RaduI Postat Martie 29, 2010 Share Postat Martie 29, 2010 scrie exact un post mai sus Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ubord Postat Martie 30, 2010 Share Postat Martie 30, 2010 http://www.pistonberta.eu/products_motorbike_pistons.html Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
tudosoiu_tudor Postat Aprilie 1, 2010 Share Postat Aprilie 1, 2010 scrie exact un post mai sus merci merci Mesaj completat http://www.pistonberta.eu/products_motorbike_pistons.html merci pt ajutor,bafta Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ocsy2000 Postat Aprilie 2, 2010 Share Postat Aprilie 2, 2010 caut cauciuc fata pentru ETZ 250, la pret lezna. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
pastoru Postat Aprilie 3, 2010 Share Postat Aprilie 3, 2010 iti recomand un tip din Tg. Mures. eu doar de la el cumparam piese pt. MZ.aduce pt. ori ce tip de MZ, la pret lezna. e un om de incredere si piesele vin in scurt timp. numele lui e Ocanyi Zoltan, nr. 0744506624. eu doar cu el colaboram, cat timp aveam MZ-u. bafta multumesc mult! numai bine Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
owene Postat Aprilie 6, 2010 Share Postat Aprilie 6, 2010 caut cauciuc fata pentru ETZ 250, la pret lezna. 120lei(TVA inclus)+35trasportul Fancourier = 155lei. Mie cu atat mi-a venit acu o saptamana 2.75x18 Heidenau de la reprezentanta. Mie mi se pare un pret f. f. bun. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
tamagotchy5 Postat Aprilie 8, 2010 Share Postat Aprilie 8, 2010 salutare! Aveti careva (cumva) urmatoarele chestii pentru etz 125: -frana fata: etrier, pompa, ferodouri -telescoape spate -"bord" ( partea metalica in care se "infig" cele 2 tahometre, si contactul) -cot toba respectiv toba ?? Am inteles de unde pot cumpara noi, dar la ora asta m-ar interesa sa fie ieftine, nu noi. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ocsy2000 Postat Aprilie 9, 2010 Share Postat Aprilie 9, 2010 120lei(TVA inclus)+35trasportul Fancourier = 155lei. Mie cu atat mi-a venit acu o saptamana 2.75x18 Heidenau de la reprezentanta. Mie mi se pare un pret f. f. bun. mersi mult asa voi face. la noi e pe la 200-250 ron si e Vee Ruber.mersi inca odata. Mesaj completat salutare!Aveti careva (cumva) urmatoarele chestii pentru etz 125: -frana fata: etrier, pompa, ferodouri -telescoape spate -"bord" ( partea metalica in care se "infig" cele 2 tahometre, si contactul) -cot toba respectiv toba ?? Am inteles de unde pot cumpara noi, dar la ora asta m-ar interesa sa fie ieftine, nu noi. cu prima nu te pot ajuta. telescoapele spate eu zic ca nu are rost sa l-e schimbi. eu le-am schimbat la 250 si m-au tinut 3 luni.le-am luat de noi. acuma ramane la aprecierea ta. in legatura de "bord" eu puneam o placband aluminiu prins de centrul "bordului" cu popnituri. nu am investit nimic l-e aveam in pivnita. aspectul nu era extraordinar, dar era mai rezistent ca cel original. cu ultimul nu te pot ajuta. bafta. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
tudosoiu_tudor Postat Aprilie 9, 2010 Share Postat Aprilie 9, 2010 Salut,poate cineva sa-mi spuna ce dimensiuni are pistonul de MZ 150 ? Am un compresor in doua pistoane ,diametrul cilindrului e de 60 mm iar pistonul are trei segmenti,nu am reusit sa gasesc pana acum un echivalent la segmenti,trei la nr.Compresorul a fost cumparat din magazin ,producator fiind CE,nimic concret sa pot contacta firma producatoare. Multumesc . sal,pistonul de 150 are 56mm la mz etz cota 0 60mm este cam cota 3-4 la 175cm,pt adaptare poate un alezaj de cilindru dar m-ai sunt repere de la piston care tr tinut cont de ele Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
owene Postat Aprilie 10, 2010 Share Postat Aprilie 10, 2010 salutare!Aveti careva (cumva) urmatoarele chestii pentru etz 125: -"bord" ( partea metalica in care se "infig" cele 2 tahometre, si contactul) Am inteles de unde pot cumpara noi, dar la ora asta m-ar interesa sa fie ieftine, nu noi. Cum sunt ochelarii astia? merg cei de la etz250? daca da, am unii refurbisati frumos, te costa doar posta. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
tamagotchy5 Postat Aprilie 10, 2010 Share Postat Aprilie 10, 2010 (editat) Cum sunt ochelarii astia? merg cei de la etz250? daca da, am unii refurbisati frumos, te costa doar posta. Am atasat o poza, cam asa arata. Diametrul pentru tahometru e 87,5 mm. Intre timp i-am zis unui tip sa imi comande, a zis ca o sa coste pe la 25lei, trec luni pe el sa vad daca a comandat, daca nu batem palma . Multumesc oricum, am sa te tin minte. Lista cu piesele de care am nevoie ramane valabila rest. Suspensiile spate is foarte uzate, de asta vreau sa le schimb, dar am gasit la 270 lei perechea (am cumparat motorul cu 300lei ). In legatura cu faza cu platbanda si chestii de genul, nu mi se potrivesc cu planurile, pentru ca vreau sa arate bine cand il termin Editat Aprilie 10, 2010 de tamagotchy5 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
owene Postat Aprilie 12, 2010 Share Postat Aprilie 12, 2010 Am atasat o poza, cam asa arata. Diametrul pentru tahometru e 87,5 mm.Intre timp i-am zis unui tip sa imi comande, a zis ca o sa coste pe la 25lei, trec luni pe el sa vad daca a comandat, daca nu batem palma . Multumesc oricum, am sa te tin minte. Ce ai rupt tu erau ochelarii originali, nu mai gasesti din aia. Asta am constatat dupa aproape 2 ani de cautari. Acum imi pare rau ca i-am aruncat, poate se mai puteau refurbisa pe undeva... E o diferenta intre originali si aftermarket, data de planeitatea aia - cei cu unghi trag un pic mai mult de cablurile de torsiune, dar nu-i bai, doar sa fii atent sa nu pui ceva f. scurt. De asemenea, cauciucul protector al comutatorului de cheie are locas in ochelarul original, si la aftermarket nu are. De asemenea din caz de unghi, protectia de praf pt gaura cheii e prea mare si se rupe, trebuie pilita un pic. Daca amicul tau iti gaseste din ala plan, vreau si eu :-)) Gasesti aftermarketuri care au un unghi, ca asta de la mine pe care ti-l trimit daca se va potrivi(probabil) Sa-mi dai si distanta intre suruburile de prindere. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
coolblue Postat Aprilie 12, 2010 Share Postat Aprilie 12, 2010 salut...am si eu un motor de mz es 175 parca, alezat la 250 cu piston de trabant parca sau compresor, nu stiu exact deoarece lam cumparat de la cineva si nu stia nici el.Motorul e descompletat lipsesc multe piese iar aprinderea 0 absolut...intrebarea este stie cineva unde sa gasesc pe cineva capabil sa il faca sa functioneze? sa comande piesele care trebuiesc iar la urma plata per total manopera + piese. P.S.: sunt din P.N. daca stie cineva pe aici sau prin apropiere (bacau, iasi) Multumesc Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
owene Postat Aprilie 12, 2010 Share Postat Aprilie 12, 2010 salut...am si eu un motor de mz es 175 parca, alezat la 250 cu piston de trabant parca sau compresor, nu stiu exact deoarece lam cumparat de la cineva si nu stia nici el.Motorul e descompletat lipsesc multe piese iar aprinderea 0 absolut...intrebarea este stie cineva unde sa gasesc pe cineva capabil sa il faca sa functioneze? sa comande piesele care trebuiesc iar la urma plata per total manopera + piese.P.S.: sunt din P.N. daca stie cineva pe aici sau prin apropiere (bacau, iasi) Multumesc Salut! Pune o poza sa ne minunam si noi Nu vreau sa-ti fac dus rece din prima, dar alezarea cilindrului de 175 de la 58mm la 69mm(pt 250) distruge tot materialul dopat, de inalta rezistenta, si ramane dural mort. Ala in 200km se duce. Poti sa arunci cilindrul. Daca a mers cu piston de trabant, cum o fi mers, oare ce o mai fi si de capul ambielajului... Eu sincer nu cred ca o sa te incante factura cand o sa vezi totalul. Daca vrei, se poate, dar trebuie sa faci tu, ca ai de cautat serios. Mai ales ca zici ca lipsesc multe alte piese... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cicloburu Postat Aprilie 12, 2010 Share Postat Aprilie 12, 2010 Nu cred că a fost alezat, ci pur Âşi simplu schimbat cilindrul, că se practică asta. Doar carterele trebuie "aranjate" la ferestrele de baleiaj. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
coolblue Postat Aprilie 12, 2010 Share Postat Aprilie 12, 2010 Nu cred că a fost alezat, ci pur Âşi simplu schimbat cilindrul, că se practică asta. Doar carterele trebuie "aranjate" la ferestrele de baleiaj. sau asa mi se pare..se poate pentru ca nu am inteles exact la ce sa referit el.. cum imi dau seama daca cilindrl e de 250 ? si nu alezat Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cicloburu Postat Aprilie 12, 2010 Share Postat Aprilie 12, 2010 Nu poate fi alezat la o cotă atît de mare. Măsoară diametrul Âşi vezi apoi Âşi ce grosime are cămaÂşa cilindrului, o să-ți dai seama singur! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
coolblue Postat Aprilie 12, 2010 Share Postat Aprilie 12, 2010 Nu poate fi alezat la o cotă atît de mare. Măsoară diametrul Âşi vezi apoi Âşi ce grosime are cămaÂşa cilindrului, o să-ți dai seama singur! asta stiu...ma gandeam ca este vreo metoda de a afla fara masuratori ca un cod ceva si camasa da e destul de groasa nu prea cred ca a fost alezat sau daca a fost nu pt 250 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cicloburu Postat Aprilie 12, 2010 Share Postat Aprilie 12, 2010 Nu e nici un semn pe cilindru, doar dimensiunea lui. Vezi ce scrie pe plăcuța de sub Âşa, vezi Âşi seria motorului Âşi verifică... era pe undeva prin topicul ăsta (parcă) un tabel cu seriile de fabricație. Acum nu mai stau să caut, poate la noapte să am vreme. Încearca Âşi pe MZ Brothers! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
tamagotchy5 Postat Aprilie 12, 2010 Share Postat Aprilie 12, 2010 Ce ai rupt tu erau ochelarii originali, nu mai gasesti din aia. Asta am constatat dupa aproape 2 ani de cautari. Acum imi pare rau ca i-am aruncat, poate se mai puteau refurbisa pe undeva... E o diferenta intre originali si aftermarket, data de planeitatea aia - cei cu unghi trag un pic mai mult de cablurile de torsiune, dar nu-i bai, doar sa fii atent sa nu pui ceva f. scurt. De asemenea, cauciucul protector al comutatorului de cheie are locas in ochelarul original, si la aftermarket nu are. De asemenea din caz de unghi, protectia de praf pt gaura cheii e prea mare si se rupe, trebuie pilita un pic. Daca amicul tau iti gaseste din ala plan, vreau si eu :-)) Gasesti aftermarketuri care au un unghi, ca asta de la mine pe care ti-l trimit daca se va potrivi(probabil) Din pacate ai avut dreptate, ochelarii ce mi i-a adus sunt exact ca si cei din pozele tale. Pe cei originali nu i-am rup eu, asa am cumparat motorul, daca stiam de diferentele astea dintre original si aftermarket, cred ca mai degraba cautam pe cineva sa-mi sudeze aia originali. In fine, o sa vad acuma cum o sa arate cand o sa-i montez la locul lor. Aveti idee unde gasesc componentele pentru frana fata? in special etrier Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
RaduI Postat Aprilie 12, 2010 Share Postat Aprilie 12, 2010 uite aici cateva variante: http://mzbrothers.21.forumer.com/viewtopic.php?t=62 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
owene Postat Aprilie 13, 2010 Share Postat Aprilie 13, 2010 Nu cred că a fost alezat, ci pur Âşi simplu schimbat cilindrul, că se practică asta. Doar carterele trebuie "aranjate" la ferestrele de baleiaj. Pe ce te bazezi? De-aia am zis sa vedem poza e sau nu e cilindru de 250? si care varianta? /0 /1 /2 ? Are cilindrul de ES camasa? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cicloburu Postat Aprilie 13, 2010 Share Postat Aprilie 13, 2010 De la exterior nu poți să-ți dai seama dacă e de 175 sau de 250. Nu e nici o deosebire de dimensiune. Nu Âştiu ce are el pe motor, tocmai de aceea i-am zis să măsoare diametrul (interior, sper că a înțeles asta), Âşi în funcție de rezultat se va vedea dacă e de 175 (58 mm sau puțin peste) sau de 250 (70 mm sau puțin peste). Deci ziceam că up-grade-ul (dacă a fost făcut), a fost făcut prin schimbarea cilindrului, nu prin alezare. "Are cilindrul de ES camasa?" Acum, depinde ce numeÂşti cămaÂşă, cilindrul în sine, de fontă, fără aripioarele de răcire de aluminiu, care formează împreună monoblocul la motoarele în doi timpi, iar la motoarele în patru timpi este interschimbabilă. Eu m-am obiÂşnuit să-i zic cămaÂşa cilindrului Âşi la motoarele în doi timpi... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
coolblue Postat Aprilie 13, 2010 Share Postat Aprilie 13, 2010 De la exterior nu poți să-ți dai seama dacă e de 175 sau de 250. Nu e nici o deosebire de dimensiune. Nu Âştiu ce are el pe motor, tocmai de aceea i-am zis să măsoare diametrul (interior, sper că a înțeles asta), Âşi în funcție de rezultat se va vedea dacă e de 175 (58 mm sau puțin peste) sau de 250 (70 mm sau puțin peste). Deci ziceam că up-grade-ul (dacă a fost făcut), a fost făcut prin schimbarea cilindrului, nu prin alezare. "Are cilindrul de ES camasa?" Acum, depinde ce numeÂşti cămaÂşă, cilindrul în sine, de fontă, fără aripioarele de răcire de aluminiu, care formează împreună monoblocul la motoarele în doi timpi, iar la motoarele în patru timpi este interschimbabilă. Eu m-am obiÂşnuit să-i zic cămaÂşa cilindrului Âşi la motoarele în doi timpi... miercuri o sa pun cateva poze momentan nu am motorul acasa...si da am inteles (de prima data) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
owene Postat Aprilie 13, 2010 Share Postat Aprilie 13, 2010 Acum, depinde ce numeÂşti cămaÂşă, cilindrul în sine, de fontă, fără aripioarele de răcire de aluminiu, care formează împreună monoblocul la motoarele în doi timpi, iar la motoarele în patru timpi este interschimbabilă. Eu m-am obiÂşnuit să-i zic cămaÂşa cilindrului Âşi la motoarele în doi timpi... La ETZ de exemplu totul este aliaj de aluminiu, nu exista camasa de fonta statul de uzura interior se obtine printr-un tratament cu alte metale si se numeste nicasil sau silumin (ceva 15% Si- 85% Al sau nicasilul cu ceva fosfor ) si e un tratament ce intra in profunzimea materialului dar nu prea mult, 2mm, exact cat spune si fabrica ca poti face 4 cote de reparatie. Dupa aia e dural chior care are alte proprietati mecanice si termice, dar nu mai poate fi ciclindru. De aia am intrebat la ES are camasa? sau cum zici tu - cilindru de fonta cu aripioare de aluminiu? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.