petcudan55 Postat Iunie 5, 2011 Share Postat Iunie 5, 2011 Vitos, mi-ar placea daca ai pune mai multe poze Apropos de poze, ce-ar fi să pui și tu niște poze cu MZ-ul tău? Eu personal nu-mi aduc aminte să-l fi văzut. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
master_alexut Postat Iunie 5, 2011 Share Postat Iunie 5, 2011 Ar insemna sa pun cam 20 de poze ca sa il prind pe tot.Mz-ul meu este gata vopsit, nichelat mai trebuie sa schimb rulmentii in motor si sa il asamblez.Cum nunta de week viitor in care sunt personajul principal mi-a adus vreo 2 cm de chelie cadou...in ultimile 3 luni nu a fost timp si ganduri pentru el.Dupa nunta numai de asta o sa ma ocup .Nu pot sa spun decat ca dorm cu el, in afara de cadru cam tot este sub pat .M-am plictisit si eu de cand visez ca e gata dar..in curand cu siguranta va prinde forma. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dany_oldmoto Postat Iunie 5, 2011 Share Postat Iunie 5, 2011 Eu te-am așteptat toată noaptea să vii la chef. Poze mai proaste ca astea, n-am mai făcut de pe vremea când aveam aparat rusesc SMENA. Da,frumos,din ce vad aveti numai bijuteri acasa Motocicleta arata super, pt.asta tot respectul din partea mea,ca sa fiu sincer nu am fost foarte atent la moto ... sai gasesc defecte.. ca sigur nu sint, am vazut cum lucrati:ca la carte Cum spuneam mai sus aveti casa plina de bijuteri frumoase,mult spor in continure si multa sanatate ca fara ea nu putem face nimic. nota 11 din partea mea Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
petcudan55 Postat Iunie 5, 2011 Share Postat Iunie 5, 2011 (editat) am vazut cum lucrati:ca la carte Și dacă "în carte" sunt lucruri nescrise, le vom scrie noi, atât cât ne duce capu'. Totul a plecat de la o idee și sunt fericit că am dus-o până la capăt: tatăl meu a avut ES, eu am ES, fiica mea are ES, nepoții mei se vor plimba cu ES. Iată că 4 generații ale familiei mele s-au bucurat sau se vor bucura de această minunată mașinărie. Acum obiectiv vorbind, Red Bull a ieșit impecabil și ca design și ca motor. În comparație cu motorul lui , MZ-ul meu cu ataș e o troacă de porci. În motorul meu, în afară de aprinderea electronică Powerdynamo și carburator Bing, sunt numai vechituri. Eram pregătit cu ambielaj nou (l-am împrumutat lui Red Bandit), cilindru și piston noi, kit-ul de ambreiaj etc. să fac motorul brici în vara asta, dar mai amân până la iarnă, că mi s-a acrit de ES-uri și mai am și altceva de făcut. M-apuc de RT. nunta de week viitor in care sunt personajul principal mi-a adus vreo 2 cm de chelie cadou... Casă de piatră și RT de fier! Editat Iunie 5, 2011 de petcudan55 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bandit red Postat Iunie 6, 2011 Share Postat Iunie 6, 2011 Și dacă "în carte" sunt lucruri nescrise, le vom scrie noi, atât cât ne duce capu'. Totul a plecat de la o idee și sunt fericit că am dus-o până la capăt: tatăl meu a avut ES, eu am ES, fiica mea are ES, nepoții mei se vor plimba cu ES. Iată că 4 generații ale familiei mele s-au bucurat sau se vor bucura de această minunată mașinărie. Acum obiectiv vorbind, Red Bull a ieșit impecabil și ca design și ca motor. În comparație cu motorul lui , MZ-ul meu cu ataș e o troacă de porci. În motorul meu, în afară de aprinderea electronică Powerdynamo și carburator Bing, sunt numai vechituri. Eram pregătit cu ambielaj nou (l-am împrumutat lui Red Bandit), cilindru și piston noi, kit-ul de ambreiaj etc. să fac motorul brici în vara asta, dar mai amân până la iarnă, că mi s-a acrit de ES-uri și mai am și altceva de făcut. M-apuc de RT. Si daca vorbim de generatii parintii mei ieri au implinit 51 de ani de casnicie, iar pe 21 iunie vor implinii 50 de ani de cand au achizitionat MZ-ul ES 175 nou. Mi-am propus ca pana la aceasta data (chiar daca nu va fi integral gata) sa se auda din nou in curte "zumzetul" de MZ . Imi pare rau ca nu am putut sa ajung la petrecere donmul Dan, dar problemele mele sunt din ce in ce mai reale (stiti la ce ma refer). Promit sa ma revansez. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
petcudan55 Postat Iunie 6, 2011 Share Postat Iunie 6, 2011 problemele mele sunt din ce in ce mai reale Te cred. Nevastă-mea crede că totul e făcut din fier vechi. Dacă ar vedea devizul de cheltuieli, precis ar da în apoplexie uscată de gradul III, cu fâsâit. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bandit red Postat Iunie 6, 2011 Share Postat Iunie 6, 2011 Nici nu am abordat subiectul din punct de vedere financiar , ca nu cred ca poate vreodata sa-si imagineze cum arata factura din Germania (in josul paginii la total). Deci "OFICIAL" Clubul DDR lucreaza la un vast proiect de restauare in care sunt si eu implicat , altfel nu puteam sa ma misc... ..sau, daca mai sunt pasionati in aceeasi situatie, propun infiintarea unui club gen "burlacii retro" , inchiriem o casa cu garaj mare si ne mutam toti acolo . Finalizam proiecte, schimburi de experienta si mai ales ca reducem stresul cu 95 %. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
iuli-voshod Postat Iunie 6, 2011 Share Postat Iunie 6, 2011 ..sau, daca mai sunt pasionati in aceeasi situatie, propun infiintarea unui club gen "burlacii retro" , inchiriem o casa cu garaj mare si ne mutam toti acolo . Finalizam proiecte, schimburi de experienta si mai ales ca reducem stresul cu 95 %. Perfect de acord! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cicloburu Postat Iunie 6, 2011 Share Postat Iunie 6, 2011 Iuli, tu șezi blînd, că te spun lu' Claudia! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
master_alexut Postat Iunie 6, 2011 Share Postat Iunie 6, 2011 gata..nu mai are voie cu motocicleta decat prin curte Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
petcudan55 Postat Iunie 7, 2011 Share Postat Iunie 7, 2011 gata..nu mai are voie cu motocicleta decat prin curte Sau la parade Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bandit red Postat Iunie 7, 2011 Share Postat Iunie 7, 2011 Gata am intrat in posesia cuplelor de atas ce imi lipseau Se intrevede un sezon de restaurari plin pentru mine. Urmeaza atasul Stoye EL. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
petcudan55 Postat Iunie 7, 2011 Share Postat Iunie 7, 2011 Dupa nunta numai de asta o sa ma ocup. În luna de miere? Și doamna ce o să zică? Apropo, ai aranjat cu cineva să-ți fure mireasa și să nu ți-o mai aducă înapoi? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
iuli-voshod Postat Iunie 7, 2011 Share Postat Iunie 7, 2011 inca n-am avut placerea sa stau in fata ofiterului starii civile!(asta daca nu se pune nashu piticu contra ca la Mizil) asa ca tot burlac estem...curte n-am...iar de acum 2 saptamani am ratat-o! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Lolo_ID Postat Iunie 7, 2011 Share Postat Iunie 7, 2011 Se gaseste la vanzare , la topicul "Licitatii" Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
DORTMUND Postat Iunie 7, 2011 Share Postat Iunie 7, 2011 Cat costa cartea de mai sus si cine o are? Asta ar fi una, a doua am si eu o MARE rugaminte la voi: am fost sa vad azi un MZ si 2 chestii m-au pus pe ganduri: cand opream motorul, nu se intrerupea imediat miscarea pistonului sau a altor piese in miscare ci in cateva clipe, sa zicem 2-3 secunde se mai auzea cum scade normal turatia pana la oprirea completa dar nu imediat,ca la masina sa zicem! Are legatura cu compresia? Si alta chestie e ca propietarul mi-a spus de un zgomot permanent, foarte agasant, care creste odata cu turatia si este dintr-un anume joc existent in carburator, specific modelului(MZ-ETZ 250 cmc.din 1985). Chiar propietarul imi spunea ca si el s-a speriat crezand ca e o bataie de bolt sau ceva grav dar merge asa cu el de mii de km.fara probleme! Voi ce stiti de un asemenea zgomot, gen metal pe metal dar nu atat de...tipator sa zicem, mai atenuat un pic dar care creste sau scade odata cu turatia si este permanent!!! Multumesc anticipat pentru raspunsuri! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
owene Postat Iunie 7, 2011 Share Postat Iunie 7, 2011 cat costa o sa afli cand se termina licitatia. Daca tii neaparat sa dai banul participi, altfel iti spun de unde o poti da jos gratis. Problema cu nu se oprea motorul este data de una sau mai multe din urmatoarele(una e suficienta, mai multe cresc posibilitatea), se numeste autoaprindere. Are legatura cu compresia, mai bine zis cu falsa crestere de compresie. - bujie necorespunzatoare, adica prea fierbinte - benzina cu cifra octanica prea scazuta. Se stie ca benzina pierde cifra octanica cu timpul, dar nu in 6 luni, ci in 2-3 ani; Benzina cu ulei 2T in amestec o pierde mai repede, dar din nou nu in 6 luni. - strat gros de depuneri de carbon in camera de ardere, carbonul se incinge face puncte de jar si aprinde benzina si fara scanteie. Cauza e amestec reglat foarte bogat, probleme de carb care duc la nivel mare in camera de nivel. In mod particular, depunerile de carbon duc la diminuarea volumului camerei de ardere, si cresterea artificiala a compresiei. Vezi urmatoarea - compresie prea mare, ce nu inseamna un motor bun, din contra, sunt depozite masive de calamina, duce la aprinderea prin comprimare a amestecului, ca la diesel. Zgomotul agasant ar trebui sa fie jocul suberului de carb, un sunet intr-adevar enervant, care denota un carburator foarte uzat. Foarte probabil un proprietar care a lucrat cu "las' ca merge si asa" la fel a procedat si cu restul de subansamble(ulei de cutie care las' ca mai merge, ulei din telescoape si amortizoare care posibil sunt uscate etc) Un suber nou se gaseste la 10-12 lei, trebuie slefuit un pic sau rectificat a strung sa fie exact si zgomotul dispare. Un suber care bate duce la imposibilitatea reglarii relati-ului, deoarece o parte din aer trece invaluind suberul, si nu trece pe la corp sa pulverizeze amestec. Eu nu l-as cumpara, cred. Vezi macar sa ai cadrul drept fara suduri, rotile aliniate. La ETZ cu cadru resudat intotdeauna sudurile le-am vazut sub sa, la punctul de prindere al amortizoarelor spate, si roata spate era decalata. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
4bike Postat Iunie 7, 2011 Share Postat Iunie 7, 2011 The job has been done. Felicitari d-le Petcu,a iesit superba motoreta! .Mi-aduc aminte ca si eu eram la liniat piese in aceiasi dimineata de sambata si chiar ma gandeam cine va termina primul de vopsit...ei bine,eu si acum culeg muste,tzantzari si pietris din vopsea si lac,fiind la a 3-a retusare Ce inseamna sa ai conditii de lucru!Sper sa va ia foc cabina de vopsit ca sa putem fi pe picior de egalitate Tipic rom.nu? Ceva sei de guma bej fara sigla mai ieftine de 69 de euro stie cineva pe undeva?Un link please.De curand m-am pus pe importat scutere,mai precis 2x IWL Berlin 150cmc,tot made in DDR,inrudite si cu Mz si cu Simson.Alte doua vechituri Lambretta nu le pun poze aici ca-s vorbitoare de italiana si nu se cuvine... Am uitat de remorca.Eu caut una ptr. roller,Campi ca asta de mai jos sau un Pav 40. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
petcudan55 Postat Iunie 8, 2011 Share Postat Iunie 8, 2011 (editat) Felicitari d-le Petcu,a iesit superba motoreta! .Mi-aduc aminte ca si eu eram la liniat piese in aceiasi dimineata de sambata si chiar ma gandeam cine va termina primul de vopsit...ei bine,eu si acum culeg muste,tzantzari si pietris din vopsea si lac,fiind la a 3-a retusare Ce inseamna sa ai conditii de lucru!Sper sa va ia foc cabina de vopsit ca sa putem fi pe picior de egalitate Tipic rom.nu? Ceva sei de guma bej fara sigla mai ieftine de 69 de euro stie cineva pe undeva?Un link please. Nici chiar așa, motoreta e cam de 8.50-9. În poze e frumos și dracul. Cabina nu e a mea dar pot beneficia de ea oricând e liberă și eu sper să nu ia foc. Mă gândesc dacă ar fi oportun să deschidem un topic "Colțul comuniștilor", în care să prezentăm locul sau locurile unde ne satisfacem damblalele; balcoane, boxe, garaje etc. și sculele cu care lucrăm. Șei de gumă bej "Move" la 65 euro/buc am luat de aici http://www.ost2rad.de/advanced_search_result.php?XTCsid=bd8ad78c2ecb13aada69ee4e0394f911&keywords=3019 și am dat 117 euro pe două bucăți, cu discount de 5%. Ți-am mulțumit public la un moment dat pentru că m-ai certat că cele 6 MZ-uri inițiale nu le-am utilizat ca donatoare de organe. Ăsta e adunat din ce mi-a mai rămas + o altă epavă de 100 euro de la care am luat roțile, motorul și actele. ... cu discount de 5%. Scuze, m-am uitat pe factură și am avut 10% discount. Editat Iunie 8, 2011 de petcudan55 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bandit red Postat Iunie 8, 2011 Share Postat Iunie 8, 2011 (editat) Trebuia sa puneti poze comparative....inainte si dupa Nu trebuie sa regretam cand cumparam motociclete sau componente dispersate....niciodata nu sti cand le vei folosi. Asa am ajuns si eu sa inventariez piesele si am descoperit cu uimire ca mai pot termina inca un MZ ES 250 (complet) Editat Iunie 8, 2011 de red bandit Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
petcudan55 Postat Iunie 8, 2011 Share Postat Iunie 8, 2011 (editat) Trebuia sa puneti poze comparative....inainte si dupa Înainte era ce am pus mai sus, plus câteva cadre, bascule, furci, codițe rămase o iarnă întragă în curte la Ionuț, printre bălării. Mă tot ruga tataie să fac ceva cu ele, că vrea să facă ordine prin curte și eu ... da, da ... Până într-o zi când ne-am trezit cu camionul de fier vechi în curte și la repezeală, am ales piese pt. cross și Red Bull. Un cadru bun era deja în camion. Și eu dacă fac un inventar în arhivă mai am piese de încă unul, plus 2 - 3 motoare. Editat Iunie 8, 2011 de petcudan55 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bubucatalin Postat Iunie 8, 2011 Share Postat Iunie 8, 2011 HELP!!! va rog sa aruncati o privire si sa-mi spuneti ce parere aveti despre arcul de la pedala de pornire...credeti ca este rupt arcul de la pedala sau este sarit? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bandit red Postat Iunie 8, 2011 Share Postat Iunie 8, 2011 HELP!!! va rog sa aruncati o privire si sa-mi spuneti ce parere aveti despre arcul de la pedala de pornire...credeti ca este rupt arcul de la pedala sau este sarit? In mod normal se aude daca misti usor, dar ce mai conteaza. La cat costa un arc nou mai mare este munca de desfacere a capacului, piulita ambreiaj, etc. 2,75 EURO Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
petcudan55 Postat Iunie 8, 2011 Share Postat Iunie 8, 2011 (editat) HELP!!! va rog sa aruncati o privire si sa-mi spuneti ce parere aveti despre arcul de la pedala de pornire...credeti ca este rupt arcul de la pedala sau este sarit? Welcome Bubu! La prima vedere se poate spune că arcul este ori rupt, ori sărit. În ambele cazuri trebuie să demontezi capacul și: - dacă e sărit, cercetezi de ce-a sărit, iei măsuri să nu mai sară și montezi la loc; - dacă e rupt, cercetezi de ce s-a rupt, iei măsuri să nu se mai rupă, pui unul nou și montezi la loc. Mai există varianta în care îl duci la fier vechi, dar nu se pune că-i păcat mare. Să ne ții la curent (continuu 6V)! Și să completezi la profile gender (adică sexul, dar fără să ni-l arăți), vârsta, de unde ești (rubrica location) etc., ca să știm și noi cu cine vorbim. Trebuia sa puneti poze comparative....inainte si dupa Câteodată, dus de val, nici nu mai apuci să faci poze. Te pui cu flexul pe fiare, duci motorul la spălat etc. și până nu iese ceva concret, nici nu-ți vine să mai dai p'acasă. Editat Iunie 8, 2011 de petcudan55 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bubucatalin Postat Iunie 8, 2011 Share Postat Iunie 8, 2011 Poze cu MZ-ul meu. Mai bine zis, încerc să pun poze cu MZ-ul meu. În sfârÂşit am reuÂşit să pun Âşi eu poze cu motocicleta. Este un ES 175 fabricat în 1959 Âşi înmatriculat în 1961. L-am cumpărat din BucureÂşti de la un bărânel în ziua în care am văzut MZ-ul domnului Dan Petcu la SMAEB. ÂŞtiam că a fost la vînzare cu ceva timp în urmă Âşi după ce am plecat de la expoziție, am luat legătura cu proprietarul, l-am văzut, am chemat pe cineva cu un Transporter Âşi după 2 ore era în garajul meu, în PiteÂşti. Are numere noi, fără I.T.P., am cumpărat baterie nouă de 6 volți Âşi cu toate că era nepornit de 2 ani, a pornit la a doua pedală, fără să îi fac nimic, doar i-am pus benzină cu ulei. Becul roÂşu s-a stins imediat ce a pornit.Am mers cu el pe un drum mai puțin circulat Âşi a mers bine, a intrat frumos în viteze. Acum să vă povestesc ce s-a întâmplat cu arcul de la pedala de pornire. Am încercat să desfac împreună cu tatăl meu Âşurubul pe unde se completează ulei. Nu vroia să se desfacă, parcă era sudat. În timp ce eu am fost după spray pt. desfăcut Âşuruburi, tata a desfăcut pedala ,, pt. că nu avea poziție". Am reuÂşit să desfacem Âşurubul, am băgat 1litru de ulei de transmisie Âşi după ce am pus pedala, stă în poziția pe care o vedeți. Dar să sperăm că o să o reparăm. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.