ghostrider Postat Noiembrie 7, 2008 Share Postat Noiembrie 7, 2008 Salutare la toata lumea, Ma numesc Sorin si sunt unul din cei 2 care vand aceasta marca, asta ca sa nu mi se reproseze ulterior ca fac reclama, motiv pt. care nu prea postez pe forum Scorpa isi face singura reclama , si asta dupa ce este pilotata Pentru cei care vor sa faca un test drive cu T-Ride ma ofer sa ma deplasez eu oriunde in tara , cu conditia sa fie mai multi doritori, asta ca sa terminam cu discutiilel de genu :" are suspensii care nu rezista, prea multa electronica , etc..." , asa ca sa o puteti testa un weekend intreg sa vadeti ca nu e asa "subtire" precum pare , despre Scorpa lui Cobo, stiu ca s-a umblat in carburator de un neavizat care a modificat nivelul din plutitor, lucru care nu se face. Probabil carburatorul era infundat din benzina proasta sau din reziduri ramase in carburator sau rezervor , din procesul de fabricatie (lucru care se regaseste si la alte marci). Era de ajuns sa se sufle carburatorul fara sa se umble la reglaje. Imi pare rau pt Cobo , dar o sa remediem prolema fara costuri suplimentare....si cu conditia sa nu mai bage pe viitor mana in el Pt acei campioni care fac sarituri , raliuri si care nu sant incantati de aceasta marca , sa nu mai arunce cu replici noroioase , eu inca nu am vazut o motocicleta care sa satisfaca toate gusturi-le si pretentiile... Pentru mine in acest moment e motocicleta ideala de enduro, si nu sant campion, nu merg la competitii ci doar ma distrez pe coclauri in timpul liber cu prietenii.... si pot sa spun ca am aruncat-o de vreo 7 ori peste cap si nu am rupt nimic la ea, cu toate ca si mie mi se parea fragila la inceput Imi cer scuze daca am deranjat pe cineva aici, si sa auzim numai de bine Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Covaci Postat Noiembrie 7, 2008 Share Postat Noiembrie 7, 2008 (editat) la unele modele ktm 08 carburatorul vine cu nivelul setat gresit, de 2 ori era sa raman in munti pt ca mi se bloca plutitorul si ramaneam fara benzina in rezervor plus ca imi arunca benzina afara cand mergeam pe ea, dintii axul de la pornirea electrica se mananca daca il folosesti des si nu poti sa cumpei doar axul trebuie cumparat tot motorasul, la 50h se strica. CDIul, bobina sau statorul e bulit din fabrica, nu scoate voltajul care trebuie, reglajele date de producator pentru carburator nu au treaba cu realitatea, asa ca ... Editat Noiembrie 7, 2008 de Covaci Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
karpatenwolf Postat Noiembrie 7, 2008 Share Postat Noiembrie 7, 2008 (editat) senzorule esta ca la orcare alta motocicleta ( nu te plasa sa dai la automat daca e motoru in viteza .....carburatoru e ft bun mai putin cand unu din colegii proprietarului s-au bagat sa "regleze " ei nivelu in carburator... Rezultatul ???? nu mai merge cum se cade !!! Am intres sa se spuna adevaru nu povesti nemuritoare !!!! Ulei pe filtru de aer ??? are ulei pe el pt ca are sitem K & N ( se spala si se da iar cu ulei da special) acuma nu cred ca e vina producatorului sau a mea ca voi nu ati mai vazut sistemul.... Da mai bine ai detaila ce-i cu senzorul ala de ce sa nu te lase.ii senzor sau intrerupator cu nume de senzor?! Editat Noiembrie 7, 2008 de karpatenwolf Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
andreigin Postat Noiembrie 7, 2008 Share Postat Noiembrie 7, 2008 Da mai bine ai detaila ce-i cu senzorul ala de ce sa nu te lase.ii senzor sau intrerupator cu nume de senzor?! da ma e intrerupator fireste pe maneta de ambreiaj.... dc sa nu t lase??? asta stii si tu ft bine ! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
karpatenwolf Postat Noiembrie 7, 2008 Share Postat Noiembrie 7, 2008 da ma e intrerupator fireste pe maneta de ambreiaj.... dc sa nu t lase??? asta stii si tu ft bine ! Si-a facut mila Maestrul Ioda de mine si mi-a incredintat putin Scorpia.In primul rand este prima moto off road ca sa nu-i spun enduro sa dau prilej la comentarii , pe care ma sui si e facuta pe dim mele deoarece ptr cei care nu ma stiu sunt mai scurt la stat.Dupa cateva min . parca era a mea de cateva luni puteam face toate manevrele pe care le fac cu XR u meu muult ma bine . Nu stiu cat e de rezistenta la cazaturi-asta e o chestie relativa -cunosc persoane ( nu dau nume ) care au un stil mai taranesc -atunci cand cad izbesc motorul de te miri daca mei e functional dupa,de asemenea stiu pers care la cele mai multe cazaturi zici ca aseaza motoreta pina si la un flickflack. Dupa cum am vazut constructorul a protejat destul de bine organe vitale ale motoretei-ex ;radiator incastrat intre tevile cadrului,-vs radiatoare laterale la maj marcilor.Scut realizat deosebit de bine din Tabla de Al la o grosime cum nu am prea vazut la multe motorete.si lista poate continua. Motorul de wr este considerat un motor foarte reusit si fiabil.-(ptr un enduro sportiv actual) normal ca nu-l poti compara cu un dr 350 sau Xl 250 care l-ai cumparat cu 700-1100 de euro si poate te dai (tarai) cativa ani cu el.Un motor bun esteunul cu care te dai la stil hard enduro amator sambata ,dum cam un sezon doar cu operatii de intretinere. In concluzie pe mine Scorpia m-a impresionat intr-un mod f placut. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
univet Postat Noiembrie 7, 2008 Share Postat Noiembrie 7, 2008 Filtrul de sita metalica chiar uns cu ulei nu e bun la praf de enduro. Nu am vazut asta decat pe strada. Il am si eu la un V-strom 1000 - am inlocuit filtrul original de carton si gata cu praful...ii dam pe asfalt. Radiatorul foarte protejat in cadru....cauciucurile....demonstreaza ca e mai degraba pentru piatra. Senzorii sunt in continuare prea multi - mai ales dracia de senzor de pe ambreiaj....ce se intampla daca-l agat in crengi? Am vb cu Patrick din vara pentru trei moto - suntem trei baieti care iubim muntele si deocamdata avem motoare prea mari pentru creasta....Totusi mai asteptam. PS. eram acolo cu Cobo cand i s-a stricat motocicleta. Baietii care i-au dres-o (Demonul si George) sunt foarte priceputi si repara multe motoare in padure....findca asta e calitatea unui enduro - te aduce acasa pana la urma. De nush cate ori am vazut motoare innecate si pornite. Si au dus riderii acasa cu uleiul facut maioneza. Nu-mi imaginez o motocicleta asa complicata sa mai porneasca dupa o baie completa. Furca - e clasica - eu as fi pus un upside-down de la un 85 in 2 timpi. Nu zic ca e o moto proasta - e un playbike interesant dar, mai asteptam o varianta mai simpla. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
SorinAR Postat Noiembrie 7, 2008 Share Postat Noiembrie 7, 2008 citesc si ma minunez ce abereaza unii !!! ata este oricum pe posesorii de scorpa ii sfatuiesc sa schimbe rim lock-urile si sa stranga spitzele . aaa ...si sa fie atenti cu butonul kill cauciucurile cu care vine echipata sunt pentru cu totul alta treaba decat cea ce facem noi pe coclauri . deci nu va mai legati de ele. schimbatile imediat ce ati achizitionat jucaria. recomand Trelleborg ! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
stefan_bz Postat Noiembrie 8, 2008 Share Postat Noiembrie 8, 2008 Apropo, ce dimensiune maxima de cauciuc (cros/enduro) poate intra pe spate ?? 130/80-18 intra? Si intr-adevar butonul de kill a murit, nu stiu de ce, dar nu mai intrerupe!!! Mersi, Stefan Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
seseseko Postat Noiembrie 8, 2008 Share Postat Noiembrie 8, 2008 Vad ca are jenți normale ... deci intra si 140 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
stefan_bz Postat Noiembrie 8, 2008 Share Postat Noiembrie 8, 2008 hmmm... nu stiu ce sa zic, deschiderea la bascula in partea dinspre cadru nu mi se pare prea mare, este drept nu am masurat sa vad, dar asi ruga pe cei care au pus cauciucuri de cros/enduro pe ea sa-mi spuna daca intra 140 sau 130..??? mersi oricum de raspuns. toate bune, stefan Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
andreigin Postat Noiembrie 9, 2008 Share Postat Noiembrie 9, 2008 (editat) uitati scorpa in desert cu cauciucuri de nisip !!! eu cred dupa tura asta ca nu e chiar asa "sensibila" la praf T-RIDE IN DESERT Editat Noiembrie 9, 2008 de andreigin Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
univet Postat Noiembrie 9, 2008 Share Postat Noiembrie 9, 2008 hmmm... nu stiu ce sa zic, deschiderea la bascula in partea dinspre cadru nu mi se pare prea mare, este drept nu am masurat sa vad, dar asi ruga pe cei care au pus cauciucuri de cros/enduro pe ea sa-mi spuna daca intra 140 sau 130..??? mersi oricum de raspuns. toate bune, stefan 140 e prea mare, mai bine 120/18 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ionut73 Postat Noiembrie 10, 2008 Share Postat Noiembrie 10, 2008 uitati scorpa in desert cu cauciucuri de nisip !!!eu cred dupa tura asta ca nu e chiar asa "sensibila" la praf T-RIDE IN DESERT Hai ca mai ai putin si o faci motocicleta ideala de Dakar Las-o asa - toata lumea e de acord ca e o motocicleta manevrabila, usoara, excelenta in zone tehnice. Ce-i al ei e al ei. Faptul ca s-a dus unul cu ea in desert inseamna ca rezista si la o tura in desert, nu ca ar fi f potrivita pentru asa ceva. La nisip cu 250 si o cutie care nu te lasa mai mult de 70-80km/h nu e fix cea mai mare jmekerie. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
andreigin Postat Noiembrie 10, 2008 Share Postat Noiembrie 10, 2008 Hai ca mai ai putin si o faci motocicleta ideala de Dakar Las-o asa - toata lumea e de acord ca e o motocicleta manevrabila, usoara, excelenta in zone tehnice. Ce-i al ei e al ei. Faptul ca s-a dus unul cu ea in desert inseamna ca rezista si la o tura in desert, nu ca ar fi f potrivita pentru asa ceva. La nisip cu 250 si o cutie care nu te lasa mai mult de 70-80km/h nu e fix cea mai mare jmekerie. vad ca imi pui in gura cuvinte care nu le-am rostit....era cineva pe aic care spunea ca e ft sensibila la praf.... nu a pretins nimeni ca e motor de desert... asa ca postul tau nu prea are obiect... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Soso Postat Noiembrie 10, 2008 Share Postat Noiembrie 10, 2008 mda, incepe sa semene cu topicul despre patruciclete, dar aici scorpa e panaceul pentru injectatii de virus off road. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
edi Postat Noiembrie 11, 2008 Share Postat Noiembrie 11, 2008 (editat) Sambata am vazut cum urca Stefan cu Scopra panta din poarta Paducelului ;cea care a fost la extrem.M-am enervat si am plecat sa fac traseul de hobby. Editat Noiembrie 11, 2008 de edi Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Soso Postat Noiembrie 12, 2008 Share Postat Noiembrie 12, 2008 stefan, crezi ca e greu sa rogi pe cineva sa ti faca un film cu scorpa pe urcarea asta minune de care spui si in povestea ta? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
G MAN Postat Noiembrie 12, 2008 Share Postat Noiembrie 12, 2008 si eu am vazut-o sambata cu stefan, si nu ma pricep, dar mi s-a parut ca a urcat f sigur Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ionut73 Postat Noiembrie 12, 2008 Share Postat Noiembrie 12, 2008 si pentru cei care nu-l cunosc pe Stefan - el urca pe-acolo si cu un ktm 400 de prin 2000. Si eu l-am vazut urcand si prin locuri mult mai nasoale. Asta ca sa nu intelegeti ca motocicleta aia face minuni. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Soso Postat Noiembrie 12, 2008 Share Postat Noiembrie 12, 2008 hai ma , de ce strici atmosfera ? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
stefan_bz Postat Noiembrie 12, 2008 Share Postat Noiembrie 12, 2008 soso, o sa incerc sa fac ceva filmulete cu scorpa, oricum o sa incepem sa facem filmulete prin locurile frumoase din buzau ca sa le punem pe site, dar nu stiu cand... dar ti le trimit pe privat, altfel trebuie sa-mi faca andrei cinste ptr reclama mersi ionut de laude, dar motorul chiar urca f usor pe acolo, si ktm-ul urca usor, ce-i drept intr-un fel care mie unul imi place mai mult, mai nervos, cu o resursa mai mare de putere, dar trebuie sa incordez un pic muschii, sa ma tin bine in scari si de ghidon, la scorpa este mult mai relaxant, mult mai usor din pct de vedere fizic, totul pare o joaca. toate bune, stefan apropo, acum am vazut si eu pe un site ca tipul ala, Graham Jarvis a castigat redbull-ul pe un sherco 2.5, io credeam ca era 4.5!!!??!! deci 2.5-urile astea in patru timpi, de la firme specializate pe trial vor sa revolutioneze hard-enduo-ul!!! tare frumos... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Rebelul Postat Noiembrie 12, 2008 Share Postat Noiembrie 12, 2008 (editat) apropo, acum am vazut si eu pe un site ca tipul ala, Graham Jarvis a castigat redbull-ul pe un sherco 2.5, io credeam ca era 4.5!!!??!! deci 2.5-urile astea in patru timpi, de la firme specializate pe trial vor sa revolutioneze hard-enduo-ul!!! tare frumos... 250-4t in enduro este un motor dedicat meseriasilor, adica oamenilor care stiu tehnica de pilotaj si care se ajuta de cunostinte si mai putin de puterea motorului. un motor puternic in enduro te scoate din multe fara sa fii prea iscusit si de cele mai multe ori nu ai nevoie de toata forta pe care o dezvolta scula. atentie, nu vorbesc de motoarele de trial(sau hibride) echipate cu motoare de 250-4t. Editat Noiembrie 12, 2008 de Rebelul Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Soso Postat Noiembrie 13, 2008 Share Postat Noiembrie 13, 2008 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cristizz Postat Noiembrie 15, 2008 Share Postat Noiembrie 15, 2008 da krisztian, ai dreptate, dar ca sa poata fi inscrise si unul si altul trebuie sa figureze ca motocicleta cu doua locuri.de ce? nu stie nimeni si nu are rost sa ne batem capul. Cred ca o explicatie plauzibila a scaritelor si deci a celor 2 locuri din talon ar putea fi tipologia de impozitare franceza care tine cont de asa numita putere fiscala. Adica au facut-o doar teoretic de 2 locuri pentru a plati impozit mai mic. Un exemplu similar este cel al unor autoturisme decapotabile care au bancheta spate dar este practic inutilizabila - tot datorita puterii fiscale si a taxelor mai mici. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
G MAN Postat Noiembrie 17, 2008 Share Postat Noiembrie 17, 2008 adica ktm de 400 din 2000 e nasol? sunt diferente asa mari? 2001-2008 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.