Sari la conținut

Probleme Yamaha Virago XV 535


mielu
 Share

Postări Recomandate

Deci am scos-o ieri de la iernat, am constatat ca nu mai am baterie (OK, am luat curent de la masina...) i-am verificat bujiile, franele, uleiul etc si cand am dat sa o pornesc... pauza. Dupa vreo 2 minute de dat la buton a tras vreo 2 explozii si cam atat... :friends:. Am verificat din nou bujiile si erau un pic umede, dar nu murdare si cu o culoare destul de normala.

 

Idei, sugestii? Se ofera cineva, care stie mai multe in domeniu cu o mana de ajutor?

 

P.S. Este vorba de o motocicleta Yamaha Virago XV 535 model 1990.

 

10x a lot!

 

Bafta si drum uscat!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

mai verifik carburatoarele sa nu se fi strins condens in paharele...ar trebui sa aiba niste suruburi de drenaj.

din cite stiu io carburatoarele la virago au vacumu pe orizontala sau cum vreti voi sai zicetzi ..inclinat...intzelegetzi voi..

..dupa cum zici tu cam toate sunt bune...

mai verifik o data bujiile..scoatele si vezi cit de bine dau scinteie sa nu dea pe linga sau in izolatie

dak dau scinteie buna mai imceark la demaror da numa cu shocu tras fara sa accelerezi.

:friends:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Socul la maxim.

 

Da la demaror de cateva ori(fara contactul de la ghidon) ... ca sa soarba benzina

 

dupa aia pui contactul (pt scanteie) ... SI NU CUMVA SA DAI DIN ACCELERATIE ca o ineci.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Socul la maxim.

 

dupa aia pui contactul (pt scanteie) ... SI NU CUMVA SA DAI DIN ACCELERATIE ca o ineci.

Intai incarci bine bacteria (nu cu cabluri pt. luat curent) sa fie beton cureti bine bujiile si pe urma faci ce a zis otomanul vezi sa nu tragi de gaz cel mai important.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Multumesc baieti! Maine de dimineatza asa am sa fac!

Deci daca maine ma vedeti pe strada, sa stiti ca ati avut dreptate si sa ma opriti sa-mi cereti bere! :friends:

 

 

Bafta maxima!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Păi merge demarorul fără contact pus ?  :friends:

Man: bag cheia si intorc -> atunci am curent in TOATA motocicleta: far / demaror/ claxon .. ce vreau eu

 

Dar ca sa pornesc motoru .. mai trebuie sa apas si contactul de pe ghidon.

 

Deci la honda mea .. merge demarorul si fara sa conectez aprinderea

 

Sper ca te-ai lamurit :cheers:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

La Virago, contactul cu cheie are doua pozitii (ON/OFF) si este sub sa. Pentru ca butonul de actionare a demarorului sa funtioneze, trebuie sa ai contactul pe ON si comutatorul de la ghidon pe RUN. Asadar, nu poti conecta demarorul fara aprindere iar ca sa invarti motorul fara scanteie nu se poate decat daca-l impingi avand comutatorul pe STOP sau ii scoti fisele.

Am avut si eu ceva probleme cu Viroaga in toamna, cand erau gerurile alea mari. Ori se udau bujiile si trebuiau uscate sau schimbate si invartit motorul cu ele scoase pana se "desneca", ori murea bateria si trebuia sa gasesc vreo doi sa ma impinga.

Dupa experientele astea m-am lamurit: ambele bujii scoase si verificat daca dau scanteie puternica, invartit motorul ca sa scuipe benzina din cilindrii, curent puternic ca sa invarta bine si n-are voie sa nu porneasca.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 2 weeks later...

deci l-am rezolvat pe mielu de sapt trecuta, da bere n-am avut timp sa bem, de bucurie ca merg fiarele, asa ca am inceput sa dam ture, ce mama dreq!?!??

 

DCSAN, inca o data imi cer scuze ca nu am apucat sa sun, sa te anunt ca nu mai vin azi, ca te-am tinut din treaba. incerc maine dimineata.

 

hai numa bine.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Eu, ca sa menajez bateria la gilera, fac in felul urmator :

Socul nu este suficient pentru a imbogatzi amestecul asa cum trebuie, asa ca ii mai adaug un pic de "shoc manual", adica astup cu mana admisia in filtrul de aer, in timp ce invarte demarorul. In felul asta, motorul isi ia o gura plina de benzina, arde si porneste. Asta doar daca imi este lene sa o imping un pic... Daca nu fac operatiunea asta, motorul se invarte pe sec, benzina pe care o trage nu ajunge sa arda (nu se vaporizeaza suficient), dar ajunge totusi in camera de ardere si uda bujia. In cazul asta - merge impinsa si trebuie sa porneasca, se usuca bujiile mai bine impingand motocicleta cu bujiile puse pe ea decat daca le-ai scoate, plus ca scutesti o gramada de timp. Ca sa o poti porni impinsa, iti trebuie un pic de tehnica. Daca ai cilindrii mari, poate fi nevoie sa incepi sa misti motorul chiar in viteza a treia, apoi sa schimbi a doua (cat mai rapid, sa nu apuce sa se opreasca motorul, cat timp tragi de ambreiaj), apoi eventual chiar viteza 1.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

@Moshulik: porneste in 10 metri impinsa cu a doua fara probleme.

Filtrul de aer n-am cum sa-l capacesc pe scurt, ca e ascuns sub masca aia care arata ca un rezervor. :banana:

 

Oricum problema am rezolvat-o: am pus bateria pe redresor! :grinbandit:

 

Drum uscat!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

:banana: Pai daca lucrezi pana la 1 noaptea... Te-am asteptat in han pana m-am imbatat :grinbandit:

 

Ramane pe data viitoare!

 

Drum uscat!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.

×
×
  • Creează nouă...