Sari la conținut

Scorpa T-ride


Postări Recomandate

Salutare la toata lumea,

Ma numesc Sorin si sunt unul din cei 2 care vand aceasta marca, asta ca sa nu mi se reproseze ulterior ca fac reclama, motiv pt. care nu prea postez pe forum

Scorpa isi face singura reclama , si asta dupa ce este pilotata

 

Pentru cei care vor sa faca un test drive cu T-Ride ma ofer sa ma deplasez eu oriunde in tara , cu conditia sa fie mai multi doritori, asta ca sa terminam cu discutiilel de genu :" are suspensii care nu rezista, prea multa electronica , etc..." , asa ca sa o puteti testa un weekend intreg sa vadeti ca nu e asa "subtire" precum pare , despre Scorpa lui Cobo, stiu ca s-a umblat in carburator de un neavizat care a modificat nivelul din plutitor, lucru care nu se face. Probabil carburatorul era infundat din benzina proasta sau din reziduri ramase in carburator sau rezervor , din procesul de fabricatie (lucru care se regaseste si la alte marci). Era de ajuns sa se sufle carburatorul fara sa se umble la reglaje. Imi pare rau pt Cobo , dar o sa remediem prolema fara costuri suplimentare....si cu conditia sa nu mai bage pe viitor mana in el

 

Pt acei campioni care fac sarituri , raliuri si care nu sant incantati de aceasta marca , sa nu mai arunce cu replici noroioase , eu inca nu am vazut o motocicleta care sa satisfaca toate gusturi-le si pretentiile...

 

Pentru mine in acest moment e motocicleta ideala de enduro, si nu sant campion, nu merg la competitii ci doar ma distrez pe coclauri in timpul liber cu prietenii.... si pot sa spun ca am aruncat-o de vreo 7 ori peste cap si nu am rupt nimic la ea, cu toate ca si mie mi se parea fragila la inceput

 

Imi cer scuze daca am deranjat pe cineva aici, si sa auzim numai de bine

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 134
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

la unele modele ktm 08 carburatorul vine cu nivelul setat gresit, de 2 ori era sa raman in munti pt ca mi se bloca plutitorul si ramaneam fara benzina in rezervor plus ca imi arunca benzina afara cand mergeam pe ea, dintii axul de la pornirea electrica se mananca daca il folosesti des si nu poti sa cumpei doar axul trebuie cumparat tot motorasul, la 50h se strica. CDIul, bobina sau statorul e bulit din fabrica, nu scoate voltajul care trebuie, reglajele date de producator pentru carburator nu au treaba cu realitatea, asa ca ...

Editat de Covaci
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

:rolleyes:

senzorule esta ca la orcare alta motocicleta ( nu te plasa sa dai la automat daca e motoru in viteza .....

carburatoru e ft bun mai putin cand unu din colegii proprietarului s-au bagat sa "regleze " ei nivelu in carburator... Rezultatul ???? nu mai merge cum se cade !!!

Am intres sa se spuna adevaru nu povesti nemuritoare !!!!

Ulei pe filtru de aer ???

are ulei pe el pt ca are sitem K & N ( se spala si se da iar cu ulei da special) acuma nu cred ca e vina producatorului sau a mea ca voi nu ati mai vazut sistemul....

Da mai bine ai detaila ce-i cu senzorul ala de ce sa nu te lase.ii senzor sau intrerupator cu nume de senzor?! :nono:

Editat de karpatenwolf
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

:rolleyes:

Da mai bine ai detaila ce-i cu senzorul ala de ce sa nu te lase.ii senzor sau intrerupator cu nume de senzor?! :nono:

 

da ma e intrerupator fireste pe maneta de ambreiaj....

dc sa nu t lase??? asta stii si tu ft bine !

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

da ma e intrerupator fireste pe maneta de ambreiaj....

dc sa nu t lase??? asta stii si tu ft bine !

Si-a facut mila Maestrul Ioda de mine si mi-a incredintat putin Scorpia.In primul rand este prima moto off road ca sa nu-i spun enduro sa dau prilej la comentarii , pe care ma sui si e facuta pe dim mele deoarece ptr cei care nu ma stiu sunt mai scurt la stat.Dupa cateva min . parca era a mea de cateva luni puteam face toate manevrele pe care le fac cu XR u meu muult ma bine . Nu stiu cat e de rezistenta la cazaturi-asta e o chestie relativa -cunosc persoane ( nu dau nume ) care au un stil mai taranesc -atunci cand cad izbesc motorul de te miri daca mei e functional dupa,de asemenea stiu pers care la cele mai multe cazaturi zici ca aseaza motoreta pina si la un flickflack.

Dupa cum am vazut constructorul a protejat destul de bine organe vitale ale motoretei-ex ;radiator incastrat intre tevile cadrului,-vs radiatoare laterale la maj marcilor.Scut realizat deosebit de bine din Tabla de Al la o grosime cum nu am prea vazut la multe motorete.si lista poate continua.

Motorul de wr este considerat un motor foarte reusit si fiabil.-(ptr un enduro sportiv actual) normal ca nu-l poti compara cu un dr 350 sau Xl 250 care l-ai cumparat cu 700-1100 de euro si poate te dai (tarai) cativa ani cu el.Un motor bun esteunul cu care te dai la stil hard enduro amator sambata ,dum cam un sezon doar cu operatii de intretinere. In concluzie pe mine Scorpia m-a impresionat intr-un mod f placut.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Filtrul de sita metalica chiar uns cu ulei nu e bun la praf de enduro. Nu am vazut asta decat pe strada. Il am si eu la un V-strom 1000 - am inlocuit filtrul original de carton si gata cu praful...ii dam pe asfalt.

Radiatorul foarte protejat in cadru....cauciucurile....demonstreaza ca e mai degraba pentru piatra.

Senzorii sunt in continuare prea multi - mai ales dracia de senzor de pe ambreiaj....ce se intampla daca-l agat in crengi? Am vb cu Patrick din vara pentru trei moto - suntem trei baieti care iubim muntele si deocamdata avem motoare prea mari pentru creasta....Totusi mai asteptam.

PS. eram acolo cu Cobo cand i s-a stricat motocicleta. Baietii care i-au dres-o (Demonul si George) sunt foarte priceputi si repara multe motoare in padure....findca asta e calitatea unui enduro - te aduce acasa pana la urma. De nush cate ori am vazut motoare innecate si pornite. Si au dus riderii acasa cu uleiul facut maioneza. Nu-mi imaginez o motocicleta asa complicata sa mai porneasca dupa o baie completa.

Furca - e clasica - eu as fi pus un upside-down de la un 85 in 2 timpi.

Nu zic ca e o moto proasta - e un playbike interesant dar, mai asteptam o varianta mai simpla.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

citesc si ma minunez ce abereaza unii !!!

ata este

oricum pe posesorii de scorpa ii sfatuiesc sa schimbe rim lock-urile si sa stranga spitzele . aaa ...si sa fie atenti cu butonul kill

cauciucurile cu care vine echipata sunt pentru cu totul alta treaba decat cea ce facem noi pe coclauri . deci nu va mai legati de ele. schimbatile imediat ce ati achizitionat jucaria. recomand Trelleborg !

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

hmmm... nu stiu ce sa zic, deschiderea la bascula in partea dinspre cadru nu mi se pare prea mare, este drept nu am masurat sa vad, dar asi ruga pe cei care au pus cauciucuri de cros/enduro pe ea sa-mi spuna daca intra 140 sau 130..???

mersi oricum de raspuns.

toate bune,

stefan

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

hmmm... nu stiu ce sa zic, deschiderea la bascula in partea dinspre cadru nu mi se pare prea mare, este drept nu am masurat sa vad, dar asi ruga pe cei care au pus cauciucuri de cros/enduro pe ea sa-mi spuna daca intra 140 sau 130..???

mersi oricum de raspuns.

toate bune,

stefan

140 e prea mare, mai bine 120/18

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

uitati scorpa in desert cu cauciucuri de nisip !!!

eu cred dupa tura asta ca nu e chiar asa "sensibila" la praf :nono:

 

T-RIDE IN DESERT

 

Hai ca mai ai putin si o faci motocicleta ideala de Dakar :rolleyes:

Las-o asa - toata lumea e de acord ca e o motocicleta manevrabila, usoara, excelenta in zone tehnice. Ce-i al ei e al ei.

Faptul ca s-a dus unul cu ea in desert inseamna ca rezista si la o tura in desert, nu ca ar fi f potrivita pentru asa ceva. La nisip cu 250 si o cutie care nu te

lasa mai mult de 70-80km/h nu e fix cea mai mare jmekerie.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Hai ca mai ai putin si o faci motocicleta ideala de Dakar :rolleyes:

Las-o asa - toata lumea e de acord ca e o motocicleta manevrabila, usoara, excelenta in zone tehnice. Ce-i al ei e al ei.

Faptul ca s-a dus unul cu ea in desert inseamna ca rezista si la o tura in desert, nu ca ar fi f potrivita pentru asa ceva. La nisip cu 250 si o cutie care nu te

lasa mai mult de 70-80km/h nu e fix cea mai mare jmekerie.

 

vad ca imi pui in gura cuvinte care nu le-am rostit....era cineva pe aic care spunea ca e ft sensibila la praf....

nu a pretins nimeni ca e motor de desert... asa ca postul tau nu prea are obiect...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Sambata am vazut cum urca Stefan cu Scopra panta din poarta Paducelului ;cea care a fost la extrem.M-am enervat si am plecat sa fac traseul de hobby.

Editat de edi
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

si pentru cei care nu-l cunosc pe Stefan - el urca pe-acolo si cu un ktm 400 de prin 2000. Si eu l-am vazut urcand si prin locuri mult mai nasoale.

Asta ca sa nu intelegeti ca motocicleta aia face minuni. :P

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

soso, o sa incerc sa fac ceva filmulete cu scorpa, oricum o sa incepem sa facem filmulete prin locurile frumoase din buzau ca sa le punem pe site, dar nu stiu cand... dar ti le trimit pe privat, altfel trebuie sa-mi faca andrei cinste ptr reclama :P

mersi ionut de laude, dar motorul chiar urca f usor pe acolo, si ktm-ul urca usor, ce-i drept intr-un fel care mie unul imi place mai mult, mai nervos, cu o resursa mai mare de putere, dar trebuie sa incordez un pic muschii, sa ma tin bine in scari si de ghidon, la scorpa este mult mai relaxant, mult mai usor din pct de vedere fizic, totul pare o joaca.

toate bune,

stefan

 

apropo, acum am vazut si eu pe un site ca tipul ala, Graham Jarvis a castigat redbull-ul pe un sherco 2.5, io credeam ca era 4.5!!!??!! deci 2.5-urile astea in patru timpi, de la firme specializate pe trial vor sa revolutioneze hard-enduo-ul!!! tare frumos...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

apropo, acum am vazut si eu pe un site ca tipul ala, Graham Jarvis a castigat redbull-ul pe un sherco 2.5, io credeam ca era 4.5!!!??!! deci 2.5-urile astea in patru timpi, de la firme specializate pe trial vor sa revolutioneze hard-enduo-ul!!! tare frumos...

 

250-4t in enduro este un motor dedicat meseriasilor, adica oamenilor care stiu tehnica de pilotaj si care se ajuta de cunostinte si mai putin de puterea motorului. un motor puternic in enduro te scoate din multe fara sa fii prea iscusit si de cele mai multe ori nu ai nevoie de toata forta pe care o dezvolta scula.

atentie, nu vorbesc de motoarele de trial(sau hibride) echipate cu motoare de 250-4t.

Editat de Rebelul
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

da krisztian, ai dreptate, dar ca sa poata fi inscrise si unul si altul trebuie sa figureze ca motocicleta cu doua locuri.

de ce? nu stie nimeni si nu are rost sa ne batem capul.

 

Cred ca o explicatie plauzibila a scaritelor si deci a celor 2 locuri din talon ar putea fi tipologia de impozitare franceza care tine cont de asa numita putere fiscala. Adica au facut-o doar teoretic de 2 locuri pentru a plati impozit mai mic.

Un exemplu similar este cel al unor autoturisme decapotabile care au bancheta spate dar este practic inutilizabila - tot datorita puterii fiscale si a taxelor mai mici.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...