Sari la conținut

MZ


alexandru1771
 Share

Postări Recomandate

Piesele sunt cumparate de catre unchiul meu din magazin in anii 70 - 80, au fost tinute bine impreuna cu alte piese.

Acum 3 ani au ajuns in posesia mea imreuna cu motocicleta.

 

 

 

 

 

post-66405-0-12655000-1359066398_thumb.j

post-66405-0-12655000-1359066398_thumb.jpg

Editat de cristi74
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 4,6k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Alex! Pistonul e putin conic, diametul maxim al pistonului fiind in partea de jos ,la fusta!

intorci cilindrul invers si incerci sa ,,introduci" pistonul tot invers! adica cu fusta inainte, fara sa il fortezi,exact in pozitia in care ar lucra normal.

Pistonul :sa nu fie zgariat,lovit,etc! Cilindrul: sa nu fie zgariat,ruginit. etc!

si apoi, Sublerul spune tot!

Daca am gresit in ceea ce am zis , sau nu am fost destul de explicit, rog veteranii sa ma corecteze!

 

Sanatate Maxima!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

cumpar mz etz 250 in stare buna de functionare,,,

de preferinta nu mai departe de 400 km de mine ca..... :rusinica:

va astept cu ofertele...

 

ETZ :-L , daca doresti un 250 ES / 1962, uite aici...... stare impecabila de expozitie :10:

0763177900

post-28174-0-10288900-1360131141_thumb.jpg post-28174-0-52644000-1360131074_thumb.jpg

post-28174-0-47204700-1360131322_thumb.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

http://mercador.ro/oferta/vand-mz-IDwYly.html#104747fac8;r:;s: uite aici un etz, pret bun, cu acte

 

sau http://mercador.ro/oferta/vand-sau-schimb-mz-etz-250cc-cu-laptop-sau-alta-motocicleta-IDt3Uc.html#a1756038ff;r:;s: dar primul pare mai in mintile lui

Editat de aurelian_mz_rt125
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Produs al ACADEMIEI MZ Ploiesti !!!! :bigstar:

:cheers:

:ok:

 

Pentru pretentiosi, pentru cei ce au urmarit evolutia pe forum si au vazut cau s-a investit 2100 euro in piese Germania.....

 

post-28174-0-50561900-1360306506_thumb.jpg post-28174-0-79796100-1360306543_thumb.jpg

 

post-28174-0-27479000-1360306521_thumb.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Motocicleta este foarte frumoasa si sunt sigur ca s-a investit mult in ea. Din pacate, nu stiu cati din RO ar fi dispusi sa dea 3200 eur pe ea. Daca vorbim de Germania se mai schimba treaba, si cel mai probabil acolo vei gasi client.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ce imi place mie la ea e ca nu e doar vopsitorie, e facuta cap-coada si merge bine, poti pleca cu ea. Cu 80 la ora te duci si in Germania la intrunire si te si intorci fara probleme.

Pretul si-l decide fiecare, cine cat cere, cine cat da. Doar ca mai decide si piata, daca ofera acelasi model, in aceeasi stare la acelasi pret. De-aia cei care restaureaza ca sa vanda trebuie sa gandeasca la rece. Trebuie sa inceapa cu un motor in stare cat mai buna, cumparat cat mai ieftin, ca dupa restaurare sa ajunga bine sub pretul pietei. Oricat de tentant e, doar un pasionat care gandeste cu inima si nu pragmatic o sa inceapa de la o motocicleta in stare degradata, o sa bage bani in ea ca intr-un reactor nuclear - pentru sufletul lui o sa si valoreze atat, insa la vanzare vine un dus rece... Asta-i viata. Daca gaseste un cumparator la fel de pasionat(si cu bani), ala o sa cumpere orice reactor nuclear :-) Bine 3200E nu e pret aberant, si sunt convins ca o sa se gaseasca cumparator.

Si eu stiu ce am bagat in MZ-ul meu cumparat cu 500E, biela Rocket(by prox) cu 142E, piston Almot, rulmenti SKF clasa C4 in motor (170 lei doar rulmentii de ambielaj si probabil 400 lei in total cu restul) etc etc DAR orice cumparator o sa-mi ofere 500E maxim daca s-a uitat in soare si si-a ars retina, si o sa-mi spuna ca ce am bagat eu e "pretul distractiei". E drept ca am mai bagat 1000E deja in benzina si se vede pe motor ca il spal doar cand trec prin vad asa ca probabil 300E o sa mi se ofere :-) Doar ca l-am facut pentru mine, pentru mine valoreaza fiecare banut, i-am facut inclusiv carte de service :crack: si din start cand m-am hotarat sa bag bani calumea in el, am spus ca nu se vinde.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

De regula sunt doua forme de reconditionare:

1. Cea de colectionar - in care nu ve-i recupera niciodata banii investiti. Cand ai "sticleti" nu mai conteaza suma!

2. Cea de samsar - in vederea vanzarii - cumperi ieftin ce arunca altii si faci reparatie strict functionala si cosmetizare pentru a convinge clientul sa cumpere. Acesta este singura varianta rentabila care te face sa castigi.

Ar mai fi si un gen de combinatie intre cele doua - unde mai pui si ceva "suflet" dar in final tot la "pierderi" se claseaza - macar la timpul pierdut, castig prea mic sau nul.

 

Mecanismul este simplu, orice piesa schimb are un pret umflat din motive economice(intre 200 si 1500 de ori pretul real - al piesei pe produs final).

Astfel daca cumperi la bucata fiecare piesa ce compune bicicleta, ajungi s-o cumperi de sute de ori mai scumpa decat produsul in ansamblu - deci este o afacere proasta. In astfel de situatie, vanzatorul are alt etalon de evaluare(justificat din punctul lui de vedere, dar gresit - chiar si daca piata spune altceva...). Daca produsul este o raritate, este singurul factor care aduce o valoare ce poate fi valorificata.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Samsar parca nu are si conotatie pozitiva, doar negativa.

Eu as zice ca daca produsul final oferit la vanzare e de calitate, ala nu-i samsar. Samsar e ala care in goana dupa castig vinde guoaie vopsite frumos, si chit sa nu scoata pisica capul ;-)

Daca repara/restaureaza de calitate, atunci totul e pe fata si cumparatorul decide daca baga mana in buzunar.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Cred ca discutia o ia intr-o directie un pic aiurea. N-as vrea sa se inteleaga ca as insinua ca omul nostru e samsar, departe de mine acest gand. Imi exprimam doar parerea referitoare la potentiali clienti in RO.

Apreciez enorm investitia in motocicleta asta. Daca as avea bani la discretie, categoric acest MZ ar fi de referinta intr-o dorita colectie de motociclete. Nu exagerez deloc daca spun ca pana acum e cea mai reusita restaurare a unui MZ pe care am vazut-o vreodata. M-am tot uitat prin poze sa-i gasesc hibe/scapari si nu am reusit :) Din partea mea, 10 cu felicitari!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Piesele din Germania majoritatea provin din Polonia. Caliatea lor e asa cum e. Am incercat si eu unele. Acu o saptamana s-a vandut pe ebay in Germania un MZ similar cu vopseaua originala, similar la culoare, la 600 de euro. Daca era un AWO in stare similara, era poate chiar 6000. Din pacate nu sunt cele mai valoroase motociclete ES-urile. Doar in varianta doppelport...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

 

Apreciez enorm investitia in motocicleta asta. Daca as avea bani la discretie, categoric acest MZ ar fi de referinta intr-o dorita colectie de motociclete. Nu exagerez deloc daca spun ca pana acum e cea mai reusita restaurare a unui MZ pe care am vazut-o vreodata. M-am tot uitat prin poze sa-i gasesc hibe/scapari si nu am reusit :) Din partea mea, 10 cu felicitari!

Multumesc de aprecieri :10: .

Cu siguranta ca aceasta motocicleta, si nu numai nu a fost restaurata in scopuri comerciale nici pe departe.

Nu este singura si mai sunt inca proiecte in derulare. S-a pus suflet, s-au investit timp si bani pentru a se finaliza un proiect cat mai aproape de perfectiune. Tatal meu a avut una luata din magazin de noua in 1962 si nu arata asa nici din fabrica.

Din pacate criza si alte probleme m-au afectat si pe mine si deaceea am luat aceasta decizie. Probabil ca isi va gasi locul intr-o colectie frumoasa a unui pasionat si pretul este binenteles negociabil, dar pana la o limita.

post-28174-0-90760500-1360397328_thumb.jpg post-28174-0-27230700-1360397377_thumb.jpg

Editat de red bandit
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Samsar parca nu are si conotatie pozitiva, doar negativa........ e ala care in goana dupa castig vinde guoaie vopsite frumos, si chit...

Asta am scris si eu! Apoi nu ai citit tot, am facut o distinctie clara intre cele doua categorii pe tema pretului... (pierdere/castig).

Evident sunt si alte categorii ce nu intra in discutie(ex. mecanici ce traiesc din service/reparatii, impatimiti ce au un hobby, etc...)

Ca termenul este dur, e negativ? ..nu cred, reptrezinta exact "profesia" pe care o are, chiar daca este imiorala... Cum poti numi un hot doar ca sa nu-l jignesti?

====

In cazul @red bandit, nu pot decat sa apreciez realizarea lui, a pus mult suflet acolo... restul sunt vorbe.

Pacat ca in astfel de cazuri lucrezi tot timpul in pierdere

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Piesele din Germania majoritatea provin din Polonia. Caliatea lor e asa cum e. Am incercat si eu unele. Acu o saptamana s-a vandut pe ebay in Germania un MZ similar cu vopseaua originala, similar la culoare, la 600 de euro. Daca era un AWO in stare similara, era poate chiar 6000. Din pacate nu sunt cele mai valoroase motociclete ES-urile. Doar in varianta doppelport...

 

Nu vreau sa fiu acuzat de empatie fata de cuvintele colegului forumist dar aceasta este realitatea , nu mai exista piese ,,made in Germania ,, ci doar replici chinezesti purtate pe la pretenii polonezi si apoi facute ,,made in eu sau Germania ,,daca sant doritori sa vada aceasta pseudo calitate a produselor le trimit poze la cerere. intradevar modelul este frumos lucrat si cu atentie la detalii , dar pretul este mare si pentru romania si pentru germania (dar daca se vinde la acest pret atunci imi retrag toate cuvintele scrise mai sus )

Totusi sa pastram limita realului si nu a imaginarului sa deschidem usa afara sa vedem in ce vremuri traim si mai ales ce vremuri traiesc si altii , intradevar acest model a fost importat in numar foarte mare(deci nu vorbim de o serie limitata de zeci de bucati ) , nu este varianta DOPELPORT si atunci pretul cerut trebuie sa fie justificat de vopsea si atentie la detalii?

 

Departe de mine gandul sa pornesc polemici si variatiuni pe aceasi tema atat cu propietarul ca si cu altii este o parere personala ,

 

Toate cele bune si spor la vanzare .

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Replici sau nu, calitate sau nu, nimeni nu poate contesta ca s-au investit bani gramada in piese ,munca si interes in aceasta piesa si ceea ce a rezultat este un exemplar rar si frumos tocmai prin aspectul sau si prin interesul deosebit care s-a acordat lucrarii.

Acum,nimic mai normal pentru cel care a prestat aceste eforturi sa doreasca macar sa-si recupereze investitia,daca nu sa si obtina un plus cat de mic.

Desigur ca nivelul posibilitatilor este cel care-l stim cu totii,insa asta nu anuleaza adevarul fapelor de mai sus.

Asa ca putem sa avem rabdare si tact si sa-i uram colegului Bandit Rosu bafta la vanzare. !!!! :s4284:

Oricum,s-au vazut preturi si mai nejustificate ca acesta,Nu ? :kick:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Pentru ca se apropie primavara, am inceput restaurarea motorului mz-ului meu. Va primi ambielaj reconditonat , set motor ,rulmenti , carburator, toate noi, si un releu de incarcare electronic. Sa ne vedem cu bine anul acesta! :cheers:

post-11230-0-78852800-1360438083_thumb.jpgpost-11230-0-06387200-1360438096_thumb.jpgpost-11230-0-59433100-1360438108_thumb.jpgpost-11230-0-45088200-1360438120_thumb.jpgpost-11230-0-93339500-1360438131_thumb.jpgpost-11230-0-22012200-1360438143_thumb.jpgpost-11230-0-77727100-1360438154_thumb.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...