Sari la conținut

Postări Recomandate

Vezi ca acceleratiile rapide se folosesc pe circuit. Sa nu dai de belea cu ea pe strada, sa iei o groapa si sa accelerezi blana. Defapt aia nu e acceleratie, e ON/OFF gaz :D

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 1,5k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Vezi ca acceleratiile rapide se folosesc pe circuit. Sa nu dai de belea cu ea pe strada, sa iei o groapa si sa accelerezi blana. Defapt aia nu e acceleratie, e ON/OFF gaz :D

Salut,

 

Rock'n'roll baby! :) Misto! ...deci trebuie sa-mi trag un CASCO baban la ea... nu-i bai, am "clanson" si-l avertizez pe ala din fata ca motociclistu' din spate, adica io, urmeaza sa-l invite la un Cafe... ce daca-i in portbagaj? tot cafe e, nu? E superfinisata piesa aia de la englezi, pe bune, e chiar o placere s-o atingi si s-o joci in lacas. E un obiect de calitate lucrat cu simtul raspunderii. Ca sa stau mai linistit fac un compromis si am sa montez acceleratia cu rotita aia care mareste raspunsul cu doar 25% mai mult...apoi mai vedem noi...

Legat de sea se pare c-a rasarit soarele si pe strada mea pana la capat. Am avut dreptate cand ziceam ca tot stand pe langa motor m-am blocat intr-o solutie din care nu mai ieseam neam, nici cu mama cafelelor. Efectiv parca-mi epuizasem toata imaginatia si ma dedeam de ceasu' mortii cautand s-o rezolv neaparat azi, cu orice pret ...Ei bine, n-am rezolvat-o azi desi de dimineata asa parea. Avea un mare joc lateral, atat in fata cat si-n spate si chiar daca prindeam spatele in surub, cum si planificasem initial, partea din fata tot mai juca. Apoi, ca sa prind partea din spate in surub, trebuia sa carotez contraaripa ca sa-i fac un capac cu balama prin care sa bagi un inbus sa desfaci seaua si tra-la-la tot asa... Era neelegant, neconstructiv si de neacceptat asa ca "back to square one" si tot asa pana mi-a trecut prin cap sa-l chem pe mosulica ala care m-a tot ajutat cu tabla...si da-i si cere-i sfatul si din vorba-n vorba aflu ca a lucrat in proiectare in mecanica fina. Haules Baules! I-auzi brau', pai de ce nu zici nene asa? Si iaca cum vine c-o solutie atat de simpla si de eleganta incat mi-a umplut sufletul de caldura, nu alta. O sa-mi confectioneze un pinten pe arc, un soi de mecanism gen tragaci de arma, fin si discret care va culisa odata cu seaua cand o montezi pe mobra si care odata ce ajunge in locul special ales, gravitational el va cadea in acel spatiu blocand-o ajutat nitel si de arc. Apoi cand vrei s-o scoti, actionezi o parghie invizibila la prima vedere si pintenul se va ridica eliberand seaua pe care o poti trage inapoi libera ca pasarea cerului. Imi venea sa-l pup nu alta! I-am dus cadrul si seaua la atelier si maine-i gata, da' chiar gata, asa ca cel mai sigur vineri umplu tot portbagajul cu piese, zbor catre vopsitor si incepe numaratoarea inversa. CB-urile, cel putin modelele de dupa 70 (mobre asupra carora ma pot exprima cat de cat) au fost gandite cu sea pe balama iar cadrul in consecinta e destul de umplut de diverse altele, piese si intarituri care nu-ti prea mai lasa loc de inventii fara sa bagi flexul adanc in problema iar cum eu numai asta nu doream sa fac, m-am cam blocat odata ajuns la capitolul scaun... Lesson learned! Abia astept sa vad rezultatul. Sper sa iasa din prima.

Numa bine fratilor!

 

Update:

Azi am dus primele piese la vopsit. Maine pleaca si restul...asa sper. De plecat, pleaca insa nu stiu daca pleaca toate. Maine termin de sablat contraaripa, mai verific nitel seaua de defecte si daca e ceva ce-mi sare-n ochi rectific, apoi pleaca si dansa val-vartej odata cu frame-ul la vopsit. Ma simt ca puscariasul care a petrecut 20 de ani la racoare caruia i se ofera un free pass in cel mai exclusivist bordel...sau ca un copil de ziua lui caruia i se da liber la jucarii intr-un supermagazin de gen...asa e mai bine? :) adica grozav si pus pe fapte mari. Daca piesele odata intoarse de la vopsit or sa se si sincronizeze cu pachetoiul meu de garnituri, simeringuri, o-ringuri si rulmenti care e pe vine din UK, ei bine, acea sfanta data calendaristica chiar ca va fi marcata cu rosu si considerata drept ziua-n care puscariasului i s-a dat liber in magazinul cu jucarii si a copilului caruia i s-a oferit un platouas c-o blonda, bruneta si-o roscata, pe gratis, toata noaptea...hmm...ceva nu-i in regula aici... Dar sa lasam destinul sa-si impleteasca linistit itele-i complicate si sa-mbratisam momentul asa cum ni se serveste el sub nas de cand lumea si pamantul: abrupt si vesnic surprinzator. Azi totul s-a legat si cine sunt eu sa ma impotrivesc?

Pe maine, Fine Cafe Society

Editat de EssadBey
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Vad ca ti se aliniaza astrele maestre cafengiu!

Felicitari si spor la munca! Astept cu nerabdare pozele finale....si opera lui Darian(cat te-a costat?)!

Pana atunci sa multumim ascendentelor ..descendentelor, planetelor stelelor si lunilor...dar mai ales soarelui!

 

Bonne chance!

Fanu.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salutare iubitori de cafe,

 

Am sablat contraaripa si am participat cu sfaturi inutile si cu "âhâ-uri" inteligente la conceperea mecanismului seii si acum am certitudinea ca maine dupe 12 sunt deja in drum spre vopsitor...ma rog, n-am fost chiar atat de imbecil... am tacut istet si am vorbit cat sa salut si sa nu par mitocan insa am bagat la cap cu lacomie toate ideile ca sa-nvat doar pentru ca data viitoare sa nu ma trezesc in mijlocul aceleasi probleme. Eu zic ca e absolut natural sa ma-npotmolesc la unele provocari pentru ca discutam despre un prototip iar firesc ar fi fost sa-l pastrez si sa confectionez o alta sea in locul celei la care s-a tot lucrat in ultimele zile dar nu mai am timp acum. Data viitoare, la celelalt Cafe.

 

La Darian ajung dupa ce vopsesc seat-pan-ul, adica foarte curand, pentru ca mi-e si jena sa-l duc asa cum e el acum, cu toate punctele de sudura la vedere si cu zgarieturi peste zgarieturi. O sa fie frumoasa, zic eu, si trainica in mod sigur. Chiar prea trainica as putea zice...Iarasi, sa nu uitam ca e un prototip. Ma intreb si va intreb daca exista un soi de spray care odata aplicat capata un aspect de cauciuc sau ceva de genul asta pentru ca tare folositor mi-ar mai fi in general...am sa caut pe net.

Englezii mi-au dat de veste ca doua din multitudinea de garnituri comandate si asteptate or sa soseasca dupa o luna din Japonia asa ca le-am dat cu flit si le-am zis sa-mi puna pachetul ala mai tout de suite, iar alea doua repere, cand or veni, sa le puna intr-un plic si sa mi-l trimita atunci. Eu nu sunt dispus sa astept o luna cu toate imprastiate pe aici ca-mi pierd mintile.

Pe mai tarziu

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Eu ma cam apropii de sfarsitul ansamblarii. Mi-am prins urechile la carbelitor, cu tot cu schimbat oringuri, tot curge. E un carburator care, dupa parerea unor posesori, cel mai bine trebuie lasat pe mana unui...ceasornicar :) Mai incerc si zilele viitoare, dupa care vad ce fac mai departe; pana una alta iese si tdm-ul de la servisat si mi-am schimbat cauciucurile si la bicicleta, asa ca iau pauza de la surubarit o vreme. Problema la moto ar mai fi si electrica in exces, relee, fire, alte chestii care nu prea stiu cum sa le ascund daca ii fac o transformare spre ceva mai simplu si necarenat.

 

PS: poza cu nenorocitul:

Editat de banzay
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Eu ma cam apropii de sfarsitul ansamblarii. Mi-am prins urechile la carbelitor, cu tot cu schimbat oringuri, tot curge. E un carburator care, dupa parerea unor posesori, cel mai bine trebuie lasat pe mana unui...ceasornicar

Moshi moshi Banzay San,

 

Ce carburatoare ai? Keihin? Eu am Keihin si ma cam bate gandul s-o las moarta cu reparatul lor daca nu gasesc sitele alea partzaite pentru ca nu sunt dispus sa astept cu lunile pana vin piesele de stiu eu unde...Azi am discutat cu un tip care era deja disperat ca de trei luni asteapta nus'ce garnitura de motor si ca saturandu-se sa-l mai vada dezmembrat prin atelier i-a montat la loc vechea garnitura si l-a inchis la loc... descurajanta faza... Asa cum ziceam in postarea de sus, englezii mi-au dat vestea ca doua garnituri vin intr-o luna asa ca i-am sunat sa-i intreb care ma-sa sunt alea iar ei mi-au raspuns ca sunt de la motor...si buf! eram lat pe jos!... O luna??? Ei zic ca-i, si aici citez: "worst case"...dar ca restul de piese pleaca maine cu UPS. Ce sa le mai zic? Asta e!. Maine duc cadrul, bascula, jantele si restul la vopsitor iar seaua o mai tin o zi pana o cosmetizez cumva. Apoi ma apuc de construitul unui cuptor custom suficient de mare incat sa-mi bag toata mobra in el. Am planurile si am nervii suficient de tari incat sa ma apuc de dansul cu toata inima. Am facut deja lista cu necesarul de materiale si de saptamana viitoare il incep. Alti bani, alta distractie.

 

La electrica sunt praf nene...inca nici n-am deschis capitolul ala, exceptie facand cutia cu sigurante...atat. Ma ia cu groaza ca si acolo am de inlocuit o gramada de prostii si cum n-am habar de ele, totul devine si mai ametitor. O s-o iau babeste, fir cu fir si forum cu forum pana i-oi da cumva de cap... Vedem... Toata ziua am trait o supermigrena care inca-si mai face mendrele cu mine de abia mai vad tastatura... Pentru mine e limpede ca tensiunea ultimelor trei zile azi si-a spus cuvantul manifestandu-se abia azi c-o uberdurere de cap pe care n-o pot tempera cu niciun hap asa ca ma duc la culcare sperand ca ma lasa pana maine.

 

Bafta cat cuprinde si....zambeste, ca maine va fi mai rau.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Bafta cat cuprinde si....zambeste, ca maine va fi mai rau.

Keihin...chestia e ca erau intr-o stare f buna. Dar, din cauza improvizatiei cu un tubulet din fier, care nu am bunghit-o la timp, mi s-au cam umplut de rugina/cocleala, de mi-a luat o gramada sa le curat. Daca nu ieseau, incercam cu electroliza, dar nu a fost chiar asa grava problema. O sa imi iau cred tuburile alea de legatura facute din aluminiu, gasisem pe e-bay la 60$, mult pt. niste prostii de genul, dar...decat plasticele originale la 100$ sau tampeniile scornite de fostul proprietar...

 

Maine...stiu ca va fi mai rau, am o gramada pe cap la munca...si deja simt si eu tensiunea adunata din ultimele 2 saptamani sa zicem. Dar...sambata si duminica - ploua/ninge ori e frumos, eu biciclesc si stau toata ziua afara, ca o iau razna altfel :)

 

Sa auzim de bine!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salutare,

 

Te-a ajuns, ha? Si pe mine...daca incepand de luni atarnai de gatul meu un monitor Holter, ieri m-ar fi saltat din atelier un echipaj SMURD pe motiv ca sunt mort dar inca n-o aflasem inca. Cred c-aveam tensiune 20 cand am ajuns acasa de ma durea capul intr-atat de tare. Acu cand mi-am citit postarile am descoperit niste "agramaticalitati grave (multumesc Costi Ionita!), scapari impardonabile in conditiile in care pretind ca port un adanc respect pentru limba materna. Dar ce sa-i faci? Cu totii avem si zile proaste...zic eu rotindu-mi privirile cautand aprobare. :)

 

Sunt curios daca se tine mosulicu meu de cuvant si azi la 11 e gata. Daca e gata, hop cu toate-n portbagaj si la "bulivar birjar". M-ai pus pe ganduri cu carburatoarele alea si acum ma gandesc la ele c-un soi de respect si teama in acelasi timp. Chiar asea de nasol sa fie sa le scoti la lumina? Eu visez sa le sablez cu sticla ca sa le dau un luciu si tu-mi spui ca se bulesc atat de usor? Haules, mama! Dupa ce-mi duc tablaraia la vopsitor o sa am mai mult timp la dispozitie, presupunand desigur ca proiectul cuptor se va derula fara incidente, si am sa pun mana pe linia aia de carburatoare s-o iau la tavalit nitel ca sa evaluez corect situatia. Am sa caut sfatul unui carburatorist bun si am vreo doi in portofoliul de cunostinte... Si totu' parea sa fie din ce in ce mai usor.... Oh, the Humanity! Gata!. M-am enervat si ma-mbrac sa plec la atelier. Sunt pus pe fapte mari.

 

Pe mai tarziu si asfalt...ce uscat? Vad ca ploua afara! 'tu-ti mama ma-tii de februarie; Cum pana mea e cea mai scurta luna ca asta parca nu se mai termina?! Cate ore are naibii o zi in februarie? 40 in loc de 24? Sigur e un complot la jumatate!

 

Bafta!

Editat de EssadBey
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

 

M-ai pus pe ganduri cu carburatoarele alea si acum ma gandesc la ele c-un soi de respect si teama in acelasi timp. Chiar asea de nasol sa fie sa le scoti la lumina? Eu visez sa le sablez cu sticla ca sa le dau un luciu si tu-mi spui ca se bulesc atat de usor? Haules, mama!

 

Tu te-ai speriat degeaba acum, eu ma refeream strict la carburatoarele mele, nu vezi ce matzaraie e in poze? :) La carburator e cel mai bine sa cauti pe cineva priceput. Nu e cine stie ce, dar eu nu prea am avut niciodata rabdare cu carburatoarele, indiferent de mobra. La 4 in linie, e parfum, (am avut si motor 4L) dar aici, unde fiecare bucata se misca separat, nu prea poti sa le prinzi decat cand sunt libere, cand le fixezi, e posibil sa 'fuga' de la loc un pic... eh...probabil ca si eu mi-am pierdut rabdarea si nici nu mi-am dat interesul f tare.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Dragii mei...vad ca intrati in panica....va ajung nervii si oboseala! Va trebuie o cafea si niste poze pentru moral!

Hai sa va ajut!

Nu va dati batuti....continuati sa fiti inspiratia mea..si cand m-oi apuca eu..sper sa am 2 prieteni..care sa ma ajute cu sfaturi si ocare!

 

Brat-Bike-CX-web.jpg

 

Brat-Bike-CX17-web.jpg

 

va place saua? :D

Mult spor si succes!

 

Fanu.



PS: Din motive ce tin de pielea mea...ma tot uit si la altceva inafara de Zephyr 400 sau 550. Ce parere aveti despre Yamaha SR si TR? Sau o Honda CB 350/400 e chiar asa de rara..prin prisma pieselor....sau nu e deloc indicata incepatorilor o mobra asa de veche?

SR-ul m-a facut curios tocmai ca are modele si mai noi...chiar pana in 2010...desi nu stiu ce sa zic de faptul ca e monocilindru. Ceva idei...ma luminati si pe mine?

Si inca ceva...vad multe SR de vanzare cu cadrul ...inclinat gen chopper....e ceva ce se poate regla? sau is modificate permanent...ca din cate am vazut eu...din fabrica ies la orizontala...drepte numai bune de cafe!

Multumesc de iluminare anticipat!

 

numai bine,

Fanu.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

monocilindricele se preteaza la trackere predominant. nu zic ca nu merge si un thumper, bobber, chopper.

bicilindrice si L4 se preteaza pt cafe, chopper, bobber si ce mai vrei.

 

deci, daca vrei cafe cred ca mai bine incerci cu un L2 sau L4 >500cc

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Nu vreau sa fiu inteles gresit ..ca ma tin de comentarii dar la 0 km pe 2 roti...fix dupa scoala sa ma urc pe ceva de 500 cmc? si explicat ca pt prosti care e diferenta mono ,2 ,4...la ce se simte? La a invata sa te dai si plimbat predominant in orash...are vreo importanta?

Eu stiu ca un Cafe in adevaratul sens al cuvantului e performanta...toon up...100mph..si toate alea....dar o mobra care arata ...si poate se aude...si care pe dedesubt sa fie batranica de plimbare ...ce are? Fac si eu conversatie...intreb...invat...nu dau in cap :D

Multumesc pentru amabilitate.

 

Fanu.



Ca ziceam de SR inclinat ca un chopper..la asta ma refeream! Are sanse sa fie indreptata linia? saua mai sus..?

file_490585_phptzTxH2.jpg



Schimb ghidonul si gataaa:))) si ce frumos se aude :X

 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Stiu mobra...este si un clip frumos pe youtube....poate il gasesc! Repet intrebarea ,,,de ce asta alba e dreapta....si cea rosie choper ...cum se modifica una in cealalta, sau mai important cum o fac pe aia rosie ca pe asta alba?

Ceva pareri? sunt rare? piese se gasesc? cam ce bani face una normala?...nu ultimul racnet..nu aproape noua !...ca pt prima mobra.



Fanu.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Stiu mobra...este si un clip frumos pe youtube....poate il gasesc! Repet intrebarea ,,,de ce asta alba e dreapta....si cea rosie choper ...cum se modifica una in cealalta, sau mai important cum o fac pe aia rosie ca pe asta alba?

E vorba de diferente la cadru cred. In partea de sus, unele au cadrul paralel cu solul, la altele cadrul vine la unghi. La unele totusi, se poate schimba rezervorul cu unul sa pice 'drept' fata de inclinat.

PS: Intradevar, ce ziceai tu, dar la curentul original au aparut variatiuni. La fel a fost si la trakere (care vad ca incep sa scoata capul si pe la noi) si la streetfightere acum cativa ani si vad ca inca apar noutati :)

 

 

Ceva pareri? sunt rare? piese se gasesc? cam ce bani face una normala?...nu ultimul racnet..nu aproape noua !...ca pt prima mobra.

Daca vrei pareri pt. o prima mobra, te sfatuiesc sa renunti la asa ceva. Sunt in cunostinta de cauza si nu se merita. Essad are mobra principala 'Strumful' (ttriumph-ul), eu am TDM-ul, si vreau sa ma bucur de plimbari calumea anul asta, dupa ce anii trecuti am mai surubarit, asa ca imi permit sa intind proiectul cat vreau. Pt. o prima motocicleta, iti recomand sa iei ceva stock, putere ~50hp sau ceva mai multicel, in stare ok - chiar daca vei da ceva mai multi banuti si sa te plimbi cat vrea sufletul tau. Dupa, daca vei avea bani si chef de surubareala & stuff, baga mare!

 

 

Editat de banzay
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Deci cu alte cuvinte ma intorc la un Zephyr 400/550 bine intretinut de prin '90 si ! Am vazut pe mobile un SR 500 din '99...dar se duc spre 3000 si nu ash vrea sa plang cand o scap sub mine in parcare...sau cand o fi sa ma tranteasca!

Alte sugestii? look-ul cam asta ar fi....banii max 1500 ca sa am 500 si de echipament!

 

Multam fain!

Fanu.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Var-miu si-a luat un SR500 aproape nou, adica in mintile lui si cu km putini, cu 700E :D Il are de 5 ani si nu s-a sinchisit sa-l faca, iar eu de 3 ani trag de el sa mi-l vanda. Iti zic eu ca e o motoreta solida si daca o dai pe jos nu are nici pe naiba. Las-o moarta cu Zephyru, ia-ti un CB500 sau 750 si fa-l demn de revista.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Nu prea am habar de zephyr 550, nu stiu cum e cu piesele sau cu fiabilitatea motorului, pe cand CB-ul e "pe viata" :D

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Un CB sa-l fac revista ....suna frumos dar cine sa-l faca ...ca eu mi-s mecanic afon:( si proiectele astea cer bani si timp....si timpul ala ar trebui ca eu sa invat sa ma dau...nu sa ma uit la el....sa frec la creier vreun mecanic...care-mi da buleala oricum...si sa vad cum trece vara:(

Un SR 500 cu 700 ....pun banu jos maine...si vreun 98 99...si la care sa-i zic lu' Darian sa-mi faca o sa......fara permis...il tin in sufragerie....ca un fel de mobila/bibelou...dar de unde...ca n-am gasit decat saraca aia amarata rosie....iar pe mobile.de sar de 2500...se duc la 3500.

Complicata treaba.....incurcati-ma nu-i bai....mai am un var care ma chinuie cu " maxim 125 cc varule si apoi iti iei mai mare..." eu nu vreau 100 vreau una sa-mi cada draga si sa ma plimb cu ea cate zile o avea!

 

Fanu.



Zephyr-ul mi l-a recomandat Silencer!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Am si eu o intrebare ,daca modifici un classic sua sportbike pentru cafe trebuie facut ceva la rar sa fie in regula pentru drumuri sau in acte e sportbike sau ce ai modificat ?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Cumpara ce-ti merge tie la inima, intotdeauna sa alegi cu inima. Cu timpul ai sa inveti sa mergi si ai sa inveti si sa o repari. Si nu uita, dupa ce ti-ai cumparat motocicleta, mare parte din finante se vor duce pe curu' ei :D

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...