat despre semnale fata,avem mai multe pe stoc sa iti alegi tu ce iti place mai mult.Numai bine.Ciao! Ar fii mult mai bine decat imprtumutate ca pana pe 24 stau cam prost cu partea financiara si tre sa ii fac si uleiul asa ca momentan nu prea am bani de oglinzi Ne vedem Sambata si discutam @Edy.. zicea si raducu (zx6r Rosu, din cate am inteles de la el va stiti bine) ca trece sa vb cu tine de 954. Poate se incalta si el cu moto nou Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.