Sari la conținut

Postări Recomandate

  • Răspunsuri 1,5k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Der Sechste Tag...

 

Guten Abend meine Herren,

 

Meine Projektarbeit marsaluieste in pas vioi asemeni maretei Armate Germane in drumul ei catre Stalingrad...ma refer la dus, ca la intors stim cu totii cat de frumos si de strategic se mai replia dansa, cu calcaiele la ceafa si cu colbul ridicat in spate...Ma rog, das ist unwesentlich, important e ca azi am facut die Grosse progrese.

Am pus mana pe farul bulit fix in crestetul dansului unde prezenta urme clare de "turteala" cauzate (posibil) de greutatea bucilor Helgai, eine "kleine" Mädchen de 109kg, tip Bierfest, fata pe care Fritz a carat-o pe ghidonul BMW-ului in goana sa disperata s-o babardeasca undeva intr-o capita construita regulamentar (diam 3,8 x h 5,2m) aflata pe pasunea din spatele casei sale. Ja wohl. Trebuie sa mentionam ca, spre exasperarea celor doua vaci Milka primite de la muma-sa inainte de a se prapadi, Fritz nu era la prima sa abatere cu Helga deoarece drept marturie sta si aripa din spate care s-a evazat nefiresc catre exterior probabil carand-o pe biata fata pe scaunul pasagerului intr-o aventura similara...e de prisos sa mai mentionez ca seaua a si cedat dealtfel, nu?. Asta trebuie sa se fi intamplat ca altminteri nu-mi pot explica cum de naiba a reusit careva sa turteasca aripa spate, farul si rama groasa din otel pe care se sprijinea panza de camuflaj. Intrigant...Ma rog. Sa continuam. Deci farul... L-am desfacut piesa cu piesa apoi l-am dezmierdat cu sute de lovituri de ciocan pana l-am readus la o forma acceptabila pe care poimaine urmeaza s-o sablez, s-o mai bat nitel, s-o sudez pe ici pe colo apoi s-o dau la chituit si vopsit. Imbatat de succesul obtinut cu farul, m-am infipt cu baioneta la arma si in oglinda farului, damblagita la randul ei, oala pe care am gatat-o chiar elegant in aproximativ 10 minute. Incantat si inaripat m-am aplecat spre corpul cilindrului, care era tratat deja si care statea cumintel, si i-am tras "o vopseala" de zile mari... "Mein Gott, ich bin so eficient", mi-am zis io in barba apoi m-am apucat sa sortez piesele pe caprarii dupa cum urmeaza: gramada unu e pentru sablat, gramada doi e pentru cromare usoara iar gramada trei este pentru dat la curatat, spalat, frezat si vopsit. Ja wohl meine Herren, externalizez din treburi pentru ca mana mea dreapta nu e 100% recuperata si ma doare de fac "der clabuci" la gura dupa ce o fortez mai mult....si apoi mai castig timp pentru altele. Mi-am pastrat cateva chestii delicate pe care o sa le sablez personal. Asadar, poimaine sablez tot si apoi la vopsitor.

Vopsitor. Trebuie sa gasesc un vopsitor bun de tot...

 

Auf Wiedersehen und pe maine



Inainte

post-70651-0-03366900-1401142648_thumb.jpg

post-70651-0-43244400-1401142667_thumb.jpg

post-70651-0-81534700-1401142686_thumb.jpg

post-70651-0-37141100-1401142714_thumb.jpg

 

si dupa..

 

post-70651-0-45165500-1401142724_thumb.jpg

post-70651-0-72510300-1401142732_thumb.jpg

 

 


 

Der Siebte Tag

 

Gutte-m-as si nu am cui/ Gutte-m-as fix codrului

 

Buna seara,

 

Azi m-am plimbat prin oras si apoi am stat pe curu-mi. Cu folos, e drept. N-a fost o zi chiar monotona pentru ca principala mea preocupare in prima parte a ei a fost sa prestez slalom urias printre norii negri si incarcati care se fataiau haotic in salturi uriase dintr-un cartier intr-altul, prin toata capitala, ca sa ne puna pe jar ca poate eram prea linistiti in trafic. Intr-un final, incoltit de ploaie din toate directiile, am capitulat si m-am adapostit la biroul firmei unde asezat in fata calculatorului m-am pus cat se poate de serios pe documentat in vederea achizitionarii restului de piese trebuincioase tinerelei mele; ei bine, a fost un efort titanic pentru ca una la mana, nimeni nu vinde toate piesele de la A la Z si, chiar daca le ofera de principiu, nimeni nu are pe stoc toata lista si, doi la mana, nu stiam sigur ce caut pentru ca literatura tehnica pe care o posed e cel mult orientativa asa ca am asudat din plin facand pe Poirot. Am cautat piesa cu piesa, dupa poze de pe net, dupa diverse carti pe care le posed despre mobre istorice, dupa naiba sa ma ia, fiecare dintre piese ba dupa denumirea din catalogul downloadat de mine, ori dupa denumiri pescuite de pe forumuri din engleza si traduse in germana, asa ca nu-i de mirare ca am avut parte de tot felul de surprize; ori iesea ce cautam dar vanzatorul respectiv nu le avea pe stoc, ba ma trezeam cu nus'ce piese de autoturism BMW, ba ma pomeneam ca ma zgaiesc la Dzeu stie ce masinarii industriale. Si ca sa fie frumos de tot, printre toate cele descrise mai sus, un click aiurea si umpleam din senin ecranul urias al calculatorului meu cu fofoloance in bikini, toate tolanite, dupa criterii criticabile din punct de vedere anatomic daca nu estetic, pe tot felul de capote de masini. Toate tunate.. si ele si masinile... ce mai, eram terminat nervos si basca ma alesesem si c-o mandrete de erectie. Dupa trei cafele beute langa un pachet de tigari, plimbari pe Ebay.de/.co.uk/.com, site-uri din Polonia (!!!) si altele, in sfarsit dau de Jackpot, fratilor. Un site cu denumire total anapoda, care nu iesise neam la niciuna din combinatiile de cautare ce continea "BMW R35", sprinteaza ca ogarul in cursa de-mi umple ecranul, iar asta numai dupa ce dau intr-o doara un click pe o poza fasaita cu o piesa pe care o cumparasem de pe Ebay in prealabil. Nu-mi venea a crede ochilor cate putea avea omuletul ala...de toate! Mi-am suflecat manecile si da-i si lupta cu zecile daca nu cu sutele de repere, cu cardul, cu tigarile care se fumau singure in scrumiera s.a.m.d. pana mi-a dat cu "hai sictir" Mister Paypal, arza-l-ar focu' de bagabont, care m-a anuntat "caKAPUTT" cu banii. Asta ca sa ma dispere, nu alta. Aici un 0,1 euro, dincolo un 3,56 euro, ba 9,88, "decat" 22,15 euro si tot asa pana m-au executat de peste 3000 de roni. Cum pana mea, nu stiu! Si nu's cum dracu, dar am ramas si dator c-o factura pe care maine trebe musai s-o achit ca altfel ma fac de kakao. In urma genocidului financiar mi-am luat o gramada de garnituri si simeringuri si alte starpituri de piese pe care nici nu visam ca ar sta pe mobra mea pentru simplul motiv ca la receptia ei lipseau cu desavarsire si...un singur cauciuc din doua... De al doilea n-am mai avut bani asa c-am ramas ca idiotul intr-unul singur. Iar farul...hmmm...ce sa zic de far...ideea e ca trebe musai sa-l fac sa functioneze ca nou pentru ca altminteri e doar 500 euroi plus transport iar tahometrul, daca nu reusesc sa-l pun pe picioare, sigur imi trage o clisma de doua sute de euroi... Geșeft, nu gluma...Trecand peste asta, in clipa de fata sunt un car de draci pentru ca daca dadeam de site-ul asta mai devreme acu asteptam fix doua colete mari in loc de peste 15 marunte sau cate dracu or mai fi acum ca ma si ia cu ameteala daca ma gandesc sa le numar. Pana mea, o sa-mi deschid propriul oficiu postal. Fick dich viata! Maine fug la banca sa rezolv problema cu incaltarile mobrei apoi dau fuga la atelier unde ridic cadrul si restul de piese pe care le-am pregatit de dat la sablat si le fac giugiuc. Dupa ce termin cu sablatul dau o fuga la cromat sa vaz cat ma costa si cand sunt gata. Trebe' sa ma misc cu talent pentru ca acusica pica postasul si io raman restant... Moama, abia astept sa aud cum paraie baba mea!

 

Pana atunci insa, Asfalt Numai Uscat dear Gentlemen!

Editat de EssadBey
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

le spune cafe racer ca iesi cu ele la terasa, la o cafea? :grinbandit:

 

Salut :)

 

Corect. Eticheta de "cafe racers" a fost atarnata in chip zeflemitor de catre ziarele britanice tuturor tinerilor motociclisti ai acelor timpuri pentru ca literalmente alergau motoarele de la o cafenea la alta pana se ispravea un disc din vinil cu Buddy Holly sau Elvis, nu conteaza. Ideea era sa castigi gonind "tigaile" la viteze de peste 100 mile/ora, adica "o tona" de unde si porecla de Ton-Up boys. Adevarul e ca nimeni nu s-ar aventura sa calatoreasca mai mult de cativa km/zi pe un cafe adevarat pentru ca si-ar asigura un drum constant la farmacii pentru a-si obloji fisurile anale care s-ar casca precum crevasele, ca sa nu mai pomenesc de rinichii care te-ar ura din tot sufletul lor...

 

Bafta si Asfalt Uscat!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut :)

 

Corect. Eticheta de "cafe racers" a fost atarnata in chip zeflemitor de catre ziarele britanice tuturor tinerilor motociclisti ai acelor timpuri pentru ca literalmente alergau motoarele de la o cafenea la alta pana se ispravea un disc din vinil cu Buddy Holly sau Elvis, nu conteaza. Ideea era sa castigi gonind "tigaile" la viteze de peste 100 mile/ora, adica "o tona" de unde si porecla de Ton-Up boys. Adevarul e ca nimeni nu s-ar aventura sa calatoreasca mai mult de cativa km/zi pe un cafe adevarat pentru ca si-ar asigura un drum constant la farmacii pentru a-si obloji fisurile anale care s-ar casca precum crevasele, ca sa nu mai pomenesc de rinichii care te-ar ura din tot sufletul lor...

 

Bafta si Asfalt Uscat!

io am zis-o mai mult in gluma, dar na, daca asa si era .. :D

 

stiam ca se alergau cu ele, dar nu stiam de unde pana unde :D

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

"Fabienne: Wessen Motorrad ist das?

Butch: Es ist ein Chopper, Baby.
Fabienne: Wessen Chopper ist das?
Butch: Es ist Zed ist.
Fabienne: Wer ist Zed?
Butch: Zed ist tot, Baby. Zed ist tot."...
"Die Pulp Fiktion"

Achte Tag.

 

Wunderbar... Am dus piesele la sablat. Sunt 18 la numar. Daca vin mai multe inapoi inseamna ca am o mica problema asa ca strang din buci si ma uit in sus inspre Walhalla. Draga mea Eisen Mädchen e la mani pedi ca sa se faca giugiuc iar diseara se intoarce la mine in brate ca s-o pregatesc pentru dat cu oja si altele, frumoasa lui tati...

 

Maine duc cafe-ul la un electrician care a reusit sa-mi puna un zambet pe chip cand m-a asigurat ca mananca pe paine instalatiile de gen asa ca azi mi s-au aliniat toate planetele ca bilele pe masa de biliard, nene... ca puse cu mana. Sper sa fie asa cum m-a asigurat.

 

Pe mai tarziu, cu poze cu tot.

 

 

Asfalt uscat!



post-70651-0-02728400-1401277365_thumb.jpg

Editat de EssadBey
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Maine duc cafe-ul la un electrician care a reusit sa-mi puna un zambet pe chip cand m-a asigurat ca mananca pe paine instalatiile de gen asa ca azi mi s-au aliniat toate planetele ca bilele pe masa de biliard, nene... ca puse cu mana. Sper sa fie asa cum m-a asigurat.

E chiar asa priceput?

Am si eu o problema cu incarcarea la un CB550k din 78...in sensul ca imi baga sub 12 la relanti si 12.4 la 5.000 de ture. Bine, am facut verificarile in graba, azi poate am timp sa le fac mai in detaliu, de la alternator pana la baterie ( si cu bateria incarcata full). Mai trebuie umblat si pe la regulator, curatate toate contactele..cauzele pot fi multe, dar e bine de stiut daca exista vreun electrician priceput!

 

Numai bine!

Editat de mihai.i
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Frate, salutari si ridicari de palarie

 

Ce sa-ti zic... Vine cu niste recomandari betonate si armate cu fier de 21 asa ca nici nu-mi pot imagina c-ar fi mai putin bun decat se zice despre el. Azi i-am vizitat atelierul si m-a impresionat cu toate motocicletele alea imprastiate peste tot eviscerate de ti se facea parul maciuca in timp ce el valsa elegant printre ele... Instinctul nu-si pera bate joc de mine iar azi m-a calmat intr-asa hal incat am acceptat neacceptatul: sa-mi scot cafe-ul din atelier si sa-l duc la el pentru cateva zile... Nici nu visam asa ceva.

Lasa-ma sa trec Rubiconul si daca iese cum trebuie "alea iacta est" va dau de stire

 

Bafta



Dialogul citat de tine din Pulp fiction suna mukt mai bine in limba lui si purtat de varul bruce w. :) dar oricum genial ca de obicei.

:) Mersi de urari...

 

Stiu, in germana suna ca dracu dar pana nu-i Fräulein Concita Wurst a mea gata, cu bigudiurile scoase si cu rochia de bal pe dansa, nu-i vorbesc romaneste c-o sperii... :)

O alint ca sa se simta in largul ei, pupa-o-as in supape s-o pup, ca de cardan nu indraznesc sa ma apropii...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Frate, salutari si ridicari de palarie

 

Ce sa-ti zic... Vine cu niste recomandari betonate si armate cu fier de 21 asa ca nici nu-mi pot imagina c-ar fi mai putin bun decat se zice despre el. Azi i-am vizitat atelierul si m-a impresionat cu toate motocicletele alea imprastiate peste tot eviscerate de ti se facea parul maciuca in timp ce el valsa elegant printre ele... Instinctul nu-si pera bate joc de mine iar azi m-a calmat intr-asa hal incat am acceptat neacceptatul: sa-mi scot cafe-ul din atelier si sa-l duc la el pentru cateva zile... Nici nu visam asa ceva.

Lasa-ma sa trec Rubiconul si daca iese cum trebuie "alea iacta est" va dau de stire

 

Bafta

Sper sa iesi la lumina cu el! Ar fi pacat, mai ales la cat suflet, munca si bani ai bagat in el.

 

Poate in timp ne poti da mai multe informatii in legatura mesterul electrican ( tarife, programul de munca, disponibilitate etc)

 

Multa bafta si spor in tot ce faci!

 

P.S. asta e una dintre fetitele mele:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Mihai ma intereseaza cb-ul tau daca e de vanzare. Te rog da un post daca ai luat in calcul sa instrainezi o asa frumusete. Mai rar asa ceva in romania... Pastrata f bine felicitari.

Mersi,

Tocmai am achizitionat-o si nu e de vanzare. Am asteptat 7 luni sa o pot cumpara si chiar nu mi-a trecut niciodata prin cap sa o vand.

 

Numai bine!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

"Julia: O Romeo, Romeo – Warum bist du Romeo? – Verleugne deinen Vater und entsage deinem Namen – oder wenn du das nicht willst, so schwöre mir nur ewige Liebe und ich will keine Capulet mehr sein.

Romeo: Soll ich länger zuhören, oder auf dieses antworten?"

Wilhelm Scheksspier

 

 

Der Neunte Tag

 

In "das tages" raport se pot trece in revista nenumarate progrese "mit unsere project" datorate in exclusivitate excelentei superioritati a rasei ariene in absolut "alles" domeniile. Totusi, daca prin absurd incercam o comparatie cu proiecte similare initiate de "der untermensch" de pe restul meleagurilor, descoperim cum acestea, inevitabil esueaza lamentabil din motive lesne de inteles si mai ales foarte important, toate esecurile acestora sunt argumentabile stiintific de catre unsere Doktor de Unitate in mai putin de 5 minute cu un simplu bat la tabla in timp ce mesteca un mar. Dupa cum mi-am si notat in caiet, acesta sublinia analizand toate celelalte rase din punct de vedere antropologic und antropomorfic ca motivele sunt nu mai multe de 7 la numar: simpla inferioritate, lipsa de disciplina, trasaturi faciale inestetice, consumul de tarie, pistruii, desfraul iar peste toate troneaza eine komplett dezorganizare. Gut!

 

Also, sa incepem cu sablatul cadrului: "unglücklich" aici avem usoare intarzieri cauzate evident de "ein komplett sabotage" pus la cale de nenumaratii fosti proprietari, toti in mod cert "juden", care avand stiinta de excelenta designului nostru au decis sa intreprinda actiuni subversive prin care sa afecteze valorile dinamice ale BMW R35 prin adaugarea de multitudini de straturi de vopsea si de chit, ingreunand astfel in chip marsav motocicleta si umpland de ocara Mareata Natiune Germana. Facand "eine einfache Berechnung" consider ca prin acest act deliberat de sabotaj, motocicleta a castigat cel putin 4kg si minimum intre zwo und vier Millimeter in latime, und das ist de neacceptat deoarece performantele BMW R35 scad dramatic atat prin marirea masei cat si prin rezistenta la inaintare. Astfel, sablatul care era estimat sa dureze maxim cateva ore, acum incheie o a doua zi si se preconizeaza ca va dura pana maine pe la orele 14 ceea ce ne da peste cap planurile. Stim ca vom recupera pe parcurs inmiindu-ne eforturile asa cum ne-a invatat unsere Fuhrer. Heil!

 

Der motor. Azi am ordonat ca jumatate din motor sa treaca disciplinat prin urmatoarele Etappe dupa cum urmeaza: dezansamblare finala (suruburi, saibe, capace und restul de nimicuri), trecerea pieselor in cauza, una cate una, prin baie de disincromotor, eine frection cu peria de sarma pana va plange minereul din compozitia lor, eine duș cu apa rece, eine sedinta mit aer comprimat pentru uscare, o degresare impecabila, uscare cu aer comprimat, vopsire in trei maini la interval de 10 minute und odihna peste 12 ore. Ja wohl, sehr schon!!! Der rezultat ist wunderbar! Maine voi trece si cealalta jumatate prin acelasi tratament si nu-mi va ramane decat sa astept garniturile si restul de piese comandate care traverseaza Europa in chip rapid asa cum noi am traversat Belgia in drumul nostru catre Paris...

 

Piesele pentru cromare sunt stiintific catalogate si stau cumintele sa le vina randul.

 

Cu elan si multa incredere in ziua de maine, va saluta Hauptfeldwebel Essad Bey.

 

gute Nacht

 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

"Weißwurst ist eine Brühwurst aus fein gekuttertem Kalbfleisch (heute auch Schweinefleisch), Schweinerückenspeck und Gewürzen. Weil das Brät nicht mit Nitritpökelsalz sondern mit üblichem Kochsalz gewürzt wird, hat sie eine helle grau-weiße Farbe."

 

Gute Appetit

.......................................................................................................................................

 

 

 

Zehnten Tag.

 

Azi am dus cafe-ul la doktor loc unde l-am si lasat pentru o perioada nedeterminata pana i-o gasi buba la fire. Ideea e ca o sa-i smulga toata instalatia si o sa-i croiasca una de la zero dupa specificatiile originale. Punct. O sa vad ce o sa iasa ca sunt tare curios...

 

Intorcandu-ma de la Herr Doktor m-am apucat de curatat si de sablat piese de motor pentru a le reda stralucirea de altadat asa ca nu prea am ce povesti. Poate maine. A! Era sa uit...am ridicat si piesele externalizate acu trei zile asa ca de azi inainte trebuie sa gasesc un vopsitor tzatza. In rest, astept. Verdammt!

 

Tschüss



Prima piesa sosita...

 

post-70651-0-01845700-1401525553_thumb.jpg



For Your Eyes Only - MI5

5 Noiembrie 1938 - Strict Secret - Raport MI5 Catre Cabinetul Majestatii Sale condus de catre Lordul A. Neville Chamberlain.

"Dear Sir, ca urmare a vizitei intocmite de catre Dvs in dubla calitate de emisar si de negociator special al Majestatii Sale, King George VI la "Conferinta de la Munchen privind Politicile de Securitate" tinuta in data de 25-30 Septembrie 1938, semnata in data de 30 septembrie, dar datata 29 septembrie din motive care ne depasesc, agentii nostri din teren au reusit sa obtina informatii noi cu privire la reactiile autoritatilor Naziste privind rezultatele acordului. Atfel ca, prin metode care tin de specificitatea muncii de teren ale MI5, agentul, pe care noi il vom numi aici, din considerente ce tin de securitatea nationala, Big. Dick a luat contact cu agentul dublu de sex feminin, nume de cod A. Lotta Fageaina care a reusit sa sustraga pentru noi coala de hartie pe care Adolf Hitler nota ideile exprimate in scris in timp ce Prim Ministrul Majestatii Sale George VI tinea discursul preliminar semnarii Acordului privind Politicile de Securite. Agentul Big. Dick a intrat in posesia hartiei, a aplicat tehnici evazive de calatorie prin teritoriu considerat potential inamic, a traversat astfel Elvetia, tot teritoriul Frantei, a ajuns la Calais port din care s-a imbarcat pe vasul de pescuit A. Hole, vas al "pravaliei" daca ne permiteti un asemenea limbaj, ambarcatiune care odata ajunsa la mijlocul Canalului Manecii a facut jonctiunea cu submarinul Falus al Amiralitatii Majestatii Sale, ambarcatiune care l-a transportat in siguranta pana la Dover, loc de unde a venit cu acceleratul de Londra, cel de 12:22. Odata ajuns la Londra, agentul a predat hartia obtinuta care a fost trimisa cu urgenta catre serviciile noastre de traducere care au redactat-o cu prioritate in limba engleza pentru a fi evaluata in acord cu importanta pe care o si prezinta dealtfel. Mai jos aveti traducerea, 5 fotografii ale desenelor anexate la dosar cu desene si scheme (toate interpretate) extrase de pe notitele lui Adolf Hitler.

For Your Eyes Only -

"Dieser Chamberlain ist ein kompletter Idiot. Im März werde ich sowieso Prag einmarschieren...Er wird nicht richtig verdauen sein Morgen Pudding und ich werde am Krizik Brunnen pissing werden" - trad: Acest Lord Chamberlain, Prim Ministru al Majestatii Sale George VI, om pe care il respect profund, este usor naiv. In Martie oricum atac Praga. Nici n-o sa-si mistuie bine pudingul de dimineata ca eu o sa ma ...hmm usurez... in fantana Krizik." ... continuam cu citate din sursa... "Großbritannien ist "dekadent" und es fehlt die Willenskraft, um das Britische Empire zu verteidigen " traducere: Marea Britanie este decadenta si ii lipseste puterea de a apara Imperiul... "Deutschland Rulz!!!"... Traducere: Germany Rules... Lordul Halifax ne-a mentionat ca paragraful scris ingrosat cu cerneala albastra din care spicuim expresia "arschloch" (gaoaza) mentionata langa cea a Primului Ministru Chamberlain a fost remarcata chiar de dansul in timp ce Hitler ii zambea emisarului nostru dupa care, mentioneaza Lordul Halifax, Hitler a continuat atat cu alte remarci in scris, unele legate de umbrela Lordului Neville Chamberlain, precum si cu niste desene extrem de grafice si de sugestive (anexa 1) cu privire la "fundul Lordului"...

Desenele din Anexa 2 ne arata un Himmler aplecat sub biroul dictatorului prestand diverse...Mussolini asezat fara pantaloni intr-o sticla de Limoncello, I. V. Stalin penetrat de catre o cizma germana, Roosevelt asezat c-o casca pe cap intr-un carucior de invalizi cu dungi racing pe scaun si cu ochelari de pilot de aviatie pe ochi in timp ce "goneste" catre o covata lasand in urma sa dare de material organic... etc

Schema din Anexa 3 ne arata un falus indreptat catre Franta si inca unul indreptat catre Rusia Sovietica. Schema din Anexa 4 ne arata un alt falus indreptat catre sanii voluptuosi ale unei anumite Helga, identificata de noi ca fiind o crasmarita din Munchen pe care o curteaza un fermier pe nume Fritz, fermier care si-a cumparat de curand o motocicleta BMW R35 de care este tare mandru. Ambii subiecti sunt tinuti sub observatia noastra.

Schema din Anexa 5 ne arata instalatia de gaze ale unui cuptor de pizza, de mari dimensiuni, cuptor pe care agentii nostri din teren il cauta asiduu pentru a se infiltra intr-ansul in calitate de bucatari. In acest scop ei au fost instruiti 6 luni in artele culinare chiar la Roma iar, odata identificata pizzeria, cu recomandarile pe care le-am obtinut noi suntem ferm convinsi ca vom culege toate informatiile de care avem nevoie"

 

Cu respect,

Al Dvs Comodor Ess. Ad. B.

MI5 intelligence

...............................................................................................................................................................

Eleventh day....

 

Good Day Sirs,

 

Cadrul si restul pieselor au fost duse cu mare pompa la vopsitor si la cromare. Trebuie sa astept in jur de 10 zile pana voi fi sunat sa le ridic...deci, am intrat in linie dreapta cu proiectul.

Azi au venit si o parte dintre piese, insa lipsesc doua dintr-un colet: manetele. LE-am frecat ridichea si acu le astept intr-altul pentru ca, nu-i asa, tot aveam putine colete de asteptat. Mi s-a raspuns ca pleaca cu un al doilea... Arschloch!

Ma voi concentra pe motor.

 

See you later Gents


post-70651-0-96999600-1401712587_thumb.jpg

 

:)



Buna seara Domnilor,

 

Povestioara de dinainte este una cat se poate de reala si a fost extrasa dintr-un articol din "The Telegraph". Ma rog, faza cu desenele si cu Helga nu, dar cine poate baga mana-n foc ca n-a fost asa, ha? Exact. Apoi, eu cred ca povestea mea e mai cool.

De maine incepe faza pe care personal o urasc din toti rarunchii: asteptarea. Asteptatul pieselor comandate; asteptatul cadrului de la vopsit; asteptatul pieselor date la cromat etc...apoi, inabitabila asteptare ulterioara dupa piesele care au fost omise in mod deliberat la primele comenzi sau care se vor cere imperativ dupa inceputul montajului final... Asteptatul nu e punctul meu forte insa inteleg ca este parte a oricarei intreprinderi de gen. Asteptarea este o virtute, nu?

 

Asfalt uscat



"Daca trebuie neaparat sa-ti exprimi opiniile, rogu-te, spune-mi doar lucrurile in care crezi cu adevarat. Am destule indoieli proprii chiar si asa."

 

Johann Wolfgang von Goethe

 

Zwölfte Tag

 

Buna seara.

 

 

Am sablat, am slefuit cu flexul, am slefuit cu mana si am transformat

 

post-70651-0-06916900-1401820672_thumb.jpg

 

in

 

post-70651-0-38769000-1401820684_thumb.jpg

 

Apoi m-am apucat de motor pe care l-am luat la peria de sarma pana am curatat aluminiul de oxizi apoi mi-a venit ideea sa merg un picut mai departe... rezultatul o sa fie interesant. Am mai vopsit cate ceva si am ridicat trei colete.

 

Pe maine. Asfalt uscat, Gents

 

Editat de EssadBey
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Vad ca esti pe cai mari, nu am ce zice si rezultatele se vad!

Cu Cb-ul si Bonnevile cum mai stai? Te intreb pentru ca vad ca esti foarte implicat in restaurarea bijuteriei, dar nu stiu daca mai ai timp sa te bucuri si de sentimentul drumurilor pe doua roti.

Nu vreau sa ma intelegi gresit, apreciez foarte mult ceea ce faci si stiu ca sentimentul de a aduce ceva frumos la bun sfarsit e unul grozav, dar sa nu uiti sa-ti faci timp si de o iesire din cand in cand.

Ca veni vorba...cum te mai simti, ti-ai revenit complet?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut,

 

Ma plimb, ma plimb. Mai putin ca altadata cand faceam cel putin 100km/zi, dar asta pentru ca locuiam la 40km de Bucuresti si din start ardeam 80 numa' ca sa plec si sa ma-ntorc acasa. Dupa accident mi-am luat un apartament in oras pentru ca trebuia sa bifez doua vizite pe zi la spital si asta timp de trei luni...basca si cu permisul suspendat "pentru cercetari". Asa ca acum ma fatai prin oras si ma minunez ca n-am facut mai mult de doua plinuri intr-o luna ceea ce era de necrezut acu un an...deh. Pana una-alta am deja doua operatii facute si mi-am amanat o a treia pentru la iarna ca doar n-o sa stau sa ma uit la altii cum se dau pe doua roti, nu? :) Mi-am pregatit o iesire de trei-patru zile pe Transfagarasan si pe Transalpina asa ca-mi scot io parleala cumva, asa, ca baietii.

 

...Iar despre celalalt subiect, un mare Da. E frumos sa redai viata unei bijuterii atat de fine cum e R35...pur si simplu nu merita sa se piarda la groapa de gunoi. Motocicleta asta "astenica" de doar 350cc mi-a repus un mare zambet pe chip si m-a cucerit cu farmecul ei aparte de n-am cuvinte sa-ti explic. Ii voi oferi ce e mai bun pentru ca ma face sa ma simt mai viu ca oricand. Abia astept s-o vad paraind falnica pe drumurile noastre...

 

cafe-ul e la un ubermecanic iar Boniie e vie si mai frumoasa ca niciodata pentru c-am reparat-o imediat ce am putut strange in mana o cheie fixa. :) Cu Bonnie plec sa vagabondez prin tara.

 

Numai bine, Man si numai drumuri uscate si fara de taximetristi!

Bafta



By the way....mi-au venit si incaltarile

 

post-70651-0-80185700-1401823950_thumb.jpg

Editat de EssadBey
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Noo..da ce faine îs!

 

Salut,

 

Ma plimb, ma plimb. Mai putin ca altadata cand faceam cel putin 100km/zi, dar asta pentru ca locuiam la 40km de Bucuresti si din start ardeam 80 numa' ca sa plec si sa ma-ntorc acasa. Dupa accident mi-am luat un apartament in oras pentru ca trebuia sa bifez doua vizite pe zi la spital si asta timp de trei luni...basca si cu permisul suspendat "pentru cercetari". Asa ca acum ma fatai prin oras si ma minunez ca n-am facut mai mult de doua plinuri intr-o luna ceea ce era de necrezut acu un an...deh. Pana una-alta am deja doua operatii facute si mi-am amanat o a treia pentru la iarna ca doar n-o sa stau sa ma uit la altii cum se dau pe doua roti, nu? :) Mi-am pregatit o iesire de trei-patru zile pe Transfagarasan si pe Transalpina asa ca-mi scot io parleala cumva, asa, ca baietii.

 

...Iar despre celalalt subiect, un mare Da. E frumos sa redai viata unei bijuterii atat de fine cum e R35...pur si simplu nu merita sa se piarda la groapa de gunoi. Motocicleta asta "astenica" de doar 350cc mi-a repus un mare zambet pe chip si m-a cucerit cu farmecul ei aparte de n-am cuvinte sa-ti explic. Ii voi oferi ce e mai bun pentru ca ma face sa ma simt mai viu ca oricand. Abia astept s-o vad paraind falnica pe drumurile noastre...

 

Numai bine, Man si numai drumuri uscate si fara de taximetristi!

Bafta



By the way....mi-au venit si incaltarile

 

attachicon.gifIMG_20140603_215521.jpg

Nooo..da ce faine îs!

 

 

Bine spus despre celalalat subiect :)

Multă baftă si sanatate...sper să ne vedem într-un viitor cat mai apropriat la unele din multele intruniri din anul asta! Poate chiar la M.A.N., ca tot e aproape de Transuri :)

Editat de mihai.i
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Multă baftă si sanatate...sper să ne vedem într-un viitor cat mai apropriat la unele din multele intruniri din anul asta! Poate chiar la M.A.N., ca tot e aproape de Transuri :)

 

Multumesc de urari. La fel si tie. Mi-ar placea mult sa ma intalnesc cu Frati pe la intrunirile de gen. Am un prieten de peste hotare, fost organizator M.A.N. care mi-a pomenit de eventul asta (el venind in fiecare an) si cred ca anul asta o sa incerc si eu marea cu degetul. Sa dea Domnul... si Doamna mea, desigur. :)

 

Iti jur ca mi s-a ridicat parul de pe maini cand am vazut cauciucurile alea!

 

 

Iti jur ca mi s-a ridicat parul de pe maini cand am vazut cauciucurile alea!

 

:))))))) ... Asa e! Si mie, jur! Sunt 100/90 x 19, Dunlop wide whitewall pentru Harley. Pentru ca Doamna de Fier e pana la capat o Doamna, nu i se cuvenea sa defileze pe sosea cu "crocsi" militari asa ca am dat fuga la Harrods de unde i-am achizitionat o pereche de "Louboutin" cu tocuri de 19 si cioarapi cu jartiere albe pentru a o ajuta sa-si puna in evidenta supletea gambelor intr-un mod cat mai sexy, ce pana mea... Ea inca nu stie de surpriza pentru ca e la cosmetica unde face "proceduri" cu cala pentru indreptat si calibrat, masaj anticelulitic cu barosul pentru rectificare unghiuri, "impachetari" cu sprit-chit si altele, mani-pedi cu oja neagra si alte rahaturi d-astea, torturi medievale specifice pe care femeile pretind ca le suporta numai si numai pentru noi iar cand colo, in realitate, ele le fac pentru ai pacali pe altii altii cum ca vezi Doamne, asa ar arata dansele in chip natural

 

... apropos, ca tot spusei ceva de cosmetica, cred ca "ochiul" dansei nu este cel original...farul nu bate cu nimic din poze sau din carti si ma arde rau de tot. Ce ma-sa sa fac? Un far e criminal de scump iar achizitionarea dansului cu tot cu tahometru m-ar arunca din bugetul deja socotit si parasocotit. Hmm...cred ca-l las pe ala gata gasit pe dansa si mai deliberez o perioada ca sa vad daca-mi trec framantarile si daca nu si nu, atunci, asta e, il cumpar si p-ala si termin balciul.

 

Acu ma pregatesc sa plec la atelier unde ma asteapta un smotru de zile mari cu motorul.

 

Bafta

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salutare, ce motociclete de 125 ar fi bune pentru un cafe racer?

http://olx.ro/oferta/vand-yamaha-sr-125-ID1VXVF.html#01bb80e16f

post-43386-0-00763700-1401885402_thumb.jpg

 

 

/index.php?/topic/707088-suzuki-tu125x-de-vanzare/

post-43386-0-48549400-1401885467_thumb.jpg

Sau iei una gata facuta de aici :http://www.skyteammotorcycles.com/motorcycle-range/ace125/

post-43386-0-22058300-1401886101_thumb.png

Editat de mihai.i
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 2 weeks later...

Primul Razboi Mondial si al Doilea Razboi Mondial n-au pornit din senin pentru ca oamenilor li s-a nazarit ca li s-a urat cu binele. Printre miriadele de motive formatoare de idei gresite si potential declansatoare de stari belicoase cataclismice vom gasi doua mai putin obisnuite: Felix Mendelssohn Bartholdi (3 februarie, 1809, Hamburg – 4 noiembrie, 1847, Leipzig), compozitor german de origine evreiasca si Alfred Dreyfus (n.9 octombrie 1859 - d.12 iulie 1935), capitan in armata franceza.

Felix Mendelssohn Bartholdi s-a nascut intr-un ghetto. Bine, pentru tinerii de azi termenul de ghetto are semnificatii diferite. Nu, nu s-a nascut intr-un cartier rau famat ci intr-unul populat in intregime, in mod voluntar, numai cu evrei. La "incurajarea blanda" autoritatilor de la vremea respectiva, toti cetatenii evrei au fost siliti sa-si germanizeze numele pentru a se putea face un recensamant ca la carte. Ai fi tentat sa crezi ca lucrurile s-au desfasurat firesc insa n-a fost chiar asa. Daca doreai un nume respectabil bagai mana adanc in buzunar, plateai si te alegeai c-un "Friedrich"...daca nu, cine crezi tu ca se numea "Katz" (pisica), "Sechsfinger" (sase degete), "Dreifuss" (trei picioare)- si retineti numele ca nu-i intamplator- "Einstein" (o piatra), "Stein" (piatra), hmm? Ideea e ca atat "glumita" asta a functionarilor responsabili cu recensamantul precum si zgarcenia unora dintre cei chestionati la recensamant, cum avea sa dovedeasca si istoria cateva decade mai tarziu, avea sa-i coste serios pe evrei pentru ca astfel au fost identificati mult mai usor de catre nazisti. Sa ne-ntoarcem la Mendelsson. Tatal sau era bancher, Abraham Mendelssohn iar bunicul lui filosoful Moses Mendelssohn. In 1811, intreaga familie, crestinata catolic intre timp, se muta la Berlin, tot intr-un ghetto, de teama represaliilor franceze deoarece banca lui Abraham sparsese Blocada Comerciala impusa de Napoleon, actiune care salvat intr-o oarecare masura comertul Britanic. Mediul in care a crescut tanarul Felix, desi in ghetto, n-a fost unul religios ci dimpotriva, unul profund intelectual. Tarziu, spre disperarea familiei sale Felix alege sa locuiasca in afara ghettoului si sa urmeze o cariera in muzica, domeniu in care sclipea inca de mic copil. Parintii sai, natural, n-au fost prea incantati de alegerea sa insa n-au prea avut ce face si au acceptat. Tatal sau, insa, a avut o singura rugaminte la fiul sau cel rebel, si anume ca cel putin in public, acesta sa renunte la numele de mijloc, adica la Mendelssohn si sa se semneze Felix. M. Bartholdi. Cum era si de asteptat, fiul sau a refuzat categoric si de aici incepem adevarata istorisire.

 

E de la sine inteles ca daca inca de la 16 ani Mendlessohn tinea concerte, acesta pe cand avea 27 era o persoana publica extrem de cunoscuta si o autoritate in domeniul muzical, autoritate la care mai tinerii sai contemporani cu aspiratii in muzica tindeau sa-i intre in gratii. Printre ei si Wagner.

Desi cu doar patru ani mai tanar ca Mendelsson, Wagner cauta cu pasiune sa-i intre in gratiile maestrului Bartholdi care interpreta in saloanele marilor capete incoronate ale Europei insa n-a reusit ce-si propusese sub nicio forma. I-a trimis lucrari peste lucrari, printre care si "Olandezul Zburator" insa Mendelssohn nu s-a chinuit sa-i raspunda niciodata alimentandu-i astfel frustrarile mai tanarului sau fan, frustrari care s-au transformat in ura, iar ura sa in discurs, iar discursul sau s-a transformat in ideologie antisemita, dovada ca intre dragoste si ura granita-i extrem de subtire... Wagner critica in ziarele vremii ca in muzica lui Mendelssohn se ascunde un "evreism" de mare clasa si ca nimic nu-i mai respingator si mai non-german in muzica decat "lipsa de culoare si de forta"...

 

Dreifuss... in 1890, Alfred Dreyfus, capitan in armata franceza (de origine iudeo-germanica din regiunea Alsaciana - Dreifuss) este acuzat de spionaj in favoarea Germaniei si tarat prin tribunale mai bine de 10 ani. Procesul sau a divizat societatea franceza in pro si contra Dreyfus ca intr-un final sa se descopere ca la originile tradarii sa se afle un altul, tot militar de cariera. Dreyfus este exonerat de acuzatii si reinstalat confortabil in cadrul armatei, loc in care prinde Primul Razboi Mondial... Afacerea Dreyfus l-a maniat peste masura pe Teodor Herzl, jurnalist Austro-Ungar si unul dintre fondatorii miscarii Sioniste (nationalist-evreiesti) care scrie in 1896 cartea "Der Judenstaat", lucrare in care pomeneste despre infiintarea unui stat liber si independent al natiunii lui Israel... Mendelssohn, Wagner, Dreyfus si Hertzl... un patrulater super interesant, nu?... In acele clipe, fara voia lor, un mic bulgaras de zapada se formeaza si o ia incetisor la vale...

 

Ma cam plictisesc, nu? :) Azi ce mama mea credeti c-o sa fac? Exact ce am facut si ieri: frec. Frec motorul pana-l apuca pandaliile si, din cand in cand ma duc dupa colete care pica pe ici, pe colo...

 

Asfalt uscat



Zwanzigste Tag

 

Ich bin un car de nervi pentru ca n-am primit inca vesti de la niciunul dintre medicii de familie...Nici de la care cel la care am cafe-ul si nici de la cel cu BMW-ul. Sarbatori legale lipseau tarii asteia ca in rest avea de toate. Cum ambalez motoarele sa ma inscriu la decolare, cum mi se comunica din turnul de control ca trebuie sa trag frana de mana ca vine, ba Sfanta Vineri, ba Sfantul Ilie, ba Sfantul Scaun asa ca pun'te pe Sfantu Asteapta....Ieri am fost retinut cu treaba la birou, loc unde am ramas ostatic pana pe la 8 seara asa ca (spre disperarea mea) nu m-am putut duce nici macar pentru o amarata de ora la atelier sa mai avansez nitel cu restauratul motorului. Ieri am ramas la birou pana m-am achitat de obligatiile fata de firma si azi ma duc la atelier pentru ca am un morman de foi de smirghel care se cer frecate duios de corpul de aluminiu al motorului... It's good to be the King, ha? Frumoasa expresie, Mel Brooks sa traiasca... :) ... Mi-e sila de partea asta cu frecatul aiurea de motor, in special cand incheietura mainii drepte inevitabil ma doare de ma tavalesc la sfarsitul zilei insa schizofrenicul din mine nu-mi da pace si ma obliga sa-mi duc misiunea pana la sfarsit. I-am eliminat toate imperfectiunile pe care le avea inca de la nasterea sa din matrita de nisip, apoi i-am oblojit aproape toate cicatricele dobandite in cei 76 de ani de existenta, i-am tras un botox de zile mari cu smirghel grit 80 si grit 240 iar acu trec la grit 600, 800, 1000, 1200, 2000, insa trecerile astea sunt mult mai usoare pentru ca greul a fost trecut cu brio cu primele doua care au fost de-a dreptul CRI-MI-NA-LE!... Au ramas cateva cicatrici pe care n-am puterea sa le elimin sub nicio forma deoarece sunt adanci si trebuie oblojite prin sudura si sa fiu sincer nici nu prea vreau; dupa mine, ranile alea ii dau panaș, stil, clasa, istorie...asa ca raman.

Piesele curg incetisor ca apa la robinetul stricat si ma scot din pepeni. Mi-ar fi placut sa vina odata toate ca sa termin cu balciul dar asta e situatia si ii fac fata cu demnitate, zic eu. Ieri mi-a venit "moțoflenderul" din capul schimbatorului de viteze desi asteptam cu sufletul la gura 34 de piese mici si mai mari, garnituri etc. L-am privit descumpanit, l-am ridicat in dreptul ferestrei ca sa-l examinez mai atent apoi am ridicat din umeri si i-am facut vant in coburul Triumph-ului ca sa-l duc la atelier. "Koi"-ul ala mic m-a costat 16 Euro cu tot cu shipping. Mda... Azi poate sunt mai norocos si primesc ceva mai consistent.

De plictiseala am sa fac lista tuturor suruburilor, piulitelor si saibelor de care am nevoie si o sa incep vanatoarea lor pe net pentru ca ce am primit io pe mobra ori arata naspa rau si nu mai pot fi recuperate, ori sunt dintr-o alta poveste si nu bat cu originalele de niciun fel.

Farul... farul pare ca e original desi am avut indoieli cat cuprinde inca de la inceputul proiectului. Deunazi am vizionat un clip pe "IUTUB" cu un rusnac care ne povestea cate-n luna si-n stele, in chirilica desigur, despre BMW lui тридцать пять si ce vaz io in capu' mobrei lui? Printre altele, un far ca al meu. Era un BMW R35 wehrmacht version, cu optiuni deluxe ca, par example, sea imbracata in piele de profesor cu nume non german, multiple cruciulite la ghidon din oase de rus capturat la portile Stalingradului si multe alte asemenea minunatii stil einz-zwei-rococco, atat de specifice perioadei. Iar asta mi-a amintit de un banc funny:

 

1940. Berlin. Intr-o pivnita stau ascunsi de teama nazistilor in jur de 30 de evrei. La un moment dat se aud batai puternice in usa.

-Cine e? Intreaba intr-un final unul dintre ascunsi

-Oameni buni! raspunde cineva de dincolo de usa

-Pai...si cati sunteti? ...nu de alta, dar Oy! aici e inghesuiala mare! striga unul dintre cei ascunsi

....se asterne un moment de tacere apoi se aude raspunsul de dincolo de usa: Fünf !!!

 

Sinistru, dar funny... Hai ca ma duc la frecat.

 

Pe mai tarziu.

Asfalt uscat



De ce am ales sa iubesc motocicleta? Inca de cand eram un mucos de 5-6 ani, obisnuiam sa ma zgaiesc pe geamul tramvaiului cu mare respect la cei care aveau curajul nebunesc de a se deplasa pe masinariile alea fantastice cu doua roti si visam ca intr-o buna zi o sa pot face si eu acelasi lucru. Si ca incepand din aceeasi sfanta zi, eu voi fi la fel de frumos si de barbat ca Gigi, vecinul a carui gard era lipit de al meu. Gigi era un tip bine, la vreo 25 de ani, inalt si bine facut, cu alura de actor de filme politiste americane, brunet, cu barbia voluntara si c-un chip patratos in mijlocul caruia trona o mandrete de mustata deasa si frumos conturata, incadrata de doi favoriti stufosi. Era finele decadei 7, secolul trecut si, deh, dupa standardele vremii Gigi era un tip cool. Era neinsurat si nici n-avea de ce pentru ca era foarte cautat de gagici. Dupa mine, Gigi era cel mai fericit om de pe planeta iar eu urma sa fiu ca el. El n-avea masina, sau cel putin nu stiu eu sa fi avut vreuna pentru ca vesnic il vedeam plecand si venind acasa cu o motocicleta, o Mobra neagra, nou-nouta, pe care o ingrijea cel putin de doua ori pe saptamana spaland-o meticulos pana sclipea in soare. Spaland-o, am zis? Vorbesc prostii. Mangaind-o mai ceva ca pe o femeie, iar eu il asistam cu religiozitate, descult si in chiloti, cu jegul de trei degete intins pana la genunchi intinzandu-i ba galetusa cu apa, ba buretul, iar cand ma ruga sa-i dau drumul la cismeaua din curte, lasam totul din maini si alergam ca nebunul sa-i fac pe plac. La final, dupa ce-o stergea bine c-o carpa, drept rasplata ma ridica si ma aseza pe mobra si ma lasa sa ma joc de-a motociclistul cateva clipe. Stateam intins pe rezervor cu mainile imprastiate pe ghidon si cu degetele de la picioare rasfirate in toate zarile visand ca sunt ca el. Era un delir!. Nu ratam niciuna din sedinte. Era ritualul nostru, al barbatilor bine, pentru ca vedeti voi, intovarasindu-ma cu vecinul meu, noi imparteam totul ca de la egal la egal; faima, glorie si barbatie...asta pana ma striga mama sa vin urgent acasa.

De ce am ales sa va povestesc toate astea? De doua zile ma tot gandesc de ce iubesc atat de mult motocicletele si caut cu inversunare raspunsul la intrebarea asta pentru ca pur si simplu nu-mi da pace. Inima incepe sa-mi bata cu bucurie in piept imediat ce incepe ritualul plecarii la drum; bag cheia in contact, asez casca pe cap apoi o leg, trag manusile pe maini, incalec seaua si pornesc bestia iar la simplul auz al motorului care se trezeste la viata simt ca odata cu el am inviat si eu. De fiecare data cand plec la drum cu motocicleta simt aceeasi uriasa fericire si de drogul asta nu ma mai satur pentru ca noi, oamenii, nu-i asa, suntem predestinati sa cautam fericirea de la nasterea noastra iar cautarea se incheie numai odata cu trecerea in nefiinta.

Vineri dimineata pornesc inspre atelier. Nu la prima ora, pentru ca doream sa evit legiunile de mamici psihopate sau pe intarziatii care se lupta sa ajunga la timp la servici, ci plec pe la ora zece fara ceva. Drumul era relativ gol, soarele ardea placut iar asfaltul curat ca-n palma asa ca nu aveam motive sa ma ingrijorez de nimic. Acum rulez pe banda a doua a strazii savurand din plin frumusetea diminetii planuindu-mi ziua iar in clipa urmatoare ma trezesc azvarlit in cosmarul oricarui motociclist ... O masina tasneste ca dementa din spatele meu, de undeva ca venita din cer, alege sa-mi rateze milimetric coburul stang al Triumph-ului (cel putin asa am perceput eu depasirea sa) trece pe langa mine infiorator de aproape, imi taie calea la mustata, ajunge pentru o secunda-doua in fata mea iar intr-un final trece pe banda intai si dispare printre celelalte masini. Soferul masinii aleia gonea de parca viata sa ar fi depins de asta. Este foarte greu de descris ce flash-back-uri am trait in milisecundele alea cand, pentru o clipa, mi-am zis ca am pus-o. N-aveam viteza mica, dar nici exagerat de mare. Rulam cu 70-80 km/h iar de ce e in stare viteza asta sunt deja informat pentru ca inca mai trag ponoasele. Era suficient sa ciupeasca frana si eu ajungeam instantaneu pe bancheta lui din spate. Am retrait toate durerile pricinuite de accidentul patit anul trecut, de lunile de nesomn si de operatiile indurate...Am retrait spaimele de a muri scurt si fara de noima din pricina altuia, fara glorie, intr-o banala zi ca oricare alta data de bunul Dzeu. Viata mi-a fost pusa chezasie absolut gratuit. Si, culmea culmilor, iarasi, intr-o zi de 13 ca si-n Septembrie trecut. Mi-am luat niste pietricele in gura, niste praf in ochi apoi s-a asternut linistea. In acele clipe am crezut ca asta mi-a fost Marea Calatorie si ca urmeaza socotelile cu Al de Sus insa 50m mai incolo, credinta mi-a fost inlocuita de o puternica sete de sange care pe loc mi-a si devenit Religie. Fac la stanga la primul semafor si ce-mi dau ochilor sa vada? Aceeasi masina care facand alte doua depasiri de groaza agoniza ca balena esuata intr-un mare ambuteiaj. Sprinturile ei erau scurte dar suficient de demente cat sa alunge celelalte masini in stanga si-n dreapta tot asa cum vaca alunga mustele fluturandu-si coada in toate directiile. Tasnesc din spate, depasesc cu rapiditate pe toti cei din fata mea, blochez calea masinii, cobor de pe mobra, apoi plin de ura si fara calcule savante facute in prealabil ma indrept inspre sofer caruia incep si-i .......................................... Apoi, descarcat de furie il injur de toti Dzeii, de familie incepand de la facerea Lumii incoa, ma urc pe motor si plec fericit ca mi-am facut dreptate. Embrionului de Asasin i se administrase o lectie pe care n-o va uita prea curand. La inceput am fost mandru insa mandria a lasat treptat locul regretelor si acum ma simt rusinat de n-aveti idee. N-a fost deloc civilizat iar acela nu sunt eu. Nu pot fi eu. Eu stiam ca sunt pustiul de acum 35 de ani care, simplu, visa sa fie fericit pe doua roti.

 

 

Achtundzwanzigsten Tag...

 

Joi i-am vizitat pe cei in grija carora am lasat BMW-ul la aliniat rotile si indreptat sasiul si am inspectat evolutia proiectului. Nu m-au dat pe spate, e drept, insa la rugamintile mele au promis ca se urgenteaza treaba si ca vor termina repejor ceea ce s-au angajat sa faca, inclusiv sa-mi cromeza piesele si sa-mi vopseasca ceea ce e de vopsit. A fost o vizita multumitoare, per ansamblu. Apoi m-am intors la atelier si am continuat sa fac ceea ce promisesem mai demult, adica sa frec motorul pana-i dau sangele prin pori si incep sa ma apropii de rezultatul cautat.

Luni seara poate ispravesc cu dansul si pun niscaiva poze p-aciulea.

 

Asfalt uscat si numai bine tuturora.

 

 

Editat de EssadBey
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salutare Man,

 

BMW-ul? Frec la el. Piesele date la cromat sunt gata acusica...in "decat" 3 saptamani si jur ca nu mi-am smuls parul de pe cap cand mi s-a dat vestea cea mare. Karma are planuri mari cu nervii mei asa ca n-am ce-i face si-mi ridic palaria in fata dansei in semn de mare si adanc respect. Restul de piese date la calat, indreptat, ciocanit, chituit si vopsit vor fi gata in 10 zile... Hei, dar am vesti de la cafecito! Azi am primit telefonul mult asteptat de la chirurg care m-a anuntat ca maine trebuie sa-i duc catgut, mufe si alte alea pentru ca s-a prins de ce nu voia dansa sa porneasca in niciun chip asa ca, in ciuda vestilor de mai inainte, din cand in cand mai fac riduri si de la zambete, ce ma-sa ei de treaba...

 

Am senzatia ca mi-am usurat motorul de 1 kg de material la cat am frecat la dansul si inca mai am pe ici, pe colo ca deh, era zbarcit rau din turnare, era lovit binisor pe colea, era ciupit de cei 76 de ani de viata...na, avea de toate pe el si eu i-am tras un botox cu smirghelul de zici ca-i fecioara, nu alta. Singura piesa care ma face sa ma cutremur de spaima la perspectiva unei frectii este chiulasa care nene, are la volume de-ti ridica parul pe cap. Dupa mine, frecatul chiulasei e un "material didactic" extraordinar de bun pentru cineva care a primit 10 ani cu executare pentru ca iti stimuleaza lent simturile tactile si in tot acest timp te indeamna serios la meditatie. Hmm, oare ce-o fi facand Becali? I wonder....

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...