Sari la conținut

Postări Recomandate

  • Răspunsuri 1,5k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Nu sunt momentan acasa dar maine o sa pun poze mai multe. Faza tare e ca toate piesele sunt facute de mana din tabla curbata prin metode clasice...

» Post actualizat in 23 Jun 2014 13:15

Una din fata

» Post actualizat in 23 Jun 2014 13:16

Pe aripa.fata si prindere am lucrat o saptamana... Tot am facut de la o bucqta de tabla si o bara...

post-70908-0-94681700-1403529265_thumb.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 2 weeks later...

Buna ziua Fratilor cafegii,

 

Luna asta trec paraul lui 40 si ma rascoleste o neliniste indescriptibila. Gata. Intru in targetul statisticilor conform carora in primii cinci ani ai decadei patru esti mai expus la infarcturi in timpul somnului mai mult ca oricand iar drept bonus, prostata se va supune unei verificari tehnice temeinice la fiecare sase luni, cam ca la taxiuri. Cand schimbi prefixul lui 3 cu 4 realizezi ca ai mai multa viata in spate de cat in fata si te gandesti serios la calitatea celei care va sa vina, nu de alta dar trebuie sa compensezi cumva, nu? Pentru unii, 40 inseamna batranetea tineretii dar pentru dei alesi, putini, nu multi, 40 inseamna tineretea batranetii si deci, un nou inceput. Vazut cu ochi maturi, mai bun, mai intens si mai plin de recompense...Sper sa fie asa.

Ma rog, nu pot garanta ca si-n cazul meu va fi asa dar de partea cu recompensa, ca sa fiu sigur, m-am ocupat personal recompensandu-ma cu varf si indesat: mi-am achizitionat un BMW R nine T. Oi avea io parul si barba albite prematur, partial de varsta dar ce "p!$da ma-sii", macar sa fie asortate la ceva cool, nu? Ce cool? Subzero cool!

Ca in cazul fiecarei achizitii facute pana acu, nimic n-a fost premeditat. A fost o consecinta a alinierii astrilor celesti. Doream sa-mi marchez trecerea in umbra tineretii cu ceva special insa n-aveam nici cea mai mica idee cu ce anume. Sa fie un duet cu gemene roscate? Sa ating soarele ca Icar si sa-mi organizez un echipaj de rame de 3 + 1, gemene roscate si cu sotia laolalta intr-un team working desantat? Era periculos. Super periculos. Apoi mi-a trecut prin cap sa ma uit pe mobile. Si da-i si cauta obsesia mea de atatia ani, un Norton Commando 850...si am gasit. Am gasit numai exemplare umblate serios pe ici pe colo, pe la partile esentiale si asta mi-a taiat serios entuziasmul. Singurul exemplar misto si neatins l-am gasit undeva mai sus de Scotia, pe o insula aliniata cu Finlanda, la mama dracului...Apoi, cui trimiti banii asa pe NV? Pe nevazute e super riscant si iaca cum ma perpelea inima intr-un mare fel...apoi, zic eu in barba, parca m-as juca nitel c-un Harley Sportster, un 48 mai degraba, sa-l modific nitel... asa ca m-am aruncat in sea si fuga la Harley... Odata ajuns acolo, dezamagire; nimic pe stoc, parca vreo doua, insa naspa rau, scumpe si pline de crom iar cand am intrebat de second-hand-uri mi s-a dat cu ioc. Frustrat si deprimat ca orice nativ in luna lui Iulie m-am aruncat la loc in sea si da-i inainte inspre United Motors hotarat sa intreb de un Scrambler sau de un Thruxton, oricare ar fi ele pe stoc insa cum am pornit intr-acolo, hop pe dreapta si BMW. Trag la BMW sa-l salut pe un fratior de-al meu si sa ma urc din curiozitate pe un R nine T ca sa vaz si io cum e pe dansul. Cand am ajuns acolo, R nine T de ride test era plecat la naiba asa c-am ramas cu buza umflata si daca ot n-aveam ce sa fac ma pun pe gargara cu Fratili de acolo. Si cum vorbeam noi de cat de cautat e modelul in cauza, de cat de greu se livreaza, de cat de bun e, brusc mi-au venit piticii pe creier si i-am zis sa-mi dea pe loc o proforma pentru cafeul lor ca daca tot e asa de laudat vreu si eu unul... si asa a fost. Nimic premeditat...

 

Azi, mustrat de constiinta ca am facut asa o nebunie, mi-am luat casca si tira la BMW hotarat sa fac un ride test pe achizitie, ca sa vad si eu cum e. Total anapoda, stiu, insa asa functionez eu. Mi-au dat cheile si mi-au urat Godspeed. Fratilor, R nine T is THE SHIT!!! Nu ma mai dadeam jos de pe ea. E unfuckinbelievable!!!! Franele fata sunt extrem de puternice asa ca trebuie sa te joci cu ele c-un deget, progresiv iar cele de picior sunt, pana mea, mai bune ca alea de pe fata lui Bonnie a mea... Motorul are un cuplu incredibil, o tinuta impecabila la drum, extrem de elastic in oras, in special cu a 4-a...iar cat despre viteze, are 6. Intotdeauna mi-am dorit o a 6-a viteza pe Bonnie iar BMW-ul a oferit-o. Rulam cu 140 la ora si nu simteam nimic deranjant in piept. Pe asta nu stiu cum ma-sa au rezolvat-o cei de la BMW insa functioneaza perfect. Puteam sa-i dau si 160 si tot nu ma simteam stingherit sau speriat ca zbor de pe capra... Prin comparatie, Bonnie la 120 face de zici ca decoleaza iar la 140 esti mort dar n-o stii inca. La drum lung am testat-o cu brio asa ca m-am decis s-o verific si-n oras. In oras, ce sa zic, e incredibila. Are sound puternic din fabrica asa ca te aud toti, raspunde la maneta ca o racheta iar de strecut printre masini, desi are cilindrii aia bulbucati, se strecoara ca oricare alta. Desigur, cu atentie, insa nimic deranjant. Claxon puternic, sunet la tobe puternic, seaua confortabila, suspensia tare insa nu te rupe de sale ca Bonnie, iar imagine de ansamblu...wow! WOW este cuvantul. Am "ratat" de trei ori intrarea la BMW pentru ca nu ma mai dadeam dat jos de pe capra...Iar cand m-am dat jos prima intrebare a fost "pe cine trebuie sa sug ca s-o primesc mai repede?" GAY all the way! Mai gay ca Liberace si ca Harvey Milk la un loc. Asta e, lasam dracu tabara hetero si ma faceam Uber Gay in secunda doi numa' s-o am acu, pe loc dar n-a fost sa fie. Norocul meu a fost ca mai toti erau in pauza de masa.

 

Acu zambesc si astept....

 

Numa bine

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Felicitari de achizitie....ideea este misto cu acest model ...dar pe mine unul ma dezamagit....calitatea materialelor folosite sunt sub asteptari ...iar pretul este mult prea mare ptr ce ofera....nu contest performantele tehnice frane, cuplu etc.... nu neg ca nu mi ar placea sa o am dar dezamagiarea tot ramane.....bafta

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

.... doar nu puteai sa spui ca e naspa dupa ce ai luat-o

:-)

 

Salut,

 

:))))) Adevarat, insa nu era deranj mare pentru c-o pot vinde urgent la cata cerere e pe piata. Am vazut una cu 1000 km facuti si c-o mie de euro mai scumpa, care s-a dat pe mobile.de pronto. Insa nu va fi cazul aici pentru ca in realitate mi s-a parut incredibila. Lasa plasticul ieftin sau accesoriile scumpe, inima si sasiul fac ansamblul perfect. Unde mai pui ca e o platforma care permite orice nazbatie de customizare.

 

Asfalt uscat frate

» Post actualizat in 11 Jul 2014 16:47

Felicitari de achizitie....ideea este misto cu acest model ...dar pe mine unul ma dezamagit....calitatea materialelor folosite sunt sub asteptari ...iar pretul este mult prea mare ptr ce ofera....nu contest performantele tehnice frane, cuplu etc.... nu neg ca nu mi ar placea sa o am dar dezamagiarea tot ramane.....bafta

Salut Man,

 

Multumesc mult pentru urare. Materiale "cheap" pe alocuri? Corect! Insa restul e beton. Sasiul, motorul si franele sunt beton si asta conteaza cel mai mult. Daca-i inlocuiesc farul cu unul mai altfel, ceasul cu unul ca de avion de lupta, aripa fata cu una custom etc etc, obtin cu totul altceva. E versatila ca design. Eu la asta m-am uitat. La cum o sa arate peste 5 ani. Nu e o mobra de colectie, ca T100 al meu ca s-o protejez ca pe ochii din cap, ci una de toata ziua... Pretul...mda...dezamagitor de mare insa venind de la Harley mi s-a parut chiar rezonabila. Sa vezi acolo Dyna cu 18000... crom si mult spanac...

 

Apoi, o data face omul 40...

 

Multa bafta Frate si asfalt uscat

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Mie unul farul mia placut cel mai mult ca piesa la acel motor....dar bordul , ghidonul etc...ma au dezamagit....si cumva ma oftic ca puteau sa dea mai multa atentie detaliilor avand in vedere motivul ptr care l au scos si conceptul in sine.....dar intr adevar asa cum zici si tu este o baza buna ptr un custom si daca ai de gand sa faci asta nu iti doresc decat spor la joaca....:)))......

 

Legat de harley asa este mai mult marketing si lauda decat produsul in sine si asta vb de modelele de 2,3 ani incoace....dar pana la urma asta e directia in care merge lumea moto din pacate ...noroc ca avem optiunea custom....bafta

Editat de Buggy
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

S.o stapanesti sanatos ! Este ceva sa.ti iei masina sau motocicleta noua, sa sti ca este neumblata, nereparata, necazuta. Sa.i faci multe poze cand va veni !

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

S.o stapanesti sanatos ! Este ceva sa.ti iei masina sau motocicleta noua, sa sti ca este neumblata, nereparata, necazuta. Sa.i faci multe poze cand va veni !

 

Merci mult Man,

 

O s-o pozez din toate unghiurile, promit! I-am luat coada cafe, manere incalzite, protectii capace cilindri, pad-uri din cauciuc pentru rezervor si... alarma :) In plus, acum cochetez si cu ideea de a-i pune un cover la far.

 

post-70651-0-49174200-1405114781_thumb.jpg

 

Numai bine Man

» Post actualizat in 15 Jul 2014 10:35

Salutari calde Fratiei

 

Ieri, daca tot eram prin vecinataturi, intru la BMW sa intreb daca totusi nu-mi pot trimite capra mai devreme de ultima saptamana a lui August si iaca cum ma asez in scaunul de la biroul de vanzari punand aceeasi intrebare.

"Chiar nu se poate livra mai repede, sa zicem in prima saptamana a lui August, sau "macar" pe 19 Iulie, de ziua mea?"... intreb eu cu un aer serios...

Tipul de la vanzari imi raspunde: "Da, vinerea ce tocmai a trecut"...

Eu crezand c-a intrat in joc ma uit la el senin ca o dimineata de vara si-i zic: "perfect!. Dati-mi factura s-o achit"

El zice: " Stati asa s-o printez"

Eu, c-o fata damblagita rau de raspunsul lui ii zic: "vorbiti serios?"

El: "da"..

Eu, printre doua infarcturi, intind mana dupa hartie total interzis si-i zic: "pai, sa v-o achit, deci..."

 

Fratele Coobra a tras tare si a incercat sa-mi faca o surpriza aducand-o de la mama dracu, prin tertipuri numaid e el stiute, si cat p-aci sa-i iasa insa, deh, destinul, ce sa-i faci, i-a jucat un renghi iar mie mi-a ruinat o surpriza de proportii.

Nu-i bai, acum numar orele pan-o ridic. E cheala, fara niciun accesoriu insa ele sunt pe drum si nu-mi fac griji... 40, baga-v-as, na ca intru-n voi cu stil...

 

Daruiesc tuturor fratilor cate un strop din fericirea mea si tot imi ramane de o samanta...

 

Asfalt uscat

» Post actualizat in 16 Jul 2014 16:46

Buna ziua Fratie...

 

Va prezint o pustoiaca: Fraulein Brunhilde

 

post-70651-0-77138700-1405529187_thumb.jpg

 

post-70651-0-16658800-1405529192_thumb.jpg

 

Asfalt uscat

Editat de EssadBey
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salutare Frate,

 

Mersi mult! Am mari sperante c-o s-o stapanesc sanatos insa niciodata nu poti fi sigur, nu? Dar sa lasam astea; in pozele de mai sus e cheala insa nu va fi asa pentru multa vreme pentru ca accesoriile sunt pe drum..:)... Abia ce i-am pus 30km si ca sa vezi, ce ghinion domle', sunt silit sa parcurg 300 km ca sa se "lase" franele si anvelopele iar apoi o sa "trag tare" sa-i fac cei 1000 ca sa scap de revizie. Musai! Acum am scuze sa dispar nitel din peisaj. E total diferita de blanda mea britanica si ma cam infricoseaza nitel cu spumele pe care le face la gura imediat cum ma ating de acceleratie; cum inca nu mi-au venit pad-urile din cauciuc pentru rezervor eu tin picioarele usor desfacute ca sa nu-l zgarii si daca-mi scapa incheietura bulita in acceleratie, moama ce mai maraie si se zbate ca un armasar neimblanzit. Wow! E o experienta in sine. Desigur, pentru cei obisnuiti cu vitezanele toate astea sunt o nimica toata insa pentru mine e ceva nemaitrait pana acu. Englezii ar descrie-o ca fiind "raw", neprelucrata, bruta, neslefuita etc si asa si este. In principiu, R nine T este un motor mare cu 110 cai in herghelie, asezat pe un cadru cu doua roti construind astfel un ansamblu caruia, doar ca sa poti dormi cat de cat linistit, i-au tras o frana incredibil de puternica pe fata si una cu ABS, mai blanda, pe spate. Atat. Si restul e tacere ar zice Shakespeare dar nu e asa. Restul e ce vrea muschii tai. O poti customiza in fel si chip dupa cum te taie capul, buzunarul sau legea asa ca restul poate fi minunat. Am vrut o motocicleta fiabila, performanta si contemporana cu IPad-ul sau IPhone-ul dar care sa evoce in acelasi timp si perioada romantica a anilor 50, atat de draga noua, cafegiilor iar BMW, intr-un mod absolut surprinzator, a izbutit sa mi le ofere pe toate. N-a fost chiar o plimbare prin parc din punct de vedere financiar insa acum ca m-am urcat pe ea, eu zic c-a meritat cu varf si indesat.

 

Asfalt uscat si concediu placut, man!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut

Carcasa farului de la BMW-ul R35 este un Bosch EAS 170 (nu siu daca gaura martorului este originala). Kilometrajul, din fotografia postata de tine, este unul rusesc, de la M72 (eventual trimite alte foto pe PM sau posteaza aici, unele mai luminoase, sa vad mai bine). Nu da 200 de euro pe un tahometru la nemtalai, rezolvam mai ieftin (mult mai ieftin).

Seria motor/sasiu o putem verifica sa ne spuna daca e model civil sau militar.

Iar cauciurile cu banda alba nu existau pe R35 in anii 40 (dar na, chestie de gusturi).

 

In rest, da-i inainte, te asteptam cu babaciunea la intalnirile Retromobil.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Guten Abend

 

Lucrurile incep sa se aseze, incet, la locul cuvenit. Mai lent decat anticipasem cu ceva timp in urma insa cum nimic si nimeni pe lumea asta nu se desfasoara dupa vrerea sa fara sa tina cont de Marele Arhitect, cum si banuiti deja, nici eu nu fac exceptie. Iar mai "tinerica" mea nemtoaica cu atat mai mult. De trei zile incoace car componente de R35 dinspre vopsit inspre atelierul meu si dinspre atelierul meu inspre vopsit si cromat intr-un du-te vino nebun dar justificat; ba nu e bine vopsita o aripa, ba nu e gata nus'ce piesa cromata, ba au uitat sa-mi dea ceva. Se simte in "mojo-ul" lucrarii ca se apropie concediul si ca oamenii mai au un pic si clacheaza. Ei bine, o sa le mai dau cateva motive in plus. Maine ma voi duce cu alte jalbe infipte-n sulita. Dar asta e mersul lumii pe la noi, nu? Desfac din ambalajele superprotectoare mai bine de 38 de piese (date la cromat si vopsit) iar din opt date la vopsit, patru arata ca sula lui Hector, doua cromate ca perusul flocait al Elenei din Troia si una sau doua ca calcaiul lui Ahile. Si cu aceste scurte referiri la Iliada am sa ma opresc din comentarii. Am facut toate aceste evaluari savante numai dupa ce, din pura intamplare, am desfacut doua pachetele gresite, fapt care m-a silit sa le desfac de urgenta pe toate celelalte si bina am facut. Acum dregem busuiocul. C'est la vie.

 

Maine "foot" un pin-stripe pe rezervor si (partial) pe aripile bmw-ului si am sa astept doua-trei zile ca sa le dau timp celor cu vopsitul sa mi le retuseze pe cele pe care le livrez maine. Apoi le duc la lacuit pe toate.

 

Deocamdata, un teaser....

 

post-70651-0-49087700-1406066342_thumb.jpg

 

Asfalt uscat

Editat de EssadBey
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 2 weeks later...

Buna seara,

 

Peripetii cu final fericit. Asa mi-as defini primele zile de om la 40 de ani. La 7 zile de la achizitia noului meu R nine T sunt chemat la dealer pentru mansoanele incalzite pe care le comandasem odata cu mobra dar care intarziasera nitel. M-am prezentat la BMW si desi stiam pentru ce sunt chemat numai la gandul ca mi se instaleaza manete incalzite si ma treceau ape-ape cugetand revoltat in sinea mea ca o idee mai idioata ca asta nici ca puteam avea. Dar toate astea se explicau simplu deoarece afara erau peste 30 de grade iar echipamentul meu, desi din ce in ce mai sumar, transforma orice experienta de drum pe soselele noastre intr-o sedinta de sauna sufocanta iar simpla trimitere cu gandul la o sursa suplimentara de caldura era instantaneu un vis urat. Mi-am inabusit revolta ridicola amintindu-mi de frigul indurat pe Transfagarasan, am predat cheile tehnicianului de la Service iar eu am urcat pe terasa de la etajul unu, unde mi-am sorbit tigarile si cafeaua, unde altundeva decat in soare, vanand cu toate simturile orice adiere de vant, oricat de mica pentru a ma mai racori imaginar... Norucl meu a fost ca acolo, sus, am intalnit un baiat extraordinar cu care mi-am omorat timpul purtand o conversatie plina de miez pe diverse subiecte si uite cum au trecut pe langa noi, pe nesimtite, si timpul si caldura. Minunat, ne-am zis dupa ce am fost anuntati ca putem pleca pe drumurile noastre. Ne-am schimbat telefoanele si ne-am promis c-o sa iesim undeva la o plimbare cu fetitele noastre, asa de socializare.

Plec de la BMW si toata ziulica ma fatai cu diverse prin oras.

A doua zi, adica intr-o vineri la 8 zile de la achizitie, vazand mobreta usor murdarita de praf si plina de amprente pe peste tot ma decid s-o duc la spalatorie si apoi o apuc inspre sala de sport asa cum fac de doua saptamani incoa. Ma manjesc cu exercitii pe acolo, mai belesc ochii la un dos misto, mai transpir oleaca si cum s-a facut ora apuc cu bucurie prosopul de un colt si fuga la dusuri ca urma partea mea favorita, adica sa pornesc BMW-ul meu cel nou, mandru si cu manete incalzite. Ies in harfe din club, tacticos trag manusile pe maini, ma las sorbit din priviri de doamnele care ieseau de la sala mult mai increzatoare in fizicurile lor, trag casca superbarbateste pe cap, bag cheia in contact si c-un zambet de gigolo fioros dau sa pornesc mobra. Bzzz, bzzz normal, apoi fas!. Hopa, zic eu, am uitat cricul jos si sunt in viteza I. Ridic cricul, vad ca sunt in "N", rasucesc contactul la loc, repet miscarile de dinainte, bzzz, bzzz si fas!...

Scot casca cu aerul cel mai firesc din lume, ma fac ca ma uit la ceas, scot cheia din contact si pun mana pe telefon de ca si cum mi-as fi amintit ca trebuia sa sun pe cineva. Sun la BMW si intreb: "aaaa...salut, ai idee de ce ma-sa nu porneste asta mica???"

Ideea e ca nu pornea din cauza unei amarate de saibe de la un fir de masa, saiba absenta (presumably) pe care nemtalaii ar fi uitat s-o puna pe mobra... Dar asta am aflat-o abia luni , trei zile dupa ce am chemat pe cineva de la firma sa ma ia de acolo, sa ma duca acasa de unde sa plec cu Land Roverul inspre atelier ca sa-mi leg remorca pe care s-o tarasc pana la sala, sa urc mobra pe dansa si pe care s-o duc acasa la mine... Ce sala, nene? Curgeau apele pe mine suvoaie! Am blestemat toti Zeii pentru asa nenorocire abatuta asupra mea. Insa, cum dupa cum ii este si obiceiul pamantului, dupa orice uragan vine si cerul senin, asa si eu, iata-ma cum ma plimbam luni prin Bucuresti cu aerul ca nimic nu s-a petrecut in viata mea. Era cat p-aci. Ideea e ca am descoperit un forum dedicat lui R nine T unde am aflat multe despre posibilul sau calcai al lui Ahile: instalatia electrica care este simpla, insa noua si, mai ales, netestata...

R35 este inca in faza de vopsit pentru ca au dat-o-n bara prima oara...pai, nene, daca exemplarul meu a supravietuit 76 de ani fara mare rugina s-a datorat celor 3mm de straturi succesive de chit si de vopsea iar acu sa-i "phooti" o mizgalitura de ordinul micronilor ca grosime este chiar de neacceptat. Asa c-am intors piesele cu furie si indignare si acum astept sa se intample ceva mai bun. Zic eu... Daca rabdarea este o virtute apai eu stau mot fix in varful virtutilor de juri ca-s budist nu alta de ma si mir de nervii crutati. Inca nu mi-a venit amocul.

Pana la altele mai interesante, va zic asfalt uscat voua, Fratilor intru pasiuni

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 2 weeks later...

EssadBey - felicitari pt cafe! ca si restul, astept cu nerabdare sa vad poze cu BMW-ul finalizat :) Sper ca in curand sa vand VTR-ul, cu care n-am prea multa chimie si sa iau o mobra veche pe care s-o cafe-resc; caci visez la cafe de pe vremea cand aveam IJ :) dar acum cred ca-s mai convins.

 

ontopic - http://kickstart.bikeexif.com/wp-content/uploads/2010/11/ducati-350.jpg , as spune ca la design, italienii sunt ce e Tissot pt Elvetia sau Rolls Royce pt GB :D

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 2 weeks later...

arata bine theos !

 

roni; Tissot pt Elvetia este exact ce-i logan pt Romania.. amuzanta aluzia :crack:

 

 

Multumesc !

In momentul acesta se lucreaza la saua motocicletei si va fi gata !

motocicleta o sa mearga la Brasov weekendul viitor la intrunirea customerilor de motociclete.

post-45009-0-61056600-1408869592_thumb.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Bravo Theos, in sfarsit vad un cafe de Romania cu modificari la comenzi :mexicanwave: :10:
Pune mai multe poze, multe,multe,multe. Cand vi in BV da un semn. Unde se tine intrunirea respectiva?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Bravo Theos, in sfarsit vad un cafe de Romania cu modificari la comenzi :mexicanwave: :10:

Pune mai multe poze, multe,multe,multe. Cand vi in BV da un semn. Unde se tine intrunirea respectiva?

 

Multumesc !

Mai sunt 2, 3 poze aici:

/index.php?/topic/711282-a-new-cafe-racer/

 

 

 

 

Uite topicul cu intalnirea. Eu nu pot veni, vine cu ea cel care a construit-o.

/index.php?/topic/716506-asociatia-custom-romania-expo-and-opening-party/

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...