troglod Postat Decembrie 17, 2014 Share Postat Decembrie 17, 2014 Salut, bag aici detalii despre proiectul meu, CB 400N, '82. As fi preferat varianta cu pornire la pedala si cadrul spate modelul vechi, ca cea cu zezervorul alb "80", dar sunt greu de accesat. » Post actualizat in 17 Dec 2014 12:00Din pacate cadrul coditei ma limiteaza foarte mult, urmatorul proiect fiind o 750, pornire la pedala. astea ar fi optiunile » Post actualizat in 17 Dec 2014 12:03si varianta finala si agreata de suflet: http://www.garagemcaferacer.com.br/2014/12/sexta-insana-cb-400-by-inglorius.html » Post actualizat in 17 Dec 2014 13:11Momentan sunt la stadiul de urcat motoreta la etajul 7 si demontat. Caut indrumare catre cineva care sa se ocupe de cadrul spate, taiat sudat etc Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
florinelu07 Postat Decembrie 17, 2014 Share Postat Decembrie 17, 2014 mergi pe o combinatie mat lucios in doua trei nuante Cadrul este negru si l-am revopsit negru mat dupa ce am terminat cu sudurile. Motorul este negru si va fi revopsit in negru mat (rezistent 400C). Restul elementelor au ca si prima optiune de culoare albastrul pentru ca asa este in acte.... probabil o sa merg pe un albastru "azur" lucios Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
troglod Postat Decembrie 17, 2014 Share Postat Decembrie 17, 2014 codita stop unde gasesc manete de gen? becuri bord bord Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
adidas Postat Decembrie 17, 2014 Share Postat Decembrie 17, 2014 (editat) recomandari de scheme coloristice pe albastru? Editat Decembrie 17, 2014 de adidas Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
florinelu07 Postat Decembrie 17, 2014 Share Postat Decembrie 17, 2014 sweet Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
DKW Postat Decembrie 17, 2014 Share Postat Decembrie 17, 2014 sweet Nope, Bolt. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
1%1%1% Postat Decembrie 19, 2014 Share Postat Decembrie 19, 2014 Cadrul este negru si l-am revopsit negru mat dupa ce am terminat cu sudurile. Motorul este negru si va fi revopsit in negru mat (rezistent 400C). Restul elementelor au ca si prima optiune de culoare albastrul pentru ca asa este in acte.... probabil o sa merg pe un albastru "azur" lucios daca ai racire pe aer nu-ti recomand vopsirea motorului . Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
florinelu07 Postat Decembrie 19, 2014 Share Postat Decembrie 19, 2014 daca ai racire pe aer nu-ti recomand vopsirea motorului . este vopsit din fabrica.... din pacate pe capacul de chiuloasa sunt exfolieri consistente (lejer 30-40% din suprafata) si nu pot sa il las asa. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Samo Postat Decembrie 19, 2014 Share Postat Decembrie 19, 2014 inginer sunt.... :-) iar partea artistica o influentez prea mult cu logica.... o sa mai pierd ceva zile prin garaj doar cu bere/cafea ... poate imi pica fisa... » Post actualizat in 26 Nov 2014 18:40 am incercat sa asez niste linii si "simbolic" coada pe cadrul curent si iese ca pixu'... ( este doar un carton pentru ajutor "vizual") incerc sa gasesc o aliniere rezonabila... Poti incerca sa cauti alt rezervor care sa se potriveasca. Eu asa am patit la CB250. Am fost nevoit sa schimb rezervorul original ca ruginise si curgea cu unul de la alt model A ajuns sa arate asa (asta e inainte sa fac niste modificari la prinderea de pe cadru si statea un pic prea sus) Poti sa vezi daca gasesti rezervoare de Zephyr sau de ce nu, de la alt fabricant,important e sa ai urechile de pe interior la distanta buna. Spor la cafelit Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
florinelu07 Postat Decembrie 19, 2014 Share Postat Decembrie 19, 2014 Poti incerca sa cauti alt rezervor care sa se potriveasca. Eu asa am patit la CB250. Am fost nevoit sa schimb rezervorul original ca ruginise si curgea cu unul de la alt model A ajuns sa arate asa (asta e inainte sa fac niste modificari la prinderea de pe cadru si statea un pic prea sus) Poti sa vezi daca gasesti rezervoare de Zephyr sau de ce nu, de la alt fabricant,important e sa ai urechile de pe interior la distanta buna. Spor la cafelit Problema este ca sub rezervor trebuie destul de mult loc sa ramana spatiu pentru cele doua bobine de inductie.... si nu pot pune orice rezervor. Am cautat de KZ si Zephir si sunt scumpe grav de tot... ies mai ieftin cu un rezervor custom... Probabil o sa ramana cel pe care il am, ma dau asa pana gasesc ceva mai frumos. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Samo Postat Decembrie 19, 2014 Share Postat Decembrie 19, 2014 Majoritatea batranicilor au bobinele cam in acelasi loc,scobitura e destul de mare. In cazul in care gasesti ceva si nu esti sigur ceri vanzatorului sa-ti dea niste masuri, distanta dintre urechile care vin pe bucsele de pe cadru si distanta de la urechi in burta rezervorului. Poti sa te gandesti si sa le schimbi locatia, refaci un pic firele, pui unele mai lungi eventual. Eu am gasit rezervorul respectiv cu 200 de lei, tine si de noroc. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
1%1%1% Postat Decembrie 19, 2014 Share Postat Decembrie 19, 2014 este vopsit din fabrica.... din pacate pe capacul de chiuloasa sunt exfolieri consistente (lejer 30-40% din suprafata) si nu pot sa il las asa. curatat si polishi parerea mea, dar faci cum crezi Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
adidas Postat Decembrie 19, 2014 Share Postat Decembrie 19, 2014 eventual un lac care sa reziste la temperaturi mari. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Roni Postat Decembrie 19, 2014 Share Postat Decembrie 19, 2014 curatat si polishi parerea mea, dar faci cum crezi like Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
florinelu07 Postat Decembrie 19, 2014 Share Postat Decembrie 19, 2014 Pai este negru din fabrica si este aproape imposibil sa il curat pe tot... refac doar unde este cazul/nevoie Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
1%1%1% Postat Decembrie 22, 2014 Share Postat Decembrie 22, 2014 nici un lac nu rezista mai mult de doua sezoane sableaza tot motorul , asa isi face si racirea mai bine , poti folosi vopseaua doar in anumite puncte ca efect si o poti folosi pe cea albastra :)va avea si alt volum ca motocicleta Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
florinelu07 Postat Decembrie 22, 2014 Share Postat Decembrie 22, 2014 (editat) nici un lac nu rezista mai mult de doua sezoane sableaza tot motorul , asa isi face si racirea mai bine , poti folosi vopseaua doar in anumite puncte ca efect si o poti folosi pe cea albastra :)va avea si alt volum ca motocicleta Dupa multi nervi am curatat vopseaua ciobita de pe capacul de chiuloasa si am revopsit negru mat. Urmeaza capacele .... Din fericire negrul folosit este aproape identinc cu cel de fabrica si diferentele sunt aproape insesizabile... Urmeaza slefuirea vopselei de pe elementele de racire ca sa obtin aspectul original ----> aici Din punctul meu de vedere este aproape imposibil de sablat intregul motor plus ca lasat fara lac/vopsea aluminiul va oxida foarte repede Editat Decembrie 22, 2014 de florinelu07 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
1%1%1% Postat Decembrie 22, 2014 Share Postat Decembrie 22, 2014 Dupa multi nervi am curatat vopseaua ciobita de pe capacul de chiuloasa si am revopsit negru mat. Urmeaza capacele .... Din fericire negrul folosit este aproape identinc cu cel de fabrica si diferentele sunt aproape insesizabile... Urmeaza slefuirea vopselei de pe elementele de racire ca sa obtin aspectul original ----> aici Din punctul meu de vedere este aproape imposibil de sablat intregul motor plus ca lasat fara lac/vopsea aluminiul va oxida foarte repede daca-l polishezi nu va oxida foarte repede , te asigur dar era doar o sugestie practica, nu trebuie sa te iei dupa mine sau altul , este motocicleta ta si tot era demontata, Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
florinelu07 Postat Decembrie 22, 2014 Share Postat Decembrie 22, 2014 daca-l polishezi nu va oxida foarte repede , te asigur dar era doar o sugestie practica, nu trebuie sa te iei dupa mine sau altul , este motocicleta ta si tot era demontata, motorul este interg... nu este data jos decat bateria de carburatoare si astupate orificiile de admisie si evacure.... » Post actualizat in 31 Dec 2014 10:53 Prea frin sa mai ajung prin garaj... asa ca hai la multi ani! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
florinelu07 Postat Ianuarie 26, 2015 Share Postat Ianuarie 26, 2015 Liniste pe aici... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator Adrian Postat Ianuarie 26, 2015 Share Postat Ianuarie 26, 2015 ma plictisesc si am si eu o intrebare... De ex Monster ul mi se pare ca are mult potential pt o tentativa de cafe (nu neaparat cafe cafe, dar ca si naked arata destul de bine cu motorul ala V2 si cadrul trellis). Ma gandeam ca singurul lucru care il urateste il reprezinta rotile. Ce jante spitate s-ar putea porta pe monster (pe un M750/M900 de ex). Jantele de SM de pe KTM 690 SM/ KTM 690 SMC / KTM 690 SMC-R ? stiu ca alea sunt de 17" si sunt 120/70/17 fata si 160/60/17 spate. buba ar fi cu adaptarea franelor (pt un monster cred ca e suficicent discul de 320mm care echipeaza SM urile KTM)... Sunt curios de cata munca ar fi pt adaptarea unor roti de genu la un Monster. Avantajul ar fi si ca jantele de KTM sunt tubeless.. iar dimensiunile gumelor foarte rezonabile (nefiind niste dimensiuni exotice si greu de gasit) » Post actualizat in 26 Jan 2015 16:03ceva in genul asta, doar cu un semighidon (decat ghidon) si eventual fara aripa fata Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
florinelu07 Postat Ianuarie 27, 2015 Share Postat Ianuarie 27, 2015 ma plictisesc si am si eu o intrebare... De ex Monster ul mi se pare ca are mult potential pt o tentativa de cafe (nu neaparat cafe cafe, dar ca si naked arata destul de bine cu motorul ala V2 si cadrul trellis). Ma gandeam ca singurul lucru care il urateste il reprezinta rotile. Ce jante spitate s-ar putea porta pe monster (pe un M750/M900 de ex). Jantele de SM de pe KTM 690 SM/ KTM 690 SMC / KTM 690 SMC-R ? stiu ca alea sunt de 17" si sunt 120/70/17 fata si 160/60/17 spate. buba ar fi cu adaptarea franelor (pt un monster cred ca e suficicent discul de 320mm care echipeaza SM urile KTM)... Sunt curios de cata munca ar fi pt adaptarea unor roti de genu la un Monster. Avantajul ar fi si ca jantele de KTM sunt tubeless.. iar dimensiunile gumelor foarte rezonabile (nefiind niste dimensiuni exotice si greu de gasit) » Post actualizat in 26 Jan 2015 16:03 ceva in genul asta, doar cu un semighidon (decat ghidon) si eventual fara aripa fata hmmm interesant - ma pui pe ganduri Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
adidas Postat Ianuarie 28, 2015 Share Postat Ianuarie 28, 2015 Roti de Sport Classic. Dar cred ca mai bune ar fi cele de 749/999, sunt ceva mai ieftine si sunt si mai usoare. Dar decat un Monster, nu mai bine un 900SS dezbracat? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator Adrian Postat Ianuarie 28, 2015 Share Postat Ianuarie 28, 2015 Adidas: Roti de sport clasic, bine zici, chiar uitasem de alea. Care-s etrierii standard pe SC1000 ?Asta negru: http://www.ducati.org/forums/attachments/sport-classic/61393d1341963507-desperate-buy-sc-1000-duc1.jpg sau asta auriu,care 100% e acelasi de pe RSV Mille 99-00 sau Ducati 748/916: http://www.ducati.ms/forums/attachments/sport-classic/203105d1369375569-sport-classic-picture-thread-dscf0126.jpg Pai degeaba sugerezi roti de 749/999, pt ca alea nu au jante spitate, despre asta era vorba initial,jante spitate.Am zis Monster pt ca e mai usor de adus la forme de naked frumos, decat un 900SS. La monster nici nu tre sa-ti mai bati capul cu sau codita,spre deosebire de 900SS care are codita carenata... Tehnic am impresia ca-s identice motocicletele, atat la motor cat si la suspensie (furca,amortizor), frane (etrieri,discuri)... nu? (de fapt doar 900 i.e. are 2 discuri pe fata, cred) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
adidas Postat Ianuarie 28, 2015 Share Postat Ianuarie 28, 2015 Etrierii negri sunt aia originali si sunt cu 2 pistoane. Niste porcarii as zice, dar isi fac treaba. Se pot inlocui relativ lejer cu cei aurii (cum ai si tu pe RSV) sau cu cei de pe 749/999 care sunt mult mai smecheri (si mai simplu de montat, deoarece necesita pilirea lor si a prinderilor). Roti de SC gasesti prin Europa mult mai ieftin decat in State, probabil undeva pe la 500Euro. Si se pot face tubeless, eu le am de 3 ani asa, facute de Bogdan Harea Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.