simson simson Postat Noiembrie 12, 2011 Share Postat Noiembrie 12, 2011 Felicitari!Asta inseamna ca,in curand,va mai trebui cel putin un Simsonas.Cum e unul prin micul meu garajel ce ma incurca poate ca scap de el.Proprietarul inca misca,talon vechi,impozit la zi..E desfacut,mititelul,dar asta nu e problema pentru meseriasi.Alaturi de el sta un atasel Stoye,nu extraordinar,dar nici de lepadat.Mz-uri mari nu am si nici n-am da gand sa iau.E foarte bine ca veti avea mai multi parteneri de drum.Un grup inchegat,legat de pasiune sincera,e pasare rara in ziua de azi.Inca o data sincere felicitari,chiar imi place cum va faceti treaba.Numai bine! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
petcudan55 Postat Noiembrie 12, 2011 Share Postat Noiembrie 12, 2011 Felicitari!Asta inseamna ca,in curand,va mai trebui cel putin un Simsonas. E foarte bine ca veti avea mai multi parteneri de drum.Un grup inchegat,legat de pasiune sincera,e pasare rara in ziua de azi.Inca o data sincere felicitari,chiar imi place cum va faceti treaba.Numai bine! Nu chiar. Corcodel și Iulia au MZ-urile lor restaurate, Simsonul e deja extra și mă mai așteaptă două RT-uri să fac măcar unul dintre ele, pentru fiică-mea cea mare care a început și ea școala de A în Cluj. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Fishy86 Postat Noiembrie 12, 2011 Share Postat Noiembrie 12, 2011 Vreti sa ziceti domnu Petcu ca o sa am concurenta chiar aici.. la Cluj ... inca un RT? Si pe langa asta chiar langa blocul meu.. da chiar langa ...e...e.... inacceptabil Singurul lucru ce ma linisteste in momentul de fata , e faptul ca luni am sa ma dau o tura cu a mea si o sa fiu primul dilau vazut in cartier cu un RT .punct si over&out Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
petcudan55 Postat Noiembrie 12, 2011 Share Postat Noiembrie 12, 2011 Vreti sa ziceti domnu Petcu ca o sa am concurenta chiar aici.. la Cluj ... inca un RT? Si pe langa asta chiar langa blocul meu.. da chiar langa ...e...e.... inacceptabil Singurul lucru ce ma linisteste in momentul de fata , e faptul ca luni am sa ma dau o tura cu a mea si o sa fiu primul dilau vazut in cartier cu un RT .punct si over&out Chiar așa. RT-ul pe care-l voi face e al Alinei pe care ai cunoscut-o acum câteva săptămâni, are numere noi, e cumpărat de ea, stă pe strada ta (de fapt tu pe strada ei) și-ți face și dinții în cabinetul ei de pe strada ta, în caz că pățești ceva luni. Dar uitați ce frumoși sunt ăștia, parc-ar fi amândoi ai mei: Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Fishy86 Postat Noiembrie 12, 2011 Share Postat Noiembrie 12, 2011 Sa speram ca o sa decurga toate in regula si fara incidente. Am sa revin cu poze dupa ce scot motocicleta din camera .Mai am de montat furtunul de benzina ,lantul si toba.Astea nu le-am montat ca miros a motorina si solventi... cea ce nui prea sanatos mai ales ca o tin in camera sa se usuce vopseaua .totusi cateva poze spion Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
petcudan55 Postat Noiembrie 12, 2011 Share Postat Noiembrie 12, 2011 Sa speram ca o sa decurga toate in regula si fara incidente. Dacă trebuie să te duci la RAR, să montezi și șaua cealaltă pentru că în carte o să scrie că vehiculul are două locuri. A pățit-o Edy cu BK-ul lui. L-au pus să monteze și a doua șa și l-au chemat în altă zi. Furtunele de alimentare trebuie să aibă coliere metalice. Dacă ai deja numere noi și nu te duci la RAR, poți s-o lași așa. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Fishy86 Postat Noiembrie 12, 2011 Share Postat Noiembrie 12, 2011 Dacă trebuie să te duci la RAR, să montezi și șaua cealaltă pentru că în carte o să scrie că vehiculul are două locuri. A pățit-o Edy cu BK-ul lui. L-au pus să monteze și a doua șa și l-au chemat în altă zi. Furtunele de alimentare trebuie să aibă coliere metalice. Dacă ai deja numere noi și nu te duci la RAR, poți s-o lași așa. Inca nu am fost la RAR.Am sa montez saua spate + scaritele pana rezolv hartiile dupa care le dau jos. Azi am ciocanit si facut schite la toba noua. urmeaza luni sa ma duc la o vanatoare pe la meseriasi. Dade gasesc pe cineva sa imi faca cateva modificari la toba Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cristi74 Postat Noiembrie 12, 2011 Share Postat Noiembrie 12, 2011 Inca nu am fost la RAR.Am sa montez saua spate + scaritele pana rezolv hartiile dupa care le dau jos. Azi am ciocanit si facut schite la toba noua. urmeaza luni sa ma duc la o vanatoare pe la meseriasi. Dade gasesc pe cineva sa imi faca cateva modificari la toba Frumoasa moto.Succes in continuarie.Eu am doua rt de restaurat dar din lipsa de timp va dura mult,asa cum vorbeam la tel.distanta de moto,casa. Multumesc de coletul ajuns la timp.Eu multumesc cu intirziere. Succes in continuarie. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
petcudan55 Postat Noiembrie 15, 2011 Share Postat Noiembrie 15, 2011 (editat) Acum vreun an ne bălăcăream cu userul 4bike, când eu pe el, când el pe mine în legătură cu șeile Panțerului meu pe care am dat 82 euro/bucată. Într-adevăr după apariția șeilor de 82 euro bucata, au apărut și altele mai ieftine la circa 65. Diferența am văzut-o astă vară pe Red Bull. Inițial aveau culoarea crem dar imediat după ce au văzut lumina zilei, au început să se închidă. După cum se vede în pozele de mai jos, șeile Panțerului care au ca siglă un romb în care scrie MFM (ca la cele de acum 50 ani) și-au păstrat culoarea. Șeile MZ-ului lui Ninel, care sunt tot MFM, de asemenea și-au păstrat culoarea. Ale lui Red Bull și ale Banditului (care au ca siglă un romb în care scrie MĂľve) au suferit fenomenul de fotosinteză. Între timp am găsit o poză cu nuanța inițială a șeilor în luna mai, atunci când le-am montat. Editat Noiembrie 15, 2011 de petcudan55 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
master_alexut Postat Noiembrie 15, 2011 Share Postat Noiembrie 15, 2011 mama ce diferenta....experienta m-a invatat din pacate, ca vorba ,, cat dai atata face'' este cat se poate de adevarata.Sunt si exceptii dar nu poti fi intodeauna atat de norocos. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
4bike Postat Noiembrie 16, 2011 Share Postat Noiembrie 16, 2011 (editat) deci in final a fost chiar constructiva balacareala...dar din pacate,doar ptr. mine .categoric as fi ales mĂśve si din alte considerente,nu doar din cauza pretului. ca tot mi-am adus aminte!de ce nu dati jos placutza aia de pe cadru de simson?...is doar 2 amarate de nituri .la fel si cuvetele alea de rulmenti.placutza aia e primul lucru pe care il pun pe cadru dupa vopsire si imi face o placere deosebita,parca da startul la treaba... aa,am vazut acum ca "treaba" e deja vopsita.e bine si asa dar ati ratat feelingu' de care ziceam. .nu-i bai,cate bordeie,atatea obiceie... ca o sugestie "inginereasca" ,introduceti motorul cu cutie de vit.in cadru fara chiulasa,cilindru,dinam si magnetou,o sa-l manevrati mult mai usor si evitati astfel pericolul de a zgaria cadrul.scarita stanga lasati-o jos si sa nu faceti care cumva greseala de a monta cutiile de scule....succes! Editat Noiembrie 16, 2011 de 4bike Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
petcudan55 Postat Noiembrie 16, 2011 Share Postat Noiembrie 16, 2011 deci in final a fost chiar constructiva balacareala...dar din pacate,doar ptr. mine .categoric as fi ales mĂśve si din alte considerente,nu doar din cauza pretului. ca tot mi-am adus aminte!de ce nu dati jos placutza aia de pe cadru de simson?...is doar 2 amarate de nituri .la fel si cuvetele alea de rulmenti.placutza aia e primul lucru pe care il pun pe cadru dupa vopsire si imi face o placere deosebita,parca da startul la treaba... aa,am vazut acum ca "treaba" e deja vopsita.e bine si asa dar ati ratat feelingu' de care ziceam. .nu-i bai,cate bordeie,atatea obiceie... ca o sugestie "inginereasca" ,introduceti motorul cu cutie de vit.in cadru fara chiulasa,cilindru,dinam si magnetou,o sa-l manevrati mult mai usor si evitati astfel pericolul de a zgaria cadrul.scarita stanga lasati-o jos si sa nu faceti care cumva greseala de a monta cutiile de scule....succes! Se pare că nu ați înțeles nici acum. Aș fi preferat ca pentru Red Bull să iau tot MFM de 82 euro, decât MĂśve care își schimbă culoarea. Nici Banditului nu-i convine. Protecțiile de pe rezervor sunt crem, mânerul pasagerului crem, coburii crem și șeile s-au făcut maro. Le va schimba iarna asta. La Simson montez pe cadru în ordine inversă față de cum le-am demontat: motorul chel, apoi cutia, grupul, aprinderea, cilindrul, chiulasa. mama ce diferenta....experienta m-a invatat din pacate, ca vorba ,, cat dai atata face'' este cat se poate de adevarata.Sunt si exceptii dar nu poti fi intodeauna atat de norocos. Mai exiÂşti? Era să te dau dispărut. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bandit red Postat Noiembrie 16, 2011 Share Postat Noiembrie 16, 2011 (editat) Nici Banditului nu-i convine. Protecțiile de pe rezervor sunt crem, mânerul pasagerului crem, coburii crem și șeile s-au făcut maro. Le va schimba iarna asta. Categoric ca voi face schimbarea. Nici nu se pune problema. Abia astept sa le schimb. Culoarea pe care au capatat-o este un caramel simpatic, dar la mine nu se potriveste deloc. Editat Noiembrie 16, 2011 de red bandit Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
4bike Postat Noiembrie 16, 2011 Share Postat Noiembrie 16, 2011 [quote name='petcudan55' Se pare că nu ați înțeles nici acum. pai nu stiu care pe care nu a inteles...ziceam ca e bine ca ati facut constatarea asta cu inversarea culorilor la sei,ptr. ca nu voi mai pune MĂśve in veci.deci,din pmdv discutia a fost constructiva.eu ce sa va fac daca v-ati zgarcit la cativa leuti... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
aurelian_mz_rt125 Postat Noiembrie 16, 2011 Share Postat Noiembrie 16, 2011 Categoric ca voi face schimbarea. Nici nu se pune problema. Abia astept sa le schimb. Culoarea pe care au capatat-o este un caramel simpatic, dar la mine nu se potriveste deloc. daca te gandesti sa le dai pe astea ca sa mai recuperezi din bani , ma intereseaza pe mine Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bandit red Postat Noiembrie 16, 2011 Share Postat Noiembrie 16, 2011 daca te gandesti sa le dai pe astea ca sa mai recuperezi din bani , ma intereseaza pe mine Acestea sunt seile : Daca oferta nu este pe masura le voi monta pe un alt MZ ce m-am apucat sa il restaurez si la care am sa am grija sa "asortez " la culoare si celelalte piese de cauciuc. Asa arata pe moto .... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
petcudan55 Postat Noiembrie 16, 2011 Share Postat Noiembrie 16, 2011 pai nu stiu care pe care nu a inteles...ziceam ca e bine ca ati facut constatarea asta cu inversarea culorilor la sei,ptr. ca nu voi mai pune MĂśve in veci.deci,din pmdv discutia a fost constructiva.eu ce sa va fac daca v-ati zgarcit la cativa leuti... Acum am înțeles. M-ai îmbrobodit cu prețurile tale mai mici, m-ai folosit ca și carne de tun, am luat-o în barbă și mă dai acum ca exemplu negativ că m-am zgârcit la câțiva leuți. Bravos! Asa arata pe moto .... Așa arăta inițial, dar acum arată altfel. Pune o poză mai recentă. Și s-a mai modificat ceva. Dacă inițial calitatea suprafeței era asemănătoare cu cea a unei gume de șters creionul de pe hârtie și-ți ținea șezutul fix pe șa, acum au devenit foarte lucioase și la frâne mai violente, dai cu testiculele în rezervor și ți le desparte. Cel din dreapta se duce în dreapta, cel din stânga în stânga, iar scula rămâne pe mijloc și intră pe gaura pe care bagi pistolul când alimentezi de la pompă. Deși n-ai nimic cu el, participanții la trafic ar putea crede că-ți bagi sula-n el de rezervor. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vitos Postat Noiembrie 16, 2011 Share Postat Noiembrie 16, 2011 Și s-a mai modificat ceva. Dacă inițial calitatea suprafeței era asemănătoare cu cea a unei gume de șters creionul de pe hârtie și-ți ținea șezutul fix pe șa, acum au devenit foarte lucioase și la frâne mai violente, dai cu testiculele în rezervor și ți le desparte. Cel din dreapta se duce în dreapta, cel din stânga în stânga, iar scula rămâne pe mijloc și intră pe gaura pe care bagi pistolul când alimentezi de la pompă. Deși n-ai nimic cu el, participanții la trafic ar putea crede că-ți bagi sula-n el de rezervor. Foarte tare. Îmi pare rău să aud asta, că și șeile mele sunt la fel. Ca soluție, trebuie să evităm cât putem Soarele. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bandit red Postat Noiembrie 16, 2011 Share Postat Noiembrie 16, 2011 (editat) Așa arăta inițial, dar acum arată altfel. Pune o poză mai recentă. CORECT ...se poate observa diferenta de nuanta intre sei si coburi, maner pasager (poza cu si fara bitz). Editat Noiembrie 16, 2011 de red bandit Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
master_alexut Postat Noiembrie 16, 2011 Share Postat Noiembrie 16, 2011 Mai exiÂşti? Era să te dau dispărut. Pai la limita subzistentei dar exist .Un ochi bag in fiecare seara pe aici dar na....privesc din umbra. Am pus in pod impachetate bine toate piesele de mz, vopsite si nichelate.E uscat acolo insa am emotii pentru la primavara.Sa speram ca nichelul va fi intact..spun asta fiindca fratele meu a vopsit cateva piese de carpati( decapat cat l-au tinut pe el puterile, adica destul de bine , pana la fier ) si dupa un an de stat in dulapul din sufragerie infasurate in hartie, pe toata suprafata erau mici broboane de rugina pe sub vopseaua alba. In rest..vad ca desi frig, merge treaba pe aici . Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bandit red Postat Noiembrie 16, 2011 Share Postat Noiembrie 16, 2011 Merge treaba.....cu timpul liber stam mai prost (eu cel putin), dar miscam lucrurile. P.S. Noi avem multi ani in spate de casnicie Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
petcudan55 Postat Noiembrie 16, 2011 Share Postat Noiembrie 16, 2011 (editat) P.S. Noi avem multi ani in spate de casnicie Scuzați-l, a vrut să zică pluralul, adică căsnicii. Că suntem la mâna a II-a ( un fel de second hand matrimonial). Pai la limita subzistentei dar exist... Un ochi bag in fiecare seara pe aici dar na....privesc din umbra. În loc de ochi, mai bine ți-ai băga ce știi tu, unde știm și noi, ai face un copil sau doi, le-ai da sau le-am da instrucțiunile necesare și ceva fonduri europene, pentru a termina RT-ul ăla, că ne aduci la egzasperare și facem crize comunitare. Și încă o chestie care mă macină de mult; ce-ar fi să fim noi primii comunitari din Comunitatea Motocicliștilor din România care scriem în limba maternă, cu diacriticele aferente limbii noastre (ă, î, â, ș, ț)? Setați-vă tastaturile în acest nobil scop! Editat Noiembrie 16, 2011 de petcudan55 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bandit red Postat Noiembrie 17, 2011 Share Postat Noiembrie 17, 2011 Scuzați-l, a vrut să zică pluralul, adică căsnicii. Că suntem la mâna a II-a ( un fel de second hand matrimonial). Ei acum Âşi d-voastră desconspirați toată aventura vieții . Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
-UFO- Postat Noiembrie 17, 2011 Share Postat Noiembrie 17, 2011 Că suntem la mâna a II-a ( un fel de second hand matrimonial). Toti barbatii sunt la mana a II-a. Doar baieteii sunt la prima mana. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
petcudan55 Postat Noiembrie 17, 2011 Share Postat Noiembrie 17, 2011 Utilizarea rațională a unui ambreiaj de MZ ES 250. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.