petcudan55 Postat Septembrie 4, 2011 Share Postat Septembrie 4, 2011 Dupa cum v-am promis am revenit si cu o filmare la "Diamantul Negru" din procesul de rodaj Am văzut pe filmare că ți-a trecut prin față o pisică neagră și n-ai dat înapoi. Ai grijă! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bandit red Postat Septembrie 5, 2011 Share Postat Septembrie 5, 2011 Am văzut pe filmare că ți-a trecut prin față o pisică neagră și n-ai dat înapoi. Ai grijă! Asa se vede in filmare, in realitate este tigrat si este motanul vecinului , iar la identificare ma programez pentru saptamana aceasta. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bubucatalin Postat Septembrie 5, 2011 Share Postat Septembrie 5, 2011 Am dat din întâmplare pe net de un videoclip cu o motocicletă care are un zgomot ( huruit ) la motor exact cum face MZ-ul meu după ce a fost montat arcul pedalei de pornire, pt. că sărise. Moja shl se numeÂşte videoclipul; este un băiat cu pantaloni de camuflaj care porneÂşte motocicleta. Vă rog să vă uitați la videoclip Âşi poate reuÂşiți să îmi spuneți de la ce provine huruitul acela. Menționez că înainte nu s-a auzit. Numai bine. Se aude mai degrabă un zornăit. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
petcudan55 Postat Septembrie 7, 2011 Share Postat Septembrie 7, 2011 Am dat din întâmplare pe net de un videoclip cu o motocicletă care are un zgomot ( huruit ) la motor exact cum face MZ-ul meu după ce a fost montat arcul pedalei de pornire, pt. că sărise. Moja shl se numeÂşte videoclipul; este un băiat cu pantaloni de camuflaj care porneÂşte motocicleta. Vă rog să vă uitați la videoclip Âşi poate reuÂşiți să îmi spuneți de la ce provine huruitul acela. Menționez că înainte nu s-a auzit. Numai bine. Se aude mai degrabă un zornăit. Eu nu-mi dau seama ce ar putea fi. Fă o filmare cu al tău și pune-o pe youtube. Acum trecand la lucruri serioase, m-am apucat de restaurat "Titanicul" - denumit simbolic atasul Stoye ES-EL. Vezi că Titanicul s-a scufundat la prima cursă. Să nu fie într-un ceas rău. Și eu m-am apucat de lucruri serioase, pregătirile de iarnă. De la Metro am luat 36 borcane de 800 ml, 6 borcane de 4 l, un sac de sare de 25 kg, 10 kg ardei gras ... Aș putea desface MZ-ul și să-l pun în borcane dar nu, voi face conserve din producția grădinii de la Socrello. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bandit red Postat Septembrie 8, 2011 Share Postat Septembrie 8, 2011 Vezi că Titanicul s-a scufundat la prima cursă. Să nu fie într-un ceas rău. Aș putea desface MZ-ul și să-l pun în borcane dar nu, voi face conserve din producția grădinii de la Socrello. Stiu ca s-a scufundat la prima cursa, dar eu sunt in stadiul in care deja l-am recuperat de pe fundul oceanului (pozele graiesc) si ma apuc de restaurat . Nu desface-ti MZ-ul ca este pacat si specificati pentru "dragii privitori" ca aceasta aprovizionare de la Metro a fost de FUN facuta cu atasul, avand in dotare ditamai TOURANUL . Aseara am facut prin oras o plimbare impreuna cu Domnul Dan. Eu cu "Diamantul Negru" si dansul cu " Pantera Neagra". Super frumos, la lasarea serii cu MZ-urile prin oras. O adevarata relaxare si o parte din rasplata muncii depuse la restaurare. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
petcudan55 Postat Septembrie 8, 2011 Share Postat Septembrie 8, 2011 (editat) Aseara am facut prin oras o plimbare impreuna cu Domnul Dan. Eu cu "Diamantul Negru" si dansul cu " Pantera Neagra". Dimineață am comis o tură solitară Ploiești - Aerodromul Tăriceni (Șirna) și retur, iar seara cu Banditul la Seciu. Banditule, bagă pozele să moară dușmanii. Editat Septembrie 8, 2011 de petcudan55 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bandit red Postat Septembrie 12, 2011 Share Postat Septembrie 12, 2011 Dimineață am comis o tură solitară Ploiești - Aerodromul Tăriceni (Șirna) și retur, iar seara cu Banditul la Seciu. Banditule, bagă pozele să moară dușmanii. A fost o iesire pe cinste , pe racoare cu miros de frunze arse. S-au comportat exemplar MZ-urile ( masinarie nemteasca) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
petcudan55 Postat Septembrie 13, 2011 Share Postat Septembrie 13, 2011 A fost o iesire pe cinste, pe racoare Sâmbăta trecută am fost la Râșnov. În timpul deplasării nu s-a întâmplat nimic deosebit, cu excepția faptului că nevastă-mea s-a prins că nu m-am dus, unde îi zisesem că mă duc. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bandit red Postat Septembrie 14, 2011 Share Postat Septembrie 14, 2011 Ce rol are aceasta bobina de la dinam ? Eu am una mai scurta (cu mai putine spire). Am verificat incarcarea si este in parametrii prescrisi : intre 6.8V si 7.8V pe accelerare. Totusi mi-a ars doua becuri de far pana acum (faza scurta) unul de 25W si unul de 35W. Cum se comporta cu roata de rezerva dedesupt? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
petcudan55 Postat Septembrie 14, 2011 Share Postat Septembrie 14, 2011 (editat) Cum se comporta cu roata de rezerva dedesupt? Merge bine, este estetic, îmi oferă chiar și un sentiment de siguranță în trafic, dar și o grijă în plus; mereu trebuie să-mi sucesc gâtul și să verific dacă mai e acolo sau am pierdut-o. Vine iarna băieți. Ce planuri aveți? Master Alexuț, RaduI, Cicloburu, mai terminați motocicletele alea? Eu voi pune pe Panțer o aprindere electronică PowerDynamo de 12V, aprinderea electronică de 6V de pe Panțer o pun pe Red Bull, aprinderea clasică și dinamul de pe Red Bull le pun pe MZ-ul de cross, iar dinamul de pe cross îl vând la licitație că și-așa nu e bun. Editat Septembrie 14, 2011 de petcudan55 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
master_alexut Postat Septembrie 14, 2011 Share Postat Septembrie 14, 2011 Ehe nea Petcu ...imi e si rusine dar ce sa fac, pana acum a fost ,,dupa nunta gata'' , acum ne-am apucat de renovat casa incepand cu instalatia electrica, deci de la 0, vocea spunea ,,dupa renovari gata ne dedicam'' , dar ma pacalesc singur fiindca a venit toamna si in mod sigur nu se mai concretizeaza nimic.Am avut 2 ani ITP la ea si spre rusinea mea nu am beneficiat deloc de el, in vara expira. Cam totul este gata vopsit, ar mai fi ceva semeringuri si garnituri la motor pe care inca nu l-am desfacut, cand l-am demontat mergea binisor.Prin urmare sigur la primavara va fi gata, sa speram ca nu apare vre-un copil ca o iau razna . Daca face cineva o comanda - doua, poate mai am si eu loc cu ceva semeringuri, garnituri si eventual cativa rulenti. Deocamdata ma uit cu jind si nitica invidie cum unii se distreaza si se dau jmecheri cu motoretele lor ,,a se citi proaspat reconditionate'' si eu dau cu bidineaua...nu am ajuns decat la 10% din treburi... dar asa'i in viata deh ia sa vedem,,,ceilalti 2 sus numiti...ceva scuze mai dramatice ? . Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
oldbiker_johan Postat Septembrie 15, 2011 Share Postat Septembrie 15, 2011 Talon MZ ES model vechi de vanzare,0722255057. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
RaduI Postat Septembrie 15, 2011 Share Postat Septembrie 15, 2011 Master Alexuț, RaduI, Cicloburu, mai terminați motocicletele alea? Cu siguranta o voi termina. Deocamdata incerc sa ma refac financiar dupa efortul facut pentru un motor nou pentru broscuta. Nu mai zic ca ma storc de 3 ani sa termin o casa ... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cicloburu Postat Septembrie 15, 2011 Share Postat Septembrie 15, 2011 Pentru că am fost întrebat atît de personal, voi răspunde. Anul acesta am avut acea cumpănă cu tumora soției. După operație am încercat să ne revenim din sperietură (șoc), iar acum sîntem mai bine. Singura problemă e că niciunul dintre noi nu mai are serviciu. Eu lucrez de azi pe mîine, deci nimic stabil. Așa că MZ-ul a fost dus la tata la țară și lăsat în conservare. Am pentru el trei motoare (al lui și încă două pentru piese), dar nu am timp și nici resurse. Sper că n-am părut prea „dramatic”, dar asta e situația... Toate bune! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bandit red Postat Septembrie 15, 2011 Share Postat Septembrie 15, 2011 Aveti idee de ce se pun acele distantiere de cauciuc intre lamelele cilindrului si ale chiuloasei la motoarele in doi timpi ? Am vazut asta atat la Japoneze cat si la DDR-iste . Cumva sa impiedice intrarea in vibratie (rezonanta) ? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
iuli-voshod Postat Septembrie 15, 2011 Share Postat Septembrie 15, 2011 Aveti idee de ce se pun acele distantiere de cauciuc intre lamelele cilindrului si ale chiuloasei la motoarele in doi timpi ? Am vazut asta atat la Japoneze cat si la DDR-iste . Cumva sa impiedice intrarea in vibratie (rezonanta) ? eu pe cine am mai intrebat acele lamele de cauciuc sunt pentru asa-zisa dirijare a aerului printre lamelele cilindrului...insa o explicatie stiintifica in vre-o carte nu am gasit! Pentru că am fost întrebat atît de personal, voi răspunde. Anul acesta am avut acea cumpănă cu tumora soției. După operație am încercat să ne revenim din sperietură (șoc), iar acum sîntem mai bine. Singura problemă e că niciunul dintre noi nu mai are serviciu. Eu lucrez de azi pe mîine, deci nimic stabil. Așa că MZ-ul a fost dus la tata la țară și lăsat în conservare. Am pentru el trei motoare (al lui și încă două pentru piese), dar nu am timp și nici resurse. Sper că n-am părut prea „dramatic”, dar asta e situația... Toate bune! cicloburule, imi pare extrem de bine sa aud ca sunteti sanatosi dar in acelasi timp rau in legatura cu serviciile! O sa fie totul ok, si vei posta si tu fiecare etapa din reconditionarea MZ-ului tot aici! Noi nu plecam nicaieri! Mai ales ca domnul dan si banditul au scris aici o comoara, in reconditionarea "gaturilor de lup". Am si eu unul,la conservat, ii va veni si lui randul! Acum tac si invat! toate cele bune si sa ne auzim cu bine! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Andutzudinu Postat Septembrie 15, 2011 Share Postat Septembrie 15, 2011 salut may baieti am si eu o problema imi trebuie un rulment de ambielaj mz es1 250 poate aveti unu p acasa ca asta al meu sa rupt:) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
lidi_moto Postat Septembrie 15, 2011 Share Postat Septembrie 15, 2011 exista MZ 150.nu am vazut pa aici.sunt mai rare,mai defectoase? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
schumydan Postat Septembrie 15, 2011 Share Postat Septembrie 15, 2011 (editat) din cate stiam bucatele acelea de cauciuc sunt pentru a preveni intrarea in rezonare a aripioarelor de racire la o anumita turatie, nu cred ca au nici o treaba cu circulatia aerului, parerea mea Editat Septembrie 15, 2011 de schumydan Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
petcudan55 Postat Septembrie 15, 2011 Share Postat Septembrie 15, 2011 (editat) Ehe nea Petcu ... sa speram ca nu apare vre-un copil ca o iau razna. Daca face cineva o comanda ..., ... faci și-un copil? Editat Septembrie 15, 2011 de petcudan55 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
iuli-voshod Postat Septembrie 15, 2011 Share Postat Septembrie 15, 2011 (editat) exista MZ 150.nu am vazut pa aici.sunt mai rare,mai defectoase? mz es1 250 ...es de 250 din cate stiam bucatele acelea de cauciuc sunt pentru a preveni intrarea in rezonare a aripioarelor de racire la o anumita turatie, nu cred ca au nici o treaba cu circulatia aerului, parerea mea e mai plauzibila explicatia ta! be cu mine o tuica la Mizil! app se tine acum la sf lunii? Editat Septembrie 15, 2011 de iuli-voshod Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bandit red Postat Septembrie 16, 2011 Share Postat Septembrie 16, 2011 (editat) din cate stiam bucatele acelea de cauciuc sunt pentru a preveni intrarea in rezonare a aripioarelor de racire la o anumita turatie, nu cred ca au nici o treaba cu circulatia aerului, parerea mea Asta este si explicatia . Am sa experimentez si va tin la curent. exista MZ 150.nu am vazut pa aici.sunt mai rare,mai defectoase? Exista, dar sunt mai rare. Editat Septembrie 16, 2011 de red bandit Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
owene Postat Septembrie 16, 2011 Share Postat Septembrie 16, 2011 caucioacele alea se numesc in cartea tehnica "Dämpfungskamm" = pieptene amortizor. La ETZ 250 aripioarele de racire sunt f.f. lungi, si lasate independente se pot rupe. Pieptenii astia fac treaba din povestea "snopului de nuiele" Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
iuli-voshod Postat Septembrie 16, 2011 Share Postat Septembrie 16, 2011 caucioacele alea se numesc in cartea tehnica "Dämpfungskamm" = pieptene amortizor. La ETZ 250 aripioarele de racire sunt f.f. lungi, si lasate independente se pot rupe. Pieptenii astia fac treaba din povestea "snopului de nuiele" adevarat graiesti Feri! cine stie cunoaste! ai o tuica de la mine! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
owene Postat Septembrie 16, 2011 Share Postat Septembrie 16, 2011 Nu am fost primul cu explicatia, dar daca dai tuica, o beau! Da' bei si de la mine! (cu proxima ocazie reala, ca la cat beau virtual, fac coma alcoolica) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.