master_alexut Postat Aprilie 7, 2011 Share Postat Aprilie 7, 2011 deci....urmeaza sa fac spitele, din experienta ce imi recomandati? Noi nu vreau sa iau. Vopsitul argintiu ar fi ok? Galvanizat imi pare mai complicat, ma gandeam ca daca le-as vopsi, chiar daca ruginesc dupa un an, se poate repeta operatiunea in fiecare primavara ( cu rotile pe motocicleta) dat cu peria de sarma rugina jos, plus vopsit argintiu.Mai mult de 2 ore nu are cum sa dureze. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
petcudan55 Postat Aprilie 7, 2011 Share Postat Aprilie 7, 2011 deci....urmeaza sa fac spitele, din experienta ce imi recomandati? Noi nu vreau sa iau. Vopsitul argintiu ar fi ok? Galvanizat imi pare mai complicat, ma gandeam ca daca le-as vopsi, chiar daca ruginesc dupa un an, se poate repeta operatiunea in fiecare primavara ( cu rotile pe motocicleta) dat cu peria de sarma rugina jos, plus vopsit argintiu.Mai mult de 2 ore nu are cum sa dureze. E bine și așa dar, după cât îmi aduc eu aminte, ai lucrat mult la jante și au ieșit OK. Eu o să fiu pe la SMAEB zilele astea așa încât îți propun să mă contactezi și să-mi aduci spițele. Ți le galvanizez, ți le trimit înapoi săptămâna viitoare cu Red Bandit care face zilnic naveta la București, le montezi pe jante după care, le vopsești când vrei sau, dacă vrei. Mesaj completat Și mai e o soluție, descrisă în literatura de specialitate drept "cuadratura lui Petcu" (n-are nici o legătură cu mine, e o coincidență de nume, matematician și filozof al Daciei antice): 1. Băgăm spițele pe butuc și poziționăm janta 2. Băgăm pe spițe tub termocontractant negru, de la butuc până la filet 3. Dăm cu foen-ul și tubul se strânge pe spiță 4. Băgăm tub negru 3 cm aproape de butuc 5. Strângem piulițele și centrăm janta 6. Tragem cei 3 cm de tub peste piulițe 7. Dăm cu foen-ul și tubul se strânge pe piuliță 8. Ne doare'n pix, avem jante oglindă și spițe nergre (mat), sau roșii, sau albastre ... funcție de culoarea tubului P.S. Poate că ar fi bine ca înainte de a monta, să băgăm spițele într-o baie de cositor, cum spoiau țiganii lingurile pe vremuri, la colț de stradă. Mesaj completat Eu le-am curatat la luciu metalic (nu Nicoleta), le-am degresat si le-am dat cu lac (din doua componente) si au iesit cam asa.... Observ că ai niște țepi pe anvelopă. Așa trebuie sau îi tai cu vreo unghieră, step by step (pardon, țep cu țep)? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cicloburu Postat Aprilie 7, 2011 Share Postat Aprilie 7, 2011 ...Observ că ai niște țepi pe anvelopă. Așa trebuie sau îi tai cu vreo unghieră, step by step (pardon, țep cu țep)? Nu cred, ăia sînt special turnați pentru aderență pe gheață... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
petcudan55 Postat Aprilie 7, 2011 Share Postat Aprilie 7, 2011 Nu cred, ăia sînt special turnați pentru aderență pe gheață... Lume nouă ... Cineva paria pe privat că 90% tu nu mai faci MZ-ul acela în veci. Ia dă-ne o lecție! Mesaj completat Bai ză uei! Pregătim motocicletele pentru SMAEB. Toba lui Ionuț era complet ruginită și i-am dat ieri cu negru mat termorezistent. După terminarea vopsirii am montat și când să admir lucrarea, shiiiiit. Motocicleta arată ca un dric. Azi am scos toba de ETZ de pe Red Bull și am montat-o pe motocicleta lui. Arată beton și nu o mai iau înapoi. Am comandat deja alta la Tg. Mureș iar cu Ion, mă socotesc eu. În favoarea mea, bineînțeles. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cicloburu Postat Aprilie 7, 2011 Share Postat Aprilie 7, 2011 Lume nouă ... Cineva paria pe privat că 90% tu nu mai faci MZ-ul acela în veci. Ia dă-ne o lecție!... Cine pariază contra mea, nu greșește foarte mult! MZ-ul meu n-o să mai revină niciodată la aspectul inițial, dar va fi refăcut funcțional... cîndva... poate anul ăsta, dacă nevastă-mea se va reface repede. Oricum, recuperarea ei primează în fața oricărei alte activități! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bandit red Postat Aprilie 8, 2011 Share Postat Aprilie 8, 2011 Observ că ai niște țepi pe anvelopă. Așa trebuie sau îi tai cu vreo unghieră, step by step (pardon, țep cu țep)? NUuuu, aia sunt in compensare. De cand ma straduiesc sa restaurez mi-a cazut parul din cap . Trebuia sa creasca undeva, nu? Mesaj completat Si pentru cine nu stie adevaratul motiv pentru care fac aceasta restaurare..... Acesta este : Si tatal meu pe plaja la Mangalia in luna mai 1962... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
petcudan55 Postat Aprilie 8, 2011 Share Postat Aprilie 8, 2011 De cand ma straduiesc sa restaurez mi-a cazut parul din cap Hai să fim serioÂşi că nu te-ai spetit. Ai făcut cam 25-26%. Greul abia acum începe. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bandit red Postat Aprilie 8, 2011 Share Postat Aprilie 8, 2011 Hai să fim serioÂşi că nu te-ai spetit. Ai făcut cam 25-26%. Greul abia acum începe. Daca merg asa...la final, decat sa am un par rar, mai bine o chelie deasa Mesaj completat Daca merg asa...la final, decat sa am un par rar, mai bine o chelie deasa /index.php?...2469&st=400 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dany_oldmoto Postat Aprilie 8, 2011 Share Postat Aprilie 8, 2011 Lume nouă ... Cineva paria pe privat că 90% tu nu mai faci MZ-ul acela în veci. Ia dă-ne o lecție!Mesaj completat Bai ză uei! Pregătim motocicletele pentru SMAEB. Toba lui Ionuț era complet ruginită și i-am dat ieri cu negru mat termorezistent. După terminarea vopsirii am montat și când să admir lucrarea, shiiiiit. Motocicleta arată ca un dric. Azi am scos toba de ETZ de pe Red Bull și am montat-o pe motocicleta lui. Arată beton și nu o mai iau înapoi. Am comandat deja alta la Tg. Mureș iar cu Ion, mă socotesc eu. În favoarea mea, bineînțeles. de cite ori tot mai dau cu ochiul pe aici.. mi sa facut pofta de mz...nu am mai stat pe ginduri si am desfacut citeva si eu sa vedem ce iese pina la urma... nu le voi sufla asa de tare in fund.. cum vad pe aici..dar macar sa arate binisor si complete cum au plecat de la mama lor.. din 4 sper sa iasa macar 2... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
petcudan55 Postat Aprilie 8, 2011 Share Postat Aprilie 8, 2011 mi sa facut pofta de mz...din 4 sper sa iasa macar 2... Dar văd că ai material bibliografic la greu. Baftă multă! Ale noastre sunt la SMAEB. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
robert bk350 Postat Aprilie 8, 2011 Share Postat Aprilie 8, 2011 (editat) NUuuu, aia sunt in compensare. De cand ma straduiesc sa restaurez mi-a cazut parul din cap .Trebuia sa creasca undeva, nu? Mesaj completat Si pentru cine nu stie adevaratul motiv pentru care fac aceasta restaurare..... Acesta este : Si tatal meu pe plaja la Mangalia in luna mai 1962... cine e tatal tau din poza? cel cu ochelari? pe vremea aia nu erau japoneze.un MZ era motor superior Editat Aprilie 8, 2011 de robert bk350 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bandit red Postat Aprilie 9, 2011 Share Postat Aprilie 9, 2011 (editat) Scuze, nu am facut prezentarile... Asa este pe aceea vreme nu erau Japoneze, dar acum chiar are o Japoneza (1982) La salon suntem reprezentati cu cinste: Editat Aprilie 9, 2011 de red bandit Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
petcudan55 Postat Aprilie 10, 2011 Share Postat Aprilie 10, 2011 La salon suntem reprezentati cu cinste Și chiar avem și musafiri, de specialitate. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
CzCustoms Postat Aprilie 10, 2011 Share Postat Aprilie 10, 2011 mai are cineva un piston cu segmenti pt es 250? nustiu exact ce cota acum dar o sa il masor. ca idee macar vreau sa stiu daca gasesc ca sa il desfac. am rezolvat momentan! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bandit red Postat Aprilie 10, 2011 Share Postat Aprilie 10, 2011 Impulsionat de atmosfera festiva de la salon, m-am "insurubat" pe treaba. Am finalizat instalatia electrica la MZ, promitandu-i ca il voi duce si pe el la salon Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
petcudan55 Postat Aprilie 10, 2011 Share Postat Aprilie 10, 2011 il voi duce si pe el la salon L-am dus la salon p'al meu pe platformă și mi-e jenă să zic ce-a pățit. L-am adus acasă pe roți, pe răcoare și un vânt de față foarte puternic. Aproape am înghețat, dar nu mă vait. Motivul pentru care l-am restaurat a fost acela că am vrut să merg cu el pe șosele și să trăiesc pe pielea mea, ce-au trăit părinții mei la vremea lor, mai ales tata. Și-acum nu mi-e jenă să spun ce-am pățit la final. "Cineva" mi-a băut toată țuica dintr-o sticlă începută deja. Norocul meu e că am o dublură a cheii de la arhivă. Nu știu cum e pe la voi dar, la mine acasă, eu sunt "cineva". - "Cineva" trebuie să ducă gunoiul! - Ce mizeria dracului, "cineva" să măture frunzele alea de prin curte! - Iar s-a înfundat canalizarea. S-o desfunde "cineva"! - Nu știi pe "cineva" să ne împrumute niște bani? etc... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bandit red Postat Aprilie 12, 2011 Share Postat Aprilie 12, 2011 Mergand mai departe pe firul "povestirii" am descoperit ca la ES modelele '56 - '66, cele doua becuri martor de pe tahometru erau : rosu si verde. Respectiv, rosu se aprindea cand puneai contactul si se stingea pe acceleratie, indicand incarcarea. Daca becul rosu ramanea aprins pe parcursul functionarii motorului insemna ca nu incarca.Trebuia sa se stinga pe masura ce accelerai, astfel inca un +(carbune dinam) intra pe circuit stingand becul. Becul verde reprezenta "neutral-ul" la treptele de viteze. La ETZ a aparut albastru si verde. Asa ca.... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
owene Postat Aprilie 13, 2011 Share Postat Aprilie 13, 2011 Nu stiu ce ETZ e ala, dar in manuale si cum am si eu, luminile din bord sunt tahometru: - galben - aprins= neutral - rosu - aprins=lipsa incarcarii odometru: - albastru - faza lunga - verde - clipeste in ritmul semnalizarii. Astea sunt pentru variante "Lux", cea mai intalnita, varianta "standard" nu are tahometru. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
petcudan55 Postat Aprilie 13, 2011 Share Postat Aprilie 13, 2011 varianta "standard" nu are tahometru. Trebuie să aibă. Noi spunem vitezometrului, tahometru (din Germană) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
owene Postat Aprilie 13, 2011 Share Postat Aprilie 13, 2011 Trebuie să aibă. Noi spunem vitezometrului, tahometru (din Germană) Atunci inseamna ca la ES-uri le cantati de clucare in germana, Lorelei :-) Nu neg, in germana sunt Drehzahlmesser si Tachometer. Tahometrul(dexonline) masoara viteza unghiulara=turatie, si chiar si in cazul vitezometrului asta face, masoara turatia cablului de torsiune. Dar contorul de kilometraj numara rotatii de cablu. Eu in romana am citit de-aia m-am bagat :-) Felicitari pentru prestatia de la SMAEB! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
petcudan55 Postat Aprilie 13, 2011 Share Postat Aprilie 13, 2011 (editat) Nu neg, in germana sunt Drehzahlmesser si Tachometer. Tahometrul(dexonline) masoara viteza unghiulara=turatie, si chiar si in cazul vitezometrului asta face, masoara turatia cablului de torsiune. Dar contorul de kilometraj numara rotatii de cablu. Eu in romana am citit de-aia m-am bagat :-)Felicitari pentru prestatia de la SMAEB! Vitezometrul și contorul de kilometraj sunt contopite în același aparat, care convertește viteza unghiulară a cablului în viteza liniară a sculei pe care e montat (km/oră), iar numărul de rotații complete ale cablului, în km parcurși. Eu cred că e corect să numim tahometru acest aparat, conform DEX. Numărul de km parcurși (spațiul) reprezintă valoarea unei integrale definite de la "momentul zero - când skula a ieșit din fabrică" la "momentul actual t, când scula este călărită de noi", iar viteza instantanee a sculei pe care o călărim, reprezintă derivata în raport cu timpul a spațiului (km parcurși), evaluată în momentul în care ne uităm în bord. Aparatul în cauză, este atât un integrator cât și un derivator mecanic, întrucât rezolvă o integrală definită și o și derivează în raport cu timpul, afișând rezultatele pe ecran astfel: - în dreptul acului roșu citim viteza direct dacă acul pică pe o cifră, sau o evaluăm prin interpolare (de cele mai multe ori liniară) dacă acul pică între cifre; - în cadranul cu cifre de la "0" la "9" așezate una după alta și care se dau de-a peste capul în sens ascendent din punct de vedere al valorii în modul, citim direct numărul de km parcurși, de la stânga la dreapta. Orice contor afișează rezultatul unei integrale, spre exemplu contorul de gaze afișează cumulativul de gaze consumat, care reprezintă integrala debitului de gaze de la momentul zero ( când l-au montat) până azi. Mulțumesc pentru felicitări. Editat Aprilie 13, 2011 de petcudan55 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
owene Postat Aprilie 13, 2011 Share Postat Aprilie 13, 2011 "daca nu-i convingi, zapaceste-i" Nu e nicio integrala acolo, cablul de torsiune roteste un magnetel, ala produce deplasarea acului prin efect Foucault, e un arculet care trage arcul inapoi spre zero, si etalonarea scalei este facuta cu un aparat cu o clasa de precizie mai buna. Din cauza arcului afisajul nu este liniar, dar suntem lasati sa credem asta prin etalonarea echidistanta a reperelor, arata 100km/h si de fapt avem 90, "ego booster". Cine sta sa calculeze integrala aia intra in stalp, eu sunt motociclist, n-am timp, e vorba de reactia ochi-creier-mana/picior Parerea mea este ca la un aparat trebuie folosita denumirea functiei finale adica vitezometru, ca ne folosim de el sa vedem cat e viteza, si nu "turometru cu scala gradata in km/h" cum ar veni traducerea din germana. Daca schimb mecanismul vitezometrului si nu mai e tahometru de rotatie de cablu, si bag ceva electronic care numara impulsuri de la hall, afisand rezultatul "2*PI*Diametrul rotii*nr rotatii/timp", adica viteza, atunci cum ii mai spun? Pai tot vitezometru. contorul de kilometri, parerea mea umila de om care nu e tare in integrale, este un contor, adica un biet numarator care tot adauga acolo (nr. de rotatii * factor de de demultiplicare al rotii dintate) ca sa dea bine in km, de ce ne complicam cu integrale? Eu sunt de acord ca 1+1 se poate scrie si sub forma de integrala, si aplica si Fourier dupa aia, dar prefer 1+1=2. La comuniste, 1+1=2.1 de multe ori, sa nu uitam si toleranta de 0.1 care trebuie umpluta cu vaselina :-)) Tare curios ca la turometru(care e chiar un tahometru care afiseaza turatia) i-au zis Drehzahlmesser si nu Tachometer. Oricum germana nu e limba din care se poate traduce in romana 1:1 ca ies niste dude de razi singur: "Lederdoktor" - nu inseamna "dermatolog", "Bitte Platzen" - nu inseamna "aseaza-te", iar chimia e campioana in germana, am un amic, are o firma, vinde cantare germane, bneinteles conform legii romane manualul trebuia tradus in romana, erau 4 pagini, tradus totul inafara de ca acolo scria ca trebuia uns cu (cuvant lung german pe 2 randuri). S-a speriat omul ca cine stie cu ce substanta speciala trebuie uns, trebuie sa cumpere si aia de la producator, 3 birouri de traducere l-au dat afara ca "ei nu traduc chimie din germana pentru nimic in lume", pana la urma chestia aia era o expresie mai fandosita si chimizata de "hidrocarburi aromate" adica benzina, chestii de-astea petroliere. Sper ca am distrat cat mai multa lume, ma opresc aici, mai bine discutam de MZ-uri Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
petcudan55 Postat Aprilie 14, 2011 Share Postat Aprilie 14, 2011 "daca nu-i convingi, zapaceste-i"Sper ca am distrat cat mai multa lume. Păi ăsta e și scopul. Și totuși, la limită, orice integrală definită reprezintă o sumă. Că aduni 1 de o mie de ori și-ți dă 1000, ăsta-i rezultatul unei integrale. Dar de asta ce zici, cum se adaptează limba română la comunitatea europeană? SPIDOMĂTRU s. n. aparat de înregistrat viteza; vitezometru; tahometru. (< engl. speedometer) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bandit red Postat Aprilie 14, 2011 Share Postat Aprilie 14, 2011 Acesta este vitezometrul (tahometrul) original montat pe ES-uri, la care se poate observa foarte clar culoarea becurilor martor. Semnificatia fiecaruia a fost explicata mai sus. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
petcudan55 Postat Aprilie 14, 2011 Share Postat Aprilie 14, 2011 Acesta este vitezometrul (tahometrul) original montat pe ES-uri Cât costă? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.