petcudan55 Postat Februarie 6, 2012 Share Postat Februarie 6, 2012 (editat) Martorii de pe oala far , sunt de plastic sau sticla? Arata frumos Plastic transparent Âşi pentru că se vedea naÂşpa, Banditul a zis să pun în interiorul farului, între bec Âşi plastic, hârtie de calc, că aÂşa punea el la nu Âştiu ce. Noi acoperim planoarele cu un fel de hârtie sintetică albă, poroasă. Când impregnăm, emailita întră în pori Âşi când se usucă face hârtia asta țambal. Ei bine, hârtie din asta am pus sub martori Âşi am lipit-o cu izolierband pe interiorul farului. probabil.... adevarul este ca, ascult mult rap.... Păi dacă zici că ești rapper trebuie să pui cozoroc la lampa din spate, ca să fii compatibil cu stilul. Editat Februarie 6, 2012 de petcudan55 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Lolo_ID Postat Februarie 7, 2012 Share Postat Februarie 7, 2012 Un link util pentru iubitorii de MZ. Surprinzator, e romanesc sau, ma rog, scris in limba romana. http://www.piese-mz.net/ro/ Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
owene Postat Februarie 7, 2012 Share Postat Februarie 7, 2012 Pai daca Okanyi se incapataneaza sa nu-si faca portal, uite il scot altii de pe piata, si nu are decat sa se planga dupa aia "ca e criza". Io nu stiu ce-i in capul lui, ca piese ieftine are(bine-inteles si dinalea care nu se potrivesc, dar am zis: ieftine) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Fishy86 Postat Februarie 7, 2012 Share Postat Februarie 7, 2012 (editat) Un link util pentru iubitorii de MZ. Surprinzator, e romanesc sau, ma rog, scris in limba romana. http://www.piese-mz.net/ro/ Surprize surprize pentru comenzi va asteptam pe site ! Avem multe piese pe stoc si se poate aduce cam orice ! Ce se afla pe stoc , se poate expedia cu posta romana sau curierat. Cum doreste clientul. Provenienta pieselor : Germania Editat Februarie 7, 2012 de Fishy86 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
owene Postat Februarie 7, 2012 Share Postat Februarie 7, 2012 Provenienta pieselor : Germania Insemna "Made in Germany" sau Angrosistul e in Germania, provenienta reala(fabricatia) pieselor= Taiwan, Ungaria, Turcia, Germania...? Oare piesele mele fabricate in Taiwan, comandate pe ost2rad.de au provenienta tot Germania? Asa nu e cinstit. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Fishy86 Postat Februarie 7, 2012 Share Postat Februarie 7, 2012 Insemna "Made in Germany" sau Angrosistul e in Germania, provenienta reala(fabricatia) pieselor= Taiwan, Ungaria, Turcia, Germania...? Oare piesele mele fabricate in Taiwan, comandate pe ost2rad.de au provenienta tot Germania? Asa nu e cinstit. Majoritatea pieselor sunt de calitate foarte buna, chinezariile de 2 euro arata un pic altfel decat ce vindem noi Pareri despre calitatea produselor va poate spune si colegul Vitos , Dracones si alti useri, care au facut cumparaturi deja de pe site Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
owene Postat Februarie 7, 2012 Share Postat Februarie 7, 2012 Deci sunt made in Germany sau nu? "calitate foarte buna" samd - nu contest, dar nu inteleg comerciantul care sa straduieste sa ridice semne de intrebare cand poate sa zica: aia e de acolo, aia de dincolo. Asta e premium - 100 Euro. Asta e medium - 20 euro, asta e junghi - 2 Euro. Uite eu nu stiu cum arata chinezariile de 2 euro ca sa compar aspectul. Io nu stiu de ce se ataca vanzatorul cand un (posibil) client isi expune doleantele: sa nu fie aburit, sa fie informat corect, eventual sa fie mai multe categorii de calitati si preturi. De exemplu sunt piese de care iti depinde viata si/sau calatoria (furtun de frana, piston, biela, samd) si alea vrei sa fie bune si sa stii exact ce cumperi ca doar dai banul, si piese care nu pot fi prea ne-calitative sau poate sunt de aspect - husa sa, aripa fata, etc. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
-UFO- Postat Februarie 7, 2012 Share Postat Februarie 7, 2012 Manuale reparatie comuniste si nu numai. Poate stiati... poate nu...: http://www.manualedereparatie.info/en/categorii/mz.html Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bandit red Postat Februarie 7, 2012 Share Postat Februarie 7, 2012 Insemna "Made in Germany" sau Angrosistul e in Germania, provenienta reala(fabricatia) pieselor= Taiwan, Ungaria, Turcia, Germania...? Oare piesele mele fabricate in Taiwan, comandate pe ost2rad.de au provenienta tot Germania? Asa nu e cinstit. Am cumparat piese de mii de euro impreuna cu dl profesor si am ajuns la concluzia ca : nimic nu se mai fabrica in Germania. Toate piesele cumparate au trebuit "putin ajustate" si pentru asta are dl profesor un banc ce se potriveste de minune aici..........: Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cristi74 Postat Februarie 7, 2012 Share Postat Februarie 7, 2012 Manuale reparatie comuniste si nu numai. Poate stiati... poate nu...: http://www.manualede...tegorii/mz.html este bine venit, pentru unii. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
petcudan55 Postat Februarie 7, 2012 Share Postat Februarie 7, 2012 (editat) i] nimic nu se mai fabrica in Germania.[/i] Toate piesele cumparate au trebuit "putin ajustate" si pentru asta are dl profesor un banc ce se potriveste de minune aici........ Episodul I O echipă CIA pune mâna pe planurile avionului rusesc Sukhoi 29 și se duc cu ele la Boeing. - Puteți face asta? În cât timp? întreabă directorul CIA. - Domnule Director, vă bateți joc de noi? Doar suntem cei mai tari din lume. O facem și va fi gata în două luni. Peste circa două luni directorul CIA sună la Boeing și i se răspunde: - Domnule Director, treaba s-a cam împuțit, nu e așa de ușor precum credeam. Mai lăsați-ne încă vreo două luni. Peste alte două luni, monstrul mecanic era gata. Prezentarea oficială s-a făcut într-un hangar în prezența președintelui SUA, iar monstrul era acoperit cu o pânză albă. Când au dat pânza jos, în fața ochilor delegației oficiale a apărut un superb buldozer. Episodul al II-lea Ofuscate, oficialitățile americane contactează conducerea Airbus, care promite că în două luni aparatul e gata. După mai multe amânări, ca și în episodul precedent, oficialitățile americane sunt invitate la lansarea oficială și de sub pânza albă apare un și mai frumos buldozer. Episodul al III-lea Într-o dimineață geroasă de februarie, directorul CIA intra abătut pe poarta agenției. - Să trăiți dom'director, ce sunteți așa abătut? îl întâmpină paznicul de noapte, un tânăr emigrant român. - Necazuri măi om bun, cu planurile alea de Sukhoi. - Dacă vreți, eu vă pot ajuta. Încă mai am relații în România. Cunosc pe Nea Spirică, șeful sculăriei de la o fabrică de armament care s-a închis. Nea Spirică și vreo încă câțiva ortaci de-ai lui încă mai profesează prin garaje, beciuri etc. Episodul al IV-lea O delegație americană zboară pe axa New York - Londra - București, ia legătura cu președintele României care îl cheamă la ordine pe Nea Spirică cu echipa lui și-i pune planurile în brațe: - În cât timp poți să faci asta Nea Spirică? - În vreo două luni dom' președinte! Epilog După vreo trei săptămâni, Nea Spirică sună la președinție: - Dom' Președinte, puteți chema americanii că e gata scula! În garajul lui Nea Spirică, de sub niște cearșafuri albe casate de spitalul orășenesc apare mândrul Sukhoi 29. - Extraordinar domnilor! exclamă directorul CIA. Eu totuși nu înțeleg cum celor de la Boeing și Airbus le-a ieșit buldozer. - Domnule Director! intervine Nea Spirică în engleza lui stricată. Inițial și nouă ne-a ieșit tot buldozer, dar l-am mai luat un pic la pilă. Editat Februarie 7, 2012 de petcudan55 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bandit red Postat Februarie 7, 2012 Share Postat Februarie 7, 2012 (editat) ...si uite asa le montam si noi pe MZ-uri. .........le mai luam un pic la pila. http://www.youtube.com/watch?v=b7sg53meHIM Editat Februarie 7, 2012 de red bandit Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dany_oldmoto Postat Februarie 7, 2012 Share Postat Februarie 7, 2012 cumpar bascula spate pt.mz250(git de lup)care sa aiba prindere pt stoye elastic. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
owene Postat Februarie 8, 2012 Share Postat Februarie 8, 2012 Manuale reparatie comuniste si nu numai. Poate stiati... poate nu...: http://www.manualedereparatie.info/en/categorii/mz.html Ieri am contribuit si eu acolo, le-am trimis un PM sa le ofer manualul de service de fabrica in germana pt MZ ETZ 251(125,150), care e putin diferit de manualul de service de fabrica pentru ETZ 250, sper sa apara dupa o vreme Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vitos Postat Februarie 8, 2012 Share Postat Februarie 8, 2012 Care sunt cele patru puncte de fixare ale atașului pe ES 250/1 și unde se află ele exact? Vă rog ajutați-ne cât mai urgent, cu poze, scheme, suntem în lucru! Care este decalajul între axele roților (roata spate - respectiv ataș) Care sunt cele patru puncte de fixare ale atașului pe ES 250/1 și unde se află ele exact? Vă rog ajutați-ne cât mai urgent, cu poze, scheme, suntem în lucru! Care este decalajul între axele roților (roata spate - respectiv ataș) Scuze, am mai răsfoit forumul și am găsit procedura detaliată a prinderii descrisă de Dl Profesor, tocmai la rugămintea mea. Totuși aș avea nevoie de o poză detaliată a cadrului modelului El-ES, să încerc să-l fac pe al meu (EL-SI) cât mai asemănător. Mulțumiri! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bandit red Postat Februarie 8, 2012 Share Postat Februarie 8, 2012 (editat) Care sunt cele patru puncte de fixare ale atașului pe ES 250/1 și unde se află ele exact? Vă rog ajutați-ne cât mai urgent, cu poze, scheme, suntem în lucru! Care este decalajul între axele roților (roata spate - respectiv ataș) Decalajul intre axele rotilor 150 - 200 mm; Cadru EL-ES Editat Februarie 8, 2012 de red bandit Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vitos Postat Februarie 8, 2012 Share Postat Februarie 8, 2012 (editat) Decalajul intre axele rotilor 150 - 200 mm; Cadru EL-ES Vă mulțumesc! Vă rog, dacă puteți arătaț-mi o basculă cu loc de fixare pentru ataș, și spuneți-mi la ce distanță se află acel șurub, gaură, bilă ce o fi de la șurubul amortizorului din spate. Se pare că la prinderea centrală, jos reușim să adaptăm prinderea modelului El-SI ca să se potrivească la axul basculei, însă deocamdată nu am găsit o soluție viabilă pentru ultima prindere, cel de pe care se urcă în ataș. Vă rog dacă aveți la-ndemână arătați-mi o poză și cu ultima prindere a modelului EL-ES, să formez după ea pe care o am eu. Bila din spatele suportului de picioare față va fi demontată, la ea a fost legat atașul de cooperativă. Să-o mut mai în spate și să leg ultima prindere de ea? Mersi! Așa arată prinderea de pe basculă? Care ar fi dezavantajul sudării unei bile in locul ei unde ar putea fi legat in mod normal? Editat Februarie 8, 2012 de Vitos Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dracones Postat Februarie 8, 2012 Share Postat Februarie 8, 2012 Un sfat de la un mz-ist batran care sant cotele de alezaj pentru un cilindru masurat de 70,01 250 cmc 58,00 175 cmc multumesc. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
owene Postat Februarie 8, 2012 Share Postat Februarie 8, 2012 Nu-s batran dar depinde de piston, pistoanele nu au aceeasi cota la fabricanti diferiti. Cu piston de fabrica e cota pistonului+4 sutimi, la alte pistoane +5 sutimi. Ce pistoane sunt(cine le fabrica) si ce cote au? Cat de batran tre' sa fii cand in manualul de service e dat totul exact? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
4bike Postat Februarie 9, 2012 Share Postat Februarie 9, 2012 (editat) Vă mulțumesc! Vă rog, dacă puteți arătaț-mi o basculă cu loc de fixare pentru ataș, și spuneți-mi la ce distanță se află acel șurub, gaură, bilă ce o fi de la șurubul amortizorului din spate. Se pare că la prinderea centrală, jos reușim să adaptăm prinderea modelului El-SI ca să se potrivească la axul basculei, însă deocamdată nu am găsit o soluție viabilă pentru ultima prindere, cel de pe care se urcă în ataș. Vă rog dacă aveți la-ndemână arătați-mi o poză și cu ultima prindere a modelului EL-ES, să formez după ea pe care o am eu. Bila din spatele suportului de picioare față va fi demontată, la ea a fost legat atașul de cooperativă. Să-o mut mai în spate și să leg ultima prindere de ea? Mersi! Așa arată prinderea de pe basculă? Care ar fi dezavantajul sudării unei bile in locul ei unde ar putea fi legat in mod normal? Din pacate,nu pot sa-ti dau distantele,dar poti aproxima daca te straduiesti.Urechea de prindere de pe bascula ar trebui sa aiba gaura de 18mm.Plus minus cativa milimetri nu cred ca conteaza prea mult.. La prinderea din mijloc cred ca va trebui sa-ti faci un alt ax cu bila si sa inlocuiesti axul actual care-ti sustine bascula.Un strungar bun te poate rezolva.Te sfatuiesc sa pozitionezi atasul,incepand intodeauna cu prinderea din mijloc care este fixa,pe urma fatza,mijloc sus si in final spatele. De asa ceva ai avea nevoie: Nu cred ca e indicat sa pui bila la bascula motocicletei din cauza ca suspensia atasului trebuie sa lucreze si independent nu concomitent cu bascula motocicletei. Cam asa arata prinderea pusa pe Simson: Alte cateva reglaje: Succes! Editat Februarie 9, 2012 de 4bike Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vitos Postat Februarie 9, 2012 Share Postat Februarie 9, 2012 Din pacate,nu pot sa-ti dau distantele,dar poti aproxima daca te straduiesti.Urechea de prindere de pe bascula ar trebui sa aiba gaura de 18mm.Plus minus cativa milimetri nu cred ca conteaza prea mult.. La prinderea din mijloc cred ca va trebui sa-ti faci un alt ax cu bila si sa inlocuiesti axul actual care-ti sustine bascula.Un strungar bun te poate rezolva.Te sfatuiesc sa pozitionezi atasul,incepand intodeauna cu prinderea din mijloc care este fixa,pe urma fatza,mijloc sus si in final spatele. De asa ceva ai avea nevoie: Nu cred ca e indicat sa pui bila la bascula motocicletei din cauza ca suspensia atasului trebuie sa lucreze si independent nu concomitent cu bascula motocicletei. Cam asa arata prinderea pusa pe Simson: Alte cateva reglaje: Succes! Mersi mult, o să revin cu rezultatul! În orice caz, credeam că e mai simplu de adaptat cadrul de Elastik pentru Simson la Mz. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bandit red Postat Februarie 9, 2012 Share Postat Februarie 9, 2012 Mersi mult, o să revin cu rezultatul! În orice caz, credeam că e mai simplu de adaptat cadrul de Elastik pentru Simson la Mz. nu are nicio adaptare de la Simson la MZ - absolut nici una Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vitos Postat Februarie 9, 2012 Share Postat Februarie 9, 2012 nu are nicio adaptare de la Simson la MZ - absolut nici una Cu toate că mi-aș fi dorit mult să fie lustruită tabla de aluminiu a bărcii, din cauza stării inițiale foarte precare și datorită sudurii de calitate slabă am fost nevoit să renunț la această soluție. Ulterior, dacă o să-mi permit d.p.d.v. financiar și o să găsesc meseriașul potrivit mai pot opta pentru această variantă, deocamdată însă o să fie vopsită. Cine știe, poate mai găsesc un Stoye în stare mai bună, pe care îl fac sticlă. Revin cu poze. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
master_alexut Postat Februarie 9, 2012 Share Postat Februarie 9, 2012 De aia nu aveti voi atase ca le tin unii in sufragerie si le aduna.Toata viata m-au fascinat atasele, sper sa iasa unul frumos.Daca motocicletele se pastreaza mai bine, astea au ruginit mult mai repede si au stat mai mult pe afara ca ocupa mai mult loc prin magazii. Ca sa ne mai inveselim nitelus, am gasit cel mai sadic banc cu motociclisti citit de mine pana acum : "Directorul firmei de pompe funebre suna la reprezentanta unei firme de motociclete: - Cate motociclete ati vandut in ultima saptamana? - Cinci bucati. - A, inseamna ca unul inca se mai plimba..." Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mihaai Postat Februarie 9, 2012 Share Postat Februarie 9, 2012 De aia nu aveti voi atase ca le tin unii in sufragerie si le aduna.Toata viata m-au fascinat atasele, sper sa iasa unul frumos.Daca motocicletele se pastreaza mai bine, astea au ruginit mult mai repede si au stat mai mult pe afara ca ocupa mai mult loc prin magazii. Ca sa ne mai inveselim nitelus, am gasit cel mai sadic banc cu motociclisti citit de mine pana acum : "Directorul firmei de pompe funebre suna la reprezentanta unei firme de motociclete: - Cate motociclete ati vandut in ultima saptamana? - Cinci bucati. - A, inseamna ca unul inca se mai plimba..." Da asta este buna...poate era la spital... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.