owene Postat Aprilie 27, 2011 Share Postat Aprilie 27, 2011 Exista cu certitudine o metoda data de fabricant (ETZ) ca doar nu au dat toba ca si consumabila Exista(tragi de gaz la drum lung), dar nu functioneaza. Calaminei ca sa arda ii trebuie oxigen, si temperatura tobei in mers e si ea prea mica sa ajute. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Lolo_ID Postat Aprilie 27, 2011 Share Postat Aprilie 27, 2011 Rivex Forte (pentru cuptoare si gratare). Multumit de rezultat. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Fishy86 Postat Aprilie 27, 2011 Share Postat Aprilie 27, 2011 Am avut un pic de timp liber si am profitat. Urmeaza sa scot matzele din motor si sa trag cabluri noi .Am pus guma de 350(nu am gasit alta + asta e noua)sper sa nu frece in aripa... ramane de vazut maine . Partea nasoala am patit-o ieri cand am rupt maneta de ambreiaj(partea care se prinde pe ghidon ) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
master_alexut Postat Aprilie 27, 2011 Share Postat Aprilie 27, 2011 parca le murdaresti cand pui rotile alea pe restul motocicletei .Mai este de munca dar...tu la detalii stai bine.Spor la treaba. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
owene Postat Aprilie 28, 2011 Share Postat Aprilie 28, 2011 Rivex Forte (pentru cuptoare si gratare). Multumit de rezultat. detaliaza un pic. Pe net imi zice ca e un detartrant gresie/faianta/inox. Cat torni? un litru-doi, agiti/nu, ce iese, cat timp tii solutia, neutralizare etc. Daca tot ai gasit ceva ce zici ca merge, spune si cum faci. O sa fii vestit :-) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
petcudan55 Postat Aprilie 28, 2011 Share Postat Aprilie 28, 2011 Fiecare, cu ce-l doare! Mi-am dat seama că lovitura de pe cea de-a doua tobă nouă nu e absolut întâmplătoare. Ea atrage atenția celui care a cumpărat-o că e cu 200 mm mai lungă decât cea nelovită, respectiv prima. Să mă ... în el de comerț românesc. Revin cu poze că încarcă greu Âşi sunt un car de nervi. Mesaj completat uite și pozele Mesaj completat Mare belea nu e pentru că și toba originală are tot 1200 mm ca și asta a doua. Nu e nici exagerat de lungă, se termină acolo unde se termină și porbagajul, deci nu iese din gabaritul motocicletei, dar nu încape pe remorcă decât dacă merg cu oblonul deschis la 45 grade. Mesaj completat Erată: în loc de "porbagaj" citiți "portbagaj". Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Lolo_ID Postat Aprilie 28, 2011 Share Postat Aprilie 28, 2011 (editat) detaliaza un pic. Pe net imi zice ca e un detartrant gresie/faianta/inox. Cat torni? un litru-doi, agiti/nu, ce iese, cat timp tii solutia, neutralizare etc. Daca tot ai gasit ceva ce zici ca merge, spune si cum faci. O sa fii vestit :-) Reteta : 2 litri de rivex forte ; 2 kg de nisip curat. Se inchide etans toba la un capat, se toarna rivex-ul, se lasa 36 ore la inmu.iat cu ambele capete ale tobei inchise (timp in care se mai rasuceste toba pentru a lucra solutia pe toata suprafata interioara a tobei) dupa care se adauga si nisipul si se invarte de toba pe toate partile (e acelasi procedeu ca la curatarea clasica a rezervorului de benzina). Cand credeti ca a fost curatata suficient luati toba si mergeti la o spalatorie auto sa o sufle cu apa calda sub presiune. Folosirea nisipului este optionala ca si cantitatea de solutie si timpul de asteptare. Procedeul se poate repeta pana cand sunteti multumiti de rezultat. In mod normal ar putea fi folosita orice solutie de curatare a grasimii arse (ex. Cilit Bang). Editat Aprilie 28, 2011 de Lolo_ID Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bandit red Postat Aprilie 29, 2011 Share Postat Aprilie 29, 2011 (editat) Toba este de pe modelul ES 250 Trophy (1971) Editat Aprilie 29, 2011 de red bandit Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
petcudan55 Postat Aprilie 29, 2011 Share Postat Aprilie 29, 2011 Toba este de pe modelul ES 250 Trophy (1971) Există totuÂşi o mică diferență: toba din pozele tale este rectilinie, în timp ce a mea este frântă la mijoc. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
4bike Postat Aprilie 29, 2011 Share Postat Aprilie 29, 2011 Fiecare, cu ce-l doare! Cum spuneati,nu e un capat de tara daca e prea lunga toba,totusi mie unul mi se pare ca arata urat o toba care depaseste in lungime aripa de spate.Daca era dupa mine,as fi scurtat ultimul element al tobei si as fi anulat o sita din interior,asta daca m-ar incurca la reansamblare.Stiu,se duce cromul daca o tai dar se poate vopsi cu ceva vopsea rezistenta termic sau electrostatic o banda de 30-50mm si ar fi aratat bine 2 benzi negre,mai ales ca si bratara care tine toba e tot neagra. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bandit red Postat Aprilie 29, 2011 Share Postat Aprilie 29, 2011 Cum spuneati,nu e un capat de tara daca e prea lunga toba,totusi mie unul mi se pare ca arata urat o toba care depaseste in lungime aripa de spate.Daca era dupa mine,as fi scurtat ultimul element al tobei si as fi anulat o sita din interior,asta daca m-ar incurca la reansamblare.Stiu,se duce cromul daca o tai dar se poate vopsi cu ceva vopsea rezistenta termic sau electrostatic o banda de 30-50mm si ar fi aratat bine 2 benzi negre,mai ales ca si bratara care tine toba e tot neagra. Daca din fabrica neamtu' asa a "fatat-o" de ca sa intervenim noi cu flexul. Lungimea originala de 1180 se regaseste pe 70% din modelele MZ. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
4bike Postat Aprilie 29, 2011 Share Postat Aprilie 29, 2011 a fatat-o ptr. alte modele de MZ,nicidecum ptr.ES.daca nu e posibilitate ptr. una orijinala no probl. dar nici sa o lasi cu juma' de metru mai lunga nu mi se pare ok... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
owene Postat Aprilie 29, 2011 Share Postat Aprilie 29, 2011 (editat) la MZ, tobele frante cu evacuarea in sus sunt specifice modelelor militare. ES250/A, TS250/A, ETZ250/A In pozele lui @red_bandit prima e militara, imi sustine afirmatia, iar a 2-a poza se vede clar ca e o ciopereala de TS250, cu sa de ES refacuta pe negru, cu furca de ETZ cu disc, motor de ETZ, etc, nu poate folosi ca argument. Tobele de modele civile sunt drepte. Editat Aprilie 29, 2011 de owene Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bandit red Postat Aprilie 29, 2011 Share Postat Aprilie 29, 2011 Apreciez cunostintele voastre despre MZ-uri si nu poate decat sa ma bucure ca exista oameni pasionati in aceasta directie, dar sa nu uitam de la ce a pornit discutia. De la lungimea tobei, deci sa nu ne pierdem in amanunte. Eu nu am facut prin pozele atasate decat sa aduc cateva exemple ca baza de comparatie (a lungimii). Daca vreti pur teoretic, OK. Modelul MZ ES 250 are original o toba de 1220 mm tigaret deci nu de lungime trebuie sa ne facem probleme in "propozitie", nu Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
petcudan55 Postat Aprilie 29, 2011 Share Postat Aprilie 29, 2011 ... dar sa nu uitam de la ce a pornit discutia. Vă înfierbântați prea mult, orgoliile sunt prea mari, fiecare le știe pe-ale lui și riscăm ca dintr-un cerc de prieteni care ne debităm problemele pe acest forum cu un debit instantaneu Q, să devenim un cerc deformat de prieteni, cel mai cunoscut cerc deformat din istoria omenirii fiind elipsa. Înainte de a deveni o elipsă de prieteni, vă aduc aminte că discuția a plecat de la faptul că mi-am luat o tobă nouă, am montat-o pe Red Bull, mi-a plăcut, am demontat-o și-am pus-o pe MZ-ul lui Ionuț pentru SMAEB și am hotărât că nu o mai iau înapoi; o să cumpăr pentru Red Bull alta la fel ... Și am cumpărat, dar nu mai este la fel... nici o problemă din punct de vedere tehnic, problema era aceea a comerțului de la noi. De ce dacă vreau una la fel, îmi trimiți una mai lungă? Asta era problema ... Original, după cum spune Banditul, toba are 1200 mm, depășește cu vreo 50 mm aripa spate, dar nu și proiecția în planul asfaltului a portbagajului. Și dacă ai porbagaj, arată OK cu toba asta de 170 lei, așa cum arată Black Panther al meu cu tobă de 180 euro. Oftica mea a fost aceea că dacă pe Red Bull îl voi transporta vreodată cu remorca mea, din cauza lungimii tobei nu voi putea închide complet oblonul din spate. Nu ai cum să reduci ultimul segment d-le 4bike, pentru că toba în cauză nu se demontează, ea însăși e formată dintr-un singur segment cap-coadă și dracu știe ce-o fi înăuntru. Ideea ar fi ca între noi să fie o atmosferă destinsă, așa cum trebuie să fie într-o gașcă de prieteni care se întrec cum mă întrec eu și Corcodel în pozele de mai jos: Și ca să nu mă abat de la tematica topicului MZ, vreau părerea dvs. în ceea ce privește următoarea problemă care mă bântuie: Cum le-ar sta celor două șei de MZ RT 125, călărind un AWO 425 Sport? Sau cu alte cuvinte, merită AWO să fie călărit de două șei de MZ? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
owene Postat Aprilie 29, 2011 Share Postat Aprilie 29, 2011 Awo Touren-like Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
4bike Postat Aprilie 29, 2011 Share Postat Aprilie 29, 2011 Modelul MZ ES 250 are original o toba de 1220 mm tigaret deci nu de lungime trebuie sa ne facem probleme in "propozitie", nu hmm,poate motocicleta e prea scurta .Din cate vad,d-ul Petcu are un 175-250/1 si din sapaturile facute de mine ar trebui sa aibe o toba finala de 1180mm sau din alte informatii 1120mm.Maine probabil o sa stiu exact ce zice Ersatzteilliste ptr. /1.Prima poza postata de tine e de ES 250/2,deci iese din discutie. ES 125/150-800mm ES 175/250/0-930mm ES 175/250/1-1180(1120)mm ES/ETS 175/250/2-1220mm Ideea mea era,ca daca tot s-a facut un compromis cu toba de ETZ,nu ar fi nici o problema daca s-ar scurta ca sa arate cat mai ok,nu s-ar impiedica nimeni de ea cand i-ar da tarcoale si in plus ar incapea si-n remorca Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
master_alexut Postat Aprilie 29, 2011 Share Postat Aprilie 29, 2011 Nu....nu le-ar sta bine, mai este un simson de vanzare pe bikshop la fel si imi pare f urat de cate ori ma uit.Este doar parerea mea binenteles . Pt seile alea merge o motocicleta mai elastica vizual, nu foarte imbracata cu multe table.Simsonul pare genul robust...binenteles ca nu arata chiar din topor dar sincer nu prea se potriveste. Uite si cum ar arata...aproximativ .Probabil si de acolo pretul destul de marisor. http://bikeshop.ro/motociclete/anunturi-va...960-367358.html Deci eu votez un nu categoric. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
petcudan55 Postat Aprilie 30, 2011 Share Postat Aprilie 30, 2011 (editat) ... nu ar fi nici o problema daca s-ar scurta ca sa arate cat mai ok,nu s-ar impiedica nimeni de ea cand i-ar da tarcoale si in plus ar incapea si-n remorca Fiind nedemontabilă, ar trebui tăiată și sudată din nou. De unde tai și cum, dacă nu știu ce e înăuntru? Și ce fac cu cromul? Cel mai simplu ar fi s-o trimit înapoi d-lui Okany și să cer una scurtă, la fel ca prima. În final am s-o las așa, iar ca să închid oblonul, bag sub roata spate un pătrat de lemn de 10X10 cm cu lateralele inălțate, element pe care îl am și l-am folosit și la cealaltă. Multe motociclete au tobe lungi care depășesc aripa spate și nu arată chiar rău. Și mai e o variantă: să pun un cot mai scurt, pe care chiar îl am în arhiva de piese. Have a nice weekend! Editat Aprilie 30, 2011 de petcudan55 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
4bike Postat Aprilie 30, 2011 Share Postat Aprilie 30, 2011 Daca e fixa,nu se merita efortul.Din poze se vedeau 3 elemente si ma gandeam ca ultimul element se detaseaza. Cam cum e asta: Api de cateva zile imi bat si eu capul cum pot sa introduc o moto cu atas vechitura asta de remorca din '55 fara a-i afecta functionalitatea ca si rulota/camper,ca mai tre s-o trag si dupa vw T1.Latimea de 140cm e ok dar lungimea de 202cm e la limita si tre sa pun moto mai mult pe verticala... btw.Sportul arata mai bine cu seile lui. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dany_oldmoto Postat Aprilie 30, 2011 Share Postat Aprilie 30, 2011 (editat) Cum le-ar sta celor două șei de MZ RT 125, călărind un AWO 425 Sport? Sau cu alte cuvinte, merită AWO să fie călărit de două șei de MZ? stau seile alea pe awo ca un pumn in ochi cum stau si pe sport defapt..cu ambi ochi vineti... recomand pt ele un mz rt 125,awo e alta jucarie.. care are nevoie de seile originale, sa arate ca o cucoana mandra... Editat Aprilie 30, 2011 de dany_oldmoto Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
constantin57 Postat Aprilie 30, 2011 Share Postat Aprilie 30, 2011 Eu calaresc Simsonul asta din 1976.Cu seaua originala dupa citiva Km.imi amorteau tes.....le .Cu seaua din poza nu mai am probleme. Chiar daca apare urita eu ma simt bine . Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Dnepr&Sidecar Postat Aprilie 30, 2011 Share Postat Aprilie 30, 2011 (editat) Mie imi place cum ii sta cu seile de cauciuc, ce-i drept io am boala pe tipul ala de sei,acum adaptez o pereche pe un Jupiter 3. Editat Aprilie 30, 2011 de Dnepr&Sidecar Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
petcudan55 Postat Aprilie 30, 2011 Share Postat Aprilie 30, 2011 eu ma simt bine Practic asta e ideea, că nu mă duc cu motocicleta la nici un concurs de originalitate. Motocicleta e a fiică-mii și până la urmă, ea hotărăște. Până face 18 ani mai merge cu Yamaha TZR 50 și mi-a zis că la Simson, nu mai vrea să facă bătături la fund cum face de la șaua TZR-ului. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dany_oldmoto Postat Aprilie 30, 2011 Share Postat Aprilie 30, 2011 Practic asta e ideea, că nu mă duc cu motocicleta la nici un concurs de originalitate. Motocicleta e a fiică-mii și până la urmă, ea hotărăște.Până face 18 ani mai merge cu Yamaha TZR 50 și mi-a zis că la Simson, nu mai vrea să facă bătături la fund cum face de la șaua TZR-ului. inteleg.. dar e totusi e un simson si e pacat sal macelarim acuma...ma gindesc ca fata nu va face 20000 de km pe an si trebuie neparat schimbat scaunul..e moto de duminica simsonul....nu de zi de zi. intradevar e cam incomod scaunul de pe sport dar asta e si farmecul lor...sa simtim ca mergem cu o moto veche...daca au putut sa circule cu ele asa 40 de ani de ce nu se mai poate si acuma???? pt zi de zi recomand un scuter sau o japo mai mare cai pacat de macelarit simsonul acuma...chiar daca nu se merge la nici un concurs de orignalitate... spor. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.