seby_mf Postat Decembrie 4, 2007 Share Postat Decembrie 4, 2007 multe greseli iarta 4T mai putin prostia. Ca idee acuma,din cate vad la detalii ai carnet moto din 2007 deci esti incepator si ai motor de vreo 100 caluti si recomanzi la om ceva mai domol? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
frodo92 Postat Decembrie 5, 2007 Autor Share Postat Decembrie 5, 2007 mai putin prostia. Ca idee acuma,din cate vad la detalii ai carnet moto din 2007 deci esti incepator si ai motor de vreo 100 caluti si recomanzi la om ceva mai domol? nu vorbi daca nu stii. a avut si el candva A1 si a avut cbr125 (4t). Si crede-ma ca tot ce a spus in postul anterior este corect si adevarat. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
seby_mf Postat Decembrie 5, 2007 Share Postat Decembrie 5, 2007 nu vorbi daca nu stii. a avut si el candva A1 si a avut cbr125 (4t). Si crede-ma ca tot ce a spus in postul anterior este corect si adevarat. Te cred,dar ce am zis eu am dedus din detaliile de la profilul lui. Si are dreptate din multe puncte de vedere mai putin cu cel ca un 4 timpi e mai manevrabil,tipul motorului nu are nici o treaba cu ciclistica decat daca ne referim la cbr si rs --- Mesaj completat în 05 Dec 2007 13:04 ------------- nu vorbi daca nu stii. a avut si el candva A1 si a avut cbr125 (4t). Si crede-ma ca tot ce a spus in postul anterior este corect si adevarat. si sa sti ca paragraful cu prostia nu era adresat nimanui, e o regula generala,prostia nu o iarta nimic pe 2 roti Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
frodo92 Postat Decembrie 5, 2007 Autor Share Postat Decembrie 5, 2007 (editat) Te cred,dar ce am zis eu am dedus din detaliile de la profilul lui. Si are dreptate din multe puncte de vedere mai putin cu cel ca un 4 timpi e mai manevrabil,tipul motorului nu are nici o treaba cu ciclistica decat daca ne referim la cbr si rs <small>--- Mesaj completat în 05 Dec 2007 13:04 -------------</small><br/> si sa sti ca paragraful cu prostia nu era adresat nimanui, e o regula generala,prostia nu o iarta nimic pe 2 roti aham. ok. Tot nu prea stiu ce sa zic. unii zic 2t altii 4t. fiecare zice ce stie... Are careva vreun clip cu un 4t la enduro? Vreau sa vad cum urca 4t pe penti mari, neasfaltate... si pe dealuri mai off putin... Ca sa-mi fac si eu o parere sa stiu cam cat poate. Ca gasisem niste clipuri, imi facusem oarecum o parere dar nu erau chiar indeajuns. Vreau ceva exterm cu 4t . Sa vad eu cat poate Ia uitati-va aici, mai spre sfarsitul clipului. Vad ca poate ceva 4t-ul asta. Editat Decembrie 5, 2007 de frodo92 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vlad S Postat Decembrie 5, 2007 Share Postat Decembrie 5, 2007 Edy mama pune mana si pe gramatica-mama ei de gramatica....penti?...god8-| Deja incepe sa fie boring jocu asta de ce ii alba si nu ii neagra8-|... Is miliarde de moduri de a te lovi sau de a muri....poti sa mori in fata scolii calcat de o Dacie....si ar fi la fel de penibil pe cat si arata.... Chestia asta cu 4t care iarta....bullshits.....mai bine iti iei o masina de tuns iarba si te plimbi cu aia......tot ii mai sigura decat un o bicicleta...... Nici un motor nu te iarta daca tu esti imbecil si faci o prostie......nu numa conservarii prosti te pot omora....la o gresala teai dus.... Io zic mai bine sa ramai pe jos....mersul pe jos face corpul frumos:))... Cat despre razboiul 2-4 timpi...la 125 tot 2t face diferenta...daca v-ati uita la concursuri se folosesc numa 2t la categoria aia......si forta bruta de care ziceati ii folosita in afara orasului Si Kernel tata.....ai cbr de 600.....4t-600cc=>visu.....da la 125 cam scartaie.....poate cand o sa am si io fz6 si 400exc te voi sustine;) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
kernel Postat Decembrie 5, 2007 Share Postat Decembrie 5, 2007 Schumy CJ, tati eu am recunoscut intrun post de mai sus k nu prea le stiu asa bine,dar din ce am mai discutat cu prieteni care au sm si din exp. proprie in motoare de 4t( de 125cc) at clar, ii sugerez lui Edy sa fie in 4t..da stiu k nu o sa aiba fortza aia care o da cel in 2t, dar e mai calm...oricum acum ii dam sfaturi, fiecare cum vede prin ochii lui..dar propun sa facem ceva: sa stabilim o data si sa mergem(cei care au sm/enduro) undeva sa se dea Edy si cu 2t si cu 4t(sponsori pt benzina si drum gasim noi pana la primavara) ce ziceti?care se ofera?? ps: rampa=cand urci panta=cand cobori pt @seby_mf permis moto categ A este din 2007(a mai fost si A1 ink 2ani;))--dar ai inteles deja de la @frodo. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
frodo92 Postat Decembrie 6, 2007 Autor Share Postat Decembrie 6, 2007 Edy mama pune mana si pe gramatica-mama ei de gramatica....penti?...god8-| Deja incepe sa fie boring jocu asta de ce ii alba si nu ii neagra8-|... Is miliarde de moduri de a te lovi sau de a muri....poti sa mori in fata scolii calcat de o Dacie....si ar fi la fel de penibil pe cat si arata.... Chestia asta cu 4t care iarta....bullshits.....mai bine iti iei o masina de tuns iarba si te plimbi cu aia......tot ii mai sigura decat un o bicicleta...... Nici un motor nu te iarta daca tu esti imbecil si faci o prostie......nu numa conservarii prosti te pot omora....la o gresala teai dus.... Io zic mai bine sa ramai pe jos....mersul pe jos face corpul frumos:))... Cat despre razboiul 2-4 timpi...la 125 tot 2t face diferenta...daca v-ati uita la concursuri se folosesc numa 2t la categoria aia......si forta bruta de care ziceati ii folosita in afara orasului Si Kernel tata.....ai cbr de 600.....4t-600cc=>visu.....da la 125 cam scartaie.....poate cand o sa am si io fz6 si 400exc te voi sustine;) Fratele meu: mai controleaza-te, pls! Mai si gandeste ce scrii... Cum imi poti spune tu mie sa nu-mi iau motor? nici nu ma cunosti si vorbesti asa a prost... Daca cineva te intreaba ce motor sa ia tu vii imediat cu rezolvarea: nu lua nimic ... Si cat despre motor nu am zis ca vreau sa il folosesc la competitii am specificat de multe ori ca il iau sa merg cu el, sa invat sa merg si sa ma distrez ... Cat despre gramatica limbii romane mai uita-te si in posturile tale. toti gresim, nu esti tu sfant (vezi ce e cu rosu) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
seby_mf Postat Decembrie 6, 2007 Share Postat Decembrie 6, 2007 Fratele meu: mai controleaza-te, pls! Mai si gandeste ce scrii... Cum imi poti spune tu mie sa nu-mi iau motor? nici nu ma cunosti si vorbesti asa a prost... Daca cineva te intreaba ce motor sa ia tu vii imediat cu rezolvarea: nu lua nimic ... Si cat despre motor nu am zis ca vreau sa il folosesc la competitii am specificat de multe ori ca il iau sa merg cu el, sa invat sa merg si sa ma distrez ... Cat despre gramatica limbii romane mai uita-te si in posturile tale. toti gresim, nu esti tu sfant (vezi ce e cu rosu) Eu iti recomand un 125 da frate esti prea de tot uneori,gandeste-te man ca unora le e lehamite,tot esti nehotarat, nu sti,nu esti sigur,nu o sa ajungi la nici o concluzie pe forum,o sa primesti numai informatii generale si pareri personale despre niste motorete,dar pana nu o incaleci si nu mergi cu ea cativa kilometri nu o sa fi hotarat. Iti iei 125 la dracu,iti permiti sa gresesti categoria motorului crede-ma.Eu am rs intra la categoria sport si cam sport vroiam la inceput,dar m-a facut sa imi dau seama ca nu asta vreau.Daca nu l-as fi avut nu mi-as fi dat seama de treaba asta. Asa ca vezi cum faci,ia carnetul si incaleca o motoreta.Ai 10 topicuri pe sectiunea asta si toate s-au terminat cu flameuri si discutii interminabile Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
frodo92 Postat Decembrie 6, 2007 Autor Share Postat Decembrie 6, 2007 ok. mersi pt tot. topic inchis. nu mai postati, va rog DAP? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.