Sari la conținut

MZ


alexandru1771
 Share

Postări Recomandate

  • Răspunsuri 4,6k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Am primit la pachet cu motorul o pereche de oglinzi retrovizoare noi(etz250) dar sunt plane - nu sunt convexe deloc. Cele actuale,fisurate, sunt plane, de asemenea, pe cea din stanga a fost lipita o mica oglinda convexa aftermarket. As fi vrut sa le pun pe cele noi, dar sincer nu ma incanta ideea sa am oglinzi plane si as vrea convexe.

 

Exista oglinzi convexe in formatul original de etz? Daca da, unde gasesc? Daca nu, imi recomandati vreun model de la altceva?

TNX

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Am primit la pachet cu motorul o pereche de oglinzi retrovizoare noi(etz250) dar sunt plane - nu sunt convexe deloc. Cele actuale,fisurate, sunt plane, de asemenea, pe cea din stanga a fost lipita o mica oglinda convexa aftermarket. As fi vrut sa le pun pe cele noi, dar sincer nu ma incanta ideea sa am oglinzi plane si as vrea convexe.

 

Exista oglinzi convexe in formatul original de etz? Daca da, unde gasesc? Daca nu, imi recomandati vreun model de la altceva?

TNX

:laugh: Salut ! Eu le-am schimbat, ca m-au enervat trepidatiile , cand statea motoru la relanti, efectiv nu mai vezi nimic in ele , asa ca mi-am pus dfe YAMAHA, iata :

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Merci Judas! Exact trepidatiile astea m-au scos din sarite si ma gandesc ca oglinda convexa micsorand imaginea, reduce si trepidatia imaginii, la aceeasi trepidatie mecanica.

 

Nu stiu ce sa fac cu astea noi, ca mi-e frica sa le donez, sa nu fac rau - cred ca doar la intruniri sunt bune la parada, asta daca le montezi la fata locului.

 

 

 

:laugh: Salut ! Eu le-am schimbat, ca m-au enervat trepidatiile , cand statea motoru la relanti, efectiv nu mai vezi nimic in ele , asa ca mi-am pus dfe YAMAHA, iata :
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

salut si respect la toti posesori de mz,am un mz etz 150 care lam cumparat in doi saci bagat dupa urma unui accident ,am luat piesa cu piesa si lam restaurat in trei saptamani an urma cu trei ani la bucuresti, dar aprinderea nu am avuto asa ca am adaptat una de mobra si nu ami place ccum merge nu se tureaza bine, am nevoie de cea originala dar sh pt ca noua e super scumpa ,e pacat de el are multe piese noi motorul. :smoke:

post-44339-1229418175_thumb.jpg

post-44339-1229418231_thumb.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut!

 

LE: am reeditat postul original un pic.

 

Dati-mi va rog un sfat, ce cauciucuri mai soft-enduro merg pe ETZ250? Eu am gasit singura posibilitate ca fiind Heidenau 3.50-18 K37 spate si 3.00-18 K41 fata, cu rezerva ca fata oficial e 2.75-18, unde singurul profil non-slick e K39. K39 e similar cu Mitas H03 ce am acum. dar pe spate trebuie sa schimb neaparat, e uzat fizic si moral.

 

LE: Gata, pentru problema conversiei de la sistemul vechi la cel nou cred ca am gasit ceva lamuritor aici, a trebuit sa gasesc pe carbibles denumirea crossply si dupa aia gugălul a mers la fix.

 

Problema noua s-a ridicat: conversiile 3.50'' x 25.4mm=88.9mm, 2.75''=69.85mm, 3.00''=76.2mm; E ok daca rotunjesc valorile astea la 89, 70, 76?

 

Camere. Ce camere ar trebui sa-mi comand pt cauciucurile mele? codificarea camerei e de tipul "camera pt cauciuc 3.00 pana la 4.00 - 18?

 

Daca am rationat corect, ce ar trebui sa aleg din lista de camere de la heidenau.ro Reperul 46 pentru fata si 48 pentru spate? reperele 46-49 par a fi toate bune, cum se alege cel mai bine?

LE: in corespondenta cu vanzatoarea mi-a confirmat ca tipul camerelor e bun, dar pe urma a spus cu aplomb niste prostii, asa ca as dori o parere si din partea celor priceputi.

 

Scuze, sunt cam multe intrebari dar clarificand pentru mine, poate ajuta si altora.

Merci!

:D

 

LLE: .... sau merg rotunjirile pana la 90 - 70 - 80? :smoke:

Editat de owene
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

LLE: .... sau merg rotunjirile pana la 90 - 70 - 80? :smoke:

E normal sa rotunjesti ca la anvelope nu prea da cu virgula :D .

70 si 90 am vazut dar 80 nu.

Camera sa nu depaseasca dimensiunea anvelopei ca s-ar putea sa faca pliuri si ii slabeste rezistenta (la anvelopa de 3.00-camera 2,75-3.00).

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

E normal sa rotunjesti ca la anvelope nu prea da cu virgula :wave: .

70 si 90 am vazut dar 80 nu.

Camera sa nu depaseasca dimensiunea anvelopei ca s-ar putea sa faca pliuri si ii slabeste rezistenta (la anvelopa de 3.00-camera 2,75-3.00).

Multumesc!!! ;)

 

Am lansat comanda, un cauciuc spate si 4 camere(2 fata, 2 spate), sa vad ce primesc.

 

Cine n-are batrani, sa-si cumpere!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

sal,ce parere aveti de de motoarele de mz es de175 si250/? :laugh:

de motoarele alea din poza?ce parere avem....pai hai sa iti spun cum sta treaba ....cineva le vindea....m-ai demult pe forum....si le-a vandut pana la urma...si ghici ce e culmea ....le-a cumparat un coleg de clasa de-al meu(eu l-am pus in legatura cu vanzatorul)....altceva in legatura cu motoarele alea m-ai vrei? iti spun ca unul avea si problema la ambielaj (cel de 175 ) ...iar cel de 250 era in stare foarte buna de functionare.... bafta

Editat de kta_bmxpunk
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Azi am masurat compresia, si a dat 10Bari(la 10.5:1 compresia din carte) Cred ca e bine, mai ales ca sunt pe zona verde a compresiometrului. Fara ulei si cu ulei in capul pistonului arata cam la fel. Deductiv, ar fi ok, dar fac asta pentru prima data, voi ce ziceti de rezultat?

 

pozitie

Masuratoarea 1 - fara ulei

Masuratoarea 2 - cu ulei

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

sal,ce parere aveti de de motoarele de mz es de175 si250/? :(

Salut , imi vinzi mie carburatoarele si ghidonul pe care e acceleratia? ai cumva si robinetii de pe rezervor? dar busoane de pe rezervor? m-ar interesa si motorul care e de 250 fara set,un pret?

0744835877 acesta e nr meu de tel daca vrei sa vorbim si sa trecem la fapte

 

 

CRACIUN FERICIT LA TOTI :laugh: :D

post-16700-1230204875_thumb.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut , imi vinzi mie carburatoarele si ghidonul pe care e acceleratia? ai cumva si robinetii de pe rezervor? dar busoane de pe rezervor? m-ar interesa si motorul care e de 250 fara set,un pret?

0744835877 acesta e nr meu de tel daca vrei sa vorbim si sa trecem la fapte

 

 

CRACIUN FERICIT LA TOTI :laugh: :D

Daca nu gasesti busoane,cauta niste epave de Trabant si ia-le de acolo ca sunt identice.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...