maniac0man Postat Decembrie 28, 2009 Share Postat Decembrie 28, 2009 Multi, chiar si eu, prefera motoarele in starea originala, insa daca e modificat cu bun simt nu e de lepadat. si eu la fel il prefer,orignal,dar chiar nu mai era in conditii bune deloc si nu am mai gasit ce imi trebuia ca sa il fac cum a fost.Asa ca l-am modificat asa.e modificat exterior ca motorul e tot original.iar piese originale de la ea mai am destule Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
owene Postat Decembrie 28, 2009 Share Postat Decembrie 28, 2009 Felicitari! Ca parere generala, sunt 100% de acord cu un englez care a spus ca MZ-ul este cea mai anti-fashion motocicleta, dar in care un inginer descoperat multe rezolvari incantatoare. Uite de exemplu cand am vazut cilindrul "caramida" de MZ ETZ am spus ca e cel mai hidos cilindru, apoi m-am gandit la racire si altele si oricum nu aspectul la moda ma intereseaza la o motocicleta. Asteptam intrebarile Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
maniac0man Postat Decembrie 28, 2009 Share Postat Decembrie 28, 2009 Felicitari! Ca parere generala, sunt 100% de acord cu un englez care a spus ca MZ-ul este cea mai anti-fashion motocicleta, dar in care un inginer descoperat multe rezolvari incantatoare. Uite de exemplu cand am vazut cilindrul "caramida" de MZ ETZ am spus ca e cel mai hidos cilindru, apoi m-am gandit la racire si altele si oricum nu aspectul la moda ma intereseaza la o motocicleta. Asteptam intrebarile ms pai in primul rand ar fi daca se merita vanduta? si in al doilea rand ar fi cam cat as lua pe ea ? poate o sa va intrebati cum de la o pasiune ajung sa o vand.ar fi cam asa ca am foarte mare nevoie de bani si ca tocmai am mai gasit un mz la fel ca asta si o sa il fac la fel deci tot o sa am mz...iar sa am 2 nu imi permit Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
owene Postat Decembrie 29, 2009 Share Postat Decembrie 29, 2009 mspai in primul rand ar fi daca se merita vanduta? si in al doilea rand ar fi cam cat as lua pe ea ? poate o sa va intrebati cum de la o pasiune ajung sa o vand.ar fi cam asa ca am foarte mare nevoie de bani si ca tocmai am mai gasit un mz la fel ca asta si o sa il fac la fel deci tot o sa am mz...iar sa am 2 nu imi permit Ar trebui sa stii singur raspunsul. Daca ai lucrat la ea si nu te-ai dat, automat iesi in pierdere. Nici una originala nu are pret prea mare, darmite una customizata. MZ-urile au cateva modele mai clasice, si nici alea nu au cine stie ce pret, am zis mai sus, sunt anti-fashion, nu au linie. Nici nu stiu cum s-o zic mai pe sleau: daca nu iti permiti sa ai 2, atunci nu prea iti permiti nici una, fiindca: - intr-o comunista bagi si bagi si bagi(si in motoarele contemporane bagi la fel, dar ele au o perioada de "exploatare" in care bagi numai benzina, la comuniste perioada de exploatare a trecut de mult) - iti trebuie 2 ca una sa fie donator de piese, luatul pieselor la bucata ruineaza bugetul, si mai e avantajul ca din donator mai scoti piese originale. Iar aftermarket nu se produc toate reperele ci doar ce e la cerere. Si motive ar mai fi. Poti doar sa gasesti vechituri ieftine, sa le resuscitezi cu bani putini, sa le vinzi cu mai mult, pasand problemele cumparatorului, dar cum asta nu e munca de renume, nici nu o sa tina. Sau cauti raritati, modele cu valoare(acum sunt si mai rare, au altii 2 ture de stadion avans), bagi cate o mica avere in fiecare, iti blochezi banii o vreme pana le gasesti cumparator. Pune mai multe poze si din alte unghiuri, spune si un pret la care sa fii multumit, nu te opreste nimeni sa o vinzi, exista si bikeshop etc, cele de mai sus sunt doar parerea mea. La multi ani! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
maniac0man Postat Decembrie 29, 2009 Share Postat Decembrie 29, 2009 Ar trebui sa stii singur raspunsul. Daca ai lucrat la ea si nu te-ai dat, automat iesi in pierdere. Nici una originala nu are pret prea mare, darmite una customizata. MZ-urile au cateva modele mai clasice, si nici alea nu au cine stie ce pret, am zis mai sus, sunt anti-fashion, nu au linie. Nici nu stiu cum s-o zic mai pe sleau: daca nu iti permiti sa ai 2, atunci nu prea iti permiti nici una, fiindca: - intr-o comunista bagi si bagi si bagi(si in motoarele contemporane bagi la fel, dar ele au o perioada de "exploatare" in care bagi numai benzina, la comuniste perioada de exploatare a trecut de mult) - iti trebuie 2 ca una sa fie donator de piese, luatul pieselor la bucata ruineaza bugetul, si mai e avantajul ca din donator mai scoti piese originale. Iar aftermarket nu se produc toate reperele ci doar ce e la cerere. Si motive ar mai fi. Poti doar sa gasesti vechituri ieftine, sa le resuscitezi cu bani putini, sa le vinzi cu mai mult, pasand problemele cumparatorului, dar cum asta nu e munca de renume, nici nu o sa tina. Sau cauti raritati, modele cu valoare(acum sunt si mai rare, au altii 2 ture de stadion avans), bagi cate o mica avere in fiecare, iti blochezi banii o vreme pana le gasesti cumparator. Pune mai multe poze si din alte unghiuri, spune si un pret la care sa fii multumit, nu te opreste nimeni sa o vinzi, exista si bikeshop etc, cele de mai sus sunt doar parerea mea. La multi ani! da stiu ca nu e cine stie ce am mers cu respectiva motocicleta si imi place dar am foarte mare nevoie de bani din pacate eu am si piese foarte multe pt ea acasa nu ar fi probelam e facuta foarte bine in acest moment dar daca ar aparea sa zicem ceva probleme la ea are si cine sa o repare si am si suficiente piese pt ea o sa pun mai multe poze si un pret chiar nu stiu ,de aceea am intrebat cam cat ar merita La multi ani ! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
RaduI Postat Decembrie 30, 2009 Share Postat Decembrie 30, 2009 curiozitate: cum ai facut cricul lateral ? Poti pune niste poze mai detaliate ? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
erc Postat Decembrie 30, 2009 Share Postat Decembrie 30, 2009 http://www.bikeshop.ro/motociclete/anuntur...961-257537.html La cat cere poate sa reconditioneze si doua.... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
owene Postat Decembrie 30, 2009 Share Postat Decembrie 30, 2009 mai vedem peste 399de zile :-) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
maniac0man Postat Decembrie 30, 2009 Share Postat Decembrie 30, 2009 mai vedem peste 399de zile :-) ce vrei sa spui cu asta ca nu am inteles? Mesaj completat http://www.bikeshop.ro/motociclete/anuntur...961-257537.html La cat cere poate sa reconditioneze si doua.... daca vrei sa fi putin mai direct si la obniect te rog.ms Mesaj completat curiozitate: cum ai facut cricul lateral ? Poti pune niste poze mai detaliate ? Cricul ala ne-a dat multe batai de cap. Am tinut cu tot dinadinsul sa scapam de cricul acela original care era mare si era destul de greu de pus pe el.Am facut 3 modele de cric si le-am pus in diferite locuri si in diferite moduri....niciunul nu a dat asa cum vroiam.....pana am facut cricul asta ....si cu niste modificari am reusit sa il punem asa! O sa fac foarte curand niste poze din mai multe pozitii si la cric si la restul si o sa le postez Mesaj completat Asa a fost odata! Asa e acum! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
pedros Postat Decembrie 30, 2009 Share Postat Decembrie 30, 2009 Mesaj completat Mesaj completat Mesaj completat Asa a fost odata! Si bine arata orignal. Nu ca acum modificat si urat. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
maniac0man Postat Decembrie 30, 2009 Share Postat Decembrie 30, 2009 Si bine arata orignal. Nu ca acum modificat si urat. parerile sunt impartite.am auzit multi care le place mai mult asa si multi care le placea ca inainte! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
owene Postat Decembrie 31, 2009 Share Postat Decembrie 31, 2009 399 de zile ai pus valabilitatea anuntul tau pe bikeshop, la 1000euro o sa expire asa. Eu iti urez succes. Cu ce e mai buna motocicleta ta decat "o comunista 2T obisnuita"(sa nu facem reclama comparativa) mai noua, in stare originala, mai performanta la toti parametrii(viteza, franare, aprindere, electrica) ca sa merite un pret dublu? Ce fel de vitezometru ai? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
maniac0man Postat Decembrie 31, 2009 Share Postat Decembrie 31, 2009 399 de zile ai pus valabilitatea anuntul tau pe bikeshop, la 1000euro o sa expire asa. Eu iti urez succes.Cu ce e mai buna motocicleta ta decat "o comunista 2T obisnuita"(sa nu facem reclama comparativa) mai noua, in stare originala, mai performanta la toti parametrii(viteza, franare, aprindere, electrica) ca sa merite un pret dublu? Ce fel de vitezometru ai? eu am pus 1000 euro pt c ahabar nu am .....dar nu m-a sunat nimeni sa imi zica "iti dau atat"(si sa fie o suma mai mica) si eu sa zic nu.e negociabil destul de mult! Multumesc! singurul lucru la care ar putea fi mai buna e stabilitatea dar in rest nimic! asta sunt constient. dar nu am zis "vreau 1000 pe ea " am pus un pret.Daca cineva va fi interesat si ia legatura cu mine va fi convins ca pretul ala e pus de forma mai mult si cu siguranta va ajunge la o intelegere cu mine! Nu stiu sa iti zic ce vitezometru e dar o sa ii fac o poza sa il pun aici! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
virgil34ro Postat Ianuarie 4, 2010 Share Postat Ianuarie 4, 2010 Buna eu nu am MZ am IJ dar au pretenii mei si imi plac si mie am condus multa vreme MZ dar nu mi-am cumparat dar pun si eu 2 3 poze cu mz-uri functionale din resita ...toate trecute pe magnetou pentru a fii mai simple:)) PS: am pus si o poza cu atajul zburator:) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
owene Postat Ianuarie 4, 2010 Share Postat Ianuarie 4, 2010 Ooooo! Un MZ ES250/0 ! http://www.emzett-web.de/modelluebersicht.htm Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cicloburu Postat Ianuarie 4, 2010 Share Postat Ianuarie 4, 2010 Ooooo! Un MZ ES250/0 ! http://www.emzett-web.de/modelluebersicht.htm Nu e ZERO! Ăsta e cu o singură evacuare; varianta inițială, cu două evacuări (doppelport) a ajuns foarte rar la noi. Plus că aripa de față a fost restilizată (are linia orizontală) la varianta UNU, la varianta ZERO fiind lăsată pe roată, rotunjită, mult mai frumoasă - părerea mea. Uite cele două variante: MZ ES 250/0: MZ ES 250/1: Nu te lăsa păcălit de culoare sau de cutiile laterale! Toate bune! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
owene Postat Ianuarie 4, 2010 Share Postat Ianuarie 4, 2010 (editat) Am zis eu ca e Doppelport? Nu! Este ES250/0 Einport, care are cu 2CP mai mult decat Doppelportul, iar Einport-ul are aripa fata ascutita ca la ES250/1 a fost fabricat in numar de 3 ori mai mare decat ES250/1 asa ca eu totusi ma mir ca e asa rar pe la noi. Probabil e exportul de vina. Poza ta a 2-a e ES250/0 Einport, ES250/1 e mai saracut la spate, vezi linkul pe care l-am pus. PS: (ca tot editez) Eu la ala rosu ma refer cand spun /0, ala verde e /1 Noroace! Editat Ianuarie 4, 2010 de owene Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
erc Postat Ianuarie 4, 2010 Share Postat Ianuarie 4, 2010 daca vrei sa fi putin mai direct si la obniect te rog.ms Mesaj completat Nu vreau sa o cumpar si nici nu ma intereseaza, dar cred ca ai avea mai multe sanse sa o vinzi in stare originala. Modificarile facute la ea ii scad mult valoare chiar daca sunt functionale si foarte utile, dar e doar o alta comunista modificata, nu mai e MZ ES. Apreciez munca depusa dar de preferat ar fi ca toti cei care avem comuniste sa incercam sa le pastram in forma cat mai aproape de original (parerea mea). In rest iti urez vanzare placuta. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Zvarcolacu' Postat Ianuarie 6, 2010 Share Postat Ianuarie 6, 2010 (editat) salut! abia acum am vazut anuntul tau! am nevoie de arcul de la ambreiaj,eventual cu capac cu tot si de arcul de la pedala de pornire. rog un mail la zvarcolacu@yahoo.com sau tel la 0722438319/orange. multumesc! scuze!...oboseala! mesajul era adresat pt boaska, pagina 49 Editat Ianuarie 6, 2010 de Zvarcolacu' Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
alexandru1771 Postat Ianuarie 9, 2010 Autor Share Postat Ianuarie 9, 2010 Nu e ZERO! Ăsta e cu o singură evacuare; varianta inițială, cu două evacuări (doppelport) a ajuns foarte rar la noi. Plus că aripa de față a fost restilizată (are linia orizontală) la varianta UNU, la varianta ZERO fiind lăsată pe roată, rotunjită, mult mai frumoasă - părerea mea.Uite cele două variante: MZ ES 250/0: MZ ES 250/1: Nu te lăsa păcălit de culoare sau de cutiile laterale! Toate bune! fenomenal cum arata mz-urile alea! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
jerry_mcrie Postat Ianuarie 9, 2010 Share Postat Ianuarie 9, 2010 da. chiar prea bine pentru vârsta lor. recondiționări dinastea sunt însă incredibil de scumpe.... uite ce am găsit pe mobile... incredibil cum arată.... Âşi sunt o groază, ceea ce e mai cidat e pretul la care se vând multe din ele, cam mic pentru toată munca depusă... mz es 250 1 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
master_alexut Postat Ianuarie 9, 2010 Share Postat Ianuarie 9, 2010 m-am uitat si eu pe mobile, am vazut moto de la noi awo t la 1600 e , mz 125 tr la 500 e ..si astea erau la nemti.Se pare ca preturile la noi au ajuns cam aproape de acolo, cel putin pe internet la noi, cam asa se cere. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
comunistu Postat Ianuarie 12, 2010 Share Postat Ianuarie 12, 2010 m-am uitat si eu pe mobile, am vazut moto de la noi awo t la 1600 e , mz 125 tr la 500 e ..si astea erau la nemti.Se pare ca preturile la noi au ajuns cam aproape de acolo, cel putin pe internet la noi, cam asa se cere. salut . am nevoie de o roata spate de mz etz cu pinion .daca are cineva de vanzare ..pe beri ..cum vrea .multumesc Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
zudiac Postat Ianuarie 22, 2010 Share Postat Ianuarie 22, 2010 sal. doresc 1 rezervor de mz etz 150 sa nu fie ruginit...rau nu ma intereseaza culoarea platesc cit face 0761998325 kosti Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
master_alexut Postat Ianuarie 24, 2010 Share Postat Ianuarie 24, 2010 salutare am si eu nevoie pentru un mz 125 rt an 61 urmatoarele: - sei cat mai bune - stop original ( cel mic) Astept semne.... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.