Sari la conținut

Carburatoare Mikuni Pentru Dnepr


kanvulf
 Share

Postări Recomandate

Am deschis topicul asta in primul rand pentru ca ma intereseaza pe mine. As vrea sa-mi procur asa ceva pentru nipru. Sincer m-am saturat de reglaje. Ce-i drept am mers si bine cu k63, dar se mai intampla sa o ia razna si nu se regleaza nici de-al naibii. Deci, va rog sa va exprimati parere in legatura cu carburatia; care ar fi cele mai potrivite; cei care au sa ne povesteasca daca se merita; si nu in ultimul rand ceva oferte. Va multumesc! Asfalt uscat!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 71
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

K68 ucrainiene (VDC03) cu capacele de aliaj, nu din plastic. SUnt superioare K63/65 inclusiv in domeniul reglajelor. Nu am mai umblat de 2 ani/12000km la reglajul carburatoarelor la Ural M61.

Sunt multiple motive pentru care nu imi plac Keihin sau Mikuni chiar potrivite motorului (flansa de fabricat, curatabilitate, reglabilitate, reparabilitate, lipsa buton inundat, sensibilitate la vreme) . Motiv pentru care le tin la pastrare pe Uralul 2002, si merg cu K-uri.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

maine poze, filmulet, explicatii, exemplul exista si poate fi vizionat de oricine in functionare, mikuni-urile mele merg foarte bine, cine zice ca nu e asa vorbeste prostii, si merg mult mult mai bine decat k68-urile noi, pe care le-am cumparat de la tunaru (cu capac de plastic) si pe care nu am reusit nicoadata sa le reglez chiar daca am investit o luna in asta. nici mikuni-urile nu le-am reglat niciodata, nu e nevoie.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Vorba lui Aleko VDC03 cu capac de aliaj sunt cea mai potrivita alegere pt nepra....Eu am din alea shi merge excelent. Am incercat shi cu nishte mikuni, dar a fost un eshec total....

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Cateva poze cu explicatii, am si 3 filmulete facute azi dimineata cu functionarea motorului, caut solutii sa le pun.

post-12790-1196849563_thumb.jpgpost-12790-1196849665_thumb.jpgpost-12790-1196849688_thumb.jpgpost-12790-1196849717_thumb.jpg

post-12790-1196849743_thumb.jpgpost-12790-1196849765_thumb.jpgpost-12790-1196849787_thumb.jpg

 

sint poze de la 2 motociclete

Editat de bubaq
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

nu pot sa creeeeeeeeeeeeeed!!! asa ceva e de vis pentru un Ural sau Nipru...BRAVO ma BUBAQ....bravooooooooooooo!

 

daca aceste carbelitoare nu baga amestecul prea sarac la cum merg...e fantastic...

 

Ne auzim vineri seara...te salut!

Editat de sangre
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

eu la fostul nipru aveam keihin( cx 500) si pornea la prima pedala. iarna cu socul tras pornea la fel. este actuala motoreta a lui KAMA3 din GL.

nea' bubaq...dar de ce ramane asa turata? se decelereaza greu rau...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

putin emotionat, mansonul de acceleratie nu se duce singur la loc asa ca trebuie sa-l imping eu, incercam sa fac filmuletul cat mai scurt si nu prea am impins mansonul la pozitia zero, insa comparativ cu k68 ramane mai mult timp accelerat, are o remanenta de 3 secunde as spune. din pacate am powerfilter si de aia merge cam turat, trage prea usor aer, lucrez chiar acum la asta.

 

--- Mesaj completat în 05 Dec 2007 18:09 -------------
la fratele meu, care are filtru original e mult mai bine, si la reglajul relantiului se poate duce la turatii foarte joase.

 

--- Mesaj completat în 05 Dec 2007 18:33 -------------
pornirea este la prima pedala cand e cald si asa cum ati vazut cand e frig, chestia este proportionala cu cantitatea de aer rece care intra in carburator, daca inchid mai mult clapetele de acceleratie porneste mult mai repede dar nu mai avem relanti. oricum setarile nu sint definitive, asta e ce a ramas de facut, nu am avut timp, iar putinul timp pe care l-am avut am preferat sa-l folosesc calarind frumosul nipru.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

putin emotionat, mansonul de acceleratie nu se duce singur la loc asa ca trebuie sa-l imping eu, incercam sa fac filmuletul cat mai scurt si nu prea am impins mansonul la pozitia zero, insa comparativ cu k68 ramane mai mult timp accelerat, are o remanenta de 3 secunde as spune. din pacate am powerfilter si de aia merge cam turat, trage prea usor aer, lucrez chiar acum la asta.

 

<small>--- Mesaj completat în 05 Dec 2007 18:09 -------------</small><br/>la fratele meu, care are filtru original e mult mai bine, si la reglajul relantiului se poate duce la turatii foarte joase.

 

<small>--- Mesaj completat în 05 Dec 2007 18:33 -------------</small><br/>pornirea este la prima pedala cand e cald si asa cum ati vazut cand e frig, chestia este proportionala cu cantitatea de aer rece care intra in carburator, daca inchid mai mult clapetele de acceleratie porneste mult mai repede dar nu mai avem relanti. oricum setarile nu sint definitive, asta e ce a ramas de facut, nu am avut timp, iar putinul timp pe care l-am avut am preferat sa-l folosesc calarind frumosul nipru.

dar soc nu ai pe ele? ca este cam frecush cand o da de 0 grade. macar incearca sa ii astupi macar un filtru cand o pornesti la rece.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

modelul caburatoarelor prezentate este BDSR39ss, asta e o informatie destul de greu de gasit. aveti aici puse niste date de la carburatoare similare de mikuni, difera anumiti parametri, lucru pe care eu nu l-am gasit foarte important in demersul de adaptare pentru functionare pe motorul de nipru. pdf-ul explica destul de clar modul de functionare al acestui tip de carburator.

 

06_Fuel_20and_20lubrication_20system.pdf

post-12790-1196928586_thumb.jpgpost-12790-1196928631_thumb.jpgpost-12790-1196928665_thumb.jpgpost-12790-1196928717_thumb.jpg

post-12790-1196928776_thumb.jpgpost-12790-1196928813_thumb.jpgpost-12790-1196928848_thumb.jpgpost-12790-1196928897_thumb.jpg

post-12790-1196928939_thumb.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Intradevar se vede lucrul bine facut, dar eu nu as sta sa fabric flansele alea, sa ma chinui cu furtunelele si mai ales nu as pune filtre de-alea.

Cati km ai cu ele?

Da-i pana la 80 si taie contactul, opresti si vezi culoarea. Daca e alba pistoanele se vor topi la primul drum mai lung.

K68-urile vin cu nivelul reglat, tot ce mai trebuie sa faci este sa reglezi suruburile 5 minute si ti-ai facut o carburatie beton. Mai ales la Nipru unde este contraindicat sa ai un relanti scazut, avantajul unui relanti ceva mai stabil dat de carb japoneze dispare.

 

<small>--- Mesaj completat în 06 Dec 2007 10:35 -------------</small><br/>Nu am reusit sa-mi fac cont pe you-tube, ca sunt cam bomba la capitolul comp. Dar daca ma duc acum pe ploaie jos la M61 sau la Nipru cu K68 respectiv K63, vor porni la 3 pedale amorsa si una cu contact, intotdeauna. Avantajul butonului de inundat :crack:. Ah, la Uralul de 750 cu K68 la prima pedala/buton cu soc si inundat.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

am facut un drum de 5 ore pe drumuri de camp cu viteza medie de 40 km/h, culoarea bujiilor este foarte frumoasa caramizie. cu filtrele am spus de mai multe ori: din cauza carburatoarelor trebuia sa fac adaptari sa se mai potriveasca filtrul original de aer (din plastic), fiind un filtru deosebit de urat am considerat ca nu merita, filtrele astea de le am acum sint foarte comode insa aduc dezavantajul ca lasa prea mult aer sa treaca, INSA LA ASTA LUCREZ ACUM, este o problema care se rezolva relativ usor si in curand.

 

--- Mesaj completat în 06 Dec 2007 11:44 -------------
Avantajele si dezavantajele folosirii carburatoarelor mikuni, comparativ cu K68 (parerea mea):

- cel mai mare avantaj este ca motorul functioneaza mult mai bine, daca scot oricare fisa de la bujie motorul porneste intr-un singur cilindru, motorul se adapteaza foarte bine cand este actionata acceleratia, nu mi-au mai aparut exploziile pe teava de esapament, mirosul esapamentului este de gaz ars (miroase a masina straina nu ca dacia 1300 :crack: ), nu mai simt nevoia sa bag mana sa reglez nimic pentru ca functionarea ma satisface, bujia nu se mai inegreste in halul in care se inegrea cand aveam k68 noi noute (m-am chinuit 1-2 luni sa nu mai fie asa si asta cu seriozitate).

- alt avantaj ar fi ca sint relativ ieftine, poti cumpara una bucata SH cu pret de 500-750 mii fata de pretul de 1.1-1.2 milioane K68. La pretul lor se adauga costurile pentru adaptare (750 mii la mine per 2 carburatoare). concluzia este ca poti obtine calitate mai buna cu pret similar.

- dezavantaj major: daca nu le adaptezi cum trebuie nu iese treaba buna, e greu sa faci treaba pe care ar fi trebuit sa o faca o fabrica, daca te plictisesti si rasolesti iese caca. ia timp (timpul inseamna bani), nervi. partea buna este ca daca reusesti obtii satisfactia lucrului bine facut.

- alt dezavantaj este ca cei care au avut succes nu ofera suport celor care s-au hotarat sa-si puna si ei carburatoare adaptate, asa ca de fiecare data trebuie reinventata roata.

- informatiile tehnice sint foarte greu de gasit.

 

Concluzia mea: cu mikuni e mai bun, cu K68 mult mai comod.

 

(nu am facut consumul, dar nu sint speriat).

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

salutare!

referitor la modificare

e mult mai bun un carb mikuni sau keihin, asta din cate am incercat si eu.

problema este ca trebuie ca galeria carb sa fie apropiata daca nu chiar la fel in diametru cu galeria de pe chiulasa. toti au incercat diferite carburi unele au mers, altele nu.

eu am avut niste carburi keihin, fusesera puse pe un nipru si au fost date jos pt ca nu mergeau, motorul nu tragea. eu le-am dat unu prieten care le-a modificat jiglerul principal(el avea puse pe nipru niste mikuni) si le-a reglat dupa motorul lui, mergeau bine, trageau, dupa care mi le-a trimis. ok, eu acum pt ca nu am mai avut chef sa stau sa le pun pe motorul meu le-am dat lui Madmex din ploiesti care cum le-a pus cum a plecat cu ele in bulgaria fiind ff multumit de ele.

asa ca sunt sanse mari ca o modificare de gen sa mearga, dar trebuiesc tinute cont de unele reglaje, dar cum sunt atatea modele de carburatoare de fiecare data trebuie totul luat de la capat.

filtrele de aer sport necesita ca apoi sa reglezi si carburatoarele

eu la kawasaki am pus filtre de astea si motorul nu mai tragea; am ridicat cuiele de la subar cu un cant si acum merge super.acum nu stiu daca la tipul asta de carb poti ridica cuiele, dar se poate verifica desfacand capacul membranei.

bafta!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ai compresie buna, de-aia iti porneste in oricare din cele 2. La relanti si in oras faptul ca ai bujie neagra inseamna ca la 80 la ora o ai caramizie, la 90 caramizie deschis si la 100-110 alba si autocuratare.

 

Carburatoarele sh au uneori membranele si alte chestii in ele uzate, corect?

Pacat ca motorul nu mai da rateuri la decelerare brusca si cu relanti reglat mic. Asta nu e neaparat un semn bun.

 

Ai galeriile lungi, tine-l o noapte afara si incearca sa-l pornesti. Amestecul carburant vaporizat de carburator se va condensa pe flanse.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Motorul sta afara, pornirea a fost facuta la +5 grade direct, doar pus contactul si dat pedala, fara amorsare, etc, tocmai pentru a fi relevant din punctul asta de vedere am facut filmul, ca sa se vada cum porneste dimineata (contact si pedala).

 

--- Mesaj completat în 06 Dec 2007 12:48 -------------
oricum de asta am spus ca se poate vedea motocicleta, am spus sint avantaje si dezavantaje, de partea carburatoarelor mele zic eu ca este functionarea, dezavantajele sint administrative ca sa zic asa. Intradevar SH inseamna uzuri, trebuie sa cauti ceva bun, nefericirea unuia (motor nou busit) este profitul tau, asta e. cand zic ca astea merg mai bine decat k68 ma refer in aceleasi conditii, inclusiv operatorul (eu), daca nu am fost destul de bun ca sa faca sa functioneze K68 am fost pentru mikuni, iar exploziile erau cand acceleram, stim cu totii ca trebuie sa ai amestecul bogat ca sa mearga cu k68, eu nu reuseam sa fac motorul sa mearga in doi cilindri decat daca duceam surubul de relanti strans aproape de maxim la cilindrul drept, altfel mergea doar in stangul si-l tragea pe dreptul dupa el (mergea in unu si jumate), cand il reglam asa mergea de rupea, consum exagerat si cand bagam in a 3-a baga explozii, inclusiv la pornire baga explozii, e adevarat ca putea fi de vina si aprinderea (acum e electronica), dar am pus carburatoarele exact pe motorul ala (inainte de renovare) pe 3 ianuarie la -10, -15 grade celsius, si l-am pornit in doi cilindri si mergea mai bine, alta poveste.

E adevarat ca sint multe variabile in povestea asta, tot ce pot sa spun este ca inainte nu eram multumit, vesnic mai incercam sa reglez carburatoarele, iar acum simt ca am scapat de problema asta.

Spun din nou: cine vrea sa vada motocicleta e binevenit, e mult mai relevant.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

nu a pus nimeni punctul pe i.

la nipru nu folositi carburi cu diametrul difuzorului -partea dinspre chiulasa- mai mic de 36 mm. vor fi probleme cu pornirea la rece. galeriile cat mai scurte posibil, doar cat sa poti strange suruburile. filtre sport, doar daca ai si toba sport, ca altfel iar intra mai mult aer decat poate scoate.

eu am avut o pereche de Mikuni de 36mm pa nepra MT-10 si mergea de vis. la rece ii dadeam cateva pedale sa traga benzina, apoi cu contactul pus, o lua la prima, fara exceptie. dupa ce se incalzea motorul aprox 10 minute, o lua din prima, fara pedale la liber. bujiile erau caramizii deschis tot timpul, si ce imi placea cel mai mult , era ca nu se punea in bot cand bagai mana brusc in gaz - ca la carburile ruseshti originale-, tragea enervant de bine- aici e avantajul carburilor vacuumatice, nu se ineaca motorul la accelerari brushte, raportul stoichiometric aer/benzina, fiind actualizat instantaneu de membrana.

sa nu uitam consumul care poate spune multe despre comportarea carburatoarelor, la mine era de 4,5 l/100km la drum lung, si asta fara menajamente, viteza medie era undeva la 100 iar in depasiri ii dadeam 120-130 lejer.

grup de fuga, alea-alea, in poza se vede mai clar. la momenntul ala nu erau legate carburile la filtrul de aer central. nu am reglat carburatoarele in 2 ani niciodata, decat surubul de relanti.

recomand schimbarea carburilor ruseshti cu japoneze fara nici o discutie, investita o recuperezi dupa 2000 km parcursi din consumul mai mic de benzina treaba de care la carburile rusesti poti sa uiti

post-1567-1196941368_thumb.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

@kerosen

4,5% acelasi consum ca la K68 pe Ural 750 solo la 100-110, 140-160 in depasiri. Atentie 750.

5,5-6 la Ural 650, Nipru MT16 cu atas, bagaje si drum mixt munte-campie in 70-75.

Ai dreptate cu sensibilitatea mai mare a vacumaticelor, dar din momentul in care rotesti mansonul si pana accelereaza efectiv exista un decalaj.

@bubaq

Exploziile in carburatoare/ galerii cand accelerai insemnau un reglaj prost prea sarac al carburatoarelor sau un avans prea mare.

Fara amorsa si direct contact inseamna ca nu o sa-ti porneasca niciodata bine, in primul film ai dat vreo 10 pedale.

Viata cea mai lunga a motorului o ai la un amestec usor imbogatit. Si in practica consumul minim il ai tot pe acolo in cazul fiarelor sovietice.

Cred ca ai avut ghinion la K68-uri, posibil sa fi primit unul turnat prost, ca am mai nimerit un caz la cineva, de-aia recomand VDC03 ucrainean si nu Pekar rusesc.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

@kerosen

4,5% acelasi consum ca la K68 pe Ural 750 solo la 100-110, 140-160 in depasiri. Atentie 750.

5,5-6 la Ural 650, Nipru MT16 cu atas, bagaje si drum mixt munte-campie in 70-75.

Ai dreptate cu sensibilitatea mai mare a vacumaticelor, dar din momentul in care rotesti mansonul si pana accelereaza efectiv exista un decalaj.

@bubaq

Exploziile in carburatoare/ galerii cand accelerai insemnau un reglaj prost prea sarac al carburatoarelor sau un avans prea mare.

Fara amorsa si direct contact inseamna ca nu o sa-ti porneasca niciodata bine, in primul film ai dat vreo 10 pedale.

Viata cea mai lunga a motorului o ai la un amestec usor imbogatit. Si in practica consumul minim il ai tot pe acolo in cazul fiarelor sovietice.

Cred ca ai avut ghinion la K68-uri, posibil sa fi primit unul turnat prost, ca am mai nimerit un caz la cineva, de-aia recomand VDC03 ucrainean si nu Pekar rusesc.

 

ma si io am carburatoare kaihin de pe 500 cb din 92 adevarat mai mici decit ar trebuii,compenseaza insa turatia da porneste!, trei pedale fara contact , dau contact si o ia la jumate de pedala,si la -4, doar ieri pe frig am facut 200km aproape 200.

voi schimba si pinioni de indata ce imi gasesc omul care sa-mi spuna ce am de facut, sa pot rula cu viteza mai mare cind e cazul.

io le recomand.

nu contrazic ce zici tu cu K rusesti cu capac de aliaj, se poate, la tine e un fapt realizat!

e ceva sa mergi cu 160 cu nipra! :crack:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...