dadonico Postat Decembrie 10, 2007 Share Postat Decembrie 10, 2007 Salutare tuturor Ma numesc Dragos Barascu si am o rugaminte la voi: Cum fac (daca se poate ) sa maresc puterea motorului meu? Am un kawasaki gpz 500 s, din 1991. Va multumesc anticipat si va urez asfalt uscat Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
pistolaru Postat Decembrie 10, 2007 Share Postat Decembrie 10, 2007 Tobe goale, filtru sport + reglaj carburatoare. Tobele se taie, se golesc si se nituie, filtru cauti la K&N si reglajul ... daca nu stii mai bine nu te apuci. Mai departe nu cred ca se pune problema la gpz, pentru ca vorbesti de axe cu came mai inalte + supape usoare (titaniu / goale / umplute cu sodiu) + arcuri mai tari, pistoane usoare, volanta usoara, bobine inductie mai puternice si alte tampenii pe care cineva trebuie sa le mai si produca in primul rand. Sau pui un pinion mai mic si uiti de motor. Sau iei un motor mai mare in loc sa "tunezi" un gpz... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
wallower Postat Decembrie 10, 2007 Share Postat Decembrie 10, 2007 xx Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dadonico Postat Decembrie 10, 2007 Autor Share Postat Decembrie 10, 2007 Salut Dragos si bine ai venit in forum, in primul rind trebuie sa stii ca orice modificare costa bani si nu trebuie sa iasa totdeauna bine. Vad ca ai facut carnetul anul acesta si din acest motiv cred ca si motocicleta ai cumparat-o doar in acest an. Daca ai vrut ceva mai puternic trebuia investit imediat de la inceput in ceva dintr-o bucata cu mai multi "cp". La un motor asa vechi, risti sa se strice foarte repede dupa cea mai mica modificare, el fiin obosit deja (16 ani). Parerea mea este sa mergi cu asta pina capeti ceva experienta si sa iei altul mai mare si puternic cind crezi ca a venit timpul. Toate cele bune. Multumesc mult pentru sfaturi, cred ca aveti dreptate mai bine mai ma bucur putin de el si imi iau ceva mai puternic, ma gandeam la un zx6r sau un suyuki gsr600.Oricum tin la gpz-ul asta foarte tare il consider un motor excelent pentru incepatori eu cel putin am avut multe de invatat de la el. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
E.Z.rider Postat Decembrie 10, 2007 Share Postat Decembrie 10, 2007 un GPZ in toate mintile are cam 60 CP, ceea ce e mai mult decat suficient in cele mai multe cazuri. nu sunt putini cei pe care ii aud ca vor un motor mai puternic dar nu folosesc nici macar 50% din puterea motorului pe care il au... motorul tau iti da maximul pe la 10.000 rpm (dupa cate ma serveste memoria acum) daca te joci cu el intre 5.000 si 10.000 nu cred ca ti se va parea ipotent. setarile pe care producatorul le-a facut sunt un compromis pe mai multe planuri (cost, consum, performante, fiabilitate, etc) poti mari puterea GPZ-ului pana pe la 80-85 CP dar te costa (si nu ma refer numai la bani) in primul rand, golind tobele, schimband filtrul si jiglerele poti castiga vreo 5 CP cu o usoara creste a consumului. vei pierde insa (din cauza tobelor goale) o parte din cuplul la ture joase. la chiulase poti inlocui supapele cu unele mai usoare, si eventual mai mari (tre' vazut daca ai loc). poti pune arcuri mai tari pt ca supapele sa nu mai "topaie" la turatii mari, dar pierzi din nou din cuplu la turatii joase si iar creste consumul. tunningul unei motociclete e o treaba frumosa dar costisitoare si uneori frustranta. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cristicbr Postat Decembrie 10, 2007 Share Postat Decembrie 10, 2007 salut man am pus si eu o toba ceva mai goala pe un cbr 600f3 rezultatele au fost negative deoarece simteam ca nu trage la fel de bine ca aia stock . am dat-o jos . crezi k mia afectat ceva la motor k am vazut k ai scris k duce la pagube. n-am mers mult vreo 30 km dar m-am convins k nu merita Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dadonico Postat Decembrie 10, 2007 Autor Share Postat Decembrie 10, 2007 un GPZ in toate mintile are cam 60 CP, ceea ce e mai mult decat suficient in cele mai multe cazuri. nu sunt putini cei pe care ii aud ca vor un motor mai puternic dar nu folosesc nici macar 50% din puterea motorului pe care il au... motorul tau iti da maximul pe la 10.000 rpm (dupa cate ma serveste memoria acum) daca te joci cu el intre 5.000 si 10.000 nu cred ca ti se va parea ipotent. setarile pe care producatorul le-a facut sunt un compromis pe mai multe planuri (cost, consum, performante, fiabilitate, etc) poti mari puterea GPZ-ului pana pe la 80-85 CP dar te costa (si nu ma refer numai la bani) in primul rand, golind tobele, schimband filtrul si jiglerele poti castiga vreo 5 CP cu o usoara creste a consumului. vei pierde insa (din cauza tobelor goale) o parte din cuplul la ture joase. la chiulase poti inlocui supapele cu unele mai usoare, si eventual mai mari (tre' vazut daca ai loc). poti pune arcuri mai tari pt ca supapele sa nu mai "topaie" la turatii mari, dar pierzi din nou din cuplu la turatii joase si iar creste consumul. tunningul unei motociclete e o treaba frumosa dar costisitoare si uneori frustranta. In mod cert nu o sa mai fac nici o modificare mai ales ca nu est primul care ma sfatuieste sa nu o fac, credeam doar ca pot face ceva fara prea multe compromisuri, pana la urma cel mai bine e sa imi iau ceva mai puternic daca vreau putere mai mare si sa-l las in bobii lui de gpz, oricum e mai mult decat un motor excelent pentru incepatori asa ca mine.Va multumesc mult inca o data pentru sfaturi. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
E.Z.rider Postat Decembrie 10, 2007 Share Postat Decembrie 10, 2007 io zic ca ar fi mai util sa inveti mai intai sa scoti de la gpz tot ce poate... sa inveti sa iei virajele in gaz, sa inveti sa o tii peste 6.000... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cristicbr Postat Decembrie 10, 2007 Share Postat Decembrie 10, 2007 esti teroare cu ceea ce spui ce gata teau convins sa iti iei ceva mai mare? eu de pe minsk m-am urcat pe cbr f3 600 primi 500 km am avut noroc . eram nebun numa in 10000 o tineam cand vedeam un tir era bucuria mea abia asteptam sa l depasesc ( si pe drum cu limita de 60 km/h treceam racheta pe lanaga el sau cand vedeam cate 2 masini sa le iau pe amandoua odata. pana ce imtro zi era sa mor eram in depasire pe drum drept si cand am ajuns paralel cu prima masina a tras de volan stanga boul din conserava si ma proiectat in sant animalul aveam peste 100 oricum. dar motoru varza iati suta de cai dak vrei da in ziua de azi cu boiii astia pe sosele experienta conteza. numa bine Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
madcox Postat Decembrie 10, 2007 Share Postat Decembrie 10, 2007 esti teroare cu ceea ce spui ce gata teau convins sa iti iei ceva mai mare? eu de pe minsk m-am urcat pe cbr f3 600 primi 500 km am avut noroc . eram nebun numa in 10000 o tineam cand vedeam un tir era bucuria mea abia asteptam sa l depasesc ( si pe drum cu limita de 60 km/h treceam racheta pe lanaga el sau cand vedeam cate 2 masini sa le iau pe amandoua odata. pana ce imtro zi era sa mor eram in depasire pe drum drept si cand am ajuns paralel cu prima masina a tras de volan stanga boul din conserava si ma proiectat in sant animalul aveam peste 100 oricum. dar motoru varza iati suta de cai dak vrei da in ziua de azi cu boiii astia pe sosele experienta conteza. numa bine frate, oi fi patit, dar ai un stil de a scrie...esti inca speriat? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
wallower Postat Decembrie 10, 2007 Share Postat Decembrie 10, 2007 xx Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cristicbr Postat Decembrie 11, 2007 Share Postat Decembrie 11, 2007 hai noroc nu mai sunt speriat deloc dar lamuriti-ma : ce stil de a scrie am , si ce profil sa mi completez... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Hellicks Hellmet Postat Decembrie 11, 2007 Share Postat Decembrie 11, 2007 esti teroare cu ceea ce spui ce gata teau convins sa iti iei ceva mai mare? eu de pe minsk m-am urcat pe cbr f3 600 primi 500 km am avut noroc . eram nebun numa in 10000 o tineam cand vedeam un tir era bucuria mea abia asteptam sa l depasesc ( si pe drum cu limita de 60 km/h treceam racheta pe lanaga el sau cand vedeam cate 2 masini sa le iau pe amandoua odata. pana ce imtro zi era sa mor eram in depasire pe drum drept si cand am ajuns paralel cu prima masina a tras de volan stanga boul din conserava si ma proiectat in sant animalul aveam peste 100 oricum. dar motoru varza iati suta de cai dak vrei da in ziua de azi cu boiii astia pe sosele experienta conteza. numa bine Quod erat demonstrandum... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cristicbr Postat Decembrie 12, 2007 Share Postat Decembrie 12, 2007 Quod erat demonstrandum... hai k imi place cum mi-ai raspuns in cel mai simplu mod cu putiinta fain....si hai sa zic k aveti dreptate. dar dak explicam si pe limba voastra scriam un roman intreg aici poate Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Hellicks Hellmet Postat Decembrie 12, 2007 Share Postat Decembrie 12, 2007 hai k imi place cum mi-ai raspuns in cel mai simplu mod cu putiinta fain....si hai sa zic k aveti dreptate. dar dak explicam si pe limba voastra scriam un roman intreg aici poate Daca te opresti si din scrisul ala cu "K", esti chiar de treaba! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
emylyo Postat Decembrie 13, 2007 Share Postat Decembrie 13, 2007 Experienta mi-a demonstrat ca decat sa bagi bani intr-o moto sa o upgradezi nu faci decat sa pierzi bani si timp pt cativa caluti obositi in plus.Invata-te cu ea si bani de upgrade foloseste-i sa iti iei ceva mai mare si asta mai ales ca nu se merita la un moto de incepator si model asa vechi.Spun asta mai ales ca am avut 2 gpz si pistoanele nu prea rezista la efort in plus.Mai nasol va fii cand vei ajunge insa ca mine si vei simti ca nu iti mai ajung caii de sub tine si ca busa nu trage sa iti faci probleme.Sa ne auzim sanatosi...sper ...atunci ...ca e drum lung! :bigstar:La inceput ma intrebam de ce le mai trebuie nitro sau turbo l aunii.Usor-usor insa mi-am dat seama pe propria piele. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
pistolaru Postat Decembrie 13, 2007 Share Postat Decembrie 13, 2007 Mai nasol va fii cand vei ajunge insa ca mine si vei simti ca nu iti mai ajung caii de sub tine si ca busa nu trage Obisnuinta nu inseamna in mod necesar skill. Solutia pentru tine nu e un motor mai puternic ci o diversificare laterala. Ia ia-ti un cross si incearca sa faci un traseu de munte. Ia du-te cu busa pe amckart si vezi daca te apropii de 01:06 pe tur. Asa credeam si eu ca am scos tot din motor dar dupa cateva ture pe amckart mi-am dat seama ca in loc sa fi ajuns la sfarsit, defapt nici nu am inceput bine sa invat ce inseamna pilotajul. Si ca motorul meu poate in continuare mult mai mult decat ce pot eu sa ii cer. Asteptam momentul in care o sa spui ca nu-ti mai ajunge nivelul de grip pe viraje sau cursa suspensiei peste bolovani! Nu ma intelege gresit, nu te critic ci incerc sa-ti dau idei impotriva blazarii. E pacat pentru ca motociclismul are atat de mult de oferit celui care vrea si are norocul sa isi si permita. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
JAGI Postat Decembrie 26, 2007 Share Postat Decembrie 26, 2007 (editat) Obisnuinta nu inseamna in mod necesar skill. Solutia pentru tine nu e un motor mai puternic ci o diversificare laterala. Ia ia-ti un cross si incearca sa faci un traseu de munte. Ia du-te cu busa pe amckart si vezi daca te apropii de 01:06 pe tur. Asa credeam si eu ca am scos tot din motor dar dupa cateva ture pe amckart mi-am dat seama ca in loc sa fi ajuns la sfarsit, defapt nici nu am inceput bine sa invat ce inseamna pilotajul. Si ca motorul meu poate in continuare mult mai mult decat ce pot eu sa ii cer. Asteptam momentul in care o sa spui ca nu-ti mai ajunge nivelul de grip pe viraje sau cursa suspensiei peste bolovani! Nu ma intelege gresit, nu te critic ci incerc sa-ti dau idei impotriva blazarii. E pacat pentru ca motociclismul are atat de mult de oferit celui care vrea si are norocul sa isi si permita. Salut. Vorbesti pe alta limba pt majoritatea celor care scriu aici pe forum. Eu te-nteleg, sint in aceeasi situatie cu tine dar marea majoritate nu viseaza decit cum sa aiba mai muuulti cai in plus. Ii vezi imediat cum ii dau cu acceleratia la maxim pt a-si potoli setea de adrenalina. Numai ca mai sint si curbe pe care unii le mai rateaza si atunci noi dam cu ripuri. Naspa. Cind aveam 600RR eram foarte ofticat ca erau masini pe autostrada care ma depaseau(ma faceau). Acum ma gindesc serios sa-mi iau tot un 600, sta mai bine pe curbe. Editat Decembrie 26, 2007 de JAGI Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.