alesckool Postat Iulie 21, 2008 Share Postat Iulie 21, 2008 'Pe stoc' nu o sa gasesti decat in Franta. Mie mi-a fost adusa de acolo. Stiu ca e noua... da cand va trebui sa comanzi ceva piese pt ea cum va fi - ma refer la timpul de raspuns - cat de repede o sa le ai. Am vazut ca au pe site manualul de utilizator si "parts manual". Cred ca de as avea destui bani, mi-as lua si io una (greutatea asta, ce sa-i faci) insa trebuie sa analizez bine situatia, sa vad daca merita efortul financiar. Pana acum ma gandeam numai la second-uri, dar imi surade ideea uneia noi. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
someone_else Postat Iulie 22, 2008 Autor Share Postat Iulie 22, 2008 Piesele la TRide se pot impartii in doua grupe: Yamaha si Scorpa. Motorul in sine fiind de WRF, piese si consumabile pentru el poti lua direct de WRF (care sunt evident mai usor de obtinut). Partea de Scorpa e mai complicata insa. Scorpa e o firma mica (am inteles ca au vreo 30 de angajati, deci nu sunt in aceeasi liga cu KTM, Yamaha, etc) iar reprezentate nu are prea multe. Din cate am inteles, insa, se pot comanda piese direct de la ei din Franta; eu inca n-am avut nevoie, deci n-am inca detalii. @alesckool: Si eu am fost in aceeasi situatie ca tine; aveam de gand sa-mi iau un WRF second, insa in final diferenta de 15 kg intre un WRF si un TRide m-a convins sa fac un efort si sa o iau pe cea din urma. Oricum, daca esti dispus sa astepti, vor incepe sa apara si seconduri. Din cate am vazut, cei de la Scorpa oricum isi lichideaza in general parcul de presa pe la sfarsitul anului, deci poti gasi chiar la ei una second la pret foarte bun. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
enduro_rider Postat Iulie 22, 2008 Share Postat Iulie 22, 2008 dap, am vb si io cu baietii de la scorpa cand am fost in Paris, comunicative, imi spuneau ca sunt niste pitici....fata de alde Yamaha, sunt infintati de un fost campion care a vrut sa isi faca ceva pe placul sufletului sau.Personal mam benoclat la 250 de 4 timpi cu kit de long ride...mama ce frumusete si poti alege intre furcile marzzochi si paioli, se customizeaza la greu, ei spuneau asa, vino la noi si gasim solutii.....super tare Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
alesckool Postat Iulie 23, 2008 Share Postat Iulie 23, 2008 OK!!! Am fost, am vazut, am probat (putin cei drept), m-am indragostit. Mica si usora iti arata ca poate sa faca tot cei ceri, mai ales daca o si setezi ca atare. Deci va zic ca io m-am saturat sa merg in padure si sa ma lase balta, si sa tot repar la ele second-uri. Deci: - nu am cantarit-o, dar pare ca e o bicicleta (foarte important) - stau pe sa si ajung cu picioarele jos (important) - are putere cat cuprinde:40CAI (doar e wr de la yamaha) - suspensii foarte bune - un speedometer mare cu tot ce vrei pe el - intretinerea e destul de ieftina si piese pt motor gasesti repede (pt restul direct de la ei din franta) - pretul.... asta e, ca doar e noua, dar zic ca merita. Doar un credit ma desparte de ea. Sper sa rezolv repede problema si pe dealuri (si pe drumuri ca de luni vine si cat A) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
andreigin Postat Iulie 23, 2008 Share Postat Iulie 23, 2008 baieti eu o am de 1 luna si imi place la nebunie !!!!! asa ca va recomand cu caldura !!!!1 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
alesckool Postat Iulie 23, 2008 Share Postat Iulie 23, 2008 Ascultati-l pe andrei ca pe a lui am probat-o!!! Si pt detalii mai multe va ajuta el, ca doar e importatorul marcii Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
someone_else Postat Iulie 23, 2008 Autor Share Postat Iulie 23, 2008 are putere cat cuprinde:40CAI (doar e wr de la yamaha) Nu cred ca are chiar 40 (desi n-am verificat, bineinteles). Chiar si modata va avea putere mai mica decat un WRF datorita carburatorului de trial. Insa puterea e axata mai spre regimurile joase, ceea ce eu consider un plus. suspensii foarte bune Acum sincer, un WRF sau EXC cu suspensii de enduro sta mai bine la capitolul asta. La TRide au fost puse niste suspensii mai micute pentru a reduce din greutate. Sunt OK, insa nu au cursa, sensibilitatea sau rezistenta unor furci mai serioase. un speedometer mare cu tot ce vrei pe el Nu chiar tot ce vrei. Eu, cel putin, as fi vrut un indicator de neutru, iar TRide-ul n-are. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
moz Postat Iulie 24, 2008 Share Postat Iulie 24, 2008 am eu impresia sau t-rideul are turometru ? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
alesckool Postat Iulie 24, 2008 Share Postat Iulie 24, 2008 am eu impresia sau t-rideul are turometru ? Da are... pe speedometrul ala digital arata si turatia. Seamana cu asta: http://www.babbittsonline.com/pages/catalo...puter-kits.aspx. Daca intri pe http://www.scorpa.fr/uploads/motos/user/Us...20250F%2008.pdf ai sa vezi manualul de utilizator de la t-ride si acolo arata si o poza cu speedometrul si detalii. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
andreigin Postat Iulie 24, 2008 Share Postat Iulie 24, 2008 (editat) Acum sincer, un WRF sau EXC cu suspensii de enduro sta mai bine la capitolul asta. La TRide au fost puse niste suspensii mai micute pentru a reduce din greutate. Sunt OK, insa nu au cursa, sensibilitatea sau rezistenta unor furci mai serioase. eu am avut si exc si wr..... sincer supensiile alea is mai mult pt sarituri .... personal nu gust o suspensie asa tare .... pe bolovani sau extrem e mult mai comoda scorpa..... Editat Iulie 24, 2008 de andreigin Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Soso Postat Iulie 24, 2008 Share Postat Iulie 24, 2008 partial de acord cu potrivirea suspensiei.totusi, pentru o motocicleta care se poata face bine si padure, si soft enduro si hard enduro, toate astea in ritm alert sau lent, o susensie moale nu mai e asa de buna.pe zone tehnice de viteza mica pierde teren, insa recupereaza pe ansamblu. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
someone_else Postat Iulie 24, 2008 Autor Share Postat Iulie 24, 2008 Parerea mea e ca mai totul la TRide a fost gandit pentru viteza scazuta. Suspensiile se comporta intr-adevar foarte bine la mers incet; la mers mai tare, insa, nu mai au un raspuns potrivit. Pe mine personal nu ma deranjeaza asta, insa pot sa-mi imaginez ca i-ar deranja pe unii care ar vrea sa o foloseasca la competitii. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
andreigin Postat Iulie 25, 2008 Share Postat Iulie 25, 2008 poi aste e... pe campie unde sincer nu e nici un fun sa-i dai in gura ( oricine poate) io stau ultimul .... si cand vine "groaznic" recuperez....... pe mine nu ma intereseaza sa merg mult si fara rost... scurt si concentrat ..... mie imi plac partile tehnice ( urcari si coborari ) mii egal daca pe loc drept am un avantaj si pot merge k 20 km/h mai tare daca in momentul in care dau de greu suspensia tare are NUMAI DEZAVANTAJE..... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ionut73 Postat Iulie 25, 2008 Share Postat Iulie 25, 2008 mii egal daca pe loc drept am un avantaj si pot merge k 20 km/h mai tare daca in momentul in care dau de greu suspensia tare are NUMAI DEZAVANTAJE..... aici si eu sunt de acord cu Andrei. Eu merg cu suspensia f moale la KTM tocmai pentru asta - sa stea mult mai bine in zonele tehnice. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vlad S Postat Iulie 27, 2008 Share Postat Iulie 27, 2008 Si eu m-am dat pe t-ride'ul lui someone_else si fost "WOW!!!!". Trecerea de pe 2t pe 4t si de la vaca de 135kg la aia micuta de o 100 si putin o fost interesanta. Obijnuit cu turatia la 2t si cu umblatul ceva mai mult cu ambreajul "mi-am prins degetele primele 5 minute", dar dupa care a fost mult mai bine. Putere are intradevar la turatie mica si un cuplu bunicel fata de ce calaresc de obicei si de greutate nici nu pot vorbi, am plecato bine de tot si nici nu se simte greutatea. Sa nu mai vorbesc ca am urcat pe o panta destul de urata, care cu dt'u nici nu m-as fi gandit si nici nam simtit nimica(suspensii foarte bune pt asa ceva), iar motorul ma scos foarte rapid de acolo. Probabil intr-o competitie ar pierde teren pe portiunile mai rapide, dar pe cele tehnice, fiind o motocicleta cu trasaturi de trial in ea, ar trece foarte usor. Daca nu as cauta un dual-sport/adventure asta ar fi motocicleta perfecta cel putin pt mine. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
gotlib Postat August 20, 2008 Share Postat August 20, 2008 cateva poze : http://moto.caradisiac.com/Salon-de-la-mot...T-Ride-250F-212 nu este cam sus schimbatorul de viteze ? http://moto-images.caradisiac.com/IMG/jpg/.../1/DSC01292.jpg Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
someone_else Postat August 20, 2008 Autor Share Postat August 20, 2008 nu este cam sus schimbatorul de viteze ? Mie nu mi se pare. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vlad S Postat August 20, 2008 Share Postat August 20, 2008 Mie mi s-a parut ca da, sau cel putin era departe. Pe DT ii destul de aproape De "footpeg" ma refer Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
someone_else Postat August 21, 2008 Autor Share Postat August 21, 2008 Mie mi s-a parut ca da, sau cel putin era departe. Eu nu prea schimb vitezele cand stau in picioare, deci faptul ca e mai departe e un lucru bun pentru mine: nu-l ating din greseala la zgaltaieli. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ionut73 Postat August 21, 2008 Share Postat August 21, 2008 Eu nu prea schimb vitezele cand stau in picioare, deci faptul ca e mai departe e un lucru bun pentru mine: nu-l ating din greseala la zgaltaieli. cum adica nu schimbi vitezele cand stai in picioare? cum faci enduro? Asta e o motocicleta facuta sa stai in picioare pe ea 99% din timp Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
someone_else Postat August 21, 2008 Autor Share Postat August 21, 2008 cum faci enduro? Incet si . Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
stulewa Postat August 21, 2008 Share Postat August 21, 2008 cata liniste si pace sufleteasca in filmuletzul ala.... interesanta jucaria dar raman spartan pt moment din motve financiare. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
moz Postat August 21, 2008 Share Postat August 21, 2008 schimbatorul e pozitionat ca la motocicletele de trial Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vlad S Postat August 22, 2008 Share Postat August 22, 2008 Incet si . De-ar fi a mea nu s-ar plictisi Nu vrei sa faci schimb cu Dt'u meu? ...ii mai bun pt ce faci tu Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cobo Postat Octombrie 4, 2008 Share Postat Octombrie 4, 2008 Sunt f hotarat sa-mi iau. 400 exc meu e prea mare pt mine. E cineva in Romania care are una? As vrea sa vad cum stau pe ea. aveti ideea care e cea mai rapida si usoare metoda sa achizitionez una? mersi Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.