Sari la conținut

MZ


alexandru1771
 Share

Postări Recomandate

Exista cu certitudine o metoda data de fabricant (ETZ) ca doar nu au dat toba ca si consumabila :P

Exista(tragi de gaz la drum lung), dar nu functioneaza. Calaminei ca sa arda ii trebuie oxigen, si temperatura tobei in mers e si ea prea mica sa ajute.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 4,6k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Am avut un pic de timp liber si am profitat. Urmeaza sa scot matzele din motor si sa trag cabluri noi .Am pus guma de 350(nu am gasit alta + asta e noua)sper sa nu frece in aripa... ramane de vazut maine . Partea nasoala am patit-o ieri cand am rupt maneta de ambreiaj(partea care se prinde pe ghidon )

tn_ac4b8d40fec32130d89c9a38a2f66870.jpg

tn_b3cb95bed67887fcb64d07735c93bc91.jpg

tn_79ec39b77828a3f393c299d56d6b663b.jpg

tn_48102e09ccaacd85f3565a8a0f3cd091.jpg

tn_1c2c637fe99595c2289e9f0667628681.jpg

tn_f42cd388e5690b13888392af117cdb13.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Rivex Forte (pentru cuptoare si gratare). Multumit de rezultat.

detaliaza un pic. Pe net imi zice ca e un detartrant gresie/faianta/inox. Cat torni? un litru-doi, agiti/nu, ce iese, cat timp tii solutia, neutralizare etc. Daca tot ai gasit ceva ce zici ca merge, spune si cum faci. O sa fii vestit :-)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Fiecare, cu ce-l doare!

Mi-am dat seama că lovitura de pe cea de-a doua tobă nouă nu e absolut întâmplătoare. Ea atrage atenția celui care a cumpărat-o că e cu 200 mm mai lungă decât cea nelovită, respectiv prima.

Să mă ... în el de comerț românesc. Revin cu poze că încarcă greu Âşi sunt un car de nervi.

 

Mesaj completat

uite și pozele

 

 

Mesaj completat

Mare belea nu e pentru că și toba originală are tot 1200 mm ca și asta a doua. Nu e nici exagerat de lungă, se termină acolo unde se termină și porbagajul, deci nu iese din gabaritul motocicletei, dar nu încape pe remorcă decât dacă merg cu oblonul deschis la 45 grade.

 

Mesaj completat

Erată: în loc de "porbagaj" citiți "portbagaj".

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

detaliaza un pic. Pe net imi zice ca e un detartrant gresie/faianta/inox. Cat torni? un litru-doi, agiti/nu, ce iese, cat timp tii solutia, neutralizare etc. Daca tot ai gasit ceva ce zici ca merge, spune si cum faci. O sa fii vestit :-)

 

Reteta : 2 litri de rivex forte ; 2 kg de nisip curat. Se inchide etans toba la un capat, se toarna rivex-ul, se lasa 36 ore la inmu.iat cu ambele capete ale tobei inchise (timp in care se mai rasuceste toba pentru a lucra solutia pe toata suprafata interioara a tobei) dupa care se adauga si nisipul si se invarte de toba pe toate partile (e acelasi procedeu ca la curatarea clasica a rezervorului de benzina). Cand credeti ca a fost curatata suficient luati toba si mergeti la o spalatorie auto sa o sufle cu apa calda sub presiune. Folosirea nisipului este optionala ca si cantitatea de solutie si timpul de asteptare.

Procedeul se poate repeta pana cand sunteti multumiti de rezultat.

In mod normal ar putea fi folosita orice solutie de curatare a grasimii arse (ex. Cilit Bang).

Editat de Lolo_ID
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Fiecare, cu ce-l doare!

 

Cum spuneati,nu e un capat de tara daca e prea lunga toba,totusi mie unul mi se pare ca arata urat o toba care depaseste in lungime aripa de spate.Daca era dupa mine,as fi scurtat ultimul element al tobei si as fi anulat o sita din interior,asta daca m-ar incurca la reansamblare.Stiu,se duce cromul daca o tai dar se poate vopsi cu ceva vopsea rezistenta termic sau electrostatic o banda de 30-50mm si ar fi aratat bine 2 benzi negre,mai ales ca si bratara care tine toba e tot neagra.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Cum spuneati,nu e un capat de tara daca e prea lunga toba,totusi mie unul mi se pare ca arata urat o toba care depaseste in lungime aripa de spate.Daca era dupa mine,as fi scurtat ultimul element al tobei si as fi anulat o sita din interior,asta daca m-ar incurca la reansamblare.Stiu,se duce cromul daca o tai dar se poate vopsi cu ceva vopsea rezistenta termic sau electrostatic o banda de 30-50mm si ar fi aratat bine 2 benzi negre,mai ales ca si bratara care tine toba e tot neagra.

 

 

Daca din fabrica neamtu' asa a "fatat-o" de ca sa intervenim noi cu flexul. :blbl:

Lungimea originala de 1180 se regaseste pe 70% din modelele MZ.

 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

la MZ, tobele frante cu evacuarea in sus sunt specifice modelelor militare. ES250/A, TS250/A, ETZ250/A

 

In pozele lui @red_bandit prima e militara, imi sustine afirmatia, iar a 2-a poza se vede clar ca e o ciopereala de TS250, cu sa de ES refacuta pe negru, cu furca de ETZ cu disc, motor de ETZ, etc, nu poate folosi ca argument.

 

Tobele de modele civile sunt drepte.

Editat de owene
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Apreciez cunostintele voastre despre MZ-uri si nu poate decat sa ma bucure ca exista oameni pasionati in aceasta directie, dar sa nu uitam de la ce a pornit discutia.

De la lungimea tobei, deci sa nu ne pierdem in amanunte. Eu nu am facut prin pozele atasate decat sa aduc cateva exemple ca baza de comparatie (a lungimii).

Daca vreti pur teoretic, OK.

Modelul MZ ES 250 are original o toba de 1220 mm tigaret

 

deci nu de lungime trebuie sa ne facem probleme in "propozitie", nu :blbl:

 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

... dar sa nu uitam de la ce a pornit discutia.

Vă înfierbântați prea mult, orgoliile sunt prea mari, fiecare le știe pe-ale lui și riscăm ca dintr-un cerc de prieteni care ne debităm problemele pe acest forum cu un debit instantaneu Q, să devenim un cerc deformat de prieteni, cel mai cunoscut cerc deformat din istoria omenirii fiind elipsa.

Înainte de a deveni o elipsă de prieteni, vă aduc aminte că discuția a plecat de la faptul că mi-am luat o tobă nouă, am montat-o pe Red Bull, mi-a plăcut, am demontat-o și-am pus-o pe MZ-ul lui Ionuț pentru SMAEB și am hotărât că nu o mai iau înapoi; o să cumpăr pentru Red Bull alta la fel ...

Și am cumpărat, dar nu mai este la fel... nici o problemă din punct de vedere tehnic, problema era aceea a comerțului de la noi.

De ce dacă vreau una la fel, îmi trimiți una mai lungă? Asta era problema ...

Original, după cum spune Banditul, toba are 1200 mm, depășește cu vreo 50 mm aripa spate, dar nu și proiecția în planul asfaltului a portbagajului. Și dacă ai porbagaj, arată OK cu toba asta de 170 lei, așa cum arată Black Panther al meu cu tobă de 180 euro.

Oftica mea a fost aceea că dacă pe Red Bull îl voi transporta vreodată cu remorca mea, din cauza lungimii tobei nu voi putea închide complet oblonul din spate.

Nu ai cum să reduci ultimul segment d-le 4bike, pentru că toba în cauză nu se demontează, ea însăși e formată dintr-un singur segment cap-coadă și dracu știe ce-o fi înăuntru.

 

Ideea ar fi ca între noi să fie o atmosferă destinsă, așa cum trebuie să fie într-o gașcă de prieteni care se întrec cum mă întrec eu și Corcodel în pozele de mai jos:

 

 

Și ca să nu mă abat de la tematica topicului MZ, vreau părerea dvs. în ceea ce privește următoarea problemă care mă bântuie:

Cum le-ar sta celor două șei de MZ RT 125, călărind un AWO 425 Sport? Sau cu alte cuvinte, merită AWO să fie călărit de două șei de MZ?

 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Modelul MZ ES 250 are original o toba de 1220 mm tigaret

 

deci nu de lungime trebuie sa ne facem probleme in "propozitie", nu :P

 

:blbl: hmm,poate motocicleta e prea scurta :P .Din cate vad,d-ul Petcu are un 175-250/1 si din sapaturile facute de mine ar trebui sa aibe o toba finala de 1180mm sau din alte informatii 1120mm.Maine probabil o sa stiu exact ce zice Ersatzteilliste ptr. /1.Prima poza postata de tine e de ES 250/2,deci iese din discutie.

ES 125/150-800mm

ES 175/250/0-930mm

ES 175/250/1-1180(1120)mm

ES/ETS 175/250/2-1220mm

 

Ideea mea era,ca daca tot s-a facut un compromis cu toba de ETZ,nu ar fi nici o problema daca s-ar scurta ca sa arate cat mai ok,nu s-ar impiedica nimeni de ea cand i-ar da tarcoale si in plus ar incapea si-n remorca :P

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Nu....nu le-ar sta bine, mai este un simson de vanzare pe bikshop la fel si imi pare f urat de cate ori ma uit.Este doar parerea mea binenteles .

Pt seile alea merge o motocicleta mai elastica vizual, nu foarte imbracata cu multe table.Simsonul pare genul robust...binenteles ca nu arata chiar din topor dar sincer nu prea se potriveste.

Uite si cum ar arata...aproximativ :blbl:.Probabil si de acolo pretul destul de marisor.:P

 

http://bikeshop.ro/motociclete/anunturi-va...960-367358.html

 

Deci eu votez un nu categoric.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

... nu ar fi nici o problema daca s-ar scurta ca sa arate cat mai ok,nu s-ar impiedica nimeni de ea cand i-ar da tarcoale si in plus ar incapea si-n remorca

 

Fiind nedemontabilă, ar trebui tăiată și sudată din nou. De unde tai și cum, dacă nu știu ce e înăuntru? Și ce fac cu cromul?

Cel mai simplu ar fi s-o trimit înapoi d-lui Okany și să cer una scurtă, la fel ca prima.

În final am s-o las așa, iar ca să închid oblonul, bag sub roata spate un pătrat de lemn de 10X10 cm cu lateralele inălțate, element pe care îl am și l-am folosit și la cealaltă.

Multe motociclete au tobe lungi care depășesc aripa spate și nu arată chiar rău.

 

Și mai e o variantă: să pun un cot mai scurt, pe care chiar îl am în arhiva de piese.

 

Have a nice weekend!

Editat de petcudan55
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Daca e fixa,nu se merita efortul.Din poze se vedeau 3 elemente si ma gandeam ca ultimul element se detaseaza.

Cam cum e asta:

post-19117-1304157304_thumb.jpg

 

Api de cateva zile imi bat si eu capul cum pot sa introduc o moto cu atas vechitura asta de remorca din '55 fara a-i afecta functionalitatea ca si rulota/camper,ca mai tre s-o trag si dupa vw T1.Latimea de 140cm e ok dar lungimea de 202cm e la limita si tre sa pun moto mai mult pe verticala... :blbl:

post-19117-1304157295_thumb.jpg

 

btw.Sportul arata mai bine cu seile lui.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Cum le-ar sta celor două șei de MZ RT 125, călărind un AWO 425 Sport? Sau cu alte cuvinte, merită AWO să fie călărit de două șei de MZ?

 

 

stau seile alea pe awo ca un pumn in ochi :blbl: cum stau si pe sport defapt..cu ambi ochi vineti...

recomand pt ele un mz rt 125,awo e alta jucarie.. care are nevoie de seile originale, sa arate ca o cucoana mandra... :P

Editat de dany_oldmoto
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

eu ma simt bine

 

Practic asta e ideea, că nu mă duc cu motocicleta la nici un concurs de originalitate. Motocicleta e a fiică-mii și până la urmă, ea hotărăște.

Până face 18 ani mai merge cu Yamaha TZR 50 și mi-a zis că la Simson, nu mai vrea să facă bătături la fund cum face de la șaua TZR-ului.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Practic asta e ideea, că nu mă duc cu motocicleta la nici un concurs de originalitate. Motocicleta e a fiică-mii și până la urmă, ea hotărăște.

Până face 18 ani mai merge cu Yamaha TZR 50 și mi-a zis că la Simson, nu mai vrea să facă bătături la fund cum face de la șaua TZR-ului.

 

inteleg.. dar e totusi e un simson si e pacat sal macelarim acuma...ma gindesc ca fata nu va face 20000 de km pe an si trebuie neparat schimbat scaunul..e moto de duminica simsonul....nu de zi de zi.

intradevar e cam incomod scaunul de pe sport dar asta e si farmecul lor...sa simtim ca mergem cu o moto veche...daca au putut sa circule cu ele asa 40 de ani de ce nu se mai poate si acuma????

 

pt zi de zi recomand un scuter sau o japo mai mare cai pacat de macelarit simsonul acuma...chiar daca nu se merge la nici un concurs de orignalitate...

 

spor.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...