mitza_rulzzz Postat Decembrie 4, 2007 Share Postat Decembrie 4, 2007 (editat) Scoti roata pe spate si dai de ele Iar la faza cu 110 cm3....asa scrie si la mine,si nu stiu de ce.... ) nici nu prea ma intereseaza io asa am vazut la majoritatea scuterelor de 49 cc , e de la ulei 11m cm3 off: ... as vrea io sa fie nr de la cc ai motorului Editat Decembrie 4, 2007 de mitza_rulzzz Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
crettz Postat Decembrie 4, 2007 Share Postat Decembrie 4, 2007 Cei 110ml de ulei sunt folositi la ungerea grupului. Ca sa stam cu inima impacata se goleste(dop sub bascula) si se completeaza exact 110ml de 80W90 sau 75W90(eu asa imi aduc aminte, daca stie cineva mai bine sa ma completeze) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
hasted Postat Decembrie 4, 2007 Share Postat Decembrie 4, 2007 Cei 110ml de ulei sunt folositi la ungerea grupului. Ca sa stam cu inima impacata se goleste(dop sub bascula) si se completeaza exact 110ml de 80W90 sau 75W90(eu asa imi aduc aminte, daca stie cineva mai bine sa ma completeze) 85w90 cel putin asa scrie in cartea mea tehnica Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Petru Moldovan Postat Decembrie 7, 2007 Share Postat Decembrie 7, 2007 Da bateria se incarca in timpul mersului. Acum legat de vit. max. Totusi Malaguty nu e orice scuter facut pe vapor... si vandut sub 1000 de marci si modele care arata la fel, cum e cazul celor chinezesti. Nu am vazut nici un scuter de marca pana acum care sa aiba pe bord o viteza de 100 sa zicem si sa prinda doar 50-60 max. Totusi vitezele alea sunt puse cu cap acolo in functie de puterea scuterului de transmisie si multi alti factori + testele care se fac. Dar acum vit. max. o atingi doar cu un motor in perfecta stare.... nu poti sa ai pretentia dupa 3-4 ani sau chiar mai mult sa iei bordul. Uneori vitezometrul are maximul aiurea si pe sutere si pe motociclete. De exemplu modelul original de Yamaha YBR125 (fara demaror electric) prindea macar 140km/h fara probleme (si avea 160km/h pe bord ca sa nu se indoaie acul pe deal in jos), dupa care au scos un model "de lux" cu demaror electric si turometru care era ceva mai greu, dupa care au lansat modelul in China, dupa care au inceput sa vanda in Europa modelul chinezesc dar cu catalizatori in toba ca sa corespunda la norma Euro 3 care prinde doar 115km/h, dar vitezometrul tot 160km/h are ca maximimum... Si motorul meu are vitezometru de 180km/h, dar dupa producator si omologarea RAR prinde maximum 135 si dupa TUV-ul german 145; eu personal am mers 130km/h (cu pasager) si nu mai aveam decat 5-10mm rezerva la gaz, asa ca sigur nu prinde 180 decat daca cad in prapastie... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
gadjodilo17 Postat Decembrie 7, 2007 Autor Share Postat Decembrie 7, 2007 (editat) am o intrebare..voi cand dati sa aprindeti farurile de la scuter se aprind exact cand ati apasat pe buton?..sau cand turati motorul.. ? eu nuj ce sa fac ca nu se aprind mai deloc ...decat cand turez motorul..ce sa ma fac..? Editat Decembrie 7, 2007 de gadjodilo17 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dmt_ctl Postat Decembrie 7, 2007 Share Postat Decembrie 7, 2007 pei asa este normal...la relanti lumina devine f slaba...deoarece motorul lucreaza in acel moment la turatie mica...iar alternatorul nu poate produce f mult curent...si de aceea tie ti s epare k nu se aprind mai deloc luminile...iar cand incepi s aturezi motorul pt a pleca atunci alternatorul baga mai mult curent iar luminile devin mai intense am o intrebare..voi cand dati sa aprindeti farurile de la scuter se aprind exact cand ati apasat pe buton..sau cand turati motorul.. ? eu nuj ce sa fac ca nu se aprind mai deloc ...decat cand turez motorul..ce sa ma fac..? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
gadjodilo17 Postat Decembrie 7, 2007 Autor Share Postat Decembrie 7, 2007 (editat) pei asa este normal...la relanti lumina devine f slaba...deoarece motorul lucreaza in acel moment la turatie mica...iar alternatorul nu poate produce f mult curent...si de aceea tie ti s epare k nu se aprind mai deloc luminile...iar cand incepi s aturezi motorul pt a pleca atunci alternatorul baga mai mult curent iar luminile devin mai intense La fel este si cu lumina de pe bord?? Editat Decembrie 7, 2007 de gadjodilo17 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
brick23 Postat Decembrie 8, 2007 Share Postat Decembrie 8, 2007 am o intrebare..voi cand dati sa aprindeti farurile de la scuter se aprind exact cand ati apasat pe buton?..sau cand turati motorul.. ? eu nuj ce sa fac ca nu se aprind mai deloc ...decat cand turez motorul..ce sa ma fac..? Tu ai cam multe probleme la scuteru ala.....pe topicu asta ai enumerat cateva din ele mai bine vinde-l si i-ati unu bun Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
gadjodilo17 Postat Decembrie 8, 2007 Autor Share Postat Decembrie 8, 2007 (editat) Tu ai cam multe probleme la scuteru ala.....pe topicu asta ai enumerat cateva din ele mai bine vinde-l si i-ati unu bun probleme sau cv ce nu stiu din cauza ca n`am experenta tre sa aflu ce si cum..nu? .. ) ... Ps: Cum ramane cu lumina de pe bord? Editat Decembrie 8, 2007 de gadjodilo17 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
VladuL Postat Decembrie 8, 2007 Share Postat Decembrie 8, 2007 probleme sau cv ce nu stiu din cauza ca n`am experenta tre sa aflu ce si cum..nu? .. ) ... Ps: Cum ramane cu lumina de pe bord? Este in serie cu farurile, e normal sa se aprinda mai putin cand motorul e la relantiu. Bafta! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ady4 Postat Decembrie 8, 2007 Share Postat Decembrie 8, 2007 La faza cu intensitatea farurilor asa e la majoritatea scuterelor de 49cmc dupa cate am vazut. La mine cu motorul oprit poti folosi doar claxonul semnalizarile si stopul pe frana. Farurile bordul(lumina bordului) si stopul spate primesc curent de la magnetou care functioneaza doar cand motorul este pornit. Magnetoul genereaza curent atat pt aprindere cat si pt consumatori si pt incarcarea bateriei si functioneaza gen dinamul de la bicicleta, adica cu cat este invartit mai tare cu atat tensiunea curentului creste. De aceea la relantiu farurile si lumina bordului abia daca se vad iar cand te pui in miscare si turatia motorului creste intensitatea luminilor creste pana atinge pragul maxim. Ti-am mai raspuns odata la "problema" asta cu farurile Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
gadjodilo17 Postat Decembrie 8, 2007 Autor Share Postat Decembrie 8, 2007 (editat) Ti-am mai raspuns odata la "problema" asta cu farurile nuj mi se pare o prostie treaba asta cu magnetou... de asta am mai intrebat odata Editat Decembrie 8, 2007 de gadjodilo17 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
brick23 Postat Decembrie 8, 2007 Share Postat Decembrie 8, 2007 nuj mi se pare o prostie treaba asta cu magnetou... de asta am mai intrebat odata Da...s-a ramas la vechiul sistem care este si pe mopedurile cu pedale Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
gadjodilo17 Postat Decembrie 8, 2007 Autor Share Postat Decembrie 8, 2007 (editat) Da...s-a ramas la vechiul sistem care este si pe mopedurile cu pedale nush ce are..da cv eu zic ca nui in regula cu farurile si lumina de pe bord.. nuj dc dar nu vad nimic noaptea pe bord.. dekt ff putin knd turez motorul..o singura data cand nu turam motoru era in relantiu s`o aprins f tare nuj cred ca este un contact cv..turbez... plz help puneti si voi o poza cu bordu aprins noaptea..plz sa vad cum se vede la voi.. Editat Decembrie 8, 2007 de gadjodilo17 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
C.J. Postat Decembrie 8, 2007 Share Postat Decembrie 8, 2007 stai lin ca asa i la toate si yo la motor de 100 (ca am vaz mai sus ca a zis unu ca numa la cele de 49) am aceeasi problema dak nu i turat bordu se vede ff slab si farurile ....poate ai soc electronic si era frig noaptea aia, socul ii da mai multa benzina =>motor mai turat=> tensiune mai mare adica bord mai luminat Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
gadjodilo17 Postat Decembrie 8, 2007 Autor Share Postat Decembrie 8, 2007 stai lin ca asa i la toate si yo la motor de 100 (ca am vaz mai sus ca a zis unu ca numa la cele de 49) am aceeasi problema dak nu i turat bordu se vede ff slab si farurile ....poate ai soc electronic si era frig noaptea aia, socul ii da mai multa benzina =>motor mai turat=> tensiune mai mare adica bord mai luminat ia uitati la asta ce tare este aprins bordu.. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dOctOr Postat Decembrie 8, 2007 Share Postat Decembrie 8, 2007 ia uitati la asta ce tare este aprins bordu.. ia-ti frate o lanterna Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
madendre Postat Decembrie 8, 2007 Share Postat Decembrie 8, 2007 incearca sa faci o poza cu bordul tau ziua,seara cu motorul pornit prima data la relantiu porma la turatie ca din ce ai zis pana acuma "cand il turez se vede si cand e la relantiu nu"e la fel cam la toti care au magnetou Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
gadjodilo17 Postat Decembrie 8, 2007 Autor Share Postat Decembrie 8, 2007 (editat) incearca sa faci o poza cu bordul tau ziua,seara cu motorul pornit prima data la relantiu porma la turatie ca din ce ai zis pana acuma "cand il turez se vede si cand e la relantiu nu"e la fel cam la toti care au magnetou man abea se vede cand il turez si cand e relantiu nu se vede.. X( .. ((( am sa fac maine o poza. Editat Decembrie 8, 2007 de gadjodilo17 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ady4 Postat Decembrie 8, 2007 Share Postat Decembrie 8, 2007 Ma... daca nu e chestia obisnuita, adica ce am explicat si ce ti-au explicat toti despre turatie==>intensitate lumini s'ar putea sa fie o problema electrica. Cel mai bine ar fi sa vizitezi un electrician auto care-ti va rezolva problema(asta daca e una). Ca pe forum nu ai sanse sa primesti nici un sfat in legatura cu problema asta, ca problemele electrice deobicei se rezolva la fata locului si de cineva care se pricepe. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
madendre Postat Decembrie 8, 2007 Share Postat Decembrie 8, 2007 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
alxemanuel Postat Decembrie 8, 2007 Share Postat Decembrie 8, 2007 am si eu un scooter merge are 60 in bord dar se duce peste si prinde 70...dak ii schimb filtru de aer se duce si mai tare? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
VladuL Postat Decembrie 9, 2007 Share Postat Decembrie 9, 2007 am si eu un scooter merge are 60 in bord dar se duce peste si prinde 70...dak ii schimb filtru de aer se duce si mai tare? Daca schimbi cu unul sport e recomandat sa reglezi si debitul de aer de la carburator. Nu prea e sesizabila diferenta de putere la 49cc. Bafta! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mitza_rulzzz Postat Decembrie 9, 2007 Share Postat Decembrie 9, 2007 am si eu un scooter merge are 60 in bord dar se duce peste si prinde 70...dak ii schimb filtru de aer se duce si mai tare? ce scuter ai cu 60 in bord ... ? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
*adytza* Postat Decembrie 9, 2007 Share Postat Decembrie 9, 2007 (editat) ce scuter ai cu 60 in bord ... ? fist bike Editat Decembrie 9, 2007 de adysme55 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.