calin.moto Postat Martie 2, 2017 Share Postat Martie 2, 2017 Salutari!Va rog spuneti-mi unde sunt pozitionate seriile pe cadru si motor la MZ-RT.Multumesc. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
sharky_boy Postat Martie 2, 2017 Share Postat Martie 2, 2017 (editat) seria de cadru este stantata in zona ghidonului intre jugul superior si jugul inferior pe partea dreapta - langa locasul de blocare a ghidonului, iar la motor este pe partea stanga a motorului pe carter in partea din fata langa suruburile de prindere pe cadru. Editat Martie 2, 2017 de sharky_boy Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
calin.moto Postat Martie 2, 2017 Share Postat Martie 2, 2017 Multam' fain.O zi buna. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dorinn Postat Martie 5, 2017 Share Postat Martie 5, 2017 (editat) Nici un reglaj nu ai gasit? Ca idee ar trebui mai intai sa verifici avansul de aprindere pe Gotronic la cam 2,5 mm inainte de PMS (rotatia spre dreapta). Apoi sa verifici nivelul din carburator (plutitorul chiar mai pluteste si chiar inchide?) Ca reglaje ai surubul de turatie de relanti pe capacul carburatorului, langa reglajul tensiunii camasii de la cablul de acceleratie. Apoi ai surubul lateral de raport aer/benzina / relanti (reper 2,5 rotatii stanga dupa insurubarea completa). Apoi ai crestaturile cuiului din obturator (pozitia 3 = mijloc e cea normala). Dupa ce porneste revii din nou fin cu toate reglajele +/-. » Post actualizat in 04 Mar 2017 02:16 Dar in poze arata tare jalnic biata "mobra", nu o stergi macar de praf? Asaaa... macar pentru poze Ma asteptam sa am ceva similar caburatorului de etz, gen cui pontou...cel de aer e 2.5 deschis, iar cel de ralanti nu m-am atins, ca nu ma ajuta cel putin in stadiul asta. Plutitorul e ok si inchide. Legat de cuiul cu crestaturile, acum am aflat, o sa-l ajustez. Pana la avans ar trebui sa apropii senzorul mai mult de ax, la mine e mult peste ce zice recomandarea gotronic de sub.1 mm. Legat de praf, asa e...motorul sta de 6 ani, sper sa reusesc sa-l aduc la viata, apoi sa ma ocup si de restul. Mersi de sfaturi. Editat Martie 5, 2017 de dorinn Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cornelilinca84 Postat Martie 9, 2017 Share Postat Martie 9, 2017 Salutare. poate cineva sa imi zica daca la motorul de rt /125 bucsa de bronz dinimagien trenuie sa aiba joc in catrer si pe ax sau trebuie sa fie fixa? inteleg ca trebuie ca axul sa se invarta insa am o diferenta bizibila intre ax si bucsa ca si intre ax si bucsa. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
zaha.ionel Postat Martie 9, 2017 Share Postat Martie 9, 2017 Salut.Acea bucsa in carter trebuie sa fie fixa iar fata de ax sa aibă toleranță max 0,3 zecimi,ala este un lagăr fix. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cornelilinca84 Postat Martie 17, 2017 Share Postat Martie 17, 2017 (editat) Salut.Acea bucsa in carter trebuie sa fie fixa iar fata de ax sa aibă toleranță max 0,3 zecimi,ala este un lagăr fix. fix, nefix nu mai am rabdare sa caut caci am luat toate saituriile pe care le stia la mana si nu am gasit nicaieri acea bucsa, prin urare am anasmblat motorul cu ea si abia astept sa ii fac proba. p.s. caut soclul becului de far caci ceea ce am eu nu prea se potriveste in oglinda farului si mai caut acea siguranta (sarma) ce fixeaza suportul de bec in far Editat Martie 17, 2017 de cornelilinca84 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
zaha.ionel Postat Martie 18, 2017 Share Postat Martie 18, 2017 Nu site trebuie sa cauti,un strungar bun ,ala deja are uzura,gaura din carter se va mai mari iar funcționarea cutiei va fi aiurea....daca tu ai 42 la picior si te incalt cu 46 poti fugii???pentru o bucsa de 10 lei risti sa strici cutia Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cosminx11 Postat Martie 18, 2017 Share Postat Martie 18, 2017 Dacă nu intră,nu forța,caută un ciocan mai mare...prietenii știu de ce!! » Post actualizat in 18 Mar 2017 11:35 Ce mai contează câteva zecimi,se pot convinge sa intre,sau să iasă,cu un ciocan mai mare,la unii le-a reușit,la alții nu,după caz,după cât au fost de hotărâți în luarea deciziei.....a...am uitat berile. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cornelilinca84 Postat Martie 19, 2017 Share Postat Martie 19, 2017 Dacă nu intră,nu forța,caută un ciocan mai mare...prietenii știu de ce!! » Post actualizat in 18 Mar 2017 11:35 Ce mai contează câteva zecimi,se pot convinge sa intre,sau să iasă,cu un ciocan mai mare,la unii le-a reușit,la alții nu,după caz,după cât au fost de hotărâți în luarea deciziei.....a...am uitat berile. salut. jocul nu era mare intre ax si bucsa iar intre ea si carter nu avea deloc insa daca fortai putin cu mana iesea. am mers cu ea la un strungar si mi-a zis ca nu poate sa o faca deoarecce nu are material (cica e din bronz grafitat) iar pe interior are niste canale de ungere pe care a zis ca nu are cum sa le faca. astazi profitand de timpul liber am facut toate legaturile electrice necesare si totul pare functional mai putin martorul de neutru. m tot incercat sa ii dau de cap si am ajuns in cele din urma la contactul de neutru care pare sa nu functioneze caci daca pun firul la masa becul se aprinde insa cand e legat la contactor nu vrea si pace. acum vreau sa va intreb, deoarece mie imi cam da cu virgula ceva, asa trebuie sa arate contactorul sau ii lipseste ceva ? » Post actualizat in 19 Mar 2017 20:50 Contactor neutral Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cosminx11 Postat Martie 23, 2017 Share Postat Martie 23, 2017 (editat) Salut.Glumeam și eu,încearcă să faci un lucru bine și de calitate,chiar dacă masori de zece ori și montezi tot de atâtea ori,la montajul final să ai o piesă buna si montarea ei corectă.În legătura cu contactorul,nu știu pe dinafară exact cum arată,dar din câte știu eu ai un plus la bord izolat de el,și un minus de pe motor tot izolat.Când apeși pedala de schimbare a vitezei,la liber,tablița face contact între masa motor,cadru adică minus și contactor,trebuie să se aprindă becul.Scriu de pe tel.,cer scuze de eventuale greșeli. Editat Martie 23, 2017 de cosminx11 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cornelilinca84 Postat Martie 23, 2017 Share Postat Martie 23, 2017 (editat) salut. multumesc la toti pt sfaturi. astazi am facut ceva ture cu "mobra", vreo 10 km, insa am remarcat cateva probleme la care nu prea am reusit sa le dau de cap. una dintre ele ar fi reglarea aprinderii la care ,recunosc, nu prea ma pricep caci porneste bine, nu adrunca piciorul insa da rateuri si nu prea urca in ture iar cand o face parca se gatuie. cea de-a doua ar fi reglarea amestecului de carburant si a ambreiajului. deci, am nevoie de cineva din zona Brasov-Ghimbav care ma poate ajuta cu asa ceva, contra cost bineinteles. cat despre contactul de neutral am comandat unul de la crestopher si astept sa soseasca. Editat Martie 23, 2017 de cornelilinca84 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
sharky_boy Postat Martie 28, 2017 Share Postat Martie 28, 2017 Daca porneste usor dar se gatuie in turatie si mai da si rateuri, este putin probabil sa fie doar reglarea avansului Mie imi suna a probleme pe partea de incarcare. E foarte sensibil Rt-ul la acest subiect. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cornelilinca84 Postat Martie 28, 2017 Share Postat Martie 28, 2017 nu e vb de incarcare caci batria este noua iar incarcarea functionaeaza. cel mai probabil este vorba de reglarea amestecului din carburator, zic eu. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
sharky_boy Postat Martie 28, 2017 Share Postat Martie 28, 2017 Eu iti dau un sfat , care sa te scuteasca de multe probleme. In toti cei 12 ani in care am mers cu rt-ul cu instalatia originala pe 6v , un singur releu mecanic de incarcare din foarte multe testate a functionat correct 100%. In rest toate cele aparent bune, au ca si simptome ceea ce ai descris tu (accelerare gatuita si eventual rateuri) - Chiar daca el incarca bateria , nu este gestionata corect excitatia pe dinam)- si de aici probleme . Exista 2 variante : - ramai pe instalatie originala 6v dar cumperi un releu electronic de incarcare (face totii banii). aproximativ 80 - 100 de lei - treci pe magnetou si scapi de toate problemele pentru totdeauna ( scapi inclusiv de platina) - eu am facut asta anul trecut si nu m-as mai intoarce la dinam niciodata.- eu folosesc magnetou de 6v 45W(motoreta Riga/ Carpati) Asta este ce mi s-a intamplat mie. Exista posibilitatea sa fie ceva si pe parte de carburatie , nu bag mana in foc . Sper sa te ajute informatiile. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cornelilinca84 Postat Martie 28, 2017 Share Postat Martie 28, 2017 multumesc mult de sfat. nu vreau sa creez polemici sau sa par eu inteligent si cunoscator in ale motocicletelor dar nu inteleg legatura releului de incarcare cu rateurile. cu gatuirea inteleg caci in dinam exista niste forte magnetice care pot sa infraneze motorul dar cu rateurile... inca o data MULTUMESC pentru faturile date si fi sigur ca am sa tin cont de ele in conditia in care nu e din reglajul carburatorului si a avansului. ma voi indrepta spre ceea ce mi-ai spus, chiar daca sunt unul care tine la originalitate. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cornelilinca84 Postat Martie 29, 2017 Share Postat Martie 29, 2017 mai am o nelaurire. am trimis cilindrul la alezat iar cat timp e la prelucrat am desfacut motorul caci ma enerva faptul ca nu aceam indicator de neutru. am descoperit ca imi lipseste acea tabla de pe selectorul de viteze si in plus cu totate ca am facut circa 15 km cu motorul, fiind schimbat tot ce inseamna rulmenti in motor cu unii noi SKF, am descoperit ca rulmentul din partea dreapta de pe ambielaj uruie deja. e ceva normal sau??? din cate ma pricep eu nu e o treeaba ok ceea ce s-a intamplat si as vrea sa rectific problema asta caci rulmentul intra si iasa usor si cred ca localul de pe cartaree este largit. stie cineva, daca ajustez locasurile de pe cartrer ce rulment ar rebuii folosit? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
sharky_boy Postat Martie 29, 2017 Share Postat Martie 29, 2017 eu am fixat rulmentii in carter in felul urmator : Am incalzit carterul si la cald am bagat rulmentii cu un adaos de cate 2 jumatati de lama de ras asezata pe exteriorul rulmentului diametral opus. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cornelilinca84 Postat Mai 7, 2017 Share Postat Mai 7, 2017 multumesc pentru sfatruri. cum zicea un prieten <primii 100 de km sunt mai grei!> . cu ajutorul vostru dar nu numai am reusit ca ieri sa fac primii 100 km ,intr-o zi si farfa oprire cu aceasta bijuterie de motor. dupa ce am rezolvat aproape toate problemele, zic eu, am avut placerea sa calaresc acest motor si sa merg pana la batranul (are 80 de ani) de la care l-am cumparat, care la vederea lui a izbucnit in plans..... vorbele sunt de prisos aici. deci, de la asta s-a inceput » Post actualizat in 07 May 2017 08:01iar rezultatul final Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cristi74 Postat Mai 7, 2017 Share Postat Mai 7, 2017 Felicitări pentru munca depusă!! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
calin.moto Postat Mai 8, 2017 Share Postat Mai 8, 2017 Frumos!Bravo tie!Si pe mine ma asteapta una ca a ta.Poate ne mai dai sfaturi. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
BLACK SPIDER Postat Mai 8, 2017 Share Postat Mai 8, 2017 bravooooo ! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cornelilinca84 Postat Mai 9, 2017 Share Postat Mai 9, 2017 multumesc mult pentru aprecieri. cine poate sa imi zica care este viteza unde se simte motorul bine si care e cea maxim posibil de atins in conditii normale, nu la vale )? » Post actualizat in 09 May 2017 19:20sicare sunt valorile normale de incarcare la baterie caci am impresia ca imi fierbe bateria. bateria mea este noua luat de la barner 6v, 8A insa tot gasesc ud in cutia bateriei. cu motorul oprit pe voltmetru imi arata 5,98- 6,05v iar cu motorul pornit si cu consumatori porniti imi arata maxim 6,36v Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
nnDan Postat Iunie 27, 2017 Share Postat Iunie 27, 2017 Salutare, Detin un ES 175/1 cu probleme la ambreiaj, face zgomot la relanti si in mers. Problema e ca nu stiu cum sa il demontez. Imi trebuie o cheie speciala sau pot folosi o presa de extras? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Baxxter Postat Iunie 27, 2017 Share Postat Iunie 27, 2017 Salut, am un releu regulator de MZ adaptat la o cutie electrică de IJ49. Mă poate ajuta cineva din București cu un releu doar pentru comparație, să mă asigur că al meu are legăturile făcute corect și e funcțional? Vin eu cu releul meu oriunde in București și doar mă uit și masor cu multimetrul releul funcțional. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.