bandit red Postat Septembrie 23, 2011 Share Postat Septembrie 23, 2011 (editat) Super TARE. Multumesc inca o data Domnului DAN. Seamana asta cu ceva cunoscut ? Editat Septembrie 23, 2011 de red bandit Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cristi74 Postat Septembrie 23, 2011 Share Postat Septembrie 23, 2011 aici se reconditioneaza rezervoare.pe cine intereseaza wwwtankerite.com Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Nedelcu. Postat Septembrie 24, 2011 Share Postat Septembrie 24, 2011 am cilindru,am piston... vreau sa fac un alezaj corect,,,, unde sa ma duc??? pe cine imi recomandati??? un meserias in domeniu... care a fcaut la motociclete vechi sic are stie despre ce e vroba... sa centreze bine cilindru... si sa fie calitate ...exact cat ii trebuie... un ,,meserias mi'a facut un alezaj de mergeam 100 de metri dadea sa caleze....m'am chinuit mult cu el... ...pe cine imi recoamdanti??? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
constantin57 Postat Septembrie 24, 2011 Share Postat Septembrie 24, 2011 am cilindru,am piston... vreau sa fac un alezaj corect,,,, unde sa ma duc??? pe cine imi recomandati??? un meserias in domeniu... care a fcaut la motociclete vechi sic are stie despre ce e vroba... sa centreze bine cilindru... si sa fie calitate ...exact cat ii trebuie... un ,,meserias mi'a facut un alezaj de mergeam 100 de metri dadea sa caleze....m'am chinuit mult cu el... ...pe cine imi recoamdanti??? Meseriasu ti-a facut bine alezajul.De obicei acesti meseriasi fac numai aceasta operatie si sunt super specializati.Rodajul dupa aceasta operatie este obligatoriu intre 500-1000 km. In acest timp nu se depasesc anumite turatii si viteze. Rodajul se face pe loc drept cu opriri dese.De rodajul corect executat depinde viata motorului.Pentru rodaj trebuie sa ai multa rabdare si timp. Daca vrei sa verifici daca ti-a facut corect alezajul ori masori si diferenta dintre alezaj si piston trebuie sa fie 2-3 sutimi ori introduci pistonul in cilindru, acesta nu trebuie sa alunece liber ci usor impins cu mina. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Burg_man Postat Septembrie 24, 2011 Share Postat Septembrie 24, 2011 In mare asa tre procedat la verificarea dimensiunilor dintre alezaj si piston, numai ca pistonul nu tre sa aiba segmentii pe el atunci cand al baga pe cilindru si nu tre sa aiba ulei, nici pe cilindru si nici pe piston, tre sa puna cilindrul cu partea unde vine chiulasa in jos astupata (etansata) cu mana daca poate si sa lase pistonul sa cada, acesta tre sa ''curga'' lin pana la capat nu tre sa se opreasca sau sa cada brusc, atunci esti sigur ca nu mai da sa caleze, spor Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cristi74 Postat Septembrie 24, 2011 Share Postat Septembrie 24, 2011 Aici construieste toate tipurile de angrenaje,se alezeaza garantie si calitate 100% nani.gb@tiscali.it www.faccioliracing.it e-mail.info@faccioliracing.it Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
petcudan55 Postat Septembrie 24, 2011 Share Postat Septembrie 24, 2011 Aici construieste toate tipurile de angrenaje,se alezeaza garantie si calitate 100% nani.gb@tiscali.it www.faccioliracing.it e-mail.info@faccioliracing.it Bine că nu ne trimiți pe Lună (the dark side)! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bandit red Postat Septembrie 24, 2011 Share Postat Septembrie 24, 2011 Daca vrei sa verifici daca ti-a facut corect alezajul ori masori si diferenta dintre alezaj si piston trebuie sa fie 2-3 sutimi ori introduci pistonul in cilindru, acesta nu trebuie sa alunece liber ci usor impins cu mina. La 2-3 sutimi la MZ s-ar putea sa ai probleme de calare. Stiu ca exista un calcul pentru alezare la motoarele in 2 timpi. Si aceste dimensiuni rezulta din calculatia respectiva functie de diametrul pistonului si de factorul de dilatare. De axemplu la un piston cu diametrul de 70mm toleranta este undeva la 0,07mm (piston vs cilindru) si 0,02 mm deschidere fatnta la segmentul introdus in cilindru. Primele 10 - 15 minute rodajul se face pe loc, cu opriri la 5 minute, iar apoi in mers respectand cateva conditii: - sa nu fie canicula - o singura persoana - maxim 60 km/h - fara turatii excesive - primele iesiri pe distante scurte "sursa acestor explicatii: meseriasi batrani" DECLAR OFICIAL DESCHISE LUCRARILE LA CEL DE AL DOILEA MZ ES 250 - 1962 Si pentru a venii cu exemple clare .... asa arata MZ-ul la achizitionare Si munca a inceput... 1. Dezmembrare 2. Curatare si probarea va urma... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Nedelcu. Postat Septembrie 24, 2011 Share Postat Septembrie 24, 2011 Meseriasu ti-a facut bine alezajul.De obicei acesti meseriasi fac numai aceasta operatie si sunt super specializati.Rodajul dupa aceasta operatie este obligatoriu intre 500-1000 km. In acest timp nu se depasesc anumite turatii si viteze. Rodajul se face pe loc drept cu opriri dese.De rodajul corect executat depinde viata motorului.Pentru rodaj trebuie sa ai multa rabdare si timp. Daca vrei sa verifici daca ti-a facut corect alezajul ori masori si diferenta dintre alezaj si piston trebuie sa fie 2-3 sutimi ori introduci pistonul in cilindru, acesta nu trebuie sa alunece liber ci usor impins cu mina. cred k am facut undeva la 2000 de km... dadea sa se gripeze undeva in primi 600 de km... am mers cu ea din aprilie...era frig... se racea ... de cva timp nu mai facuse... de curand cand veneam akasa de la intrunirea de la balta alba... m'am dat putin la ea... nimic ce nu as mai fi facut... pac... puff.... sa oprit pistonul... am tras pe drepata si amd at usor la pedala cateva minute .... abia am reusit sa o pornesc impinsa... care inainte imi pornea la sfert.... akasa am desfacut cilindru... pistonul mancat din el... vreau sa fac un alezaj corect.... nu sunt meseriasi cei de la rm..... am dus o biela si bolt sa imi faca bucsa....nu a fost in stare sa imi faca gaura pt ungere corect...mia facut gaura prin bolt... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cristi74 Postat Septembrie 24, 2011 Share Postat Septembrie 24, 2011 Pe saiturile afisate mai sus sunt meseriasi din tata in fiu din anii 20.Ceea ce fac ei sunt garantate suta la suta.Cine a facut acolo un ambelaj s-au un alezaj are 60.000 de km si nu bate.Astia sunt numai reconditionatori moto.Am afisat aceste sait-uri pt.a ajuta si bineinteles cine are posibilitatea. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Nedelcu. Postat Septembrie 24, 2011 Share Postat Septembrie 24, 2011 multumesc. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
petcudan55 Postat Septembrie 24, 2011 Share Postat Septembrie 24, 2011 cred k am facut undeva la 2000 de km... dadea sa se gripeze undeva in primi 600 de km... am mers cu ea din aprilie...era frig... se racea ... de cva timp nu mai facuse... de curand cand veneam akasa de la intrunirea de la balta alba... m'am dat putin la ea... nimic ce nu as mai fi facut... pac... puff.... sa oprit pistonul... am tras pe drepata si amd at usor la pedala cateva minute .... abia am reusit sa o pornesc impinsa... care inainte imi pornea la sfert.... akasa am desfacut cilindru... pistonul mancat din el... vreau sa fac un alezaj corect.... nu sunt meseriasi cei de la rm..... am dus o biela si bolt sa imi faca bucsa....nu a fost in stare sa imi faca gaura pt ungere corect...mia facut gaura prin bolt... Te rog să lași fițele de "mess" și să încerci să scrii în limba română, cu cuvinte românești, propozitii cu subiect și predicat. Pe mine personal mă cam dor ochii când citesc posturile tale, ca să nu mai vorbesc de un străin care ar încerca să înțeleagă ceva din ce facem noi aici traducând cu Google. Nu te supăra! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
owene Postat Septembrie 24, 2011 Share Postat Septembrie 24, 2011 La 2-3 sutimi la MZ s-ar putea sa ai probleme de calare. Stiu ca exista un calcul pentru alezare la motoarele in 2 timpi. Si aceste dimensiuni rezulta din calculatia respectiva functie de diametrul pistonului si de factorul de dilatare. De axemplu la un piston cu diametrul de 70mm toleranta este undeva la 0,07mm (piston vs cilindru) si 0,02 mm deschidere fatnta la segmentul introdus in cilindru. Primele 10 - 15 minute rodajul se face pe loc, cu opriri la 5 minute, iar apoi in mers respectand cateva conditii: - sa nu fie canicula - o singura persoana - maxim 60 km/h - fara turatii excesive - primele iesiri pe distante scurte "sursa acestor explicatii: meseriasi batrani" Meseriasii tineri: http://www.mototuneusa.com/break_in_secrets.htm clearance-ul intre piston si cilindru este dat de materialul pistonului si forma lui. Bineinteles ca nici naiba nu le mai da pentru pistoanele aftermarket Pistonul original MZ, aliaj AK20, forma de butoias - 0.04mm Piston polonez ALMOT, aliaj AK12, forma conica - 0.055mm Piston BERTA - nu stiu. piston Ambika si toate resturile de ciurucuri turnate si strunjite prin pivnite - ori il lasi sa clopoteasca in cilindru, ori se caleaza. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Nedelcu. Postat Septembrie 25, 2011 Share Postat Septembrie 25, 2011 ma scuzati. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bandit red Postat Septembrie 25, 2011 Share Postat Septembrie 25, 2011 http://www.youtube.com/watch?v=u8Vxe70NXOI&feature=related Ceva demn de luat in seama. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cristi74 Postat Septembrie 25, 2011 Share Postat Septembrie 25, 2011 Foarte interesant filmatul. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vitos Postat Septembrie 25, 2011 Share Postat Septembrie 25, 2011 Poate cineva să mă ajute cu un con ce fixează ambreiajul pe arbore la un ES 250? Al meu s-a pierdut iar asamblarea motorului stagnează din această cauză. Pentru Red Bandit: În viitorul apropiat trebuie să comand niște piese pentru atașul meu (bucșe, arc, embleme etc.). Spuneț-mi vă rog dacă Dvs ați cumpărat deja cele necesare, și dacă sunt posibilități să ne cuplăm pentru o comandă - poate mai primim o reducere... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bandit red Postat Septembrie 25, 2011 Share Postat Septembrie 25, 2011 Pentru Red Bandit: În viitorul apropiat trebuie să comand niște piese pentru atașul meu (bucșe, arc, embleme etc.). Spuneț-mi vă rog dacă Dvs ați cumpărat deja cele necesare, și dacă sunt posibilități să ne cuplăm pentru o comandă - poate mai primim o reducere... Nu am comandat inca nimic pentru atas. Dealtfel poate ma poti ajuta cu ceva magazine online pentru atas. Eu nu prea am gasit. Sigur ca ne combinam, macar transportul DHL sa il scoatem Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
petcudan55 Postat Septembrie 25, 2011 Share Postat Septembrie 25, 2011 Poate cineva să mă ajute cu un con ce fixează ambreiajul pe arbore la un ES 250? Al meu s-a pierdut iar asamblarea motorului stagnează din această cauză. O să mă uit prin arhivă. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Danikon Postat Septembrie 25, 2011 Share Postat Septembrie 25, 2011 Salutare tuturor Cine ma poate ajuta cu o schema electrica pentru mz 250 es 1961 mulmuesc. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
petcudan55 Postat Septembrie 25, 2011 Share Postat Septembrie 25, 2011 (editat) Ceva demn de luat in seama. A fost duminică și ca atare ne-am întâlnit la biserică (Zschopau Church - Socrello Garage). Banditul nu a mai putut rămâne și cum a fost ziua recoltei, eu cu Corcodel, cu fiică-mea și soția am servit o masă cu etnobotanice, din grădina mea de la Socrello, cu excepția micilor și a puiului la rotisor. Pe înserat mi-am luat nevasta în ataș, fiică-mea l-a luat pe Corcodel pe Yamaha și am făcut o tură la Valea Călugărească unde a fost petrecerea vinului (tot ceva din familia etnobotanicelor). Salutare tuturor Cine ma poate ajuta cu o schema electrica pentru mz 250 es 1961 mulmuesc. Mai multe detalii ai la pagina 96, 97 /index.php?/topic/159123-mz/page__st__950 Editat Septembrie 25, 2011 de petcudan55 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
4bike Postat Septembrie 25, 2011 Share Postat Septembrie 25, 2011 Nu am comandat inca nimic pentru atas. Dealtfel poate ma poti ajuta cu ceva magazine online pentru atas. Eu nu prea am gasit. Sigur ca ne combinam, macar transportul DHL sa il scoatem incearca aici: http://shop.strato.de/epages/61367615.sf/de_DE/?ObjectPath=/Shops/61367615/Categories/Stoye_Seitenwagen_Ersatzteile_/Stoye_Seitenwagen_Ersatzteile_195661 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
AdrianS Postat Septembrie 26, 2011 Share Postat Septembrie 26, 2011 Meseriasii tineri: http://www.mototuneu..._in_secrets.htm MeseriaÂşii tineri? Sau motocicletele tinere? Mi-ar fi plăcut să insiÂşti (să insistați!) pe tema linkului de mai sus Âşi să asist la o discuție ad-hoc. Asta cu toate că tehnica lu' nenea se bate cap în cap cu buba pieselor rău fabricate, cum pare să fie cazul aici: link (url postat de Aleko pe Sinteza Dnepr). Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
owene Postat Septembrie 26, 2011 Share Postat Septembrie 26, 2011 meseriasii tineri. Acolo sunt date niste motive. Cititi atenti, nu din 2 in 2 randuri. Acolo nu scrie sa turezi motorul pana se lipeste pistonul. Scrie altceva. Am mai citit info de acolo pe bucati in multe alte locuri. De exemplu, faptul ca un rodaj bun se face cu ulei mineral, nu sintetic, sinteticul fiind optiunea mult mai buna abia dupa rodaj. Daca ma duc la o firma care in ziua asta traieste alezand si honuind, in mod sigur nu traieste alezand cilindri de IJ cu alezor de cremene. Alezeaza VW si altele cu aparatura noua si consumabile noi. Daca ma duc cu cilindrul de MZ(si am sa merg cu 2 cilindri in curand, pistoanele le-am comandat) sigur nu se apuca sa monteze alezorul de cremene doar pentru mine. Deci calitatea manufacturii a crescut. Exista metode insa sa o dai in bara: 1)Nu stii ce piston ai, asa ca nu stii cat se dilata 2)Te duci si le pui in brate piston si cilindru. Ei o sa faca un clearance dupa ureche si apoi nu stii de ce intepeneste. 3)faci rodajul dupa ureche. Faceti cum spun mosii, ca dupa aia vin mosii aia si va cumpara cilindru si piston nou. Eu zic sa cititi din toate partile si faceti cum credeti ca e mai bine pentru voi. E acolo o fraza: "daca simti ca se caleaza pistonul, e din cauza pistonului, nu conteaza cat de bland o sa mergi cu el, tot se caleaza". Mergeam cu Marian_ZCM catre Mizil si simtea ca se intepeneste, era noapte deja si frig si el mergea bland cu 30 la ora, piston nou, alezat nou. Ajuns acasa desface si constata ca ala ii facuse alezajul oval cu nustiu ce lemn imbracat in smirghel. Cum poti roda asa ceva? Incet sau agresiv? Nicicum. De aia trebuie sa mergi la firma de prelucrari cilindri, nu la "meseriasi" care iti alezeaza cu ciocanul. Eu 100% asa am sa fac, acum sunt in reparatie capitala si o sa am pe unul din motoare cota noua. Cand o sa am ceva rezultate, am sa va spun. Din linkul tau "3 pistons" : "After warming up it took some full throttle runs and then I set the dyno" Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bandit red Postat Septembrie 26, 2011 Share Postat Septembrie 26, 2011 (editat) Corect. Cel mai important factor este CALITATEA PISTONULUI. Atat material cat si prelucrare. Cele originale (dupa cum a spus si owene) sunt "butoias". Daca aveti certitudinea ca este Germany, puteti lasa 0.04 la alezare cilindru. Eu nu am avut aceasta certitudine (avand experiente anterioare cand pistonul se dilata mult) si am cerut la alezare 0.06. Acum trecut de 400 km, incepe sa prinda viata motorul si nu s-a calat niciodata. P.S. - Alezarea s-a efectuat in atelier specializat cu utilaje cu comanda numerica nu pe ghenunchi cu lemne si smirghel. ...iti trebuie echipament de protectie cand stai intre atatia lupi si ai pretentia sa-i imblanzesti. Editat Septembrie 26, 2011 de red bandit Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.