Sari la conținut

Nr. 4/2005


demostene
 Share

Postări Recomandate

Editorial

4 âTeapa, caciula si capraâŚâ

 

Test si tehnica

8 Drive-test: Harley-Davidson VRSCR Street Rod. âReconsiderareâ

14 Test comparativ: doi versus patru cilindri. Kawasaki ZX-10R / Ducati 999, Yamaha XJR 1300 / BMW R 1150 Rockster, Yamaha FJR 1300 / Honda Varadero 1000, Honda CBF 600 / Suzuki SV 650 S. âHigh noonâ

28 Test comparativ: enduro-touring. Aprilia ETV 1000 Caponord, BMW R 1150 GS Adventure, BMW R 1200 GS, Honda Varadero 1000, KTM 950 Adventure, Suzuki V-Strom 1000, Triumph Tiger. âCei 7 magnificiâ

42 Test comparativ: noul impotriva vechiului. Partea a doua. âEvolutie la paraleleâ

 

Magazin

50 Inventii. âUn motor piramidalâ

52 Interviu. âCu directia despre circulatieâ

54 Reconditionarea carenelor. âAtelier la botul caluluiâ

56 Moto-net. PlayStation2. âATV offroad furyâ

58 Consiliere la cumpararea unei motociclete second-hand de pe piata germana: Kawasaki ZXR 750. âSound-machineâ

 

Mica publicitate

62 Motociclete second-hand si anunturi de vanzare-cumparare

(liste de preturi)

 

Harta de pe rezervor

66 Bucuresti-Iasi in 1.500 km. âProvocari de concediuâ

 

Sport

70 Echipa campionului mondial Valentino Rossi. âMecanica succesuluiâ

74 Calendar competitional extern 2005

78 Calendar competitional intern 2005

 

Pony Express

80 Posta redactiei

 

Benzi desenate

81 âHai-hui cu Ducatiâ

 

82 Din numarul viitor.

 

Concurs cu premii

 

POSTER

Primii romani la Dakar

:friends:

Revista poate fi gasita in punctele de distributie incepand cu data de 21 martie :cheers:

post-74-1111051155_thumb.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Este fun, asta in primul rand. Mai e importanta pentru ca incercam astfel sa ajungem la nivelul celor din afara, care au de mai multi ani cultura "comic books" in sange. Este o pagina facuta "la noi pentru noi", care cere f multa munca, poate de 2 sau de 3 ori mai multa decat atunci cand trb scris un articol. Eu o apreciez fiindca atinge cateodata subtilitati care nu pot fi spuse altfel si care de multe ori sunt scapate din vedere atunci cand lumea trece fugitiv cu privirea peste pagina :cheers: In plus, este facuta de un motociclist veteran, perindat prin lume, care se pricepe la desene, la motoare si (...) la subtilitati :friends:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

e super revista dar distributia este proasta.................ca sa cumpar revista trebuie sa merg la brasov, adica 60km....................nici la petrom nu mai vine :friends:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Harta de pe rezervor

66 Bucuresti-Iasi in 1.500 km. âProvocari de concediuâ

 

:friends:

 

Haide ma asa titlu mi-ati gasit ??? :cheers: Dupa ce ca nu m-ati lasat sa-l semnez cu "Axa"... :laugh:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

@baiazid ce articol l-ai semnat tu?numa de curios ce sunt...

 

Faina revista dar FOARTE PROASTA distributia!!! :cheers: de ce nu se trimit cu ziarele de dimineata ca sa respecte termenul de livrare... cel mai stresant e la abonati, anume faptul ca ajunge dupa 2 zile de cum sunt pe tarabe si mie unul mie ciuda.Asta cu cotidienele e doar o idee :friends:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Sunt foarte dezamagit de numarul asta.Multa reclama si aiurea mai ales cea la pentru GSP si LOGAN.Dupa ce am vazut numarul asta din MotoLife ma face sa trec in partea cealalta pentru calitatea mult mai buna a revistei .

Chiar nu imi vine sa cred. :banana:

Mi-a placut mult "plimbarea de concediu" scrisa de Axa.

Un numar cu care nu sunt deloc mandru in fata prietenilor ce cumpara MotoLife.

Sper ca la urmatorul numar sa va reveniti si sa fie totusi o revista pentru motociclisti si cu reclame adecvate pentru a respecta o anumita linie a revistei.(Poate apare reclama la "Masina de facut sarmale") :grinbandit:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Am ramas perplex dupa ultimul post!!! :laugh: Se stie ca orice revista traieste din reclame. Ca si televiziunile private... (Vezi topicul de la emisiunea Motormania apropo de sponsori.) Piata moto la noi nu este suficienta pentru a acoperi cheltuielile de rigoare. Sper sa ajunga pt ca asta inseamna evolutie si dezvoltare, insa deocamdata realitatea este alta.

Iar daca suntem la acelasi capitol sa fim macar in tema. De ce nu condamni si revista concurenta pentru componentele de calculatoare pe care le-au avut la rubrica de stil daca este asa?! :banana: Daca esti pasionat de motociclism, de ce sa critici modalitatea care permite existenta pe piata a unei reviste moto?!

Mai multe reclame inseamna posibilitati mai multe, cresterea nr. de pagini, etc..etc.. Daca cineva cumpara revista eu inclin sa cred ca este pentru calitatea materialelor in primul rand si nu va fi deranjat de reclame, chiar daca ar fi la "masina de facut sarmale", pentru ca va intelege ca fara reclame nici o publicatie nu poate exista.

Pana una alta ne vedem pe sosele sau la o bere si sper ca ai inteles cum stau lucrurile cu reclamele :grinbandit:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

...revista concurenta ....

Revista concurenta?!

 

Vai de capul nostru, al motociclistilor!

 

Poate intr-o buna zi una din aceste reviste se va impune definitiv in fata celeilalte care, inevitabil, va da faliment si vom ramane doar cu Revista!

 

In loc sa faceti front comun si sa creati piata....

 

Cred ca si la capitolul publicitate ati putea face o echipa comuna care sa ofere clientilor un pachet publicitar in ambele reviste si in cele doua (daca mai sunt) emisiuni!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Poate intr-o buna zi una din aceste reviste se va impune definitiv in fata celeilalte care, inevitabil, va da faliment si vom ramane doar cu Revista!

Eu sper sa nu se intample asta vreodata. Exista oameni care pun suflet in ceea ce fac in ambele parti iar daca se intampla asa ceva este o pierdere imensa in lumea moto interna, care si-asa este mica. Ar trebui apreciat faptul ca exista posibilitatea de a alege ceea ce vrei sa citesti si faptul ca exista diversitate referitor la materialele prezentate.

Piata moto nu o putem crea noi chiar daca am vrea. Este facuta din numarul pasionatilor pe doua roti, tot ceea ce putem face insa este sa o incurajam si sa oferim articole de calitate.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Sper din tot sufletul ca nu o sa dea faliment nici o revista autohtona :banana: in cel mai rau caz posibil ar fi varianta fuziunii dintre reviste (bine,bine, va fi mai valoroasa,dar va ramane doar UNA)...concurenta, fie si in stadiul ei incipient pe piata publicatiilor cu profil moto din Ro este benefica si cu timpul se va dovedii cruciala pentru progresul si calitatea respectivelor reviste (mama ce am scos din mine acum ... :grinbandit:)...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Nu am vrut sa fie ce am scris luat in nume de rau,insa aia e parerea mea.Ma intereseaza mai mult Univers Moto decat MotoLife asa ca de asta am tinut sa imi zic parerea personala despre revista asta.

Ca va intereseaza sau aveti alta strategie,atunci asta e problema voastra din ce unghi priviti parerea unui cititor.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Eu sper sa nu se intample asta vreodata. Exista oameni care pun suflet in ceea ce fac in ambele parti iar daca se intampla asa ceva este o pierdere imensa in lumea moto interna, care si-asa este mica. ...

Si-atunci nu era mai nimerit ca, spontan, sa o numesti "revista colega" si nu "revista concurenta"? :grinbandit:

 

Ar trebui apreciat faptul ca exista posibilitatea de a alege ..

 

Nu stiu cum considera altii, dar eu nu consider ca am de unde alege atata vreme cat nu gasesc decat doua reviste, ambele cu tematica generala. Poate sunt eu mai ahtiat dupa presa de motociclism...

 

(Mai cumpar si versiunea maghiara -desi nu stiu o boaba de ungureste- a revistei Motorrad si revistele Supercar si ProMotor, pentru ca au sectiuni de motociclism si tot nu-mi ajunge! Iar revistele straine de +400.000,-lei deja imi sunt cam inaccesibile)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Suntem colegi insa simultan si concurenti. Am ales bine termenul :banana: Cu totii vrem sa va oferim cat mai multe si cat mai bine. Acolo se poarta lupta. Restul este prietenie si dorinta de a ajuta si de a face ceva.

Tematica generala se datoreaza faptului ca o revista de enduro, custom, speed, etc.. nu va putea supravietui pe piata. Nu inca! Asta nu exclude ca materialele care exista sa fie de top si sa trateze cu seriozitate si profesionalism subiectul in cauza. O revista cu o tematica diversa iti poate oferi mai multe decat poti banui. A fi motociclist nu inseamna sa imbratisezi cu inversunare un anumit tipar. Desi preferintele mele personale se indreapta catre un anumit gen de motoare imi place sa fiu bine informat... Poate nu imi voi cumpara niciodata motorul respectiv insa pasiunea pe care o am pentru moto ma va impinge sa aflu cat mai multe despre el. Pur si simplu din principiu.

Faptul ca vrei mai mult este laudabil si sper ca tocmai din aceasta cauza vei intelege si motivul unei tematici generale. :grinbandit:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

..

Tematica generala se datoreaza faptului ca o revista de enduro, custom, speed, etc.. nu va putea supravietui pe piata. Nu inca! ..

E ok, cu tematica generala! Nu era un repros, doar o constatare.

 

Voi care incercati sa traiti din piatza asta (inca) mica stiti mai bine ce se cauta si ce nu, din ce se poate trai si din ce nu, dar eu ca ahtiat de motociclism mi-as dori inca vre-o doua reviste cu caracter general (de ex una britanica si una italiana) plus ceva reviste specializate.

 

Asa ca mult succes in continuare, intreceti-va in calitate si profesionalism dar ajutati-va in supravietuire/dezvoltare! :grinbandit:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Am reusit sa vad si eu revista, asa ca revin...

 

In primul rand scuze redactiei ca am sarit cu parul inainte sas ma uit pe articol :ok: , chiar mi-au pus ca semnatura "Axa cu Scame" :banana:

 

Imi pare bine ca v-a placut articolul, sper ca in toamna sa pot povesti o plimbare si mai lunga :grinbandit:

 

P.S. Si nu mai sariti fratilor in capul lor pentru reclame, cum vreti sa supravietuiasca? Poate doar daca ar costa revista minim 5 euro, ca pe afara...v-ar conveni ? :laugh:

 

Cat despre concurenta intre reviste...nu cred ca e cazul sa vorbim inca de asta, eu unul le citesc cu placere pe amandoua si as mai citi vreo 5 daca ar exista :ok: Ziceti mersi ca avem 2 in loc de 0 cate am avut ani de zile.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.

×
×
  • Creează nouă...