Sari la conținut

MZ


alexandru1771
 Share

Postări Recomandate

Martorii de pe oala far , sunt de plastic sau sticla? Arata frumos

 

Plastic transparent Âşi pentru că se vedea naÂşpa, Banditul a zis să pun în interiorul farului, între bec Âşi plastic, hârtie de calc, că aÂşa punea el la nu Âştiu ce.

Noi acoperim planoarele cu un fel de hârtie sintetică albă, poroasă. Când impregnăm, emailita întră în pori Âşi când se usucă face hârtia asta țambal.

Ei bine, hârtie din asta am pus sub martori Âşi am lipit-o cu izolierband pe interiorul farului.

 

probabil.... adevarul este ca, ascult mult rap....

 

Păi dacă zici că ești rapper trebuie să pui cozoroc la lampa din spate, ca să fii compatibil cu stilul.

 

post-59949-0-40909100-1328551450_thumb.jpg

Editat de petcudan55
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 4,6k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Pai daca Okanyi se incapataneaza sa nu-si faca portal, uite il scot altii de pe piata, si nu are decat sa se planga dupa aia "ca e criza". Io nu stiu ce-i in capul lui, ca piese ieftine are(bine-inteles si dinalea care nu se potrivesc, dar am zis: ieftine)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Un link util pentru iubitorii de MZ. Surprinzator, e romanesc sau, ma rog, scris in limba romana.

 

http://www.piese-mz.net/ro/

 

Surprize surprize :) pentru comenzi va asteptam pe site ! Avem multe piese pe stoc si se poate aduce cam orice ! Ce se afla pe stoc , se poate expedia cu posta romana sau curierat. Cum doreste clientul. Provenienta pieselor : Germania

Editat de Fishy86
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Provenienta pieselor : Germania

Insemna "Made in Germany" sau Angrosistul e in Germania, provenienta reala(fabricatia) pieselor= Taiwan, Ungaria, Turcia, Germania...?

 

Oare piesele mele fabricate in Taiwan, comandate pe ost2rad.de au provenienta tot Germania? Asa nu e cinstit.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Insemna "Made in Germany" sau Angrosistul e in Germania, provenienta reala(fabricatia) pieselor= Taiwan, Ungaria, Turcia, Germania...?

 

Oare piesele mele fabricate in Taiwan, comandate pe ost2rad.de au provenienta tot Germania? Asa nu e cinstit.

Majoritatea pieselor sunt de calitate foarte buna, chinezariile de 2 euro arata un pic altfel decat ce vindem noi :wave: Pareri despre calitatea produselor va poate spune si colegul Vitos , Dracones si alti useri, care au facut cumparaturi deja de pe site :wave:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Deci sunt made in Germany sau nu? "calitate foarte buna" samd - nu contest, dar nu inteleg comerciantul care sa straduieste sa ridice semne de intrebare cand poate sa zica:

aia e de acolo, aia de dincolo. Asta e premium - 100 Euro. Asta e medium - 20 euro, asta e junghi - 2 Euro. Uite eu nu stiu cum arata chinezariile de 2 euro ca sa compar aspectul.

 

Io nu stiu de ce se ataca vanzatorul cand un (posibil) client isi expune doleantele: sa nu fie aburit, sa fie informat corect, eventual sa fie mai multe categorii de calitati si preturi.

De exemplu sunt piese de care iti depinde viata si/sau calatoria (furtun de frana, piston, biela, samd) si alea vrei sa fie bune si sa stii exact ce cumperi ca doar dai banul, si piese care nu pot fi prea ne-calitative sau poate sunt de aspect - husa sa, aripa fata, etc.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Insemna "Made in Germany" sau Angrosistul e in Germania, provenienta reala(fabricatia) pieselor= Taiwan, Ungaria, Turcia, Germania...?

 

Oare piesele mele fabricate in Taiwan, comandate pe ost2rad.de au provenienta tot Germania? Asa nu e cinstit.

 

Am cumparat piese de mii de euro impreuna cu dl profesor si am ajuns la concluzia ca : nimic nu se mai fabrica in Germania.

Toate piesele cumparate au trebuit "putin ajustate" si pentru asta are dl profesor un banc ce se potriveste de minune aici..........: hahaha.gif

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

i] nimic nu se mai fabrica in Germania.[/i]

Toate piesele cumparate au trebuit "putin ajustate" si pentru asta are dl profesor un banc ce se potriveste de minune aici........

 

Episodul I

O echipă CIA pune mâna pe planurile avionului rusesc Sukhoi 29 și se duc cu ele la Boeing.

- Puteți face asta? În cât timp? întreabă directorul CIA.

- Domnule Director, vă bateți joc de noi? Doar suntem cei mai tari din lume. O facem și va fi gata în două luni.

Peste circa două luni directorul CIA sună la Boeing și i se răspunde:

- Domnule Director, treaba s-a cam împuțit, nu e așa de ușor precum credeam. Mai lăsați-ne încă vreo două luni.

Peste alte două luni, monstrul mecanic era gata. Prezentarea oficială s-a făcut într-un hangar în prezența președintelui SUA, iar monstrul era acoperit cu o pânză albă. Când au dat pânza jos, în fața ochilor delegației oficiale a apărut un superb buldozer.

 

Episodul al II-lea

Ofuscate, oficialitățile americane contactează conducerea Airbus, care promite că în două luni aparatul e gata. După mai multe amânări, ca și în episodul precedent, oficialitățile americane sunt invitate la lansarea oficială și de sub pânza albă apare un și mai frumos buldozer.

 

Episodul al III-lea

Într-o dimineață geroasă de februarie, directorul CIA intra abătut pe poarta agenției.

- Să trăiți dom'director, ce sunteți așa abătut? îl întâmpină paznicul de noapte, un tânăr emigrant român.

- Necazuri măi om bun, cu planurile alea de Sukhoi.

- Dacă vreți, eu vă pot ajuta. Încă mai am relații în România. Cunosc pe Nea Spirică, șeful sculăriei de la o fabrică de armament care s-a închis. Nea Spirică și vreo încă câțiva ortaci de-ai lui încă mai profesează prin garaje, beciuri etc.

 

Episodul al IV-lea

O delegație americană zboară pe axa New York - Londra - București, ia legătura cu președintele României care îl cheamă la ordine pe Nea Spirică cu echipa lui și-i pune planurile în brațe:

- În cât timp poți să faci asta Nea Spirică?

- În vreo două luni dom' președinte!

 

Epilog

După vreo trei săptămâni, Nea Spirică sună la președinție:

- Dom' Președinte, puteți chema americanii că e gata scula!

În garajul lui Nea Spirică, de sub niște cearșafuri albe casate de spitalul orășenesc apare mândrul Sukhoi 29.

- Extraordinar domnilor! exclamă directorul CIA. Eu totuși nu înțeleg cum celor de la Boeing și Airbus le-a ieșit buldozer.

- Domnule Director! intervine Nea Spirică în engleza lui stricată. Inițial și nouă ne-a ieșit tot buldozer, dar l-am mai luat un pic la pilă.

 

post-59949-0-35292700-1328642734_thumb.jpg post-59949-0-31524000-1328642755_thumb.jpg

Editat de petcudan55
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Manuale reparatie comuniste si nu numai. Poate stiati... poate nu...:

 

http://www.manualedereparatie.info/en/categorii/mz.html

Ieri am contribuit si eu acolo, le-am trimis un PM sa le ofer manualul de service de fabrica in germana pt MZ ETZ 251(125,150), care e putin diferit de manualul de service de fabrica pentru ETZ 250, sper sa apara dupa o vreme

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Care sunt cele patru puncte de fixare ale atașului pe ES 250/1 și unde se află ele exact? Vă rog ajutați-ne cât mai urgent, cu poze, scheme, suntem în lucru!

 

Care este decalajul între axele roților (roata spate - respectiv ataș)

post-61874-0-55597000-1328691575_thumb.jpgpost-61874-0-39148200-1328691650_thumb.jpg

 

Care sunt cele patru puncte de fixare ale atașului pe ES 250/1 și unde se află ele exact? Vă rog ajutați-ne cât mai urgent, cu poze, scheme, suntem în lucru!

 

Care este decalajul între axele roților (roata spate - respectiv ataș)

 

Scuze, am mai răsfoit forumul și am găsit procedura detaliată a prinderii descrisă de Dl Profesor, tocmai la rugămintea mea.

Totuși aș avea nevoie de o poză detaliată a cadrului modelului El-ES, să încerc să-l fac pe al meu (EL-SI) cât mai asemănător. Mulțumiri!

post-61874-0-55597000-1328691575_thumb.jpgpost-61874-0-39148200-1328691650_thumb.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Care sunt cele patru puncte de fixare ale atașului pe ES 250/1 și unde se află ele exact? Vă rog ajutați-ne cât mai urgent, cu poze, scheme, suntem în lucru!

 

Care este decalajul între axele roților (roata spate - respectiv ataș)

post-61874-0-55597000-1328691575_thumb.jpgpost-61874-0-39148200-1328691650_thumb.jpg

 

 

 

Decalajul intre axele rotilor 150 - 200 mm;

Cadru EL-ES

post-28174-0-89118100-1328695251_thumb.gif post-28174-0-76276200-1328695535_thumb.jpg

Editat de red bandit
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Decalajul intre axele rotilor 150 - 200 mm;

Cadru EL-ES

post-28174-0-89118100-1328695251_thumb.gif post-28174-0-76276200-1328695535_thumb.jpg

 

Vă mulțumesc!

Vă rog, dacă puteți arătaț-mi o basculă cu loc de fixare pentru ataș, și spuneți-mi la ce distanță se află acel șurub, gaură, bilă ce o fi de la șurubul amortizorului din spate.

Se pare că la prinderea centrală, jos reușim să adaptăm prinderea modelului El-SI ca să se potrivească la axul basculei, însă deocamdată nu am găsit o soluție viabilă pentru ultima prindere, cel de pe care se urcă în ataș.

Vă rog dacă aveți la-ndemână arătați-mi o poză și cu ultima prindere a modelului EL-ES, să formez după ea pe care o am eu.

Bila din spatele suportului de picioare față va fi demontată, la ea a fost legat atașul de cooperativă. Să-o mut mai în spate și să leg ultima prindere de ea?

post-61874-0-90548900-1328714193_thumb.jpg post-61874-0-05872400-1328714352_thumb.jpg

 

Mersi!

 

Așa arată prinderea de pe basculă? Care ar fi dezavantajul sudării unei bile in locul ei unde ar putea fi legat in mod normal?

post-61874-0-36719300-1328729053_thumb.jpg

Editat de Vitos
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Nu-s batran dar depinde de piston, pistoanele nu au aceeasi cota la fabricanti diferiti. Cu piston de fabrica e cota pistonului+4 sutimi, la alte pistoane +5 sutimi.

Ce pistoane sunt(cine le fabrica) si ce cote au?

 

Cat de batran tre' sa fii cand in manualul de service e dat totul exact?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Vă mulțumesc!

Vă rog, dacă puteți arătaț-mi o basculă cu loc de fixare pentru ataș, și spuneți-mi la ce distanță se află acel șurub, gaură, bilă ce o fi de la șurubul amortizorului din spate.

Se pare că la prinderea centrală, jos reușim să adaptăm prinderea modelului El-SI ca să se potrivească la axul basculei, însă deocamdată nu am găsit o soluție viabilă pentru ultima prindere, cel de pe care se urcă în ataș.

Vă rog dacă aveți la-ndemână arătați-mi o poză și cu ultima prindere a modelului EL-ES, să formez după ea pe care o am eu.

Bila din spatele suportului de picioare față va fi demontată, la ea a fost legat atașul de cooperativă. Să-o mut mai în spate și să leg ultima prindere de ea?

post-61874-0-90548900-1328714193_thumb.jpg post-61874-0-05872400-1328714352_thumb.jpg

 

Mersi!

 

Așa arată prinderea de pe basculă? Care ar fi dezavantajul sudării unei bile in locul ei unde ar putea fi legat in mod normal?

post-61874-0-36719300-1328729053_thumb.jpg

 

Din pacate,nu pot sa-ti dau distantele,dar poti aproxima daca te straduiesti.Urechea de prindere de pe bascula ar trebui sa aiba gaura de 18mm.Plus minus cativa milimetri nu cred ca conteaza prea mult..

post-19117-0-32178200-1328751446_thumb.jpgpost-19117-0-00103400-1328751469_thumb.jpgpost-19117-0-65442800-1328752809_thumb.jpg

 

La prinderea din mijloc cred ca va trebui sa-ti faci un alt ax cu bila si sa inlocuiesti axul actual care-ti sustine bascula.Un strungar bun te poate rezolva.Te sfatuiesc sa pozitionezi atasul,incepand intodeauna cu prinderea din mijloc care este fixa,pe urma fatza,mijloc sus si in final spatele.

De asa ceva ai avea nevoie:

post-19117-0-50669700-1328751687_thumb.jpg

 

Nu cred ca e indicat sa pui bila la bascula motocicletei din cauza ca suspensia atasului trebuie sa lucreze si independent nu concomitent cu bascula motocicletei.

Cam asa arata prinderea pusa pe Simson:

post-19117-0-78365200-1328752361_thumb.jpg

 

Alte cateva reglaje:

post-19117-0-77932200-1328752498_thumb.gifpost-19117-0-57342700-1328752508_thumb.gif

 

Succes!

Editat de 4bike
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Din pacate,nu pot sa-ti dau distantele,dar poti aproxima daca te straduiesti.Urechea de prindere de pe bascula ar trebui sa aiba gaura de 18mm.Plus minus cativa milimetri nu cred ca conteaza prea mult..

post-19117-0-32178200-1328751446_thumb.jpgpost-19117-0-00103400-1328751469_thumb.jpgpost-19117-0-65442800-1328752809_thumb.jpg

 

La prinderea din mijloc cred ca va trebui sa-ti faci un alt ax cu bila si sa inlocuiesti axul actual care-ti sustine bascula.Un strungar bun te poate rezolva.Te sfatuiesc sa pozitionezi atasul,incepand intodeauna cu prinderea din mijloc care este fixa,pe urma fatza,mijloc sus si in final spatele.

De asa ceva ai avea nevoie:

post-19117-0-50669700-1328751687_thumb.jpg

 

Nu cred ca e indicat sa pui bila la bascula motocicletei din cauza ca suspensia atasului trebuie sa lucreze si independent nu concomitent cu bascula motocicletei.

Cam asa arata prinderea pusa pe Simson:

post-19117-0-78365200-1328752361_thumb.jpg

 

Alte cateva reglaje:

post-19117-0-77932200-1328752498_thumb.gifpost-19117-0-57342700-1328752508_thumb.gif

 

Succes!

 

Mersi mult, o să revin cu rezultatul! În orice caz, credeam că e mai simplu de adaptat cadrul de Elastik pentru Simson la Mz. :cheers:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Mersi mult, o să revin cu rezultatul! În orice caz, credeam că e mai simplu de adaptat cadrul de Elastik pentru Simson la Mz. :cheers:

 

nu are nicio adaptare de la Simson la MZ - absolut nici unaunsure.gif

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

nu are nicio adaptare de la Simson la MZ - absolut nici unaunsure.gif

 

Cu toate că mi-aș fi dorit mult să fie lustruită tabla de aluminiu a bărcii, din cauza stării inițiale foarte precare și datorită sudurii de calitate slabă am fost nevoit să renunț la această soluție. Ulterior, dacă o să-mi permit d.p.d.v. financiar și o să găsesc meseriașul potrivit mai pot opta pentru această variantă, deocamdată însă o să fie vopsită.

 

Cine știe, poate mai găsesc un Stoye în stare mai bună, pe care îl fac sticlă. :rolleyes: Revin cu poze.

post-61874-0-51197300-1328813623_thumb.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

De aia nu aveti voi atase ca le tin unii in sufragerie si le aduna.Toata viata m-au fascinat atasele, sper sa iasa unul frumos.Daca motocicletele se pastreaza mai bine, astea au ruginit mult mai repede si au stat mai mult pe afara ca ocupa mai mult loc prin magazii.

Ca sa ne mai inveselim nitelus, am gasit cel mai sadic banc cu motociclisti citit de mine pana acum :

 

"Directorul firmei de pompe funebre suna la reprezentanta unei firme de motociclete:

- Cate motociclete ati vandut in ultima saptamana?

- Cinci bucati.

- A, inseamna ca unul inca se mai plimba..." :unsure:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

De aia nu aveti voi atase ca le tin unii in sufragerie si le aduna.Toata viata m-au fascinat atasele, sper sa iasa unul frumos.Daca motocicletele se pastreaza mai bine, astea au ruginit mult mai repede si au stat mai mult pe afara ca ocupa mai mult loc prin magazii.

Ca sa ne mai inveselim nitelus, am gasit cel mai sadic banc cu motociclisti citit de mine pana acum :

 

"Directorul firmei de pompe funebre suna la reprezentanta unei firme de motociclete:

- Cate motociclete ati vandut in ultima saptamana?

- Cinci bucati.

- A, inseamna ca unul inca se mai plimba..." :unsure:

Da asta este buna...poate era la spital...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...