Sari la conținut

Carburatoare Mikuni Pentru Dnepr


kanvulf
 Share

Postări Recomandate

flansele alea de egalizare,amelioreaza problema egalizarii carburatoarelor,dar nu rezolva problema amestecului,in sensul ca motorul fuge mai bine,sa zic asa dar bujiile se afuma ,dar asta e din cauza ca,pekarurile pe care le-am luat eu de la dany,si aici a fost greseala mea,(omu mi-a spus sa astept pana aduce din alea bune cu ambalaj si garantie)nu erau din alea bune,si am avut probleme cu ele,fazacu keihinurile astea e o improvizatie pana im i gasesc k68 originale ,pentru ca momentan dany nu mai gaseste din astea

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 71
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

flansele alea de egalizare,amelioreaza problema egalizarii carburatoarelor,dar nu rezolva problema amestecului,in sensul ca motorul fuge mai bine,sa zic asa dar bujiile se afuma ,dar asta e din cauza ca,pekarurile pe care le-am luat eu de la dany,si aici a fost greseala mea,(omu mi-a spus sa astept pana aduce din alea bune cu ambalaj si garantie)nu erau din alea bune,si am avut probleme cu ele,fazacu keihinurile astea e o improvizatie pana im i gasesc k68 originale ,pentru ca momentan dany nu mai gaseste din astea

Asa! acum am inteles!

meita si japonezele da iti spun din start ca pina cind le vei avea functionale complet vei avea multa bataie de cap, da va merita!flanasa pirghiile relantiu etansare......merita daca va fi numai provizoriu? tu sti! e si probabil ca atunci cind vei constatnta cum merg si sansele sunt mari sa mearga f. bine sa nu mai faci nici o schimbare!

legat de pekar rusesc ia legatura cu Dany, mi-a soptit o pasarica :kali:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

am vb si eu ieri cu dany pe mes zicea ca e posibil sa aduca,oricum iau o pereche si din alea,mai am un motor de facut,asa de rezerva,are doar 100 de km facuti,deeci le iau ca piese pentru ala

merita si provizoriu,pentru ca,in functie de cum merg vor fi puse pe unul din cele doua motoare,curand apare si al treilea motor,de rezerva,de ural 6509(o sa fie pus tot pe cadrul de nipru) dupa ce il refac

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

eu am bing-uri laser oricand

daca nu ar fi asa de scumpe unele noi...

 

daca ragalia aia d e750 va merge bine cu keihinurile la care astept flanse si cabluri, cred ca le sparg cu ciocanul poe alea rusesti. daca NU va merge, sparg motoreta, dar e mare si o sa vreau ajutor. :kali:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

daca e provizoriu nu cred ca merita, e exact cum spune @mas oyama, pana le pui la punct ia ceva, la mine relantiul se regleaza foarte bine, nu exista acea pauza intre actionarea acceleratiei si intrarea in sarcina, am amestecul prea sarac, dar a fost la alegerea mea, am pus acele dozatoare putin mai jos, la ultimul consum facut am luat 6-6.5, acum cred ca sint la 5/100 km, dar cred ca-l dau inapoi. daca totul e pus la punct merg, daca nu vei avea probleme. toate sint importante: parghiile (eu am pus disc tocmai sa nu am erori), cablurile, elasticitate cablurilor, soliditatea adaptarilor, elasticitatea lor, precizia. ideea e ca trebuie sa mergi si sa le faci pe masura ce mergi, pentru ca apar informatii la drum. cum spuneam: eu acum sint multumit.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

am reusit sa pun si eu carburatoarele de honda cx500,am reusit sa fac etansarea cu7 un oring de diametru 44 cu1,7,sa speram ca tine.

o parere destul de irelevanta momentan e ca porneste destul de usor,nu am reusit inca sa plec cu ea datorita cablurilor de acceleratie care inca nu sunt reglate cum trebuie si a unui arc cam moale la actionarea discului de acceleratie facut la strung(discul e facut,nu arcul),asa cum am reusit sa o accelerez pe loc,am constatat ca nu moare motorul la o accelerare brusca

in rest numai de bine,deocamdata,o sa va tin la curent

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

am reusit sa pun si eu carburatoarele de honda cx500,am reusit sa fac etansarea cu7 un oring de diametru 44 cu1,7,sa speram ca tine.

o parere destul de irelevanta momentan e ca porneste destul de usor,nu am reusit inca sa plec cu ea datorita cablurilor de acceleratie care inca nu sunt reglate cum trebuie si a unui arc cam moale la actionarea discului de acceleratie facut la strung(discul e facut,nu arcul),asa cum am reusit sa o accelerez pe loc,am constatat ca nu moare motorul la o accelerare brusca

in rest numai de bine,deocamdata,o sa va tin la curent

:kiss: usor, usor, pe parcurs intreaba, la orice nelamurire ai o sa incerc sa raspund. eu cablurile le-am inlocuit cu unele mai subtiri, de 1,5 mm grosime, astfel o sa-ti trebuiasca arcuri la discuri mai putin tari iar alunecarea prin santul de pe disc va fi mai lina, de acici vei avea si o actionare mult mai precisa a acceleratiei. arcurile: pentru ca carb-urile japoneze merg deobicei in baterie au puse arcuri mai moi (pt ca elasticitatea lor se insumeaza), eu am mai pus inca un rand de arcuri ca sa vina clapeta laloc. bibleste si o sa iasa.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

am reusit sa pun si eu carburatoarele de honda cx500,am reusit sa fac etansarea cu7 un oring de diametru 44 cu1,7,sa speram ca tine.

o parere destul de irelevanta momentan e ca porneste destul de usor,nu am reusit inca sa plec cu ea datorita cablurilor de acceleratie care inca nu sunt reglate cum trebuie si a unui arc cam moale la actionarea discului de acceleratie facut la strung(discul e facut,nu arcul),asa cum am reusit sa o accelerez pe loc,am constatat ca nu moare motorul la o accelerare brusca

in rest numai de bine,deocamdata,o sa va tin la curent

 

un pas inainte!

mie nu mi-au venit Pekar :kiss: abia luni.

pina atunci mai forjez japanele.

eu am pus cabluri de bicigleta cele de la schimbatorul de viteza, si camasa am gasit tot la un magazin de biciglete care mi le-au taiat exact la lungimea dorita

Editat de mas oyama
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

mi-am dat seama ca,daca ai cabluri groase nu o sa mearga,si eu am recurs tot la unele de bicicleta,sunt o solutie buna,socul deocamdata l-am blocat pe deschis,mai caut inca solutii,,am clapeta si acolo,deci e posibil sa il duc tot la ghidon(sa scap de aplecat),am folosit pentru reglaj la mers in gol,teava ai de la vechile k63,ca la k68 nu merg scoase

alte impresii despre functionarea acestor carburatoare maine seara dupa o tura scurta

 

azi am plecat cu niprul ,cu noile carburatoare,am deschis benzina,am dat doua pedale in gol,am pus contactul,si ...surpriza,chiar a pornit,am mers la peco sa bag benzina,cu teama sa nu se opreasca cumva si sa nu pot sa il duc acasa decat impins..

am oprit,am alimentat,am platit si la prima peda a pornit,tot cu teama am iesit usor spre centura orasului,am mers pana la baza de agrement(cine a fost la intrunirile VALAH MOTOR PARTY stie),am intors si am accelerat mai tare pana pe la 90,am vazut ca merge si am plecat spre Manastirea Dealu ,tot pe soseaua de centura sa nu ma departez prea mult de casa,am parcurs vreo 3 km cu 80 km/h si am tras pe dreapta,am pus mana pe cilindrii ,nu erau asa incinsi cum erau cu carburatoarele k65 sau cu alea k68(contrafacute nu din alea bune),am scos bujiile,si aveau o culoare caramizie spre maro(chiar curate pot spune),dupa aceasta scurta pauza am plecat spre Pucioasa,cu o viteza medie de 70 km/h,nu am facut consumul dar daca merge cum merge acum nici nu ma ating de reglaje atata timp cat motorul asta va sta la mine.

E intradevar mult de munca sa adaptezi carburatoare de japoneza pe nipru dar ....MERITA !

Apropo: acum scriu dintr-un internet cafe din Sinaia! Revin cu impresii cand ajung acasa diseara.......daca ajung!

 

am ajuns.........dorm pe mine

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

mi-am dat seama ca,daca ai cabluri groase nu o sa mearga,si eu am recurs tot la unele de bicicleta,sunt o solutie buna,socul deocamdata l-am blocat pe deschis,mai caut inca solutii,,am clapeta si acolo,deci e posibil sa il duc tot la ghidon(sa scap de aplecat),am folosit pentru reglaj la mers in gol,teava ai de la vechile k63,ca la k68 nu merg scoase

alte impresii despre functionarea acestor carburatoare maine seara dupa o tura scurta

 

azi am plecat cu niprul ,cu noile carburatoare,am deschis benzina,am dat doua pedale in gol,am pus contactul,si ...surpriza,chiar a pornit,am mers la peco sa bag benzina,cu teama sa nu se opreasca cumva si sa nu pot sa il duc acasa decat impins..

am oprit,am alimentat,am platit si la prima peda a pornit,tot cu teama am iesit usor spre centura orasului,am mers pana la baza de agrement(cine a fost la intrunirile VALAH MOTOR PARTY stie),am intors si am accelerat mai tare pana pe la 90,am vazut ca merge si am plecat spre Manastirea Dealu ,tot pe soseaua de centura sa nu ma departez prea mult de casa,am parcurs vreo 3 km cu 80 km/h si am tras pe dreapta,am pus mana pe cilindrii ,nu erau asa incinsi cum erau cu carburatoarele k65 sau cu alea k68(contrafacute nu din alea bune),am scos bujiile,si aveau o culoare caramizie spre maro(chiar curate pot spune),dupa aceasta scurta pauza am plecat spre Pucioasa,cu o viteza medie de 70 km/h,nu am facut consumul dar daca merge cum merge acum nici nu ma ating de reglaje atata timp cat motorul asta va sta la mine.

E intradevar mult de munca sa adaptezi carburatoare de japoneza pe nipru dar ....MERITA !

Apropo: acum scriu dintr-un internet cafe din Sinaia! Revin cu impresii cand ajung acasa diseara.......daca ajung!

 

reglaje nu ai nici asa, in afara de cel la consum(care dupa cum zici ca arata bujiile sunt reglate bine) si relantiul!

apropo cum sta in relanti?

 

am ajuns.........dorm pe mine

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

.............................am pus mana pe cilindrii ,nu erau asa incinsi cum erau cu carburatoarele k65 sau cu alea k68(contrafacute nu din alea bune),am scos bujiile,si aveau o culoare caramizie spre maro(chiar curate pot spune.................................................................

am ajuns.........dorm pe mine

1. Faptul ca motorul se in calzeste excesiv se datoreaza mersului in sarcina cu amestecul sarac.

2. Bujiile "iti spun tot timpul" daca motorul tau mere bine!

3. Teoretic daca totul este ok cu noile carburatoare, performantele vor CEL MULT LA FEL cu cele care le-ai fi avut cu vechile carburatoare BINE REGLATE, cu un consum de carburant marit nesemnificativ.

4. Singura deficienta la carburile originale ale niprului este ca nu au constructiv sistem de progresiune (sau pompa de sprit), acest lucru creaza acel neajuns la tragerea brusca a acceleratiei. Totusi in functionare, acest mic neajuns se poate ameliora printr-o scurta accelerare in gol ambreand in acelasi timp. Ma refer la faptul ca atunci cand dupa ce motorul merge la relanti un timp (atunci cand stai la stop), inainte de a demara, accelerezi scurt in gol(in limbajul motociclistilor ii dai un sprit)

Ma bucur ca motorul acum iti mere bine, si poate ne vedem pe sosea! Pina atunci DRUM INTINS! :kiss:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

nu ma indoiesc ca spritul de care vb da rezultate, dar pentru binele motocicletei orice ambalare la neutru nu e recomandata. Si o plecare usoara e mecanic de preferat uneia bruste.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

............ o plecare usoara e mecanic de preferat uneia bruste.

Asa este, ai mare dreptate, personal nu utilizez acest procedeu si nu simt nevoia. Am dat un detaliu informativ, tocmai fiindca nu justifica inlocuirea vechilor carburatoare. Insa pt multi solutia este aleasa pt simplul fapt ca la carburile vacumatice nu trebe sa sti sa faci reglaje, singurul reglaj fiind mersul la ralanti. Si fiinca tot veni vorba reglajul optim al acestor carburatoare se face pe bancuri specializate, unde pot fi urmariti toti parametri unui motor in functionare. Acesti parametrii de alimentare in diverse regimuri ale motoarelor sunt specifice fiecaruia in parte, totusi acest lucru este ignorat de cei mai multi, poate si din nestiinta. In timp, in putinele cazuri pe care le stiu am constatat ca (,) consumul este usor marit. Am mai citit si pe forum diverse pareri in legatura cu acast capitol, pareri scrise de oameni care au facut acesta modificare.

Cei care au scris si cred ca au rezolvat corect acest lucru sunt motivati de faptul ca vechile carburatoare le creeau neajunsuri reale, nu si cele noi. N-au avut cum sa faca deosebirea. Evident, nu te apuci sa modifici un lucru care merge bine! Respecte...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Eu cred ca o sa ingenunchiati f.f.rapid motoarele cu carburile japan.

(eu am reusit performanta asta cu doua motoare de ford si opel ''preparate '') :kiss:

Motoarele vechi au mase mari in miscare ce nu suporta acceleratii bruste fara sa sufere

Editat de krokodilu
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

daca mergi batraneste ca mine(viteza la drum lung80km/h)nu au ce rau sa-ti faca,de ingenuncheat le ingenuncheaza aia care se dau la liniute,la viteze mari,la acceleratii bruste,nu unul ca mine care nu vrea decat sa aibe o carburatie buna si sa mearga oriunde fara a avea grija permanenta a carburatoarelor

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Daca se accepta ideea ca in principiu nu sint mari diferente, pt ca in definitiv un carburator este un carburator, si ca nu sint decat diferente de detaliu cum ar fi progresia acceleratiei, preciziae executiei, etc., atunci e de bun simt sa acceptam ca putem strica motoarele cu crb japoneze in aceiasi masura ca si cu carb-uri rusesti. trebuie acceptat si faptul ca sint nenumarate esecuri cu carburatoare japoneze, asa cum sint si nenumarate cazuri in care diferite persoane nu au reusit sa faca motorul de dnepr sa mearga cum trebuie cu carb-uri rusesti. aici intervin discutii: era vina celui care executa reglajul, era vina carburatoarelor, era de la aprindere, etc. haideti sa ramanem in zona lucrurile certe si sa nu ne pierdem timpul cu aspectele discutabile: cert este ca poti sa faci un motor de dnepr sa mearga bine cu carb-uri bune, fie ele japoneze fie ele rusesti, consumul nu este primul criteriu de evaluare al carburatiei ci functionabilitatea, faptul ca cu japoneze poti accelera in orice moment fara sa dea in nas e un lucru pozitiv, faptul ca poti cumpara rusesti si sa le montezi imediat fara sa te mai freci cu adaptari e deasemenea un lucru pozitiv, si de aici mai departe, fiecare isi stie motocicleta mai bine decat oricine altcineva si fiecare o sa aleaga pt el ceea ce crede ca e mai bine pt el. Si mai este un lucru cert: cu piesele pt dnepr intodeauna e loterie, ramane la alegerea fiecaruia cat anume isi asuma din asta, cat se lasa la mana norocului.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

orice motor merge bine daca il intretii ,ii bagi ulei de care trebuie,mergi cu el asa cum recomanda producatorul,verifici strangerile suruburilor care se pot desface din cauza vibratiilor in timpul mersului,sau eventual le inlocuiesti cu unele autoblocante sau le dai cu blocator de la victor reintz,acum depinde ce vrei sa faci cu acel motor,daca vrei viteza iei o japoneza de viteza , daca vrei sa mergi pe coclauri,iei un enduro,eu vreu sa se invarta roata,sa ma plimb,dar sa vad si ce e in jurul meu

cu ceva timp in urma am plecat cu cativa amici la un drum spre munte,pe mine m-au pierdut pe drum ca ei mergeau cu viteza peste 100,eu am ramas cu un prieten cu un simson,am oprit la cateva izvoare sa ne racorim,am baut apa,cafea,intr-un final am ajuns la locul catre care pornisem,ceilalti baieti ne-au spus ca au cam facut setea,ca ei nu au vazut nici un izvor pe drum

pai cu racheta nu ai cum sa vezi izvorul,cu mersul batranesc da,si vezi nu numai izvorul,vezi si peisajul,si un eventual obstacol si un loc mai bun de campare,deci eu asta vreu de la fierul meu sa ma duca oriunde ,incet dar sa ajung acolo unde vreau eu.....

Bafta si drumuri cat mai lungi cu comunistele voastre!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

luati-va urale lasati draq niprele!

ba ti s-a urcat la cap? :burnout: Poate ti se rupe ambielajul intr-un sat de tigani. Sau poate se face in 4 pinionul de pe axa cu came ca e chestie obisnuita la Ural.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

...deci ,inca o data...Moped+abtzibilduri cu Dnepr ,Nipru, Ipru... GPL... si se rezolva toate problemele, si de mecanica , si de ignorantza , si de consum , si de pret, si ce-o mai fi...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

am 2 mikuni corporation de vanzare.250 ron.le-am avut pe al meu dar le-am luat cand l-am vandut ca pierdeam investitia.sunt gata de pus pe motor. si m-au dus unde-am vrut,in consum bun.sub cel obisnuit al sovieticelor. NUMA' BINE!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...