tanzyy Postat Decembrie 7, 2007 Share Postat Decembrie 7, 2007 Salut ...am o dilema...vreau sa-mi iau un enduro, usor cat se poate ,dar puternic si fiabil sau un cross puternic si fiabil care sa poata fi pornit mai usor. Din studile mele pe forumuri din state. lumea lauda f tare: 1 yamaha yz...aplicatii cross sau wr pentru paduri...necazul este asa un wr450f 2007 are 113 kg uscat putin cam greu...eu am avut un yz125 pana acum destul de fasnet 40 cai 85 kg uscat..dar din pacate fara cuplu jos si rupe aderenta f usor mergi cu el f turat mai ales la pante...450ul este superputernic 60 de cai cuplu f bun de jos superfiabil 100kg uscat dar...DAR...porneste cam greutz..compresie f mare pentru pedala iar in paduri sunt momente cand esti cam blocat....si e mai greu sa-l pornesti... 2 wr450 alte vorbe minunate despre el...dar la uscat 113kg....dar special setat pentru enduro...acum bicicletele sunt la fel...numa setarile susoensiilor cutia si electrica suplimentara (si kg fireste) cine are yz450F sa-mi souna cat de greu porneste...ca eu m=am dat cu a unui amic si nu am reusit nici cu maneta de evacuare presiune si degeaba....nu m-am prins cum se porneste dar oricum mi se pare obositor... sau daca are cineva wr250F mai nou sa-mi zica cat de greu iesi dintr-o vale mai stramta cu el si cum i se simte greutatea nu vreau sa aud de altceva inafara de yamaha sau honda...si deci astept raspunsuir in idrectia asta...mentionez ca imi place hard enduro Multumesc anticipat !!! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Dark Petak Postat Decembrie 8, 2007 Share Postat Decembrie 8, 2007 Pt H.E. YZ nu e bun...arzi abreajul...orcum daca esti incepator...atuci cumpara ceva 2t sau wr250f Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dane1 Postat Decembrie 8, 2007 Share Postat Decembrie 8, 2007 Vorba aia:you can not always get what you want. te-ai gändit la un yz de 250 in 2 timpi?porneste mai usor decät 4t.eu personal as lua ceva cu buton.mare inventie!doamne dä-i sänätate la äla ce lo inventat! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ionut73 Postat Decembrie 8, 2007 Share Postat Decembrie 8, 2007 Si eu zic tot ca Dan - daca iei YZ ia un 250 in 2t. Daca nu, ia WR. Cu YZ in 4 timpi e chinuiala la padure si ion plus patesti ce spune Petak - arzi ambreiajul pt ca motorule prea puternic si vitezele lungi in cutie, ceea ce face sa tragi tot timpul ambreiaju'. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
moz Postat Decembrie 8, 2007 Share Postat Decembrie 8, 2007 Petak : Pt H.E. YZ nu e bun...arzi abreajul...orcum daca esti incepator...atuci cumpara ceva 2t sau wr250f bine ca mie-mi spuneai sa-mi iau in 4 timpi Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Soso Postat Decembrie 8, 2007 Share Postat Decembrie 8, 2007 pentru padure wr 100% Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Achile Postat Decembrie 8, 2007 Share Postat Decembrie 8, 2007 pentru padure wr 100% scz de off-topic soso, cum se porneste un yz 400 sau un wr 400? (ma refer la metoda corecta si usoara, care nu necesita zile de ingrijiri medicale sau alta pedala de pornire ) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ness26 Postat Decembrie 8, 2007 Share Postat Decembrie 8, 2007 (editat) <small>--- Mesaj completat în 08 Dec 2007 22:52 -------------</small><br/> vrei sa faci hard enduro cu un motor de cross? Inseamna ca esti bazat bine, dar f bine ptr ca stiu baieti f bazati care n-ar face niciodata asa ceva. pui o intrebare la care stii si tu sa raspunzi. daca yz l-au facut ai cu ochi migdalati sa alerge la cross crezi ca il poti face tu sa mearga la enduro? au facut un wr fantastic pt enduro dece vrei sa le strici tu fasolea? ia un wr 450 chiar daca are 10 kg inb plus ca se revanseaza in celelalte alla grande. Editat Decembrie 8, 2007 de ness26 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Tashulina Postat Decembrie 8, 2007 Share Postat Decembrie 8, 2007 (editat) <small>--- Mesaj completat în 08 Dec 2007 22:52 -------------</small><br/> vrei sa faci hard enduro cu un motor de cross? Inseamna ca esti bazat bine, dar f bine ptr ca stiu baieti f bazati care n-ar face niciodata asa ceva. pui o intrebare la care stii si tu sa raspunzi. daca yz l-au facut ai cu ochi migdalati sa alerge la cross crezi ca il poti face tu sa mearga la enduro? au facut un wr fantastic pt enduro dece vrei sa le strici tu fasolea? ia un wr 450 chiar daca are 10 kg inb plus ca se revanseaza in celelalte alla grande. Foarte corect ceea ce spui, dar mai e si aspectul financiar. Un cross e sensibil mai ieftin decat un enduro, fie el 2t sau 4t. De ex: ca sa fac un up-grade sa iau enduro, trebuie sa ma mai scobesc de fo 1000 sau 1500 de euro, asa ca prefer sa raman bazat. Editat Decembrie 8, 2007 de tashulina Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Cata M Postat Decembrie 8, 2007 Share Postat Decembrie 8, 2007 Foarte corect ceea ce spui, dar mai e si aspectul financiar. Un cross e sensibil mai ieftin decat un enduro, fie el 2t sau 4t. De ex: ca sa fac un up-grade sa iau enduro, trebuie sa ma mai scobesc de fo 1000 sau 1500 de euro, asa ca prefer sa raman bazat. aaa...eu am postat aici. a ramas logat pe user-ul prietenei. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
atillas Postat Decembrie 9, 2007 Share Postat Decembrie 9, 2007 Vorba aia:you can not always get what you want. te-ai gändit la un yz de 250 in 2 timpi?porneste mai usor decät 4t.eu personal as lua ceva cu buton.mare inventie!doamne dä-i sänätate la äla ce lo inventat! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Soso Postat Decembrie 9, 2007 Share Postat Decembrie 9, 2007 daca bugetul e o problema, cauta wr426, e ultimul fara buton dar gandit pt padure. wr400 pe care l am avut, pornea extraordinar de bine, la rece sau la cald.era totusi important sa folosesti tehnica corecta de pornire, identica de altfel la toare monocilindrele cu decompresor. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Achile Postat Decembrie 9, 2007 Share Postat Decembrie 9, 2007 ne poti explica tehnica de pornire, te rog? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ionut73 Postat Decembrie 9, 2007 Share Postat Decembrie 9, 2007 daca bugetul e o problema, cauta wr426, e ultimul fara buton dar gandit pt padure. wr400 pe care l am avut, pornea extraordinar de bine, la rece sau la cald.era totusi important sa folosesti tehnica corecta de pornire, identica de altfel la toare monocilindrele cu decompresor. Un prieten de-al meu a avut 426. La plimbare merge, dar daca incepi sa dai cu el pe jos, iti trebuie picior pentru pedale, nu gluma ... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Soso Postat Decembrie 10, 2007 Share Postat Decembrie 10, 2007 pai si ti am dat impresia ca as fi vreun subnutrit? da, trebuia sa dai pedala hotarat, insa pornea de la prima carja. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Admin Smokey Postat Decembrie 10, 2007 Admin Share Postat Decembrie 10, 2007 pai si ti am dat impresia ca as fi vreun subnutrit? da, trebuia sa dai pedala hotarat, insa pornea de la prima carja. si a mea tot la prima (poate a doua la rece) porneste, dar a durat ceva pana am invatat procedeul corect; la faza asta sunt un pic handicapat, adica dau la carja cu stangul, dreptul e "avariat" Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ionut73 Postat Decembrie 10, 2007 Share Postat Decembrie 10, 2007 pentru moderatorii astia cu WR-uri de 400 ... ERA VORBA DE 426, care e un animal putin diferit Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Soso Postat Decembrie 11, 2007 Share Postat Decembrie 11, 2007 pentru ktmistii astia cu pegaso....da, e diferit cu 27cmc, dar cam atat, din punctul de vedere al subiectului de fata. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cetateanulx Postat Decembrie 11, 2007 Share Postat Decembrie 11, 2007 de motocicleta asta de ce nu vorbeste nimeni........???????? daca nu iti place ktm sau husaberg despre care se zice ca porneste greu,dar vad ca yamaha porneste si ea greu.......de ce nu vorbeste nimeni despre honda Honda CRF 450X sau 250x care are si electro starter http://www.4strokes.com/articles/honda/crf450xtech/ Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ionut73 Postat Decembrie 11, 2007 Share Postat Decembrie 11, 2007 pentru ktmistii astia cu pegaso....da, e diferit cu 27cmc, dar cam atat, din punctul de vedere al subiectului de fata. bai ce jmeker te-ai facut de cand ti-ai luat KTM Eu stiam ca au carburatoare diferite. Dar s-ar putea sa ma insel. O sa ma documentez. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.