Sari la conținut

MZ


alexandru1771
 Share

Postări Recomandate

Multi, chiar si eu, prefera motoarele in starea originala, insa daca e modificat cu bun simt nu e de lepadat.

 

 

si eu la fel il prefer,orignal,dar chiar nu mai era in conditii bune deloc si nu am mai gasit ce imi trebuia ca sa il fac cum a fost.Asa ca l-am modificat asa.e modificat exterior ca motorul e tot original.iar piese originale de la ea mai am destule

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 4,6k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Felicitari!

 

Ca parere generala, sunt 100% de acord cu un englez care a spus ca MZ-ul este cea mai anti-fashion motocicleta, dar in care un inginer descoperat multe rezolvari incantatoare. Uite de exemplu cand am vazut cilindrul "caramida" de MZ ETZ am spus ca e cel mai hidos cilindru, apoi m-am gandit la racire si altele si oricum nu aspectul la moda ma intereseaza la o motocicleta.

 

Asteptam intrebarile

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Felicitari!

 

Ca parere generala, sunt 100% de acord cu un englez care a spus ca MZ-ul este cea mai anti-fashion motocicleta, dar in care un inginer descoperat multe rezolvari incantatoare. Uite de exemplu cand am vazut cilindrul "caramida" de MZ ETZ am spus ca e cel mai hidos cilindru, apoi m-am gandit la racire si altele si oricum nu aspectul la moda ma intereseaza la o motocicleta.

 

Asteptam intrebarile

 

 

 

ms

pai in primul rand ar fi daca se merita vanduta?

si in al doilea rand ar fi cam cat as lua pe ea ?

 

 

 

poate o sa va intrebati cum de la o pasiune ajung sa o vand.ar fi cam asa ca am foarte mare nevoie de bani si ca tocmai am mai gasit un mz la fel ca asta si o sa il fac la fel deci tot o sa am mz...iar sa am 2 nu imi permit

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

ms

pai in primul rand ar fi daca se merita vanduta?

si in al doilea rand ar fi cam cat as lua pe ea ?

 

poate o sa va intrebati cum de la o pasiune ajung sa o vand.ar fi cam asa ca am foarte mare nevoie de bani si ca tocmai am mai gasit un mz la fel ca asta si o sa il fac la fel deci tot o sa am mz...iar sa am 2 nu imi permit

 

Ar trebui sa stii singur raspunsul. Daca ai lucrat la ea si nu te-ai dat, automat iesi in pierdere. Nici una originala nu are pret prea mare, darmite una customizata. MZ-urile au cateva modele mai clasice, si nici alea nu au cine stie ce pret, am zis mai sus, sunt anti-fashion, nu au linie.

 

Nici nu stiu cum s-o zic mai pe sleau: daca nu iti permiti sa ai 2, atunci nu prea iti permiti nici una, fiindca:

- intr-o comunista bagi si bagi si bagi(si in motoarele contemporane bagi la fel, dar ele au o perioada de "exploatare" in care bagi numai benzina, la comuniste perioada de exploatare a trecut de mult)

- iti trebuie 2 ca una sa fie donator de piese, luatul pieselor la bucata ruineaza bugetul, si mai e avantajul ca din donator mai scoti piese originale. Iar aftermarket nu se produc toate reperele ci doar ce e la cerere.

Si motive ar mai fi.

 

Poti doar sa gasesti vechituri ieftine, sa le resuscitezi cu bani putini, sa le vinzi cu mai mult, pasand problemele cumparatorului, dar cum asta nu e munca de renume, nici nu o sa tina. Sau cauti raritati, modele cu valoare(acum sunt si mai rare, au altii 2 ture de stadion avans), bagi cate o mica avere in fiecare, iti blochezi banii o vreme pana le gasesti cumparator.

 

Pune mai multe poze si din alte unghiuri, spune si un pret la care sa fii multumit, nu te opreste nimeni sa o vinzi, exista si bikeshop etc, cele de mai sus sunt doar parerea mea.

 

La multi ani!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ar trebui sa stii singur raspunsul. Daca ai lucrat la ea si nu te-ai dat, automat iesi in pierdere. Nici una originala nu are pret prea mare, darmite una customizata. MZ-urile au cateva modele mai clasice, si nici alea nu au cine stie ce pret, am zis mai sus, sunt anti-fashion, nu au linie.

 

Nici nu stiu cum s-o zic mai pe sleau: daca nu iti permiti sa ai 2, atunci nu prea iti permiti nici una, fiindca:

- intr-o comunista bagi si bagi si bagi(si in motoarele contemporane bagi la fel, dar ele au o perioada de "exploatare" in care bagi numai benzina, la comuniste perioada de exploatare a trecut de mult)

- iti trebuie 2 ca una sa fie donator de piese, luatul pieselor la bucata ruineaza bugetul, si mai e avantajul ca din donator mai scoti piese originale. Iar aftermarket nu se produc toate reperele ci doar ce e la cerere.

Si motive ar mai fi.

 

Poti doar sa gasesti vechituri ieftine, sa le resuscitezi cu bani putini, sa le vinzi cu mai mult, pasand problemele cumparatorului, dar cum asta nu e munca de renume, nici nu o sa tina. Sau cauti raritati, modele cu valoare(acum sunt si mai rare, au altii 2 ture de stadion avans), bagi cate o mica avere in fiecare, iti blochezi banii o vreme pana le gasesti cumparator.

 

Pune mai multe poze si din alte unghiuri, spune si un pret la care sa fii multumit, nu te opreste nimeni sa o vinzi, exista si bikeshop etc, cele de mai sus sunt doar parerea mea.

 

La multi ani!

 

 

 

da stiu ca nu e cine stie ce

am mers cu respectiva motocicleta si imi place dar am foarte mare nevoie de bani din pacate

eu am si piese foarte multe pt ea acasa nu ar fi probelam

e facuta foarte bine in acest moment

dar daca ar aparea sa zicem ceva probleme la ea are si cine sa o repare si am si suficiente piese pt ea

 

 

 

o sa pun mai multe poze si un pret chiar nu stiu ,de aceea am intrebat cam cat ar merita

 

 

La multi ani !

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

mai vedem peste 399de zile :-)

 

 

 

ce vrei sa spui cu asta ca nu am inteles?

Mesaj completat

http://www.bikeshop.ro/motociclete/anuntur...961-257537.html

La cat cere poate sa reconditioneze si doua.... :love:

 

 

 

 

daca vrei sa fi putin mai direct si la obniect te rog.ms

Mesaj completat

curiozitate: cum ai facut cricul lateral ? Poti pune niste poze mai detaliate ?

 

 

Cricul ala ne-a dat multe batai de cap.

Am tinut cu tot dinadinsul sa scapam de cricul acela original care era mare si era destul de greu de pus pe el.Am facut 3 modele de cric si le-am pus in diferite locuri si in diferite moduri....niciunul nu a dat asa cum vroiam.....pana am facut cricul asta ....si cu niste modificari am reusit sa il punem asa!

O sa fac foarte curand niste poze din mai multe pozitii si la cric si la restul si o sa le postez

Mesaj completat

Asa a fost odata!

p06100818051.jpg

 

 

 

Asa e acum!

l85881.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Mesaj completat

 

 

Mesaj completat

 

 

 

 

Mesaj completat

Asa a fost odata!

Si bine arata orignal. Nu ca acum modificat si urat.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

399 de zile ai pus valabilitatea anuntul tau pe bikeshop, la 1000euro o sa expire asa. Eu iti urez succes.

Cu ce e mai buna motocicleta ta decat "o comunista 2T obisnuita"(sa nu facem reclama comparativa) mai noua, in stare originala, mai performanta la toti parametrii(viteza, franare, aprindere, electrica) ca sa merite un pret dublu?

 

Ce fel de vitezometru ai?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

399 de zile ai pus valabilitatea anuntul tau pe bikeshop, la 1000euro o sa expire asa. Eu iti urez succes.

Cu ce e mai buna motocicleta ta decat "o comunista 2T obisnuita"(sa nu facem reclama comparativa) mai noua, in stare originala, mai performanta la toti parametrii(viteza, franare, aprindere, electrica) ca sa merite un pret dublu?

 

Ce fel de vitezometru ai?

 

 

eu am pus 1000 euro pt c ahabar nu am .....dar nu m-a sunat nimeni sa imi zica "iti dau atat"(si sa fie o suma mai mica) si eu sa zic nu.e negociabil destul de mult!

Multumesc!

 

singurul lucru la care ar putea fi mai buna e stabilitatea dar in rest nimic! asta sunt constient.

dar nu am zis "vreau 1000 pe ea " am pus un pret.Daca cineva va fi interesat si ia legatura cu mine va fi convins ca pretul ala e pus de forma mai mult si cu siguranta va ajunge la o intelegere cu mine!

 

 

Nu stiu sa iti zic ce vitezometru e dar o sa ii fac o poza sa il pun aici!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Buna eu nu am MZ am IJ dar au pretenii mei si imi plac si mie am condus multa vreme MZ dar nu mi-am cumparat

dar pun si eu 2 3 poze cu mz-uri functionale din resita ...toate trecute pe magnetou pentru a fii mai simple:))

PS: am pus si o poza cu atajul zburator:)

post-53954-1262600830_thumb.jpg

post-53954-1262600953_thumb.jpg

post-53954-1262600984_thumb.jpg

post-53954-1262601011_thumb.jpg

post-53954-1262601034_thumb.jpg

post-53954-1262601128_thumb.jpg

post-53954-1262601166_thumb.jpg

post-53954-1262601200_thumb.jpg

post-53954-1262601245_thumb.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Nu e ZERO! Ăsta e cu o singură evacuare; varianta inițială, cu două evacuări (doppelport) a ajuns foarte rar la noi. Plus că aripa de față a fost restilizată (are linia orizontală) la varianta UNU, la varianta ZERO fiind lăsată pe roată, rotunjită, mult mai frumoasă - părerea mea.

Uite cele două variante:

MZ ES 250/0: post-7334-1262620681_thumb.jpg

MZ ES 250/1: post-7334-1262620615_thumb.jpg

Nu te lăsa păcălit de culoare sau de cutiile laterale!

 

Toate bune! :o

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Am zis eu ca e Doppelport? Nu! Este ES250/0 Einport, care are cu 2CP mai mult decat Doppelportul, iar Einport-ul are aripa fata ascutita ca la ES250/1

 

a fost fabricat in numar de 3 ori mai mare decat ES250/1 asa ca eu totusi ma mir ca e asa rar pe la noi. Probabil e exportul de vina.

Poza ta a 2-a e ES250/0 Einport, ES250/1 e mai saracut la spate, vezi linkul pe care l-am pus.

 

PS: (ca tot editez) Eu la ala rosu ma refer cand spun /0, ala verde e /1

 

Noroace!

Editat de owene
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

daca vrei sa fi putin mai direct si la obniect te rog.ms

Mesaj completat

 

 

 

Nu vreau sa o cumpar si nici nu ma intereseaza, dar cred ca ai avea mai multe sanse sa o vinzi in stare originala.

Modificarile facute la ea ii scad mult valoare chiar daca sunt functionale si foarte utile, dar e doar o alta comunista modificata, nu mai e MZ ES. Apreciez munca depusa dar de preferat ar fi ca toti cei care avem comuniste sa incercam sa le pastram in forma cat mai aproape de original (parerea mea).

In rest iti urez vanzare placuta. :o

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

salut! abia acum am vazut anuntul tau! am nevoie de arcul de la ambreiaj,eventual cu capac cu tot si de arcul de la pedala de pornire. rog un mail la zvarcolacu@yahoo.com sau tel la 0722438319/orange. multumesc!

scuze!...oboseala!

mesajul era adresat pt boaska, pagina 49

Editat de Zvarcolacu'
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Nu e ZERO! Ăsta e cu o singură evacuare; varianta inițială, cu două evacuări (doppelport) a ajuns foarte rar la noi. Plus că aripa de față a fost restilizată (are linia orizontală) la varianta UNU, la varianta ZERO fiind lăsată pe roată, rotunjită, mult mai frumoasă - părerea mea.

Uite cele două variante:

MZ ES 250/0: post-7334-1262620681_thumb.jpg

MZ ES 250/1: post-7334-1262620615_thumb.jpg

Nu te lăsa păcălit de culoare sau de cutiile laterale!

 

Toate bune! :rock:

 

:crack: fenomenal cum arata mz-urile alea! :D

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

da. chiar prea bine pentru vârsta lor. recondiționări dinastea sunt însă incredibil de scumpe....

uite ce am găsit pe mobile... incredibil cum arată.... Âşi sunt o groază, ceea ce e mai cidat e pretul la care se vând multe din ele, cam mic pentru toată munca depusă...

mz es 250 1

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

m-am uitat si eu pe mobile, am vazut moto de la noi awo t la 1600 e , mz 125 tr la 500 e ..si astea erau la nemti.Se pare ca preturile la noi au ajuns cam aproape de acolo, cel putin pe internet la noi, cam asa se cere.

salut . am nevoie de o roata spate de mz etz cu pinion .daca are cineva de vanzare ..pe beri ..cum vrea .multumesc

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 2 weeks later...

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...