petcudan55 Postat Decembrie 7, 2011 Share Postat Decembrie 7, 2011 (editat) Azi dimineață am demontat RT-ul de rezervă și, surpriză: paharele de la amortizoarele spate sunt făcute de Nea Spirică din inox. Și altă surpriză plăcută: telescoapele de RT montate pe cadrul de Carpați sunt perfecte. Editat Decembrie 7, 2011 de petcudan55 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Fishy86 Postat Decembrie 7, 2011 Share Postat Decembrie 7, 2011 Interesante corcituri. pe telescopul de pe cadrul de carpati , sunt burdufe de mobra Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
sharky_boy Postat Decembrie 7, 2011 Share Postat Decembrie 7, 2011 Ai răbdare să vină piesele. Am să-l rog pe Banditul să ți le aducă. O dată pe săptămână vine la Târgoviște cu afaceri. Ramane sa ne auzim cand ajung piesele. Eu sunt la facultate in bucuresti si la targoviste ajung in weekend de obicei... oricum nu are importanta, multumesc inca odata pentru ajutor Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
master_alexut Postat Decembrie 7, 2011 Share Postat Decembrie 7, 2011 Sa stii ca Nea Petcu e un fel de Mos Craciun si banditul renul cu livrarile .Prin amabilitatea lor, am reusit si eu sa cumpar cateva piese, altfel imi parea aproape imposibil si nesigur de comandat de la nemti. Nea Petcu poate puneti o poza cu paharele de la amortizoare ca sunt curios cum arata inoxul ala, mai are luciu? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
petcudan55 Postat Decembrie 8, 2011 Share Postat Decembrie 8, 2011 Ramane sa ne auzim cand ajung piesele. Eu sunt la facultate in bucuresti si la targoviste ajung in weekend de obicei... oricum nu are importanta, multumesc inca odata pentru ajutor Păi, atunci aranjezi cu Banditul să te duci la el la firmă, acolo la București. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bandit red Postat Decembrie 8, 2011 Share Postat Decembrie 8, 2011 Ramane sa ne auzim cand ajung piesele. Eu sunt la facultate in bucuresti si la targoviste ajung in weekend de obicei... oricum nu are importanta, multumesc inca odata pentru ajutor Iar eu sunt in fiecare zi in BucureÂşti si joi prin TargoviÂşte....aÂşa că Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
sharky_boy Postat Decembrie 8, 2011 Share Postat Decembrie 8, 2011 Iar eu sunt in fiecare zi in BucureÂşti si joi prin TargoviÂşte....aÂşa că Mai bine de atat nici ca se putea Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
petcudan55 Postat Decembrie 9, 2011 Share Postat Decembrie 9, 2011 (editat) Iar eu sunt in fiecare zi in BucureÂşti si joi prin TargoviÂşte....aÂşa că Iar eu sunt Gică Contra. Azi am avut ziua cea mai lungă (D-day). 8-9:20 Service Ionuț - luat pahare inox RT ca să le fac poze pentru Master Alexuț, demontat anvelope RT de pe două roți cu jante de aluminiu, în vederea restaurării 9:50- 11:30 Curs Evaluarea Zăcămintelor de Hidrocarburi) la facultatea de Transport 11:40-13:20 Proiect cu studenții de la facultatea de Foraj 13:20-16:20 Demontat o roată de față de RT (despițat) 16:40 - 17:00 Dus copilul Julia la pregătire 17:00 - 17:09 Bărbierit, schimbat ținuta, așteptat microbuzul universității la poartă 17:15 - 18:00 Deplasare în interes de serviciu cu microbuzul la Câmpina 18:00 - 23:00 Christmas Party of SPE (Society of Petroleum Engineers), secțiunea română, sârbe, macarena, valsuri, pinguinul etc. 23:00 - 23:45 Deplasare Câmpina-Ploiești, direct la Garajul de la Socrello. 23:45 - 02:37 Șprițuri asortate cu ochii la MZ-uri să nu le fure careva, semințe, radio România Actualități, jazz & blues show cu The Doors (Jim Morisson care a murit în 71 în Paris, în urma unei supradoze), interview Nana Mouskouri, handball feminin Brazilia -România, bătaie mare, nevastă care a venit și a zis că ce dracu fac acolo la ora aia etc... Și what a fuck, mâine will be another day. Revin cu pozele caracteristice, la o dată care se va anunța anterior sau posterior, după caz. Editat Decembrie 9, 2011 de petcudan55 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bandit red Postat Decembrie 9, 2011 Share Postat Decembrie 9, 2011 (editat) Iar eu sunt Gică Contra. Azi am avut ziua cea mai lungă (D-day). 8-9:20 Service Ionuț - luat pahare inox RT ca să le fac poze pentru Master Alexuț, demontat anvelope RT de pe două roți cu jante de aluminiu, în vederea restaurării 9:50- 11:30 Curs Evaluarea Zăcămintelor de Hidrocarburi) la facultatea de Transport 11:40-13:20 Proiect cu studenții de la facultatea de Foraj 13:20-16:20 Demontat o roată de față de RT (despițat) 16:40 - 17:00 Dus copilul Julia la pregătire 17:00 - 17:09 Bărbierit, schimbat ținuta, așteptat microbuzul universității la poartă 17:15 - 18:00 Deplasare în interes de serviciu cu microbuzul la Câmpina 18:00 - 23:00 Christmas Party of SPE (Society of Petroleum Engineers), secțiunea română, sârbe, macarena, valsuri, pinguinul etc. 23:00 - 23:45 Deplasare Câmpina-Ploiești, direct la Garajul de la Socrello. 23:45 - 02:37 Șprițuri asortate cu ochii la MZ-uri să nu le fure careva, semințe, radio România Actualități, jazz & blues show cu The Doors (Jim Morisson care a murit în 71 în Paris, în urma unei supradoze), interview Nana Mouskouri, handball feminin Brazilia -România, bătaie mare, nevastă care a venit și a zis că ce dracu fac acolo la ora aia etc... Și what a fuck, mâine will be another day. Revin cu pozele caracteristice, la o dată care se va anunța anterior sau posterior, după caz. Frumos si incarcat program. Poate astazi ne intersectam programul pe la Ionut . Editat Decembrie 9, 2011 de red bandit Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vitos Postat Decembrie 9, 2011 Share Postat Decembrie 9, 2011 Mi-a sosit primul pachet (al doilea de fapt) din Germania. Aștept pe celălalt cu piesele pentru ataș. Mai neplăcut este, că alaltăieri am stat până seara târziu pe ebay, licitând pentru două embleme excepționale de MZ pentru Stoye, și în ultima secunda când am ajuns la 42,5 Euro unul m-a supralicitat. În ultima secundă, când eram sigur că sunt ale mele...Asta e, cel puțin m-am prins cum să procedez data viitoare. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
master_alexut Postat Decembrie 9, 2011 Share Postat Decembrie 9, 2011 am auzit ca asa cumpara unii adevarate chilipiruri cu ultima secunda aia...numai ca in unele cazuri, secunda dureaza al naibii de mult.Ai luat ceva bunataturi acolo .Aproape 2 mil pentru embleme...si banuiesc ca era oferta, cam scump pentru noi. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
petcudan55 Postat Decembrie 10, 2011 Share Postat Decembrie 10, 2011 Mi-a sosit primul pachet (al doilea de fapt) din Germania. Văd că tragi tare. Ție îți face ost2rad reducere de 5%? Patru ore mi-a luat să despițez o roată. Spițele care se roteau cu tot cu niplu, le-am blocat cu o menghină mică. O adevărată bătălie am dus cu spițele, când le-am scos prin găurile din butuc. Nea Petcu poate puneti o poza cu paharele de la amortizoare ca sunt curios cum arata inoxul ala, mai are luciu? Are. Pentru user-ul MZ 125. Îți răspund aici pentru că știu că te uiți. Îți mai spun încă odată că n-are rost să iei semeringurile din Germania, atâta timp cât le găsești și la noi. Dă-mi dimensiunile și ți le caut eu în Ploiești. Cu kit-ul de reparație pentru carburator te rezolv dar nu de unde ai zis tu, că nu lucrez cu ei momentan. Eu aștept niște piese de la www.mzsimson.de și am văzut că au și ei kit-ul de reparație. Care din cele două e? Și mai are și setul de garnituri de care tot pomeneai acum ceva timp. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Nedelcu. Postat Decembrie 10, 2011 Share Postat Decembrie 10, 2011 2 secunde sa consult site'ul dumneavoastra.... vad ca nu arata poze la kiturile de reparatie ale carburatoarelor..... tot carburatorul nu este disponibil pe site? sau pe un alt site cu care lucrati dumenavoastra? eu am gasit un carburator pe un site insa nu cred ca va este cunoscut. o sa fac azi poze la kiturile din carburatoarele mele... pentru ca am observat ca sunt doua tipuri. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Fishy86 Postat Decembrie 10, 2011 Share Postat Decembrie 10, 2011 Eu la demontat spitele vechi, folosesc clestele papagal autoblocant,si cel mai important, cate o picatura de ulei fin la nipluri ... este o zicala, o picatura de ulei face cat 2 mesteri la un loc. Frumoase paharele de amortizor, daca vin polisate adevarat , arata de nota 10 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
petcudan55 Postat Decembrie 10, 2011 Share Postat Decembrie 10, 2011 (editat) 2 secunde sa consult site'ul dumneavoastra.... vad ca nu arata poze la kiturile de reparatie ale carburatoarelor..... tot carburatorul nu este disponibil pe site? sau pe un alt site cu care lucrati dumenavoastra? eu am gasit un carburator pe un site insa nu cred ca va este cunoscut. o sa fac azi poze la kiturile din carburatoarele mele... pentru ca am observat ca sunt doua tipuri. Fă poză carburatorului cu totul, să-l întreb pe dealer dacă are pentru tipul tău. Tu ai mai multe tipuri de carburatoare? Eu la demontat spitele vechi, folosesc clestele papagal autoblocant,si cel mai important, cate o picatura de ulei fin la nipluri ... este o zicala, o picatura de ulei face cat 2 mesteri la un loc. Frumoase paharele de amortizor, daca vin polisate adevarat , arata de nota 10 Problema grea nu a fost desfacerea niplurilor (WD 40 în prealabil), ci scoaterea spițelor ruginite și cu cromul înflorit prin găurile butucului. Cooperativa "Munca în zadar". După ce am scos piesa asta de pe un alt cadru, am ajustat-o și am sudat-o pe cadrul cu seria din acte, am realizat că am pus-o! ... Invers. Alți bani, altă distracție! Editat Decembrie 10, 2011 de petcudan55 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Nedelcu. Postat Decembrie 10, 2011 Share Postat Decembrie 10, 2011 scuze pt intarziere... carburatorul e mai murdarel pt ca nu il mai folosescc de ceva timp le am pe toate puse la ulei intr'un bidon tait... da am doua modele... cred ca unu e de rt 2 lipseste un surub de aer de pe celalalt. si am mai vazut pe un site kit de reparatie si erau diferite, scuze pt greseala... celalalt model de carburator mai are un surub in plus, Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
petcudan55 Postat Decembrie 10, 2011 Share Postat Decembrie 10, 2011 da am doua modele... cred ca unu e de rt 2 lipseste un surub de aer de pe celalalt. si am mai vazut pe un site kit de reparatie si erau diferite, scuze pt greseala... celalalt model de carburator mai are un surub in plus, Pachetul meu pleacă luni din Germania. Am trimis pozele tale lui Gunter. Dacă ai noroc și-l are pe stoc, kitul tău va ajunge la sfârșitul săptămânii viitoare. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Nedelcu. Postat Decembrie 10, 2011 Share Postat Decembrie 10, 2011 kitul de reparatie sau tot carburatorul?? . multumesc mult. cinste mare. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
petcudan55 Postat Decembrie 10, 2011 Share Postat Decembrie 10, 2011 (editat) kitul de reparatie sau tot carburatorul?? . multumesc mult. cinste mare. Am zis kit-ul. Carburatoare noi, dar de tip vechi nu se mai gasesc. Doar daca-l trimitu acolo la reconditionat. Editat Decembrie 10, 2011 de petcudan55 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Nedelcu. Postat Decembrie 10, 2011 Share Postat Decembrie 10, 2011 ok.... multumesc,,, am gasit si carburator noupe un site insa e mult prea scump... 100 euroi Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cristi74 Postat Decembrie 10, 2011 Share Postat Decembrie 10, 2011 pe mz-uri merg carburatoare delorto, am eu pe un rt costa in jur de 100 euri acelasi carb.am vazut si pe un dcw Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
master_alexut Postat Decembrie 10, 2011 Share Postat Decembrie 10, 2011 Mama cate s-au miscat pe aici de ieri.Frumoase paharele alea si nemuritoare...cand ma gandesc ca tatal meu pe vremea lui ceasca era inginer la un institut de metale neferoase si a facut din inox , vreo 40 gratare pentru toti cunoscutii...de fapt a cam inlocuit toate fiarele din mediul inconjurator cu altele identice din inox .Daca mai era acum imi facea tot mz-ul din inox. Nea Petcu si tine bine sudura aia de la cric? Se pare ca acolo au 125-urile probleme ca si al meu era facut praf, dar nu a fost nevoie sa il tai, am sudat doar teava aia. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Nedelcu. Postat Decembrie 11, 2011 Share Postat Decembrie 11, 2011 domnu dan am uitat ceva. daca se mai poate face comanda de bucse originale pentru bolt... puteti comanda doua 2-3 bucati daca are dealerul dumneavoastra,... daca nu se poate asta e... data viitoare. m'am trezit tarziu... as vrea sa pun originale.. am facut la strungar si nu au fost calitative si as vrea sa incerc altceva.... multumesc anticipat. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
RaduI Postat Decembrie 11, 2011 Share Postat Decembrie 11, 2011 Nea Petcu si tine bine sudura aia de la cric? Se pare ca acolo au 125-urile probleme ca si al meu era facut praf, dar nu a fost nevoie sa il tai, am sudat doar teava aia. si ES-ul, cel putin al meu avea praf teava aia Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
petcudan55 Postat Decembrie 11, 2011 Share Postat Decembrie 11, 2011 Nea Petcu si tine bine sudura aia de la cric? Se pare ca acolo au 125-urile probleme ca si al meu era facut praf, dar nu a fost nevoie sa il tai, am sudat doar teava aia. O să țină. Pe cadrul din acte țeava aia spartă pe generatoare nici nu mai exista. Prin țevile scărițelor era trecut dintr-o parte în alta un fier-beton, sudat efectiv pe cadru. Nu mai puteai demonta nici cricul, nici scărițele, decât doar cu flexul. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.