Sari la conținut

MZ


alexandru1771
 Share

Postări Recomandate

Azi dimineață am demontat RT-ul de rezervă și, surpriză: paharele de la amortizoarele spate sunt făcute de Nea Spirică din inox.

Și altă surpriză plăcută: telescoapele de RT montate pe cadrul de Carpați sunt perfecte.

 

 

Editat de petcudan55
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 4,6k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Ai răbdare să vină piesele. Am să-l rog pe Banditul să ți le aducă. O dată pe săptămână vine la Târgoviște cu afaceri.

Ramane sa ne auzim cand ajung piesele. Eu sunt la facultate in bucuresti si la targoviste ajung in weekend de obicei... oricum nu are importanta, multumesc inca odata pentru ajutor :cheers:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Sa stii ca Nea Petcu e un fel de Mos Craciun si banditul renul cu livrarile :rolleyes:.Prin amabilitatea lor, am reusit si eu sa cumpar cateva piese, altfel imi parea aproape imposibil si nesigur de comandat de la nemti.

Nea Petcu poate puneti o poza cu paharele de la amortizoare ca sunt curios cum arata inoxul ala, mai are luciu?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ramane sa ne auzim cand ajung piesele. Eu sunt la facultate in bucuresti si la targoviste ajung in weekend de obicei... oricum nu are importanta, multumesc inca odata pentru ajutor :cheers:

 

Păi, atunci aranjezi cu Banditul să te duci la el la firmă, acolo la București.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ramane sa ne auzim cand ajung piesele. Eu sunt la facultate in bucuresti si la targoviste ajung in weekend de obicei... oricum nu are importanta, multumesc inca odata pentru ajutor :cheers:

 

 

Iar eu sunt in fiecare zi in BucureÂşti si joi prin TargoviÂşte....aÂşa că :D

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Iar eu sunt in fiecare zi in BucureÂşti si joi prin TargoviÂşte....aÂşa că :D

 

Iar eu sunt Gică Contra. Azi am avut ziua cea mai lungă (D-day).

8-9:20 Service Ionuț - luat pahare inox RT ca să le fac poze pentru Master Alexuț, demontat anvelope RT de pe două roți cu jante de aluminiu, în vederea restaurării

9:50- 11:30 Curs Evaluarea Zăcămintelor de Hidrocarburi) la facultatea de Transport

11:40-13:20 Proiect cu studenții de la facultatea de Foraj

13:20-16:20 Demontat o roată de față de RT (despițat)

16:40 - 17:00 Dus copilul Julia la pregătire

17:00 - 17:09 Bărbierit, schimbat ținuta, așteptat microbuzul universității la poartă

17:15 - 18:00 Deplasare în interes de serviciu cu microbuzul la Câmpina

18:00 - 23:00 Christmas Party of SPE (Society of Petroleum Engineers), secțiunea română, sârbe, macarena, valsuri, pinguinul etc.

23:00 - 23:45 Deplasare Câmpina-Ploiești, direct la Garajul de la Socrello.

23:45 - 02:37 Șprițuri asortate cu ochii la MZ-uri să nu le fure careva, semințe, radio România Actualități, jazz & blues show cu The Doors (Jim Morisson care a murit în 71 în Paris, în urma unei supradoze), interview Nana Mouskouri, handball feminin Brazilia -România, bătaie mare, nevastă care a venit și a zis că ce dracu fac acolo la ora aia etc...

Și what a fuck, mâine will be another day.

 

Revin cu pozele caracteristice, la o dată care se va anunța anterior sau posterior, după caz.

Editat de petcudan55
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Iar eu sunt Gică Contra. Azi am avut ziua cea mai lungă (D-day).

8-9:20 Service Ionuț - luat pahare inox RT ca să le fac poze pentru Master Alexuț, demontat anvelope RT de pe două roți cu jante de aluminiu, în vederea restaurării

9:50- 11:30 Curs Evaluarea Zăcămintelor de Hidrocarburi) la facultatea de Transport

11:40-13:20 Proiect cu studenții de la facultatea de Foraj

13:20-16:20 Demontat o roată de față de RT (despițat)

16:40 - 17:00 Dus copilul Julia la pregătire

17:00 - 17:09 Bărbierit, schimbat ținuta, așteptat microbuzul universității la poartă

17:15 - 18:00 Deplasare în interes de serviciu cu microbuzul la Câmpina

18:00 - 23:00 Christmas Party of SPE (Society of Petroleum Engineers), secțiunea română, sârbe, macarena, valsuri, pinguinul etc.

23:00 - 23:45 Deplasare Câmpina-Ploiești, direct la Garajul de la Socrello.

23:45 - 02:37 Șprițuri asortate cu ochii la MZ-uri să nu le fure careva, semințe, radio România Actualități, jazz & blues show cu The Doors (Jim Morisson care a murit în 71 în Paris, în urma unei supradoze), interview Nana Mouskouri, handball feminin Brazilia -România, bătaie mare, nevastă care a venit și a zis că ce dracu fac acolo la ora aia etc...

Și what a fuck, mâine will be another day.

 

Revin cu pozele caracteristice, la o dată care se va anunța anterior sau posterior, după caz.

 

Frumos si incarcat program. Poate astazi ne intersectam programul pe la Ionut :funny: .

Editat de red bandit
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Mi-a sosit primul pachet (al doilea de fapt) din Germania. Aștept pe celălalt cu piesele pentru ataș. Mai neplăcut este, că alaltăieri am stat până seara târziu pe ebay, licitând pentru două embleme excepționale de MZ pentru Stoye, și în ultima secunda când am ajuns la 42,5 Euro unul m-a supralicitat. În ultima secundă, când eram sigur că sunt ale mele...Asta e, cel puțin m-am prins cum să procedez data viitoare.

post-61874-0-44766800-1323457279_thumb.jpgpost-61874-0-04943300-1323457383_thumb.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Mi-a sosit primul pachet (al doilea de fapt) din Germania.

 

Văd că tragi tare. Ție îți face ost2rad reducere de 5%?

Patru ore mi-a luat să despițez o roată. Spițele care se roteau cu tot cu niplu, le-am blocat cu o menghină mică.

O adevărată bătălie am dus cu spițele, când le-am scos prin găurile din butuc.

 

 

 

Nea Petcu poate puneti o poza cu paharele de la amortizoare ca sunt curios cum arata inoxul ala, mai are luciu?

 

Are.

 

 

Pentru user-ul MZ 125.

 

Îți răspund aici pentru că știu că te uiți.

Îți mai spun încă odată că n-are rost să iei semeringurile din Germania, atâta timp cât le găsești și la noi.

Dă-mi dimensiunile și ți le caut eu în Ploiești.

Cu kit-ul de reparație pentru carburator te rezolv dar nu de unde ai zis tu, că nu lucrez cu ei momentan.

Eu aștept niște piese de la www.mzsimson.de și am văzut că au și ei kit-ul de reparație.

Care din cele două e?

Și mai are și setul de garnituri de care tot pomeneai acum ceva timp.

 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

2 secunde sa consult site'ul dumneavoastra....

 

vad ca nu arata poze la kiturile de reparatie ale carburatoarelor..... tot carburatorul nu este disponibil pe site? sau pe un alt site cu care lucrati dumenavoastra? eu am gasit un carburator pe un site insa nu cred ca va este cunoscut. o sa fac azi poze la kiturile din carburatoarele mele... pentru ca am observat ca sunt doua tipuri.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Eu la demontat spitele vechi, folosesc clestele papagal autoblocant,si cel mai important, cate o picatura de ulei fin la nipluri ... este o zicala, o picatura de ulei face cat 2 mesteri la un loc. Frumoase paharele de amortizor, daca vin polisate adevarat , arata de nota 10

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

2 secunde sa consult site'ul dumneavoastra....

 

vad ca nu arata poze la kiturile de reparatie ale carburatoarelor..... tot carburatorul nu este disponibil pe site? sau pe un alt site cu care lucrati dumenavoastra? eu am gasit un carburator pe un site insa nu cred ca va este cunoscut. o sa fac azi poze la kiturile din carburatoarele mele... pentru ca am observat ca sunt doua tipuri.

 

Fă poză carburatorului cu totul, să-l întreb pe dealer dacă are pentru tipul tău. Tu ai mai multe tipuri de carburatoare?

 

Eu la demontat spitele vechi, folosesc clestele papagal autoblocant,si cel mai important, cate o picatura de ulei fin la nipluri ... este o zicala, o picatura de ulei face cat 2 mesteri la un loc. Frumoase paharele de amortizor, daca vin polisate adevarat , arata de nota 10

 

Problema grea nu a fost desfacerea niplurilor (WD 40 în prealabil), ci scoaterea spițelor ruginite și cu cromul înflorit prin găurile butucului.

 

Cooperativa "Munca în zadar".

După ce am scos piesa asta de pe un alt cadru, am ajustat-o și am sudat-o pe cadrul cu seria din acte, am realizat că am pus-o! ... Invers.

 

Alți bani, altă distracție!

 

 

Editat de petcudan55
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

scuze pt intarziere... carburatorul e mai murdarel pt ca nu il mai folosescc de ceva timp le am pe toate puse la ulei intr'un bidon tait...

 

da am doua modele... cred ca unu e de rt 2 lipseste un surub de aer de pe celalalt. si am mai vazut pe un site kit de reparatie si erau diferite,

 

 

 

 

 

 

scuze pt greseala... celalalt model de carburator mai are un surub in plus,

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

da am doua modele... cred ca unu e de rt 2 lipseste un surub de aer de pe celalalt. si am mai vazut pe un site kit de reparatie si erau diferite,

scuze pt greseala... celalalt model de carburator mai are un surub in plus,

Pachetul meu pleacă luni din Germania. Am trimis pozele tale lui Gunter. Dacă ai noroc și-l are pe stoc, kitul tău va ajunge la sfârșitul săptămânii viitoare.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

kitul de reparatie sau tot carburatorul?? . multumesc mult. cinste mare.

Am zis kit-ul.

Carburatoare noi, dar de tip vechi nu se mai gasesc. Doar daca-l trimitu acolo la reconditionat.

Editat de petcudan55
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Mama cate s-au miscat pe aici de ieri.Frumoase paharele alea si nemuritoare...cand ma gandesc ca tatal meu pe vremea lui ceasca era inginer la un institut de metale neferoase si a facut din inox , vreo 40 gratare pentru toti cunoscutii...de fapt a cam inlocuit toate fiarele din mediul inconjurator cu altele identice din inox :).Daca mai era acum imi facea tot mz-ul din inox.

Nea Petcu si tine bine sudura aia de la cric? Se pare ca acolo au 125-urile probleme ca si al meu era facut praf, dar nu a fost nevoie sa il tai, am sudat doar teava aia.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

domnu dan am uitat ceva. daca se mai poate face comanda de bucse originale pentru bolt... puteti comanda doua 2-3 bucati daca are dealerul dumneavoastra,... daca nu se poate asta e... data viitoare. m'am trezit tarziu...

 

as vrea sa pun originale.. am facut la strungar si nu au fost calitative si as vrea sa incerc altceva.... multumesc anticipat.

 

 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

 

Nea Petcu si tine bine sudura aia de la cric? Se pare ca acolo au 125-urile probleme ca si al meu era facut praf, dar nu a fost nevoie sa il tai, am sudat doar teava aia.

 

si ES-ul, cel putin al meu avea praf teava aia

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Nea Petcu si tine bine sudura aia de la cric? Se pare ca acolo au 125-urile probleme ca si al meu era facut praf, dar nu a fost nevoie sa il tai, am sudat doar teava aia.

 

O să țină. Pe cadrul din acte țeava aia spartă pe generatoare nici nu mai exista. Prin țevile scărițelor era trecut dintr-o parte în alta un fier-beton, sudat efectiv pe cadru. Nu mai puteai demonta nici cricul, nici scărițele, decât doar cu flexul.

 

 

 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...